نوشته شده توسط : یک دوست

 

Manuskiatti و همکارانش اثرات یک فناوری TriPollar RF را بر روی دور شکم و ران و ظاهر سلولیت در 39 زن با درجه سلولیت ≥ 2 (مقیاس نورنبرگر-مولر) ارزیابی کردند. آزمودنی ها 8 جلسه درمانی را به فاصله 7 روز بدون هیچ تغییری در فعالیت بدنی و رژیم غذایی خود دریافت کردند. چهار هفته پس از آخرین جلسه درمانی، این مطالعه کاهش قابل توجه دور ناحیه شکم و ران را نشان داد.

قدیمی ترین وارد کننده دستگاه های لاغری غیر تهاجمی به ایران

به هر حال، روش های زیادی برای لاغری وجود دارد که برخی از آن ها مؤثرتر از دیگران هستند. با پیشرفت بسیار در تکنولوژی پزشکی، دستگاه های لاغری برای خلاص شدن از شر انواع چربی های ناخواسته اختراع شده اند. افزایش تعداد موارد چاقی در میان جمعیت در سراسر جهان به عنوان یکی از عوامل اصلی رشد بازار دستگاه های لاغری عمل می کند. افزایش شیوع بیماری های مزمن مانند فشار خون، دیابت و بیماری های ارتوپدی ناشی از چاقی و سبک زندگی ناسالم و کم تحرک مردم، رشد بازار دستگاه های لاغری را تسریع می کند. افزایش آگاهی سلامت در بین مردم و دیجیتالی شدن که دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط به عواقب اضافه وزن را تضمین می کند، بر بازار دستگاه های لاغری تأثیر می گذارد.

روش های توصیه شده برای لاغری بدن به صورت 【MFIP+EMS 10 دقیقه در روز】 یا 【MFIP+RF 10 دقیقه در روز】 است. با روغن کاهش وزن مورد علاقه خود جفت کنید و به مدت 10 دقیقه در نواحی هدف قرار دهید. اخیراً توانایی ورزش ارتعاشی برای افزایش پرفیوژن عضلات اسکلتی در اندام تحتانی در مقالات گزارش شده است.
مشاهده مقالات دیگر در سایت به آدرس https://www.madraseyeman.ir

فواید یک دستگاه لاغری

یافته های آنها نشان داد که ضخامت لایه چربی سطحی بدون هیچ گونه عوارض جانبی 33 درصد کاهش یافت (52). در گذشته، روش های مختلف کانتورینگ به منظور تعیین ایمنی و تأثیر آن ها در کاهش چربی زیر پوست و درمان سلولیت مورد ارزیابی قرار گرفت. رضایت بیماران در کوتاه مدت و میان مدت، ماندگاری نتایج و زمان دستیابی به حداکثر نتایج، عوارض شایع و زمان بهبودی در این مطالعات در نظر گرفته شد. هدف از این مقاله بررسی و ارزیابی روش های برجسته در حذف غیرتهاجمی چربی زیر جلدی و بهبود سلولیت و مقایسه نتایج بالینی آنها بود.

ما افتخار می کنیم که به مشتریان فعلی و جدید خود با داده ها و تجزیه و تحلیلی که مطابق و با هدف آنها مطابقت دارد خدمات ارائه می دهیم. تجزیه و تحلیل بازار رقبای هدف را می توان از تجزیه و تحلیل مبتنی بر فناوری تا استراتژی های پرتفوی بازار تجزیه و تحلیل کرد. ما می توانیم به تعداد رقبای مورد نیاز خود در قالب و سبک داده ای که به دنبال آن هستید، اضافه کنیم. تیم تحلیلگران ما همچنین می توانند داده ها را در جداول محوری فایل های اکسل خام (کتاب حقایق) به شما ارائه دهند یا می توانند به شما در ایجاد ارائه از مجموعه داده های موجود در گزارش کمک کنند.

همچنین ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، سلولیت و علائم کشش را کاهش می دهد. فرکانس رادیویی (RF) یک روش درمانی غیر تهاجمی است که در آن امواج از طریق دستگاه خاصی در معرض نواحی مورد نظر قرار می گیرند. به این ترتیب مقاومت بدن در برابر جریان انرژی باعث ایجاد گرما در نواحی مورد نظر می شود و در واقع می تواند بافت های هدف را ذوب یا آسیب رسانده و تغییر شکل دهد. دستگاه های ما دستگاه های لاغری و صورت ترجیحی هستند که در سالن های لاغری و زیبایی پیشرو در سراسر جهان استفاده می شوند.

به طور خلاصه، استفاده از کرایولیپولیز برای کانتورینگ برای بیمارانی که برآمدگی های چربی جداگانه دارند، موثر است. با این حال، به نظر می رسد که این روش برای بیماران چاق با شلی پوست قابل توجهی تلفظ نمی شود (55). کرایولیپولیز به اپراتور وابسته نیست و این باید به عنوان یک مزیت برای این تکنیک در نظر گرفته شود، با این حال جلسات طولانی درمان یک نقطه ضعف مهم است (7).
شاید سایر مقالات در این زمینه در سایت https://www.amparticle.ir برایتان جالب باشد.

استفاده از LLLT برای کاهش چربی و کانتورینگ بر اساس تجربیاتی است که نشان می دهد استفاده از لیزر 635 نانومتری منجر به تخلیه روزنه های کوچک موقتی در غشای سلول های چربی و آزاد شدن چربی ها در فضای بینابینی می شود. با این حال، منافذ هیچ اثر مخربی بر روی بدن نسبت به سلول ها ندارند، اما اجازه می دهند لیپیدها وارد فضای بینابینی شده و از بدن دفع شوند. به نظر می رسد مکانیسم فوق، پیامد فرآیند تحریک نوری سیتوکروم c اکسیداز در زنجیره تنفسی میتوکندری باشد (56، 59، 60). در دو گزارش موردی ذکر شد که دو مرد که تحت جلسات درمان کرایولیپولیز قرار گرفته بودند، دو و پنج سال بعد از عمل در حفظ نتایج کاهش چربی موفق بودند (54). مطالعه دیگری در نیوجرسی نشان داد که استفاده از RF تک قطبی (Alma Lasers, Buffalo Grove, IL) سلولیت بالای ران را در زنان بهبود بخشید. همه افراد بالای 30 سال مبتلا به سلولیت بالای ران (درجه 3 تا 4 بر اساس مقیاس نورنبرگر-مولر) بودند.

اگرچه ورزش ارتعاشی برای کاهش وزن و کانتورینگ بدن محبوبیت پیدا کرده است، اما از نظر هزینه انرژی این قابلیت را ندارد که جایگزین ورزش هوازی شود. فرکانس رادیویی معمولاً برای افزایش دمای عمیق تر پوست بدون هیچ گونه فرسایش اپیدرمی یا پوستی استفاده می شود. این نه تنها به عنوان یک روش کارآمد برای انقباض یا القای سفت شدن پوست، بلکه به عنوان روشی موثر برای کاهش چربی در تکرار استفاده می شود (31، 32).

به نظر می رسد استفاده از شوک ویو خارج از بدن می تواند روشی موثر برای درمان سلولیت ناشی از بازسازی کلاژن پوست باشد (66). انگهرن و همکاران اثرات موج شوک بر سلولیت 21 زن را ارزیابی کرد. شرکت کنندگان 12 جلسه ESWT بدون تمرکز انرژی کم (96000 عکس برای هر نفر) را طی شش هفته در قسمت جانبی ران دریافت کردند. پس از آخرین جلسه، اندازه گیری های اولتراسوند با وضوح بالا و پرسشنامه شخصی درجاتی از بهبود خاصیت ارتجاعی پوست آنها را نشان داد (66).

شما می توانید از الکتروتراپی برای دستگاه لاغری همراه با رژیم غذایی و ورزش معمولی خود استفاده کنید تا به نتایج مورد نظر خود برسید. یک دستگاه الکتروتراپی خوب برای لاغری نتایج قابل اندازه گیری را در کمتر از دو هفته ارائه می دهد. می توانید از آن برای هدف قرار دادن مناطقی که می خواهید هدف قرار دهید استفاده کنید، و حتی اگر وزن کم نکرده اید، این فناوری همچنان مقدار قابل توجهی تونینگ کلی بدن را فراهم می کند. این دستگاه ها علاوه بر کمک به کاهش وزن، می توانند گردش خون و حتی خواب شما را بهبود بخشند.

لیزر لیپولیز یک روش درمانی مبتکرانه و غیر تهاجمی لیپوسکلپچر برای کاهش حجم است. شما هم اکنون می توانید درمان کرونو-کتو-مینسور را به مشتریان خود ارائه دهید. این درمان چیست؟ یک برنامه 4 هفته ای برای لاغری سریع و بدون گرسنگی علاوه بر درمان BodySculptor.

ما پایگاه های اطلاعاتی pubmed، google scholar و cochrane را برای مرورهای سیستمیک، مقالات مروری، متاآنالیز و کارآزمایی های بالینی تصادفی تا فوریه 2015 جستجو کردیم. ، ESWT و WBV با نام کامل و اختصارات. اطلاعات سهم بازار برای جهانی، آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه (APAC)، خاورمیانه و آفریقا (MEA) و آمریکای جنوبی به طور جداگانه در دسترس است. تحلیلگران DBMR نقاط قوت رقابتی را درک می کنند و تجزیه و تحلیل رقابتی را برای هر رقیب به طور جداگانه ارائه می کنند. دستگاه های لاغری به دستگاه هایی اطلاق می شوند که به حذف چربی نامطلوب ذخیره شده در بدن انسان کمک می کنند و در عین حال بر سایر بافت ها تأثیر نمی گذارند.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , کلینیک لاغری , کاهش وزن , دستگاه لاغری , لاغری موضعی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

برخی از بیماران کبودی و تورم خفیف را تجربه می کنند، اما این موارد موقتی هستند و باید طی روزهای بعد از درمان فروکش کنند. پلی متیل متاکریلات (PMMA) یک ماده مصنوعی و زیست سازگار است که در بسیاری از قرن گذشته در پزشکی استفاده شده است. در فیلرهای پوستی، PMMA به اندازه یک "میکروسفر" یا یک توپ کوچک است که به طور نامحدود در زیر پوست باقی می ماند تا پشتیبانی مداوم را فراهم کند. پرکننده های PMMA همچنین حاوی کلاژن هستند، یک ماده طبیعی در پوست که ساختار و استحکام را ایجاد می کند. پرکننده های PMMA مورد تایید FDA شامل Bellafill® (که قبلا به عنوان Artefill شناخته می شد) است. بیان بیش از حد احساسات و تغییرات مورفولوژیکی می تواند منجر به چین و چروک نامطلوب در چانه شود.

فقط پزشکانی که برنامه آموزشی مورد تایید فیبروسل را تکمیل می کنند، می توانند آن را اجرا کنند. تقریباً 1 سال، اگرچه حامل ژل تا 6 ماه از بین می رود و باعث کاهش ارزش نتایج اولیه می شود. 24 میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید (همانند بالا) اما با نسبت بالاتر (11 درصد) هیالورونیک اسید متقاطع.

به همین دلیل در نواحی مختلف صورت، گردن، بینی، پیشانی، چشم ها و گونه ها; چین و چروک ایجاد می شود. تکنیک های تزریق پرکننده پوست، از جمله تزریق ژل، به عضلات کمک می کند تا حجم خود را بازیابند و چین و چروک های ایجاد شده تا حد زیادی از بین بروند. ساختار و فیزیولوژی چربی شکم یا سینه با چربی عمیق یا زیر جلدی صورت متفاوت است. تزریق در زیر پوست سینه یا شکم انجام شد.
به منظور دریافت مقالات دیگر، بر روی https://www.sharjal.ir کلیک کنید.

کلاژن اولین پرکننده ای بود که به بازار عرضه شد، اما معرفی اسید هیالورونیک از محبوبیت ژل کاسته شد. در اغلب موارد، ماندگاری ژل بین شش تا هجده ماه است و در صورت نیاز باید درمان را تکرار کرد. ژل اسیدیالالورونیک اسید منع مصرف ندارد و همه افراد در صورت نیاز می توانند آن را مصرف کنند و حساسیت به آن بسیار نادر است. بسته به نوع پرکننده، نتایج می تواند ماه ها یا حتی سال ها باقی بماند. پرکننده های پوستی معمولاً نسبت به روش های جراحی انتخابی ارزان تر هستند.

چگونه پرکننده های پوستی می توانند ظاهر من را تقویت کنند؟

HA ها پرکننده های ایده آلی برای جبران حجم از دست رفته و ایجاد دوباره ظاهر زیبایی دلپذیر لب های متناسب و حجیم هستند. مهم است که با بیمار به دقت مشورت کنید تا بفهمید که آیا او می خواهد لب های خود را به ظاهر قبلی خود بازگرداند یا ظاهری متفاوت و مجلل تر می خواهد (Bousquet and Agerup 1999). خطوط افقی پیشانی نقص ناشی از عمل پویای عضلات فرونتالیس هستند (Stennert 1994). برای اهداف درمانی، تمایز بین این دو مهم است. همانطور که در مورد خطوط گلابلار، چین و چروک های پویا پیشانی به خوبی به درمان با سم بوتولینوم پاسخ می دهند.

اسید هیالورونیک به طور قوی به آب متصل می شود و هنگامی که به پوست تزریق می شود، پوست را حجیم، نرم و آبرسانی می کند. علاوه بر این مزایا، در رشد سلولی، عملکرد گیرنده غشایی و چسبندگی نقش دارد. تمام درمان ها توسط یک پزشک ماهر و با تجربه انجام می شود و برای نتایج مطلوب در نقاط دقیق اعمال می شود. بیو فیلر با ژل پلاسما برای مردان و زنان در سنین مختلف مناسب است. پزشک ما در طول مشاوره جامع و بدون تعهد با شما در مورد مناسب بودن شما صحبت می کند و به شما کمک می کند تا برنامه ای متناسب با اهداف خود ایجاد کنید.

با توجه به در دسترس بودن انواع مختلفی از مواد HA، پزشک اکنون می تواند آنها را به صورت لایه ای تزریق کند تا اثر قابل توجهی در این زمینه ایجاد کند. پس از تزریق، پزشک باید به آرامی ناحیه کاشته شده را بمالد تا بی نظمی ها را صاف کند. برای کاهش تورم و ناراحتی می توان از کمپرس یخ در ناحیه تحت درمان استفاده کرد. هیالورونیداز یک آنزیم پروتئین محلول است که در محل تزریق موضعی برای تجزیه و هیدرولیز HA عمل می کند. این ویژگی های مهم باعث شده است که تزریق های زیبایی مبتنی بر HA دومین روش غیرجراحی محبوب برای زنان و سومین روش محبوب برای مردان در سال 2006 باشد (Winnington 2007).

ماندگاری پرکننده های پوست چقدر است؟

هنگامی که فیلر HA تزریق می شود، ممکن است به آرامی ماساژ داده شود تا با کانتور بافت های اطراف مطابقت داشته باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که این پرکننده ها رطوبت سنجی هستند و ممکن است اصلاح را تا 15٪ پس از تزریق افزایش دهند (Monheit 2006). این یک عمل بالینی خوب است که درکی از اهداف واقع بینانه بیمار بدست آوریم و ارزیابی کنیم که آیا پرکننده های HA می توانند خواسته های آنها را در طول مشاوره برآورده کنند یا خیر.

Belotero Balance، Juvederm Ultra، Juvederm Ultra Plus، Restylane، Restylane Silk، Restylane Lyft و Voluma. هر یک از این پرکننده های HA دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند که بر روی مکان یا مکان هایی روی صورت که بهتر تزریق می شوند، سطحی که باید در پوست تزریق شود و طول عمر آنها پس از تزریق تأثیر می گذارد. تکنیک پانکچر متوالی انتروگراد برای بازتعریف مرز سرخابی استفاده می شود که یک کانتور طبیعی لب را ایجاد می کند.

پزشک شما می تواند به شما یک mas sa بدهد یا روش صحیح انجام آن را به شما آموزش دهد. مهم ترین چیزی که مشتریان باید در نظر داشته باشند این است که به سرعت پزشک خود را از هرگونه تغییر رنگ محل تزریق، به ویژه سفید شدن یا ترکیب رنگ سفید و قرمز در محل تزریق مطلع کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به لینک https://www.sevid.ir مراجعه نمایید.

تزریق ها را می توان به تدریج در طی جلسات مختلف تا حصول نتیجه مطلوب انجام داد. 3 ماه قبل از بارداری تزریق فیلر و بوتاکس مشکلی ندارد. تزریق فیلر و بوتاکس تا پایان بارداری و شیردهی ممنوع است. به خاطر داشته باشید که تزریق بوتاکس 2 ماه قبل و 2 ماه بعد از جراحی بینی امکان پذیر است.

بلافاصله پس از آن، نیمی از هر ناحیه تزریق شده با فشار انگشت بازسازی شد. اولین جلسه در اولین فرصت پس از ثبت نام در مطالعه (98-16 روز قبل از عمل) برنامه ریزی شد. در 6 تا 15 روز قبل از جراحی، نواحی تزریق شده توسط US مورد بررسی مجدد قرار گرفتند و تزریقات تکراری در سمت دیگر در سراسر خط وسط انجام شد. هیستوپاتولوژیست ها برای برندهای محصول کور شدند تا نمونه برداری و معاینه بافت کامل شود.

پرکننده ای که پس از بازسازی در جلسه اول توسط ایالات متحده غیرقابل شناسایی شد، در جلسه دوم در 2 نمونه شکمی دوباره ظاهر شد (جدول 3). هیچ تفاوت بافت شناسی معمولی بین مناطق بازسازی شده و بازسازی نشده وجود نداشت که بتواند این پدیده را توضیح دهد. می توان استدلال کرد که رسوبات پرکننده را می توان با فشار خارجی چنان مسطح کرد که نامرئی شوند و بعداً به شکل قبلی خود بازگردند. ایالات متحده از "مناطق بازسازی نشده" در 3 بیمار پس از دستکاری تغییر کمی کرد. با این حال، در 2 مورد، همه ژل های ظاهراً بازسازی نشده غیرقابل شناسایی شدند و هر دو پرکننده در بعد جمجمه ای در 1 بیمار گسترش بیشتری یافتند (3). این نشان می دهد که امکان بازسازی مداوم یک نیمه از رسوب ژل بدون تداخل با نیمه دیگر وجود نداشت.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , تزریق فیلر , فیلر لب , فیلر چانه , فیلر زیر چشم , تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

از نظر زیبایی، بوتاکس و پرکننده های پوستی نتایج مشابهی را ارائه می دهند. هر دو به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک صورت کمک می کنند. در حالی که بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته می شود، پرکننده های پوستی از مواد طبیعی یا مصنوعی دیگر از جمله کلاژن، اسید هیالورونیک یا هیدروکسی لاپاتیت کلسیم ساخته می شوند. تزریق بوتاکس به طور موقت ماهیچه ها را فلج می کند تا چین و چروک را کاهش دهد، در حالی که پرکننده های پوستی حجم می دهند و به حفظ رطوبت کمک می کنند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند در مورد مزایا و معایب هر درمان صحبت کند و به شما در تعیین بهترین گزینه برای شما کمک کند.

با این حال، FDA فقط برای استفاده در اطراف چشم و پیشانی این تزریق ها را تایید کرده است. استفاده از BOTOX® یا BOTOX® Cosmetic همراه با برخی داروهای دیگر ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند. تا زمانی که به پزشک خود نگفتید که در گذشته BOTOX® یا BOTOX® Cosmetic را دریافت کرده اید، داروهای جدیدی را شروع نکنید.

ساده ترین راه برای جستجوی اطلاعات دارویی، شناسایی قرص ها، تداخلات دارویی و تنظیم سوابق دارویی شخصی خود. پس از تزریق از بازگشت سریع به فعالیت های بدنی عادی خودداری کنید. انتخاب شده از داده های ارائه شده با مجوز و دارای حق چاپ توسط First Databank, Inc. این مطالب دارای حق نسخه برداری از یک ارائه دهنده داده دارای مجوز دانلود شده است و برای توزیع نیست، مگر در مواردی که شرایط استفاده قابل اجرا مجاز باشد. اگر متوجه اثرات دیگری شدید که در بالا ذکر نشده است، با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید. اگر مشکل جدی دارید، مانند مشکل در تنفس، با شماره 999 درخواست آمبولانس کنید یا مستقیماً به نزدیکترین تصادف و اورژانس خود (A&E) بروید.

تزریقات در کلینیک انجام می شود و اکثر بیماران تزریقات را به خوبی تحمل می کنند. آنها آن طور که انتظار دارید "آزار" نمی بینند، اما ممکن است کمی ناراحتی کوتاه مدت داشته باشید. اثرات کاهش چین و چروک ناشی از درمان های بوتولینوم بسته به بیمار، ناحیه تحت درمان و محصول مورد استفاده متفاوت است، اما نتایج معمولا بین 3 تا 6 ماه برای اکثر برندها باقی می ماند.
لطفاً برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، روی لینک https://www.Digital011.ir کلیک نمایید.

مردم معمولا تزریق بوتاکس را به خوبی تحمل می کنند و عوارض جانبی آن غیر معمول است. برای اینکه هر ماهیچه ای منقبض شود، اعصاب یک پیام رسان شیمیایی به نام استیل کولین را در محل اتصال انتهای عصبی به سلول های ماهیچه ای آزاد می کنند. استیل کولین به گیرنده های سلول های ماهیچه ای متصل می شود و باعث انقباض یا کوتاه شدن سلول ها می شود. بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولینوم ساخته شده است که باکتری کلستریدیوم بوتولینوم آن را تولید می کند. گاهی اوقات واکسن درست زیر پوست انجام می شود که به آن تزریق داخل پوستی می گویند.

در یک نظرسنجی، 92 درصد از کاربران فعلی بوتاکس گفتند که ای کاش با پزشک خود صحبت می کردند و بوتاکس را زودتر شروع می کردند*

شایع ترین مناطقی که درمان می شوند خطوط اخم، چین های پیشانی و پنجه کلاغی نزدیک چشم است. چندین ناحیه دیگر مانند نوارهای ضخیم در گردن، عضلات فک ضخیم، خطوط لب و لبخند لثه ای درمان شده اند. تزریق بوتاکس با شل کردن عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند، ظاهر را بهبود می بخشد. این تزریق ها همچنین شرایط پزشکی از جمله میگرن، هایپرهیدروزیس، مثانه بیش فعال و مشکلات چشمی را درمان می کند. برای حفظ نتایج، درمان ها باید هر سه تا شش ماه یکبار تکرار شوند.

همچنین ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا، سردرد و ناراحتی معده داشته باشید. تزریق در صورت نیز ممکن است باعث افتادگی موقت پلک شود. اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید نباید از بوتاکس استفاده کنید. اگر در چهار ماه گذشته هر نوع تزریق بوتاکس را انجام داده اید، به پزشک خود اطلاع دهید.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک https://www.mobtakerapp.ir کلیک کنید.

با مثانه بیش فعال ممکن است:

بیاموزید که چگونه بیماران واجد شرایط به پس انداز و شرایط دسترسی دارند. به عنوان بخشی از روند پیری، کلاژن، اسید هیالورونیک و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد که باعث ایجاد چین و چروک و از دست دادن پری و حجم در صورت می شود. اگر تصمیم به تزریق بوتاکس دارید و پزشکتان فکر می کند که شما کاندید خوبی هستید، روش و خطرات و هزینه های آن را توضیح می دهد.

اگر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی هستید که در حال حاضر فعالیت های آن در یافتن متخصص بوتاکس نشان داده شده است و می خواهید انصراف دهید یا اطلاعات نمایه تان را به روزرسانی کنید، لطفاً با پزشک خود در مورد تمام داروهایی که مصرف می کنید، از جمله نسخه ها و داروهای اضافی، تماس بگیرید. -داروها، ویتامین ها و مکمل های گیاهی را تجویز کنید. استفاده از بوتاکس با برخی از داروهای دیگر ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

اثر کامل بوتاکس آرایشی معمولا تا چهار ماه باقی می ماند. همچنین می تواند از طریق شل کردن عضلات به جلوگیری از بازگشت خطوط ریز کمک کند. شما باید قبل از انجام عمل، سابقه پزشکی، آلرژی یا شرایط پزشکی خود را به پزشک اطلاع دهید. ارائه دهنده درمان شما باید یک پزشک دارای مجوز، یک دستیار پزشک یا یک پرستار باشد. این سم به ساعت ها نیاز دارد تا اثر خود را نشان دهد، که منعکس کننده زمان لازم برای ایجاد اختلال در روند سیناپتوزومی است.

هر چند وقت یکبار باید بوتاکس بزنید؟

این یک مشکل ناتوان کننده است که اغلب با کار، تعاملات اجتماعی و فعالیت های روزانه تداخل دارد. سم بوتولینوم معمولاً برای بیماران مبتلا به هیپرهیدروزیس که به سایر درمان های پزشکی پاسخ نداده اند استفاده می شود. اگر شما یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی هستید که در حال حاضر در یافتن متخصص بوتاکس نشان داده نمی شود و می خواهید در نتایج جستجوی مناسب گنجانده شوید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. واکنش های آلرژیک جدی و/یا فوری، از جمله خارش گزارش شده است. کهیر؛ جوش های قرمز و خارش دار؛ خس خس سینه؛ علائم آسم؛ سرگیجه؛ یا احساس ضعف در صورت مشاهده علائم فوراً کمک پزشکی دریافت کنید. تزریق بیشتر بوتاکس باید قطع شود. تزریق بوتولینوم نوع A محبوب ترین درمان های زیبایی است که در سراسر کشور انجام می شود.

به طور مشابه، پزشکان در اروپا وقتی متوجه شدند بیمارانی که برای اسپاسم صورت بوتاکس می کنند کمتر از حد معمول عرق می کنند، شگفت زده شدند. هنگام تزریق برای بیماری های عضلانی چشم، ممکن است نیاز به استفاده از قطره چشم، پماد، لنز مخصوص liên hệ یا وسیله دیگری برای محافظت از سطح چشم خود داشته باشید. برای اسپاسم عضله چشم ممکن است فقط 1 تا 3 روز پس از تزریق طول بکشد تا علائم اسپاسم شروع به بهبود کنند. هنگامی که این دارو برای مثانه بیش فعال استفاده می شود، ممکن است عوارض جانبی مانند عفونت های دستگاه ادراری، سوزش / ادرار دردناک، تب یا مشکل در ادرار رخ دهد. کودکانی که برای سفتی/اسپاسم عضلانی تحت درمان قرار می گیرند، و همچنین هرکسی که شرایط پزشکی خاصی دارد، بیشترین خطر این عوارض را دارد (به بخش اقدامات احتیاطی مراجعه کنید).

از تیم پزشکی خود بپرسید که آیا تزریق بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر. سموم بوتولینوم به طور طبیعی در خاک و غذاهای آلوده وجود دارد. اگر مقدار زیادی سم بوتولینوم مصرف کنید یا باکتری وارد زخم شود، ممکن است به بوتولیسم مبتلا شوید. برای ایمنی و اثربخشی مطلوب، بوتاکس در آزمایشگاه تولید می شود. تکنسین ها سموم بوتولینوم را رقیق و استریل می کنند تا باعث بوتولیسم نشوند.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , تزریق بوتاکس , رفع چین و چروک صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

تزریق های بزرگ کننده لب در طی بازدید از مطب ما کمتر از یک ساعت انجام می شود. به شکل ژل، پرکننده بافت نرم از طریق یک سوزن نازک وارد لب ها می شود. این فرآیند از چندین تزریق کوچک استفاده می کند، بنابراین فیلر پوستی به طور مساوی توزیع می شود.

ماساژ ناحیه تزریق شده نیز در مواقعی که توسط محقق معالج ضروری تشخیص داده شد انجام شد. هزینه خود شما بسته به ارائه دهنده و همچنین تعداد سرنگ برای درمان لب شما متفاوت است. طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، متوسط هزینه تزریقی HA در سال 2020 684 دلار برای هر سرنگ بوده است. هیئت جراحی زیبایی آمریکا همچنین می گوید که هزینه فیلر تزریقی ممکن است بین 540 تا 1680 دلار باشد. اثرات تزریق HA ممکن است بلافاصله پس از درمان مشاهده شود.

شایع ترین عوارض جانبی گزارش شده قرمزی و تورم موقت در محل تزریق بلافاصله پس از درمان است. چنین عوارض جانبی معمولاً در عرض دو یا سه روز فروکش می کند. پرکننده های هیالورونیک اسید، موادی برای تقویت بافت نرم هستند که در چند سال گذشته محبوب شده اند. آنها با تعدادی از محصولات جدید موجود برای استفاده به انقلابی در صنعت بازار پرکننده کمک کرده اند. اگر مستعد ابتلا به تبخال هستید، روش های بزرگ کردن لب می توانند باعث تشدید تبخال شوند. پزشک ممکن است داروهایی را برای به حداقل رساندن خطر تبخال پس از درمان تجویز کند.

ژل هایی که برای تزریق ژل لب استفاده می شوند، عموما ژل های پیشرفته ای هستند که از اسید هیالورونیک ساخته شده اند که به طور طبیعی در توآن تان وجود دارند، اما با افزایش سن کاهش می یابند. اسید هیالورونیک جذب آب بسیار بالایی دارد و پس از تزریق ژل به شما کمک می کند تا حجم طبیعی لب ها را افزایش داده و از دست رفته را به دست آورید.

فیلر لب چگونه کار می کند؟

لب ها حجم خود را از دست می دهند و شروع به نازک شدن می کنند. یکی از بهترین راه های ممکن برای از بین بردن این عوارض تزریق ژل لب برای بازگرداندن جوانی و طراوت به لب هاست. بیماران می توانند از انواع پرکننده های اسید هیالورونیک انتخاب کنند. محصولات از نظر ضخامت، طول عمر و مناطق درمان مشخص شده متفاوت هستند. دو برند معروف انژکتورهای آرایشی که برای بزرگ کردن لب به آنها اعتماد دارند Restylane و Juvéderm هستند.
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سایت https://www.kowsarsoft.ir مراجعه کنید.

جراح پلاستیک و متخصصان مراقبت از پوست ما در John W. Tyrone, MD, PLLC, Plastic Surgery از سالها تجربه در روش های حرفه ای زیبایی و جراحی پلاستیک استفاده می کنند تا نتایجی را که بیماران ما دوست دارند ارائه دهند. ما گزینه های درمانی متعددی را برای تقویت لب ارائه می دهیم، از جمله بزرگ کردن لب های جراحی، تزریق کلاژن به لب، پرکننده های اسید هیالورونیک لب توسط Restylane® و Hylaform، و پرکننده های آرایشی لب توسط JUVÉDERM®. برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید. اسید هیالورونیک (HA) یک مشتق قند شفاف و غلیظ است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود تا مفاصل، چشم ها و پوست ما را هیدراته نگه دارد. HA تا 1000 برابر وزن خود را در آب جذب می کند و آن را برای پرکننده های آرایشی ایده آل می کند. پرکننده های لب با اسید هیالورونیک، مانند Restylane® و Hylaform، یک گزینه غیرجراحی محبوب برای تقویت لب هستند.

آزمودنی هایی که تمام معیارهای واجد شرایط بودن را داشتند در مطالعه وارد شدند. پس از امضای رضایت آگاهانه و ارزیابی های پایه، یک بی حس کننده موضعی (کرم زایلاپی لیدوکائین و پریلوکائین، ساخت شرکت تهران شیمی، ایران) به مدت 45 دقیقه روی ناحیه تحت درمان اعمال شد. سپس، همه افراد با یک تزریق حداکثر 1 میلی لیتر HA در لب بالایی با استفاده از تکنیک رتروگراد، با فاصله تقریباً 1 سانتی متری بین نقاط ورودی (و در صورت لزوم در لب پایینی) تحت درمان قرار گرفتند. از آنجایی که همه افراد نیازی به درمان لب پایینی نداشتند، در این مطالعه فقط عمل بزرگ کردن لب بالا مورد بررسی قرار گرفت. تزریق HA به لب نیز ممکن است برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک های اطراف ناحیه دهان مورد استفاده قرار گیرد. به خصوص،

آیا می توان در دوران بارداری پرکننده لب دریافت کرد؟

درجه بندی توسط محقق، رضایت داوطلبان و بررسی مستقل عکس های گرفته شده در طول مطالعه توسط یک ارزیاب نابینا، همه اثربخشی قابل توجه این پرکننده بافت نرم HA را نشان داد. اطمینان حاصل شد که ارزیاب مستقل هیچ اطلاعی از پری لب بیمار در ابتدا نداشت. اگر دوست دارید لب هایتان پرتر و مشخص تر باشد، ممکن است کاندیدای برجسته کردن لب باشید. تزریق های تقویت کننده لب برای اکثر بزرگسالان سالم مناسب است. ممکن است کبودی و تورم کمتری در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی وجود داشته باشد. با این گزینه که بزرگ کردن لب اتولوگ نیز نامیده می شود، پزشک از بافت خود برای تغییر لب استفاده می کند.

مقدار فیلر مورد نیاز به حجم اولیه لب و اهداف بیمار بستگی دارد. در برخی بیماران نصف سرنگ برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی خواهد بود. تورم و کبودی پس از بزرگ کردن لب شایع است و تحریک یا واکنش آلرژیک نیز ممکن است رخ دهد. بزرگ کردن لب ها می تواند اثرات زیبایی نامطلوب، از جمله جای زخم و برآمدگی داشته باشد، و ایمپلنت خطر جابجایی زیر لب یا شکستن پوست را به همراه دارد.

همه این محصولات به یک شکل تزریق می شوند و نتایج مشابهی به شما می دهند. همچنین باید حداقل به مدت 24 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می کند که می تواند کبودی روی لب های شما را بدتر کند. بهتر است تا زمانی که داروی بی حس کننده موضعی یا تزریق بلوک عصبی از بین برود صبر کنید تا به طور تصادفی لب های خود را گاز نگیرید و باعث اختلال در فیلر نشوید. همچنین باید از خوردن غذاهای نامرتب که ممکن است باعث شود صورت یا لب های خود را پاک کنید به مدت حداقل 24 ساعت خودداری کنید.

مرز سرخجه برجسته شد و لب ها با استفاده از یک سرنگ پرکننده اسید هیالورونیک پرتر شدند. برای ارتباط بهتر بین بیمار و فردی که تزریق را انجام می دهد، درک آناتومی لب مهم است. آناتومی اولیه لب در این عکس از بیمار ما که تحت عمل بزرگ کردن لب قرار گرفته است، نشان داده شده است. تزریق های متوسطی که در امتداد لبه های قرمز سرخ لب قرار می گیرند برای بازیابی یا بهبود شکل لب ها استفاده می شوند و به برجسته تر شدن آنها کمک می کنند.

سطح زیرین پوست و لایه چربی برداشته شده و با احتیاط داخل لب قرار می گیرد. پیوند چربی پوست به ایجاد ثبات و استحکام لب ها کمک می کند. در مقایسه با تزریق چربی، لایه عمیق تری از پوست («درم») برای پیوند چربی پوستی استفاده می شود. چربی استفاده شده در این روش طبیعی است و به نظر طبیعی می رسد و احتمال موفقیت بالایی دارد، زیرا چربی از توتان شما برداشته و استریل می شود.
مشاهده مقالات دیگر در سایت به آدرس https://www.arka-net.ir

بنابراین، اگر هنوز در مورد دریافت پرکننده لب برای مردان سؤالی دارید، چرا با یک مشاوره غیر اجباری با یکی از پزشکان ما شروع نکنید؟ یک پزشک با تجربه شما را در انتخاب پرکننده های لب که متناسب با اندازه و شکل فعلی لب شما هستند راهنمایی می کند. اگر می پرسید چگونه پزشک و کلینیک مناسب خود را انتخاب کنید، ادامه مطلب را بخوانید. در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد که در یک کلینیک به دنبال چه چیزی باشید. ممکن است به مدت 1 تا 5 روز کمی تورم و کبودی را تجربه کنید، با این حال، پس از یک درمان تزریقی زیبایی این کاملا طبیعی است.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , تزریق فیلر , فیلر لب,فیلر چانه , فیلر زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

برخی از بزرگسالان به دلیل عوامل ارثی در سنین پایین‌تری شروع به تجربه نزول ابرو می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بعد از 40 سالگی متوجه تغییر حالت چهره در حالت استراحت خود می‌شوند. صرف نظر از سن در زمان جراحی، بیمارانی که کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی هستند. لیفت ابرو می تواند از نتایجی لذت ببرد که سال ها دوام می آورد. از آنجایی که ترکیب نیروهای گرانش، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، و حالات تکراری صورت تاثیر خود را بر روی پوست می گذارد، قسمت بالایی صورت می تواند علائم پیری را بیشتر و بیشتر نشان دهد.

جراح شما از آن برای تغییر موقعیت بافت و ماهیچه های زیر پوست و برداشتن چربی اضافی استفاده می کند. برای زنانی که پیشانی های بسیار بالایی دارند، ممکن است یک برش فقط در خط موی قدامی توصیه شود. به این ترتیب می توان ابرو را بدون تغییر در ارتفاع خط موی جلویی بالا برد. جای زخم ایجاد شده، اگرچه تا حدودی قابل مشاهده است، اغلب می تواند با چتری پنهان شود. ارائه‌دهنده شما به شما دستور می‌دهد که چه زمانی می‌توانید باندهای خود را بردارید، که معمولاً یک تا سه روز پس از جراحی است. ممکن است در چند روز اول پس از جراحی، بی‌حسی یا احساس سوزن سوزن شدن را تجربه کنید، اما معمولاً با گذشت زمان از بین می‌رود.

بیشتر کاندیدهای لیفت ابرو یا لیفت پیشانی کسانی هستند که از افتادگی عضلات بالای صورت ناراضی هستند که باعث می شود چهره آنها خسته و عصبانی به نظر برسد. این علامت رایج پیری معمولاً بعد از 40 سالگی ظاهر می شود، اگرچه وراثت و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند افتادگی و چروک شدن ابروها را تسریع کند. جراحی لیفت ابرو که لیفت پیشانی نیز نامیده می شود، صورت شما را با نتایج طولانی مدت جوان می کند. با اصلاح ابروهای افتاده و چین و چروک و خطوط روی پیشانی، قسمت بالایی صورت شما شاداب و صاف به نظر می رسد.
جهت مطالعه سایر مقالات در این زمنیه به سایت به آدرس https://www.payetakhtseram.ir مراجعه نمایید

لیفت ابرو

در لیفت مستقیم ابرو، برش جراحی در خط رشد مو و بالای ابرو ایجاد می‌شود. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو می‌تواند بینایی را تحت تأثیر قرار دهد و بنابراین، عمل لیفت ابرو می‌تواند به طور قابل توجهی میدان بینایی جانبی را بهبود بخشد. فیلرها یا بوتاکس ماندگاری دائمی ندارند و پس از یک دوره چند ماهه نیاز به تزریق مجدد ژل است. یکی از مزایای استفاده از این فیلرهای پوست، جلوگیری از چین و چروک بیشتر و افتادگی پوست است. تزریق ژل زیر ابرو یکی از روش هایی است که به وسیله آن می توان ابروها را به شکل دلخواه درآورد. تزریق نامناسب فیلر می تواند باعث افتادگی پلک یا ابروهای نامتقارن شود.

با این حال، بلفاروپلاستی به تنهایی برای رفع کامل این مشکل کافی نیست، زیرا نزول چشمی ابرو نیز باعث فشردگی بافت‌های پلک فوقانی می‌شود. همیشه انتخاب گسترده‌ای از روش‌های لیفت ابرو وجود دارد، اما با توجه به میزان افتادگی ابرو، فقط لیفت مستقیم ابرو/جراحی ابرو می‌تواند لیفت به اندازه کافی قدرتمند را فراهم کند. این روش به یک برش کوچک در بالای خط موی ابرو نیاز دارد که معمولا به خوبی ته نشین می شود. بیمار برای بلفاروپلاستی پلک بالا و لیفت مستقیم ابرو با نتایج عالی انتخاب شد. هنگامی که روش استاندارد، لیفت ابرو تاجی به طور کلی از مد افتاده است، زیرا جراحان زیبایی واجد شرایط معمولاً می‌توانند با تکنیک‌های کمتر تهاجمی، بهبودهای لازم را انجام دهند. با این حال، در موارد خاص، لیفت ابرو تاجی ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه بیمار ضروری باشد.

جراحی لیفت ابرو با اندوسکوپیک برای افتادگی خفیف تا متوسط ​​ابرو است. جراح می تواند عضلات و نواحی زیر پوست را از طریق دوربین آندوسکوپ ببیند. سپس جراح پلاستیک می تواند بافت زیر جلدی را از استخوان خارج کند و با کشیدن پوست، چین و چروک ها را از بین ببرد.

یک هدف اصلی، در اکثر بیماران، جوان سازی چشم ها است و باعث می شود چشم ها آرام تر و جوان تر به نظر برسند. اما برخی از افراد مسن دارای افتادگی در ناحیه ابرو بدون چین و چروک، افتادگی یا سایر علائم پیری در عضلات پیشانی خود هستند. این افراد مناسب ترین کاندیدها برای جراحی لیفت مستقیم ابرو هستند.

از آنجایی که این روش به برش‌های کوتاه‌تری نسبت به لیفت ابرو کلاسیک نیاز دارد، زمان بهبودی کوتاه‌تر است و جای زخم حداقل خواهد بود. مصرف داروهای ضد درد کافی حیاتی است، زیرا بیماران اغلب در یک یا دو روز اول بعد از عمل، ناراحتی شدیدی شبیه سردرد تنشی را گزارش می‌کنند. کیسه های یخ باید به طور متناوب در 24 ساعت اولیه پس از عمل در اطراف چشم قرار داده شود. پانسمان سر در روز 1 پس از عمل برداشته می شود و در آن زمان ممکن است دوش گرفتن از سر گرفته شود. خوابیدن با سر بالا به مدت یک هفته، اجتناب از فعالیت شدید به مدت دو هفته پس از جراحی، و کاهش دوز پایین کورتیکواستروئید ممکن است به کاهش کبودی و تورم کمک کند.

سپس پزشک شما ناحیه ابروی تحت درمان را با فشرده سازی و بلند کردن بافت پوست برای دستیابی به نتایج دلخواه مجدداً تعریف می کند. در 18 ماه آینده، نخ بخیه زیست تخریب پذیر به طور طبیعی توسط پوست شما جذب می شود و بدن را تحریک می کند تا کلاژن خود را تولید کند تا پوست به جوان سازی ادامه دهد. درمان لیفت ابرو را می توان از طریق پرکننده های پوستی، تزریق سم بوتولینوم، لیفت با نخ یا لیفت و سفت کردن پوست مانند Ultherapy®، Thermage® و Thermage FLX انجام داد. با این حال، درد و ناراحتی خفیف برای چند روز پس از عمل جراحی ابرو شایع است.

لیفت پیشانی

شما باید با 2 تا 3 بالش بخوابید تا سر را در هفته اول بعد از جراحی بالا نگه دارید. لیفت ابرو که به عنوان لیفت پیشانی نیز شناخته می شود، یک روش جراحی است که افتادگی یا شیار عمیق ابرو را اصلاح می کند. این روش اغلب برای کاهش چین‌ها یا خطوط اخم که در سرتاسر پیشانی و روی پل بینی ایجاد می‌شوند، انجام می‌شود. همچنین می تواند ابروها را به حالت هوشیارتر و جوان تر برساند. اگر ترجیح می دهید از جراحی اجتناب کنید، درمان با BOTOX® Cosmetic می تواند راهی موثر برای جوان سازی ابرو با استفاده از تکنیک های کم تهاجمی باشد.

ما می‌توانیم به شما در تعیین ترکیب صحیح روش‌ها در طول مشاوره شخصی‌تان کمک کنیم. جراحان پلاستیک ما همچنین می‌توانند با روش‌های غیرتهاجمی به شما کمک کنند ظاهر خود را بهبود ببخشند، که خوشحال می‌شویم با شما صحبت کنیم. دکتر سپهر چندین گزینه پرداخت را ارائه می دهد تا هزینه لیفت ابرو تا حد امکان مقرون به صرفه باشد. اگر در مورد روش‌های پرداخت پذیرفته‌شده ما سؤالی دارید، لطفاً امروز به تمرین ما مراجعه کنید.

ابرو و پیشانی اغلب اولین مناطقی هستند که علائم پیری را نشان می دهند. لیفت ابرو (که به آن لیفت پیشانی نیز گفته می شود) ابروها را بالا می برد تا ظاهر چین و چروک پیشانی را از بین ببرد و خطوط اخم را کاهش دهد و همچنین ممکن است ظاهر چشم بالایی را بهبود بخشد. اثرات انباشته آسیب های خورشیدی پوست را ضعیف می کند و نیروی جاذبه ابروی شما را به سمت پایین می کشد که باعث ایجاد چین و چروک می شود. روی پیشانی خود، ممکن است بین ابروهای خود "خط اخم" داشته باشید که باعث می شود جدی یا عصبانی به نظر برسید.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , خدمات پوست و مو , لیفت ابرو , لیفت پیشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

نکروز اپیدرمی سوپرابازال تنها در بیماران با تشکیل تاول پس از درمان مشاهده شد. تابش لیزر یاقوت قرمز منجر به آسیب انتخابی به فولیکول های مو و تغییرات میکروسکوپی در اپیدرم پایه می شود. ظاهر طبیعی و توزیع کلاژن در لایه پوست شواهد بالینی را تأیید می کند که حذف موهای زائد با کمک لیزر، اگر به درستی انجام شود، منجر به تشکیل اسکار نمی شود. نشان داده شده است که پالس های لیزر یاقوت معمولی در از بین بردن انتخابی فولیکول های رنگدانه موی قهوه ای یا سیاه در بزرگسالان قفقازی موثر است.

او با استروئیدهای موضعی (پردنیزولون استات، 1٪، سوسپانسیون چشمی) تحت درمان قرار گرفت و از او خواسته شد تا 4 روز دیگر برگردد. در معاینه بعدی، بیمار دارای سلول‌های رنگدانه‌ای در محفظه قدامی چشم چپ و همچنین نقص‌های ترانس روشنایی عنبیه در قسمت تحتانی چشم چپ بود. و گفت 1 هفته دیگه پیگیری کن در طول ماه بعد، درمان با هر دو قطره به تدریج کاهش یافت و درمان با فنیل افرین، 2.5٪، 3 بار در روز در تلاش برای شکستن سینکیا در چشم چپ آغاز شد.

به نظر می رسد کوچک سازی فولیکول های انتهایی مو دلیل این پاسخ باشد. خانمی 55 ساله با سابقه چشمی فشار خون و نزدیک بینی با لیزر موهای زائد ابروی چپ خود را با لیزر 800 نانومتری لایت شیر ​​دایود حذف کرد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین لیزر موهای زائد بدن کلیک کنید
او در حین عمل لیزر زیر محافظی که پوشیده بود متوجه درد در بالا و پشت چشم چپ خود شد و به تکنسین اطلاع داد که بلافاصله عمل را سقط کرد.

در هر 4 شرکت‌کننده، 6 ماه، 1 سال و 2 سال پس از قرار گرفتن در معرض لیزر، تغییر قابل توجهی در تعداد موها مشاهده نشد. آلوپسی ناشی از لیزر از نظر بافت‌شناسی با فولیکول‌های موی مینیاتوری و پوسته مانند همبستگی دارد. آلوپسی دائمی و بدون زخم را می توان با یک درمان واحد با پالس های لیزر یاقوتی با نفوذ بالا ایجاد کرد.

توصیه های لازم برای لیزر موهای زائد و دستورالعمل های بیمار

این مطالعه چگونگی تأثیر مراحل مختلف چرخه رشد فولیکول مو بر تخریب فولیکول توسط لیزر یاقوت را با استفاده از مدلی از چرخه‌های رشد همزمان موی قابل پیش‌بینی در موش‌های شیرخوار و نوجوان بررسی کرد. طیفی از پالس های لیزر یاقوت سرخ در طول مراحل مختلف چرخه رشد مو، به دنبال مشاهدات بافت شناسی و ناخالص از آسیب و رشد مجدد مو تحویل داده شد. فولیکول‌های موی مرحله آناژن در حال رشد و رنگدانه‌دار به حذف مو با قرار گرفتن در معرض لیزر یاقوت معمولی حساس بودند، در حالی که فولیکول‌های موی مرحله کاتاژن و تلوژن در برابر تابش لیزر مقاوم بودند. آسیب حرارتی انتخابی به فولیکول ها از نظر بافت شناسی مشاهده شد و رشد مجدد مو وابسته به جریان بود. در حیواناتی که در طول آناژن در معرض آناژن قرار گرفتند، فلوئنس‌های میانی باعث آلوپسی غیراسکار شدند، در حالی که فلوئنس‌های بالا باعث آلوپسی زخمی شدند. یافته های این مطالعه راهبردهای درمانی برای لیزر موهای زائد بهینه را پیشنهاد می کند.

در بیماران مبتلا به ویتیلیگو، MC ها در پوست، چشم ها و احتمالاً گوش ها از بین می روند. با این حال، مفهوم ویتیلیگو به عنوان یک بیماری سیستمیک تنها زمانی به وضوح مشخص می شود که مکانیسم های دخیل در ویتیلیگو شناسایی شوند. پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌های کشت سلول‌های تاج عصبی و ژنتیک مولکولی، دیدگاه‌های جدیدی را در درک ویتیلیگو باز کرده است. این نه تنها منجر به درمان های بهتر برای بیماران ویتیلیگو می شود، بلکه احتمالاً کلیدی برای تحریک رشد مجدد سلول های عصبی در سایر بیماری های عصبی نیز خواهد بود.

اثرات لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

19 بیمار قفقازی سالم با موهای تیره (قهوه ای/سیاه) با لیزر یاقوتی تحت درمان قرار گرفتند و پس از 0، 2، 3، 5، 7، 14 و 21 روز بیوپسی گرفته شد. نمونه‌های تحت درمان با لیزر انعقاد و زغال‌زدگی گسترده ساقه‌های موی زیر جلدی را نشان دادند. این فولیکول های آشکارا آسیب دیده به طور تصادفی در بین فولیکول های دست نخورده در همان محل های درمان پراکنده شدند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک رز بازدید نمایید
تغییرات میکروسکوپی نیز در اپیدرم پایه که در آن ملانین متمرکز شده بود، بدون توجه به هرگونه آسیب ماکروسکوپی آشکار، مشاهده شد. سطح پایینی از پاسخ التهابی که تا 2 هفته پس از درمان مشاهده می‌شود، همیشه به دنبال درمان با لیزر بود.

آیا به چندین درمان نیاز خواهم داشت؟

12 هفته پس از آخرین درمان، هیچ تفاوتی بین نواحی درمان نشده و درمان شده با لیزر تشخیص داده نشد. پارامترهای لیزر اعمال شده در این مطالعه منجر به اپیلاسیون موثر موهای بدن نمی شود. حذف موهای زائد به مدت 2 سال پس از یک درمان واحد با پالس های لیزر یاقوتی در حالت عادی (694 نانومتر، 270 میکروثانیه، قطر پرتو 6 میلی متر) اندازه گیری شد.

ملانوبلاست ها در غلاف ریشه خارجی فولیکول های مو، سلول های مخزنی برای رنگدانه مجدد هستند. بهبود ویتیلیگو با فعال شدن و تکثیر این MB ها آغاز می شود و به دنبال آن مهاجرت به سمت بالا به اپیدرم نزدیک است که جزایر رنگدانه دور فولیکولار را تشکیل می دهد. مهاجرت، تکثیر و تمایز MC ها و MB ها توسط عوامل مشتق از کراتینوسیت و برخی از ژن های رنگ پوشش تنظیم می شود. هر درمانی برای ویتیلیگو نه تنها باید جمعیت مجدد MC ها را توضیح دهد، بلکه باید رشد عملکردی آنها را نیز توضیح دهد.

انرژی لیزر یاقوت در 694 mn به طور متوسط ​​توسط ملانین جذب می شود و حداقل توسط سایر کروموفورهای پوست جذب می شود. این خاصیت و عمق نفوذ آن در درم باعث جذب در فولیکول های مو رنگدانه شده می شود، بنابراین آن را برای فتوترمولیز این زائده ها مناسب می کند. گزارش‌های بالینی از اثربخشی چنین لیزرهایی برای از بین بردن موهای زائد به تعداد زیادی در حال ظهور است، اما اطلاعات علمی در مورد مکانیسم دقیق عمل هنوز وجود ندارد. هدف این مطالعه ارزیابی و تعریف بیشتر پاسخ‌های بافت‌شناسی فولیکول‌های مو به نور لیزر یاقوتی پالسی 3 میلی‌ثانیه است. بیست و چهار بیمار با موهای قهوه ای یا سیاه زیر بغل یا کشاله ران با لیزر یاقوتی 3 میلی ثانیه ای در یک، دو یا سه نوبت تحت درمان با فلوانس از 10 تا 40 J/cm2 قرار گرفتند.

اگرچه بسیاری از درمان‌های موقتی برای هیرسوتیسم و ​​هیپرتریکوزیس وجود دارد، اما نیاز به یک درمان عملی و دائمی برای رفع موهای زائد است. هدف ما مطالعه استفاده از پالس‌های لیزر یاقوتی در حالت عادی برای تخریب فولیکول‌های مو با فتوترمولیز انتخابی بود. آسیب ارزیابی بافت شناسی در پوست سگ مو سیاه در شرایط in vivo پس از استفاده از امواج لیزر مختلف برای طراحی یک مطالعه انسانی مورد استفاده قرار گرفت. 13 داوطلب با موهای قهوه‌ای یا مشکی در معرض پالس‌های لیزر یاقوتی معمولی با شارهای 30 تا 60 ژول بر سانتی‌متر مربع قرار گرفتند که به هر دو ناحیه پوست تراشیده شده و موم‌شده تحویل داده شد.

با استفاده از پروتکل‌های درمانی پیشنهادی، اپیلاسیون به کمک لیزر ممکن است به طور موثر انجام شود. درجه و مدت کاهش با محل آناتومیک متفاوت است و با درمان های متعدد بهبود می یابد. ملانوسیت ها سلول های تولید کننده ملانین پوست هستند که از سلول های تاج عصبی مشتق می شوند. ویتیلیگو ولگاریس یک اختلال رنگدانه شایع است که در نتیجه تخریب MC های عملکردی در پوست آسیب دیده ایجاد می شود. سه پاتومکانیسم غالب ویتیلیگو عبارتند از: فرضیه ایمنی، فرضیه عصبی و فرضیه اتوسیتوتوکسیک.

ظاهراً فولیکول های موی آناژن اولیه به طور موثر با لیزر یاقوت درمان نشدند. لیزر روبی منجر به آسیب گسترده فولیکولی می شود و فولیکول های مو که در مرحله اولیه آناژن در نظر گرفته می شوند به طور موثر درمان نشدند. شاید به همین دلیل است که چندین دوره لیزر درمانی برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش مورد نیاز است.

کاهش تراکم مو در ناحیه تحت درمان تنها عارضه مشاهده شده بود که به دلیل برگشت پذیری آن مورد پذیرش بیماران قرار گرفت. از نظر آماری درصد بهبودی در ضایعات اولیه در مقایسه با ضایعات دیررس بیشتر بود. نویسندگان به این نتیجه رسیدند که استفاده از لیزر الکساندرایت 755 نانومتری برای درمان AKN یک روش ایمن و موثر با میزان عود کم است.

لیزر روبی در از بین بردن موهای ناخواسته از بیماران با پوست تیره، اما با بروز عوارض جانبی پوستی بیشتر، موثر است. تصور می شد که بروز هیپوپیگمانتاسیون پس از تابش لیزر به دلیل سرکوب ملانوژنز در اپیدرم به جای تخریب ملانوسیت ها باشد. یک زن 58 ساله با لیزر Candela GentleLASE 755 نانومتری تحت عمل لیزر موهای زائد اطراف هر دو ابرو قرار گرفت. پزشک معالج گزارش می دهد که از محافظ توصیه شده برای هر دو چشم استفاده کرده است. روز بعد، بیمار به دلیل درد چشم و حساسیت به نور در هر دو چشم، به اپتومتریست مراجعه کرد. یافته‌های معاینه حاکی از حدت بینایی 20/20 OU با سلول‌های محفظه قدامی نادر و اثری از خراشیدگی اپیتلیال سطح قرنیه در هر دو چشم بود.

پس از 3 هفته درمان با فنیل افرین، 2.5٪، سینکیا باقی ماند و فنیل افرین متوقف شد. در پیگیری 4 ماهه، حدت بینایی بیمار 20/20 OU بود، اما آتروفی عنبیه، سینکیای خلفی و کورکتوپی در چشم چپ باقی ماندند.

معاینه اتاق قدامی سلول ردیابی و شعله ور شدن چشم چپ را نشان داد که نشان دهنده سلول های التهابی در گردش و نشت پروتئین به اتاق قدامی است. در آن زمان، تشخیص آنیزوکوری تروماتیک با یووئیت قدامی خفیف داده شد. بیمار با پردنیزولون 1%، قطره های موضعی چشمی 4 بار در روز در چشم چپ به مدت 5 روز تحت درمان قرار گرفت. سپس به او دستور داده شد که دارو را قطع کند و در صورت افزایش علائم زودتر، 5 هفته دیگر برای معاینه بعدی بازگردد.

بیشتر آسیب لیزر نواحی برآمدگی را در بر می گیرد اما از لامپ های مو کوتاه می آید. به نظر نمی رسد آسیب لیزر به اندازه کافی در ساقه های مو گسترش پیدا کند تا منجر به تخریب دائمی مو شود. پالس های لیزری که به طور انتخابی به فولیکول های رنگدانه مو آسیب می رسانند، یک درمان مفید برای هیپرتریکوزیس هستند. از نظر بالینی، موهای در حال رشد مجدد اغلب پس از درمان نازک تر و روشن تر می شوند.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

لیزر موهای زائد پس از اتمام دوره، تا 90٪ کاهش دائمی موهای زائد را به شما می دهد. این روش بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد و هیچ زمان خرابی ندارد. بله، حذف کامل موهای زائد داخل سوراخ های بینی باعث می شود که ذرات گرد و غبار و میکروب ها وارد دستگاه تنفسی شما شوند و خطر ابتلا به آلرژی و سایر عفونت ها را افزایش دهند. به جای آن می توانید روشی را انتخاب کنید که باعث کاهش قابل مشاهده رشد مو شود. هر چقدر هم که ممکن است خجالت آور باشد، موهای اطراف نوک سینه ها بسیار رایج هستند.

روش های سنتی ممکن است نتایج سریع اما موقتی به شما بدهد. توصیه می شود از انجام هر گونه روش کوتاه کردن موهای بینی بدون راهنمایی متخصص خودداری کنید و نتایج ممکن است برای هر فردی بر اساس روش مورد استفاده متفاوت باشد. خیر، کندن یا هر روش دیگری برای از بین بردن رشد مو در داخل سوراخ های بینی ممکن است منجر به آسیب و رشد درونی شود. همچنین ممکن است خطر ابتلا به سینوزیت، آلرژی های تنفسی و عفونت های ریوی را افزایش دهد. برای به حداقل رساندن ظاهر موهای بینی باید روش های بدون درد دیگری را امتحان کنید.

این دستگاه موی سر ایمن و مناسب برای سفر با یک حرکت ساده انگشتان دست شما عمل می کند و باعث می شود موهای بینی سریع، آسان و بدون درد باشد. در حالی که دانستن اینکه چه روش هایی را برای رفع موهای زائد بینی ترجیح دهید ضروری است، به همان اندازه مهم است که از چه تکنیک هایی اجتناب کنید. اگرچه بسیاری از آنها راه های زیر را برای خلاص شدن از شر موهای بینی انتخاب می کنند، اما ممکن است از نظر ایمنی و کارایی بهترین گزینه نباشند. اصلاح کردن خوب است، اما این روش های دیگر از بین بردن موهای زائد می توانند اثربخشی لیزر درمانی را کاهش دهند. اگر عاشق پوشیدن صندل یا کفش پاشنه دار هستید، ممکن است نگران انگشتان مودار یا موهای بالای پا باشید. یا اگر موهای زبرتر و تیره روی انگشتان دارید، ممکن است باعث خجالت شما شود.

برخی از عوارض جانبی طبیعی ممکن است پس از درمان های لیزر موهای زائد رخ دهد، از جمله خارش، پوست صورتی، قرمزی، و تورم در اطراف ناحیه درمان یا تورم فولیکول ها. بینی شما نه تنها در مرکز صورت شما قرار دارد، بلکه به معنای واقعی کلمه یک اینچ از مغز شما فاصله دارد، بنابراین نمی خواهید در مورد حذف موهای بینی ریسک کنید. آیا آماده‌اید با یکی از غیر جذاب‌ترین و در عین حال ضروری‌ترین کارهای زندگی خود را کثیف و کثیف کنید؟ درست است، ما در مورد رفع موهای زائد بینی صحبت می کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین لیزر موهای زائد بانوان کلیک کنید
وقتی صحبت از آرایش مردانه می شود، کارت های رایگان زیادی وجود دارد. مردان طاس نیازی به نگرانی در مورد مراقبت از مو ندارند، مردانی که صورت نوزاد دارند نیازی به نگرانی در مورد نگهداری از ریش ندارند - شما این تصویر را دریافت می کنید.

چه چیزی باعث رشد موهای بینی می شود؟

اگر به لیزر موهای زائد علاقه مند هستید، حتماً یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با مجوز بورد پیدا کنید. لیزر موهای زائد را فقط در یک مرکز حرفه ای بپذیرید. از آنجایی که بینی یک حفره کوچک بدن است، یکی از سخت ترین نقاط برای درمان با لیزر است.

روش های از بین بردن موهای زائد بینی

این نواحی کوچک را می توان به سرعت و به طور موثر با لیزر موهای زائد درمان کرد. برخی از محصولات طبیعی ممکن است وجود داشته باشند که می توانند موهای بینی را نازک کنند، اما تمام دستورالعمل های محصول را با دقت بخوانید. اکثر برچسب های کرم موبر نشان می دهد که برای استفاده روی موهای بینی بی خطر نیستند. در بیشتر موارد، اپیلاسیون یا کندن موهای بینی توصیه نمی شود. کندن تک تک موها می تواند منجر به رشد موهای زائد و عفونت شود. اپیلاسیون، به خصوص، می تواند به پوست عمقی بینی شما آسیب برساند.

اما موهای بینی چیزی است که همه ما با آن متولد شده ایم. در واقع، ما در طول زندگی بیش از شش فوت موی بینی رشد می کنیم.

اگرچه موهای بینی زنان در مقایسه با مردان کمتر برجسته است، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل اختلالات هورمونی رشد موهای ناخواسته را تجربه کنند. خانم ها معمولا ترجیح می دهند لیزر موهای زائد را به عنوان یک گزینه درمانی بدون درد و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بینی انتخاب کنند. برهنه کردن پوست بیشتر در ماه های تابستان اغلب می تواند قسمت هایی از بدن را که ممکن است در آنها رشد موهای آزاردهنده و ناخواسته داشته باشید برجسته کند. موی بینی یا گل مژه یک سپر محافظ است که از ورود گرد و غبار و میکروب ها به مجاری هوایی ما جلوگیری می کند و بر ریه های ما تأثیر منفی می گذارد. حذف کامل موهای بینی ممکن است خطر ابتلا به عفونت های دستگاه تنفسی، سینوزیت و آلرژی را افزایش دهد. اگر روش‌های توصیه‌شده توسط متخصص پوست را انتخاب کنید، می‌توانید طی چند جلسه کاهش قابل توجهی در رشد موهای ناخواسته مشاهده کنید، اما رسیدن به نتایج دائمی ممکن است مدتی طول بکشد.

این را در ادامه بخوانید

اگرچه این یک چیز طبیعی است، اما لازم نیست دائمی باشد و می توان آن را به طور موثر درمان کرد. لیزر موهای زائد دردناک نیست، آن را مانند یک نوار الاستیک که بر روی پوست تکان می دهد توصیف شده است. هرچه تعداد درمان‌های بیشتری داشته باشید، درد کمتری احساس خواهید کرد زیرا فولیکول‌های مو کمتری مورد هدف قرار می‌گیرند. اگر نمی خواهید موهای بینی شما خیلی نمایان شود، روش های مطمئنی برای کاهش موهای بینی وجود دارد. کوتاه کردن موهای بینی با قیچی مخصوص ایمن ترین روش است.

دکتر گارشیک توضیح می دهد که موهای بینی مانند فیلتر هوا برای بدن است، اولین خط دفاعی ما در برابر آلاینده های محیطی مانند کثیفی، زباله های موجود در هوا، گرد و غبار و گرده. آنها دارای پوشش نازکی از مخاط هستند که به به دام انداختن ذرات قبل از ورود به سیستم تنفسی کمک می کند. با توجه به میزان مه دود که روزانه با آن روبرو هستیم، این کار کوچکی نیست. در واقع، دکتر گارشیک به مطالعه ای اشاره می کند که نشان می دهد حضور بیشتر موهای بینی می تواند خطر ابتلا به آسم را کاهش دهد.

لیزر موهای زائد می تواند نمایان ترین موهای بینی را در لبه داخلی سوراخ بینی هدف قرار دهد و از آویزان شدن موهای مزاحم روی بینی جلوگیری کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نیوشا بازدید نمایید
همچنین می‌توانیم قسمت بالایی بینی، کناره‌ها، نوک و بریج را درمان کنیم. اکثر مردم این موها را می‌کنند که بعد از چند روز دوباره ظاهر می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 964
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این دستگاه بر خلاف بسیاری از گزینه های دیگر لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال برای انواع پوست از 1 تا 6 مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به طور ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه استفاده کرد. Soprano Titanium که توسط Alma - ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مبتنی بر انرژی در جهان برای بازارهای جراحی، زیبایی‌شناسی پزشکی و زیبایی - توسعه یافته است، پلتفرم حذف موهای زائد موفقی است که عملکرد نهایی را با راحتی بی‌نظیر ترکیب می‌کند. اپلیکاتور و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درمان‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند - یک راه‌حل بهبود یافته قابل توجه برای بیماران و پزشکان به طور یکسان ارائه می‌کند.

با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی، درمانگران مجرب و مجرب ما هر روز لیزر موهای زائد را برای مشتریان خود در هارپندن، لوتون، سنت آلبانز، رادلت و ردبورن ارائه می کنند. یک پلتفرم حذف موهای زائد که عملکرد نهایی را با راحتی بی نظیر ترکیب می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بهرویان بازدید نمایید
به لطف اندازه بزرگ 4 سانتی‌متر مربعی و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درمان‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند - راه‌حل بهبود یافته قابل توجهی برای بیماران و پزشکان به طور یکسان ارائه می‌کند.

سوپرانو تیتانیوم از مزایای سه طول موج ترکیبی، با تجربه بیمار بهبود یافته و رویکرد کسب و کار گرا استفاده می کند و راه حل جدیدی منحصر به فرد و نتیجه محور را در دنیای حذف موهای حرفه ای ایجاد می کند. در حالی که ملانین در پوست تیره به طور تصاعدی نسبت به گرمای استفاده شده در لیزر حساس تر است، روش SHR Soprano Titanium از نظر بالینی ثابت شده است که برای انواع پوست های تیره ایمن است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین مرکز زیبایی پوست و مو کلیک کنید
SHR به جای قرار دادن فولیکول مو در معرض یک پالس پر انرژی که می تواند باعث آسیب به پوست با تعداد ملانین بالا شود، به تدریج پوست را گرم می کند تا زمانی که انرژی گرمایی مورد نیاز به فولیکول مو برسد.

ارزیابی ایمنی و کارایی لیزر موهای زائد با طولانی مدت

سوپرانو از فناوری SHR™ استفاده می کند، تنها روش لیزر موهای زائد که از نظر بالینی اثبات شده است و تقریباً بدون درد است و همچنین برای انواع پوست، از جمله رنگ های تیره، ایمن ترین است. گرمایش تدریجی و روش تحویل تک پالس منحصر به فرد آن به طور موثری به فولیکول مو آسیب می رساند و رشد مجدد را به تاخیر می اندازد و در عین حال از آسیب به بافت اطراف جلوگیری می کند. این درمان را می‌توان در هر زمانی از سال انجام داد و روی پوست‌های برنزه به خوبی کار می‌کند، در حالی که اطمینان حاصل می‌کند که قرار گرفتن در معرض آفتاب هیچ اثری را پس از درمان باقی نمی‌گذارد. دستگاه لیزر تیتانیوم Soprano ICE جدیدترین پیشرفت برای کاهش دائمی موهای زائد از Alma Lasers، توسعه دهنده پیشرو در زمینه فناوری های لیزر، اولتراسوند و RF برای روش های زیبایی، پوست و جراحی است. لیزر Soprano ICE™ یک روش اثبات شده برای رفع موهای زائد موثر و تقریباً بدون درد، می‌تواند با خیال راحت انواع پوست، از جمله پوست برنزه و انواع مو از جمله موهای نازک و قرمز را در تمام طول سال درمان کند. علاوه بر این، Soprano ICE™ Titanium با فناوری SHR از نظر بالینی ثابت شده است که بالاترین نرخ پوشش صنعت را دارد که برای مشتریان ما به معنای زمان درمان سریع‌تر است.

این مدرن ترین، ایمن ترین و موثرترین راه برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. این روش شامل هدایت یک پرتو ویژه و متمرکز نور بر روی پوست است. اکثر مردم می توانند یک احساس ضعیف را احساس کنند اما آن را ناراحت کننده نمی دانند.

پیشرفتی در حذف موهای زائد با لیزر: عملکرد نهایی

موهای سفید و خیلی بلوند جواب نمی دهند و موهای قرمز رنگ همیشه جواب نمی دهند. اگر در مورد مناسب بودن خود برای درمان شک دارید، توصیه می کنیم ابتدا با یکی از متخصصان مجرب ما مشورت کنید. در طول مشاوره اولیه شما، ما همچنین پوست شما را آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم که می توانید درمان لیزر موهای زائد را ادامه دهید.

به عنوان مثال، درمان برای ساق کامل به جای چند ساعت زمان می تواند تنها در 30 دقیقه انجام شود. این به دلیل تکنیک In-Motion است که به طور جمعی تمام ریشه های مو را در یک شبکه گرم و غیرفعال می کند، برخلاف جستجوی کرومسفورهای منفرد در ریشه مو. لیزر موهای زائد در Harpenden توسط Rebecca Jade Beauty and Aesthetics با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو آیس انجام می شود.

Soprano ICE با استفاده از پالس های انرژی لیزر دایود مادون قرمز به تدریج فولیکول های مو را در لایه زیر پوستی پوست گرم می کند تا زمانی که دیگر نتوانند موهای جدید تولید کنند. با استفاده از فناوری منحصر به فرد IN-Motion™ و نوک درمانی DualChill™ ثبت اختراع، سطح پوست شما خنک و راحت می ماند. حرکت جارویی همچنین هرگونه نقطه رد شده یا از دست رفته رایج در سایر انواع لیزر موهای زائد را از بین می برد. لیزر دایود 808 نانومتری نور را قادر می‌سازد تا به عمق پوست نفوذ کند و نسبت به سایر لیزرها ایمن‌تر است زیرا می‌تواند از رنگدانه ملانین در اپیدرم پوست جلوگیری کند. ما می توانیم از آن برای کاهش دائمی موهای زائد تمام موهای رنگ شده در هر 6 نوع پوست از جمله پوست های برنزه استفاده کنیم.

در DD Clinical، ما همیشه آزمایش پچ را قبل از هر درمانی برای تایید مناسب بودن توصیه می کنیم. لیزر موهای زائد جایگزین مناسبی برای کسانی است که موهای ناخواسته در طیف وسیعی از نواحی مختلف دارند و به روش‌های سنتی حذف موهای زائد (مانند اصلاح یا اپیلاسیون) ادامه نمی‌دهند. سوپرانو تیتانیوم یک دستگاه از بین بردن موهای زائد SHR است که عملکرد نهایی را با راحتی بی نظیر ترکیب می کند. این دستگاه از مزایای سه طول موج ترکیبی استفاده می کند و راه حل جدیدی منحصر به فرد و نتیجه محور در دنیای لیزر موهای زائد حرفه ای ایجاد می کند.

این امر SHR را به ایمن ترین گزینه لیزر موهای زائد از جمله برای بیماران با پوست تیره تبدیل می کند. همچنین شامل دو کانکتور است که امکان اتصال همزمان دو اپلیکاتور مختلف به پلت فرم را فراهم می کند و زمان درمان را کوتاه تر می کند. سوپرانو تیتانیوم دارای سر اپلیکاتور بزرگتر نسبت به سایر دستگاه ها است، به وسعت 4 سانتی متر مربع، به این معنی که زمان درمان بیمار تا 40٪ کاهش می یابد. درمان همچنین به دلیل سیستم انقلابی ICE PLUS که پوست را خنک می کند در حالی که دستگاه فولیکول ها را مختل می کند، تقریباً بدون درد است.

با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، Soprano Titanium ایمن ترین و کارآمدترین دستگاه لیزر حرفه ای رفع موهای زائد امروزی است. سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی مدت، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد موجود امروزی است. دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم مزایای سه طول موج ترکیبی را با تجربه بهتر بیمار و یک استراتژی تجاری محور ترکیب می کند تا یک راه حل انقلابی منحصر به فرد و مبتنی بر نتیجه را در زمینه رفع موهای زائد حرفه ای ارائه دهد. لیزر سوپرانو ICE ادعا می کند که ایمن ترین درمان لیزر موهای زائد برای انواع پوست، از 1 تا 6 (1 روشن ترین رنگ پوست – 6 رنگ تیره ترین پوست) است.

سرعت تکرار بالای پالس‌های کوتاه به عمق درم وارد می‌شود که به میانگین توان بالا و ایجاد گرما مؤثر از نظر درمانی دست می‌یابد. پوست را تسهیل می کند و دمای کنترل شده را در طول کل درمان تسهیل می کند. کل درمان نوک یاقوت کبود سرد ICE Plus خطرات اپیدرم را به حداقل می رساند و در عین حال گرما را در درم که فولیکول های مو در آن درمان می شوند حفظ می کند. بیماران اکنون می توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه لذت ببرند. Soprano Titanium با استفاده از فناوری 3 بعدی منحصر به فرد خود، سه طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و به طور همزمان اعماق بافت ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می دهد.

سوپرانو تیتانیوم از روش Alma Laser’s SHR استفاده می کند که تنها روش ثابت شده بالینی لیزر موهای زائد است که عملاً بدون درد است. روش منحصر به فرد گرمایش و تحویل انرژی به طور موثر به فولیکول مو آسیب می رساند و در عین حال از آسیب و درد به بافت اطراف جلوگیری می کند. در عین حال با فناوری پیشرفته ICE Plus ادغام شده است که به طور مداوم پوست را خنک می کند و دمای کنترل شده را در کل درمان تسهیل می کند. نوک یاقوت کبود سرد ICE Plus خطرات اپیدرم را به حداقل می رساند و در عین حال گرما را در درم که فولیکول های مو در آن درمان می شوند حفظ می کند.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 970
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد