نوشته شده توسط : یک دوست

مبدل ها سپس بدنه ها به صورت مکانیکی خرد می شوند و در نتیجه ضایعات آهن، آلومینیوم و سایر فلزات به دست می آید که در برخی موارد پس از انجام پردازش های اضافی به فروشندگان ضایعات فروخته می شود. فروشندگان قراضه ضایعات را ذوب می کنند و به فلز قابل بازیافت تبدیل می کنند. چگونه او ELV ها یا قطعات یدکی را جمع آوری می کند و زباله ها را مدیریت می کند.

در این محاسبات، فرض بر این بود که یک ELV معمولی دارای وزن متوسط ​​~1 t/ELV است که در آن وزن خالص فولاد 754 کیلوگرم بر ELV است. اگر حداکثر ظرفیت برچیدن و جداسازی کارخانه 4000 تن در هفته باشد، در این صورت 4215 خودرو در هفته قابل پردازش هستند. لازم به ذکر است که از 754 کیلوگرم فولاد، تنها 62.4 کیلوگرم از آن WSS است، در حالی که مابقی فولاد قابل بازیافت است. بنابراین، 6 دستگاه برش پلاسما و 14 دستگاه منبسط کننده برای پردازش 6744 متر مربع WSS برای تولید 40059-77556 متر مربع MSS منبسط شده مورد نیاز است.

جدول 4 تکنیک های مختلف بازیافت را بر اساس وزن فولاد بازیافت شده و انرژی بالقوه و کاهش CO2 مقایسه می کند. اگرچه بازیافت می تواند بیشترین فولاد را بازیافت کند، فرآیند تولید مجدد WSS-MSS می تواند تقریباً به اندازه بازیافت بازیابی شود، اما با صرفه جویی در انرژی و مزایای اقتصادی در مقایسه با بازیافت. این می تواند از انتشار 1.559 کیلوگرم CO2 جلوگیری کند و منجر به صرفه جویی 0.476 USD/kg در هزینه شود. صنعت فولاد انرژی کافی برای تامین انرژی حدود 18 میلیون خانوار را برای یک سال، به صورت سالانه ذخیره می کند. بنابراین، بازیافت‌کنندگان خودروهای فرسوده سالانه حدود 85 میلیون بشکه نفت را ذخیره می‌کنند که در ساخت سایر قطعات استفاده می‌شد. به همین ترتیب، بازیافت خودرو باعث می‌شود 11 میلیون تن فولاد و 800000 فلز غیرآهنی از محل‌های دفن زباله خارج شوند و به مصرف‌کنندگان برگردند.

طبق قانون زباله، تولیدکننده موظف است از جمع‌آوری، بازیافت، بازیافت یا دفع زباله‌های حاصل از محصولات مورد توجه عرضه شده به بازار اطمینان حاصل کند و ضمانت کافی برای این تعهدات داشته باشد. تولید کننده باید تمام هزینه های جمع آوری و تصفیه ضایعات باتری ها و انباشته ها را تقبل کند. تولیدکنندگان همچنین موظفند تمام باتری‌های ضایعاتی و انباشته‌کننده‌های حاصل از باتری‌ها و باتری‌ها را بدون توجه به تاریخی که این باتری‌ها یا انباشته‌ها در بازار عرضه شده‌اند، جمع‌آوری و تصفیه کنند.

این مربوط به محدوده مرزهای بالایی و پایینی است، که در آن حد بالا فرض می‌کند که فولاد برای محصولات ورق فلزی استفاده می‌شود و استانداردهای طراحی زیست محیطی برآورده می‌شوند. این مقادیر هم برای ساخت مجدد و هم برای بازیافت یکسان بودند، زیرا با VSS مطابقت دارند و مستقل از شرایط بازیافت/بازیافت هستند. شاخص E به عنوان میانگین مقادیر ε تعیین شده برای مرزهای بالا و پایین بهره وری برای فرآیند تولید مجدد محاسبه شد. بیشتر ورق ها برای بازیابی فولاد تحت فرآیندهای خرد کردن و ذوب قرار می گیرند یا در محل دفن زباله دفع می شوند. به عنوان جایگزینی برای استفاده مجدد و خرد کردن، می توان از ساخت مجدد برای چرخه مجدد مواد بازیابی شده، مانند WSS، به محصولات با ارزش افزوده استفاده کرد.

علاوه بر این، مشکل قیمت‌گذاری را می‌توان با استفاده از یک مدل برنامه‌ریزی غیرخطی برای توسعه یک تابع عرضه تقریبی برای ELVs با هزینه‌های خرد کردن متغیر برای بهینه‌سازی قیمت‌گذاری با توجه به افزایش هزینه‌های فلزات آهنی و ELV ارزیابی کرد. از این رو، مزایای اقتصادی و زیست محیطی قابل توجهی در بازیابی مواد از وسایل نقلیه پایان عمر وجود دارد. در اینجا، ساخت مجدد ورق فولادی ضایعاتی از ELV ها به ورق فولادی مش مفید برای کاربردهای شکل دهی فلز بر اساس امکان سنجی فنی، اقتصادی و زیست محیطی آن مورد ارزیابی قرار گرفت. یک کارخانه بازسازی با ظرفیت برچیدن بیش از 30171 ELV در سال و ظرفیت بازیابی 1000 متر مربع در روز WSS به عنوان مطالعه موردی استفاده شد. تولید مجدد می تواند به کاهش کلی ~3800 کیلوگرم CO2/ELV و سود اقتصادی ~775 USD/ELV در مقایسه با بازیافت معمولی دست یابد. تقریباً 75 درصد از هزینه برق صنعت از برق تأمین می شود، اما صنعت خودرو همچنین گاز طبیعی، زغال سنگ و کک و همچنین بخار، نفت و پروپان مصرف می کند.

کاهش ضایعات

همچنین تولید کننده موظف است ضایعات و باتری های قابل حمل و باتری خودرو و باتری ها را از شهرداری ها و حمل کننده پسماندهایی که طبق قوانین عمومی با دولت محلی برای بهره برداری از ایستگاه پسماند قرارداد دارد را به صورت رایگان پس بگیرد. تولید کننده EEE و وسیله نقلیه موتوری موظف است باتری یا باتری را در صورتی که در وسیله نقلیه یا وسیله نقلیه موتوری باشد، به صورت رایگان پس بگیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ضایعات کاران بازدید نمایید
تولیدکننده همچنین باید میزان باتری و باتری‌هایی را که تولید می‌کند، وارد می‌کند و/یا در بازار استونی عرضه می‌کند، گزارش کند. تولیدکننده نیز باید هر سال گزارش ضایعات را ارائه کند و همچنین باید به صورت فصلی معرفی شود.

در حال حاضر 75 درصد از مواد قابل بازیافت هستند و 25 درصد باقی مانده به محل دفن زباله ختم می شود. خودروهای فرسوده به عنوان بازیافتی ترین محصول مصرفی، سالانه بیش از 14 میلیون تن فولاد در اختیار صنعت فولاد قرار می دهند. قیمت واحدهای اجزای مختلف خارجی در جدول 5 برای استفاده مجدد و ساخت مجدد نشان داده شده است. مقادیر بازسازی با ضرب مساحت در AR (کمترین و بالاترین مقادیر به ترتیب 4.5 و 11.5) و قیمت در هر منطقه (به ترتیب کمترین و بیشترین مقادیر 4.5 و 10 USD/m2) محاسبه شد.

به عنوان مثال، 6.3 و 9 میلیون وسیله نقلیه در سال در اروپا در سال 2009 و 2012 به ترتیب پردازش شده است. این معادل 50 تا 72 میلیون متر مربع WSS در قالب اجزای بیرونی مانند کاپوت، کاپوت، سقف، درهای جلو و عقب و گلگیرها است. با فرض حد بالای تولید MSS، 103 میلیون متر مربع MSS می تواند دوباره ساخته شود، که از تولید 8 میلیون تن فولاد جدید جلوگیری می کند که مربوط به صرفه جویی در هزینه 454 میلیون دلار و کاهش انتشار 1.2 میلیون تن CO2 است. فرآیند بازیافت یک وسیله نقلیه بسیار پیچیده است زیرا قطعات زیادی برای بازیافت و بسیاری از مواد خطرناک برای حذف وجود دارد. به طور خلاصه، این فرآیند با موجودی وسایل نقلیه ورودی برای قطعات آغاز می شود. مایعاتی مانند خنک کننده موتور، روغن، مایع گیربکس، مبرد تهویه مطبوع و بنزین تخلیه و خارج می شوند.

این بخش پتانسیل جهانی برای ساخت مجدد WSS از ELV ها را مورد بحث قرار می دهد. صرفه جویی در مواد ناشی از فرآیند ساخت مجدد پیشنهادی در جدول 2 نشان داده شده است. WSS موجود با این فرض محاسبه شد که به طور متوسط ​​80 متر مربع می توان از هر خودرو بازیابی کرد تا از تولید ~ 698 کیلوگرم VSS جدید جلوگیری شود. ارزش افزوده با ساخت مجدد ورق با این فرض محاسبه شد که 1 متر مربع WSS را می توان به 5.94-11.5 مجدد ساخت.

SI کلی 0.784 به اندازه کافی بالا در نظر گرفته می شود تا نتیجه گیری شود که فرآیند تولید مجدد WSS-MSS پیشنهادی جایگزین مناسبی برای روش های استفاده مجدد و بازیافت است. مواد کامپوزیت را می توان مجددا استفاده کرد و به شکل ورق بدون انبساط دوباره تولید کرد. افزایش بیشتر در پایداری بازیافت وسایل نقلیه را می توان با استفاده از واحدهای برچیدن با ظرفیت بالا با قابلیت ادغام عمودی سازندگان خودرو، سیستم های مدیریت پایان عمر و ادغام افقی واحدهای بازسازی WSS همسو با سیاست های مناسب به دست آورد.

در طی فرآیند بازیافت، باتری ها خرد می شوند، اسید تخلیه می شود و خنثی می شود و پلاستیک و سرب برای بازیافت فشرده و عدل بندی می شوند. باتری های قابل شارژ داخلی نیز می توانند با استفاده از فرآیند حرارتی بازیافت شوند که کادمیوم، نیکل و آهن را بازیافت می کند. کادمیوم بازیافتی برای ساخت باتری های جدید و نیکل و آهن برای ساخت فولاد ضد زنگ استفاده می شود. درست مانند جمع‌آوری زباله، حوزه‌های قضایی مختلف برنامه‌های زباله الکترونیکی و روش‌های متفاوتی برای خلاص شدن از شر تجهیزات دارند. شما می توانید وسایل الکترونیکی استفاده شده خود را به انواع انبارهای شهری، غیرانتفاعی، خرده فروشی و سایر مراکز یا رویدادهای مجموعه ویژه بیاورید.

تولید کننده ملزم به ثبت نام در ثبت نام محصول مورد نظر و معرفی اطلاعات در مورد مقادیر محصولات مورد توجه در بازار و مقادیر زباله تولید شده از محصولات مورد توجه جمع آوری و تصفیه شده است. با ثبت نام محصول مورد توجه باید تمام تولیدکنندگانی که EEE، وسایل نقلیه موتوری و قطعات یدکی، لاستیک‌ها، باتری‌ها و باتری‌ها و/یا پلاستیک کشاورزی را در بازار عرضه می‌کنند، ثبت کنند. مطالعه حاضر یک فرآیند تولید مجدد جدید را برای ادغام با بازیافت ELV پیشنهاد می‌کند که شامل ساخت مجدد WSS از اجزای بیرونی به ورق فولادی مشبک است. انتظار می رود این فرآیند تولید مجدد یک استراتژی آگاهانه از نظر محیط زیست برای کاهش مقدار مواد مفید خرد شده و ارسال به محل دفن زباله باشد، در حالی که مصرف انرژی فرآیند را در مقایسه با بازیافت بسیار کاهش می دهد.

بازیافت خودرو

این امر بازیافت باتری های اسید سرب را آسان می کند زیرا می توانید آنها را به فروشگاهی که باتری جایگزین خریداری می کنید ببرید. با این حال، مراکز رفاهی مدنی یا مراکز بازیافت ممکن است برای اقلام خاص یا برای مقادیر زیاد هزینه دریافت کنند - با مرکز محلی خود تماس بگیرید. هزینه جمع‌آوری کنار حاشیه نیز ممکن است در هزینه‌های زباله‌های خانگی شما لحاظ شود - با ارائه‌دهنده خدمات خود تماس بگیرید. باتری‌های خانگی توسط Wiser در Thetford جمع‌آوری می‌شوند و به یک بازیافت باتری مستقر در بریتانیا ارسال می‌شوند. مواد بازیافتی متفاوت هستند اما تصفیه شده و به کارخانه های تخصصی ارسال می شوند.

برای گزینه‌های بازیافت زباله‌های الکترونیکی، فهرست‌ها/دایرکتوری‌ها را در بالای این صفحه ببینید. برای یافتن یک وب‌سایت برنامه جمع‌آوری تولیدکننده ثبت‌شده، به فهرست برنامه‌های پسماند الکترونیکی ثبت‌شده EGLE مراجعه کنید و درباره برنامه زباله‌های الکترونیکی EGLE در Michigan.gov/EGLEeWaste اطلاعات بیشتری کسب کنید. سیلندرهای گاز فشرده - سیلندرهای گاز فشرده، مانند کپسول‌های پروپان کوچک و بزرگ، خطر انفجار را به همراه دارند و حاوی گاز قابل اشتعال هستند. فهرست‌ها/دایرکتوری‌های بالای این صفحه را برای گزینه‌های مجموعه سیلندرهای گاز فشرده که قابل تعویض برای بازیافت نیستند، ببینید.

کل هزینه عملیاتی فرآیند تولید مجدد 3 تا 10 برابر کمتر از هزینه تولید ASR است. هزینه سرمایه برای خرید تجهیزات جداسازی و مرتب سازی ASR و پرداخت سایر هزینه های سربار 370000 دلار برآورد شد. علاوه بر این، هزینه های انرژی، تعمیر و نگهداری، نیروی کار و بهره می تواند تا 72400 دلار در سال باشد. با فرض درآمد حداقل 169768 دلار آمریکا در سال، سرمایه گذاری را می توان در 3.8 سال بازگرداند، جایی که میانگین عمر تجهیزات 12 تا 15 سال است.

وزن را می توان تنها با جداسازی و تکنولوژی مرتب سازی بهبود یافته به دست آورد. مقدار دقیق انتشار CO2 که توسط یک فرآیند تولید مجدد خاص اجتناب می شود به مقایسه بازسازی WSS-MSS با ساخت ورق فولادی بکر در MSS بستگی دارد. شاخص امکان سنجی زیست محیطی بر اساس یک واحد بازسازی با بهره وری 5750-11132 متر مربع در روز MSS به شرح زیر است. با بازیافت یا ساخت مجدد، و εVSS صرفه جویی در هزینه های زیست محیطی مربوطه است. معادله مشابهی در معادله برای صرفه جویی در CO2 (εCO2؛ kgCO2) داده شده است، که در آن MCO2 مقدار CO2 تولید شده در هر 1 کیلوگرم VSS است. مقدار MVSS برای بازیافت 62.4 کیلوگرم بود (با فرض اینکه WSS برای کاربردهای فولادی مش استفاده می شود).

این بطری ها را می توان خرد کرده و به عنوان الیاف برای پوشش پلی استر کیسه خواب، بالش و کت های لحافی بازیافت کرد. پلاستیک های بازیافتی را می توان برای نرده، مبلمان باغ، ضربه گیر ماشین، کیسه های پلاستیکی، لوله های پی وی سی و کف استفاده کرد. لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز، خشک کن، ماشین ظرفشویی و توستر را می توان از بین برد. همچنین بازیافت های متخصصی وجود دارند که اقلام پیچیده تری مانند کامپیوتر و تلویزیون را پردازش می کنند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری خشک کلیک کنید
این بازیافت ها اجزای تجهیزات را برای فروش مجدد یا بازیافت مواد با ارزش جدا می کنند.

تنها در ایالات متحده سالانه تقریباً میلیون‌ها وسیله نقلیه به پایان استفاده خود می‌رسند. این خودروها، اگرچه خارج از کارکرد هستند، اما می توانند با پس دادن فلز و سایر مواد قابل بازیافت موجود در آنها، هدفی داشته باشند. وسایل نقلیه خرد می شوند و محتوای فلز برای بازیافت بازیافت می شود، در حالی که در بسیاری از مناطق، بقیه توسط ماشین برای بازیافت مواد اضافی مانند شیشه و پلاستیک مرتب می شوند. باقیمانده که به عنوان باقی مانده خردکن خودرو شناخته می شود، در محل دفن زباله قرار می گیرد. بقایای خردکن وسایل نقلیه که برای فلز بازیافت نمی شوند حاوی بسیاری از مواد قابل بازیافت دیگر از جمله 30 درصد آن به عنوان پلیمر و 5 تا 10 درصد آن به عنوان فلزات باقی مانده است. بازیافت وسایل نقلیه مدرن تلاش می‌کند تا حد ممکن در بازیافت آن مواد باقیمانده مقرون‌به‌صرفه باشد.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اگرچه برای تعمیر باتری نیازی به صبر کردن ندارید تا باتری خالی شود، اما ایمنی را در اولویت قرار دهید. یک بازرسی سریع بصری مشخص می کند که آیا باتری برای بازسازی قابل دوام است یا خیر. ترک ها، برآمدگی ها یا قطعات شکسته از هر نوعی را بررسی کنید. اگر باتری از نظر فیزیکی مناسب نیست، بهتر است یک باتری جدید خریداری کنید. مدت زمان ماندگاری یک باتری بازسازی شده نسبت به عمر و ظرفیت موجود آن است.

نحوه تعمیر باتری ماشین

مانند روشن کردن خودرو، کابل قرمز به ترمینال مثبت و کابل مشکی به ترمینال منفی متصل می شود. یک باتری استاندارد خودرو شامل شش سلول است که هر کدام حدود 2.1 ولت تولید می کنند. بنابراین، یک باتری سالم 12.6 ولت را نشان می دهد. بین 10 ولت و 12.6 ولت به این معنی است که می توانید باتری را بازسازی کنید. یک محلول پاک کننده بسازید - از نسبت 2 به 1 جوش شیرین به آب برای ایجاد خمیر آبدار استفاده کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری ماشین کلیک کنید
این مخلوط به عنوان پاک کننده باتری و همچنین پوشش نشت اسید عمل می کند.

درپوش باتری را بردارید و از پیچ گوشتی سر صاف برای جدا کردن درپوش سلول های زیر استفاده کنید. محتویات سلول را یکی یکی به آرامی در یک سطل خالی کنید. می توانید در حین حرکت یا پس از خالی شدن تمام سلول ها، جوش شیرین اضافه کنید. در هر صورت، اسید باتری را برای دفع ایمن در هر مکانی، مانند مرکز بازیافت که زباله های خطرناک را می پذیرد، خنثی می کند.

در تامین انرژی یک وسیله نقلیه یا دستگاه، فرآیند تخلیه باتری به نام سولفاته شدن اتفاق می افتد. این واکنش شیمیایی منجر به تجمع کریستال های سولفات روی صفحات باتری می شود. کریستال های بیشتر به معنای زمان شارژ طولانی تر، راندمان کمتر و ظرفیت شارژ کمتر است. باتری را تست کنید - شارژر را جدا کنید و از ولت متر برای بررسی وضعیت باتری استفاده کنید. اگر مال شما کمتر است، دوباره آن را برای 12 ساعت دیگر شارژ کنید.

نحوه تعمیر باتری ماشین در خانه

در تئوری، باید بتوانید این فرآیند را چند بار دیگر تکرار کنید، که به معنای افزایش طول عمر باتری بیش از سه تا پنج سال معمولی است.

شارژر را تا حد امکان دور از باتری قرار دهید و آن را با سرعت 12 ولت / 2 آمپر وصل کنید. سلول های باتری را خالی کنید – تا به حال نیازی به خارج کردن باتری خودرو نداشتید. یک سطل و نیم پوند جوش شیرین در این نزدیکی داشته باشید.

سلول های باتری را تمیز کنید - با استفاده از قیف، محلول تمیز کننده را در هر سلول بریزید. درپوش سلول و درپوش باتری را به طور ایمن تعویض کنید. مخلوط را ببندید و در سطل زباله اسید قدیمی موجود بریزید. باتری را دوباره شارژ کنید - مانند یک بریسکت خوب، این مرحله را کم و آهسته انجام دهید. به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، دوباره درپوش های باتری را بردارید زیرا محلول الکترولیت گرم می شود و ممکن است در طول شارژ سرریز شود.

با قیف، سلول ها را با محلول الکترولیت جدید پر کنید. روی آن را بپوشانید و دوباره تکان دهید تا نمک به طور یکنواخت پخش شود. باتری را تمیز کنید - اگر پایانه‌های باتری خورده شده‌اند، خمیر تمیزکننده را روی پایه‌ها بمالید و با یک مسواک آن را تمیز کنید. واکنش کف به این معنی است که محلول کار می کند.

از پشم فولادی برای باتری هایی که به شدت خورده شده اند استفاده کنید. پایانه ها را به طور کامل تمیز کنید، پاک کنید و خشک کنید. همه خودروها چه موتور احتراق داخلی، چه هیبریدی و چه الکتریکی نیاز به باتری دارند. اما باتری نیز یکی از چیزهای زیادی در وسیله نقلیه ما است که تا زمانی که خودرو روشن نشود، آن را بدیهی می دانیم. کلید را هرچه می خواهید بچرخانید یا دکمه احتراق را مکررا فشار دهید، اما باتری مرده باتری مرده است. وسایل نقلیه با موتور احتراق داخلی به باتری‌های سرب اسیدی استاندارد متکی هستند - آن جعبه‌های سیاه 12 ولتی آشنا.

هنگامی که آماده حرکت شدید، با نصب مجدد باتری و چرخاندن وسیله نقلیه خود به حالت "روشن" و با نور بالا، تست بار را انجام دهید. پس از چند دقیقه، باتری را در حالی که تحت بار است دوباره تست کنید. اگر بازخوانی ولت متر 9.6 ولت را نشان می دهد، به شما تبریک می گوییم!.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ای ضایعات بازدید نمایید
شما با موفقیت باتری ماشین خود را بازسازی کردید. محلول باتری را جایگزین کنید - 4 فنجان آب را با 4 اونس نمک اپسوم مخلوط کنید. آب جوشیده این فرآیند را تسریع می کند اما ضروری نیست.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

از پشم فولادی برای باتری هایی که به شدت خورده شده اند استفاده کنید. پایانه ها را به طور کامل تمیز کنید، پاک کنید و خشک کنید. همه خودروها چه موتور احتراق داخلی، چه هیبریدی و چه الکتریکی نیاز به باتری دارند. اما باتری نیز یکی از چیزهای زیادی در وسیله نقلیه ما است که تا زمانی که خودرو روشن نشود، آن را بدیهی می دانیم. کلید را هرچه می خواهید بچرخانید یا دکمه احتراق را مکررا فشار دهید، اما باتری مرده باتری مرده است. وسایل نقلیه با موتور احتراق داخلی به باتری‌های سرب اسیدی استاندارد متکی هستند - آن جعبه‌های سیاه 12 ولتی آشنا.

نحوه تعمیر باتری ماشین در خانه

شارژر را تا حد امکان دور از باتری قرار دهید و آن را با سرعت 12 ولت / 2 آمپر وصل کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کیان بازدید نمایید
سلول های باتری را خالی کنید – تا به حال نیازی به خارج کردن باتری خودرو نداشتید. یک سطل و نیم پوند جوش شیرین در این نزدیکی داشته باشید.

اگرچه برای تعمیر باتری نیازی به صبر کردن ندارید تا باتری خالی شود، اما ایمنی را در اولویت قرار دهید. یک بازرسی سریع بصری مشخص می کند که آیا باتری برای بازسازی قابل دوام است یا خیر. ترک ها، برآمدگی ها یا قطعات شکسته از هر نوعی را بررسی کنید. اگر باتری از نظر فیزیکی مناسب نیست، بهتر است یک باتری جدید خریداری کنید. مدت زمان ماندگاری یک باتری بازسازی شده نسبت به عمر و ظرفیت موجود آن است.

با قیف، سلول ها را با محلول الکترولیت جدید پر کنید. روی آن را بپوشانید و دوباره تکان دهید تا نمک به طور یکنواخت پخش شود. باتری را تمیز کنید - اگر پایانه‌های باتری خورده شده‌اند، خمیر تمیزکننده را روی پایه‌ها بمالید و با یک مسواک آن را تمیز کنید. واکنش کف به این معنی است که محلول کار می کند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری صبا کلیک کنید
مانند روشن کردن خودرو، کابل قرمز به ترمینال مثبت و کابل مشکی به ترمینال منفی متصل می شود. یک باتری استاندارد خودرو شامل شش سلول است که هر کدام حدود 2.1 ولت تولید می کنند. بنابراین، یک باتری سالم 12.6 ولت را نشان می دهد. بین 10 ولت و 12.6 ولت به این معنی است که می توانید باتری را بازسازی کنید. یک محلول پاک کننده بسازید - از نسبت 2 به 1 جوش شیرین به آب برای ایجاد خمیر آبدار استفاده کنید. این مخلوط به عنوان پاک کننده باتری و همچنین پوشش نشت اسید عمل می کند.

هنگامی که آماده حرکت شدید، با نصب مجدد باتری و چرخاندن وسیله نقلیه خود به حالت "روشن" و با نور بالا، تست بار را انجام دهید. پس از چند دقیقه، باتری را در حالی که تحت بار است دوباره تست کنید. اگر بازخوانی ولت متر 9.6 ولت را نشان می دهد، به شما تبریک می گوییم! شما با موفقیت باتری ماشین خود را بازسازی کردید. محلول باتری را جایگزین کنید - 4 فنجان آب را با 4 اونس نمک اپسوم مخلوط کنید. آب جوشیده این فرآیند را تسریع می کند اما ضروری نیست.

در تئوری، باید بتوانید این فرآیند را چند بار دیگر تکرار کنید، که به معنای افزایش طول عمر باتری بیش از سه تا پنج سال معمولی است.

نحوه تعمیر باتری ماشین

درپوش باتری را بردارید و از پیچ گوشتی سر صاف برای جدا کردن درپوش سلول های زیر استفاده کنید. محتویات سلول را یکی یکی به آرامی در یک سطل خالی کنید. می توانید در حین حرکت یا پس از خالی شدن تمام سلول ها، جوش شیرین اضافه کنید. در هر صورت، اسید باتری را برای دفع ایمن در هر مکانی، مانند مرکز بازیافت که زباله های خطرناک را می پذیرد، خنثی می کند.

در تامین انرژی یک وسیله نقلیه یا دستگاه، فرآیند تخلیه باتری به نام سولفاته شدن اتفاق می افتد. این واکنش شیمیایی منجر به تجمع کریستال های سولفات روی صفحات باتری می شود. کریستال های بیشتر به معنای زمان شارژ طولانی تر، راندمان کمتر و ظرفیت شارژ کمتر است. باتری را تست کنید - شارژر را جدا کنید و از ولت متر برای بررسی وضعیت باتری استفاده کنید. اگر مال شما کمتر است، دوباره آن را برای 12 ساعت دیگر شارژ کنید.

سلول های باتری را تمیز کنید - با استفاده از قیف، محلول تمیز کننده را در هر سلول بریزید. درپوش سلول و درپوش باتری را به طور ایمن تعویض کنید. مخلوط را ببندید و در سطل زباله اسید قدیمی موجود بریزید. باتری را دوباره شارژ کنید - مانند یک بریسکت خوب، این مرحله را کم و آهسته انجام دهید. به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، دوباره درپوش های باتری را بردارید زیرا محلول الکترولیت گرم می شود و ممکن است در طول شارژ سرریز شود.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

از پشم فولادی برای باتری هایی که به شدت خورده شده اند استفاده کنید. پایانه ها را به طور کامل تمیز کنید، پاک کنید و خشک کنید. همه خودروها چه موتور احتراق داخلی، چه هیبریدی و چه الکتریکی نیاز به باتری دارند. اما باتری نیز یکی از چیزهای زیادی در وسیله نقلیه ما است که تا زمانی که خودرو روشن نشود، آن را بدیهی می دانیم. کلید را هرچه می خواهید بچرخانید یا دکمه احتراق را مکررا فشار دهید، اما باتری مرده باتری مرده است. وسایل نقلیه با موتور احتراق داخلی به باتری‌های سرب اسیدی استاندارد متکی هستند - آن جعبه‌های سیاه 12 ولتی آشنا.

سلول های باتری را تمیز کنید - با استفاده از قیف، محلول تمیز کننده را در هر سلول بریزید. درپوش سلول و درپوش باتری را به طور ایمن تعویض کنید. مخلوط را ببندید و در سطل زباله اسید قدیمی موجود بریزید. باتری را دوباره شارژ کنید - مانند یک بریسکت خوب، این مرحله را کم و آهسته انجام دهید. به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، دوباره درپوش های باتری را بردارید زیرا محلول الکترولیت گرم می شود و ممکن است در طول شارژ سرریز شود.

درپوش باتری را بردارید و از پیچ گوشتی سر صاف برای جدا کردن درپوش سلول های زیر استفاده کنید. محتویات سلول را یکی یکی به آرامی در یک سطل خالی کنید. می توانید در حین حرکت یا پس از خالی شدن تمام سلول ها، جوش شیرین اضافه کنید. در هر صورت، اسید باتری را برای دفع ایمن در هر مکانی، مانند مرکز بازیافت که زباله های خطرناک را می پذیرد، خنثی می کند.

نحوه تعمیر باتری ماشین در خانه

شارژر را تا حد امکان دور از باتری قرار دهید و آن را با سرعت 12 ولت / 2 آمپر وصل کنید. سلول های باتری را خالی کنید – تا به حال نیازی به خارج کردن باتری خودرو نداشتید. یک سطل و نیم پوند جوش شیرین در این نزدیکی داشته باشید.

هنگامی که آماده حرکت شدید، با نصب مجدد باتری و چرخاندن وسیله نقلیه خود به حالت "روشن" و با نور بالا، تست بار را انجام دهید. پس از چند دقیقه، باتری را در حالی که تحت بار است دوباره تست کنید. اگر بازخوانی ولت متر 9.6 ولت را نشان می دهد، به شما تبریک می گوییم!.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت تدبیر صنعت آیندگان قرن بازدید نمایید
شما با موفقیت باتری ماشین خود را بازسازی کردید. محلول باتری را جایگزین کنید - 4 فنجان آب را با 4 اونس نمک اپسوم مخلوط کنید. آب جوشیده این فرآیند را تسریع می کند اما ضروری نیست.

نحوه تعمیر باتری ماشین

مانند روشن کردن خودرو، کابل قرمز به ترمینال مثبت و کابل مشکی به ترمینال منفی متصل می شود. یک باتری استاندارد خودرو شامل شش سلول است که هر کدام حدود 2.1 ولت تولید می کنند. بنابراین، یک باتری سالم 12.6 ولت را نشان می دهد. بین 10 ولت و 12.6 ولت به این معنی است که می توانید باتری را بازسازی کنید. یک محلول پاک کننده بسازید - از نسبت 2 به 1 جوش شیرین به آب برای ایجاد خمیر آبدار استفاده کنید. این مخلوط به عنوان پاک کننده باتری و همچنین پوشش نشت اسید عمل می کند.

در تامین انرژی یک وسیله نقلیه یا دستگاه، فرآیند تخلیه باتری به نام سولفاته شدن اتفاق می افتد. این واکنش شیمیایی منجر به تجمع کریستال های سولفات روی صفحات باتری می شود. کریستال های بیشتر به معنای زمان شارژ طولانی تر، راندمان کمتر و ظرفیت شارژ کمتر است. باتری را تست کنید - شارژر را جدا کنید و از ولت متر برای بررسی وضعیت باتری استفاده کنید. اگر مال شما کمتر است، دوباره آن را برای 12 ساعت دیگر شارژ کنید.

اگرچه برای تعمیر باتری نیازی به صبر کردن ندارید تا باتری خالی شود، اما ایمنی را در اولویت قرار دهید. یک بازرسی سریع بصری مشخص می کند که آیا باتری برای بازسازی قابل دوام است یا خیر. ترک ها، برآمدگی ها یا قطعات شکسته از هر نوعی را بررسی کنید. اگر باتری از نظر فیزیکی مناسب نیست، بهتر است یک باتری جدید خریداری کنید. مدت زمان ماندگاری یک باتری بازسازی شده نسبت به عمر و ظرفیت موجود آن است.

با قیف، سلول ها را با محلول الکترولیت جدید پر کنید. روی آن را بپوشانید و دوباره تکان دهید تا نمک به طور یکنواخت پخش شود. باتری را تمیز کنید - اگر پایانه‌های باتری خورده شده‌اند، خمیر تمیزکننده را روی پایه‌ها بمالید و با یک مسواک آن را تمیز کنید. واکنش کف به این معنی است که محلول کار می کند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری اتومبیل کلیک کنید
در تئوری، باید بتوانید این فرآیند را چند بار دیگر تکرار کنید، که به معنای افزایش طول عمر باتری بیش از سه تا پنج سال معمولی است.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

امکان تعمیر انواع مختلف باتری ها از جمله باتری های بزرگ و گران قیمت خودرو وجود دارد. در زمینه الکترونیک قدرت با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان، کوستا پاور راه حل هایی را ارائه می دهد که از طریق سازمان ALWAYS MAINTENANCE و با پرسنل خود خدمات زیر را ارائه می دهد: تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، تعمیر و نگهداری اصلاحی، نصب. اگر به دنبال از بین بردن باتری‌های هیدرید فلز نیکل خود هستید، Rockaway Recycling می‌تواند آنها را برای شما دور بیندازد. با دانش بازیافت باتری‌های ضایعاتی، می‌توانیم قیمت خرید باتری‌ها و همچنین هر فلز ضایعاتی دیگری را که ممکن است داشته باشید، در اختیار شما قرار دهیم.

اگر آنها هیچ ضمانتی ارائه نمی دهند، احتمالاً بهتر است خرید خود را در جای دیگری انجام دهید. بله، باطری ماشین توسط دینام شارژ می شود، در حالی که موتور در حالت آرام است، بنابراین شما مجبور نیستید برای شارژ باتری خالی در اطراف رانندگی کنید. تا جایی که می توانید سیستم های الکتریکی را خاموش کنید و باید خوب باشید. فقط به این دلیل که یک ماشین به دلیل شارژ باتری روشن نمی شود به این معنی نیست که شما باید فوراً از فروش خارج شوید. اگرچه خالی شدن باتری ماشین می تواند نشانه چیز جدی تری باشد، اما همه نوع باتری ها به دلایل مختلف می توانند خالی شوند. اگر به دیدن یک ماشین برای فروش می روید و باتری آن خالی است، می تواند یک فرصت طلایی برای کاهش قیمت درخواستی باشد.

اگر هنوز می تواند برای مثال، پنج سال مفید باشد، در حال حاضر می تواند تفاوت زیادی از نظر صرفه جویی در مقایسه با خرید یک محصول جدید ایجاد کند. در واقع، برخی از مکانیک‌های خودرو، باتری‌های دست دوم خودرو را می‌خرند و آن‌ها را بازسازی یا نوسازی می‌کنند و سپس دوباره با قیمت بسیار بهتری می‌فروشند. البته نه به عنوان نو، بلکه به عنوان یک باتری ماشین کارکرده بازسازی شده. چقدر می توانم برای باتری مستعمل خود از یک حیاط قراضه تهیه کنم؟ خوب، این به ارزش بازار فعلی قراضه سرب بستگی دارد. اگر ارزش بازار قراضه سرب در حال حاضر 33 سنت در هر پوند باشد، و از آنجایی که یک باتری ماشین معمولی حاوی 12 پوند سرب است، من به راحتی می توانم 7 دلار برای باتری خود دریافت کنم. اگر در نزدیکی محل من چندین حیاط قراضه وجود داشته باشد، همیشه می توانم نرخ خرید آنها را مقایسه کنم و البته به سراغ موردی که قیمت بهتری دارد بروم.

دست زدن به باتری های قدیمی خودرو می تواند به این معنی باشد که به افزایش قابل توجهی در قیمت نهایی خود دسترسی دارید. چه یک سرگرمی یا یک تعمیرگاه بزرگ خودرو باشید، می‌توانید از آوردن باتری‌های خود به متالیکو برای بازیافت ضایعات سود ببرید. قیمت یک نوع باتری با دیگری متفاوت است، به عنوان مثال، باتری های AGM بیشتر از باتری های سرب معمولی قیمت دارند. همچنین، یک باتری برای یک خودروی هیبریدی بیشتر از باتری یک SUV یا سدان استاندارد هزینه دارد. تست برق وسایل نقلیه حتی فروشنده‌های حرفه‌ای خودرو در نمایندگی‌های حق رای دادن گران قیمت با باتری‌های تخت گرفتار می‌شوند، اما آنها وسایل نقلیه زیادی دارند که باید مراقب آنها باشند و شما فقط یک باتری را دارید.

در این مرحله داده‌ها فقط باتری‌های خودروهای الکتریکی سبک را پوشش می‌دهند که از طریق ATF در بزرگترین بازارهای غربی و برخی بازارهای نوظهور در اروپای شرقی وارد می‌شوند. باتری هایی که مستقیماً از OEM ها فروخته می شوند یا از چین صادر می شوند می توانند هم ارزان تر و هم گران تر باشند. قیمت هر کیلووات ساعت به ظرفیت پلاک اشاره دارد به این دلیل ساده که بسیاری از باتری‌ها در بازار آزاد آزمایش نمی‌شوند، اما «همانطور که هست» فروخته می‌شوند. بسیاری از فروشندگان قطعات خودروهای دست دوم گارانتی محصولات خود را ارائه می دهند. از آنجایی که باتری خودرو جزء ضروری هر وسیله نقلیه است، طبیعی است که انتظار داشته باشیم تضمینی برای عملکرد صحیح آن برای یک دوره خاص داشته باشیم.

فرقی نمی کند باتری من به عنوان دودو تمام شده باشد یا همین چند ماه پیش خریداری شده باشد، بازار مطمئنی برای آن وجود دارد. و زیبایی آن این است که انبوهی از مکان ها وجود دارد که در نزدیکی من باتری ماشین های دست دوم می خرند. و همچنین متوجه شدم که می توانم باتری کمی استفاده شده خود را به قیمت دلار به خریداران مستقیم بفروشم. اینها افرادی هستند که به دنبال یک باتری خوب هستند بدون اینکه مجبور باشند برای باتری کاملاً جدید با قیمت های تعیین شده توسط فروشگاه قطعات خودرو هزینه کنند. ما قیمت‌ها را در وب‌سایت‌های جداگانه و پلت‌فرم‌های معاملاتی مختلف، هم برای ATF و هم برای سایت‌های قابل دسترسی جهانی مانند Ebay جستجو و فهرست‌بندی می‌کنیم. ما همچنین با ATF ها، شرکت های زندگی دوم و کارشناسان صحبت می کنیم تا قیمت ها را در سطح کلی بررسی کنیم.

Vi بازیافت

ما می‌توانیم قیمت ضایعاتی را برای باتری‌های هیدرید فلز نیکل که ممکن است از خودروهای الکتریکی خود تهیه کنید، به شما ارائه دهیم. ما خدمات جمع آوری تمام باتری های انبوه شما را برای بازیافت و دفع ارائه می دهیم. انواع مختلف باتری هایی را که برای بازیافت ضایعات خریداری می کنیم در زیر مشاهده کنید، از جمله: باتری های لیتیوم یون، باتری های مبتنی بر سرب، باتری های لیفتراک و باتری های نیکل. با طول عمر متوسط ​​3 تا 5 سال، باتری‌های خودرو کار زیادی را متحمل می‌شوند تا خودروی شما را در شب‌های یخبندان و سفرهای طولانی جاده‌ای کار کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سپاهان بازدید نمایید
علاوه بر باتری‌های خودرو، وسایل نقلیه بزرگ‌تر نیز باید در طول عمر خود از سلول‌های انرژی جدید عبور کنند.

کدام دوچرخه ها را باید در نظر بگیرم؟


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری موتوری کلیک کنید
ضایعات و آشغال‌ها فقط خرید یخچال‌های قدیمی یا پنکه‌های برقی یا حتی بازیافت بطری‌ها و شیشه‌های قدیمی نیست. آنها همچنین باتری های دست دوم ماشین را می خرند، عمدتاً برای هسته سرب خود که می تواند بازیافت و دوباره استفاده شود. خوب است بدانید که من می توانم باتری ماشین دست دوم خود را به پول نقد تبدیل کنم.

ما تسهیلات برداشت رایگان ضایعات را همراه با بهترین امکانات و نرخ ها ارائه می دهیم. باتری ها دارای انواع مختلفی از عناصر از جمله آبکاری فلز، سرب و اسید هستند. برای ایمنی شما، بهترین کار این است که کل باتری را به محل ضایعات بیاورید و به آنها اجازه دهید تا با خیال راحت عناصر مضر را جدا کرده و دفع کنند. با این حال، رساندن باتری‌های شما به حیاط زباله در صورت ضربه خوردن و کوتاه شدن آنها در آتش می‌تواند مشکل ساز باشد.

قیمت آن ربطی به توانایی ذخیره انرژی ندارد، اما باتری بیشتر به عنوان یک جزء کاربردی فروخته می شود، درست مانند شارژر یا اینورتر. در واقع، بسیاری از باتری‌های PHEV به احتمال زیاد برای بازیافت فرستاده می‌شوند، اگرچه می‌توانستند مورد استفاده مجدد قرار گیرند، تنها به این دلیل که خریدار وجود ندارد. همه PHEVها مانند BEVها ضمانت‌های سخاوتمندانه باتری‌های خود را ندارند که فرصتی را با بزرگ شدن خودروها باز می‌کند. با این حال، باتری ها به اندازه یک وسیله نقلیه الکتریکی کامل حیاتی نیستند. انواع مختلف باتری هایی را که برای بازیافت ضایعات خریداری می کنیم در زیر مشاهده کنید، از جمله: باتری های اینورتر، باتری های مبتنی بر سرب، باتری های خورشیدی و باتری های خودرو. دارندگان باتری های ماشین استفاده شده ممکن است بتوانند برای آنها خریدار پیدا کنند، به خصوص اگر هنوز کار می کنند.

نمی توانم به خاطر بیاورم که چند بار یک مشتری را به یک وسیله نقلیه دست دوم برای فروش در زمستان بردم و شروع به کار نکرد. به یاد داشته باشید، چیزهایی مانند ساعت وجود دارد که باتری ماشین را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، همیشه تخلیه می کند. مدت زمان طولانی بدون کارکرد، به خصوص در هوای سرد، یک دستور العمل مطمئن برای تخلیه باتری است. هزینه یک باتری ماشین کارکرده می تواند بین 8 تا 12 دلار باشد و تعمیر مجدد آن 5 دلار دیگر هزینه خواهد داشت. اگر باتری‌های کارکرده خودروهای کاملاً بازسازی‌شده را به قیمت ۱۰۰ دلار، دو برابر ارزان‌تر از باتری نو بفروشید، و آن را با یک سال گارانتی تعویض همراه کنید، مطمئناً مشتریان زیادی خواهید داشت. اگر فروشگاه قطعات خودرو در محله من پول نقدی برای باتری ماشین دست دومم به من نمی دهد، من همیشه می توانم آن را به انباری بیاورم.

عمر باتری باقی مانده تقریبی چقدر است؟ ما در بالا به این موضوع پرداختیم، اما در اینجا یک جمع بندی سریع وجود دارد. برای دوچرخه های الکترونیکی بوش، می توانید این اطلاعات را از یک گزارش عیب یابی دریافت کنید، که هر فروشنده معتبر بوش می تواند برای شما دریافت کند. سایر سیستم های موتور دوچرخه برقی با کیفیت ممکن است تشخیص مشابهی در دسترس داشته باشند. در غیر این صورت، می‌توانید با تقسیم مسافت پیموده شده دوچرخه بر برد دوچرخه در هر بار شارژ، تخمین بزنید که فروشنده چند بار باتری را شارژ کرده است.

گزینه های فروش باتری ماشین شامل فروش آن به یک فروشگاه خودرو یا به یک مرکز بازیافت فلز است. همچنین امکان یافتن خریداران از طریق پست در وب سایت های طبقه بندی شده در اینترنت وجود دارد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، آنها حاوی سرب و اسید به مقدار سمی هستند. اگر با باتری ماشین مشکل دارید، خواه در وسیله نقلیه ای باشد که می فروشید یا قصد خرید آن را دارید، لزوماً مجبور نیستید یک باتری کاملا نو بخرید.

علاقه‌مندانی که قبلاً سلول‌های باتری لپ‌تاپ را جمع‌آوری می‌کردند، اکنون از ماژول‌هایی از تسلا و نیسان لیف برای ساخت ذخیره‌سازی انرژی مسکونی، تبدیل ماشین‌ها و قایق‌های ICE به برقی یا استفاده در RVs خود استفاده می‌کنند. در اطراف این جامعه یک سیستم سازگار با محیط زیست با عمده فروشان و خرده فروشان ایجاد شده است که به بازار به سرعت در حال رشدی که تا کنون از باتری هایی که به پایان عمر خود می رسند بیشتر است، غذا می دهند. در زیر لیست شده همه انواع مختلف باتری هایی است که ما خریداری و بازیافت می کنیم. به هر حال، اگر می‌خواهید درباره برخی از بهترین محصولات، خدمات و شرکت‌هایی که برای خرید، فروش و کمک به مالکیت وسیله نقلیه پیدا کرده‌ام بدانید، لطفاً صفحه محصولات و خدمات پیشنهادی من را در اینجا بررسی کنید. علاوه بر اینکه به شما می گویم برای دریافت کمترین قیمت خودروهای نو و دست دوم به کجا بروید، من امور مالی، بیمه، قطعات، جزئیات و موارد دیگر را نیز پوشش می دهم. اکنون می دانیم که بازگرداندن باتری های خودرو عمر آن را افزایش می دهد.

قبلاً نمی دانستم باطری ماشین کارکرده را در نزدیکی خودم کجا بفروشم، حالا که می دانم از کجا و چه کسی باتری کارکرده می خرد، کم و بیش مطمئن هستم که وقتی زمان تعویض باتری ماشینم فرا رسد، بدون دردسر خواهد بود. و، من حتی مجبور نیستم باتری استفاده شده خود را بفروشم، می توانم آن را بازیابی کنم و عمر و سود بیشتری از آن ببرم. من خریدارم من به دنبال تامین کننده هستم من به ضایعات باتری سرب اسید شما علاقه مند هستم.

پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. صنایع برق کوستا علاقه مند به خرید ضایعات باتری اسید سرب تخلیه شده، ضایعات باتری های مستعمل به صورت عمده است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای بازیافت و دور ریختن باتری های انبوه شما، خدمات ارائه دهیم.

انواع مختلف باتری هایی را که برای بازیافت ضایعات خریداری می کنیم در زیر مشاهده کنید، از جمله: باتری های اینورتر، باتری های مبتنی بر سرب، باتری های خورشیدی، قیمت باتری های ضایعاتی در دهلی و باتری های خودرو. ما در Pilot Industries Ltd یکی از خریداران پیشرو ضایعات باتری تخلیه شده از مصر هستیم. ما ضایعات باتری های ISRI RAINS شما را یکباره از کارخانه یا حیاط ضایعات شما جمع آوری می کنیم. ما انواع مختلفی از باتری های مستعمل را برای بازیافت مانند باتری ماشین، باتری اینورتر، باتری های صنعتی و خورشیدی خریداری می کنیم که بهترین قیمت را به تامین کنندگان ضایعات مصر ارائه می دهیم. بالاترین قیمت باتری های مستعمل امروزی بیش از 1000 دلار در کیلووات ساعت است. اینها معمولاً باتری های خودروهای PHEV هستند و پشت هر باتری ممکن است چندین باتری دیگر از همان نوع وجود داشته باشد.

در حال حاضر، بسیاری از خودروهای الکتریکی مبتنی بر مدل‌های بنزینی/دیزلی معمولی هستند، بنابراین تفاوت زیادی در ایمنی خودروهای الکتریکی در مقایسه با خودروهای موتور احتراق داخلی وجود ندارد. در زیر قیمت‌های تقریبی خودروهای الکتریکی جدید را در سه سطح بودجه بیان کرده‌ایم، فقط به یاد داشته باشید که واجد شرایط دریافت کمک هزینه دولتی هستید یا خیر. برای طرح توسعه خود، ما به دنبال تامین کنندگان جدید هستیم، لطفا به من اطلاع دهید که چگونه می توانیم با شرکت محترم شما همکاری کنیم؟ این نیست نمایش بیشتر... از آنجایی که قیمت ضایعات باتری در حال تغییر است، ما بهترین نرخ ها و همچنین خدمات پشتیبانی را ارائه می دهیم که از طریق آن می توانید ضایعات باتری را بدون سرمایه گذاری زمان و تلاش بفروشید.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

خوشبختانه، اکثر خودروهای الکتریکی مدرن نیز سلامت باتری را در جایی در کابین خلبان نمایش می دهند. اگر به چیزی کمیاب تر یا با مشخصات بالاتر توجه کرده اید - مانند تسلا یا برخی از ماشین های الکتریکی با برد طولانی - احتمالاً فقط می توانید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید. قبل از خرید، کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و متوجه شوید نزدیکترین مکانیک یا نمایندگی ماشین برقی متخصص شما کجاست. این یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید زیرا اگر ماشین شارژر دارد، دیگر نیازی به خرید شارژر دیگری ندارید، بنابراین می توانید باتری ماشین برقی خود را در خانه شارژ کنید. با یک شارژر در جای خود، فقط باید یک نقطه شارژ اختصاصی برای وسیله نقلیه خود نصب کنید.

خودروهای لوکس درجه یک مانند ماشین الکتریکی تسلا یا پورشه تایکان ممکن است سریع‌ترین زمان شارژ را در بین تمام خودروهای الکتریکی و با برچسب‌های قیمتی مشابه داشته باشند. با این اوصاف، حتی یکی از رایج‌ترین خودروهای برقی دست دوم در جاده‌های ایرلند - نیسان لیف - در مورد زمان شارژ کردن، بی‌تفاوت نیست. شهرت لیف به عنوان یکی از بهترین خودروهای الکتریکی در میان دارندگان خودروهای برقی ایرلندی به این معنی است که این خودرو یک وسیله ثابت در بازار خودروهای برقی دست دوم است.

میزبانی فروش حیاط

می توانید برای فروش باتری های کارکرده و کارکرده خود با تعمیرگاه های محلی خودرو تماس بگیرید. این فروشگاه ها گاهی اوقات باتری ها را خریداری می کنند و آنها را تعمیر می کنند. سپس این باتری‌های بازسازی‌شده خودرو را برای فروش با تخفیف به مشتریانی که به دنبال باتری‌های مستعمل هستند، قرار دادند. هنگامی که به دنبال محل فروش باتری های ماشین کارکرده هستید، بهترین مکانی که می توانید به آن بفروشید، ضایعات محلی شما است. هنگامی که باتری خود را به کارخانه اسقااط می فروشید، آنها آن را برای هسته سرب می خرند.

چرا جاکلیدی نیسان بعد از تعویض باتری کار نمی کند؟

بازیافت ضایعات قدیمی و ناخواسته نه تنها برای شما سودآور است بلکه از نظر زیست محیطی نیز پایدار است. پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. اگر نمی‌توانید فروشگاهی برای خرید قطعات خودرو پیدا کنید که به شما پول نقد بدهد، اینها گزینه خوبی هستند، زیرا برخی فقط باتری‌ها را به صورت رایگان بازیافت می‌کنند. یک حیاط ضایعات و یک مرکز بازیافت فلز متفاوت هستند و در عین حال شباهت هایی دارند که برای من خوب است.

با این حال، هنگامی که ماشین‌های موجود در انبارهای آشغال را برای یافتن باتری جستجو می‌کنید، چند نکته وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید و به آنها توجه کنید. دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید می تواند به شما کمک کند باتری استفاده شده ای را پیدا کنید که هنوز مقداری عمر در آن باقی مانده است. وقتی فروشگاه محلی قطعات خودرو به شما پول نقد پرداخت نمی کند، همیشه می توانید آن را به حیاط ضایعات ببرید. ممکن است فکر کنید که حیاط‌های قراضه فقط یخچال‌های قدیمی را به فروش می‌رسانند و حتی شیشه‌ها و بطری‌های شیشه‌ای قدیمی را بازیافت می‌کنند.

مکان‌هایی وجود دارد که مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند دست خود را از باتری‌های مستعمل بردارند، ارائه می‌شود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری ups کلیک کنید
فروشگاه قطعات خودرو محلی شما ممکن است حاضر نباشد برای اجناس قدیمی به شما پول بپردازد، اما محوطه های ضایعات و مراکز بازیافت فلز ممکن است آنها را بخواهند. مانند فروشگاه های قطعات خودرو، بسیاری از فروشگاه ها نرخ ثابتی بین 5 تا 12 دلار به شما ارائه می دهند. مکان‌های دیگر، مانند یاردهای قراضه، ممکن است بر اساس وزن به شما پرداخت کنند. اگر با باتری ماشین مشکل دارید، خواه در وسیله نقلیه ای باشد که می فروشید یا قصد خرید آن را دارید، لزوماً مجبور نیستید یک باتری کاملا نو بخرید. امکان تعمیر انواع مختلف باتری ها از جمله باتری های بزرگ و گران قیمت خودرو وجود دارد.

با مدت زمان شارژ حدودا 20 کیلومتر سفر تا هر دقیقه شارژ، لیف از وزن نسبتا سبک خود استفاده می‌کند و برد بیشتری نسبت به باتری‌های کوچک‌تر از باتری‌های رقبای سوپراسپرت خود دارد. درست مانند باتری موجود در تلفن همراه شما، باتری ماشین الکتریکی بدون توجه به میزان مصرف باتری، با گذشت زمان شروع به تحلیل می‌کند. خدمات یک تکنسین متخصص خودروهای الکتریکی می تواند حس خوبی از تاریخچه و سلامت باتری به شما بدهد. مقایسه این مقدار با حداکثر برد اصلی در دفترچه راهنمای کاربر، به شما یک ایده تقریبی از مدت زمان باقیمانده باتری را قبل از نیاز به تعویض می دهد.

زمانی که باتری ماشین شما نیاز به تعویض دارد، Auto Parts City انتخاب مناسبی است. با تمرکز سازگار با محیط زیست، آزمایش کامل، انتخاب بزرگ و قیمت‌های مقرون به صرفه، می‌توانید باتری‌های ماشین کارکرده و کارکرده را با اطمینان خرید کنید. جستجوی «باتری‌های ماشین کارکرده نزدیک من» و حدس زدن بهترین مرکز بازیافت برای خرید را متوقف کنید. امروز برای انتخاب گسترده ای از باتری های با کیفیت بالا برای فروش، در شهر قطعات خودرو توقف کنید و از پس انداز پولی که خرید باتری های مستعمل به همراه دارد لذت ببرید. وقتی به این فکر می کنید که باتری های ماشین کارکرده را کجا بفروشید، Craigslist را فراموش نکنید.

جایگزینی ممکن است قیمت مناسبی داشته باشد، به خصوص اگر ارائه دهندگان خدماتی را دریافت کنید که تخفیف هایی برای شارژ تجهیزات ارائه می دهند. تقریباً تمام خودروهای الکتریکی جدید دارای گارانتی برای خودرو و یک گارانتی جداگانه برای باتری هستند. ضمانت باتری 100000 مایل یا هشت سال پس از اولین خرید را پوشش می‌دهد، بسته به اینکه کدام یک اولین خرید باشد.

این مکان ها احتمالاً ابتدا آن را به یک ولت متر متصل می کنند و سپس به شما پیشنهاد می دهند. مکانیک محلی من گفت بسته به مارک و شرایط بین 10 تا 20 دلار می پردازند. آنها باتری مرده را مصرف نمی کنند، حتی اگر توانایی شارژ مجدد آن را داشته باشند، فقط برای آنها ارزش تلاش را ندارد. دارندگان باتری های ماشین استفاده شده ممکن است بتوانند برای آنها خریدار پیدا کنند، به خصوص اگر هنوز کار می کنند. گزینه های فروش باتری ماشین شامل فروش آن به یک فروشگاه خودرو یا به یک مرکز بازیافت فلز است.

اگر باتری هایی که باید بفروشید هنوز مقداری عمر باقی مانده باشد، این گزینه بهتری خواهد بود. به جای فروش آنها برای سرب، ممکن است کسی بخواهد آنها را برای استفاده در وسیله نقلیه خود قرار دهد. همچنین اگر مرکز بازیافت یا ضایعات در نزدیکی خود ندارید، فروش در Craigslist ایده خوبی است. اینکه چقدر می توانید درآمد داشته باشید بستگی به این دارد که باتری را برای چه چیزی بفروشید. اگر در شرایط قراضه است، قیمت ضایعات سرب مورد نظر را جستجو کنید و بر اساس آن قیمت گذاری کنید. آنها به عنوان یک واسطه عمل می کنند و آن را به کسی که نمی خواهد برای باتری جدید پول پرداخت کند، دوباره می فروشند.

اگر باتری خودروهای مستعمل را در Auto Parts City خریداری می کنید، لازم نیست نگران باشید. هنگام خرید با Auto Parts City، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد و خدمات قابل اعتماد مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. این باعث می‌شود باتری‌های مستعمل راهی عاقلانه برای خرج کردن دلارهای تعمیر خودرو شما باشد.

قیمتی که به دست می آورید بستگی به این دارد که در زمان کنونی چه سرنخ دنبال می شود. اگر نرخ سرب 0.33 سنت در هر پوند باشد، می توانید حدود 7 دلار برای هر باتری انتظار داشته باشید. می‌توانید با جستجوی آنلاین برای پول نقد برای ماشین‌های ناخواسته یا خرید ماشین آشغال من، سطل زباله محلی خود را پیدا کنید. این احتمال وجود دارد که سطل زباله محلی شما ظاهر شود، به خصوص اگر خودروهای ناخواسته را تحویل دهند.

ایده خوبی است که با آنها تماس بگیرید تا میزان نرخ هر باتری را تعیین کنید. در برخی موارد، متوجه خواهید شد که اگر چندین باتری برای دوچرخه‌سواری خود داشته باشید، حیاط زباله پول بیشتری به شما ارائه می‌دهد. BatteryBoss دارای 25 سال تجربه در این خط است که به ما کمک می کند تا نگرانی مشتریانی که باتری خودرو را به صورت آنلاین جستجو می کنند را درک کنیم و بهترین راه حل را برای آنها ارائه دهیم. ما متعهد به ارائه کمک و همچنین تنوع محصول عالی در قیمتی هستیم که بسیار رقابتی و بی سابقه است.

اگر از طریق فروش خصوصی یک خودروی برقی دست دوم می‌خرید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا گارانتی برای شما اعمال می‌شود یا خیر. شماره شناسایی خودرو را از فروشنده دریافت کنید و با خدمات مشتریان خودروساز تماس بگیرید تا مطمئن شوید که گارانتی به شما قابل انتقال است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سپاهان بازدید نمایید
خرید باطری ماشین های مستعمل را در روچستر نیویورک متوقف کنید و همین امروز با Northside Salvage Yard تماس بگیرید. ما بیش از 50 سال تجربه بازیافت و نجات خودروهای ناخواسته و وسایل نقلیه ناخواسته داریم. ما از سال‌ها برای بهبود روش‌های تجاری خود استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم به مشتریانی مانند شما خدمات بهتری ارائه دهیم. دانش و تخصص ما ما را از بقیه متمایز می کند و ما با کمال میل شما را در تمام مراحل یافتن و خرید باتری ماشین دست دوم یا هر قطعه وسیله نقلیه ای که به دنبال آن هستید راهنمایی خواهیم کرد.

و فروش باتری ماشین کارکرده واقعاً آسان است، بازار ثانویه خریداران زیادی دارد و فرقی نمی‌کند که باتری مرده دارید یا تازه خریده‌اید. وضعیت و سن باتری شما بر قیمتی که می توانید برای آن دریافت کنید تأثیر می گذارد و من راهنمایی می کنم که چه زمانی باید هر جایگزین را در نظر بگیرید. در زیر گزینه‌های فروش باتری ماشین کارکرده، نحوه به دست آوردن بیشترین پول برای آن و تجربه خود را در مورد مکانی که باطری ماشین کارکرده را در نزدیکی من می‌خرد، به اشتراک می‌گذارم. در تجربه من، تعویض موفقیت آمیز باتری به کیفیت باتری، هزینه آن و راحتی تعویض آن بستگی دارد. بیشتر مکان‌ها باتری‌های باکیفیت می‌فروشند و قیمت‌ها و ضمانت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. در نهایت، نظرات حرفه ای و فردی آن مکان ها و برندی که ارائه می دهند را خواندم.

هنگام جستجوی «مراکز بازیافت فلزات در نزدیکی من»، می‌توانم مجموعه‌ای کاملاً متفاوت از نتایج را از جستجوی «محل‌های ضایعات نزدیک من» دریافت کنم. این برای من خوب است و به این معنی است که مکان‌های بیشتری وجود دارد که می‌توانم باتری کارکرده خود را بفروشم و فرصتی برای دریافت بهترین قیمت برای آن وجود دارد. شما همچنین می توانید باتری را در پارکینگ آنها تعویض کنید، و آنها حتی به شما اجازه می دهند ابزار خود را قرض بگیرید. بسیاری از افرادی که در آنجا کار می کنند اتومبیل های خود را نیز آچار می زنند و در مورد تعمیرات خودرو آگاه هستند. آنها علاوه بر باتری، طیف گسترده ای از قطعات خودرو از جمله قطعات خودروهای قدیمی را در اختیار دارند.

خوب است بدانید که من می توانم باتری ماشین دست دوم خود را به پول نقد تبدیل کنم. فرقی نمی کند باتری من به عنوان دودو تمام شده باشد یا همین چند ماه پیش خریداری شده باشد، بازار مطمئنی برای آن وجود دارد. و زیبایی آن این است که انبوهی از مکان ها وجود دارد که در نزدیکی من باتری ماشین های دست دوم می خرند.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 962
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

قیمتی که به دست می آورید بستگی به این دارد که در زمان کنونی چه سرنخ دنبال می شود. اگر نرخ سرب 0.33 سنت در هر پوند باشد، می توانید حدود 7 دلار برای هر باتری انتظار داشته باشید. می‌توانید با جستجوی آنلاین برای پول نقد برای ماشین‌های ناخواسته یا خرید ماشین آشغال من، سطل زباله محلی خود را پیدا کنید. این احتمال وجود دارد که سطل زباله محلی شما ظاهر شود، به خصوص اگر خودروهای ناخواسته را تحویل دهند.

بهترین مکان ها برای فروش باتری ماشین های دست دوم به قیمت نقدی در نزدیکی شما

خوب است بدانید که من می توانم باتری ماشین دست دوم خود را به پول نقد تبدیل کنم. فرقی نمی کند باتری من به عنوان دودو تمام شده باشد یا همین چند ماه پیش خریداری شده باشد، بازار مطمئنی برای آن وجود دارد. و زیبایی آن این است که انبوهی از مکان ها وجود دارد که در نزدیکی من باتری ماشین های دست دوم می خرند.

در حالی که مراکز بازیافت فلزات و ضایعات مشابه هستند، ممکن است برخی در منطقه شما وجود داشته باشند که قیمت های متفاوتی را برای باتری های شما ارائه دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بنگاه ضایعات بازدید نمایید
به هر حال، داشتن قیمت های متفاوت به شما این امکان را می دهد که بهترین مکان را برای فروش باتری خودرو خود پیدا کنید. می توانید به یک تعمیرگاه خودرو بفروشید، به یک شرکت بازیافت باتری بفروشید یا بهتر از همه، به یک فروشنده آنلاین بفروشید. طبق گفته Gumtree، شما احتمالاً حدود 30 تا 100 دلار برای باتری ماشین قدیمی خود درآمد کسب خواهید کرد. اگر تصمیم دارید باتری ماشین دست دوم خود را برای فروش قرار دهید، می توانید از پلت فرم فروشنده Carpart نیز استفاده کنید.

قبل از اینکه به دنبال خریدار باتری ماشین های دست دوم نزدیک من باشید، به یاد داشته باشید که هر کسی می تواند یک باتری مرده را بگیرد، آن را شارژ کند و آن را به قیمت بیشتر بفروشد. اگر ابزاری برای شارژ مجدد آن دارید، می توانید یا دوباره از آن استفاده کنید یا آن را به قیمت بالاتر بفروشید. اگر در نظر دارید آن را به یک کارخانه ضایعات فلزی بفروشید، می توانید سعی کنید و منتظر زمانی باشید که قیمت باتری های مستعمل بهتر باشد. آن‌ها می‌توانند چند دلار اضافی برای شما خالص کنند، که اگر چند دلار جمع‌آوری کرده باشید تا به‌طور هم‌زمان بفروشید، می‌تواند به آن اضافه شود. اگر به باتری ماشین نیاز دارید، اما پول کم است، یا قصد ندارید ماشین را برای مدت طولانی نگه دارید، ممکن است به فکر یک باتری مستعمل باشید. شما اغلب می توانید باتری های مستعمل را در انبارهای زباله و حیاط نجات خریداری کنید.

با فرناندو آرگوئلز، اسک، فیلمبردار پشت ترس از مردگان متحرک آشنا شوید

هنگام جستجوی «مراکز بازیافت فلزات در نزدیکی من»، می‌توانم مجموعه‌ای کاملاً متفاوت از نتایج را از جستجوی «محل‌های ضایعات نزدیک من» دریافت کنم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار باطری فرسوده کلیک کنید
این برای من خوب است و به این معنی است که مکان‌های بیشتری وجود دارد که می‌توانم باتری کارکرده خود را بفروشم و فرصتی برای دریافت بهترین قیمت برای آن وجود دارد. شما همچنین می توانید باتری را در پارکینگ آنها تعویض کنید، و آنها حتی به شما اجازه می دهند ابزار خود را قرض بگیرید. بسیاری از افرادی که در آنجا کار می کنند اتومبیل های خود را نیز آچار می زنند و در مورد تعمیرات خودرو آگاه هستند. آنها علاوه بر باتری، طیف گسترده ای از قطعات خودرو از جمله قطعات خودروهای قدیمی را در اختیار دارند.

دوباره به استثنای تسلاس، خودروهای برقی متعلق به قبل، به ویژه مدل‌های قدیمی‌تر با برد عملکرد کوتاه‌تر، را می‌توان با قیمت‌های پایین‌تر به فروش رساند. پوشش جامع ("سپر به سپر") معمولا بسته به برند از 3 سال/36000 مایل تا 5 سال/60000 مایل متغیر است. پوشش پیشرانه از 4 سال/50000 تا 10 سال/100000 مایل برای مدل های هیوندای و کیا انجام می شود. بسته باتری خودروهای الکتریکی حداقل 8 سال / 100000 مایل پوشش داده می شود و هیوندای پوشش مادام العمر را برای خودروهای برقی Kona و Niro خود ارائه می دهد. برای راحتی، فروش به حیاط‌های قراضه یا تعمیرگاه‌های محلی خوب است، زیرا همان جا پول نقد به شما می‌دهند. با این حال، آنها به نوعی مانند "واسطه" هستند، بنابراین آنها می خواهند باتری را دوباره بفروشند، که به این معنی است که شما به طور بالقوه می توانید باتری بیشتری را در جای دیگری دریافت کنید.

خوشبختانه، اکثر خودروهای الکتریکی مدرن نیز سلامت باتری را در جایی در کابین خلبان نمایش می دهند. اگر به چیزی کمیاب تر یا با مشخصات بالاتر توجه کرده اید - مانند تسلا یا برخی از ماشین های الکتریکی با برد طولانی - احتمالاً فقط می توانید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید. قبل از خرید، کمی وقت بگذارید و تحقیق کنید و متوجه شوید نزدیکترین مکانیک یا نمایندگی ماشین برقی متخصص شما کجاست. این یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید زیرا اگر ماشین شارژر دارد، دیگر نیازی به خرید شارژر دیگری ندارید، بنابراین می توانید باتری ماشین برقی خود را در خانه شارژ کنید. با یک شارژر در جای خود، فقط باید یک نقطه شارژ اختصاصی برای وسیله نقلیه خود نصب کنید.

همچنین امکان یافتن خریداران از طریق پست در وب سایت های طبقه بندی شده در اینترنت وجود دارد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، آنها حاوی سرب و اسید به مقدار سمی هستند. باتری های اسید سرب در خودروهای عمومی و کامیون ها یافت می شوند. با بازیافت و فروش باتری های خودروی ضایعاتی خود، می توانید به سرعت پول نقد کنید و ضایعات ناخواسته را از دستان خود خارج کنید. اجزای باتری خودرو که اغلب به دست می آیند و بازیافت می شوند عبارتند از سرب، پلاستیک و اسید سولفوریک. تیم King Scrap Metal آماده است تا مطمئن شود که بهترین قیمت را برای باتری ماشین قراضه خود دریافت می کنید.

ایده خوبی است که با آنها تماس بگیرید تا میزان نرخ هر باتری را تعیین کنید. در برخی موارد، متوجه خواهید شد که اگر چندین باتری برای دوچرخه‌سواری خود داشته باشید، حیاط زباله پول بیشتری به شما ارائه می‌دهد. BatteryBoss دارای 25 سال تجربه در این خط است که به ما کمک می کند تا نگرانی مشتریانی که باتری خودرو را به صورت آنلاین جستجو می کنند را درک کنیم و بهترین راه حل را برای آنها ارائه دهیم. ما متعهد به ارائه کمک و همچنین تنوع محصول عالی در قیمتی هستیم که بسیار رقابتی و بی سابقه است.

مکان‌هایی وجود دارد که مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند دست خود را از باتری‌های مستعمل بردارند، ارائه می‌شود. فروشگاه قطعات خودرو محلی شما ممکن است حاضر نباشد برای اجناس قدیمی به شما پول بپردازد، اما محوطه های ضایعات و مراکز بازیافت فلز ممکن است آنها را بخواهند. مانند فروشگاه های قطعات خودرو، بسیاری از فروشگاه ها نرخ ثابتی بین 5 تا 12 دلار به شما ارائه می دهند. مکان‌های دیگر، مانند یاردهای قراضه، ممکن است بر اساس وزن به شما پرداخت کنند. اگر با باتری ماشین مشکل دارید، خواه در وسیله نقلیه ای باشد که می فروشید یا قصد خرید آن را دارید، لزوماً مجبور نیستید یک باتری کاملا نو بخرید. امکان تعمیر انواع مختلف باتری ها از جمله باتری های بزرگ و گران قیمت خودرو وجود دارد.

برخی از مشتریانی که می خواهند باتری خودرو را به صورت آنلاین خریداری کنند، در مورد خدمات پس از فروش شک دارند. ما می خواهیم یک چیز را روشن کنیم که باتری های خودرو به هیچ نوع سرویسی نیاز ندارند. شارژ باتری تنها زمانی کمک می کند که شرایطی مانند خرابی دینام، حالت آماده به کار و غیره ایجاد شود. اگر می‌خواهید باتری خودرو را آنلاین بخرید، با BatteryBoss تماس بگیرید، راه‌حلی که برای تمام نیازهای شما وجود دارد. همچنین می‌توانم یک باتری قدیمی در حال کار را به یک تعمیرگاه خودرو محلی بفروشم.

از بازیافت باتری ماشین چقدر می توانید سود ببرید؟

جایگزینی ممکن است قیمت مناسبی داشته باشد، به خصوص اگر ارائه دهندگان خدماتی را دریافت کنید که تخفیف هایی برای شارژ تجهیزات ارائه می دهند. تقریباً تمام خودروهای الکتریکی جدید دارای گارانتی برای خودرو و یک گارانتی جداگانه برای باتری هستند. ضمانت باتری 100000 مایل یا هشت سال پس از اولین خرید را پوشش می‌دهد، بسته به اینکه کدام یک اولین خرید باشد.

و همچنین متوجه شدم که می توانم باتری کمی استفاده شده خود را به قیمت دلار به خریداران مستقیم بفروشم. اینها افرادی هستند که به دنبال یک باتری خوب هستند بدون اینکه مجبور باشند برای باتری کاملاً جدید با قیمت های تعیین شده توسط فروشگاه قطعات خودرو هزینه کنند. گزینه های زیادی برای فروش باتری ماشین یا کامیون دست دوم به صورت محلی وجود دارد. در بیشتر موارد، مردم باتری‌هایشان مرده هستند و به دنبال راهی برای بازگرداندن چند دلار قبل از پرداخت پول نقد برای باتری جدید هستند. اگر این سناریوی شماست، بهترین گزینه شما فروشگاه محلی قطعات خودرو است. راحت است و بالاترین مقدار را برای باتری ماشین یا کامیون مرده به شما ارائه می دهد.

بازیافت ضایعات قدیمی و ناخواسته نه تنها برای شما سودآور است بلکه از نظر زیست محیطی نیز پایدار است. پایلوت یک شرکت پیشرو در خرید و بازیافت باتری های ضایعاتی در هند است که باتری خودروهای مستعمل، باتری های خالی شده و غیره را خریداری و جمع آوری می کند. صنایع پایلوت علاقه مند به خرید ضایعات باتری سرب اسید تخلیه شده، ضایعات باتری ماشین کارکرده به صورت عمده می باشد. اگر نمی‌توانید فروشگاهی برای خرید قطعات خودرو پیدا کنید که به شما پول نقد بدهد، اینها گزینه خوبی هستند، زیرا برخی فقط باتری‌ها را به صورت رایگان بازیافت می‌کنند. یک حیاط ضایعات و یک مرکز بازیافت فلز متفاوت هستند و در عین حال شباهت هایی دارند که برای من خوب است.

اگر از طریق فروش خصوصی یک خودروی برقی دست دوم می‌خرید، ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا گارانتی برای شما اعمال می‌شود یا خیر. شماره شناسایی خودرو را از فروشنده دریافت کنید و با خدمات مشتریان خودروساز تماس بگیرید تا مطمئن شوید که گارانتی به شما قابل انتقال است. خرید باطری ماشین های مستعمل را در روچستر نیویورک متوقف کنید و همین امروز با Northside Salvage Yard تماس بگیرید. ما بیش از 50 سال تجربه بازیافت و نجات خودروهای ناخواسته و وسایل نقلیه ناخواسته داریم. ما از سال‌ها برای بهبود روش‌های تجاری خود استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم به مشتریانی مانند شما خدمات بهتری ارائه دهیم. دانش و تخصص ما ما را از بقیه متمایز می کند و ما با کمال میل شما را در تمام مراحل یافتن و خرید باتری ماشین دست دوم یا هر قطعه وسیله نقلیه ای که به دنبال آن هستید راهنمایی خواهیم کرد.

زمانی که باتری ماشین شما نیاز به تعویض دارد، Auto Parts City انتخاب مناسبی است. با تمرکز سازگار با محیط زیست، آزمایش کامل، انتخاب بزرگ و قیمت‌های مقرون به صرفه، می‌توانید باتری‌های ماشین کارکرده و کارکرده را با اطمینان خرید کنید. جستجوی «باتری‌های ماشین کارکرده نزدیک من» و حدس زدن بهترین مرکز بازیافت برای خرید را متوقف کنید. امروز برای انتخاب گسترده ای از باتری های با کیفیت بالا برای فروش، در شهر قطعات خودرو توقف کنید و از پس انداز پولی که خرید باتری های مستعمل به همراه دارد لذت ببرید. وقتی به این فکر می کنید که باتری های ماشین کارکرده را کجا بفروشید، Craigslist را فراموش نکنید.

می توانید برای فروش باتری های کارکرده و کارکرده خود با تعمیرگاه های محلی خودرو تماس بگیرید. این فروشگاه ها گاهی اوقات باتری ها را خریداری می کنند و آنها را تعمیر می کنند. سپس این باتری‌های بازسازی‌شده خودرو را برای فروش با تخفیف به مشتریانی که به دنبال باتری‌های مستعمل هستند، قرار دادند. هنگامی که به دنبال محل فروش باتری های ماشین کارکرده هستید، بهترین مکانی که می توانید به آن بفروشید، ضایعات محلی شما است. هنگامی که باتری خود را به کارخانه اسقااط می فروشید، آنها آن را برای هسته سرب می خرند.

بسیاری از تعمیرگاه‌های خودرو ابزار و تجهیزات لازم برای بازیابی باتری‌های قدیمی را دارند و آنها را با قیمتی ویژه به افرادی می‌فروشند که به باتری کاملا نو اهمیتی نمی‌دهند. اگر فروشگاه قطعات خودرو در محله من پول نقدی برای باتری ماشین دست دومم به من نمی دهد، من همیشه می توانم آن را به انباری بیاورم. ضایعات و آشغال‌ها فقط خرید یخچال‌های قدیمی یا پنکه‌های برقی یا حتی بازیافت بطری‌ها و شیشه‌های قدیمی نیست. آنها همچنین باتری های دست دوم ماشین را می خرند، عمدتاً برای هسته سرب خود که می تواند بازیافت و دوباره استفاده شود.



:: موضوعات مرتبط: ضایعات آهن , ,
:: بازدید از این مطلب : 951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد