نوشته شده توسط : یک دوست

 

نوع سوم مشاوره ازدواج شامل درمان پس از ازدواج است که در آن زوج های طلاق که دارای فرزندان مشترک هستند برای حل اختلافات خود به دنبال کمک هستند. زوج هایی که در بحبوحه طلاق هستند متوجه می شوند که ازدواج درمانی در حین جدایی می تواند به آنها کمک کند تا هنگام مذاکره درباره مسائل بین فردی و حضانت فرزند، زمینه مشترکی پیدا کنند. در طول جلسات مشاوره ازدواج، شرکت کنندگان ممکن است مشکلات رابطه و همچنین احساسات، افکار و الگوهای رفتاری هر فرد را مورد بحث قرار دهند. مانند درمان فردی، بسیاری از زوج درمانگران روش ها یا تخصص های درمانی خاصی را ارائه می دهند. بسیاری از زوج ها به دنبال مشاوره ازدواج می روند، زیرا می خواهند روابط خود را تقویت کنند، مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشند، یا به چالش های معمولی در رابطه با حضور یک متخصص سلامت روان رسیدگی کنند.

شما و همسرتان باید بدون در نظر گرفتن سرزنش، پذیرفت که در رابطه با هم هستید. یکی دیگر از شاخص های مهم که نشان می دهد به ازدواج درمانی نیاز دارید این است که شما یا شریک زندگی تان به دیگری به عنوان «آدم بد» یا آنتاگونیست نگاه کنید. به طور کلی، انسان ها تمایل دارند ذهنیت «ما در برابر آنها» را اتخاذ کنند و دائماً خود را از دیگران متمایز می کنند. با این حال، اگر ازدواج شما با مشکل مواجه است، مشاوره درمانی ازدواج ممکن است تنها امید شما برای پیشرفت به عنوان یک زوج باشد.

نگاهی به زوج درمانی رفتاری

درمان شناختی-رفتاری زوج محور پاسخ های به کمک شریک زندگی را به مسائلی مانند PTSD، OCD یا سایر اختلالات روانی ارتقا می دهد. تکنیک هایی برای تقویت ارتباطات، تمرکز بر تجربیات مثبت، تعیین اهداف خاص زوج و انتخاب فعالیت های پاداش دهنده برای هر دو شریک آموزش می دهد. هدف غلبه بر مسائل مربوط به اعتماد، صمیمیت فیزیکی و نزدیکی عاطفی است. هر ایالتی از درمانگران ازدواج و خانواده می خواهد که مدارک تحصیلی پیشرفته و مجوز رسمی داشته باشند. درمانگران آینده نگر باید یک امتحان دولتی به رسمیت شناخته شده را پشت سر بگذارند تا مطمئن شوند که واجد شرایط ارائه خدمات مشاوره هستند.

زوج درمانی در مقابل مشاوره ازدواج: تفاوت چیست؟

شما با آنها از طریق داستان رابطه خود و شریک زندگی خود صحبت خواهید کرد. در اینجا در PositivePsychology.com، ما مجموعه گسترده ای از کاربرگ های không tính phí و اشتراک داریم که به طور خاص برای کمک به مشاوره زوجین طراحی شده اند. پرسیدن سوال و داشتن ارزیابی ها و پرسشنامه های کامل از سوی مراجع می تواند بینشی را هم برای درمانگر و هم برای افراد در رابطه فراهم کند. ارتباط یکی از جنبه های مهم زوج درمانی است و این کاربرگ را می توان به صورت جلسه ای انجام داد یا به عنوان تکلیف درسی تعیین کرد. زن و شوهر به صورت جداگانه می نویسند و مجله را در جلسه در حضور درمانگر به اشتراک می گذارند. نکات و نکات مربوط به ژورنال نویسی را می توان در مقاله ژورنال ذهن آگاهی ما یافت و برای زوج ها اقتباس شده است.

معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، کمی گریه و احتمالاً برخی صداهای بلند شده است. درمانگر شما فضای امنی ایجاد می کند که در آن می توانید احساسات و نگرانی های خود را بیان کنید. آنها راه حل های عملی برای بهبود ارتباطات و تکنیک های حل مشکل شما در آینده ارائه خواهند داد. در نهایت، شما و شریک زندگیتان باید تمایل داشته باشید که مشاوره ازدواج را شروع کنید تا موثر واقع شود. اگر شریک زندگی شما مقاوم باشد، بسیاری از مشاوران ازدواج - حداقل در ابتدا - موافقت خواهند کرد که شرکای خود را به صورت جداگانه ببینند.
در صورت تمایل به مطالعه مقالات دیگر بر روی لینک سایت https://www.kianwebco.ir کلیک نمایید.

فقط به این دلیل که شما و شریک زندگیتان در عشق خود به فرزندانتان متحد هستید، لزوماً به این معنی نیست که در مورد فرزندپروری هر دوی شما همسو هستید. به عنوان مثال، شریک زندگی شما ممکن است وقتی صحبت از زندگی یک پسر یا دختر ۲۰ ساله در خانه یا درخواست کمک مالی می شود، سهل انگارانه باشد، در حالی که شما ممکن است بیشتر از نوع «پای خود را زمین بگذارید». زوج درمانی ممکن است تنها کاری باشد که برای مدت طولانی با هم انجام می دهند. این می تواند فرصتی برای گفتگو و غلبه بر مشکلات زناشویی باشد و آنها را تشویق کند که از همراهی یکدیگر لذت ببرند و دوباره احساس رمانتیک کنند. مشاوره ازدواج را به یکی از لیست های زیر اضافه کنید یا یک لیست جدید ایجاد کنید. دکتر بوفکا گفت که پزشکان مراقبت های اولیه و اعضای روحانی می توانند توصیه هایی ارائه دهند، زیرا آنها اغلب تجربه کار با درمانگران محلی را دارند.

رویکرد عملی

اساساً، برای زوج های متاهلی که مبارزات (غیرقابل اجتناب) پیش رو را پیش بینی کرده اند و می خواهند با موفقیت بر فراز و نشیب های رابطه سوار شوند، کار آماده سازی بسیار خوبی است. مشاوره ازدواج، که گاهی اوقات زوج درمانی یا مشاوره رابطه نامیده می شود، اندازه ای از روان درمانی کوتاه مدت است که به شما کمک می کند تا با مشکلات مختلف رابطه آشنا شوید. اگرچه زوج های متاهل کاندیدای اصلی مشاوره ازدواج هستند، زوج های مجردی که در روابط طولانی مدت قرار دارند و کسانی که قصد ازدواج دارند می توانند جلسات درمانی را مفید بدانند. اگر فکر کرده اید که آیا یک مشاور ازدواج می تواند به بهبود رابطه شما کمک کند، ممکن است اکنون زمان خوبی برای پیگیری زوج درمانی باشد. حتی اگر به طور کلی از ازدواج خود راضی هستید اما می خواهید روی یک جنبه از رابطه خود کار کنید - مانند ارتباطات بهتر - یادگیری مهارت های جدید می تواند یک شراکت سالم را تقویت کند. بلاک می گوید: «همانطور که در مورد درمان فردی وجود دارد، درمانگران ازدواج رویکردهای متفاوتی برای درمان زوج ها دارند.

مشکلات ارتباطی، رابطه جنسی، عصبانیت، حتی بیماری می تواند به مشکلات در ازدواج یا رابطه کمک کند. برای مدیریت درگیری ها و استرس، زوج ها گاهی به مشاوره ازدواج یا مشاوره زوجین برای کمک به بهبود رابطه مراجعه می کنند. او می گوید: «آنها به این فرآیند به عنوان دادگاه می نگرند و درمانگر را قاضی می دانند که امیدوار است شریک زندگی شان را صاف کند.» و تأکید می کند که این هدف از ازدواج درمانی نیست. درمان حضوری می تواند گران باشد و یافتن زمان در هر دو برنامه شلوغ شما می تواند چالش برانگیز باشد. درمان آنلاین یک راه حل انعطاف پذیر است که برای زوج هایی با مشاغل سخت یا گزینه های محدودی برای مراقبت از کودکان عالی است. ممکن است پس از چند جلسه به اهداف خود برسید یا تصمیم بگیرید که به صورت طولانی مدت به یک درمانگر مراجعه کنید.

مشاوران ازدواج در زمینه روان درمانی و سیستم های خانواده آموزش دیده اند و بر درک علائم مراجعان و نحوه تعامل آنها در ایجاد مشکلات در رابطه تمرکز می کنند. شرکت در زوج درمانی مزایای زیادی دارد، اما برخی از موقعیت ها با این رویکرد بهبود نمی یابند. به عنوان مثال، در موارد آزار خانگی که خشونت باعث ترس یکی از طرفین از دیگری می شود، زوج درمانی ممکن است کافی نباشد.
به منظور دریافت مقالات دیگر، بر روی https://www.kidlook.ir کلیک کنید.

هدف این است که به زوج ها کمک کنیم تا ناامنی های خود را درک کنند و واکنش های عاطفی خود را اصلاح کنند تا یک پیوند عاطفی ایمن ایجاد کنند. یافتن یک مشاور مفید در نزدیکی شما یک کار مهم است، اما اجازه ندهید این روند شما را دلسرد کند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید از خدمات چه کسی استفاده کنید، مصاحبه با چند درمانگر مفید است. این می تواند به سادگی یک تلفن điện thoại tư vấn یا به عمق یک جلسه آزمایشی باشد. مهم است که یک درمانگر پیدا کنید که شما و شریک زندگیتان راحت در مورد مشکلات بسیار حساس و بالقوه صمیمی در رابطه خود صحبت کنید.

سوالات دایره ای به مشتریان کمک می کند تا پویایی هایی را که در داخل رابطه رخ می دهد درک کنند. یک درمانگر زمانی از این تکنیک استفاده می کند که قوانین اساسی را تعیین می کند، روند و اهداف درمان را توضیح می دهد و چارچوبی برای شروع مشاوره ارائه می دهد. شناسایی الگوها می تواند به زوج ها کمک کند تا نحوه ارتباطشان با یکدیگر و چگونگی شروع رفتارهای مشکل ساز را درک کنند و سپس راه حل هایی برای تغییر الگوهای ناسازگار ایجاد کنند. مشاوره زوجین برای ترویج همدلی و درک متقابل، آموزش مذاکره به شرکا و تغییر تمرکز به سمت نقاط قوت رابطه کار می کند (لباو، 2014). برخی از روش های مشاوره زوجین ساختارمند و سفت و سخت هستند، در حالی که برخی دیگر روان تر و التقاطی هستند.

کنار آمدن با احساسات دشوار جنبه اساسی یک رابطه سالم است. این کاربرگ به افراد در یک رابطه کمک می کند تا با احساسات منفی شریک زندگی خود کنار بیایند و به آن پاسخ دهند و در تعارض به روشی مؤثر هدایت شوند. کار با زوج ها می تواند یک کار پیچیده و چالش برانگیز برای درمانگران و متخصصان سلامت باشد. آموزش ها، گواهینامه ها و فرصت های متنوعی برای یادگیری تکنیک های خاص و کسب تجربه وجود دارد که می تواند به روابط مشاوره کمک کند. بسیاری از زوج ها دریافته اند که مشاوره ازدواج در Thriveworks روابط آنها را بهبود می بخشد و می تواند با موفقیت به مسائل فوق رسیدگی کند.

وقتی به نظر می رسد که نمی توانید مشکلات را به تنهایی حل کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که از کمک بگیرید. مشاوران ازدواج ممکن است جلسات درمانی را با هر دو همسر برگزار کنند و یکی را به عنوان مشتری اصلی و دیگری را فقط گاهی اوقات، در حالی که درمانگر دیگری همسر دیگر را درمان می کند. تعداد فزاینده ای از درمانگران به زوج ها به صورت جفت مشاوره می دهند و درمانگران متاهل گاهی اوقات به صورت تیمی با هم کار می کنند. از لحاظ نظری، قرار است رابطه بین همدرمانگران به عنوان الگویی برای مراجعان آنها باشد. مشاوره ازدواج به صورت گروهی، که به طور فزاینده ای رایج می شود، برخی از مزایای مشابهی را که گروه درمانی به افراد ارائه می دهد، به مراجعان ارائه می دهد.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره روانشناسی , مرکز مشاوره , زوج درمانی , مشاوره ازدواج ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

دوز پایین تر پچ سلژیلین برای استفاده بدون محدودیت های غذایی خاص بی خطر تلقی می شود، مگر اینکه دوز باید بالاتر از سطوح اولیه (یک پچ 6 میلی گرمی) باشد. MAOIهای انتخابی تر و برگشت پذیرتر (مثلاً موکلوبمید، بفلوکساتون)، که MAO-A را مهار می کنند، نسبتاً جزء این فعل و انفعالات هستند، اما در ایالات متحده موجود نیستند. تعدیل کننده های سروتونین دارای اثرات ضد افسردگی و ضد اضطراب هستند اما باعث اختلال در عملکرد جنسی نمی شوند. برای یافتن موضوعات پزشکی مرتبط، چند رسانه ای و موارد دیگر، عبارات جستجو را وارد کنید. می توان از آن برای کاهش رفتار خودکشی و به عنوان تثبیت کننده خلق و خو استفاده کرد.

درمان بیمارستانی و اقامتی

تمرکز بر تقویت توانایی افراد برای انتخاب هایی است که به آنها کمک می کند تا به طور موثر با استرس های مختلف زندگی کنار بیایند، از موضع همدلی واقعی و گوش دادن حمایتی. این دستورالعمل شناسایی، درمان و مدیریت افسردگی در افراد 18 سال و بالاتر را پوشش می دهد. برای افسردگی متوسط تا شدید، یک داروی ضد افسردگی و CBT معمولاً بهتر از یک درمان به تنهایی کار می کند. پزشک عمومی شما ممکن است شما را به گفتگو درمانی برای افسردگی متوسط تا شدید ارجاع دهد. درمان های زیر برای افسردگی متوسط تا شدید هستند. اختلال افسردگی (همچنین به عنوان افسردگی شناخته می شود) یک اختلال روانی رایج است.

ورزش نه تنها سروتونین، اندورفین و سایر مواد شیمیایی مغز را تقویت می کند، بلکه باعث رشد سلول ها و اتصالات مغزی جدید می شود، فقط کافی است داروهای ضد افسردگی این کار را انجام دهند. از همه مهمتر، لازم نیست برای یک ماراتن تمرین کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. برای حداکثر نتیجه، در بیشتر روزها 30 تا 60 دقیقه فعالیت هوازی را هدف قرار دهید. داروهای ضد افسردگی می توانند به طور موثر افسردگی متوسط تا شدید و برخی از اختلالات اضطرابی را درمان کنند. ورزش و ورزش – مانند پیاده روی نوردیک، آهسته دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا پیاده روی – اغلب برای تسکین یا پیشگیری از افسردگی توصیه می شود. بسیاری از مردم متوجه می شوند که فعالیت بدنی خلق و خوی آنها را بهبود می بخشد و به آنها انرژی بیشتری می دهد، و همچنین مشخص شده است که در برخی افراد نیز به کاهش افسردگی کمک می کند.

داروهای ضد افسردگی و خطر خودکشی

اگر غمگین هستید، ممکن است احساس غم و اندوه و از دست دادن خود را بیابید و بروید، اما هنوز هم ممکن است از چیزهای زندگی لذت ببرید و به آینده نگاه کنید. همیشه نمی توان فوراً تشخیص داد که علائم افسردگی را دارید - می تواند شروع شود و به تدریج پیشرفت کند. بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که بیمار هستند و سعی می کنند علائم خود را ادامه دهند و با آن کنار بیایند. گاهی اوقات لازم است یک دوست یا خانواده متوجه مشکلی شود. علائم فیزیکی در افسردگی نیز رخ می دهد - این علائم می تواند شامل احساس خستگی مداوم، بدخوابی، از دست دادن میل جنسی، از دست دادن اشتها و احساس درد باشد. مدت زمانی که شما به داروهای ضد افسردگی نیاز دارید بستگی به شدت بیماری و نحوه پاسخ شما به درمان دارد.
برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به سایت https://www.mywikiseda.ir مراجعه کنید.

همچنین ممکن است بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، گزینه ای برای خود ارجاع داشته باشید، بنابراین اگر ترجیح می دهید با پزشک عمومی خود صحبت نکنید، می توانید مستقیماً به یک درمانگر حرفه ای مراجعه کنید. تصور اینکه هر چیزی می تواند به آنها کمک کند برای افراد مبتلا به افسردگی دشوار است - اما هر چه زودتر به دنبال کمک باشید، علائم زودتر بهتر می شوند. بسیاری از مردم نمی دانند که آسیب های سر می تواند باعث افسردگی شود و آسیب شدید به سر می تواند منجر به مشکلات عاطفی و تغییرات خلقی شود. شرایط طولانی مدت یا تهدید کننده زندگی به دلیل سرطان یا بیماری عروق کرونر قلب می تواند شما را در معرض خطر ابتلا به افسردگی قرار دهد. شایع است که در مورد افسردگی ناشی از یک "مارپیچ رو به پایین" بشنویم - یک چیز باعث مشکلات دیگری می شود که ترکیب آنها باعث افسردگی می شود.

درمانگر از راهبرد پرسش سقراطی همراه با رویکردهای دیگر استفاده می کند تا به بیمار کمک کند تا به درک متفاوتی از موقعیت ها و رویدادها برسد که شخصاً قانع کننده هستند. درمانگر و بیمار برای تعریف موفقیت و اهداف درمان با یکدیگر همکاری می کنند. با این حال، سمیت آنها تقریباً مشابه مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) است. تهوع شایع ترین مشکل در 2 هفته اول است. افزایش متوسط وابسته به دوز در فشار خون (BP) با دوزهای بالا رخ می دهد. علائم قطع مصرف (مانند تحریک پذیری، اضطراب، حالت تهوع) اغلب در صورت قطع ناگهانی دارو رخ می دهد.

(همچنین به یبوست در کودکان مراجعه کنید.) هیچ عملکرد بدنی متغیرتر نیست و... همه هتروسیکلیک ها، به ویژه ماپروتیلین و کلومیپرامین، آستانه تشنج را کاهش می دهند. پزشک شما شرایط پزشکی مشابه افسردگی را بررسی می کند و همچنین مطمئن می شود که از داروهایی استفاده نمی کنید که می توانند باعث افسردگی به عنوان یک عارضه جانبی شوند. بسیاری از شرایط پزشکی و داروها می توانند علائم افسردگی از جمله غم و اندوه، خستگی و از دست دادن لذت را ایجاد کنند. کم کاری تیروئید یا کم کاری تیروئید، به ویژه در بین زنان، یک اختلال خلقی رایج است. افراد مسن یا هر کسی که هر روز داروهای مختلف زیادی مصرف می کند، در معرض خطر تداخلات دارویی هستند که باعث علائم افسردگی می شود.

MAOI ها نباید با سایر کلاس های ضد افسردگی استفاده شوند و حداقل 2 هفته (5 هفته با فلوکستین که نیمه عمر طولانی دارد) باید بین استفاده از 2 دسته دارو فاصله داشته باشد. بیشتر بخوانید (یک وضعیت بالقوه تهدید کننده زندگی که در آن بیماران ممکن است تغییرات وضعیت روانی، هایپرترمی و بیش فعالی خودکار و عصبی عضلانی را نشان دهند). درمان های روان شناختی اولین درمان های افسردگی هستند. آنها را می توان با داروهای ضد افسردگی در افسردگی متوسط و شدید ترکیب کرد.

بیمار باید 2 ساعت پس از تجویز در کلینیک تحت نظر باشد و به او توصیه شود تا روز بعد از رانندگی خودداری کند. اگر MAOIهایی که MAO-A و MAO-B را مهار می کنند همزمان با یک داروی سمپاتومیمتیک یا غذای حاوی تیرامین یا دوپامین مصرف شوند، ممکن است بحران های فشار خون ایجاد شود. این اثر واکنش پنیر نامیده می شود زیرا پنیر بالغ دارای محتوای تیرامین بالایی است. به دلیل نگرانی در مورد این واکنش، MAOI به ندرت استفاده می شود.

گفتن علائم و تأثیری که روی شما می گذارد به پزشک کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا افسردگی دارید یا خیر و این وضعیت چقدر شدید است. وقتی صحبت از افسردگی به میان می آید، «غرق کردن غم ها» در واقع ایده بدی است. اگر بعد از از دست دادن شغل یا مشکلات سلامتی احساس ضعف می کنید و سپس چیزی آسیب زا مانند سوگ را تجربه می کنید، می توانید به افسردگی مبتلا شوید.

احتمال و شدت ترک با نیمه عمر SSRI برعکس متفاوت است. دوز شروع 0.5 میلی گرم بر کیلوگرم برای کتامین وریدی یا 56 میلی گرم برای استکتامین داخل بینی است. شواهدی مبنی بر افزایش اثربخشی دوزهای بالای 0.5 میلی گرم بر کیلوگرم برای کتامین وریدی وجود ندارد. محدوده درمانی برای اسکتامین داخل بینی 56 تا 84 میلی گرم است. میرتازاپین یک آنتاگونیست 5-HT است و گیرنده های خودکار آلفا-2 آدرنرژیک و همچنین گیرنده های 5-HT2 و 5-HT3 را مسدود می کند.
در صورت تمایل به مطالعه مقالات دیگر بر روی لینک سایت https://www.yaghout-art.ir کلیک نمایید.

مرحله اولیه درمان معمولاً شامل ترویج یک محیط حمایتی و ارائه آموزش در مورد افسردگی است. درمان معمولاً با ارائه مدل شناختی افسردگی توسط درمانگر آغاز می شود. این شامل توصیف این است که چگونه الگوهای تفکر اولیه می توانند نحوه نگرش و تفسیر ما از زمان حال را شکل دهند. هنگامی که این الگوها منفی و بدون تردید باشند، می توانند منجر به ایجاد علائم افسردگی شوند. یک درمانگر شناختی با بیمار کار می کند تا طرحواره ها و الگوهای فکری غیرمفیدی را شناسایی کند که تجربه خود را از افسردگی هدایت می کند.

در برخی موارد، در صورت وجود، نتایج آزمایش های ژنتیکی (که توسط آزمایش خون یا سواب گونه انجام می شود) ممکن است سرنخ هایی در مورد چگونگی واکنش بدن شما به یک داروی ضد افسردگی خاص ارائه دهد. با این حال، متغیرهای دیگری به جز ژنتیک می توانند بر پاسخ شما به دارو تأثیر بگذارند. افکار خودکشی می تواند قبل از درمان رخ دهد و در طول درمان به اوج خود برسد، بنابراین پیگیری زودهنگام و دقیق توصیه می شود. عوامل خطر شامل افسردگی قبلی و سابقه خانوادگی افسردگی است.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره روانشناسی , مرکز مشاوره روانشناسی , درمان افسردگی , خدمات مشاوره روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

کودکان در ابتدا نحوه کنار آمدن با خشم را از والدین یا مراقبان خود یاد می گیرند و اغلب از شیوه های ضعیف مقابله با خشم تقلید می کنند. افرادی که سابقه سوء استفاده جنسی، فیزیکی یا عاطفی دارند نیز بیشتر با مشکلات خشم دست و پنجه نرم می کنند. خشم یک احساس قدرتمند انسانی است و طبیعی است که آن را مانند هر احساس دیگری احساس کنیم. خشم یکی از رایج ترین احساسات انسان است و به اندازه شادی، ناامیدی، ترس یا انزجار اساسی است.

طغیان ها می توانند تأثیر منفی بر ترنگ چین، کار و روابط اجتماعی فرد داشته باشند. مردان عمدتاً زمانی که احساس می کنند قادر به کنترل یا رفع مشکلات بین فردی و مشکلات عملی نیستند، احساس خشم می کنند. از نظر بیولوژیکی، مردان نیز هنگام عصبانیت واکنش فیزیکی بسیار قوی دارند. اگرچه بسیاری از مردان گزارش می دهند که یاد گرفته اند به درگیری احتمالی با کناره گیری واکنش نشان دهند، خشم باعث ایجاد تنش رها نشده ای می شود که ممکن است از طریق اعمال فیزیکی ناامیدی (پرتاب چیزی، فریاد زدن) تخلیه شود. به ویژه مردان در معرض خطر افزایش فشار خون، حمله قلبی و سکته مغزی هستند، اگر عصبانیت آنها به طور سازنده کنترل نشود.

در زیر، برخی از مداخلات را فهرست کرده ایم که ممکن است هنگام کار با فردی که خشم مشکل ساز دارد، مفید باشد. یک متاآنالیز ترکیبی از 50 مطالعه و 1640 شرکت کننده نشان داد که افرادی که CBT برای عصبانیت دریافت می کنند، نتایج مثبت بیشتری نسبت به 76 درصد از افرادی که درمان نداشتند، داشتند (بک و فرناندز، 1998). در نهایت، اگر خشم در خدمت منافع، سلامتی یا روابط شما نباشد و/یا مشکلاتی در زندگی شما ایجاد نکند، احتمالاً ناکارآمد است (لنچ، 2004).
جهت مشاهده مقالات دیگر به سایت https://www.zibaknari.ir مراجعه کنید.

کتاب های مدیریت خشم و کتاب های کار برای درمانگران و کودکان

ما اغلب مدیریت خشم را با این ابزار شروع می کنیم، زیرا مشتریان ما از دیدن این که برخی علائم هشداردهنده نشان می دهند که عصبانیت آنها در حال افزایش است شگفت زده می شوند - آنها فقط سریع نمی شوند. این می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی تأثیر بگذارد - بر روابط، شغل و رفاه کلی شما تأثیر بگذارد. با این حال، راه هایی برای کنترل مؤثرتر خشم و کاهش تأثیر آن بر زندگی روزمره تان وجود دارد.

اغلب شما احساس خشم (یا مقداری از احساسات در طیف خشم - آزرده، ناامید، ناراحت) می کنید، حتی اگر هر روز کوتاه مدت باشد. درمان مدیریت خشم اغلب مبتنی بر این باور است که دانش قدرت است. مسلح کردن خود به دانش درباره خشم (و درک کاملتر آن) می تواند به شما قدرت تشخیص و کنترل احساسات خود را در هر موقعیتی بدهد. اغلب مواقعی وجود دارد که شرکت یک فرد مهم در زندگی ما در یک جلسه می تواند مفید باشد. برخی از مشتریان می خواهند شخصی را با خود بیاورند تا بتوانند روی مسائل بین فردی خود کار کنند.

آنها به دنبال رفع نیاز روزافزون به خدمات مدیریت خشم در سازمان ها، بیمارستان ها، مدارس و جوامع هستند. اگر در حال حاضر با یک مشتری برای بهبود مهارت ها و آگاهی مدیریت خشم کار می کنید، این ابزارها و تمرین های رایگان ممکن است برای جلسات شما مفید باشند. تجربه منظم احساسات منفی مانند خشم می تواند منجر به فعال شدن مزمن سیستم پاسخ به استرس بدن شود (دیویدسون و مستوفسکی، 2010).

افراد مبتلا به سایر مشکلات سلامت روان ممکن است لازم باشد ابتدا این مشکلات اساسی را برطرف کنند. همه ما هر از گاهی احساس خشم یا سرخوردگی را تجربه می کنیم زیرا این یک واکنش طبیعی انسانی است. با این حال، خشم اگر به شما و/یا سایر افراد اطرافتان آسیب برساند مشکل ساز می شود. علائم مسائل خشم می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما معمولاً طغیان خشم با گذشت زمان منظم تر و بدتر می شود و در نتیجه نیاز به درمان مدیریت خشم است. درمان شناختی-رفتاری یک روش درمانی بسیار موثر برای کنترل خشم است.

بهترین درمان برای خشم چیست؟

در صورت وجود، مطمئن شوید که هر توصیه ای را در مورد لیست ارائه دهندگان سلامت روان شرکت بیمه خود بررسی کنید. کنار آمدن با ناامیدی می تواند طاقت فرسا باشد، اما مجبور نیستید اجازه دهید آن را ایجاد کند یا زندگی شما را تسخیر کند. نوشتن همچنین می تواند به فرد کمک کند تا افکاری را که به خشم نامتناسب کمک می کنند شناسایی و تغییر دهد. مدیریت درمانی می تواند در جلسات گروهی یا مشاوره های فردی با یک مشاور یا روان درمانگر انجام شود. اینها می توانند به آرام کردن فرد کمک کنند یا حواس او را به اندازه کافی منحرف کنند تا افکار را به روشی سازنده پردازش کنند.

دریافت کمک مدیریت خشم

خشم مزمن ممکن است بر عزت نفس شما تأثیر بگذارد و باعث شود احساس گناه و گوشه گیری کنید. این جلسات با رهبری یک متخصص، به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا به طور منظم، مانند هفتگی یا ماهانه، دور هم جمع شوند. همچنین ممکن است یاد بگیرید که چگونه خشم خود را به گونه ای ابراز کنید که بر دوستان، خانواده و همکارانتان تأثیری نداشته باشد. اگر احساس می کنید خشم شما زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده است، ممکن است یک درمانگر تکنیکی به نام روان درمانی را توصیه کند.

تحقیقات نشان داده است که «اجازه دادن به خشم» در واقع خشم و پرخاشگری را تشدید می کند و هیچ کمکی به شما (یا شخصی که با او عصبانی هستید) در حل این وضعیت نمی کند. خشم اغلب به عنوان یک احساس "بد"، بی پروا یا غیر مفید نشان داده می شود. اما در حالی که عصبانیت گاهی اوقات می تواند منجر به رفتار مخرب تر شود، عملکرد محافظتی مهمی از خود دارد که می تواند به ایجاد خیر اجتماعی کمک کند (لامبرت، اده، و هانسون، 2019). مشاوره می تواند برای طیف گسترده ای از مشکلات و مسائل از جمله مدیریت خشم استفاده شود.

تعداد جلسات مشاوره ای که ممکن است نیاز باشد در آن شرکت کنید به شدت مسائلی که برای مشاوره آورده اید بستگی دارد. ما مشتریانی را از سه جلسه تا بیش از یک سال دیده ایم. ما پیشرفت شما را در طول فرآیند مشاوره بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شویم که در تلاشیم تا دیگر نیازی به مشاوره نداشته باشید.

اینها تنها تعدادی از مزایای متعدد مشاوره مدیریت خشم است. نه تنها انجام دهید
برای مشاهده مقالات دیگر در وبسایت، به آدرس https://www.refahtamir.ir مراجعه کنید.

از دست دادن عصبانیت در محل کار ممکن است باعث شود که همکارانتان کارها را به روش شما انجام دهند. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید خشم را از بین ببرید - و اگر می توانستید ایده خوبی نخواهد بود. با وجود تمام تلاش های شما، اتفاقاتی رخ می دهد که باعث عصبانیت شما می شود. و گاهی عصبانیت قابل توجیه خواهد بود. زندگی پر از ناامیدی، درد، از دست دادن و اقدامات غیرقابل پیش بینی دیگران خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره روانشناسی , مرکز مشاوره روانشناسی , درمان خشم , خدمات مشاوره روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

جعبه ابزار سلامت روان ما که در اینجا در قالب pdf موجود است، منبع مفیدی است. مشاوره روانشناسی مشاوره فردی، سمینارها و کارگاه های آموزشی را ارائه می دهد. گواهی پیشرفته در مشاوره کالج، مشاوران، مربیان و سایر ذینفعان اختصاصی را برای ابهام زدایی از روند پذیرش کالج تجهیز می کند. یک پروژه خاص علاوه بر 60 امتیاز دوره مورد نیاز است. دانش آموزان باید برنامه ریزی کنند تا پروژه خود را در همان ترمی که برای Ed.M درخواست می کنند تکمیل کنند.

رشد قدرت یک فرآیند مادام العمر است که تحت تأثیر تعامل وراثت افراد و محیط های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که در آن قرار دارند، می باشد. همه مردم ذخایری از نقاط قوت دارند که برخی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفته اند و برخی دیگر ناشناخته و ناشناخته مانده اند. همه افراد همچنین یک انگیزه طبیعی برای رشد مثبت و تمایل طبیعی به دنبال تحقق و/یا بیان نقاط قوت و شایستگی های خود دارند. مشاوره مبتنی بر نقاط قوت مدلی برای انجام درمان مبتنی بر مقدمات روانشناسی مشاوره، پیشگیری، روانشناسی مثبت، رشد مثبت جوانان، مددکاری اجتماعی، درمان متمرکز بر راه حل و روایت درمانی است (اسمیت، 2006).

دکتر اسنل می گوید: «این به این دلیل است که روانشناسان اغلب با انواع آسیب شناسی شدیدتر سر و کار دارند. خوشبختانه، در پشت صحنه، روش های درمانی و مشاوره مؤثری برای کاهش این علائم منفی ناخواسته که زندگی ما را مختل می کنند، ایجاد و آزمایش شده اند. مشاوران و روانشناسان حرفه ای در این تکنیک ها آموزش دیده اند تا علائم منفی و آسیب های زندگی شما را کاهش دهند.

جلسات اضافی فقط به شرط داشتن فضای رایگان توسط مشاور امکان پذیر است. حفاظت کامل از اطلاعات شخصی و محرمانه بودن تضمین شده است. مشاور هیچ اطلاعاتی در مورد شما را بدون رضایت شما با والدین، اساتید، یا روسای شما در میان نمی گذارد. مشاوره روانشناسی برای không lấy phí برای همه دانشجویان، اساتید و کارکنان AAU در طول سال به استثنای ماه اوت در دسترس است. یکی دیگر از اهداف معنادار مشاوره ایجاد و احساس ارتباط با کسی است که واقعاً می خواهد تجربه، داستان و حقیقت شما را بفهمد و به آن گوش دهد.

خواه شما یک روانشناس مشاور در حال تمرین، محققی که دانش این رشته را ارتقا می دهد، یا دانشگاهی که ذهن روانشناسان مشاور آینده را شکل می دهد، تلاش شما برای بهبود وضعیت انسانی کار خواهد کرد. اگر به موقع آن را لغو نکنید و قرار خود را از دست بدهید، نمی توانید قرار ملاقات خود را برای هفته بعد تغییر دهید. اگر نوبت خود را از دست بدهید و برای بار دوم به موقع آن را لغو نکنید، تا پایان ترم نمی توانید از خدمات مشاوره استفاده کنید. اگر شما و کسی که می شناسید با درک مزایای بالقوه مشاوره مشکل دارید، امیدوارم این وبلاگ به روشن شدن برخی از اهداف اساسی فرآیند مشاوره و چگونگی ارائه مزایای آن به افرادی که هنوز آن را تجربه نکرده اند کمک کند. مشاوره همچنین می تواند به شما در شناسایی اهداف و مسیرهای جدید در زندگی کمک کند، زمانی که ممکن است احساس کنید گم شده اید. در کسب و کار و استرس زندگی، بسیار آسان است که احساس کنید از دست رفته، تحت فشار خواسته های زندگی هستید، بدون اینکه بدانید چه می خواهید یا کجا زندگی خود را ببرید.

روانشناسی مشاوره

در هر تنظیمات، همه آنها ملزم به پیروی از دستورالعمل های یکسان هستند. رویکردهای متعددی برای روان درمانی وجود دارد که گفتار درمانی نیز نامیده می شود، که متخصصان سلامت روان شیوه های درمانی خود را از آن استخراج می کنند. انواع مختلف روان درمانی اغلب برای انواع خاصی از مشکلات مناسب تر هستند. برای مثال، برخی از روان درمانی ها عمدتاً برای درمان اختلالاتی مانند افسردگی یا اضطراب طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر بیشتر بر کمک به افراد برای غلبه بر مشکلات در روابط یا موانع رضایت بیشتر از زندگی تمرکز می کنند. برخی از انواع روان درمانی به صورت تک به تک با درمانگر انجام می شود، در حالی که برخی دیگر مبتنی بر گروه یا خانواده هستند. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا، این رویکردها به پنج دسته کلی تقسیم می شوند.
شاید سایر مقالات در این زمینه در سایت https://www.m-kavoosi.ir برایتان جالب باشد.

برخی از نمونه های کنونی شامل اندازه گیری رشد هویت، خودپنداره ها، علایق اوقات فراغت، نگرش ها و سوگیری های شخصی، ارزش ها و انتظارات فرهنگی، و شایستگی های مشاوره چندفرهنگی است. در همه این موارد، روانشناسی مشاوره از اندازه گیری برای درک شیوه های تعامل فرد و محیط استفاده می کند و در نتیجه بر رشد و سازگاری طبیعی تأثیر می گذارد. علاوه بر این، نظریه تناسب فرد-محیط بر پیشرفت های دیگر در روان شناسی سنجش و مشاوره تأثیر گذاشته است. به عنوان مثال، مفهوم و سنجش استعداد را می توان به روانشناسان مشاوره ای نسبت داد که به دنبال درک آمادگی و پتانسیل افراد و نه صرفاً سطح هوش آنها بودند.

در نقش مدیریت یا رهبری، می توانید در طراحی و اجرای خدمات برای بیماران مشارکت داشته باشید. در حالی که از نظر قانونی برای مجوز لازم نیست، بسیاری از کارفرمایان نیاز به یا ترجیح می دهند گواهی هیئت مدیره از هیئت روانشناسی مشاوره آمریکا (ABCoP) یا انجمن هیئت های روانشناسی ایالتی و استانی (ASPPB). Psychology.org متعهد به ارائه سرگین nội است که عینی و قابل اجرا باشد. برای این منظور، شبکه ای از متخصصان صنعت در سراسر آموزش عالی ایجاد کرده ایم تا محتوای خود را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنیم که مفیدترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان خود قرار می دهیم. مشاوران در طیف وسیعی از روش ها برای کار با مشتریان با پیشینه های مختلف آموزش دیده اند.

این گفتگوی اولیه در ایجاد رویکرد مناسب برای درمان مهم است. قبل از اینکه مطب را ترک کنید، متخصص سلامت روان باید برنامه درمان را برای شما شرح دهد و به شما فرصتی بدهد تا هرگونه سوالی که ممکن است داشته باشید بپرسید. یک روانشناس بالینی ممکن است بیشتر بر تست و ارزیابی روانشناختی تمرکز کند. روانشناسان مشاوره باید بتوانند همدلی را نشان دهند، حتی زمانی که نمی توانند با موقعیت مشتری خود را شناسایی کنند.

شغلی در روانشناسی مشاوره

در این دوره، صنعتی شدن سریع ایالات متحده با تنوع مشاغل و مشاغل جدید در دسترس جوانان همراه بود. راهنمایی حرفه ای به افراد کمک می کرد تا بر اساس توانایی ها و علایق خود، انتخاب های مناسب تحصیلی و شغلی داشته باشند. مثال قبلی مشاوره روانشناسان که با جانبازان بازگشته کار می کنند، نمونه مناسبی است و یکی از اولین نمونه های استفاده از سنجش در روانشناسی مشاوره است. کار فارغ التحصیل در روانشناسی مشاوره شامل دروس روانشناسی عمومی و آمار، عمل مشاوره و تحقیق است.[84] دانشجویان باید در پایان دوره تحصیلات تکمیلی خود یک پایان نامه اصلی را تکمیل کنند. دانشجویان همچنین باید یک دوره کارآموزی تمام وقت یک ساله را در یک سایت معتبر قبل از اخذ مدرک دکترا بگذرانند. برای دریافت مجوز فعالیت،
برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت به آدرس https://www.barad-back.ir مراجعه نمایید.

پس از تحصیل در مقطع کارشناسی، دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته روانشناسی تحصیل خواهند کرد. فارغ از اینکه کدام مدرک را ابتدا دنبال می کنند، مدرک دکترا برای تمرین ضروری است. اکثر ایالت ها نیاز به مدرک دکترا از یک دانشگاه معتبر دارند.

منابع روانشناسی مشاوره و سازمان های حرفه ای

امیدواریم از طریق تحقیقات و اطلاعات مبتنی بر بحران های قبلی، آنها بتوانند در جریان مراقبت بهتر از خود و کمک به دیگران باشند. آنها از دیدگاه ها و شیوه های مبتنی بر نقاط قوت برای پیشگیری و بهبود مشکلات عاطفی، رابطه ای، فیزیکی/سلامتی، اجتماعی، فرهنگی، حرفه ای، آموزشی و هویتی استفاده می کنند. روانشناسی مشاوره یک تخصص روانشناسی است که با تمرکز بر مشاوره حرفه ای شروع شد، اما بعداً تأکید خود را به مشاوره سازگاری منتقل کرد، [1] و سپس به تمام روان درمانی روانشناسی عادی گسترش یافت. برای روانشناسی مشاوره زیرمجموعه های زیادی وجود دارد مانند مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره توانبخشی، مشاوره بالینی سلامت روان، مشاوره تحصیلی و ....

به دانش آموزان ما آموزش داده می شود که از استراتژی های پیشگیری، مداخله و اصلاح برای کمک به دیگران در توسعه مهارت های مقابله ای مؤثر و پاسخ دهی به محیط شان استفاده کنند. در نهایت، مدیران خدمات سلامت روان تشویق می شوند تا به ویژگی های رابطه ای و سازگاری های فرا تشخیصی خدمات خود توجه کنند و روی آن سرمایه گذاری کنند. تلاش برای بهبود کیفیت مراقبت باید برای روابط و پاسخگویی، نه تنها اجرای درمان های مبتنی بر شواهد برای اختلالات خاص، تلاش کند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره روانشناسی , مرکز مشاوره روانشناسی , آزمون روانشناختی , خدمات مشاوره روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

از مشتریانی که بیش از 10 دقیقه دیر به قرارهای برنامه ریزی شده خود می رسند، ممکن است از آنها خواسته شود که دوباره برنامه ریزی کنند. مرکز خدمات روانشناسی دانشگاه ریجنت (PSC) تمام تلاش خود را می کند تا اطلاعات جاری و مرتبط را در صفحه وب سایت خود ارائه دهد. کاربر موافقت می کند که قوانین کپی رایت فدرال و سایر قوانین قابل اجرا در ایالات متحده و/یا ایالت ویرجینیا و همچنین شرایط این سلب مسئولیت را رعایت کند. بدینوسیله به کاربر اطلاع داده می شود که با دسترسی و استفاده از این سامانه، این خطر را متحمل می شود که اطلاعات و اسناد موجود در سامانه ممکن است توهین آمیز، نادرست، ناقص و/یا پاسخگوی نیازهای کاربر نباشد. اطلاعات افشا شده به ارائه دهنده خدمات کاملاً محرمانه نگهداری می شود تا اتحادهای درمانی با کیفیت و تجربیات ارزیابی تسهیل شود.

با یک درمانگر صحبت کنید

ماموریت خدمات مشاوره و روانشناختی (CAPS) ارتقای رفاه روانی کل جامعه دانشگاه و در نتیجه تسهیل حفظ و تجربه آموزشی موفق دانشجویان، اساتید و کارکنان است. تست روانشناختی برای ADD/ADHD، اختلالات یادگیری، عملکرد شناختی (به عنوان مثال، هوش، حافظه، عملکرد اجرایی)، شخصیت، و نگرانی های مصرف مواد در دسترس است. هنگامی که از نظر بالینی مناسب باشد، آزمایش می تواند به روشن شدن تشخیص سلامت روان و تعیین اهداف درمانی مناسب کمک کند.
برای مطالعه بیشتر به سایت https://www.4ou.ir مراجعه کنید.

دفاتر ما

پزشکان ما ارائه یک محیط امن و فراگیر برای همه افرادی که به مراقبت های بهداشت روانی نیاز دارند، اولویت دارند. پزشکان ما با تحقیقات و روندهایی که به خدمات موثر برای مشتریان ما تبدیل می شود، به روز می مانند. ما از یک رویکرد تیمی در جنبه های درمان استفاده می کنیم، از جمله پایگاه دانش گسترده ای که از طریق آموزش و مشاوره در میان کارکنان حرفه ای ما به اشتراک گذاشته می شود.

تیم خدمات مشاوره و روانشناسی (CAPS) به دانش آموزان خدمت می کند و کل جامعه GW را درگیر می کند و برای ایجاد فرهنگ حمایت و ارتباط با رفاه دانش آموزان تلاش می کند. ما با همکاری مستقیم با دانش آموزان برای غلبه بر چالش ها و مشکلاتی که ممکن است با موفقیت تحصیلی، عاطفی و شخصی تداخل داشته باشند، از سلامت روان و رشد شخصی حمایت می کنیم. در مرکز روان درمانی و مشاوره Thành Phố نیویورک، ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به بهترین مراقبت های بهداشت روان هستند و هر روز این باور را به عمل تبدیل می کنیم. از استخدام کارمندان دوزبانه و چندفرهنگی که در محله هایی زندگی می کنند که ما به آنها خدمات می دهیم، تا باز ماندن در ۷ روز هفته، تا تلاش های مستمر خود در ارتباط با جامعه، ما متعهد به بهبود کیفیت مراقبت برای جمعیت های محروم نیویورک هستیم. کتاب ها قبل از هر جلسه انتخاب می شوند تا بحث های موضوعی را در امتداد ابعاد مختلف معنویت، رشد اخلاقی، عملکردهای اخلاقی، و بهزیستی روان شناختی راهنمایی کنند. شیوه بحث برای پرداختن به چالش های یکپارچه سازی قانع کننده از چارچوب سقراطی (پرسش از حوزه های بدون پاسخ روشن) طراحی شده است.

دانش آموزان برای برگزاری کنفرانس و حریم خصوصی برای صحبت کردن باید به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. تیم ICPC روابط طولانی مدت با مدارس و سایر مؤسسات آموزشی برای حمایت از دانش آموزان، والدین، اساتید و کارکنان دارد. مرکز خدمات روانشناختی (PSC) خدمات روانشناختی را به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در منطقه پایتخت ارائه می دهد. SilverCloud ابزارهای شخصی سازی شده برای سلامت روان را فراهم می کند، برنامه tư vấn برای نیازهای فردی - طراحی شده و هدفمند برای کمک به شما برای مقابله با مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید.

تیم ICPC - به عنوان درمانگران حرفه ای، و از تجربه شخصی آنها از کار و زندگی در سطح بین المللی - چالش های پیش روی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، زوج ها و خانواده ها را درک می کند. برای بیش از 30 سال، مرکز مشاوره و روان درمانی، شرکت متعهد به بهبود ایمنی در جوامع ما بوده است. ما برنامه های درمان و مدیریت ایمن، انتقالی و مبتنی بر جامعه را با بالاترین کیفیت توسعه می دهیم تا به افراد کمک کنیم تا به طور ایمن و مؤثر پس از بازداشت یا محدودیت دوباره وارد جامعه شوند.
مشاهده مقالات بیشتر https://www.hamyarbastan.ir

ما به عنوان یک مرکز جامع مشاوره دانشجویی، متعهد به ایجاد محیطی هستیم که استقبال و تأیید کند، تنوع را ارج بگذارد و به تفاوت های فردی و فرهنگی اهمیت دهد. CAPS توسط مشاوران و روانشناسان دارای مجوز کار می شود که مراقبت های حساس فرهنگی و آگاهانه از آسیب را ارائه می دهند. ما با ارائه خدمات با کیفیت بالا و مراقبت شخصی به همه دانشجویان دانشگاه KSU و مشاوره با جامعه دانشگاه به موفقیت دانشجو دست یافتیم. لطفاً وب سایت ما را کاوش کنید تا همه چیزهایی را که CAPS می تواند ارائه دهد و اینکه چگونه می توانیم به شما در مورد سلامت روان و نیازهای تحصیلی شما کمک کنیم را مشاهده کنید. مرکز روانشناسی طیف گسترده ای از خدمات از جمله روان درمانی فردی، زوج درمانی و خانواده درمانی، گروهی و مدیریت دارو را برای مسائل بهداشت روانی/سلامت رفتاری مراجعین خود ارائه می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که وب trang PCC در حال حاضر در حال به روز رسانی و بازسازی است. ما از هرگونه سؤالی در مورد خط مشی ها و خدمات ما استقبال می کنیم. در صورت تمایل به توضیح بیشتر، لطفا با شماره تلفن بالا با ما تماس بگیرید. کشیش ها می توانند اعضای کلیسای خود را برای ارزیابی و درمان در PSC تأیید کنند. بر اساس ارجاع، عضو کلیسا واجد شرایط کاهش 50 درصدی هزینه های درمان استاندارد و هزینه یک باتری آزمایش است. پرداخت ها را می توان با کارت اعتباری، پول نقد (تغییر دقیق قدردانی می شود) یا چک پرداختی به دانشگاه ریجنت انجام داد.

در طول سال ها، پزشکان و متخصصان عدالت کیفری به ترکیب عدالت کیفری و دیدگاه های بالینی در سازمان ما پاسخ داده اند. این ما را قادر می سازد تا تعدادی از با استعدادترین و با تجربه ترین کارکنان بالینی و عدالت کیفری در زمینه پزشکی قانونی را جذب کنیم تا در مأموریت ما برای کاهش خطر همکاری کنند. اخیراً، ما خدماتی را که به مشتریان شرکای عدالت کیفری خود ارائه می دهیم که رفتار توهین آمیز آنها شامل بیماری روانی و/یا مصرف مواد است، گسترش داده ایم. خدمات مشاوره PCC برای دانشجویان ثبت نام شده SUNY New Paltz به صورت حضوری یا از طریق مشاوره تلفنی đoạn phim ارائه می شود. با دفتر PCC تماس بگیرید یا در ساعات کاری وارد شوید تا قرار ملاقات اولیه را تعیین کنید یا به خدمات بحران در همان روز دسترسی داشته باشید.

برای درخواست کپی های رکورد، مشتری باید یک شناسه تصویری صادر شده دولتی، یک انتشار محضری از اطلاعات ارائه کند و 72 ساعت کاری برای پردازش درخواست (به استثنای تعطیلات و تعطیلات ترم) اجازه دهد. اگر متوجه شدید که مشکل شما بر عملکرد روزانه شما تأثیر می گذارد، ممکن است مفید باشد که با یک درمانگر مشورت کنید. زمانی که درگیر این موضوع می شوید، در تمرکز بر سایر زمینه های زندگی خود مشکل دارید، یا تغییرات خلقی قابل توجهی دارید، از داشتن یک زندگی کامل محدود می شوید. مشاوره با یک درمانگر یک تبادل مدبرانه است که می تواند به دستیابی به دیدگاه و شناسایی راه های جایگزین برای مدیریت موقعیت کمک کند. مرکز خدمات روانشناختی متعهد به کمک به دانشکده روانشناسی و دانشکده مشاوره با تلاش های تحقیقاتی مداوم آنها است.

در شرایط خاص، ممکن است برای اطمینان از ایمنی شکستن این اعتماد ضروری باشد. مراجعه به یک مشاور یا روانشناس به صورت انفرادی می تواند برای پرداختن به اهداف درمانی مشخص شده در یک مدل کوتاه مدت و کوتاه مدت مفید باشد. Togetherall یک جامعه امن، ناشناس و همتا به همتا برای سلامت روان است. مشاوران، روان درمانگران و روانشناسان تشویق می شوند تا زمانی که در زمینه سلامت روان فعالیت می کنند، نظارت مستمر داشته باشند. رابطه درمانی ایماگو یک شکل بسیار موثر از رابطه و زوج درمانی است که برای سال ها به زوج ها و افراد به شیوه ای مثبت کمک کرده است. ICPC چندین سطح از tư vấn مربوط به حوادث مهمی را ارائه می دهد که می تواند بر جوامع تجاری و آموزشی تأثیر بگذارد.

از میان بزرگسالان آمریکایی گزارش شده است که در طول همه گیری COVID-19 با سلامت روان یا مصرف مواد دست و پنجه نرم می کنند. دانش آموزان دبیرستانی دولتی نیویورک که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، اقدام به خودکشی را گزارش کردند. کارکنان PCC آماده و مایل به حمایت از شما هستند، چه در محوطه دانشگاه زندگی کنید، چه در دهکده نیو پالتز زندگی کنید، چه به محوطه دانشگاه رفت و آمد کنید یا از راه دور در کلاس ها شرکت کنید. این شرایط شامل تهدید به شخص دیگری، تهدید به آسیب رساندن یا آسیب رساندن به خود، نشانه هایی از سوء استفاده از سالمند و/یا نشانه هایی از کودک آزاری است. در این موارد، اهداف ایمنی و رفاه مشتری محور هستند. جلسات طراحی شده برای آموزش مهارت در موضوعات مختلف مرتبط با سلامت روان و بهزیستی.

مهم است که تمام جنبه های وضعیت خود را با درمانگر خود در میان بگذارید تا بتوان یک محل مناسب را ایجاد کرد. سوابق بالینی بر اساس استانداردهای قانونی و اخلاقی محرمانه نگهداری می شوند. علاوه بر قوانین ویرجینیا که مدیریت کیفیت سوابق بالینی را کنترل می کند، قانون حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) نگهداری، انتقال و کپی شیوه های تمام سوابق پزشکی را الزامی می کند. مرکز خدمات روانشناختی از استانداردهای بالای عمل HIPAA و کلیه قوانین ایالتی حاکم بر سوابق بالینی پیروی می کند. کارکنان کلینیک ممکن است نیاز به مشورت با سایر متخصصان بهداشت روان و/یا نمایندگان ایمنی عمومی داشته باشند تا به نگرانی های ایمنی رسیدگی کنند. درباره اینکه چگونه خدمات مشاوره و روانشناختی از رفاه روانی و عاطفی جامعه دانشگاه کلمبیا حمایت می کند بیشتر بیاموزید.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی , مشاوره روانشناسی , روانشناس , خدمات مشاوره و روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

به این ترتیب، هر فردی احساس می‌کند که جنبه‌های داستانی خود را بدون انتقاد از طرف شریک زندگی‌اش آگاه می‌کند. همچنین ممکن است آماده باشید که همراه خود را با گفتن این که به سادگی یک جلسه به طور جمعی و بدون فداکاری بزرگتر تلاش خواهید کرد، تشویق کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند.

نکاتی در مورد نحوه شروع مشاوره ازدواج

هر زوجی می‌توانند به دنبال مشاوره باشند، فارغ از وضعیت روابطشان. مشاوره ازدواج برای زوج‌های مستقیم، زوج‌های همجنس‌گرا، زوج‌هایی از همه نژادها، و زوج‌هایی که روابط سنتی کمتری دارند (از راه دور، ازدواج آزاد، متاهل، اما با هم زندگی نمی‌کنند) است. می توانید به مشاوره ازدواج مراجعه کنید که آیا ممکن است تازه شروع کرده اید یا 40 سال است که ازدواج کرده اید. حتی بسیاری از زوج ها زودتر از ازدواج به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند. از فیلتر کردن بیش از حد خود نترسید، درمانگر شما برای ایجاد یک منطقه امن برای ابراز احساساتتان تلاش خواهد کرد. هیچ قانون طاقت فرسایی در مورد مشاوره ازدواج وجود ندارد، فقط محترمانه و صادق باشید و بتوانید وقتی درمانگر یا همراه خود صحبت می کنند، به آنها توجه کنید.

مشاوران ازدواج به احتمال زیاد بر این باورند که فقط همراهان درگیر می توانند از نظر اخلاقی چنین تصمیمی بگیرند. در یک رابطه خشونت آمیز، اگرچه اکثر درمانگران هنوز طلاق را توصیه نمی کنند، در واقع به قربانی کمک می کنند تا خودش را جدا کند و کمک پیدا کند. مقالات Talkspace توسط همکاران با تجربه سلامت روان نوشته شده است. آنها مبتنی بر تحقیقات علمی و شیوه های مبتنی بر شواهد هستند. مقالات به طور گسترده توسط کارکنان متخصص علمی ما بررسی می شود تا مطمئن شویم مطالب محتوا دقیق و مطابق با استانداردهای تجاری فعلی است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاور روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

زوج هایی که با سوء مصرف مواد، خیانت، یا نکات بهداشت روانی کنار می آیند. در مورد احساسی که در کنار همسرتان دارید، گستاخانه و صادقانه صحبت کنید. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند شنیده نمی‌شوند یا احساس می‌کنند که دوستشان از نظر عاطفی در دسترس نیست.

بسیاری از مردم تصور می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به دنبال مشاوره ازدواج هستند. بودن در یک رابطه موفق سخت است و نیاز به نگهداری مشترک دارد. گاهی اوقات مشارکت یک فرد بی طرف بسیار سودمند است. برخلاف تصور رایج، برای شکار مشاوره ازدواج، لازم نیست ازدواج کنید. هر زوجی، صرف نظر از روابطشان، می توانند در مشاوره شرکت کنند. هیچ محدودیتی در مورد اینکه چرا احتمالاً مشاوره ازدواج را امتحان کنید وجود ندارد. هر نگرانی که احساس می‌کنید مانند شما و شریک زندگی‌تان نمی‌توانید برطرف کنید - یا احتمالاً می‌توان با یک دیدگاه آموزش‌دیده، هدفمند و بی‌طرفانه به آن کمک کرد - می‌تواند از چند کلاس مشاوره ازدواج سود ببرد.

آیا تمایز سنی تأثیری بر روابط دارد؟

هر نوع مشاوره ازدواجی که مد نظرتان باشد، می‌خواهید مطمئن شوید که مشاور عروسی کسی است که به آن اعتماد دارید، خوش‌بین، روشن‌فکر، راه‌حل‌مدار و با دلسوزی با شما رفتار می‌کند. تا زمانی که مشاور ازدواجی را پیدا کنید که انتظارات شما را برآورده کند، باید از خرید کردن خوشحال باشید. مشاوران ازدواج معمولاً طلاق را پیشنهاد نمی کنند. آنها ممکن است نظرات شخصی خود را برای خود نگه دارند.

مشاوره ازدواج ابزارهای گرانبهایی را برای کمک به حفظ ازدواج شما در طولانی مدت ارائه می دهد. در بیشتر موارد، شما و همکارتان باید آماده باشید تا مشاوره ازدواج را شروع کنید تا مؤثر واقع شود. اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما تمایلی ندارد، بسیاری از مشاوران ازدواج ابتدا از هر شریکی به صورت جداگانه دیدن می کنند.

باز هم، واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد که چرا احتمالاً به مشاوره ازدواج فکر کنید. هر کشتی ای که فکر نمی کنید احتمالاً می توانید به تنهایی آن را برطرف کنید - یا ممکن است از یک دیدگاه آموزش دیده، عینی و بی طرفانه به مزیت برسید - می تواند با چند کلاس مشاوره ازدواج کمک کند. جدا شدن از همسرتان ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که هر دوی شما به آن نیاز دارید تا دیدگاه خود را در مورد ارتباط روشن کنید و امیدواریم زمان جدایی ابزارهای بیشتری برای ایجاد یک رابطه قوی در اختیار شما قرار دهد. مطمئناً در مورد این تصمیم با یک مشاور عروسی چت کنید تا توصیه بیشتری به طور خاص متناسب با رابطه شما داشته باشید. انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریکا مکانی عالی برای شروع زمانی است که به دنبال یک مشاور عروسی هستید.

وب‌سایت AAMFT فهرستی از درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز را حفظ می‌کند و شما می‌توانید یکی را در فضای خود پیدا کنید. اکثر مشاوره های ازدواج کوتاه مدت هستند، زیرا زوج ها معمولاً با مشکل خاصی که می خواهند حل کنند وارد آن می شوند. حتی ممکن است جلسه را با «تکلیف خانه» یا روش‌های خاصی برای امتحان کردن زمانی که مشکلتان پیش می‌آید ترک کنید. در حالی که درست است که بسیاری از ازدواج‌ها به سادگی قرار نبوده باشند - برای مثال برخی از زوج‌ها از هم جدا می‌شوند یا درک می‌کنند که ناسازگار هستند - بسیاری از ازدواج‌ها به این دلیل به پایان می‌رسند که زوج‌ها ابزار لازم برای رسیدگی به مشکلاتشان را ندارند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مرکز مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

پیشنهاد مشاوره زوج‌ها به شریک زندگی‌تان می‌تواند ترسناک باشد، به‌ویژه زمانی که نمی‌دانید چگونه واکنش نشان می‌دهند. مهمترین چیز این است که با شریک زندگی خود صادقانه و با توضیح انگیزه های خود صادق باشید. آنها را سرزنش نکنید، کاملاً بگویید که آنها را دوست دارید و فقط می خواهید برای تقویت ارتباط کار کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که شما فقط برای ترمیم یک ازدواج شکسته به یک مشاور عروسی مراجعه می کنید، با این حال می توانید توضیح دهید که مشاوره ازدواج می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای بسیاری از زوج‌ها، مشاوره ازدواج تنها عاملی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا از طریق کشمکش‌هایشان انتقال پیدا کنند و به‌عنوان یک زوج دوام بیاورند. ممکن است مشاوره ازدواج همیشه آسان نباشد، به خصوص در ابتدا، با این حال ازدواج شما قطعاً بهای کار را دارد. عاشق شدن و ازدواج هر دو در نوع خود آزاردهنده هستند. بزرگ کردن بچه‌ها، مبارزه با پول، ساعت‌های طولانی کار کردن، گذراندن درگیری‌های خصوصی - صرفاً مطالعه نحوه گذر از فراز و نشیب زندگی مشترک می‌تواند بر هر رابطه‌ای تأثیر بگذارد.

هدف ما در Talkspace ارائه به‌روزترین، ارزشمندترین و عینی‌ترین داده‌ها در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روانی است تا به خوانندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنیم. زوج‌هایی که احساس می‌کنند مسئولیت‌های خانوادگی نابرابر است و نمی‌توانند نکاتی را در مورد نحوه برقراری ارتباط مؤثر در این مورد تعیین کنند یا به شما گزینه‌هایی بدهند. در مورد وضعیت امور با افراد زیادی صحبت نکنید، همه می توانند نظری داشته باشند و بهتر است این موضوع شخصی را به تنهایی یا با یک درمانگر تعیین کنید. زوج‌هایی که احساس می‌کنند بارها و بارها نبرد مشابهی دارند و دیدن چشم در چشم یا پاسخ دادن به شما خسته‌کننده است.

درمان آنلاین از طریق پیام‌رسانی محتوای متنی، پیام‌های صوتی و تصویری انجام می‌شود و بسیاری از افراد صحبت کردن به صورت نوشتاری را راحت‌تر از فردی می‌دانند. آنها می توانند تشخیص دهند که زمان بیشتری برای پاسخ دادن به پیام های شریک زندگی یا درمانگرشان به آنها داده شود. مشاوره ازدواج مکانی امن برای شما و شریک زندگیتان برای حل مشکلات و به اشتراک گذاشتن احساساتی است که ممکن است قبلاً با آنها ارتباط برقرار نکرده باشید.

اکثر زوج‌ها می‌توانند در یک زمان از مشاوره ازدواج بهره ببرند. مانند اکثر کلاس های درمانی، مشاوره ازدواج همیشه از نظر احساسی راحت نیست. مشاوره ازدواج مکانی محافظت شده است تا بتوانید برخی از احساساتی را که همیشه در فضای باز وجود ندارد و ممکن است برای شما و همراهتان دشوار باشد به اشتراک بگذارید. معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، برخی گریه ها و بدون شک چند صدا بلند است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه انواع مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

مکرر است که مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، کمی گریه و احتمالاً برخی صداهای بلند شده باشد. درمانگر شما منطقه‌ای ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید احساسات و مسائل خود را بیان کنید و در عین حال گزینه‌های عملی برای بهبود ارتباطات و تکنیک‌های حل مشکل را دیر یا زود در اختیار شما قرار می‌دهد. مشاوره ازدواج، یا درمان زوجین، نوعی مشاوره است که به طور خاص بر ازدواج و روابط متمرکز است. مشاوران ازدواج - معمولاً درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز - مهارت ویژه ای دارند تا به زوج ها کمک کنند تا مسائل خود را تشخیص دهند و روی راه حل کار کنند. مشاوره ازدواج مکانی امن برای زوج‌ها است تا مسائل را به هم بزنند - تا در مورد آنچه اساساً در ذهنشان است صحبت کنند. اگرچه به عنوان "مشاوره ازدواج" شناخته می شود، اما برای مشاوره ازدواج لازم نیست متاهل باشید.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اولیانا دوست دارد به جوامع محروم کمک کند و یک داوطلب بین المللی است. او اوقات فراغت خود را به طور داوطلبانه در موسسات خیریه بومی مانند یتیم خانه های خارج از کشور می گذراند. او از خواندن، گردش در سراسر جهان، کاوش در فرهنگ های جدید، درک، چیدمان گل، حضور در فضای باز و بازدید از گالری های آثار هنری لذت می برد. او عاشق زوزه کشیدن در کنار سازدهنی، بازی با اسباب بازی ها و مونتاژ افراد جدید است. او برای بسیاری از کسانی که از کوکی و شیلو فارغ التحصیل شده اند و برای یک تخصص پرشور آماده هستند، یک سگ بسیار عالی است. میلانا مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه مشاوره سلامت روان بالینی در دانشگاه دی پاول دریافت کرد.

اما افراد مبتلا به عصبیت شناور آزاد می توانند بدون هیچ دلیل واضحی احساس اضطراب کنند. اضطراب عمومی همچنین می تواند به معنای احساس نگرانی بیش از حد در مورد یک موقعیت صریح باشد. گاهی اوقات، تشخیص علت عصبی بودن ساده است، در حالی که در موارد مختلف این امر وجود ندارد.

CBT ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد، با درمان تبلیغاتی معمولاً برای کاهش تنش بسیار موفق گزارش می شود. درمان مواجهه ممکن است با سایر رویکردهای درمانی، مانند آموزش اوقات فراغت و درمان مبتنی بر پذیرش، تقویت شود. می‌توان به اثربخشی CBT گروهی برای درمان تنش کمک کرد، به‌ویژه زمانی که تیم‌ها منسجم و هدف قرار گرفته‌اند. روش درمانی روانشناختی با احتمالاً علمی ترین پشتیبانی برای اختلالات عصبی CBT است. در نتیجه، CBT اغلب درمان انتخابی در میان درمانگران متخصص در نقاط اضطراب است.

یک ارائه دهنده خوب را کشف کنید

من مشتاق هستم که به خریدارانم کمک کنم تا بلوک های درونی خود را بشناسند و مقاومت آنها را در برابر تجربه یک اقامت عمیقاً کامل از بین ببرم، با دیگران ارتباط برقرار کنم و در مسائلی که برای آنها بیشتر است موفق باشم. در اوقات فراغت، می‌توانید سیدنی را در بازارهای کشاورزان محلی خرید کنید و در آشپزخانه‌اش غذاهای خوشمزه پخت کنید. او که عاشق سگ های مادام العمر است، دوست دارد با خانواده، دوستان و البته سگ های سگشان وقت بگذراند.

این برنامه به دوستان و خانواده‌های افراد مبتلا به اختلال احتکار روش‌هایی را آموزش می‌دهد که با معشوق خود به مشکل برخورد کنند و آنها را تشویق به شکار کمک مورد نیاز خود کنند. این اختلالات بسیار شبیه به تریکوتیلومانیا هستند و روش درمانی مشابهی که برای تریکوتیلومانیا استفاده می شود برای این مشکلات استفاده می شود. بسیاری از دانشمندان در واقع شروع به طبقه بندی این گروه از مسائل در دسته ای از اختلالات تکراری متمرکز بر بدن خود کرده اند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

درباره انواع مختلف متخصصان مراقبت از سلامت روانی بیاموزید. یک داروی تثبیت شده، بسیار کارآمد و ماندگار، درمان شناختی-رفتاری یا CBT نامیده می شود. این بر کشف، درک، و تغییر الگوهای تفکر و عادات تمرکز دارد. مزایا معمولاً در 12 تا 16 هفته و با تکیه بر فرد مشاهده می شود.

قلب اضطراب گروهی هینسدیل

در یک مطالعه دیگر، که با پیگیری یک ساله تصادفی شد، اندرسون و همکاران. در مقابل قرار گرفتن در معرض in vivo با قرار گرفتن در معرض واقعیت مجازی برای درمان عصبی بودن اجتماعی. عصبی بودن اجتماعی یک جنبه منفی شایع است، به طوری که بیش از 7٪ از آمریکایی ها با اختلال عملکرد اضطراب اجتماعی تشخیص داده می شوند. ورزش به دلیل مقرون به صرفه بودن آن بسیار فریبنده است و ممکن است به روش های بسیار زیادی انجام شود. در حالی که ورزش ممکن است مزایای مشابهی مانند CBT یا رویکردهای روانشناختی مختلف برای بیماران مبتلا به اضطراب نداشته باشد، ممکن است تصور چنین درمانی را بهبود بخشد. روش‌های ذهن‌آگاهی ممکن است برای افراد مبتلا به عصبی مفید باشد، زیرا برای افزایش آرامش و از بین بردن قضاوت‌های نامطلوب یا آزاردهنده کمک می‌کند. همچنین می‌توان ذهن آگاهی را از طریق استفاده از رویکردهای متنوع، مشابه مدیتیشن، یوگا، یا تمرین‌های تنفس عمیق تقویت کرد.

آنها ممکن است ترس داشته باشند که در حالی که آنها از هم جدا هستند، اتفاق وحشتناکی برای مراقب رخ دهد. کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی به هر مرخصی، مشابه رفتن به مهدکودک، مدرسه یا خوابیدن، به خداحافظی اعتراض می کنند. آنها اغلب گریه می‌کنند و خواهش می‌کنند که با سرایدار، علیرغم اینکه ظاهراً از استادی یا مهدکودک لذت می‌برند، بمانند. کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی اغلب نمی توانند به تنهایی بخوابند.

رفتاردرمانی دیالکتیکی

بر اساس اتحاد ملی در مورد بیماری روانی، با کم کردن این ارتباط ها، مشتریان می توانند یاد بگیرند که رفتارها و احساسات مشکل ساز را شکست دهند. ممکن است برخی از افراد مبتلا به عصبی بودن صحبت با دیگران با تجربیات مشابه مفید باشد. در یک جلسه درمانی دسته جمعی، افراد می توانند با هم به رهبری یک درمانگر دارای مجوز درباره عصبی بودن خود بحث کنند و بدانند.

این وب سایت به صورت آنلاین توسط وزارت بهداشت، دولت ایالتی ویکتوریا، استرالیا مدیریت و مجاز است. ابتلا به حمله پانیک وقتی آماده شدید، یک وضعیت ترسناک دیگر را با همان روش گام به گام مرتب کنید. دی اکسید کربن به تنظیم واکنش بدن به اضطراب و وحشت کمک می کند.

برای مثال، فرض کنید تصور می‌کنید که باید مورد قدردانی همه قرار بگیرید تا احساس ارزشمندی کنید. اگر کسی در اواسط مکالمه از شما روی برگرداند، ممکن است فکر کنید، "این شخص خاص از من متنفر است"، که باعث می شود احساس اضطراب کنید. مطمئن شوید که درمانگر سلامت روانی که می‌بینید، تجربه‌ای در رابطه با ازدواج و مداخلات زوج‌درمانی دارد.

هیچ نیازی نیست که با اضطراب و چالش هایی که در زندگی شما ایجاد می کند زندگی کنید. با درمان صحیح، افرادی که تحت تأثیر عصبی هستند می توانند زندگی شادتری داشته باشند. مشاور شما - شما با مشاور خود ملاقات خواهید کرد و تحت یک ارزیابی قرار می گیرید تا به ایجاد یکی از بهترین گزینه های درمانی در سناریوی خاص خود کمک کند. برای اطمینان از ایمنی شما، دوره‌های مشاوره اضطراب و وحشت را بصورت آنلاین برگزار می‌کنیم. در نتیجه، می توانید در هر نقطه ای از کانکتیکات باشید و از مزایای دیدن یک درمانگر عصبی در محله بهره مند شوید. ممکن است غیرعادی به نظر برسد که از داروهای ضد افسردگی برای مقابله با اضطراب استفاده شود.

اگر اضطراب بر عملکرد اجتماعی شما تأثیر بگذارد، ممکن است به این انتخاب فکر کنید که مربوط به زندگی با اختلال عصبی اجتماعی است. تحقیقات نشان داده است که CBT می‌تواند یک درمان سودآور برای نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی باشد، به‌ویژه زمانی که زود شروع شود. تامین کنندگان مجوز سلامت روانی که در این فهرست فهرست شده اند بر اضطراب، ناامیدی، OCD، PTSD و اختلالات مرتبط تمرکز دارند. همه تامین کنندگان لیست شده اعضای حرفه ای ADAA هستند که انتخاب کرده اند در این پایگاه داده قرار بگیرند. ادغام راهبردهای شناختی-رفتاری با ایده هایی از مراقبه شرقی، درمان رفتاری دیالکتیکی یا DBT، پذیرش و تغییر را ترکیب می کند. DBT مستلزم درمان فردی و گروهی برای یادگیری ذهن آگاهی، علاوه بر توانایی‌هایی برای اثربخشی بین فردی، تحمل پریشانی و تنظیم احساسات است.

هنگامی که الگوهای غیر مفیدی را که به عصبی شدن شما کمک می‌کنند، تشخیص دادید، می‌توانید تغییراتی را برای مبادله آنها با الگوهای جدیدی ایجاد کنید که اضطراب را کاهش می‌دهد و مهارت‌های مقابله‌ای شما را افزایش می‌دهد. EMDR نوعی درمان است که می تواند به شما کمک کند تا از وقایع زندگی گذشته که در حال حاضر شما را تحت تأثیر قرار می دهند، درمان کنید. با استفاده از تحریک دو طرفه، از طریق حرکات چشم، ضربه زدن، و/یا صداها، شیرآلات EMDR وارد یک فرآیند درمانی خالص در مغز ما می‌شود که به «باز کردن» خاطرات ناراحت‌کننده کمک می‌کند.

سیدنی فراتورا کامپشروئر فوق لیسانس مددکاری اجتماعی خود را از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشکده مددکاری اجتماعی جورج وارن براون دریافت کرد. او در زمینه های رفتار درمانی شناختی، درمان مواجهه طولانی مدت و رفتار درمانی دیالکتیکی تحصیل کرده است. او علاوه بر این تجربه ارائه درمان وابستگی، درک تعاملات پیشرفته بین عصبی بودن و مصرف مواد را دارد.

از اوقات فراغت، روش‌های تنفسی و بیانیه‌های مقابله‌ای برای کمک به مدیریت عصبی بودن خود استفاده کنید. مشکلات اضطرابی می تواند بر توانایی فرد برای کار، مطالعه و شرکت در فعالیت های دیگر تأثیر بگذارد. تقریباً 19 درصد از ساکنان نهایی دارای اختلال عملکرد اضطرابی شناخته شده هستند. IPT به طور خاص بر چگونگی توانایی های فردی در روابط اجتماعی و درونی خود تمرکز می کند. اضطراب ممکن است باعث ایجاد طیف وسیعی از علائم بدن، همراه با فشردن فک و ساییدن مینا شود. درمان‌های روان‌شناختی، همراه با CBT، ممکن است به افراد کمک کند تا بهترین شیوه واکنش خود را به موقعیت‌ها و محرک‌های زندگی پرتنش تنظیم کنند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر ممکن است بزرگسالی باشید که فرزند طلاق بوده اید و در جستجوی کمک با یک درمانگر آنلاین هستید، بدانید که این یک انتخاب فوق العاده است. در مواقع کنونی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، مراجعه به یک درمانگر مبتنی بر وب یک جایگزین خاص است. می‌توانید یک درمانگر مبتنی بر وب را در یک وب‌سایت درمان مبتنی بر وب پیدا کنید، یا یک درمانگر مبتنی بر وب را پیدا کنید که درخواست حضوری دارد اما کلاس‌های از راه دور ارائه می‌کند.

با این حال، اگر بر اختلافات و چالش‌های عروسی قابل غلبه نیست، مشاور شما می‌تواند جدایی را پیشنهاد دهد و شما و همکارتان را به مشاوره طلاق سوق دهد. ممکن است بخواهید با پرسش «آیا مشاوران ازدواج تا به حال طلاق را پیشنهاد می کنند» ما را بیاموزید و برای جزئیات بیشتر به آن پاسخ دهید. مشخص کردن نشانه‌هایی که نشان می‌دهد باید جدایی یا طلاق بگیرید، سخت است.

فردی که طلاق می گیرد واقعاً می تواند احساسات گسترده ای را احساس کند و باید واقعاً احساس گناه، شرم، عصبانیت، ناراحتی و اندوه کند. جداسازی پاسخ های عاطفی از طریق استراتژی مجاز طلاق می تواند مبارزه ای باشد. پایان یک عروسی یا شراکت می‌تواند چالش‌های عاطفی ایجاد کند که ممکن است انجام آن توسط خودتان خسته‌کننده باشد.

یک مشاور ممکن است به شما کمک کند تا تصمیمات معقولی در مورد چگونگی بودجه و شروع پس انداز برای یک روز مرطوب زمانی که هیچ کس دیگری دور نیست، بگیرید. ممکن است هنوز بقایایی از این احساسات مختلف داشته باشید که فقط آنها را با خود حمل می کنید، اما در زمانی نامشخص در آینده، به نقطه ای از پذیرش خواهید رسید و زمان آن را برای مانور دادن همراه با زندگی خود تعیین خواهید کرد. مشخصه این بخش، کشف مرحله جدیدی از آرامش در زندگی شماست، در حالی که واقعیت جدیدی را برای خود ایجاد می کنید.

او حتی با همسرش در مورد آشتی صحبت کرد، اما او علاقه ای نداشت. اما به نظر می رسد که او نمی تواند خود را با مجرد بودن سازگار کند. یک درمانگر به رائول کمک می کند تا ترس خود را از مجرد بودن مشخص کند. درمانگر به او کمک می کند تا مهارت ها و یک سیستم پشتیبانی را توسعه دهد.

چه کسی از مشاوره طلاق سود می برد؟

شرایطی وجود دارد که برای پایان دادن به عروسی بسیار مهم است. در این شرایط خشونت خانگی، به احتمال زیاد دنبال مشاوره طلاق مفید نیست. بهتر است یک درمانگر برای خود پیدا کنید که بتواند با خیال راحت از طریق فرآیند طلاق به شما اطلاع دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

علل طلاق

یک شب واقعاً تا به حال در سوراخ خرگوش بودم که «راه‌هایی برای کمک به افسردگی» را در گوگل جستجو کردم و Talkspace به اینجا رسید. من واقعاً به هیچ وجه تحت درمان نبوده ام و در واقع افراد زیادی را نمی شناسم که این کار را کرده اند. اما من در این مرحله مصمم بودم و برای چیزی آماده بودم. من به کسی نیاز داشتم که به من بگوید ممکن است اشکالی نداشته باشد، مردم هنوز هم من را دوست دارند، و راه‌هایی را پیشنهاد کند که بتوانم در مورد احساس بالاتر بودن فعال باشم.

پس از جستجوی پدر و مادر برای مداخله، دادگاه‌ها همچنین این اختیار را دارند که دستور مشاوره را به عنوان اقدامی برای نجات بدون شک یک عروسی و کمک به خانواده‌هایی که مشکلات مربوط به کودک دارند را برای مقابله با این انتقال سخت، صادر کنند. شناخته شده است که کودکان پس از طلاق از نتایج منفی عاطفی و اجتماعی رنج می برند، و مهتابی ها باید مشتاق باشند که این نکات را هم در طول و هم پس از پایان یک پرونده طلاق برای جلوگیری از آسیب طولانی مدت بررسی کنند. ازدواج فداکاری مادام العمری است که شرکای زندگی به هر کسی می‌دهند، اغلب با نیت خوب این فداکاری با صداقت است و پایان دادن به رابطه در دادگاه طلاق می‌تواند دلهره‌آور باشد. در مشاوره طلاق، ممکن است به شما کمک کنیم تا راه های سالمی برای کنار آمدن با طلاق خود بیابید. ما به شما اجازه می‌دهیم تا احساساتتان را طی کنید، و حتی در مورد اینکه آیا شما دو نفر واقعاً کامل شده‌اید یا نه.

مقام مشاوران و درمانگران در طلاق بازی می کنند

گذراندن مراحل طلاق می‌تواند زمان چالش برانگیزی در زندگی شما و کسانی باشد که دوستشان دارید و شما را دوست دارند. به دنبال راه‌هایی برای کنار آمدن با احساسات و انتقال به فصل بعدی زندگی‌تان، پاسخی طبیعی به وضعیت شدید امور است. درمان ممکن است یک امکان مفید باشد که به شما در سازگاری و رشد کمک می کند.

GoodTherapy قرار نیست جایگزینی جایگزین برای توصیه، تشخیص، درمان پزشکی، دارو یا درمان ماهر باشد. در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در رابطه با علائم سلامت روانی یا وضعیت پزشکی داشته باشید، همیشه توصیه های پزشک یا ارائه دهنده سلامت روانی واجد شرایط را جستجو کنید. GoodTherapy مجاز به ارائه پیشنهادات در مورد درمان یا عملکرد جایگزین متفاوتی برای مشاوره ماهر نیست. هرگز توصیه‌های روان‌شناختی یا پزشکی حرفه‌ای را نادیده نگیرید یا به دلیل مطالبی که در GoodTherapy خوانده‌اید، در جستجوی توصیه‌ها یا راه‌حل‌های ماهر به تأخیر نیفتید. درمان می‌تواند مهارت‌های مقابله‌ای را آموزش دهد که به افراد کمک می‌کند تا به سمت الگوی زندگی جدید کار کنند. ممکن است به کسی کمک کند که دیدگاه سالم تری نسبت به طلاق خود داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که مراقبت عالی از نیازهای عاطفی فردی خود به شما کمک می کند تا آماده باشید تا بهترین پتانسیل کمک را به فرزندان خود ارائه دهید، زیرا آنها نیز سعی می کنند با زندگی پس از طلاق شما کنار بیایند. زوج‌ها معمولاً در این نوع درمان تعامل دارند به این امید که توصیه‌های ارائه شده توسط یک درمانگر استرس را برای همه رویدادهای مربوطه کاهش دهد. ممکن است زودتر از زمان انتخاب طلاق با ارائه بینش هدف و ابزارهایی به زوج کمک کند تا ببینند جایگزین مناسب برای آنها چیست. مشاوره طلاق همچنین زمانی که طلاق در حال انجام است می تواند کمک کند. حتی ممکن است به همان سرعتی که طلاق نهایی شود، به درمان پس از طلاق منتقل شود.

درمان می‌تواند به افراد کمک کند تا از طریق آن احساسات کار کنند و طلاق را درک کنند. افرادی که طلاق گرفته اند می توانند در مورد نیازها و ناخوشایندهای خود در شراکت ها پی ببرند. آنجاست که می تواند به شما کمک کند که به طور مسالمت آمیز جدا شوید، و تحقیقات نشان می دهد که کار می کند.

ممکن است در نظر داشته باشید که یک مشاور طلاق سعی خواهد کرد با حل مشکلاتی که در ابتدا منجر به جدایی شده است، شما را به سمت ازدواج سوق دهد. ممکن است در مراجعه به مشاور طلاق مردد باشید، به خصوص اگر بتوان بیشتر تقصیرها را به گردن شما انداخت. برای این منظور، Usatynski از روشی به نام مرحله‌بندی استفاده می‌کند که بدن و ساختمان‌های اعماق ذهن را هدف قرار می‌دهد. زوج ها لحظات مشکل ساز رابطه خود را در مقابل درمانگر به نمایش می گذارند. از آنجا که مردم دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی دارند، یافتن اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده است هدف اوساتینسکی نیست. در عوض، او می‌خواهد موقعیت‌هایی را بیابد که برای زوج‌ها ناراحتی ایجاد می‌کند و خودش خطاهایی را که زوج در تعاملشان مرتکب شده‌اند ببیند.

برای جوانانی که طلاق پدر و مادرشان را پشت سر می‌گذارند، راه حل مهم است. در حالی که مادر و پدر با واقعیت‌های طلاق و آسیب‌های عاطفی دست و پنجه نرم می‌کنند، معمولاً زمان یا تمایلی برای کمک به فرزندانشان برای مقابله با احساس رها شدن، درد، از دست دادن یا گناه ندارند. حتی ممکن است کودکان واقعاً احساس کنند که مسئول مسائل مادر و پدرش هستند. درمان می تواند به بچه ها کمک کند تا به عباراتی با این مسائل برسند و راهبردهایی برای مانور دادن به روشی خوش بینانه پیدا کنند. کودکان در نهایت به جدایی نظم می دهند. با این حال، آنها می خواهند فرصتی برای رسیدگی به هر گونه احساساتی که ممکن است در رابطه با طلاق داشته باشند، داشته باشند. به همین دلیل مهم است که آنها را در هر مرحله از فرآیند مطلع نگه دارید.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این بدان معنا نیست که آنها مشاوره خواهند داد، بلکه به این معنی است که ابزارها و تکنیک هایی به شما داده می شود تا به طور مؤثر از شرایط و سایر افرادی که در کوتاه مدت و بلندمدت با آنها روبرو خواهید شد مراقبت کنید. مایر همچنین مشتریانی دارد که برای سابق خود نامه های خداحافظی می نویسند. او می‌گوید این قطار به خریداران امکان می‌دهد آسیب، خشم و غم خود را بیان کنند و به آنها کمک می‌کند تا ارتباط را رها کنند. Meyer ارائه می‌دهد، داشتن مسئولیت آن‌ها ممکن است برای خریداران قدرت‌بخش باشد.

میانجی گری برای برخی از زوج ها معمولاً انتخاب بهتری نسبت به دادگاه است. می تواند عواملی را بدون اهمیت قانونی در نظر بگیرد. درمان یک تجربه شخصی است و همه در جستجوی چیزهای یکسانی وارد آن نمی شوند. اما، حفظ این 9 مورد در ذهن می تواند تضمین کند که شما احتمالاً بیشترین بهره را از درمان آنلاین خواهید داشت، صرف نظر از اینکه اهداف خاص شما چیست. یک مکان خوب برای شروع با دوستان یا اعضای خانواده است که طلاق گرفته اند و از مشاور استفاده کرده اند.

مشاوره تروما آفریقای جنوبی

شما منطقی می‌شوید، سعی می‌کنید تصور کنید که ممکن است مشکلات برطرف شود و این ارتباط ممکن است فرصتی برای ادامه داشته باشد. تلاش برای نادیده گرفتن آنچه در حال وقوع است نیز در این مرحله رایج است. ایجاد راه های ثابت برای اطلاع رسانی به اعضای خانواده، همکاران، همکاران و دیگران می تواند کمک بزرگی باشد. عصبانیت و ناامیدی در اکثر انشعاب ها اجتناب ناپذیر است، اما برای جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر به خود و دیگران، روش هایی را نیز کشف خواهید کرد که می توانید نقاط خود را برای تخلیه و با چه کسی انتخاب کنید.

این موارد می‌توانند شامل ترتیبات مسکن، تعهدات مالی، و فرزندپروری باشند. کار با یک درمانگر می تواند یک هدف و دیدگاه منطقی ارائه دهد. این می تواند فردی را با توانایی های لازم برای کار از طریق مشکلات طلاق مسلح کند. کسانی که از درمان برای غلبه بر طلاق استفاده می کنند معمولاً می توانند سود ببرند. تغییری که طلاق به ارمغان می آورد می تواند یک احتمال برای رشد و بهبود شخصی باشد. به طور معمول، یک مشاور طلاق می تواند سالانه تا 54000 دلار درآمد داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

در طول سطوح طلاق، هر زمان که آشفتگی عاطفی طلاق را تجربه کردید، ممکن است نیاز به جستجوی یک مشاور طلاق داشته باشید. حتی می‌توانید یک درمانگر را پیدا کنید که تمرکز خاصی روی مراحل طلاق ندارد تا از طریق احساسات شما صحبت کند که احتمالاً واقعاً می‌توانید در مراحل طلاق احساس کنید یا نه. مراحل طلاق و تغییر می تواند استرس زاهای بزرگی باشد، با این حال مشاوره طلاق درمانی ممکن است از طریق سطوح طلاق کمک کند، بنابراین از کمک گرفتن نترسید.

من مردان زیادی را می شناسم که می گویند طلاق مؤثرترین اتفاقی است که تا به حال برای آنها رخ داده است. و زمان محدود است، شما هر یک را به صورت جداگانه و به عنوان یک زوج در هر جلسه ملاقات خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که یکی از شما در حال خم شدن از عروسی است و تقریباً آماده است تا با طلاق پیش بروید. شخص دیگر علاوه بر این می تواند هر کاری که لازم است برای نجات عروسی انجام دهد. ما قصد نداریم چیزی را تغییر دهیم که هر کدام شما را بسیار ناراضی می کند. اما در این سطح شما به سادگی نمی توانید مسائل را به همان شکلی که وجود دارد پیش ببرید، نه در مورد همسر یا همسرتان، نه برای کسی.

درمانگری که تجربه کنار آمدن با افراد مسن را دارد که طلاق می‌گیرند، ممکن است یک امکان عالی برای این افراد باشد. جوانانی که طلاق می گیرند ممکن است با مشکلاتی به خصوص در سنین پایین خود مواجه شوند. آنها می توانند وقتی می بینند که رفقا و دوستان همسال خود با یک ازدواج شاد و رضایت بخش سرگرم هستند، خود را به خاطر نداشتن توانایی موفقیت آمیز وارد شدن به یک ازدواج سرزنش کنند. لازم است که این افراد به دنبال راه حلی باشند که برای آنها مناسب است. یک برنامه درمانی طلاق در گروه های کوچک ممکن است یک گزینه عالی برای این افراد باشد تا آنها گروهی از افراد کمکی داشته باشند که با همین عامل مواجه هستند.

مشاوره زوجین با هر یک از افراد در رابطه کار می‌کند، با این حال، کلاس‌ها می‌توانند با یک فرد خاص شروع شوند و در جهت مشارکت طرف مقابل کار کنند. سعی کنید خود را در کفش های ورزشی آنها قرار دهید - این یک رویداد آسیب زا است. یک دنیای ایده آل برای آنها این است که هر دو والدینشان در کنار هم زندگی کنند. با این وجود، با جدایی مسالمت آمیز می توان تصور جدایی را برای کودکان کاهش داد.

کودکان، مشاوره، و طلاق در ایلینوی

افراد با جستجوی پیشگیرانه کمک، الهام بخش ساختن زندگی جدید خود هستند. تفاوت در متغیرهای دوره زندگی، موضوع نهایی است که منجر به طلاق می شود. متغیرهای دوره زندگی رویدادهایی هستند که در یک دوره زمانی انتخاب شده یا طولانی در زندگی فرد رخ می دهند.

مربی طلاق برای برخی مفید است، همانطور که مشاوره برای طلاق از طریق سطوح طلاق مفید است. تمایز بین مربیگری طلاق، میانجیگری طلاق و انتخاب شرکت در مشاوره طلاق در این است که همه آنها عملکرد منحصر به فردی دارند. بهترین حمایت طلاق اغلب مستلزم کمک، تسلی یا راهنمایی از منابع مختلف از طریق سطوح طلاق است.

آیا باید بعد از طلاق آشتی کنید؟

اگر در آن درگیری گرفتار شوید، دوره طلاق شما مملو از خصومت و تلخی خواهد بود که آماده است تأثیر منفی بر همه افراد ذینفع بگذارد. وقتی به دنبال کسی هستید که با او صحبت کنید، یک بزرگسال دیگر را انتخاب کنید. عوامل استرس زا که طلاق را شامل می شود ممکن است برای جوانان بسیار زیاد باشد. همانطور که قبلاً بحث شد، درمانگران معمولاً منابع خوبی هستند که به حفظ حریم خصوصی خود سوگند خورده‌اند - این بدان معناست که مهم نیست که در درمان روی آن تمرکز کنید، در درمان باقی می‌ماند. هنگام طلاق ممکن است احساسات زیادی در شما ایجاد شود و بدون شک برای عبور از این دوره دردناک به حمایت نیاز خواهید داشت. اگر هر زمان که برای اولین بار صحبت می کنید بین شما و درمانگر "ارتباط" وجود داشته باشد، به احتمال زیاد این "ارتباط" می تواند به شما کمک کند در مدت زمان کوتاه تری مزایای بیشتری کسب کنید.

در پایان این جلسه، همه ما متوجه خواهیم شد که چگونه به بهترین نحو به شما اجازه می دهیم که به جلو بروید. تمرینات درمانی کامل در مطب و خانه. ممکن است از شما خواسته شود که اقدامات درمانی متنوعی را در خارج از محل کار و در گذشته فقط با یک گفتگوی باز انجام دهید. این ممکن است شامل ژورنال‌نویسی، برگه‌های کار، تأییدیه‌ها، تمرین‌های عادت‌سازی و فعالیت‌های مختلفی باشد که به شما کمک می‌کند تا احساسات خارج از میدان را پردازش کنید.

لطفاً برای هرگونه سؤال در مورد خدمات روانشناسی مدیسون با ما تماس بگیرید. مشاوره تشخیص توسط یک گروه نخبه از مدیران با مربیگری برتر در درمان زوجین به پایان می رسد. به بسیاری از آنها اجازه داده شده است که کار او را توسط TheCouples on the Brink Project انجام دهند، گروهی که این استراتژی پیشگامانه را ایجاد کرد. مشاوره تشخیص به زوجین کمک می کند تا به طور جداگانه تصمیم بگیرند که آیا مشاوره واقعاً راهی است که باید در آن انجام شود یا خیر. جای تعجب نیست که درمان زناشویی در آن مرحله هیچ کمکی به شما نمی کند. این باعث می‌شود که همسر «متمایل به بیرون» بسیار متقاعد شود که طلاق تنها گزینه مناسب است.

باز هم، این مشاوره ازدواج نیست، و هیچ بحث یا بحثی در طول این جلسه مشترک وجود ندارد. این انتخابی است که فقط هر یک از شما می توانید انجام دهید و یک انتخاب ضروری است. به عبارت دیگر، این یک استراتژی محدود زمانی است که به شما کمک می کند تا گزینه های زناشویی خود را به درستی ارزیابی کنید، به خصوص اگر به طور جدی به فکر طلاق هستید. استفاده از اینترنت یا این فرم برای ارتباط با آژانس یا هر شخص خاصی از اعضای شرکت، رابطه وکیل و مشتری را ایجاد نمی کند. داده های محرمانه یا حساس به زمان نباید از این طریق ارسال شوند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

در تلاش برای گسترش آگاهی و شایستگی چندفرهنگی، دانش‌آموزان به طور همزمان الهام می‌گیرند تا حس شخصی خود، باورها، فرضیات، رفتارها و انرژی اجتماعی را منعکس کنند. مشاوره کودکان و نوجوانان به تخصص و روش های بسیار زیادی نیاز دارد. نزدیک شدن به مشکلات یک فرد جوان تر از کار کردن با یک کودک 5 یا 6 ساله کاملاً متفاوت است. هر نوزاد در هر سنی کاملاً متفاوت است، بنابراین درمان باید به صورت جداگانه برای برآوردن خواسته‌های هر کودک طراحی شود. برخی از جوانان مشتاق دریافت کمک برای آنچه آنها را آزار می دهد. دیگران در ابتدا به همان اندازه که در خانه مقاومت می کنند در دفتر مشاور مقاومت می کنند. برای آن بچه ها زمان می برد تا بر بی اعتمادی خود غلبه کنند و یک طبقه مکرر را کشف کنند.

یک اتاق درمانی در مرکز آگاهی استخدام کنید و ما خریداران را به درخواست فعلی شما معرفی می‌کنیم. بازی یک وسیله ارتباط طبیعی برای کودکان است و استفاده از بازی و راهبردهای خلاقانه در مشاوره، بیان آزادانه عواطف و احساسات را تسهیل می کند. رابطه بین کودک و مشاور در TAC همیشه غیر رهنمودی است و به کودک اجازه می‌دهد خود را به صورت فیزیکی، کلامی یا خلاقانه بیان کند. همه جوانان با فراز و نشیب‌هایی روبرو هستند، اما اگر تغییری حیاتی در رفتار، سخنرانان، روابط، یا اگر ایده‌های خودآزاری وجود دارد، زمان آن فرا رسیده است که VCCC را فراخوانی کنید. فرم را تکمیل کنید تا جزئیات مربوط به برنامه های مشاوره و درمان فارغ التحصیل وب ارائه شده توسط موسسه خانواده در دانشگاه نورث وسترن را دریافت کنید.

آمار سلامت روانی کودکان و نوجوانان

هم برای حفظ مجوز دولتی و هم مرتبط بودن با تغییرات و گرایش‌ها، مشاوران متخصص در جمعیت کودکان و نوجوانان باید ساعات آموزش مداوم را از قالب‌های مختلف کسب کنند. انجمن کودک بالینی

درمان برای جوانان و افراد جوان‌تر می‌تواند به افراد در ایجاد آگاهی برای مقابله با موقعیت‌های اجتماعی، روابط شخصی و حرفه‌ای به همراه فشار همسالان، خانواده، تحصیلات و نکات بهداشت جنسی کمک کند. درمان ممکن است به جوانان کمک کند مهارت حل مسئله را توسعه دهند و همچنین ارزش جستجوی کمک را به آنها آموزش دهد. درمانگران می توانند به کودکان و خانواده ها کمک کنند تا با استرس و بسیاری از نکات عاطفی و رفتاری مقابله کنند.

از آنجایی که اکثر کودکان نمی توانند خود را به طور کامل از طریق عبارات بیان کنند، بازی به آنها کمک می کند تا در زمینه ای که درک می کنند و با آن راحت هستند کار کنند. اگر تا به حال این شانس را داشته‌اید که وقتی کودک کوچکی متوجه بازی شما نمی‌شود، به تنهایی نگاه کنید، احتمالاً می‌خواهد شرایط زندگی‌نامه‌ای خود را بازی کند. گاهی اوقات آنها ممکن است وضعیت یکسانی را بارها و بارها، برای روزها، هفته ها و حتی ماه ها انجام دهند. این موقعیت‌ها دریچه‌هایی را برای بازی‌درمانگران فراهم می‌کند تا موضوعات مهم در تخصص درونی کودک را بدانند.

برخی ایالت‌ها و/یا درخواست‌های مشاوره برای فارغ‌التحصیلی یا گواهینامه/مجوز نیاز به قبولی در آزمون مشاور دارند، مانند آزمون ملی مشاور و/یا آزمون ملی مشاوره سلامت روان بالینی. مجوزهای موجود و امتحانات لازم برای مشاوران در ایالت خود را از طریق هیئت ملی مشاوران خبره بررسی کنید. GoodTherapy قرار نیست جایگزینی برای توصیه حرفه ای، پیش آگهی، درمان پزشکی، دارو یا درمان باشد. در مورد هر گونه سوالی که ممکن است در مورد علائم سلامت روان یا وضعیت پزشکی داشته باشید، همیشه توصیه پزشک یا تامین کننده سلامت روانی واجد شرایط خود را بخواهید.

در روانشناسی بالینی با تمرکز در مطالعات کودک و نوجوان. او همچنین با مشتریان بزرگسال در مورد افزایش استرس بلوغ و ملاحظات جدید والدین کار کرده است. ما از طریق برنامه کودک، نوجوان و خانواده خود با صدها جوان از طیف گسترده ای از زمینه ها، قومیت ها، سطح درآمد و هویت جنسی رفتار کرده ایم. علاوه بر این، ما با کودکانی با طیف وسیعی از نکات رفتاری، شناختی و عاطفی در سراسر سطوح رشدی سروکار داریم - اوایل کودکی از طریق افزایش بلوغ.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

مشاوره کودکان و نوجوانان داده‌هایی را به دانشجویان کالج ارائه می‌دهد که می‌خواهند برای کار در هر دانشکده و محیط‌های رفاه روان‌شناختی پزشکی (دو CACREP—شورای اعتباربخشی مشاوره و برنامه‌های آموزشی مرتبط—حوزه‌های تخصصی) جمع‌آوری کنند. مفاهیم اخلاقی و مجاز در سراسر کتاب، و همچنین نتایج مطالعه CACREP در سراسر کتاب تزریق شده است. مربیانی که از این کتاب درسی استفاده می کنند نیز می توانند برای دسترسی به سؤالات چک برای هر فصل به وب سایت همراه آن مراجعه کنند. گسترده و معقول، مشاوره کودکان و نوجوانان، جایگاهی را در برنامه های آماده سازی مشاور پر می کند و منبع مفید مهمی را فراهم می کند که می تواند در زمینه های تخصصی و دوره های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. حرفه من در کار با کودکان/نوجوانان و خانواده های آنها طیفی از سیستم های دانشکده دولتی، تمرین شخصی و سطح دانشگاه را در بر می گیرد. من سی سال است که معلم آموزش ویژه هستم و با کودکان/نوجوانان دارای مشکلات عاطفی و رفتاری در مدارس دولتی کار می کنم.

خانواده‌های ما گاهی اوقات به ما می‌رسند، زیرا یکی از آنها در مدیریت احساسات خود یا معمولاً احساس عصبانیت، ناراحتی یا اضطراب است. صرف نظر از سن آنها، درمان علاوه بر این می تواند بهترین گزینه شما برای کمک به کودک برای ایجاد تغییرات قابل توجه باشد. راهنمایی بچه‌ها در هر سنی، همراه با والدینشان، از طریق بسیاری از چالش‌های زندگی در خانه، دانشگاه و با همکاران. برنامه کارشناسی ارشد هنرهای آنلاین در روانشناسی دانشگاه پپردین، دانشجویان کالج را برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا یا شغلی در ارائه دهندگان انسانی آماده می کند. به آموزش خود ادامه دهید و در مورد روندها و تغییرات مشاوره کودک و نوجوان به روز باشید.

مدرسه آموزش مرکز آگاهی مرکزی عالی برای آموزش مشاوره در همه طیف‌ها، از مبتدی تا درمانگر خبره، ارائه می‌کند. این تخصص شامل 5 دوره با تمرکز بر استراتژی های تخصصی برای کار موفق با جوانان است. 70 درصد از جوانان در سیستم های قضایی نوجوانان ایالتی و محلی دارای بیماری روانی هستند. اگر پوشش بیمه ای ندارید، می توانید از طریق خانواده Bette D. Harris واجد شرایط شرکت شوید

متقاضیان باید حداقل 10 ساعت نظارت تخصصی را توسط یک متخصص بهداشت روانی دارای مجوز که تجربه در این فضا دارد، تأیید کنند. نظارت مورد نیاز برای مجوز دولتی بی‌طرفانه را نمی‌توان در این الزام نظارت تخصصی به حساب آورد. هنگامی که مسائل کلیدی مشخص شد، متخصص بدون شک جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چه چیزی می‌تواند باعث ایجاد این مشکلات شود و اینکه آیا علائمی باعث شروع مسائل یا عادت‌های ناسالم دیگری می‌شوند را توضیح می‌دهد. آنچه در ادامه می آید تا حد زیادی به نگرانی کلیدی که کودک یا نوجوان برای درمان می آورد متکی است. یک متخصص در مشاوره راهبردهای درمانی خاص موفق خواهد بود - برای مثال، در برخی موارد، دارو ممکن است یکی از ساده‌ترین راه‌ها باشد، در حالی که در سناریوهای دیگر ممکن است صرفاً بحث در مورد علل اصلی مسائل خاص مفید باشد.

در این مدت، ذهن تغییرات مهم رشدی را پشت سر می گذارد و مسیرهای عصبی و الگوهای رفتاری را ایجاد می کند که ممکن است بعداً در زندگی نهایی شوند. از آنجایی که مغز آنها با این حال خلاق است، نوجوانان به طور قابل توجهی در معرض تأثیرات مثبت روش‌های رشد جوانان، مطالعه اجتماعی و عاطفی و مدل‌سازی رفتار هستند. اما ایجاد مغز نوجوانان، همراه با تنظیمات هورمونی، آنها را بیشتر مستعد ناامیدی و معمولاً مستعد تعامل در رفتارهای مخاطره آمیز و هیجان انگیز نسبت به جوانان یا بزرگسالان می کند. اینها و عوامل مختلف بر اهمیت جمع آوری نیازهای سلامت روانی، اجتماعی و عاطفی این گروه سنی تأکید می کند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

در بررسی حاضر، پژوهشگر تأثیر مشاوره بر گروه صریح، یعنی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد را هدف قرار داده است. روانشناس محقق غیر از آموزشی سعی در بررسی تأثیر بر بهزیستی روانی داشته است. روانشناسان مشاوره به این فکر می کنند که سنت چگونه با فرآیند و پیامد کمک جویی و مشاوره ارتباط دارد. مانکن شناسایی نژادی جانت ای. هلمز ممکن است برای درک اینکه چگونه رابطه و فرآیند مشاوره تحت تأثیر هویت نژادی مشتری و مشاور قرار می‌گیرد مفید باشد. تجزیه و تحلیل اخیر به این معنی است که خریدارانی که سیاه پوست هستند در معرض خطر تهاجم خرد نژادی از سوی مشاوران سفیدپوست قرار دارند. Ph.D. آموزش دکترا را در زمینه روانشناسی خدمات رفاهی در یک زمینه چند فرهنگی ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

برای هر گونه به روز رسانی، دوباره اینجا را بررسی کنید و با هر گونه سؤال یا ملاحظاتی مرتبط با نیازهای سلامت روان خود در تماس باشید. برای مراقبت 24 ساعته و 7 روز هفته بدون توجه به جایی که در حال گردش، تحقیق یا یادگیری در سطح ملی یا بین المللی هستید، به تله درمانی از طریق Healthiest You دسترسی داشته باشید. برای جزئیات بیشتر در مورد طرح اضطراری، به صفحات وب مشاوره روانشناسی مراجعه کنید. ما می توانیم ارائه دهندگان مختلفی را برای مسائلی که به ما مراجعه می کنید ارائه دهیم. اگر شما با هر یک از اینها یا برخی مسائل دیگر که ماهیت شخصی دارند یا مرتبط با دوره شما هستند، ما به عنوان یک نقطه تماس هستیم. روانشناس دیده‌ایم که، اگرچه بحران‌ها باعث اضطراب می‌شوند، اما فرصتی برای رشد به‌عنوان یک فرد و تبدیل شدن به انعطاف‌پذیرتر هستند.

یکی از دلایل اصلی قانون رفتار، دفاع و خدمت به خریدار و مشاور است. اجتماعی شدن نقش جنسیتی حتی می تواند مشکلاتی را برای خریداران و مشاوران ایجاد کند. پیامدهای تمرین شامل آگاهی از کلیشه ها و سوگیری ها در مورد هویت مرد و زن، نقش ها و عادات مشابه با بیان عاطفی است. نشانگرهای APA برای شایستگی چند فرهنگی، انتظارات را برای در نظر گرفتن سنت در عمل و تحقیق تعریف می‌کنند.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما ارائه می دهیم و دامنه دنبال کردن ما، از طریق آرامش بخش این وب سایت را مطالعه کنید. هر محققی که از واجد شرایط بودن خود مطمئن نیست باید بررسی کند و ببیند که آیا هزینه سلامت دانشجو را برای ترم فعلی پرداخت کرده است یا خیر. در روز چهارشنبه 11 مارس 2020، خدمات مشاوره کلیه خدمات حضوری را به حالت تعلیق درآورد و صرفاً شرکت های راه دور را به دانشجویان ارائه می دهد. این ویدیوی سه دقیقه‌ای توسط اتحادیه ملی سلامت روان "شروع گفتگو" را ببینید. در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی رسیدگی به نکات سلامت روانی در حالی که در دانشکده وجود دارد، روانشناس بحث می‌کند.

داستان هایی از درمانگران ارجاع دهنده ما

مانکن آموزشی ما بر این فرض استوار است که بورس تحصیلی و تحلیل دانشگاهی از تمرین ماهر جدایی ناپذیر است. در کالج معلمان شما با کالجی که کارش حرفه مشاوره را شکل داده است، مطالعه خواهید کرد. به دانشجویان ما آموزش داده می‌شود که از استراتژی‌های پیشگیری، مداخله و اصلاح برای کمک به دیگران در ایجاد توانایی‌های مقابله‌ای کارآمد و پاسخ‌گویی به محیط‌شان استفاده کنند. روانشناسی مشاوره یک تخصص شناخته شده در روانشناسی حرفه ای است روانشناس که انجام آن نیازمند دانش پایه ای خاص است که از طریق آموزش و مربیگری هماهنگ به دست آمده است.

متغیرهای خریدار

ادوارد اس. بوردین مدلی از اتحاد کاری نظارتی را بسیار شبیه به مدل اتحاد کاری درمانی خود پیشنهاد کرد. مدل توسعه یکپارچه، سطح انگیزه/اضطراب، خودمختاری و خود و آگاهی متفاوت مشتری را در نظر می گیرد. مدل رویدادهای بحرانی در نظارت بر لحظات اساسی که بین سرپرست و تحت نظارت اتفاق می‌افتد تمرکز دارد. مدل‌های آموزشی مدرن از مدل کمکی متخصص جرارد ایگان و مانکن سه مرحله‌ای کلارا ای هیل استفاده می‌کنند. تجزیه و تحلیل فعلی تحقیقات در مورد مربیگری مشاور روانشناس نشان داد که مدل‌سازی، آموزش و بازخورد در اکثر مدهای مربیگری گسترده است و به نظر می‌رسد نتایج متوسط ​​تا غول‌پیکری را در کارآموزان داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه روان‌شناسی بالینی از این سایت بازدید نمایید.

این می تواند شما را امیدوار کند که روش بالاتر یا روشی وجود دارد. شما باید توانایی ها یا ایده های جدید را در نظر بگیرید و آنها را در زندگی خود به کار ببرید. ما مرتباً به خریداران خود می گوییم که جز آن که آموخته های خود را دریافت کنند و در دنیا به کار گیرند، مشاوره هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت. یکی از مزایای جستجوی مشاوره ماهر این است که مشاوران در جایی قرار دارند که باید هدف باشند. آنها مانند افراد یا خانواده شما در زندگی روزمره شما نگران نیستند. مشاوران مسائل شما را با شما بررسی می کنند، فعالانه توجه می کنند و به شما اجازه می دهند تا روش هایی را برای از بین بردن موانع توسعه و تغییر پیدا کنید. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط شما در خارج از محل کار مشاوره برای هیچ کس فاش نخواهد شد، مگر در شرایط غیرعادی که مربوط به احضاریه دادگاه یا خطر قریب الوقوع برای خود یا شخص دیگری باشد.

پزشکان اغلب بیماری روانی را از منظر پزشکی استراتژی می‌کنند، در حالی که روانشناسان مشاوره اغلب یک استراتژی رایج اضافی را اتخاذ می‌کنند که طیفی از تکنیک‌های روان‌درمانی را در بر می‌گیرد. اگر احتمالاً به دنبال برنامه ای در زمینه روانشناسی مشاوره هستید، با بررسی لیست بسته های معتبر در روانشناسی حرفه ای که توسط APA نگهداری می شود، شروع کنید. دانش آموزان بر اساس توانایی های خود از تکنیک های جدید برای یادگیری استفاده می کنند. ر دانشجویان توصیه می کنند که شرکت های مشاوره باید در هر موسسه آموزشی ارائه شود. یک مشاور باید برای مشاوره به دانشجویان تعیین شود و پس از نیاز به کمک، باید برای بچه‌های کالج قابل دریافت باشد تا بتوانند آزادانه از مشاور خود راهنمایی بگیرند.

مشاوره و خدمات روانشناختی توسط هزینه رفاه دانشجویی که در زمان ثبت نام در CSUSB پرداخت می شود، تامین می شود. تأثیر دارونما را توصیف می کند، برخی از پیامدهای آن را برای ارزیابی روان درمانی مورد بحث قرار می دهد، و پیشنهاداتی را در مورد طراحی تحقیق در روان درمانی عمدتاً بر اساس این ملاحظات ارائه می دهد. برای نگاهی به مجموعه مقالات سنتی که همه دانشجویان روانشناسی باید یاد بگیرند، روی پیوند زیر کلیک کنید.

مشاغل روانشناسی مشاوره برای افرادی که تحت تأثیر قرار می گیرند، یک بازی فوق العاده است، درک می کنند و از خدمت به دیگران برای حل مسائل و توسعه مهارت های مقابله ای سالم لذت می برند. علاوه بر درک اصول و شیوه های روانشناسی، مشاغل روانشناسی مشاوره نیازمند توانایی های ارتباطی باشکوهی هستند. حرفه ای ها باید یاد بگیرند که چگونه هنگام برقراری ارتباط با دیگران بین خطوط بیاموزند و به آنها کمک کنند تا بینش خود را استخراج کنند. بسته های دکتری به یک دوره کارآموزی ختم می شود که در طی آن شما زیر نظر یک روانشناس مشاوره دارای مجوز کار خواهید کرد. انجمن مراکز فوق دکترا و کارآموزی روانشناسی این روش را برای وب سایت های معتبر مدیریت می کند.

چنین افشایی به منظور ارائه مراقبت و حفاظت اجباری از محقق است. محققی که از خدمات CAPS استفاده کرده است ممکن است مجوز انتشار داده یا افشای داده ها را به هر کسی که محقق انتخاب می کند را بدهد. با این حال، ابتدا باید درخواست مبادله اطلاعات محرمانه انجام شود و امضا شود.

به‌علاوه از مشارکت در یک رابطه مبتنی بر وب، مانند رابطه از طریق رسانه‌های اجتماعی با یک خریدار روانشناس، منع می‌شوند. مشاور حرفه ای باید در موقعیتی باشد که بتواند به بسیاری از مسائل مانند تحصیلی، حرفه ای، زناشویی، والدینی و خصوصی رسیدگی کند. هدف اصلی مشاوره کمک به افراد برای داشتن اعتماد به نفس، متکی به خود، خودراهبری و تنظیم کارآمد خود در برابر خواسته های یک زندگی بزرگتر و مهم است. به افراد کمک می شود تا رشد فردی، اجتماعی، عاطفی و فکری خود را افزایش دهند. یک برنامه درمانی چند رشته ای یک هفته ای و 60 ساعته که توسط بیش از 25 متخصص سلامت روان هدایت می شود.

پرسشنامه کیفیت زندگی یک معیار رضایت از زندگی 17 موردی است که خود گزارش می دهد. یک متاآنالیز اخیر تحقیقات در زمینه مربیگری و تخصص نشان می دهد که داشتن مدرک به سختی با دقت در قضاوت پزشکی مرتبط است. مشخص شده است که تخصص بالاتر درمانگر با اضطراب بسیار کمتر، اما به علاوه تمرکز کمتر مرتبط است. این نشان می‌دهد که با این وجود، باید در عبارات مربیگری پزشکان و اندازه‌گیری کوچینگ سودآور کار انجام شود. مشاوران به طور کامل با خریداران خود در جریان هستند و از همدلی و گوش دادن عمیق برای اطمینان از روابط کاری سازنده استفاده می کنند. مشاوره زمانی مؤثر است که مراجع احساس امنیت، درک، احترام و پذیرش بدون قضاوت کنند.

سلامت روان بخش مهمی از زندگی موفق و رفاه کلی ما است. سازمان بهداشت جهانی می گوید هیچ سلامتی بدون سلامت روانی وجود ندارد. این تامین ظرفیت جمعی و فردی خاص ما به عنوان مردم برای دستیابی به پتانسیل کامل خود است. بهزیستی روانی به روشی برمی گردد که از طریق آن از توانایی های خود آگاه هستیم، بنابراین در موقعیتی قرار می گیریم که به خوبی با مشکلات زندگی کنار بیاییم. اگر فرد از نظر عاطفی متعادل باشد، می‌تواند به طور سازنده کار کند و به محله خود کمک کند.

این شرکت ها و برنامه های دولتی توسط HIPAA مطمئن هستند که این اطلاعات روانشناس را کاملاً محرمانه نگه می دارند. اثربخشی کار با خریدارانی که همجنس‌گرا، همجنس‌گرا یا دوجنس‌گرا هستند، ممکن است با جمعیت‌شناسی، جنسیت، بهبود هویت جنسی، گرایش جنسی و تخصص حرفه‌ای درمانگر مرتبط باشد. مرکز ما متفاوت از بسیاری از مراکز مشاوره مدرسه دیگر عمل می کند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2926
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

مشاوران به دلیل صمیمیت ارائه خدمات درمانی، استانداردهای بعدی را نسبت به اکثر متخصصان حفظ می کنند. مشاوران صرفاً از دوستی با مشتریان خود دوری نمی کنند. آنها باید از روابط دوقلو اجتناب کنند و هرگز در روابط جنسی تعامل نداشته باشند. در حالی که باید از روابط صریح/مضر جلوگیری شود، مشاور باید بفهمد که در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد و فرد آسیب دیده چگونه واکنش نشان می‌دهد. در حالی که باید از روابط صریح/مضر پرهیز کرد، مشاور باید بفهمد در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد و چگونه بیمارش به کلاس‌های مشاوره واکنش نشان می‌دهد. مشاوران همچنین از مشاوره با دوستان و اعضای خانواده خود برای اطمینان از هدفمند بودن آنها منع شده اند.

هدف مشاوره کمک به افراد برای غلبه بر بسیاری از شرایط فعلی است

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

تأثیر مثبت مشاوره در طول روزهای تحقیقات کارشناسی ارشد در دانشگاه وجود دارد. با کلاس های مشاوره ادراک آنها برای مشاهده وضعیت به چند روش توسعه می یابد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر مشاوره روانشناختی بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می باشد. نظریه شغلی شناختی اجتماعی توسط رابرت دی. لنت، استیون دی. براون و گیل هکت ارائه شده است. این اصل، کار آلبرت باندورا را در مورد خودکارآمدی می‌گیرد و آن را به توسعه کنجکاوی، انتخاب، و کارایی گسترش می‌دهد.

مشاوران معمولاً از پذیرش هدایا، لطف یا تجارت برای درمان منع می‌شوند. در حالی که فکر یک هدیه برای دیگران بی گناه به نظر می رسد، می تواند عواقب طولانی مدتی برای یک مشاور داشته باشد. در برخی از جوامع، با توجه به وضعیت مالی آن جامعه، ممکن است قابل اجتناب باشد. در برخی موارد، اگر ارائه یک چیز مربوط به یک «کوکی» یا نوعی حرکت نشانه کوچک مانند نقاشی از یک کودک باشد، دریافت ژست قابل قبول است. به عنوان مشاور، باید یک نام قضاوت ایجاد شود، اما به طور معمول، اجتناب از هدایا، لطف ها و تجارت می تواند حفظ شود. شرکت‌های بیمه یا بسته‌های مقامات نیز از اطلاعات خاصی در مورد پیش‌آگهی و درمان شما مطلع می‌شوند تا مشخص شود که آیا مراقبت شما تحت پوشش است یا خیر.

این برنامه علاوه بر این، یک تابستان تجربی فشرده در محوطه دانشگاه ارائه می دهد. پس از اتمام، دانشجویان کالج گواهینامه مشاور دانشگاه در ایالت نیویورک را دریافت می کنند و علاوه بر این، برای مشاغل معنی دار در سراسر کشور قرار می گیرند. خدمات مشاوره و روانشناختی CSUSB از ماموریت دانشگاه در موفقیت تحصیلی و عدالت اجتماعی از طریق فروش رفاه روانی دانشجویان کالج CSUSB، گروه دانشگاه و منطقه اطراف حمایت می کند. این امر از طریق مشاوره سلامت روان، حمایت، و اطلاع رسانی و مشاوره در محیطی امن، حمایتی و فرهنگی به دست می آید. در حالی که تحصیلات دانشگاهی فرصت‌ها و فرصت‌های زیادی را ارائه می‌دهد، به علاوه برای دانش‌آموزان، مرحله بسیار سختی از زندگی است که اغلب تغییرات و استرس‌های عمده‌ای را به همراه دارد.

مشاوره

وب سایت ما قرار نیست جایگزینی برای توصیه، تجزیه و تحلیل یا درمان ماهر پزشکی باشد. هیچ رکورد مشخصی در رابطه با علائم و نشانه های مشکلات سلامت روانی وجود ندارد. برنامه روانشناسی را پیدا کنید که بیشتر با برنامه های حرفه ای و محدوده قیمت شما مطابقت دارد. نیازهای صدور مجوز در ایالت متفاوت است، اما بیشتر آنها نیاز به مدرک دکترا دارند. برخی دیگر انتظار دارند مدرک دیپلم و دو سال کار تحت نظارت داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از ایالت‌ها نیاز به امتحان فقه و نمره قبولی در آزمون ASPPB برای تمرین حرفه‌ای در روان‌شناسی دارند.

دیگران به دنبال ارائه مشاوره، روان درمانی، ارزیابی، و خدمات مشاوره به افراد، زوج ها/خانواده ها، تیم ها و سازمان ها بی طرفانه به کار گرفته می شوند. روانشناسی مشاوره شامل مطالعه و اعمال آموزش مشاور و نظارت مشاور است. به عنوان محقق، روانشناسان مشاوره ممکن است آنچه را که مربیگری و نظارت را کارآمد می کند، بررسی کنند. به عنوان پزشکان، روانشناسان مشاور ممکن است بر تعداد زیادی از پزشکان نظارت و تمرین کنند. مربیگری مشاور معمولا در دروس رسمی و برنامه های آموزشی رخ می دهد.

روش‌های کمی شامل آزمایش‌های علمی تصادفی کنترل‌شده، مطالعات همبستگی در طول دوره مشاوره، یا مطالعات آزمایشگاهی در مورد فرآیند مشاوره خاص و متغیرهای پیامد است. روش های تحلیل کیفی می تواند شامل انجام، رونویسی و کدگذاری مصاحبه باشد. رونویسی و/یا کدگذاری دوره های درمانی؛ یا ارزیابی دقیق کلاس های مشاوره واحد یا موارد مشاوره. در حال حاضر در سال 2022، متوسط ​​حقوق برای روانشناسان مشاوره در ایالات متحده 86938 دلار بود. میزان مربیگری مورد نیاز برای روانشناسان بر اساس کشوری که در آن تمرین می کنند متفاوت است. به طور معمول، یک روانشناس یک مدرک لیسانس را به پایان می رساند و پس از آن 5 تا 6 سال معاینه و/یا آموزش بیشتر می گذرد که منجر به اخذ مدرک دکترا می شود.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

به این ترتیب، هر فردی احساس می‌کند که جنبه‌های داستانی خود را بدون انتقاد از طرف شریک زندگی‌اش آگاه می‌کند. همچنین ممکن است آماده باشید که همراه خود را با گفتن این که به سادگی یک جلسه به طور جمعی و بدون فداکاری بزرگتر تلاش خواهید کرد، تشویق کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند.

نکاتی در مورد نحوه شروع مشاوره ازدواج

هر زوجی می‌توانند به دنبال مشاوره باشند، فارغ از وضعیت روابطشان. مشاوره ازدواج برای زوج‌های مستقیم، زوج‌های همجنس‌گرا، زوج‌هایی از همه نژادها، و زوج‌هایی که روابط سنتی کمتری دارند (از راه دور، ازدواج آزاد، متاهل، اما با هم زندگی نمی‌کنند) است. می توانید به مشاوره ازدواج مراجعه کنید که آیا ممکن است تازه شروع کرده اید یا 40 سال است که ازدواج کرده اید. حتی بسیاری از زوج ها زودتر از ازدواج به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند. از فیلتر کردن بیش از حد خود نترسید، درمانگر شما برای ایجاد یک منطقه امن برای ابراز احساساتتان تلاش خواهد کرد. هیچ قانون طاقت فرسایی در مورد مشاوره ازدواج وجود ندارد، فقط محترمانه و صادق باشید و بتوانید وقتی درمانگر یا همراه خود صحبت می کنند، به آنها توجه کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

مشاوران ازدواج به احتمال زیاد بر این باورند که فقط همراهان درگیر می توانند از نظر اخلاقی چنین تصمیمی بگیرند. در یک رابطه خشونت آمیز، اگرچه اکثر درمانگران هنوز طلاق را توصیه نمی کنند، در واقع به قربانی کمک می کنند تا خودش را جدا کند و کمک پیدا کند. مقالات Talkspace توسط همکاران با تجربه سلامت روان نوشته شده است. آنها مبتنی بر تحقیقات علمی و شیوه های مبتنی بر شواهد هستند. مقالات به طور گسترده توسط کارکنان متخصص علمی ما بررسی می شود تا مطمئن شویم مطالب محتوا دقیق و مطابق با استانداردهای تجاری فعلی است.

زوج هایی که با سوء مصرف مواد، خیانت، یا نکات بهداشت روانی کنار می آیند. در مورد احساسی که در کنار همسرتان دارید، گستاخانه و صادقانه صحبت کنید. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند شنیده نمی‌شوند یا احساس می‌کنند که دوستشان از نظر عاطفی در دسترس نیست.

بسیاری از مردم تصور می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به دنبال مشاوره ازدواج هستند. بودن در یک رابطه موفق سخت است و نیاز به نگهداری مشترک دارد. گاهی اوقات مشارکت یک فرد بی طرف بسیار سودمند است. برخلاف تصور رایج، برای شکار مشاوره ازدواج، لازم نیست ازدواج کنید. هر زوجی، صرف نظر از روابطشان، می توانند در مشاوره شرکت کنند. هیچ محدودیتی در مورد اینکه چرا احتمالاً مشاوره ازدواج را امتحان کنید وجود ندارد. هر نگرانی که احساس می‌کنید مانند شما و شریک زندگی‌تان نمی‌توانید برطرف کنید - یا احتمالاً می‌توان با یک دیدگاه آموزش‌دیده، هدفمند و بی‌طرفانه به آن کمک کرد - می‌تواند از چند کلاس مشاوره ازدواج سود ببرد.

آیا تمایز سنی تأثیری بر روابط دارد؟

هر نوع مشاوره ازدواجی که مد نظرتان باشد، می‌خواهید مطمئن شوید که مشاور عروسی کسی است که به آن اعتماد دارید، خوش‌بین، روشن‌فکر، راه‌حل‌گرا و با دلسوزی با شما رفتار می‌کند. تا زمانی که مشاور ازدواجی را پیدا کنید که انتظارات شما را برآورده کند، باید از خرید کردن خوشحال باشید. مشاوران ازدواج معمولاً طلاق را پیشنهاد نمی کنند. آنها ممکن است نظرات شخصی خود را برای خود نگه دارند.

مشاوره ازدواج ابزارهای گرانبهایی را برای کمک به حفظ ازدواج شما در طولانی مدت ارائه می دهد. در بیشتر موارد، شما و همکارتان باید آماده باشید تا مشاوره ازدواج را شروع کنید تا مؤثر واقع شود. اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما تمایلی ندارد، بسیاری از مشاوران ازدواج ابتدا از هر شریکی به صورت جداگانه دیدن می کنند.

باز هم، واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد که چرا احتمالاً به مشاوره ازدواج فکر کنید. هر کشتی ای که فکر نمی کنید احتمالاً می توانید به تنهایی آن را برطرف کنید - یا ممکن است از یک دیدگاه آموزش دیده، عینی و بی طرفانه به مزیت برسید - می تواند با چند کلاس مشاوره ازدواج کمک کند. جدا شدن از همسرتان ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که هر دوی شما به آن نیاز دارید تا دیدگاه خود را در مورد ارتباط روشن کنید و امیدواریم زمان دوری ابزارهای بیشتری برای ایجاد یک رابطه قوی در اختیار شما قرار دهد. مطمئناً در مورد این تصمیم با یک مشاور عروسی چت کنید تا توصیه بیشتری به طور خاص متناسب با رابطه شما داشته باشید. انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریکا مکانی عالی برای شروع زمانی است که به دنبال یک مشاور عروسی هستید.

وب‌سایت AAMFT فهرستی از درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز را حفظ می‌کند و شما می‌توانید یکی را در فضای خود پیدا کنید. اکثر مشاوره های ازدواج کوتاه مدت هستند، زیرا زوج ها معمولاً با مشکل خاصی که می خواهند حل کنند وارد آن می شوند. حتی ممکن است جلسه را با «تکلیف خانه» یا روش‌های خاصی برای امتحان کردن زمانی که مشکلتان پیش می‌آید ترک کنید. در حالی که درست است که بسیاری از ازدواج‌ها به سادگی قرار نبوده باشند - برای مثال برخی از زوج‌ها از هم جدا می‌شوند یا درک می‌کنند که ناسازگار هستند - بسیاری از ازدواج‌ها به این دلیل به پایان می‌رسند که زوج‌ها ابزار لازم برای رسیدگی به مشکلاتشان را ندارند. p>

پیشنهاد مشاوره زوج‌ها به شریک زندگی‌تان می‌تواند ترسناک باشد، به‌ویژه زمانی که نمی‌دانید چگونه واکنش نشان می‌دهند. مهمترین چیز این است که با شریک زندگی خود صادقانه و با توضیح انگیزه های خود صادق باشید. آنها را سرزنش نکنید، کاملاً بگویید که آنها را دوست دارید و فقط می خواهید برای تقویت ارتباط کار کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که شما فقط برای ترمیم یک ازدواج شکسته به یک مشاور عروسی مراجعه می کنید، با این حال می توانید توضیح دهید که مشاوره ازدواج می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای بسیاری از زوج‌ها، مشاوره ازدواج تنها عاملی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا از طریق کشمکش‌هایشان انتقال پیدا کنند و به‌عنوان یک زوج دوام بیاورند. ممکن است مشاوره ازدواج همیشه آسان نباشد، به خصوص در ابتدا، با این حال ازدواج شما قطعاً بهای کار را دارد. عاشق شدن و ازدواج هر دو در نوع خود آزاردهنده هستند. بزرگ کردن بچه‌ها، مبارزه با پول، ساعت‌های طولانی کار کردن، گذراندن درگیری‌های خصوصی - صرفاً مطالعه نحوه گذر از فراز و نشیب زندگی مشترک می‌تواند بر هر رابطه‌ای تأثیر بگذارد.

هدف ما در Talkspace ارائه به‌روزترین، ارزشمندترین و عینی‌ترین داده‌ها در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روانی است تا به خوانندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنیم. زوج‌هایی که احساس می‌کنند مسئولیت‌های خانوادگی نابرابر است و نمی‌توانند نکاتی را در مورد نحوه برقراری ارتباط مؤثر در این مورد تعیین کنند یا به شما گزینه‌هایی بدهند. در مورد وضعیت امور با افراد زیادی صحبت نکنید، همه می توانند نظری داشته باشند و بهتر است این موضوع شخصی را به تنهایی یا با یک درمانگر تعیین کنید. زوج‌هایی که احساس می‌کنند بارها و بارها نبرد مشابهی دارند و دیدن چشم در چشم یا پاسخ دادن به شما خسته‌کننده است.

درمان آنلاین از طریق پیام‌رسانی محتوای متنی، پیام‌های صوتی و تصویری انجام می‌شود و بسیاری از افراد صحبت کردن به صورت نوشتاری را راحت‌تر از فردی می‌دانند. آنها می توانند تشخیص دهند که زمان بیشتری برای پاسخ دادن به پیام های شریک زندگی یا درمانگرشان به آنها داده شود. مشاوره ازدواج مکانی امن برای شما و شریک زندگیتان برای حل مشکلات و به اشتراک گذاشتن احساساتی است که ممکن است قبلاً با آنها ارتباط برقرار نکرده باشید.

اکثر زوج‌ها می‌توانند در یک زمان از مشاوره ازدواج بهره ببرند. مانند اکثر کلاس های درمانی، مشاوره ازدواج همیشه از نظر احساسی راحت نیست. مشاوره ازدواج مکانی محافظت شده است تا بتوانید برخی از احساساتی را که همیشه در فضای باز وجود ندارد و ممکن است برای شما و همراهتان دشوار باشد به اشتراک بگذارید. معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، برخی گریه ها و بدون شک چند صدا بلند است.

مکرر است که مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، کمی گریه و احتمالاً برخی صداهای بلند شده باشد. درمانگر شما منطقه‌ای ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید احساسات و مسائل خود را بیان کنید و در عین حال گزینه‌های عملی برای بهبود ارتباطات و تکنیک‌های حل مشکل را دیر یا زود در اختیار شما قرار می‌دهد. مشاوره ازدواج، یا درمان زوجین، نوعی مشاوره است که به طور خاص بر ازدواج و روابط متمرکز است. مشاوران ازدواج - معمولاً درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز - مهارت ویژه ای دارند تا به زوج ها کمک کنند تا مسائل خود را تشخیص دهند و روی راه حل کار کنند. مشاوره ازدواج مکانی امن برای زوج‌ها است تا مسائل را به هم بزنند - تا در مورد آنچه اساساً در ذهنشان است صحبت کنند. اگرچه به عنوان "مشاوره ازدواج" شناخته می شود، اما برای مشاوره ازدواج لازم نیست متاهل باشید.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3022
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد