نوشته شده توسط : یک دوست

 

یک مطالعه گزارش داد که اصلاحات گاهی اوقات مؤثر بودند (Yates et al., 2008b) و مطالعه دیگری اثربخشی را زمانی که تا 10 تن در هکتار از کودهای لبنی کمپوست استفاده می شد گزارش کرد (Gao et al., 2008c). عدم قطعیت ممکن است به سینتیک واکنش بین مواد بخور با OM، کمیت و همچنین کیفیت مواد آلی مربوط باشد. از آنجایی که کمپوست ها در N، P و K نسبتاً کم هستند، در صورتی که کمپوست تامین کننده اصلی نیتروژن برای یک محصول سبزی باشد، باید از نرخ کاربرد 25 تا 30 تن در هکتار یا بیشتر استفاده کرد. در یک مطالعه، کمپوست استفاده شده برای محصولات خربزه و کلم بروکلی باعث افزایش عملکرد شد، اما نه با نرخ اقتصادی برای اکثر تولیدکنندگان (رو و کورنفورث، 2000). استفاده صحیح از کود دامی در باغ می تواند گیاهان شما را با مواد مغذی تامین کند و به بهبود ساختار خاک کمک کند.

رشد و بازده

درصد لباس پوشیدن ماهی تیلاپیا در مقایسه با گونه هایی مانند قزل آلا و گربه ماهی کم است. ماهی تیلاپیا 51 تا 53 درصد وزن زنده را برای ماهی کامل و 32 تا 35 درصد برای فیله دارد. ماهی تیلاپیا برای برداشت جزئی و با زهکشی کامل برای برداشت کامل بهتر است برداشت شود. پس از برداشت، ماهی باید با احتیاط نگهداری شود و در حالی که هنوز تازه است به بازار منتقل شود.

کودها موادی هستند که در صورت استفاده منظم، حاصلخیزی خاک را کاهش می دهند. محصولات زراعی نیز آسیب می بینند و آنها را برای مصرف انسان نامناسب می کند. تشکیل بیوفیلم بر روی برگ سبزیجات تازه (به عنوان مثال، اسفناج، کاهو، کلم چینی، کرفس، تره فرنگی، ریحان، جعفری و برگ های اندیو) مشاهده شده است (موریس و مونیر، 2003). در محصولات تازه، بیوفیلم ها به عنوان گروه هایی از سلول های باکتریایی در مواد اگزوپلی ساکارید تجمع می یابند که برای محافظت از سلول ها در برابر استرس محیطی، از جمله خشک شدن و عوامل باکتری کشی عمل می کنند.

روش های مصرف کود و تلفات نیتروژن

Wiederholt و همکاران (2009) یک مطالعه موردی انجام دادند که انرژی مورد نیاز یک عملیات پروار 180 سر را که کود خام و کود کمپوست شده را در مزارع کشاورزی اعمال می کرد، مقایسه کرد. آنها به این نتیجه رسیدند که کمپوست سازی و استفاده از کمپوست دامی نسبت به حمل کود خام از نظر انرژی کارآمدتر است. کاهش حجم و جرم ناشی از کمپوست کردن، نیازهای حمل و نقل را به اندازه کافی کاهش داد تا انرژی مورد نیاز برای کمپوست را جبران کند. نسبت انرژی کود خام به کود کمپوست شده 1.56 به 1 واحد انرژی بود. استفاده از کود به عنوان کود به جای کود آلی یا معدنی که به صورت تجاری تهیه می شود، راهی عالی برای افزودن مواد مغذی و مواد آلی به خاک شما به روشی سازگار با محیط زیست است. کودهای مصنوعی می توانند مواد مغذی را به خاک شما اضافه کنند اما نمی توانند مواد آلی که به بهبود کیفیت خاک و حفظ آب کمک می کند اضافه کنند.
می توانید برای مطالعه بیشتر به سایت https://www.parva-agency.ir مراجعه نمایید.

گردش زیست توده عامل اصلی در سیستم های کشاورزی و دام است، زیرا محصولات و بقایای محصولات برای تغذیه حیوانات و کودها برای حفظ حاصلخیزی خاک استفاده می شوند. اگرچه کود می تواند سایر مواد مغذی را تامین کند، اما معمولاً مشخص است که نیتروژن (N) مهمترین آن است. بهره وری استفاده از N و بهره وری سیستم تحت تاثیر نسبت های در دسترس بودن و تلفات رخ داده در مسیر تبدیل N قرار دارند.

بلایت بزرگترین مشکل در هنگام پرورش سیب زمینی ارگانیک به خصوص در مناطق پرخطر است. مزارع باید اطمینان حاصل کنند که هیچ منبع عفونت در مزرعه مانند زباله های سیب زمینی و داوطلبان وجود ندارد. در حال حاضر، پس از شناسایی بیماری، تولیدکنندگان می توانند از استفاده از ترکیبات مس محروم شوند. این درمان ها می توانند به کند کردن پیشرفت بیماری کمک کنند، اما اگر عفونت در اوایل تابستان شروع شود، هنوز هم می توان محصول را به میزان قابل توجهی کاهش داد. معمولاً زمانی که بلایت بسیار جدی شد، قلاب سیب زمینی برداشته می شود. برداشتن هولم زمانی که کمتر از 25 درصد آلودگی وجود دارد می تواند محصول را کاهش دهد.
در سایت https://www.ajpro.ir می توانید مقالات بیشتری مطالعه نمایید.

چگونه کود را کمپوست کنیم

به گفته کشاورز، کود برای بیش از شش ماه کمپوست شده بود. به نظر می رسد چیزی نیست که شما می خواهید به باغ خود اضافه کنید. حالا اضافه کردن کود به باغچه، بازی رولت روسی با گیاهانتان است.

استفاده از کود تازه به عنوان کود برای پرورش محصولاتی که مستقیماً یا به عنوان محصول فرعی فرآوری بیشتر به دام باز می گردند، راهی عالی برای بازیافت مواد مغذی است. در حالت ایده آل، کود تازه در مزرعه ای که کود در آن تولید می شود یا در مزرعه مجاور استفاده می شود، زیرا حمل کود تازه حتی در فواصل کوتاه گران است. کشاورزان، باغداران، باغبانان، و دیگران معمولاً از کود دامی به عنوان کود برای تأمین مواد مغذی مورد نیاز برای تولید محصول استفاده می کنند.

روغن های زیستی از نظر فیزیکی با روغن های سوختی مبتنی بر نفت متفاوت هستند. به عنوان مثال، روغن های زیستی دارای محتوای انرژی کمتر در هر گالن و اسیدیته بالاتری نسبت به نفت کوره مبتنی بر نفت هستند. با این حال، آزمایشات نشان می دهد که روغن زیستی می تواند برای کاربردهایی مانند گرمایش یا تولید برق استفاده شود. تمام زباله ها و زباله های موجود با خاک مخلوط شده و در سوله پخش می شود تا ادرار را جذب کند.

یک منبع فراوان از آب شستشوی تمیز، همراه با کارگرانی که آموزش مناسبی دیده اند، برای ارائه میوه های تازه سالم برای مصرف کننده ضروری است. مواد آلی (گیاهان سبز، کود، کاه و غیره) به مرور زمان هوادهی می شوند که باعث گرم شدن مواد و در نهایت تبدیل آن به کمپوست می شود. حمایت از کشاورزان محلی خود که متعهد به انجام کار صادقانه و خوب هستند، مهم است. اگر کشاورز دارید که موادی مانند کود دامی، هویج، کاه یا کمپوست در اختیار شما قرار می دهد، توصیه می کنم در مورد آلودگی علف کش ها صحبتی را شروع کنید.

برای اطمینان از کشته شدن پاتوژن ها، توده کمپوست باید به دمای بالا (بین 131 درجه فارنهایت تا 140 درجه فارنهایت) برای مدت زمان طولانی (چند هفته) برسد. همچنین باید کمپوست را به طور منظم برگردانید و به دقت کنترل کرد تا تمام کود در معرض دمای کافی قرار گیرد. در توده های کمپوست خانگی و در توده های کود دامی مدیریت نشده، به ندرت این اتفاق می افتد. کود کهنه مشابه کود کمپوست شده نیست و نمی توان تصور کرد که عوامل بیماری زا در یک توده کود کهنسال از بین رفته اند. کود مایع ادرار حیوانات اهلی از جمله مقدار کمی مدفوع و/یا آب است. کود مایع تا 4 درصد ماده خشک دارد و با تجهیزات آبیاری معمولی به صورت مایع قابل استفاده است.

نرخ بارگیری کود موثر و ایمن با داشتن تعداد صحیح حیوانات در هر سطح استخر حفظ می شود. در استفاده از کود دامی باید احتیاط کرد تا از سوختن محصولات به دلیل غلظت بالای آمونیوم جلوگیری شود. یکنواختی پراکندگی و میزان صحیح تامین عناصر غذایی به محصولات از نکات بسیار مهم برای جلوگیری از سوختن است.

استفاده از کود سبز باعث افزایش میزان مواد آلی در خاک می شود. این به مدیریت علف های هرز و جلوگیری از فرسایش خاک کمک می کند. هر دو نقش یکسانی در تأمین مواد مغذی برای محصولات دارند، اما فواید متفاوتی دارند. کودها با افزودن مواد آلی و کربن به زمین برای خاک مفید هستند، اما کودها را می توان بیشتر با نیازهای غذایی دقیق محصول یا علف در حال رشد تطبیق داد. سیب زمینی معمولاً پس از یک محصول تولید کننده باروری مانند چمن / شبدر کشت می شود.



:: موضوعات مرتبط: کود کشاورزی , ,
:: برچسب‌ها: کود کشاورزی , کود حیوانی , کمپوست , کشاورزی ارگانیک ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

برای درک مزایای طولانی مدت استفاده از کودهای طبیعی در حیاط خلوت خود، می‌خواهید ساختار خاک، تأثیرات محیطی، نگرانی‌های سلامتی و سهولت نرم‌افزار را در نظر بگیرید. کودهای آلی راه حل سازگار با محیط زیست برای یک حیاط خلوت سالم و مستحکم هستند. آنها از طریق فرآیندهای طبیعی به دست می‌آیند و به طور طبیعی از رشد گیاه پشتیبانی می‌کنند، بدون اینکه تاثیری در محیط ایجاد کنند. اگر می خواهید گیاهان سالم با محصولات پایدار پرورش دهید، این وبلاگ ارسالی برای شما مناسب است.

هنگامی که خاک در P است، شاخص 1 یا 2 P در کودهای آلی 50 درصد قابل دستیابی است، بنابراین پیشنهاد می شود فقط 50 درصد نیاز گیاه فسفر را با آمنورهای آلی و 50 درصد باقیمانده را با کود مصنوعی تأمین کنید. پ . هنگامی که وضعیت فسفر خاک متوسط ​​تا بیش از حد باشد (شاخص 3-4)، کودهای آلی را می توان برای تأمین صد درصد از نیاز فسفر محصول استفاده کرد. در اوایل دهه 2010، هوروات از طرف وزارت کشاورزی کالیفرنیا مأمور شد تا روش هایی را برای آزمایش اصالت کودهای آلی توسعه دهد. Arktivake یک کود زیستی "زنده" است که اکولوژی متنوعی از میکروارگانیسم های مفید را ارائه می دهد که به رشد گیاهان کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید کود ادونس مایع از این سایت بازدید نمایید.

این محصول صد عدد طبیعی است—کرم‌ها ویتامین‌ها را آسیاب می‌کنند و قسمت‌هایی را ردیابی می‌کنند که آنها را به یک محصول آماده برای مصرف در گیاهان شما تبدیل می‌کند. با این حال، هزینه پایینی ندارد و ساخت آن در محل اقامت ممکن است خطرناک باشد. ضایعات خفاش محیط مناسبی برای میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، به‌ویژه هاگ‌های قارچی است که باعث بیماری ریوی به نام هیستوپلاسموز می‌شود، که در برخی موارد می‌تواند کشنده باشد. به دلیل اینکه محصولات 100٪ خالص هستند، آنها در طولانی مدت تأثیر مثبتی بر محیط دارند و در عین حال از تلاش های کشاورزی شما به بیش از یک روش حمایت می کنند. در این مورد، اصطلاح "ارگانیک" نشان می دهد که ماده طبیعی مورد استفاده برای ایجاد کود به حداقل رسیده است. بنابراین، الزامات یکسانی را که هنگام مراجعه به وعده های غذایی ارگانیک استفاده می شود، پیشنهاد نمی کند.

ارزیابی سود اقتصادی گندم

در مطالعه ما، تقریباً 21 درصد کاهش جذب فسفر در T2 در مقایسه با تیمار T3 مشاهده شد که فسفر خودبه‌خودی در دسترس زیستی را در درمان اضافه شده با RP نشان داد. ما علاوه بر این دریافتیم که، صرف نظر از منابع P، مقادیر قابل مقایسه AEP و REP در هر دو درمان با کود TSP و RP به دست آمد. با این حال، کاهش مقادیر AEP و PFPP در تنها درمان کود زیستی آلی به عنوان نتیجه نهایی عملکرد پایین دانه در شرایط کمبود N و K به دست آمد. تحت مکانیسم بهبود یافته هماهنگی مواد مغذی پیشنهاد شده توسط Vanlauwe و همکاران. هنگامی که از کودهای طبیعی استفاده می شود، آنها نیرویی را از کربنی که تشکیل می دهند برای میکروب ها فراهم می کنند تا فرآیندهای تجزیه را پیش ببرند.

بسیاری از کارهای تجزیه و تحلیل، بازده محصول اضافی را با نرم افزار کود آلی در مقایسه با زمانی که معادل های مغذی آن از طریق کود معدنی استفاده می شود، مشاهده کرده اند. مکانیسم‌های مختلفی برای شفاف‌سازی این محصول افزوده شده از نرم‌افزار کود آلی پیشنهاد شده‌اند. برخی از آنها عبارتند از بهبود هماهنگی مواد مغذی، تاثیر پرایمینگ، و افزایش باروری اولیه. کودهای آلی نه تنها پوشش گیاهی شما را تقویت می کنند، بلکه بافت خاک را نیز بهبود می بخشند. این روش به دلیل وجود کربن می تواند آب را برای مدت طولانی تری نگه دارد و محیطی مناسب برای فعالیت باکتری ها و قارچ ها ایجاد کند. کودهای آلی موادی مبتنی بر کربن هستند که به طور طبیعی تولید می شوند که برای حفظ توسعه به خاک یا پوشش گیاهی اضافه می شوند.

چه چیزی یک کود طبیعی فوق العاده را می سازد؟

اگر بیشتر به پاسخ درازمدت به ویتامین‌ها علاقه دارید، احتمالاً طبیعی را ترجیح می‌دهید. در نوع کیسه ای، کود آلی به طور قابل توجهی ارزان تر از غیر آلی است، اما گزینه های جایگزین ارزان تری برای چمدان وجود دارد. اگر به محصولات سالم تر، شما سالم تر و محیطی سالم تر نیاز دارید، بهترین شرط بندی شما طبیعی است.

از طریق حرکت میکروارگانیسم‌ها، بخش‌های مختلف مواد مغذی به آرامی آزاد می‌شوند تا به طور مکرر مواد مغذی را برای محصولات فراهم کنند. در صنعت کود باغی، طبیعی به معنای چیزی است که به طور طبیعی رشد می کند. ارگانیک با هیچ ماده شیمیایی یا معدنی که عمدتاً بر پایه کود یا کود باشد رشد نمی کند. از منظر شیمیایی، طبیعی به این معناست که مولکول های مبتنی بر کربن در همه انواع ترکیبات و مواد عمل کرده و واکنش نشان می دهند.

یکی از این گروه از ارگانیسم ها میکوریزا هستند که تکنیک های ریشه گونه های مختلف قارچی هستند که در خاک های سالم زندگی می کنند. این میکوریزاها نوعی رابطه متقابل با سیستم ریشه گیاه میزبان دارند. گیاه و قارچ یک رابطه همزیستی دارند، در حالی که قارچ جذب آب و مواد مغذی را در گیاه تسهیل می کند و گیاه وعده های غذایی و مواد مغذی ایجاد شده توسط فتوسنتز را به قارچ ارائه می دهد.

با این حال، مقدار کل ویتامین ها را نمی توان برابر با ارزش کود فرض کرد. از آنجایی که مواد مغذی باید در بسیاری از انواع جایگزین وجود داشته باشند، ارزش کود به مقدار ماده غذایی که واقعاً برای جذب گیاه در دسترس است بستگی دارد. ارزش کودهای آلی متنوع را می توان با ضرب محتوای ویتامین های با ارزش گیاهی، به ویژه نیتروژن، فسفر و پتاسیم، در قیمت کود شیمیایی هر عامل محاسبه کرد. هزینه کود شیمیایی N، P و K به ارزش کودهای فردی خاص بستگی دارد. ما کود طبیعی و ارگانیک تولید می کنیم (مثلاً با آلودگی آب های زیرزمینی، کودهای شیمیایی می توانند در درازمدت به محیط آسیب بزنند). خیر، Arktivate از منابع طبیعی خالص ایجاد شده است و از حیوانات خانگی محافظت می شود.

این با جداسازی کربن در خاک از کودهای آلی استفاده شده به دست می آید. اگر کربن وارد خاک نمی شد به صورت CO2 یا CH4 در جو از بین می رفت. در نتیجه، استفاده از کودهای آلی به خاک به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای که منجر به گرم شدن جهان و در نتیجه تغییر آب و هوای محلی می شود، کمک می کند و به سازگاری خاک با تغییرات حال و آینده در آب و هوای محلی کمک می کند. یونجه یک کود آلی است که عموماً به عنوان بخشی از خوراک دام استفاده می شود. با این حال، کنجاله یونجه یک کود طبیعی است که به سادگی از کف بالا می رود تا زودتر تجزیه شود.

خبر عالی این است که اگر کود تهیه کنید، می توانید هزینه ها را کاهش دهید. علاوه بر این، ذخایر حاصله ممکن است به راحتی بدون اندازه گیری و رقیق کردن مواد شیمیایی خطرناک قابل دسترسی، روی خاک باز شوند. مطالعات ثابت کرده‌اند که مقادیر بالای نیترات که طی سال‌ها استفاده از کودهای شیمیایی در خاک جمع‌آوری می‌شود، بر تنوع زیستی تأثیر می‌گذارد، فعالیت‌های آلی در فضا را کاهش می‌دهد و وزن بدن دام را کاهش می‌دهد.

با بررسی تحقیقات دانشگاهی یا تحقیق موردی، مطمئن شوید که محصولی را انتخاب می‌کنید که مورد تأیید تجاری است. ب. افزایش حاصلخیزی خاک و بهبود بافت، زهکشی و هوادهی خاک. به تحریک گلدهی و باردهی در چوب میوه کمک می کند. و خاک را شل کنید، محتوای آب داخل خاک را افزایش دهید تا ریزوسفر را بهبود بخشد. اگر از خاکستر چوبی استفاده می‌کنید، مراقب باشید که از هیچ خاکستر یا روشی برای نرم‌افزاری برای پوشش گیاهی و باغ‌های خود استفاده نکنید. باغبانی ارگانیک استراتژی ملایمی برای مقابله با آفات و بیماری ها دارد.

کشاورزی ارگانیک یک روش تولید است که اصالت خود را در استفاده از روش‌های کشت و پرورش که به تعادل طبیعی و محیط احترام می‌گذارند، می‌یابد. و در این روش، استفاده از مواد شیمیایی مصنوعی، GMOs را کاملاً حذف می کند و استفاده از ورودی ها را محدود می کند. من دوست دارم هر زمان که یک محصول کامل را حمل می کنم، آن را اضافه نکنم، حتی اگر زمین برای مدتی باقی بماند.

با این حال، ویتامین های اصلی یافت شده در کود نیتروژن هستند. ، فسفر و پتاسیم. بخش مهمی از دانستن چگونگی استفاده از کودهای طبیعی برای ما در درک زمان استفاده از آن است. محصولات زراعی نیازهای غذایی متفاوتی دارند، بستگی به این دارد که در کدام مرحله از رشد یا شکوفه قرار دارند. Bac دارای طیف گسترده ای از کودهای بیولوژیکی کاملاً متفاوت است که نیاز رژیم غذایی خاص محصول را در طی مراحل کاملاً متفاوت در نظر می گیرد.

کالای Suståne برای کشاورزی تایید شده است که کیفیت و عملکرد بسیاری از محصولات را در بسیاری از محصولات تقویت می کند... بسته بندی کود ترکیبی از سطوح تغذیه، وزن، پر کردن و آب بندی است. مرحله توزین و دوز برای داشتن قطعات اندازه گیری شده یکسان یک محصول در کیسه های مختلف ضروری است. پس از دوز، محصول وزن دار از طریق سیستم پر کردن به داخل چمدان ریخته می شود. مانند همیشه در بسته بندی، ایمنی محصول از محیط بیرونی یک عملکرد کلیدی را انجام می دهد. معمولاً قسمت‌هایی از تجهیزات بسته‌بندی کود که در تماس با محصول هستند از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند تا در برابر خوردگی مقاوم باشند.

قبل از رها شدن ویتامین ها در خاک، میکروارگانیسم ها باید اجزای آلی را قطع کنند. از آنجایی که موجودات زنده برای انجام وظایف خود به دمای مناسب و آب کافی نیاز دارند، اثربخشی کودهای آلی توسط این عوامل محدود می شود. کودهای پلت شده، مربوط به گلوله های کود مرغی، اساساً مواد طبیعی خشک شده ای هستند که به شکل گلوله فشرده شده اند.

بنابراین، جابجایی کود طبیعی با رطوبت بالا در فواصل طولانی می تواند مقرون به صرفه نباشد. با این حال، استفاده از منابع قابل دستیابی منطقه ای کاملا منطقی است اگر استفاده از آن با تکنیک تولید سازگار باشد. ارزش غذایی کودهای حیوانی نسبت به محصولات فرعی کشاورزی متغیرتر است. رژیم غذایی حیوان، استفاده و نوع مواد بستر، سن کود و نحوه نگهداری آن عناصری هستند که بر ارزش غذایی کود تأثیر دارند. این عناصر می توانند به صورت فصلی در مزارع و بین مزارع، و منطقه ای یا در مقیاس جغرافیایی بزرگتر متفاوت باشند.



:: موضوعات مرتبط: کود کشاورزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

مقدار فسفر موجود در گیاه از طریق هضم بی هوازی و کمپوست سازی و در لجن فاضلاب از طریق تصفیه اسیدی و اکسیداسیون افزایش می یابد. بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط آژانس تحقیقات لوک، فنلاند، کود و لجن زمانی که به طور مناسب درمان شوند می توانند فسفر بیشتری نسبت به کودهای معدنی معمولی فراهم کنند. این مواد شیمیایی سمی در نهایت می توانند به میوه و سبزیجات شما راه پیدا کنند. خوب، این یکی کاملاً دروغ است. آنها به همان اندازه که در صورت استفاده بیش از حد برای محصولات سمی هستند برای مردم سمی هستند.

کاربرد ترکیبی کودهای آلی و معدنی می تواند رشد میکروبی را تسریع کند، ساختار جامعه میکروبی خاک را تغییر دهد و ورزش آنزیمی را بهبود بخشد (لازکانو و همکاران، 2013). بنابراین، استفاده از کودهای طبیعی برای مراقبت از پایداری عملکرد اکوسیستم زیرزمینی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در مطالعه حاضر، ما نشان دادیم که تخفیف کود شیمیایی مخلوط با کود بیو آلی از اسیدی شدن خاک جلوگیری کرده و خواص شیمیایی خاک را با موفقیت بهبود می بخشد. تیمارهای با کود شیمیایی کاهش‌یافته مخلوط با کود بیو آلی، غنا و تنوع گروه باکتریایی را افزایش داد و گروه قارچی را کاهش داد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید لوازم کشاورزی از این سایت بازدید نمایید.

نتایج سریع‌تری را نشان می‌دهد. در حالی که کودهای طبیعی برای تجزیه شدن به زمان و رطوبت نیاز دارند، به طور طبیعی طی چند هفته، کودهای شیمیایی به زودی توسط محصولات شما جذب می‌شوند. به همین دلیل، این مواد معدنی تصفیه شده و خالص اثرات تقریباً فوری ایجاد می کنند - در عرض چند روز، نه هفته ها. در دنیای کشاورزی فشرده، کودهای شیمیایی بی وقفه استفاده می شوند.

اثرات تغییرات طبیعی بر تقویت زیستی

کودهای معدنی یا شیمیایی مخلوط، 162مین محصول پرمعامله در جهان هستند. Trade ValueIndexIndex GrowthGrowth تجسم زیر جدیدترین تمایلات در مورد کودهای معدنی یا شیمیایی مخلوط را نشان می دهد. پتاسیم انرژی محصولات را بهبود می بخشد و در نتیجه مقاومت آنها در برابر چندین بیماری و آفات را افزایش می دهد. تمرکز کلسیم به دلیل جابجایی کلسیم از مجتمع جاذب خاک توسط یون‌های تک ظرفیتی، عمدتاً توسط پتاسیم، کودها افزایش می‌یابد. آهک سازی خاک با افزایش ناچیز کلسیم در پاسخ خاک همراه است.

ترکیب کودهای طبیعی و معدنی بر رشد علف‌های هرز، بهره‌وری و حاصلخیزی خاک برنج موسمی تأثیر می‌گذارد. این مواد مغذی به همین دلیل است که کودهای طبیعی گاهی اوقات به عنوان "نرم کننده خاک" نامیده می شوند، زیرا آنها منابع غنی از مواد مغذی هستند که به طور طبیعی مشخصات میکروبی خاک شما را ایجاد می کنند. این موجودات مفید با تغذیه میکروب‌ها و قارچ‌های دوستانه‌ای که در کثیفی شما زندگی می‌کنند، به ساختار کلی خاک شما برمی‌گردند—در درازمدت چمن شما را تقویت می‌کنند.

جدول 2. ترکیب ترکیبی اساسی عناصر مختلف به کار رفته در تولید BOMF. لیان، بی. چن، ی. زو، ال. یانگ، آر. اثر هوازدگی میکروبی بر سنگ های کربناته. شیائو، ال. سان، س. یوان، اچ. لی، ایکس. چو، ی. روان، ی. لیان، بی. روشی امکان‌پذیر برای افزایش ترسیب کربن با گنجاندن دولومیت و فلدسپات پتاسیم در خاک.

ارزیابی ادبیات سال 2000 (هلند

شکارچیان بندپایان در خاک سالانه بین آوریل و مه در داخل کاسه های غرق شده نمونه برداری می شوند. در آزمایش در مقیاس بزرگ، قطعات 20×10 متری با کمپوست در یک نوار سه متری، دو نوار با عرض 1.5 متر یا کمپوست استفاده شده بود. شکارچیان بندپایان در یک طعمه بزرگ و دو ربع 0.5 متر مربعی در فاصله 1-6 متری از تیمارهای آزمایشی نمونه برداری شده اند. دم چشمه‌ها از هسته‌های خاک در نوارهای کمپوست و 1 متر و 6 متر دورتر شمارش شده بودند.

نمونه های خاک با استفاده از الک مش 2 میلی متری الک شدند و زودتر از همگن سازی کامل به دو نمونه فرعی تقسیم شدند. یک قسمت برای تعیین خواص فیزیکی و شیمیایی خاک در هوا خشک شد و نیمی دیگر در دمای 80- درجه سانتیگراد برای استخراج DNA ذخیره شد. از آنجایی که این منابع نیازی به تجزیه ندارند، مواد مغذی به راحتی در دسترس گیاهان شما قرار می گیرند و به سرعت جذب می شوند - معمولاً فقط در چند روز منظره شما را روشن می کنند. مواد به حالت خالص تصفیه می شوند و از مواد خاصی پاک می شوند تا فرآیند تجزیه از بین برود. ورما، ر. موریا، بی.ر. مینا، V.S. دوتانیا، م.ال. دیوان، ص. دینامیک میکروبی تحت تأثیر مواد زیستی و کود معدنی در خاک آبرفتی بنارس، هند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه کود شیمیایی از این سایت بازدید نمایید.

علاوه بر این، تمرکز کربن غیر آلی (عمدتاً به شکل HCO3-) در آب روان‌آب کف که توسط BOMFها مدیریت می‌شود، بزرگتر از سایر روش‌های درمانی بود و پتانسیل ترسیب کربن را ایجاد می‌کند. نشان داده شده است که افزودن مخلوط دولومیت و پودر معدنی K-فلدسپات به خاک در افزایش پارامترهای رشد گیاه علاوه بر جذب کربن موثر است. گیاهان و میکروارگانیسم‌ها با ترشح اسیدهای طبیعی که یون‌های گربه‌ای مربوط به Ca2 و Mg2 را پرتاب می‌کنند، مواد معدنی آب و هوا می‌کنند.

کود شیمیایی در مقابل کود آلی

مقایسه جیوه باقی مانده در بقایای باطله های شسته شده با محتوای اولیه جیوه باطله های اعلام شده، راندمان استخراج جیوه 85.8 درصد را نشان داد. دوره می تواند با شستشوی ذرات ریز تقسیم شده زباله معدن شروع شود. استراتژی لیچینگ معمولاً به استخراج فولاد از سنگ معدن با واکنش با مواد شیمیایی حل شده در یک محلول، اغلب محلول آب، بازمی گردد.

ما دریافتیم که آنالیز شیمیایی سنگ معدن خام و ضایعات معدنی از معادن متروک یا غیرفعال در کالیفرنیا، نوادا، اورگان و جاهای دیگر به شدت با ترکیب پودر سنگی که در حال حاضر در آنجا به صورت تجاری وجود دارد مطابقت دارد. علاوه بر این، ما اکنون فرآیندهای غیر سمی را برای استخراج عناصر خاصی که در کود ناخواسته هستند از زباله معدنی توسعه داده ایم. یافته‌های تحقیقاتی ما ایده ادعاهای این برنامه کاربردی را تشکیل می‌دهد، به‌ویژه اینکه زباله‌های معدنی منبع بسیار مناسب و فراوانی برای پودر سنگ است که در حال حاضر در اندازه‌های ذرات شناخته شده برای تبلیغ پیشرفت خوب کارخانه وجود دارد. خلاصه یک ترکیب تهویه خاک، و روشی برای ساخت یکسان توصیف شده است که از زباله معدن به عنوان منبع پودر سنگ برای ساخت ترکیبی برای معدنی کردن مجدد خاک کشاورزی استفاده می کند. ضایعات معدن به منظور از بین بردن عناصر نامطلوب که ممکن است برای پیشرفت کارخانه خطرناک باشند، تصفیه می شوند. ضایعات استخراج شده معدن علاوه بر این می تواند فوراً روی خاک اعمال شود یا همچنین می تواند با زباله های زیستی ترکیب شود.

کود معدنی موجود در وعده های غذایی ما به آرامی و به آرامی ما را می کشد. اگر استاندارد سبزیجات یا میوه هایی را که با مواد ارگانیک پاشیده شده اند رعایت کنید، تهیه شام ​​شیرین تر و آسان تر است. به عنوان یک دانشجوی کشاورزی ارگانیک، بهتر است کودهای ارگانیک خود را تخمیر، تجزیه یا تولید کنید.

تا پایان سال 2020، مقدار کل کره زمین کود به بیش از 200 میلیون تن در 12 ماه رسید. این نگران کننده است زیرا کودها علاوه بر اکوسیستم های اطراف، نتایج نامطلوب شدیدی بر خاک دارند. علاوه بر این، استفاده از سموم دفع آفات برای نگهداری و مدیریت بیماری گیاهی در موش‌های صحرایی بسیار خطرناک‌تر سرعت می‌گیرد.

لقاح باعث افزایش غلظت کلسیم، منیزیم و پتاسیم و کاهش منگنز در اندام‌ها شد. تجمع عناصر ماکرو در تمام اندام‌ها بیشتر بود، زمانی که آنها با میکروالمان‌ها کنترل شدند، با روش‌های درمانی مختلف ارزیابی شدند. غلظت آهن، سدیم و n تحت تأثیر لقاح قرار نگرفت. تجمع بیشتری از عناصر سلول کمتر وجود دارد. کلسیم، منگنز، آهن و سدیم، در سوزن های قدیمی. جایی که به عنوان تمرکز مواد مغذی متحرک، K و mg در سوزن‌های در حال رشد فعلی بیشتر بود.

کشت ترکیبی BOMFها و محصولات سازگار/مطمع‌پذیر می‌تواند در پرکردن نوارهای کشاورزی کاهش یافته توسط شیوه‌های کشاورزی شدید بسیار کارآمد باشد. علاوه بر این، BOMFها در مقایسه با کودهای مصنوعی یا کمپوست سنتی به تنهایی، بهره وری گیاه را به عنوان نتیجه نهایی عوامل محرک متعدد در کاربردهای طولانی مدت بهبود می بخشند. علاوه بر این، استفاده از BOMFs می تواند مقدار کود شیمیایی را کاهش دهد و در نتیجه آلودگی زیست محیطی ناشی از تولید، فرآوری و مصرف کود شیمیایی را کاهش دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه کود آلی از این سایت بازدید نمایید.

این فرآیند کندتر به گیاه اجازه می‌دهد تا کود را در حالت طبیعی قرار دهد و در نتیجه کوددهی به گیاه آسیب برساند. زهکشی خاک و گردش هوای خاک را می توان بهبود بخشید. داشتن یک توده کمپوست علاوه بر این روش خوبی برای خلاص شدن از ضایعات و کمک به مراقبت از قانون و محیط زیست شما بود. این یک انتخاب با ارزش بود که می توانست به خوبی خاک و محیط زیست را تامین کند و یکی از بهترین گیاهان را تولید کند. کودهای مصنوعی معمولاً شامل مواد شیمیایی هستند که به سادگی قابل تجزیه زیستی نیستند.

کودهای شیمیایی معمولاً محلول در آب هستند، بنابراین باید باغ را آبیاری کنید تا مواد مغذی را در خاک فعال و آزاد کنید. در این مقاله، مزایا و معایب کودهای شیمیایی و آلی را بررسی می‌کنیم و در مورد هر دوی این کودها به شما کمک می‌کند بهترین تصمیم را در مورد باغ خود بگیرید. خاک حاصلخیز یکی از مهم ترین دارایی های ما در سراسر جهان است.



:: موضوعات مرتبط: کود کشاورزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

بیشترین مقدار IAA (0.36٪) توسط P. polymyxa و B. Cereus تولید شد. با این وجود، تمام سویه های شناخته شده پتانسیل تولید این هورمون رشد گیاهی صریح را داشتند. کودهای زیستی برای بازیابی حاصلخیزی خاک مورد نیاز است. استفاده طولانی مدت از کودهای شیمیایی خاک را تخریب می کند و بر عملکرد محصول تأثیر می گذارد.

میزان رطوبت قابل قبول باید بین 4 تا 8 درصد باشد، اگرچه کاهش رطوبت می تواند مطلوب باشد. کود آلی جدید مطابق با اختراع فعلی در مقایسه با مقدار یکسان یک کود بر اساس آخرین فن آوری، بنابراین قادر به تولید مقدار بیشتری IAA است. موارد فوق متعاقباً نشان دهنده یک سود بزرگ صنعتی و اقتصادی است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید کود کشاورزی از این سایت بازدید نمایید.

به عنوان یک تخریب کننده مولد و انگل هایپرانگل متخاصم در تقابل با تخم های تعدادی سوراخ، ساقه، میوه، برگ، گل خوار و پاتوژن های مختلف درون سوژه عمل می کند. نشان داده شده است که کودهای زیستی در محیط های متعدد و حتی در محیط های مشابه نتایج مختلفی دارند. این چیزی است که بسیاری از دانشمندان روی آن کار کرده اند، با این وجود در حال حاضر هیچ وضوح کاملی وجود ندارد. با این حال، ثابت شده است که آنها احتمالا عمیق ترین اثرات را در آب و هوای خشک تر دارند.

ما کشف کردیم که تلقیح مجدد کمپوست استریل شده با B. Amyloliquefaciens W19 درجه قابل مقایسه ای از سرکوب بیماری را به همراه داشت که برای درمان کود بیورگانیک دست نخورده مشاهده شد. به دلیل تامین ماده مغذی فسفر در این تحقیق از سوپر فسفات تریپل و RP استفاده شد.

از بخش‌های زیادی از منبع موجود مواد مغذی تشکیل شده است که در مقایسه با کودهای شیمیایی، امکان‌پذیری آن را در کشت محصولات افزایش می‌دهد. 2 نتایج درمان را در پیشرفت گیاه نشان می دهد که به صورت میانگین وزن بر حسب گرم اندازه گیری می شود. نوار خاکستری نمودار نشان دهنده کود آلی مطابق با اختراع فعلی است و نوار سیاه نشان دهنده مدیریت استفاده شده است.

کاهش 30% نیتروژن از FSFD میانگین جذب 12% فسفر و 24% پتاسیم را در T کاهش داد. کمترین جذب N، P و K در درمان مدیریتی کشف شد. به طور معمول، عملکرد دانه در بورو آبی در مقایسه با T بیشتر بود. الگوی عملکرد فصول آبی بورو الگوی مشابهی از فصول مرطوب T. Aman اتخاذ کرد، عملکرد دانه در BoF 70% N به عنوان اوره، 100% K به عنوان MoP در محدوده قرار گرفت. از 6.0 تا 8.9 تن در هکتار با میانگین 7.87 تن در هکتار. در این درمان، مقدار 25 درصد عملکرد دانه زیر میانگین 7.22 تن در هکتار و بالاتر از صدک هفتاد و پنجم 8.64 تن در هکتار بود.

فراوانی نسبی یک گروه طبقه‌بندی معین در هر نمونه به‌عنوان عدد توالی‌های وابسته به آن گروه تقسیم بر تعداد کل توالی‌ها محاسبه شد. مقیاس‌بندی چند بعدی غیر متریک مبتنی بر عدم تشابه Bray-Curtis ماتریس انجام شد و با استفاده از بسته نرم افزاری وگان R برای کشف تغییرات در جوامع میکروبی ترسیم شد. تجزیه و تحلیل واریانس چند متغیره جایگشتی برای قضاوت در مورد تأثیر کود بر کل محله میکروبی خاک با استفاده از پکیج R vegan dea انجام شد. در حالی که مانتل نگاهی به بسته نرم افزاری وگان R برای تعیین همبستگی بین اجتماع میکروبی خاک و بروز بیماری های پژمردگی فوزاریوم اجرا شد. انعطاف‌پذیری گیاه در برابر آفات و برخی از تنش‌های غیرزیست مانند خشکی، آب اضافی و نوسانات شدید دمایی به دلیل کودهای زیستی بهتر است.

به نیتروژن بهتر روی آورید

این کودها معمولاً از مواد گیاهی یا مواد معدنی موجود به دست می‌آیند و در نوع مایع یا دانه‌ای هستند. کودهای بیولوژیکی با کودهای طبیعی که از ضایعات گیاهی، حیوانی یا انسانی به دست می‌آیند متفاوت است. مشاوران صنعت می گویند که استفاده از کودهای آلی می تواند چمن سالم تر و متراکم تر با سایه عمیق تر ایجاد کند که در برابر خشکسالی و بیماری مصونیت بیشتری دارد. خاکی که با کودهای آلی استفاده می شود، مدیریت آب را بهبود می بخشد. میکروارگانیسم‌های مذکور در مجموعه کشت نوع اسپانیایی ذخیره شده‌اند و شماره‌های الحاقی CECT-5802 برای Azospirillum brasilense M3 و CECT-5801 برای Pantoea dispersa C3 اختصاص داده شده‌اند. کود آلی مذکور از محصولی تشکیل شده است که توسط یک کمک قوی تشکیل شده است، که در آن میکروارگانیسم‌ها بی‌حرکت شده‌اند و علاوه بر این حاوی مواد مغذی لازم برای تضمین بقای آن‌ها، پس از تلقیح محصولات، به‌عنوان یک سیستم آهسته رهاسازی ظاهر می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه محصولات کشاورزی از این سایت بازدید نمایید.

برنامه های اولویت دار

یک رقت سریال از 108 به 102 ژن کپی میکرولیتر از ژن ITS از سویه Foc-TR4 به عنوان یک نسخه معمولی استفاده شد. فراوانی سودوموناس و باسیلوس با استفاده از سنجش SYBR Green با آغازگرهای Ps-for/Ps-rev و Bs16S1/Bs16SR به ترتیب تعیین شده است. یک رقت سریال از 108 به 102 کپی ژن میکرولیتر 1 از ژن 16S rRNA از سویه های سودوموناس فلورسنس و باسیلوس سوبتیلیس به عنوان نیاز استفاده شد. هر سنجش در سه تکرار انجام شد و نتایج به عنوان مقادیر log10 (تعداد کپی هدف g-1 خاک) قبل از تجزیه و تحلیل آماری اضافی بیان شد.

مزیت اصلی استراتژی برای به دست آوردن محصول بر اساس اختراع فعلی، مدل مرحله جدید خشک کردن است. شرح مختصر نقشه ها شکل. 1 نتایج تیمارهای کوددهی در گیاهان را نشان می دهد که با کود آلی مطابق با اختراع حاضر به دست آمده است. تصور می‌شود که گونه‌های مختلف محصولات زراعی نتایج کاملاً متفاوتی بر روی ریزوسفر دارند، علاوه بر این مشخص شد که سویه‌های جدا شده در گونه‌ای از گونه‌های گیاهی تأثیر کاملاً متفاوتی بر روی ریزوسفری که از آن جدا شده است نسبت به سایر محصولات زراعی دارد. /p>

در بسیاری از موارد، زباله ها در کنار جاده ها ریخته می شوند و محیطی ناسالم ایجاد می کنند. شهر داکا به تنهایی روزانه تقریباً 5800 تن زباله طبیعی قوی تولید می کند که حداقل 80 درصد آن برای کمپوست سازی مناسب است (روتنبرگر و همکاران، 2006). حدود نیمی از آن توسط شرکت داکا سیتی جمع‌آوری می‌شود و مابقی آن در مناطق باز باقی می‌ماند و باعث آلودگی هوای محیطی می‌شود. مدیریت صحیح این گونه زباله ها انتشار بنزین گلخانه ای را تقریباً 89000 تن دی اکسید کربن در سال کاهش می دهد. با این وجود، مشاهدات اولیه ما نشان می‌دهد که کمپوست‌سازی مشترک این مواد با RP باعث بهبود محتویات زیستی P می‌شود (ناهر و همکاران، 2018).

سلامت افرادی که سبزیجات تولید شده با افزودن کودهای شیمیایی را مصرف می‌کنند بسیار در خطر است. کودهای زیستی همراه با کودهای کمپوست مخلوط شده و برای یک شب نگهداری می شوند. سپس این مخلوط روی خاکی که بذرها باید کاشته شوند باز می شود. این تکنیک برای محصولات برنج قابل استفاده است. نهال ها به مدت 8-10 ساعت در بستر آب کاشته می شوند. این یک محصول سازگار با محیط زیست و غیر بیماری زا است که در مجموعه وسیعی از محصولات به خوبی در گیاهان باغبانی و تزئینی مانند سیب شلتوک، نیشکر، برنجال، ذرت، پنبه، سبزی، مرکبات و غیره استفاده می شود.

MIUS و AJ ارزیابی آزمایشگاهی را انجام دادند. FHK، MHRH، AI، MM، و MBH آزمایش‌هایی را در ایستگاه‌های تحقیقاتی BRRI انجام دادند و با آزمایش‌های نمایشی مزرعه‌ای کشاورزان مرتبط شدند. MRI و MSK امکاناتی را برای انجام آزمایش‌ها در ایستگاه‌های آنالیز BRRI فراهم کردند.

نهال‌های سنتی بافت موز در ارلن‌های ارلن کشت شده و با محلول هوگلند استریل با انرژی اصلاح شده آبیاری شدند. پس از دو هفته، نهال ها به گلدان های 400 میلی لیتری پر شده با بستر استریل که از قبل با B. Amyloliquefaciens W19، Pseudomonas sp تلقیح شده بود، منتقل شدند. PSE82 یا مخلوطی از W19 که با PSE78 یا PSE82 ترکیب شده است. [newline] در همه موارد، تراکم تلقیح نهایی 1×108 CFU/g از بستر بود. گلدان ها روی نعلبکی های کوچک قرار گرفتند، با محلول هوگلند با قدرت اصلاح شده آبیاری شدند، به طور تصادفی در سینی ها قرار گرفتند و به محفظه توسعه (دمای معمول 28 درجه سانتی گراد، رطوبت نسبی 80٪، 16 ساعت روشنایی / 8 ساعت تاریکی) منتقل شدند.

اهمیت نسبی بخش های مختلف بیو

علاوه بر این، در مورد اینکه کدام بخش از کودهای بیورگانیک بیشتر مسئول ایجاد اثرات سرکوب کننده بیماری بر کاربرد هستند، اندکی فکر می شود. این بخش ها شامل خود عامل کنترل زیستی، ماهیت فیزیکی-شیمیایی بستر کمپوست و گروه میکروبی ساکن در کمپوست است. تفکیک اهمیت نسبی بخش‌های خاصی از کودهای زیست آلی و درک نحوه حرکت آن‌ها گام مهمی در جهت طراحی و بهینه‌سازی روش‌هایی برای بهبود مؤثر عملکرد میکروبیوم خاک است. ورودی های اساسی ویتامین ها برای کشاورزی پایدار و طبیعی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

علاوه بر این، کودهای شیمیایی Pi بلافاصله در خاک تثبیت می شوند، به طوری که کمتر از 20 درصد کود اضافه شده توسط پوشش گیاهی جذب می شود. بنابراین، تخفیف در منابع Pi، از یک سو، و آلودگی های زیست محیطی ناشی از تولید و عملکرد کود شیمیایی Pi، از سوی دیگر، استفاده از باکتری های حل کننده فسفات یا کودهای زیستی فسفاته را ایجاب کرده است. تأثیر کودهای شیمیایی و آلی بر صفات برگ، عملکرد، جذب و اثربخشی عناصر غذایی، فسفر و گوگرد در گیاه Camelina sativa L.

محدوده پروبیوتیک عملکرد میکروبیوم ریزوسفر و سرکوب بیماری های گیاهی را افزایش می دهد. جدایه‌های Amyloliquefaciens W19 و Pseudomonas با استفاده از روش‌های رویارویی پتری دیش همانطور که توسط Berendsen توصیف شد، اندازه‌گیری شد. به طور خلاصه، هر ایزوله سودوموناس و B. Amyloliquefaciens W19 در محیط TSB 5 میلی لیتری تلقیح شد و به مدت یک شب در دمای 30 درجه سانتی گراد در 180 دور در دقیقه انکوبه شد.

به منظور به دست آوردن تلقیح، ابتدا ضروری است که همه میکروارگانیسم ها به صورت جداگانه در محیط رشد قابل استفاده رشد کنند، زیرا هر یک از آنها فیزیولوژی خاصی دارد. پس از گذشتن از این مرحله، میکروارگانیسم ها به ذغال سنگ نارس استریل حاصل از تجزیه مواد آلی در مناطق سیل زده تلقیح می شوند و در کیسه های پلاستیکی 250 گرمی توزیع می شوند. پیت وسیله ای برای حمل محصول به روستا است. 5 بسته تلقیح میکروبی سیاه رنگ، که قوام ویسکوزیته دارد، سپس با صد لیتر آب مخلوط می شود.



:: موضوعات مرتبط: کود کشاورزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد