نوشته شده توسط : یک دوست

 

دندان های خود را با دقت نخ دندان بکشید و مطمئن باشید که ارزشش را دارد زیرا پس از اتمام درمان ارتودنسی دندان های سفیدتر و زیبایی خواهید داشت. در بیشتر موارد، متخصصین ارتودنسی به شما نحوه استفاده از نخ دندان را در کلینیک خود آموزش می دهند. هنگام استفاده از نخ دندان در طول درمان ارتودنسی باید نکاتی را در نظر گرفت.

نسخه های براکت سیم مستقیم

علاوه بر این، این بخش خدمات بالینی را برای آیوواها و کارمندان (و خانواده های آنها) دانشگاه آیووا ارائه می دهد. دانشکده مراقبت های نخبه با کیفیت آکادمیک را با آخرین فناوری و روش های مبتنی بر شواهد ارائه می دهد و بهترین نتایج را برای پیچیده ترین موارد ارائه می دهد. دستیاران ارتودنسی مراقبت های با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را با حدود نیمی از هزینه بازار ارائه می کنند (و به طور کامل برای کارکنان دانشگاه آیووا پوشش داده می شود). اگرچه هر قرار ملاقات ممکن است کمی بیشتر طول بکشد زیرا توسط یکی از اعضای هیئت علمی ما نظارت می شود، بیماران ما از نتایج راضی هستند.

ارتودنسی و ارتودنسی صورت یکی از این رشته هاست. متخصص ارتودنسی شما 24 تا 36 ماه دیگر را برای یادگیری همه چیزهایی که در مورد چینش دندان ها و فک ها باید بدانید، سرمایه گذاری کرده است. هر دو مراقبت های حرفه ای را ارائه می دهند که به بیماران کمک می کند تا سلامت دهان و دندان خوبی داشته باشند و هر دو فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی هستند. دندانپزشک شما ممکن است درمان اولیه ارتودنسی را انجام دهد یا شما را به متخصص ارتودنسی ارجاع دهد.

بنیاد بهداشت دهان و دندان از گزارش واکسیناسیون کمیته بهداشت و مراقبت اجتماعی استقبال می کند

این تعجب آور نیست زیرا اکثر پزشکان هیچ آموزشی در زمینه بهداشت دهان و دندان در دانشکده پزشکی ندیده اند و تعداد کمی از آنها نیاز به به روز رسانی دانش خود را در آن زمینه پس از فارغ التحصیلی احساس می کنند. این شکاف های دانش آنها را شناسایی می کند که ممکن است از طریق مداخلات آموزش بهداشت و احتمالاً بررسی برنامه درسی اصلاح شود. امید است که این امر علاقه آنها را برای شناسایی و ارجاع مناسب بیماران مبتلا به مال اکلوژن تحریک کند. اکثریت (3/75 درصد) در سال های بالینی و 7/24 درصد در سال های پیش بالینی بودند.
برای مشاهده مقالات دیگر در وبسایت، به آدرس https://www.ytservice.ir مراجعه کنید.

بریس برای کودکان و نوجوانان

دیپ بایت زمانی اتفاق می افتد که دندان های جلویی بالایی دندان های جلوی پایین را بیش از حد بپوشانند. از نحوه تمیز کردن بریس گرفته تا خوردن و آشامیدن با بریس، مراقبت از بریس یا تراز کننده خود را بیابید. ترازهای قابل جابجایی شفاف راه حلی محتاطانه و راحت هستند.

ارتودنتیست ها طیف وسیعی از درمان ها را بر اساس نیاز شما ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با دندانپزشک خود صحبت کنید یا یک قرار ملاقات با متخصص ارتودنسی تعیین کنید. هدگیر اغلب همراه با بریس یا سایر وسایل ارتودنسی استفاده می شود.

اما علاوه بر مزایای زیبایی، ارتودنسی عملکرد جویدن را بهبود می بخشد و سلامت دهان و دندان را بهتر می کند. کلینیک ارتودنسی خانواده ردموند در دانشکده دندانپزشکی Arthur A. Dugoni طیف کاملی از خدمات ارتودنسی را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد. کلینیک ما که به عنوان یک پیشرو در این زمینه شناخته شده است، بهترین خدمات ارتودنسی را ارائه می دهد. ما متعهد به مراقبت از شما هستیم و از فرصتی برای همکاری با شما برای ایجاد لبخندی شادتر و سالم تر برای مادام العمر استقبال می کنیم. برنامه بالینی بر تشخیص، طرح درمان و طرح مکانیک بیماران مبتلا به مال اکلوژن های مختلف تاکید دارد. دانشجویان از نزدیک با اساتید و دستیاران در کلینیک ارتودنسی بر روی بیماران همکاری خواهند کرد.

ارتودنتیست ها و دندانپزشکان هر دو به بیماران کمک می کنند تا سلامت دهان و دندان خود را بهبود بخشند، اما به روش های مختلف. دندانپزشکی یک تخصص پزشکی گسترده است که با دندان ها، لثه ها، اعصاب و فک انجام می شود، در حالی که ارتودنسی یک تخصص در دندانپزشکی است که بر اصلاح بایت، اکلوژن و صافی دندان ها تمرکز دارد. بورک و فلین دندانپزشک هستند، اما همه دندانپزشکان دارای مجوز ارتودنتیست نیستند. بسیاری از افراد زمانی که می خواهند ظاهر لبخند خود را بهبود بخشند به ارتودنسی فکر می کنند. اما درمان ارتودنسی می تواند سلامت و عملکرد دهان را نیز بهبود بخشد.
به منظور دسترسی به مقالات دیگر در سایت، به آدرس https://www.digitalartgroup.ir مراجعه نمایید.

دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی نکاتی را در مورد نحوه مسواک زدن و نحوه نخ دندان کشیدن با نخ نخ به شما ارائه می دهد. پس از نخ دندان کشیدن، آن را در یک توپ کوچک بغلتانید و در سطل زباله قرار دهید.

برنامه ترکیبی Ph.D./Certificate نیز به سمت آماده سازی دانشجو برای شغلی در تحقیق و تدریس است. تاکید بر تحقیقات عمیق و در عین حال شامل تجربه بالینی قوی وجود دارد. این برنامه منجر به دریافت گواهی ارتودنسی به همراه مدرک دکترا می شود. درجه. مدت زمان این برنامه منوط به پیشرفت تحقیقاتی هر فرد است. متقاضیان برنامه ترکیبی Ph.D./Certificate در حال حاضر باید یک دکترای کارشناسی ارشد باشند. دانشجو در UConn Health در وضعیت خوبی.

بیماری. انواع مختلف بد بایت عبارتند از: اوربایت، کراس بایت، اورجت و اپن بایت. ما طیف گسترده ای از درمان های ارتودنسی، از جمله بریس های مجزا و ترازکننده ها را ارائه می کنیم. ما به طور مستمر روی شبکه بیش از 2500 دندانپزشک، بهداشتکار و پرستار با تجربه و قابل اعتماد خود سرمایه گذاری می کنیم، به این معنی که بیماران ما بهترین مراقبت های دندانی را دریافت می کنند. طیف وسیعی از درمان های ارتودنسی بسته به نیازهای بالینی و ترجیحات شما در دسترس است.

پزشکان همچنین بر اساس ارزیابی بالینی، نیازهای ارتودنسی شما را توضیح داده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. با هدف تشخیص دقیق و ایجاد بهترین برنامه درمانی برای شما، باید یک نوبت دیگر برای ثبت سوابق تعیین کرد. معمولاً شامل عکسبرداری با اشعه ایکس، عکس و اسکن داخل دهانی است. پس از تمام سوابق و ارزیابی بالینی، پزشکان گزینه های درمانی، مزایا و معایب آنها را توضیح خواهند داد.

حتی اگر دندانپزشک شما بتواند وسایلی مانند الاینر یا بریس را روی دندان ها بگذارد، این باعث نمی شود که او یک متخصص ارتودنسی باشد. اگر دندان های شما شلوغ باشد یا اگر دندان به شدت از موقعیت خود خارج شده باشد، ممکن است نیاز به کشیدن دندان باشد. جراحی فک (یا جراحی ارتوگناتیک) ممکن است زمانی مورد نیاز باشد که تفاوت های عمده ای در اندازه یا موقعیت فک بالا و پایین وجود داشته باشد. اگر ارتودنتیست شما فکر می کند که به جراحی فک نیاز دارید،



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: برچسب‌ها: دندانپزشکی , دندانپزشکی زیبایی , ارتودنسی , ارتودنسی دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

زمان انتظار بسته به در دسترس بودن پزشکان و تعداد ثبت نام در منطقه شما متفاوت است. پس از برنامه رزیدنتی پزشکی خانواده، فارغ التحصیلان باید امتحانی را که توسط هیئت تخصصی پزشکی آمریکا، برای کسانی که دارای مدرک MD یا انجمن استئوپاتی آمریکا هستند، و برای کسانی که دارای DO در طول مدت حرفه خود هستند، آزمایش مجدد دوره ای و جمع آوری اعتبارات آموزش مداوم پزشکی برای حفظ گواهینامه و مجوز لازم است. پس از ورود به کالج، یک پزشک خانواده مشتاق دوره های پیش نیاز مقطع کارشناسی را در فیزیک، شیمی، شیمی آلی و زیست شناسی تکمیل می کند.

لیست انتظار ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در تمام کلینیک ها و خدمات بهداشتی اجتماعی در BC بسیاری از پزشکان می توانند شما و خانواده شما را درمان کنند. در اینجا نحوه تمایز بین پزشکان مراقبت های اولیه، پزشکان خانواده و متخصصین داخلی آورده شده است.
لطفاً جهت دریافت مقالات بیشتر به سایت به آدرس https://www.agfadesign.ir مراجعه نمایید.

مراقبت مجازی

از آنجایی که پزشکان خانواده بیشتر در شرکت های بزرگ مراقبت های بهداشتی کار می کنند، مسیرهای شغلی آنها پیچیده تر می شود و این تخصص را بالکان می کند. نقش های کاری و هویت حرفه ای آن ها به طور فزاینده ای به سمت طاقچه گرایی می رود. از آنجایی که پزشکان خانواده طیف گسترده ای از بیماری ها را درمان می کنند، آنها می توانند پزشک مراقبت های اولیه شما در هر مقطعی از زندگی شما باشند. پزشکان خانواده مشاوره های شخصی را برای کمک به بیماران در حفظ سبک زندگی سالم ارائه می دهند.

هر دو پزشک مراقبت های اولیه محسوب می شوند و در چندین رشته فوق تخصص آموزش دیده اند. هاف توضیح می دهد که پزشک خانواده به عنوان نسخه ای تقویت شده از ایده «پزشک کشور» در نظر گرفته شد. در زمانی که روابط پزشک و بیمار در مواجهه با شیوه های پزشکی به سبک فست فود بسیار معامله گرانه در حال تبخیر است، این ایده آل هم نوستالژیک و هم انقلابی به نظر می رسد.

برای اطلاعات عمومی سلامت یا توصیه علائم، لطفاً در هر زمانی از روز یا شب با ما تماس بگیرید. برای صحبت با یک متخصص اطلاعات و ارجاع، با لینک بهداشت به شماره 811 تماس بگیرید. متخصصان بهداشت - از جمله کسانی که در شبکه های مراقبت اولیه (PCNs) هستند - از یک بیمار محور استقبال می کنند... از یک شبکه مراقبت اولیه در منطقه خود بخواهید تا به شما کمک کند تا یک پزشک خانواده پیدا کنید. وزارت بهداشت برای کمک به مردم در حفظ سلامت، ارائه مراقبت های با کیفیت بالا در مواقع نیاز و محافظت از سیستم بهداشتی برای نسل های آینده تلاش می کند. کالج پزشکان خانواده بریتیش کلمبیا در قلمرو واگذار نشده مردمان ساحلی سالیش، از جمله قلمروهای xʷməθkwəy̓ əm (Musqueam)، Skwxwú7mesh (Squamish) و Səl̓ ílwətaʔ/Selilwitle-Witulh.

علل درد مزمن

پزشکان خانواده معمولاً اولین پزشکانی هستند که اکثر مشکلات پزشکی را تشخیص داده و درمان می کنند. اگر نیاز به مراجعه به پزشک متخصص دارید، معمولاً به پزشک خانواده نیاز دارید تا شما را معرفی کند. کلینیک trang chính یک عمل خانوادگی بیمار محور است که بیمار/مشتری آن را به عنوان مکانی معرفی می کند که به عنوان یک پایگاه خانگی یا مرکز مرکزی برای مراقبت به موقع و هماهنگی تمام نیازهای بهداشتی و پزشکی شما در طول زمان عمل می کند.

یک PA یا دستیار پزشک، یک متخصص پزشکی دارای گواهی ملی و دارای مجوز دولتی است. اگرچه وظایف خاص آنها به محیط کار، قوانین ایالتی و تخصص آنها بستگی دارد، PA می تواند سابقه پزشکی شما را بگیرد، معاینات را انجام دهد، بیماری ها را تشخیص داده و درمان کند، آزمایش ها را سفارش و ارزیابی کند و نسخه بنویسد. کلینیک پزشک خانواده متعهد به ارائه مراقبت های بیمار محور و با کیفیت بالا به بیماران در هر سنی است.

منیتوبا سلامت

آنها هر دو قادر به تشخیص و درمان بسیاری از شرایط هستند و هر دو شما را در پیشگیری از بیماری و تشخیص زودهنگام مشکلات سلامتی در حالی که هنوز قابل درمان هستند راهنمایی می کنند. در نهایت، انتخاب هر دو نوع پزشک مزایایی دارد. پزشکان خانواده یک فروشگاه مراقبت پزشکی یک مرحله ای هستند که به درمان کل فرد اختصاص داده شده است. بر خلاف متخصصان، پزشکان خانواده هر عضو و هر بیماری را در هر دو جنس در هر سنی درمان می کنند.

آنها طیف گسترده ای از مسائل بهداشتی را درمان می کنند و می توانند به هماهنگی درمان پزشکی شما با متخصصان مختلف کمک کنند. اگر خودتان پزشک خانواده پیدا کرده اید، نیازی به انجام اقدامات بیشتر ندارید. تاریخ شروع پیگیری شما با پزشک به طور خودکار به ثبت نام شما در لیست انتظار پزشک خانواده کبک پایان می دهد. [هاف] ناهماهنگی شناختی تمرین پزشکی خانواده را در یک سیستم مراقبت بهداشتی شکسته نشان می دهد.

بسیاری از پزشکان خانواده از طریق آموزش فلوشیپ اضافه شده، مامایی، پزشکی ورزشی و مراقبت های تسکینی را نیز در عمل خود گنجانده اند. برای بسیاری از افراد، داشتن پزشکی که از سابقه شخصی و خانوادگی شما آگاه است می تواند مفید و آرامش بخش باشد. و اگر وضعیت شما فراتر از محدوده آموزش پزشک خانواده باشد، ممکن است شما را به یک متخصص ارجاع دهند. با مراقبت گروهی از پزشکان از این گروه خدمات دریافت خواهید کرد. توجه به این نکته ضروری است که تحت نظر پزشک خانواده خاصی نخواهید بود.

دریابید که چگونه پزشکان خانواده و شبکه های مراقبت اولیه با هدف تضمین آینده ای سالم تر برای همه آلبرتایی ها با هم کار می کنند. خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا به شهرستان ماکمب شمال شرقی با خدمات چند رشته ای جدید بومونت رسیده است... پزشکان خانواده 4 سال دانشکده پزشکی و 3 سال اقامت را به پایان رسانده اند. هنگامی که بیمار هستید، چه به دلیل سرماخوردگی یا یک چیز جدی تر، ممکن است ابتدا به PCP خود مراجعه کنید. آنها برای درمان افراد در هر سنی برای طیف گسترده ای از مسائل پزشکی، از جمله پیشگیری و نگهداری بیماری، آموزش دیده اند.
مشاهده مقالات دیگر https://www.dorrizan.ir

پزشک شما همچنین از شما در مورد عادات سبک زندگی، داروها، سلامت روانی و سایر نگرانی های مرتبط با سلامتی شما سوالاتی می پرسد. ما با اکثر شرکت های بیمه بزرگ به عنوان حسن نیت برای بیمارانمان قرارداد داریم. برای دریافت مشاوره یا خدمات بهداشتی، باید نقطه دسترسی مراقبت های اولیه را در منطقه خود انتخاب کنید.

فارغ التحصیلان باید آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده را قبل از اینکه بتوانند پزشکی انجام دهند، بگذرانند. از ابزار جستجوی کالج پزشکان و جراحان آلبرتا برای یافتن اطلاعات مربوط به هر متخصص یا پزشک خانواده در آلبرتا استفاده کنید. گروه پزشکی Appletree به ارائه بهترین خدمات بهداشتی هم به بیماران و هم به پزشکان اختصاص دارد. آنها همچنین می توانند برای درمان بیماری های مزمن، اغلب با هماهنگی با متخصصان، داروها را تجویز یا دوباره پر کنند. بازدید از یک پزشک یا پرستار از طریق بودجه عمومی تامین می شود - به این معنی که شما مجبور به پرداخت هزینه نیستید. رابطه ای که با پزشک خانواده خود دارید برای سلامتی شما مهم است.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , خدمات درمانی , کلینیک پزشکی , پزشک متخصص ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

مواد قالب گیری نقش حیاتی در اعمال دندانپزشکی ترمیمی شما دارند. برای لوازم تأثیرگذاری برتر که احتمالاً سازگار با محیط زیست هستند و در برابر ضد عفونی کننده ها مقاوم هستند، Kerr Dental را انتخاب کنید. Kerr Dental’s Take 1 Advanced VPS نمایش‌های صحیح و دقیق را تضمین می‌کند که از اشتباهات رایج استراتژی‌های برداشت متفاوت جلوگیری می‌کند. سابقه طولانی ما در ایجاد لوازم آرایشی پیشرفته که انتظارات متخصصان در حوزه دندانپزشکی را برآورده می کند، Kerr Dental را بالاتر از بقیه قرار می دهد.

با Dental Select، می‌توانید از هر یک از 360000 نقطه ورودی در شبکه سراسری Platinum ما مراقبت دریافت کنید. مهم نیست کجا بروید، می توانید مطمئن باشید که ارائه دهنده مناسب را در نزدیکی خود خواهید یافت. اگر سعی کرده اید یک دندانپزشک در Surrey، BC یا دندانپزشکی در Delta پیدا کنید، ما در حال حاضر بیماران جدیدی را می پذیریم و می نشینیم تا بهترین مرحله مراقبت را به شما ارائه دهیم. دندانپزشکان ما و کل کارگران در Surrey، BC مطمئن هستند که به عنوان یک بیمار، انتظارات شما مکرراً فراتر خواهد رفت.

موارد علمی Gbt از سراسر جهان

می‌توانید به Kerr Dental اعتماد کنید که می‌تواند به شما کمک کند در مطب دندانپزشکی منظم بمانید. ابزارها، ابزارها و مکان‌های دندانپزشکی که توسط کارکنان دندانپزشکی و بیماران به طور روزمره استفاده می‌شود، اگر به‌درستی ضدعفونی و استریل نشوند، می‌توانند میزبان عفونت‌های مضر باشند. انتخاب بهترین دستگاه های ضدعفونی کننده و ضدعفونی کننده برای پردازش مجدد ابزار همیشه کار ساده ای نیست. با تعداد بسیار زیادی از اقلام موجود در بازار، Kerr Dental آگاه است که بسیاری از متخصصان سلامت مشتاق هستند تا پاسخ مناسب را جستجو کنند و آماده پاسخگویی به این چالش هستند. دندانپزشکی از این جهت منحصر به فرد است که دانشجویان کالج دندانپزشکی را ملزم به داشتن تخصص پزشکی مبتنی بر شایستگی می کند که فقط از طریق مربیگری آزمایشگاهی تخصصی تحت نظارت و مراقبت مستقیم از افراد مبتلا به دست می آید.

کرر اندودنتیکس چه در انجام میکروجراحی دقیق، چه انجام دادن دور یک ارسال یا به سادگی هم زدن هیپوکلریت سدیم در داخل کانال، می‌تواند نیازهای اولتراسونیک ریشه شما را برآورده کند. خط اولتراسونیک Kerr Endodontics که در اصل توسط دکتر گری کار طراحی شده است، دارای آنچه شما برای به انجام رساندن این کار نیاز دارید، دارد. Kerr طیف گسترده‌ای از پیشنهادات اولتراسونیک، از جمله نکات SJ برای آماده‌سازی‌های خوب، پیشنهادات میکروجراحی با پوشش الماس، و طیف گسترده‌ای از نکات تخصصی را ارائه می‌کند تا ما در موقعیتی باشیم که بتوانیم نیازهای ریشه اولتراسونیک شما را برآورده کنیم. افزایش هزینه ها و کاهش روحیه در دندانپزشکی HS تحقیقات جدید و جدیدترین مذاکرات با وزارت بهداشت. Delta Dental of California and Affiliates بخشی از Delta Dental Plans Association است. ما از طریق DeltaVision در 15 ایالت و ناحیه کلمبیا پوششی تخیلی و پیشگو ارائه می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سایت بازدید نمایید.

دسترسی ممنوع

دندانپزشکی دندانپزشک با کمک یک دستیار دندان، فرد مبتلا را درمان می کند. ایمپلنت‌ها پایه‌های کوچک و محکمی هستند که از فولاد ساخته شده‌اند و احتمالاً در حفره استخوانی که مینای دندان وجود ندارد قرار می‌گیرند. ایمپلنت ممکن است به ضمیمه ای به نام اباتمنت نیاز داشته باشد که مانند یک آماده سازی تاج عمل کند. ما دوره های کلاس جهانی را ارائه می دهیم و مهارت های ما در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، از جمله عضویت جدید ما در آزمون دانشکده جراحی دندان. خوردن و مصرف زیاد شیرینی خطر ابتلا به پوسیدگی دندان را افزایش می دهد.

خط جامع نکات سرنگ هوا/آب ما یک راه حل سازگار با محیط زیست برای پیشگیری از عفونت است که می تواند ماهرترین متخصصان دندانپزشکی و پایگاه مشتریان آنها را راحت کند. ابزارهای مختلف تجهیزات تشخیصی دندان ما دقت، قابلیت اطمینان و راحتی را ارائه می دهند. وقتی صحبت از پر کردن کامپوزیت دندان شما می شود، کر مدلی است که راهی برای باور آن پیدا خواهید کرد. خانواده کامل محصولات کامپوزیت دندان ما تمام نیازهای باندینگ شما را برآورده می کند. مواد پرکننده دندان منحصر به فرد Kerr تضمین می کند که حرفه ای ها تعادل کاملی بین سهولت تخصیص و جابجایی بهینه ایجاد می کنند.

و همه ما می دانیم که سلامت دندان های شما به همان اندازه مهم است زیرا سلامت جامعه ما. "من به دنبال یک دندانپزشک جدید پس از انتقال به قلمرو بودم و در نعنا اتفاق افتاد. آنها بسیار حرفه ای هستند و من مراقبت عالی را دریافت کردم. کارگران دوستانه و آگاه هستند و محل کار بسیار شفاف است." ما اصلی‌ترین iPad‌های مشخصه، هدفون‌های Beats و صندلی‌های ماساژ درمانی مبتنی بر چرم بودیم تا سفر شما را به سمت لوکس و راحت کنیم.

عملکرد دندانپزشک قانونی در درجه اول مستندسازی و تأیید هویت است. ریشه دندان – درمان ریشه و بررسی بیماری های پالپ دندان و بافت های پری آپیکال. نقص های غیر قابل برگشت مینای دندان ناشی از یک بیماری سلیاک درمان نشده. آنها تنها سرنخ تشخیص آن خواهند بود، حتی در صورت عدم وجود علائم گوارشی، اما اغلب با فلوئوروزیس، تغییر رنگ تتراسایکلین، بیماری ریفلاکس اسید یا علل دیگر اشتباه گرفته می شوند. مؤسسه ملی سلامت معاینه دندانپزشکی را در پروتکل تشخیصی بیماری سلیاک گنجانده است.

Delta Dental of Iowa یکی از عناصر انجمن طرح های دندانپزشکی دلتا است. ما از طریق انجمن سراسری شرکت های دندانپزشکی دلتا، پوشش دندانی را در تمام 50 ایالت، پورتوریکو و سایر مناطق ایالات متحده ارائه می دهیم. دلتا دنتال این را ساده می کند که احتمالاً بیشترین بهره را از مزایای دندان و بینایی خود ببرید. از فرم تماس سریع ما برای دریافت پاسخ سوالات خود استفاده کنید. "این مکان برتر است. کارمندان و دندانپزشک دلپذیر و حرفه ای بودند. من این مکان را به شدت توصیه می کنم." Ten Dental Facial متشکل از دندانپزشکان، ایمپلنتولوژیست ها، پریودنتیست ها، بهداشت، اندودنتیست ها و ارتودنتیست های بسیار معتبری است که همگی در زمینه های مربوطه خود بسیار ماهر و ماهر هستند.

در نتیجه، Kerr Dental مفتخر است که ابزارهای باکیفیت مورد نیاز شما را برای به دست آوردن عنصر ظریف مورد نیاز برای تکمیل ترمیم های شما فراهم کند. کاربیدهای برش و تکمیل در انواع شکل ها و اندازه ها ارائه می شوند که برای دستیابی به نتایج زیبایی بهینه مهم هستند. ساختار تک تکه و فلوت‌های کاربید تیز و دقیق تکمیل زمین، تخصص صاف، بدون لرزش و دنج را ایجاد می‌کنند. Kerr Dental از ارائه سیستم حذف پست رادل هیجان زده است. طراحی شده توسط دکتر کلیفورد رادل، می تواند برای کمک به متخصصان دندانپزشکی استفاده شود تا حتی اساساً پایدارترین پست ها را بدون آسیب به دندان یا ریشه از بین ببرند.

این که آیا باید از وسایل یا ابزار خاصی مانند آبیاری آب استفاده کنید. در صورت نیاز هر 3 تا 4 ماه یا زودتر مسواک خود را تعویض کنید. اگر از مسواک برقی استفاده می کنید، هر 3 تا 4 ماه یکبار سر خود را به همان زیبایی عوض کنید. فلوراید به تقویت مینای دندان کمک می کند و به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند. سایر مسائل بهداشتی خارج از دهان، از زایمان زودرس تا بیماری عروق کرونر قلب را شامل می شود. اطلاعات بیمه دندانپزشکی یا بینایی خود را در حال حرکت در دسترس داشته باشید.

به قرعه کشی ماه ملی لبخند ما بپیوندید چرا ماه ملی لبخند مهم است؟ به بزرگترین کمپین بهداشت دهان و دندان کشور بپیوندید و به انتقال لبخند به ده ها میلیون نفر کمک کنید. IDJ یک نشریه با دسترسی آزاد است، بنابراین تمام مقالات بررسی شده آزادانه برای یادگیری بدون اشتراک در دسترس هستند. در برخی کشورها، هم مدرک پزشکی و هم دیپلم دندانپزشکی برای آموزش مورد نیاز است و دامنه آن شامل انکولوژی سر و گردن و ناهنجاری جمجمه و صورت است. پیشرفت های عمده ای در علم در قرن نوزدهم انجام شد و دندانپزشکی از یک تجارت به یک حرفه تبدیل شد.

انتخاب‌های محصول بی‌سیم ما، آزادی حرکت را برای انجام عمل‌های ریشه در هر مکانی بدون محدودیت نشان می‌دهد. برای اطمینان از اینکه هر پر کردن به طور قابل پیش بینی، موثر و دقیق انجام می شود، متخصصان دندانپزشکی به کر وابسته هستند. چراغ های کیور دندان ما با جدیدترین دانش فنی برای پلیمریزاسیون بهینه کل لوازم کامپوزیت مبتنی بر رزین که در کار دندانپزشکی شما استفاده می شود، طراحی شده اند. با انتخاب بزرگ ما از ابزارهای لایت کیورینگ دندان، تعادل هیجان انگیز و قابل اعتماد امنیت و مهارت را کشف کنید. انتظار نتایج دقیق، قابل اعتماد و سریع با پایان آگاهانه را داشته باشید.

در آریا ما شرکت های دندانپزشکی در ایمپلنت های دندانی، اینویزیلاین



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اگرچه دندانپزشکان معمولی ممکن است به تعدادی از ارائه دهندگان دندانپزشکی زیبایی مانند بلیچینگ کمک کنند تا به عنوان دندانپزشک زیبایی عمل کنند، شما باید برنامه های آموزشی تخصصی را منتقل کنید. دندانپزشکان عمومی ابتدا باید همه نکاتی را در مورد چگونگی ساختن دندان‌ها، دهان و سایر قسمت‌های مرتبط بهتر و دوست‌داشتنی‌تر قبل از شروع درخواست خود به عنوان دندانپزشک زیبایی بیاموزند. در برخی موارد، بیماران ممکن است بخواهند تعداد زیادی از مسائل را به طور همزمان حل کنند. اصلاح لبخند ترکیبی از دو یا چند روش دندانپزشکی زیبایی برای دستیابی به نتایج واقعا جامع است. دندانپزشک شما هر برنامه درمانی را بر اساس خواسته های خاص فرد تنظیم می کند. دندانپزشکی زیبایی شامل درمان هایی مانند روکش، سفید کردن دندان، باندینگ بیومیمتیک و Invisalign® است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سایت بازدید نمایید.

با تصمیم گیری در مورد دندانپزشک عضو AACD، مراقبت های ماهر دندانپزشکی خود را به اندازه کافی درک می کنید که در خط مقدم دندانپزشکی زیبایی باقی بمانید، بنابراین احتمالاً به روزترین و بهترین مراقبت ها را دریافت خواهید کرد. در اینجا درباره دندانپزشکان و تکنسین های آزمایشگاهی اعضای AACD اطلاعات بیشتری کسب کنید. در درخواست ناکسویل ما، دندانپزشکان زیبایی ما از دندانپزشکی بیومیمتیک بیشترین استفاده را می‌کنند. این رویکرد محافظه کارانه ساختار دندان خالص تری را حفظ می کند و از منابع با کیفیت بالا استفاده می کند که قدرت و دوام بهینه را ارائه می دهد. در نتیجه، سلامت دهان حفظ می شود و خطر آسیب در آینده کاهش می یابد.

بازبینی جراحی بینی، کاشت مو و ونیرهای دندان در یک سفر به ایران!

روکش های چینی روکش های نازکی به رنگ دندان هستند که دندانپزشک فوراً روی دندان های موجود اعمال می کند. می توان از آنها برای تغییر ابعاد و شکل دندان، عیوب سطح روپوش، بستن شکاف بین مینای دندان و تغییر رنگ دندان استفاده کرد. دندانپزشکی زیبایی – یا زیبایی – به هر روش دندانپزشکی اطلاق می شود که ظاهر مینا یا لبخند را بهبود می بخشد.

او از سال 2017 به صورت روزانه با Dentaly.org همکاری می کند و با ده ها دندانپزشک برای دقیق و به روز نگه داشتن این مطالب محتوا همکاری می کند. اعتبار BADC ممکن است آرامش بیشتری را برای شما به عنوان یک بیمار فراهم کند، اما این بدان معنا نیست که اساساً مشکلی در دندانپزشکان غیر عضو وجود دارد. اگر به کسی اعتماد دارید که بهترین شکل ظاهر شما را تغییر دهد، باید مطمئن شوید که او در این ناحیه تجربه دارد. نقدهای آنلاین و دهان به دهان معمولاً نشانه های خوبی از صلاحیت آنها هستند.

همکاران ماه ملی لبخند ما

گاهی اوقات می‌توان از مواد پرکننده سفید برای پوشاندن علائم ناخوشایند روی دندان استفاده کرد، در رویکردی مشابه با روکش‌ها. تمام محتوای این وب سایت فقط به عنوان داده ارائه می شود و به هیچ وجه جایگزین توصیه های پزشکی نمی شود. برای هرگونه سوال یا ملاحظاتی در مورد وضعیت پزشکی خود و/یا بدتر شدن وضعیت سلامتی خود، همیشه از پزشک یا دندانپزشک خود راهنمایی بگیرید. تشخیص و تجویز پزشک شما ضروری است و همیشه ابتدا در مورد آن فکر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

روکش‌ها پاسخی سریع و کارآمد برای دندان‌های نامرتب، لکه‌دار، بدشکل یا شکسته هستند. قیمت اصلاح لبخند شما بستگی به درمان هایی دارد که به دست می آورید و شخص خاص شما می خواهد. در Bupa Dental Care، ما به قیمت گذاری مشخص اعتقاد داریم، بنابراین دندانپزشک شما همیشه قبل از شروع درمان هزینه ها را به طور کامل توضیح می دهد. سفید کردن دندان فرآیند سفید کردن دندان برای سفید کردن لبخند شما است. دندان ها ممکن است به مرور زمان تیره شوند یا به دلیل سیگار کشیدن، یا مصرف اسپرسو، چای یا شراب قرمز رنگ شوند. به اعضای تیم دندانپزشکی اهمیت بیش از حد داده می شود، به عنوان کمک کنندگان مهم ما. تکنسین های دندانپزشکی.

این وب سایت از پیکسل فیس بوک برای کمک و بهبود تخصص کاربر شما استفاده می کند. این سایت از Google Analytics برای کمک و بهبود تخصص کاربر شما استفاده می کند. آیا نگران ناراحتی های کار دندانپزشکی در خارج از کشور و دردسرهای سفر هستید؟ صندوق ورودی خود را با پیشنهادات انحصاری، نکات حرفه‌ای و خوراکی‌های متفاوتی که از Colgate شایسته لبخند است، تازه کنید.

دندانپزشکان معمولی و زیبایی می توانند حفره ها را پر کنند و بریج، تاج و روکش اضافه کنند. هر دو حتی می توانند بریس ها را اعمال کنند و روش های مختلف ترمیمی را انجام دهند. درمان‌های زیبایی شامل روکش‌ها، روکش‌ها، بریج‌ها، پرکننده‌های همرنگ دندان، ایمپلنت‌ها و سفید کردن دندان می‌شوند. در این راهنما، احتمالاً می‌توانید همه چیز را در مورد انواع مختلفی از روش‌های دندانپزشکی زیبایی ارائه شده در بریتانیا بخوانید.

بسیاری از دندانپزشکان بدون توجه به تحصیلات، تخصص، مربیگری و تخصصشان در این موضوع، خود را "دندانپزشک زیبایی" می نامند. این امر با هدف غالب بازاریابی برای مبتلایان غیراخلاقی در نظر گرفته شده است. انجمن دندانپزشکی آمریکا دندانپزشکی زیبایی را به عنوان یک حوزه تخصصی مناسب در دندانپزشکی نمی شناسد. با این حال، دندانپزشکانی وجود دارند که خود را به عنوان دندانپزشک زیبایی معرفی می کنند. از آنجایی که خدمات دندانپزشکی در بسیاری از کشورها پرهزینه است، برخی ترجیح می دهند برای ارائه دهندگان ارزان قیمت به خارج از کشور سفر کنند.

از کانتورینگ آرایشی می توان برای بهبود ظاهر مینای دندان استفاده کرد. زمانی که شما دندان های نامنظم یا کمی شلوغ دارید درست است. قبل از شروع، تخمینی از هزینه و یک طرح اصلاحی کتبی بخواهید.

طول عمر متوسط ​​پل ها بسیار شبیه تاج ها است که نزدیک به ده سال است. تغییر شکل دندان بخش هایی از مینا را از بین می برد تا ظاهر دندان را بهتر کند. مینای دندان برداشته شده غیر قابل تعویض است و گاهی اوقات عاج را نمایان می کند. به آن مینای دندان، ادنتوپلاستی، کانتورینگ، بازسازی کانتور، زیبایی کانتور، لاغری، استریپینگ نیز گفته می شود.

تعداد بسیار کمی از دانشکده های دندانپزشکی آموزش عمومی در زمینه دندانپزشکی زیبایی ارائه می دهند. بنابراین، مهم است که یک دندانپزشک برای درک قوانین، آموزش های پس از تحصیل در دندانپزشکی زیبایی را دنبال کند. طرح‌های آموزش دندانپزشکی زیبایی متعدد و معتبری وجود دارد. AACD فرصت های مطالعه فراوانی را برای دندانپزشکان عضو فراهم می کند.

علاوه بر این، دندانپزشکان به بسیاری از مشکلات زیبایی، همراه با دندان های کج، مینای دندان آسیب دیده یا ترک خورده، و شکاف های نامناسب بین دندان ها روی روکش ها تکیه می کنند. باندینگ کامپوزیت به بازیابی دندان پوسیده، شکسته یا تغییر رنگ با استفاده از موادی شبیه به رنگ مینای دندان اشاره دارد. دندانپزشک شما پوسیدگی دندان را مته می کند و کامپوزیت را روی سطح دندان می گذارد، سپس آن را به شکل مناسب قبل از اینکه آن را با یک ملایم با شدت بالا ترمیم کند، به شکل مناسب در می آورد. اکثر روش های زیبایی انتخابی هستند تا ضروری، اگرچه برخی از موارد درمان دارای مزایای ترمیمی هستند. بیمه معمولاً برای روش هایی که از نظر پزشکی ضروری هستند، پرداخت می کند.

در بیشتر موارد، تاج لحظه ای برای حدود دو هفته در جای خود باقی می ماند. در نهایت، شما باید به دنبال کلینیکی باشید که دارای گواهینامه ISO 9001 باشد - به خصوص اگر به دنبال درمان در خارج از کشور هستید. این علامت یک امر رایج جهانی در مدیریت کیفیت را نشان می دهد. اگر کاری که باید انجام دهید توسط NHS پوشش داده شده است، باید به دندانپزشک مشترک NHS خود مراجعه کنید. ایمپلنت‌ها طولانی‌ترین روش برای تعویض دندان هستند و بنابراین به حفظ توده استخوانی در فک نیز کمک می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سایت بازدید نمایید.

کارکنان دندانپزشکی یک قالب برداشته و آن را برای تکنسین دندانپزشکی ارسال می‌کنند که روکش را در آزمایشگاه می‌سازد. سپس روکش به دندان چسبانده می شود تا ترمیم قوی و طبیعی داشته باشد. غذاهای اسیدی و شیرینی مینای بیرونی دندان شما را ضعیف می کند. این نه تنها منجر به پوسیدگی دندان می شود، بلکه باعث می شود لکه ها ریشه دار شوند.

اصلاح لبخند یک طرح درمانی سفارشی است که برای تحقق لبخند عالی شما طراحی شده است. برای واجد شرایط بودن برای دندانپزشکی زیبایی، افراد مبتلا باید از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار باشند. به عبارت دیگر، آنها نباید بیماری لثه، پوسیدگی دندان یا سایر نکات جدی بهداشت دهان و دندان داشته باشند. اگر این مسائل در طول جلسه مشاوره شما در ناکسویل ما وجود داشته باشد، دندانپزشک شما از مراقبت های دندانی مناسب قبل از درمان زیبایی حمایت می کند. روش های دندانپزشکی ترمیمی می تواند سلامت و عملکرد لبخند شما را افزایش دهد و شما را برای هر گونه درمان زیبایی در کنار هم قرار دهد. Thantakit به عنوان قدیمی ترین و قابل اعتمادترین مرکز دندانپزشکی تایلند، نیازهای مختلف بیماران را از سراسر جهان برآورده می کند.

به عنوان مثال، سربار کسب و کار در شهرها گاهی بیشتر از مناطق روستایی است و این باعث افزایش قیمت ها می شود. با این حال، شهرها معمولاً رقبای بیشتری بین کلینیک‌های دندان‌پزشکی دارند، بنابراین اگر در اطراف خود ذخیره کنید، ممکن است پیشنهادات ویژه‌ای برای درمان‌های خاص پیدا کنید. اکثر دندانپزشکان بسته های مالی را ارائه می کنند تا بتوانید قیمت داروهای گران قیمت را گسترش دهید. اگر این مسیر را دنبال کردید، سعی کنید یک معامله 0٪ پیدا کنید تا ارزش آن را به سود پرداخت نکنید.

در مشاوره اولیه شما، دندانپزشک متوجه خواهد شد که چه تغییراتی را می‌خواهید انجام دهید و روی درمان‌هایی تمرکز می‌کند که برای شما بهترین هستند. این موارد می تواند از درمان های ترمیمی مانند پرکردگی های سفید و باندینگ کامپوزیت گرفته تا درمان های زیبایی ساده مانند سفید کردن دندان ها باشد. در مرحله بعد، دندانپزشک شما یک برنامه درمانی سفارشی طراحی می کند تا به بهترین لبخند شما کمک کند. آنها علاوه بر هزینه‌های کامل، هر مرحله از راه‌حل‌ها را توضیح می‌دهند و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

رزین‌های مصنوعی به‌عنوان مواد ترمیم‌کننده تکامل یافته‌اند، زیرا نامحلول، ظاهری شبیه دندان خوب، غیرحساس به کم‌آبی، آسان برای دستکاری و ارزان‌قیمت بودند. رزین های کامپوزیتی معمولاً از Bis-GMA و سایر مونومرهای دی متاکریلات، یک ماده پرکننده مانند سیلیس و در بیشتر کاربردها، یک آغازگر نوری تشکیل شده اند. دی متیل گلیوکسیم نیز معمولا برای دستیابی به خواص فیزیکی خاصی مانند قابلیت جریان اضافه می شود. تطبیق بیشتر خواص فیزیکی با فرمول‌بندی غلظت‌های منحصربه‌فرد هر جزء حاصل می‌شود. آنها می توانند خواص فیزیکی محصولات نهایی مانند زبری سطح، مقاومت در برابر سایش و رفتار رئولوژیکی را بهبود بخشند. گاهی اوقات، ترکیب نانوپرکننده ها یک استراتژی سودمند برای افزایش خواص فیزیکی و مکانیکی کامپوزیت های مبتنی بر رزین است.

لیست نسل های کامپوزیت دندان

رزین های کامپوزیت دندان انواعی از رزین های مصنوعی هستند که در دندانپزشکی به عنوان مواد ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرند. کامپوزیت دندان یک رزین مصنوعی است که به عنوان یک ماده ترمیم کننده محبوبیت پیدا کرده است زیرا نامحلول، زیبایی شناختی، غیر حساس به کم آبی، آسان برای دستکاری و نسبتاً ارزان است. مواد ترمیمی که قبلاً مورد استفاده قرار می‌گرفتند نیاز به آماده‌سازی بیش از حد دندان داشتند تا شکل و فرم حفره خاصی به دست آید تا مواد ترمیمی از تحمل نیروهای اکلوزال حمایت ساختاری کنند. اما با کامپوزیت هایی که شامل مراحل متعددی مانند اسید اچ، عامل باندینگ عاج و سپس کامپوزیت رزین هستند، نیاز به آماده سازی بیش از حد دندان یا گسترش حفره به حداقل می رسد و همچنین استحکام باند بالا می رود. کامپوزیت غیرمستقیم در خارج از دهان، در واحد پردازشی که قادر به ارائه شدت و سطوح انرژی بالاتری نسبت به چراغ‌های دستی است، پخت می‌شود. کامپوزیت های غیرمستقیم می توانند سطوح پرکننده بالاتری داشته باشند، برای مدت طولانی تری پخته می شوند و انقباض پخت را می توان به روشی بهتر مدیریت کرد.

با این حال، بارگذاری پرکننده در کامپوزیت های دندانی باید به دقت کنترل شود زیرا محدودیت هایی وجود دارد. چالش های مکانیکی که این مواد با آن روبرو هستند به خوبی درک شده است، اما تحقیقات اثرات بسیاری از عوامل بیوشیمیایی را شناسایی کرده است. مواد با تخریب زیستی از منابع میزبان از جمله فعالیت هیدرولاز بزاقی و MMP های عاج که کلاژن لایه هیبریدی را تجزیه می کنند، مواجه می شوند. تخریب بیرونی توسط باکتری های دهان، به ویژه پاتوژن های پوسیدگی زا و ریشه، مواد ترمیمی و دندان باقی مانده را تخریب می کند. در نهایت، حدت این باکتری ها با محصولات جانبی تجزیه زیستی بازسازی افزایش می یابد و یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد می کند که منجر به افزایش تخریب می شود.

برای غلبه بر این، کامپوزیت های میکروپر شده، کامپوزیت های نانو پر شده و سایر کامپوزیت های هیبریدی با استفاده از ذرات بسیار کوچکتر برای پر کردن ماتریس توسعه یافتند. با این پیشرفت ها، سطوح صاف تر به دست می آیند، مقاومت به سایش افزایش می یابد و انقباض بدون به خطر انداختن خواص مکانیکی و فیزیکی کاهش می یابد. این رزین‌های کامپوزیتی جذاب بودند، زیرا می‌توانستند سطحی فوق‌العاده صاف در هنگام اتمام داشته باشند. این رزین‌های کامپوزیت میکروپر شده همچنین پایداری رنگ بالینی بهتر و مقاومت بالاتر در برابر سایش را نسبت به کامپوزیت‌های معمولی نشان دادند، که ظاهری شبیه به بافت دندان و همچنین اثربخشی بالینی آن‌ها را بهبود بخشید. با این حال، تحقیقات بیشتر یک ضعف پیشرونده در ماده در طول زمان را نشان داد که منجر به ترک‌های ریز و از دست دادن مواد پله مانند در اطراف حاشیه کامپوزیت شد.

در سال 1981، کامپوزیت های ریزپر شده به طور قابل توجهی با توجه به حفظ حاشیه و سازگاری بهبود یافتند. پس از تحقیقات بیشتر، تصمیم گرفته شد که این نوع کامپوزیت را می توان برای اکثر ترمیم ها به شرط استفاده از تکنیک اسید اچ و استفاده از ماده باندینگ استفاده کرد. رویکرد فعلی برای کاهش انقباض پلیمریزاسیون و تنش پلیمریزاسیون با مونومرهای سنتی BIS-GMA، ابتدا افزایش بارگذاری پرکننده است. این امر از طریق کنترل اندازه و توزیع شیشه و/یا سیلیس دود شده و استفاده از پرکننده‌ها و نانوخوشه‌ها انجام می‌شود. دوم، سرعت پلیمریزاسیون با استفاده از مهارکننده‌های رادیکال آزاد کنترل می‌شود.

مواد ترمیم کامپوزیت آنتی باکتریال برای کاربردهای دندانی

Researchers are highlighting the need for new composite materials to be developed which eliminate the cariogenic products contained in composite resin and universal adhesives. کامپوزیت های سنتی حاوی ذرات نسبتاً بزرگی از سیلیس بی شکل زمین و کوارتز هستند که به آنها خواص مکانیکی خوبی می دهد اما باعث می شود سطح ترمیم در اثر سایش روزانه زبر شود. علاوه بر این، بسیاری از خرابی های ترمیم کامپوزیت در سطح مشترک بین دندان و کامپوزیت به دلیل انقباض یا شکست چسب دیده می شود.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین لمینت اقساطی دندان کلیک کنید
این منجر به یک بیوفیلم پوسیدگی زا در سطح مشترک کامپوزیت و دندان می شود. فعالیت پوسیدگی زایی باکتری ها با غلظت مواد ماتریکس افزایش می یابد. علاوه بر این نشان داده شده است که BisHPPP ژن های باکتریایی را تنظیم می کند و باعث پوسیدگی بیشتر باکتری ها می شود و در نتیجه طول عمر ترمیم های کامپوزیت را به خطر می اندازد.

کامپوزیت ها و چسب های دندانی نانوساختار با قابلیت آنتی باکتریال و رمینرال کننده برای مهار پوسیدگی

وقتی صحبت از کامپوزیت های فیزیکی و مکانیکی می شود مشابه کامپوزیت های نسل چهارم است. کارایی ضد باکتریایی QPEI اکتیل آلکیله شده در ماتریس مواد کامپوزیت دندانی مورد استفاده بالینی گنجانده شده است. تصور می شود که پلیمریزاسیون سریع کامپوزیت های رزین دندانی بر خواص مکانیکی شبکه پلیمری تأثیر منفی می گذارد. CNT≤10 نانومتر در مواد ترمیمی مبتنی بر رزین برای بهبود خواص مکانیکی استفاده می‌شود.

مطلوب ترین سطح پایانی برای رزین کامپوزیت را می توان توسط دیسک های اکسید آلومینیوم تهیه کرد. به طور کلاسیک، آماده سازی کامپوزیت کلاس III باید دارای نقاط احتباس کاملاً در عاج باشد. برای قرار دادن رزین کامپوزیت از سرنگ استفاده شد زیرا امکان به دام افتادن هوا در یک ترمیم به حداقل رسیده بود. پرایمرها به فیبرهای کلاژن عاج اجازه می دهند تا در رزین "ساندویچ" شوند و در نتیجه یک پیوند فیزیکی و شیمیایی برتر پرکننده با دندان ایجاد شود. در واقع، استفاده از کامپوزیت در زمینه دندانپزشکی بسیار بحث برانگیز بود تا زمانی که فناوری پرایمر در اواسط تا اواخر دهه 1990 استاندارد شد. حاشیه مینای یک آماده سازی رزین کامپوزیتی باید به منظور بهبود ظاهر و در معرض دید قرار دادن انتهای میله های مینا در برابر اسیدپاشی، تراشیده شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سیمادنت بازدید نمایید
این مخلوط یا رزین و گلاس آینومر اجازه می دهد تا مواد با فعال سازی نور تنظیم شوند و زمان کار طولانی تری را فراهم می کنند. همچنین دارای مزایای جزء گلاس آینومر آزاد کننده فلوراید است و خاصیت چسبندگی عالی دارد. RMGIC ها در حال حاضر نسبت به GIC های سنتی برای ایجاد حفره ها توصیه می شوند.

همه آنها ترکیبی از ذرات پرکننده معدنی پوشش داده شده با سیلان با رزین دی متاکریلات، بیسگلیسیدیل متاکریلات یا اورتان دی متاکریلات هستند. در برخی موارد، نسبتی از یک مونومر با وزن مولکولی پایین تر مانند تری اتیلن گلیکول دی متاکریلات برای کاهش ویسکوزیته معرفی می شود. ذرات پرکننده مورد استفاده عبارتند از شیشه سیلیکات باریم، کوارتز یا سیلیکات زیرکونیوم که معمولاً با 5 تا 10 درصد وزن ذرات میکروسکوپی (0.04 میکرومتر) سیلیس کلوئیدی ترکیب می شوند.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1080
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این می تواند به بهبود ظاهر دندان آسیب دیده و طولانی تر به نظر رسیدن آن کمک کند. مطب های دندانپزشکی نیز همین کار را برای بیمارانی که از پسرفتگی لثه رنج می برند توصیه می کنند. باندینگ دندان استفاده از چسب پلاستیکی رنگ دندان به نام رزین کامپوزیت است که دندانپزشک شما آن را به گونه ای شکل می دهد که با دندان های اطراف مطابقت داشته باشد. دندانپزشکان با چسباندن مواد ترمیمی بر روی دندان های شما می توانند ظاهر تک تک دندان ها را تغییر داده یا تغییر دهند و لبخند شما را بهبود بخشند.

باندینگ دندانی روی سطح دندان طبیعی شما اعمال می شود و با مینای دندان شما ترکیب می شود. روکش دندان از پرسلن ساخته شده و طوری طراحی شده است که دندان طبیعی شما را به طور کامل کپسوله می کند. روکش های دندانی به زمان بیشتری نیاز دارند زیرا باید قالب گرفته شود و سپس روکش ساخته شود. هنگام مقایسه قیمت در بحث باندینگ و روکش، متوجه خواهید شد که باندینگ دندان نسبت به روکش های دندانی ارزان تر است. همیشه بهتر است با کم تهاجمی ترین گزینه درمانی که می تواند کار را انجام دهد، پیش بروید. شما و دندانپزشکتان با هم کار خواهید کرد تا تعیین کنید کدام درمان در شرایط شما بهترین است.

همچنین، در حالی که کامپوزیت می تواند تیره شود، نمی توان آن را روشن کرد. بنابراین اگر به فکر سفید کردن دندان های خود هستید، باید قبل از باند شدن دندانتان این کار را انجام دهید تا بتوان یک سایه کامپوزیت متناسب با رنگ روشن تر دندان های سفید شده انتخاب کرد. اگر بعد از باندینگ دندان های خود را سفید کنید، ممکن است دندان باند شده با بقیه دندان ها مطابقت نداشته باشد. از آنجایی که شامل کار آزمایشگاهی دندانپزشکی نمی شود، باندینگ دندان را معمولاً می توان در یک بار مراجعه به مطب دندانپزشکی انجام داد.

از ونیرهای پرسلن نیز می توان برای پوشاندن تغییر رنگ عمیق دندان ها استفاده کرد. باندینگ دندان می تواند سریعتر از روکش ها تکمیل شود و هزینه کمتری نیز دارد. ترمیم دندان های شکسته – باندینگ دندانی را می توان برای ترمیم دندان های شکسته یا شکسته استفاده کرد. دندانپزشک شما می تواند از رزین همرنگ دندان کامپوزیت برای مطابقت با دندان طبیعی شما و جایگزینی قطعه از دست رفته استفاده کند.

باندینگ چسبی و پیوند مستقیم کامپوزیت هر دو می توانند نتایج باکیفیتی ارائه دهند. با این حال، مراحل فرآیند باندینگ دندان بین باندینگ چسب و کامپوزیت مستقیم متفاوت است. دندانپزشک شما با شما همکاری خواهد کرد تا مشخص کند کدام نوع باندینگ دندان برای شرایط شما مناسب است. بسته به محل و میزان پوسیدگی دندان می توان از پرکردگی های باند شده برای دندان های جلو یا عقب استفاده کرد. باندینگ نسبت به سایر درمان های زیبایی هزینه کمتری دارد و معمولاً با یک بار مراجعه به مطب ما تکمیل می شود. با این حال، باندینگ می‌تواند لکه‌دار شود و راحت‌تر از سایر درمان‌های زیبایی مانند روکش‌های چینی شکسته می‌شود.

در این صورت، دندانپزشک شما ماده ای را انتخاب می کند - معمولاً پرسلن یا رزین - و آن را روی دندان آسیب دیده اعمال می کند. به عنوان مثال، باندینگ دندان برای پر کردن شکاف های ناخواسته بین دندان ها در برخی موارد استفاده می شود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
پزشک می‌تواند مراحل پروسه باندینگ دندان را به سرعت انجام دهد - گاهی اوقات در کمتر از یک بار ویزیت - و نیاز به زمان کمی یا بدون توقف دارد.

طول عمر دندان های باند

دو بار در روز مسواک بزنید، حداقل یک بار در روز از نخ دندان استفاده کنید و دو بار در سال به جلسات معمول دندانپزشکی بروید. بلافاصله پس از عمل باندینگ دندان، دندانپزشک شما توصیه می کند که از نوشیدنی های تیره، آب نبات های سفت و غذاهای چسبناک خودداری کنید. پس از چند روز تا یک هفته، باندینگ در برابر لکه ها و آسیب ها مقاوم تر می شود. مانند سایر انواع کارهای دندانپزشکی، مراقبت از جویدن اقلام سخت مانند آب نبات و یخ ضروری است. باندینگ دندان یکی از مقرون به صرفه ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی است که تا حدودی به همین دلیل است که بسیار محبوب است.

اجتناب از مصرف غذاهای لکه دار در 48 ساعت اول پس از هر روش کامپوزیت ضروری است. نقطه ضعف باندینگ دندان این است که رزین کامپوزیت تقریباً به اندازه یک دندان طبیعی قوی نیست، بنابراین احتمال تراشیدن یا شکستن آن بیشتر است. اگرچه مواد مورد استفاده در باندینگ دندان تا حدودی در برابر لکه مقاوم است، اما در برابر لکه ها مانند روکش ها مقاومت نمی کند. یکی دیگر از معایب این است که مواد باندینگ به اندازه سایر روش‌های ترمیم دندان مانند روکش‌ها، روکش‌ها یا پرکننده‌ها دوام نمی‌آورند یا قوی هستند. پوشیدن یک نگهدارنده، قرار دادن روکش های چینی یا انتخاب باندینگ دندان برخی از گزینه های ترجیح داده شده در مورد روش های بستن شکاف در دندان های جلو هستند. با این حال، دندانپزشکان باندینگ دندان را در موارد ساده بیشتر توصیه می کنند.

درمان اینویزیلاین

دندانپزشکانی که سعی در بریدن گوشه ها دارند از باندینگ دندان برای چیزهایی که نباید استفاده کنند، مانند روکش ها، استفاده می کنند. باندینگ دندان ارزان است، اما، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. رزین کامپوزیتی که دندانپزشکان در باندینگ دندان استفاده می کنند، قوی نیست. مدت زمان باندینگ به میزان باندینگ و عادات دهانی شما بستگی دارد، بنابراین مهم است که به دندان های باند شده به اندازه دندان های طبیعی خود مراقبت و توجه کنید. مواد چسبنده مستعد لکه شدن هستند، بنابراین مراقب باشید که چند بار از موادی مانند چای، قهوه، دود سیگار و شراب استفاده می‌کنید که می‌توانند لکه‌دار شوند.

باندینگ دندان یکی از محبوب ترین، همه کاره ترین، زیباترین و مقرون به صرفه ترین عمل های زیبایی و ترمیمی دندان است که امروزه انجام می شود. در بسیاری از موارد از باندینگ برای اهداف زیبایی برای بهبود ظاهر دندان ها استفاده می شود. باندینگ می تواند برای ترمیم دندان های آسیب دیده، ترمیم حفره ها یا تغییر شکل یا رنگ دندان ها برای ایجاد لبخند هماهنگ تر و سطح دندان استفاده شود. در بحث بین باندینگ دندان در مقابل تاج، برنده کسی است که بهترین کار را برای شما دارد.

در حالی که دندانپزشکان آنها را ونیرهای کامپوزیت مستقیم می نامند، بسیاری از مردم فقط به آنها به عنوان "باندینگ" اشاره می کنند. باندینگ دندان روشی است که در آن دندانپزشک شما یک رزین کامپوزیت همرنگ دندان را برای ترمیم آسیب به یک یا چند دندان شما اعمال می کند. این یک راه حل مقرون به صرفه است زیرا به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مانند روکش ها و روکش ها است.

به عنوان مثال، تعداد دندان هایی که نیاز به باندینگ دارند، منطقه ای که در آن زندگی می کنید، دندانپزشک شما، پوشش بیمه ای شما و نوع باندینگی که انتخاب می کنید بر قیمت تاثیر می گذارد. برای دریافت قیمت دقیق، باید مستقیماً با دندانپزشک خود و یک شرکت بیمه کار کنید. خبر خوب این است که باندینگ دندان یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تغییر شکل لبخند شماست. روکش‌های دندانی به دندان‌های شما چسبانده می‌شوند، که می‌تواند باعث سردرگمی افرادی شود که سعی می‌کنند باندینگ دندان در مقابل روکش‌ها را در نظر بگیرند. باندینگ دندان می تواند بسیاری از نتایج مشابه روکش های چینی را ارائه دهد. دندانپزشکان می توانند از هر دو گزینه برای رفع آسیب و بهبود ظاهر دندان استفاده کنند.

دو نوع باندینگ دندان – چسب و کامپوزیت مستقیم – فرآیندهای کاربرد کمی متفاوت دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک شهاب بازدید نمایید
اولین قدم برای هر نوع باندینگ این است که دندانپزشک شما دندان را ارزیابی کند. هنگامی که شما و دندانپزشکتان به توافق رسیدید که باندینگ گزینه مناسبی است، دندانپزشک شما دندان را آماده می کند.

بله، باندینگ دندان یک راه حل مقرون به صرفه برای رفع نقص یا نقص در دندان مانند دندان های لکه دار، شکسته یا تراشیده و سایر مشکلات جزئی دندانپزشکی زیبایی است. از آنجایی که باندینگ کامپوزیت مستقیم شامل قرار دادن دقیق مواد ترمیمی توسط دندانپزشک است، روش باندینگ مستقیم کامپوزیت معمولاً در یک جلسه دندانپزشکی تکمیل می شود. درمان های پیچیده تر یا گسترده تر ممکن است نیاز به ویزیت های اضافی داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

انجام عادات خوب بهداشت دهان و دندان و پیروی از دستورالعمل های دندانپزشک به شما کمک می کند تا سال های طولانی از تاج جدید خود و همچنین دندان های طبیعی خود محافظت کنید. اگر از ترک خوردگی یا شکستگی دندان رنج می برید، دندانپزشک شما احتمالاً یک روکش، یک کلاه مخصوص نصب شده را برای پوشاندن آن و بازیابی شکل، استحکام و ظاهر دندان توصیه می کند. روکش‌های سنتی، وقتی در جای خود سیمان می‌شوند، تمام قسمت قابل رویت دندان را که در و بالای خط لثه قرار دارد، کاملاً می‌پوشانند.

سپس متخصص دندانپزشکی یک پایه فلزی را در ایمپلنت شما قرار می دهد و تاج شما را روی آن قرار می دهد. قالب ها یا اسکن ها به آزمایشگاه دندانپزشکی که در آن روکش ساخته می شود، ارسال می شود. اگر روکش از پرسلن ساخته شده باشد، دندانپزشک شما سایه ای را نیز انتخاب می کند که بیشتر با رنگ دندان های همسایه مطابقت دارد. در طی اولین ویزیت مطب، دندانپزشک شما یک روکش موقت برای پوشاندن و محافظت از دندان آماده شده در حین ساخت روکش می‌سازد. روکش های موقت معمولاً از اکریلیک ساخته می شوند و با استفاده از سیمان موقت در جای خود ثابت می شوند. روش روکش دندان برای ترمیم دندان های شکسته یا به شدت پوسیده استفاده می شود.

آیا دندان تاج دار نیاز به مراقبت خاصی دارد؟

این قالب‌ها برای تکنسین دندان‌پزشکی مفید است تا تاج دندان را به شکلی مناسب بسازد تا روی دندانی که قرار است کلاه‌گذاری شود، قرار گیرد و در هنگام گاز گرفتن با فک طرف دیگر به خوبی مطابقت داشته باشد. تکنسین دندانپزشکی همچنین برای بهبود ظاهر تاج به اطلاعات خاصی در مورد رنگ طبیعی دندان های مجاور نیاز دارد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
تاج دندان که گاهی اوقات به آن "کلاه" نیز می‌گویند، نوعی ترمیم دندان است که روی بقایای دندان قرار می‌گیرد تا ظاهر دندان طبیعی را بازگرداند یا از آسیب بیشتر محافظت کند.

روکش دندان می‌تواند روی دندان آسیب‌دیده یا پوسیده فرد را بپوشاند یا برای جایگزینی دندان از دست رفته در بالای ایمپلنت قرار گیرد. ایمپلنت های دندانی وسایل فلزی هستند که با جراحی به استخوان فک شما در زیر لثه بسته می شوند. این ایمپلنت های فلزی از طریق یکپارچه سازی استخوانی به استخوان شما متصل می شوند. این فرآیند پشتیبانی پایداری را فراهم می کند که می توانید در حین غذا خوردن و صحبت کردن به آن اعتماد کنید. طبق گفته کلینیک کلیولند، روند بهبودی پس از کاشت ایمپلنت می تواند 6 تا 12 هفته طول بکشد.

به همین دلیل، روکش های فلزی معمولاً فقط برای دندان های عقب و دندان های آسیاب در جایی که دیده نمی شوند استفاده می شود. اگر به جایگزینی دندان از دست رفته نیاز دارید، ممکن است بخواهید تاج دندان و بریج دندان را بررسی کنید. همانطور که می بینید، روکش های دندانی از نظر میزان دندان مورد نیاز برای قرار دادن آنها بسیار متنوع هستند. آنها را می توان زمانی که به اندازه ¾ از دندان طبیعی آسیب دیده یا پوسیده شده است، قرار داد و همچنین می تواند زمانی که دندان فاقد حمایت خارجی و داخلی است، قرار داده شود. علاوه بر این، آنها را می توان با استفاده از ایمپلنت دندان در یک سوکت خالی قرار داد.

لایه فلزی داخلی آنها ممکن است بر خطوط تیره قابل مشاهده تأثیر بگذارد و پوشش چینی روی فلز نیز ممکن است تراشه یا شکسته شود. همچنین بر خلاف روکش های فلزی یا رزینی به دلیل استحکام در هنگام تماس باعث سایش سریعتر دندان های روبروی خود می شوند. روکش‌های دندانی از جنس فلز چینی برای دندان‌های جلو، دندان‌های عقب و بریج‌های بلند بهتر است.

مراقبت از تاج دندان موقت

ممکن است بعد از کانال ریشه یا اگر پرکردگی شما بزرگتر از ساختار طبیعی دندان شما باشد استفاده شود. در صورت داشتن ترکیبی از درمان ریشه و پرکردگی بزرگ، ممکن است به تاج نیز نیاز داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک نیاز بازدید نمایید
روکش های فولادی ضد زنگ روکش های پیش ساخته ای هستند که در درجه اول به عنوان یک اقدام موقت روی دندان های دائمی استفاده می شوند. تاج از دندان یا پرکردگی محافظت می کند در حالی که روکش دائمی از ماده دیگری ساخته شده است. برای کودکان، روکش فولادی ضد زنگ معمولاً برای قرار دادن روی دندان اصلی که برای قرار دادن آن آماده شده است استفاده می شود. وقتی دندان شیری بیرون می آید تا جا برای دندان دائمی باز شود، تاج به طور طبیعی با آن بیرون می آید.

گزینه‌های متحرکی مانند دندان مصنوعی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بیرون بیاورید و تمیز کنید، اما آن‌ها می‌توانند به اطراف بلغزند، جابه‌جا شوند یا بیفتند – که برای بسیاری از افراد قابل درک نیست. و به همین دلیل است که روکش‌هایی روی ایمپلنت‌ها و بریج‌های دندانی نصب می‌شوند که بیشتر شبیه دندان‌های واقعی شما هستند. از آنها برای کلاهک کردن دندان هایی که آسیب دیده و پوسیده شده اند و همچنین دندان هایی که به دنبال انواع روش های دندانپزشکی نیاز به محافظت دارند استفاده می شود. در ویزیت دوم، دندانپزشک شما تاج موقت را برمی دارد و تناسب و رنگ تاج دائمی را بررسی می کند. اگر همه چیز قابل قبول باشد، از یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن دندان استفاده می شود و تاج جدید به طور دائم در جای خود سیمان می شود.

با این حال، رنگ فلزی قابل مشاهده ای که بر روی دندان ها تأثیر می گذارد و هزینه بالای آلیاژهای با کیفیت از معایب اصلی روکش های فلزی است. بهتر است از آنها برای دندان هایی استفاده شود که به قسمتی از دهان می افتند که در آن قابل مشاهده نیستند. گرفتن روکش معمولاً فرآیندی است که نیاز به دو ملاقات جداگانه با دندانپزشک دارد. در اولین قرار ملاقات، دندانپزشک به دندان درآوردن تاج نگاه می کند و گزینه های شما را مورد بحث قرار می دهد. اگر دندان طبیعی به شدت آسیب دیده یا ترک خورده باشد، ممکن است قبل از اینکه دندان بتواند از روکش حمایت کند، به پر کردن نیاز باشد. پس از بررسی و پر شدن دندان، دندانپزشک قالبی از دندان دریافت کننده تاج و آنهایی که بلافاصله آن را احاطه کرده اند ایجاد می کند.

با این حال، ساییدگی بیشتر به دندان های مقابل در این نوع روکش در مقایسه با روکش های فلزی یا رزینی رخ می دهد. در کنار روکش‌های تمام سرامیکی، روکش‌های فلزی چینی بیشتر شبیه دندان‌های معمولی هستند. با این حال، گاهی اوقات فلز زیر چینی تاج می تواند به عنوان یک خط تیره نمایان شود، به خصوص در خط لثه و حتی اگر لثه های شما عقب نشینی کند. این روکش ها می توانند انتخاب خوبی برای دندان های جلو یا عقب و همچنین بریج های بلندی باشند که در آن فلز برای استحکام مورد نیاز است. روکش‌های دندانی از جنس فلز چینی بهتر از روکش‌های تمام فلزی هستند زیرا می‌توان روکش‌های اولی را به همان رنگ دندان‌های طبیعی ساخت. وقتی صحبت از این مزیت رنگی به میان می‌آید، تنها روکش‌های دندانی تمام سرامیکی هستند که بهتر از ذوب چینی به فلز هستند.

دندانپزشک اطفال در اولین ویزیت دندانی را که نیاز به روکش دندانی دارد معاینه می کند. برای قضاوت در مورد وضعیت دندان در رابطه با استخوان زیرین و لثه، عکس اشعه ایکس گرفته می شود. اگر نشانه ای از عفونت مداوم وجود داشته باشد یا اگر دندان به شدت پوسیده یا آسیب دیده باشد، دندانپزشک درمان ریشه را پیشنهاد می کند. تمام روکش های رزین از مواد کامپوزیت با استفاده از یک قالب پلاستیکی شفاف پردازش می شوند. آنها روکش هایی به رنگ دندان با زیبایی عالی هستند که برای دندان های جلویی استفاده می شوند.

روکش های موقت برای کمک به زیبایی و عملکرد ساخته می شوند در حالی که روکش دائمی در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می شود. روکش های دائمی از مواد با استحکام بالا مانند فلزات و رزین ها ساخته می شوند تا مادام العمر باشند. روکش‌های روکش رزین و روکش‌های سرامیکی زیرکونیا جدیدترین پیشرفت‌ها در روکش‌های زیبایی دندان کودکان هستند. تاج های فلزی بسیار بادوام هستند و در بین سایر مواد موجود بیشترین دوام را خواهند داشت. به طور معمول، فلزات مورد استفاده طلا، پلاتین یا یک فلز آلیاژی معمولاً حاوی نیکل هستند. یکی از معایب استفاده از این نوع روکش این است که می تواند به دندان های اطراف آسیب برساند.

در صورت از دست دادن یک یا چند دندان از بریج ها برای پوشاندن فضا نیز استفاده می شود. آنها به دندان‌های طبیعی یا ایمپلنت‌های اطراف فضایی که دندان در آن قرار داشت، چسبانده می‌شوند. روکش های سیمانی مانند دندان های معمولی به نظر می رسند در حالی که روکش های فولادی ضد زنگ نقره ای یا طلایی هستند. فلزات مورد استفاده به عنوان روکش دندان آلیاژهای طلا، پلاتین، کروم، نیکل یا پالادیوم هستند. از بین تمام مواد روکش دندان، روکش‌های فلزی قوی‌ترین و مقاوم‌ترین آنها در برابر خرد شدن، شکستن و سایش هستند. آنها به راحتی جدا می شوند و بیشترین تحمل را در برابر نیروهای گاز گرفتن و جویدن دارند.

روکش دندان موقت یک کلاه پیش ساخته به شکل دندان و به رنگ دندان طبیعی است که از فولاد ضد زنگ یا مواد مبتنی بر اکریلیک ساخته شده است و برای ساخت روکش دائمی برای چند هفته یا چند ماه طراحی شده است. با این حال، روکش های فولادی ضد زنگ می توانند بیش از چهار سال دوام بیاورند. دندانپزشک شما می تواند یک روکش موقت را برای کاهش موقت پوسیدگی دندان، فاصله دندان ها و حساسیت لثه به شما توصیه کند. می توان از آن برای کمک به جویدن و خوردن تا زمانی که یک محلول دائمی طراحی شود استفاده کرد. روکش های فولادی ضد زنگ به عنوان روکش های دندانی موقت، پیش ساخته، نه سفارشی، برای اطمینان از قرارگیری سریع و آسان روی دندان ها استفاده می شود.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

دندانپزشکان حرفه ای تلاش می کنند تاج دندان شما را تا حد امکان طبیعی و بدون درز جلوه دهند. اگر نگران ظاهر تاج دندان خود هستید، توصیه می کنیم مواد سرامیکی یا چینی را برای تاج خود انتخاب کنید، زیرا می توانند به بهترین وجه با رنگ دندان های طبیعی شما هماهنگ شوند. تاج دندان شما ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما به مرور زمان روکش دندان دائمی باید مانند یک دندان معمولی به نظر برسد، کار کند و احساس کند. این یک خلاصه ساده از روش تاج دندان به طور کلی است، و توصیه می شود در رابطه با روش درمان تاج دندان خود از دندانپزشک تایید شده smile.com.au خود مشاوره بگیرید.

مربوط به مراقبت از دهان

برخی از دندانپزشکان در صورتی که پس از درمان با مواد پرکننده کانال ریشه و سیمان تیره شود، از روکش روی دندان جلویی استفاده می کنند. روکش دائمی دندان روی دندان آماده شده قرار می گیرد تا تناسب، رنگ و بایت مناسب را بررسی کند. پس از معاینه کامل، روکش دائمی دندان با کمک سیمان دائمی روی دندان قرار می گیرد.

سپس از این قالب برای ایجاد روکشی استفاده می شود که کاملاً متناسب و با دندان های دیگر شما ترکیب می شود. در پایان اولین ویزیت، دندانپزشک یک روکش موقت برای قرار دادن روی دندان ایجاد می کند. اگر تاج فقط به دلایل زیبایی سفارش داده شده باشد، ممکن است تاج های موقت لازم نباشد. روکش های دندانی نوعی پروتز هستند که روی دندان های موجود شما ثابت می شوند تا آسیب یا ایمپلنت ها را بپوشانند. برخی از بیماران به دلایل زیبایی نیز مانند تغییر رنگ یا فاصله بین دندان ها، روکش را انتخاب می کنند. اکثر بیماران روکش های سرامیکی یا چینی را انتخاب می کنند زیرا آنها شبیه ترین دندان های طبیعی هستند، اما روکش های فولادی ضد زنگ و رزین نیز در دسترس هستند.

قابل توجه؛ آینده اتوماسیون هوشمند در مراقبت های بهداشتی

به این ترتیب نیازی به مراجعه های متعدد به مطب دندانپزشکی نیست و بنابراین نسبت به سایر مواد روکش دندان و مراقبت های پیشگیرانه دندان مقرون به صرفه تر است. آنها قوی هستند، از فلز ایمن ساخته شده اند، به سختی آسیب می بینند یا جدا می شوند، به راحتی تمیز می شوند، کل دندان را می پوشانند و دقیقاً در دندان قرار می گیرند. روکش های فولادی ضد زنگ مخصوصاً برای محافظت از دندان های شیری کودکان در برابر پوسیدگی بیشتر مفید هستند. چنین روکش هایی به راحتی بعداً با دندان های شیری بیرون می آیند تا راه را برای دندان های دائمی هموار کنند. با این حال، روکش‌های فولادی ضد زنگ را می‌توان به عنوان اقدامات موقتی روی دندان‌های دائمی تا زمانی که جایگزین دائمی‌تر سفارشی ساخت، استفاده کرد. روکش‌های دندانی از جنس پرسلن به فلز می‌توانند با دندان‌های مجاور شما مطابقت داشته باشند.

هنگامی که دندان شکل گرفت، تصویری از دهان شما دریافت می کنیم تا تاج شما به طور خاص متناسب با دندان شما طراحی شود. در ضمن، ما یک روکش موقت برای محافظت از دندان در اختیار شما قرار می دهیم. اگر دندانپزشک شما روش تاج دندان را انجام می دهد، مهم است که دستورالعمل های بعد از عمل را دنبال کنید.

با افزودن روکش دندان، از دندان محافظت می‌کنید و به ماندگاری آن کمک می‌کنید. گزینه های آلیاژ طلا و سایر آلیاژهای فلزی بادوام و مقرون به صرفه هستند، اما چندان شبیه دندان های دیگر شما نیستند. روکش های پرسلن، اکریلیک و سرامیک می توانند بیشتر با دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشند. پرسلن کمی بیشتر مستعد خراشیدگی و آسیب است، اما چینی چسبیده به پوسته فلزی می تواند استحکام آن را افزایش دهد و در عین حال زیبایی دندان مانند خود را حفظ کند. روکش های ساخته شده از فلز، سرامیک یا چینی برای بهبود ظاهر زیبایی دندان یا پوشاندن دندان های آسیب دیده، پوسیده یا شکسته استفاده می شود. تاج روی دندان جلویی بعد از درمان ریشه لازم نیست مگر اینکه ساختار دندانی قابل توجهی از بین رفته باشد.

در دندانپزشکی، تاج به ناحیه آناتومیکی دندان اطلاق می شود که معمولاً توسط مینای دندان پوشانده می شود. تاج معمولاً پس از رشد در زیر لثه و سپس فوران در محل در دهان قابل مشاهده است. اگر قسمتی از دندان بریده شود یا شکسته شود، دندانپزشک می تواند از روکش مصنوعی استفاده کند. روکش ها بیشتر برای پوشاندن کامل دندان آسیب دیده یا پوشش ایمپلنت استفاده می شوند.

دفتر فارمینگتون هیلز

یک گزینه فوق العاده برای افرادی که ممکن است به فلز حساسیت داشته باشند، تاج سرامیکی یا چینی است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
سرامیک یا پرسلن را می توان سایه زد تا کاملا با دندان های طبیعی شما مطابقت داشته باشد. به همین دلیل می توان از روکش های سرامیکی یا چینی در جلو یا پشت دهان استفاده کرد. در مقایسه با تاج های فلزی، این گزینه آنقدر بادوام نیست و می تواند در طول زمان مستعد خراشیده شدن یا ترک خوردن باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک آلما بازدید نمایید
با این حال، آنها در مقایسه با روکش های فولادی/فلزی ضد زنگ ضعیف هستند و مستعد شکستگی هستند. روکش های دندانی کلاهک هایی به شکل دندان هستند که دندانپزشک عمومی شما از آنها برای ترمیم دندان هایی که به طور قابل توجهی تحت تأثیر آسیب یا پوسیدگی قرار گرفته اند استفاده می کند. از آنجایی که روکش ها به دندان آسیب دیده چسبانده می شوند، این اغلب این سوال را ایجاد می کند که چقدر دندان برای تاج دندان مورد نیاز است. برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید نحوه قرار دادن روکش دندان را ارزیابی کنیم، سپس می‌توانیم نحوه قرار دادن آن را برای موقعیت‌های مختلف دستکاری کنیم. پس از آماده شدن دندان، مرحله بعدی این است که قالب یا قالبی از دندان و دندان مقابل ساخته شود.

برای اینکه تصمیم بگیرید کدام نوع روکش برای شما مناسب است، باید با دندانپزشک خود صحبت کنید تا در مورد هزینه، مزایا و معایب صحبت کنید. روکش های دندان تمام سرامیکی و تمام چینی بهترین رنگ طبیعی دندان را بعد از روکش های تمام چینی می دهند. آنها از تاج های تمام چینی قوی تر هستند اما به اندازه روکش های چینی ذوب شده به فلز قوی تر نیستند. برای دندان های جلو و عقب قابل استفاده است و مانند روکش های تمام چینی برای افرادی که به فلز حساسیت دارند مناسب هستند. به دلیل استحکام، ممکن است دندان‌های روبروی خود را سریع‌تر از حد معمول، اما ملایم‌تر از روکش‌های تمام رزین و تمام فلزی بسایند. روکش دندان نوعی کلاهک است که دندانپزشک روی دندان آسیب دیده شما قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر دندان کاملاً مهر و موم نشده باشد، ممکن است کانال نشت کند و در نهایت باعث خرابی شود. بنابراین، تخریب پوسیدگی غیرقابل ترمیم دلیل اصلی کشیدن دندان پس از درمان ریشه است که تا دو سوم این کشیدن‌ها را تشکیل می‌دهد. بنابراین، بسیار مهم است که به طور منظم از کانال ریشه اشعه ایکس گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که دندان مشکلی ندارد که بیمار از آن آگاه نباشد. یک دندان درمان شده با ریشه ممکن است به عنوان اقدامی برای جلوگیری از شکستگی دندان قبل از سیمان کردن روکش یا ترمیم مشابه، از اکلوژن راحت شود. گاهی اوقات دندانپزشک با برداشتن تمام پالپ عفونی دندان و گذاشتن پانسمان و پرکردن موقت روی دندان، درمان اولیه دندان را انجام می دهد. دندانپزشک همچنین ممکن است فقط قسمت کرونال پالپ دندان را که شامل 90 درصد بافت عصبی است بردارد و پالپ را در کانال ها دست نخورده باقی بگذارد.

آیا جایگزینی برای روت کانال وجود دارد؟

با تکنیک هایی که ما در دندانپزشکی خانواده کلین استفاده می کنیم، درمان ریشه می تواند یک تجربه بسیار راحت باشد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
لطفاً به ما این فرصت را بدهید تا با شما صحبت کنیم که چرا درمان ریشه ممکن است یک گزینه ترمیمی عالی برای شما باشد. کانال ریشه حفره ای پر از پالپ در ریشه دندان است که هم شامل اعصاب و هم عروق خونی است.

اگر آزمایش نیاز به درمان ریشه را تأیید کند، در یک یا دو نوبت تکمیل می شود. دندانپزشک بر اساس اندازه و طول مدت آبسه و عوامل دیگر تعیین می کند که آیا کانال ریشه در یک یا دو جلسه درمان می شود. بیماران اغلب کنجکاو هستند که چقدر طول می کشد تا کانال ریشه به پایان برسد. آنها به طور کلی می توانند انتظار یک یا دو قرار ملاقات در حدود 90 دقیقه را داشته باشند. متخصص اندودنتیست و برخی از دندانپزشکان عمومی، اغلب درمان ریشه را با استفاده از میکروسکوپی که به دیواره متصل می شود و روی دهان بیمار آویزان می شود، انجام می دهند. این بزرگنمایی را ارائه می دهد که به ارائه دهنده درمان کمک می کند تا تمام آناتومی لازم را در داخل دندان پیدا کرده و درمان کند.

بسیاری از بیماران می پرسند درمان ریشه چیست؟، چرا به درمان ریشه نیاز دارم؟، چگونه بفهمم که آیا به درمان ریشه نیاز دارم؟ در طول درمان ریشه چه می کنید؟ و خیلی چیزهای دیگر. بنابراین فکر کردم که از دیدگاه دندانپزشک برای ارائه یک راهنمای گام به گام مفید برای درمان ریشه کمک کنم. پس درمان ریشه چیست؟ درمان ریشه یک روش دندانپزشکی است که زمانی که دندان به شدت پوسیده شده و عصب و کانال ریشه دندان عفونی شده است، مورد نیاز است. همچنین به عنوان درمان ریشه دندان شناخته می شود، این روش شامل تمیز کردن و درمان عصب یا کانال ریشه عفونی دندان و سپس پر کردن آن با پر کردن ریشه است. بدون درمان رگ‌های خونی و اعصاب داخل دندان به شدت عفونی می‌شوند و در آن زمان چرک و آبسه ایجاد می‌شود.

نمایش اسلاید: درمان کانال ریشه

مطالعات دیگر نشان داده اند که بیماران درمان ریشه حداکثر درد را در روز بعد از درمان گزارش می کنند، در حالی که بیماران خارج کردن و کاشت حداکثر درد را در پایان هفته پس از عمل گزارش کردند. رایج ترین روش جراحی ریشه، اپیکوکتومی یا برداشتن انتهای ریشه است. این روش التهاب یا عفونت در ناحیه استخوانی اطراف انتهای دندان شما را تسکین می دهد. در این روش، بافت لثه باز می شود، بافت عفونی برداشته می شود و گاهی اوقات انتهای ریشه برداشته می شود. ممکن است یک پر کردن کوچک برای مهر و موم کردن کانال ریشه گذاشته شود. خوشبختانه، درمان ریشه می تواند عفونت را از منبع آن حذف کند تا بتوانید به سرعت احساس بهتری داشته باشید.

پر کردن کانال‌های تمیز و ضدعفونی‌شده با یک پرکننده بی‌اثر مانند گوتاپرکا و معمولاً سیمان مبتنی بر اوژنول اکسید روی انجام می‌شود. از رزین اپوکسی برای اتصال گوتاپرکا در برخی از روش‌های کانال ریشه استفاده می‌شود. گزینه دیگر استفاده از مواد پرکننده ضد عفونی کننده حاوی پارافورمالدئید مانند N2 است. اندودنتیکس شامل درمان‌های اولیه و ثانویه ریشه و همچنین جراحی پری رادیکولار است که عموماً برای دندان‌هایی که هنوز پتانسیل نجات دارند استفاده می‌شود.

آب بندی و ثابت کردن دندان

زمانی که این ناحیه از دندان عفونی یا ملتهب شود، ممکن است نیاز به درمان ریشه باشد. درمان ریشه که توسط دندانپزشک یا متخصص ریشه انجام می شود، بافت عفونی را از بین می برد تا از گسترش عفونت جلوگیری کند و دندان طبیعی را نجات دهد. درمان ریشه استاندارد فرآیند برداشتن پالپ عفونی داخل کانال ریشه و تمیز کردن حفره است.

درمان کانال ریشه فرآیند برداشتن بافت عفونی یا آسیب دیده از داخل تاج و ریشه دندان است. پس از تمیز کردن، کانال با مواد لاستیک مانند طبیعی به نام گوتا پرکا ضد عفونی، شکل، پر و مهر و موم می شود. سپس دهانه دندان با یک پر کردن موقت یا دائمی مهر و موم می شود تا از عفونت بعدی جلوگیری شود. اگر ترمیم نشت کرده باشد، بیمار بهداشت دهان و دندان خوبی نداشته باشد، یا به دلیل اینکه مواد مهر و موم در طول زمان تحلیل رفته یا شکسته شده اند، کانال ریشه می تواند دوباره عفونی شود.

ممکن است نوک ریشه قطع شود و ناحیه از انتهای ریشه تمیز و مهر و موم شود. برای جلوگیری از آلودگی بزاق اطراف در حفره دهان، یک سد لاستیکی روی دندان کشیده می شود تا درمان شود. پس از آن، یک حفره دسترسی آماده می شود و بافت پالپ عفونی برداشته می شود. پس از تمیز کردن و شکل دادن به سیستم کانال ریشه، فضای حاصل با ماده ای لاستیک به نام گوتا پرکا پر می شود.

گاهی اوقات ممکن است ریشه دندان در حین درمان کانال سوراخ شده و پر کردن دندان را دشوار کند. سوراخ ممکن است با مواد ترمیم کننده ریشه پر شود، مانند ماده ای که از سیمان طبیعی به نام سنگدانه تری اکسید معدنی گرفته شده است. یک متخصص اغلب می‌تواند کانال‌های ریشه‌ای که از کار افتاده‌اند را دوباره درمان کند و این دندان‌ها اغلب سال‌ها پس از عمل اولیه کانال ریشه بهبود می‌یابند. برای تأیید اینکه یک دندان واقعاً به درمان ریشه نیاز دارد، دندانپزشک از ریشه اشعه ایکس می گیرد و ممکن است آزمایش حیاتی پالپ را انجام دهد. اکثر آزمایشات پالپ شامل قرار دادن یک محرک سرد روی دندان برای بررسی پاسخ سالم است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک شبانه روزی رایا بازدید نمایید
دندانپزشکان ما متخصص هستند و ایجاد احساس راحتی در هنگام مراقبت از سلامت دهان و دندان از اولویت بالایی برخوردار است. کانال های ریشه برای جلوگیری از درد افراد در اثر عفونت و نجات دندان آسیب دیده انجام می شود. دندانپزشکان معمولاً از یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن دندان و ناحیه اطراف آن استفاده می کنند تا برای بیماران راحت تر شود.

در موارد دیگر، حتی ممکن است متوجه درد یا ناراحتی از دندانی که نیاز به درمان ریشه دارد، نشوید. هنگامی که دندان شما نیاز به درمان ریشه دندان دارد، به این معنی است که باکتری های ناشی از پوسیدگی دندان به قدری به عمق دندان رفته اند که اعصاب و خون رسانی در کانال ریشه دندان به خطر می افتد. معمولاً مردم می گویند که کانال ریشه بیشتر از یک پر کردن ساده درد ندارد و باید بتوانند فوراً به فعالیت های عادی خود بازگردند. از آنجایی که فردی که نیاز به کانال ریشه دارد اغلب درد شدیدی دارد، درمان ریشه در واقع تسکین درد را فراهم می کند و زمان بهبودی بسیار کم است.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

هنگامی که بیماران برای اولین بار به دندانپزشک مراجعه می کنند، دندانپزشک در مورد گزینه های سفید کردن دندان صحبت می کند. اگر متخصص دندانپزشکی تصمیم بگیرد که سفید کردن دندان بهترین گزینه برای اصلاح تغییر رنگ دندان است، یک برنامه شخصی ایجاد می کند. روش سفید کردن QuickPro تا بتوانیم نتایج را مشاهده کنیم. هر بیمار قبل از استفاده یک پروفیلاکسی یا پولیش دریافت کرد. دندان‌ها و لثه‌ها خشک شدند و با یک میکروبراش موجود در کیت، یک لیکیدام در یک نوار به حاشیه لثه اعمال شد.

در پایان درمان، یک لایه نازک از ژل محافظ روی دندان های شما اعمال می کنیم. همچنین سینی های سفارشی و کیت سفید کننده برای لمس در خانه دریافت خواهید کرد.

کل فرآیند حدود یک ساعت طول می کشد، پس از آن شما با یک لبخند عالی به خانه می روید. با مراجعه به دندانپزشک می توانید به لبخند رویایی خود برسید. آنها ممکن است سفید کردن دندان زوم و سایر روش ها را برای این منظور توصیه کنند.

فناوری QuickPro با لبخندی که تا چهار درجه روشن تر است، نتایج قابل توجهی ارائه می دهد. این درمان حرفه ای سفید کننده دندان را می توان مستقیماً پس از معاینه دندانپزشکی روی دندان ها اعمال کرد و به دلیل اینکه نیازی به لامپ سفید کننده نیست، بیماران می توانند در کمترین زمان در راه باشند. استفاده از لاک سفیدکننده پراکسید هیدروژن و فناوری شتاب‌دهنده نور LED آبی فیلیپس، در صورت ترکیب، دندان‌های درخشان‌تر و حساسیت دندانی را برای بیماران فراهم می‌کند. برای تعیین وقت دندانپزشکی در اورلاندو برای یکی از گزینه های ابتکاری سفید کننده دندان در مطب که در مطب ما موجود است، با ما تماس بگیرید. لاک سفید کننده QuickPro از فناوری دو لایه برای سفید کردن دندان های چهار درجه استفاده می کند. لاک سفید کننده Philips Zoom QuickPro از یک لاک سفید کننده پراکسید هیدروژن 20% استفاده می کند که پس از آن یک لایه درزگیر ابتکاری که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه هیدروژنی در جای خود قفل می شود.

علائم دندانی و معنای آنها

به لطف راحتی یک برنامه سریع، هر قرار ملاقات دندانپزشکی می تواند به یک قرار ملاقات سفید کننده نیز تبدیل شود. با لاک سفید کننده جدید Philips Zoom QuickPro، بیماران شما می توانند با کمترین زمان برای صندلی، لبخند روشن تری داشته باشند. پس از اتمام کار، بیمار را به راه خود بفرستید و به او آموزش دهید که به سادگی لاک را در 30 دقیقه مسواک بزند یا پاک کند.

به لطف سهولت استفاده از یک برنامه پنج دقیقه ای، هر قرار ملاقات دندانپزشکی می تواند به یک قرار ملاقات سفید کننده نیز تبدیل شود - به خصوص پیشگیرانه. با لاک سفید کننده جدید Philips Zoom QuickPro، بیماران شما می توانند در کمترین زمان نتایج قابل توجهی سفیدتر دریافت کنند. با بسیاری از راه حل های بدون نسخه موجود، بیماران اغلب در مورد نیاز به انتخاب سفید کننده حرفه ای دندان تعجب می کنند. پاسخ ساده این است که گزینه های حرفه ای موثرتر هستند و حداقل عوارض جانبی یا بدون عوارض دارند. بسیاری از محصولات سفید کننده دندان بدون نسخه حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است به مینای دندان شما آسیب برساند و به مرور زمان دندان های شما را حساس تر کند. برای تغییر رنگ سطحی، دندانپزشک قبل از استفاده از سیلانت سریع خشک شونده، یک لاک سفید کننده روی سطح دندان اعمال می کند.

از ویژگی برنامه ریزی آنلاین برای رزرو درمان بعدی سفید کردن دندان خود استفاده کنید یا برای برنامه ریزی با کلینیک تماس بگیرید. اگر به دنبال راهی سریع و موثر برای دستیابی به لبخندی شاداب هستید، با دندانپزشکی در اورلاندو، فلوریدا، با Thornton Park Dental Arts تماس بگیرید. ما طیف گسترده ای از درمان های عمومی و زیبایی دندان را ارائه می دهیم، از جمله فیلیپس زوم! سفید کردن دندان، برای کمک به بیماران ما برای دستیابی به لبخندهای درخشان و سالم. امروز با مطب دندانپزشکی ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید.

به آنچه بیماران ما برای گفتن دارند گوش دهید!

دندان های لکه دار و تغییر رنگ متاسفانه بخشی از زندگی است. اگر به دنبال لبخندی روشن تر هستید، ما یک راه حل سریع و مقرون به صرفه داریم. گروه دندانپزشکی Eagle Run West خدمات سفید کردن دندان را در اوماها ارائه می دهد تا به شما کمک کند تنها با یک بار مراجعه به دندانپزشکی لبخندی سفیدتر داشته باشید. هنگامی که دندان های شما به رنگ سفید خود رسیدند، تیم Coron Dental از ژل پس از درمان برای محافظت از مینای دندان و به حداقل رساندن حساسیت استفاده می کند. اکثر بیماران به همراه تمیز کردن و معاینات معمول خود قرار ملاقات های حرفه ای برای سفید کردن دندان ها دارند، اما شما می توانید در هر زمان ویزیت های سفید کننده را برنامه ریزی کنید.

برای رزرو نوبت با دندانپزشک جهت مشاوره با مطب دندانپزشکی تماس بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سیمادنت بازدید نمایید
این لایه لاک آبگریز است و 2 لایه لاک در هنگام اجرا غیر قابل اختلاط هستند. و از آنجایی که لایه دوم ابتکاری مانع از نفوذ لاک سفید کننده به بافت نرم می شود، در نتیجه استفاده از آن حساسیت کمی وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد.

از آنجایی که فقط چند دقیقه طول می کشد تا درمان انجام شود، می توان آن را به معاینات منظم شما اضافه کرد. هیچ چراغ ال‌ای‌دی وجود ندارد، بنابراین تقریباً به محض استفاده از لاک می‌توانید به آن بروید. دندانپزشک باید درمان را به سه جلسه 15 دقیقه ای در یک نوبت برای تغییر رنگ قابل توجه تقسیم کند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشک کلیک کنید
دندانپزشک یک ژل سفید کننده روی دندان ها اعمال می کند و در طول این جلسات از نور WhiteSpeed ​​استفاده می کند. آنها یک بسته مراقبتی سفارشی را پس از تکمیل فرآیند سفید کردن دندان ارائه می دهند تا بیماران بتوانند دردهای طولانی مدت را مدیریت کنند و ظاهر لبخند خود را در خانه حفظ کنند. سفید کردن دندان زوم همانطور که از نامش پیداست به سرعت دندان ها را سفید می کند.

QuickPro را با یک درمان خانگی همراه کنید تا شروعی جهشی برای سفید کردن داشته باشد و در زمان کمتری نتایج افزایش اعتماد به نفس را به بیماران بدهد. لایه درزگیر خلاقانه QuickPro از نفوذ لاک سفید کننده به بافت نرم جلوگیری می کند، در حالی که فرمول حجم کم باعث می شود عملاً هیچ حساسیتی ایجاد نشود. شما خودتان این درمان را اعمال می‌کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که بیماران شما نتایج سفیدکننده حرفه‌ای با کیفیت بالا را دریافت خواهند کرد که باعث می‌شود دوباره و دوباره برگردند.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

خوشبختانه، سفید کردن دندان در مطب روشی مقرون به صرفه، موثر و سریع برای دستیابی به لبخندی شاداب تر است. انجام خدمات حرفه ای بلیچینگ دندان مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سفید کردن دندان یا تعیین وقت ملاقات با ما تماس بگیرید.

کیت لمسی سفید کننده، که حاوی سینی های سفید کننده سفارشی است، می تواند به افزایش نتایج درمان سفید کننده شما کمک کند. حتماً دستورالعمل های ارائه شده را برای نحوه و زمان استفاده از کیت دنبال کنید. به همین ترتیب ممکن است به بیماران توصیه شود که از برخی غذاها و نوشیدنی های لکه دار دندان و همچنین محصولات تنباکو خودداری کنند تا لبخند تازه و درخشان خود را به بهترین شکل حفظ کنند. خمیردندان های حاوی مواد سفید کننده نیز ممکن است به بیماران توصیه شود تا نتایج این روش حفظ شود. احتمالاً در داروخانه محلی خود محصولات سفید کننده بدون نسخه را دیده اید که ادعا می کنند دندان های شما را سفیدتر می کنند. این ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد، با این حال، ارزش دارد که برای خدمات حرفه ای سفید کردن دندان به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

گزینه های سفید کننده گاهی اوقات ممکن است باعث شود بیماران لثه های حساس یا دردناکی داشته باشند. لاک سفید کننده QuickPro از یک لایه درزگیر خلاقانه استفاده می کند که از نفوذ لاک سفید کننده به بافت های نرم جلوگیری می کند، در حالی که فرمول کم حجم تقریباً منجر به عدم حساسیت می شود. لایه درزگیر خلاقانه QuickPro لاک سفید کننده را در جای خود قفل می کند. این روش ساده، غیر تهاجمی است و می تواند رنگ دندان های طبیعی شما را به طور چشمگیری تغییر دهد. قرار ملاقات سفید کردن دندان شما ممکن است حدود دو ساعت طول بکشد و در طی آن یک ژل مخصوص در سه جلسه کوتاه روی دندان های شما اعمال می شود. نور روی دندان های شما متمرکز می شود و لکه ها و تغییر رنگ را از بین می برد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی بسیار حرفه ای تر، موثرتر و قابل اعتمادتر است. با یک درمان حرفه ای سفید کننده دندان در مقایسه با چیزی که بدون نسخه است، نتایج طولانی مدت خواهید دید. درمان‌های حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها با Philips® Zoom® به شما کمک می‌کند لبخند رویاهای خود را در عرض چند دقیقه به دست آورید. با تخصص در دندانپزشکی زیبایی، تیم Coron Dental می داند که چگونه به طور ایمن و موثر دندان ها را برای بیماران در منطقه بروکلین و بوستون سفید کند.

لحظات خاص را روشن تر کنید

درمان QuickPro را می توان به راحتی پس از یک معاینه دندان طبیعی انجام داد. این درمان تقریباً 10 دقیقه طول می کشد و نیازی به لامپ سفید کننده ندارد. هنگامی که دندانپزشک ما سایه فعلی دندان های شما را بررسی می کند، سپس دهان و لثه های شما را برای عمل سفید کردن آماده می کند. پس از آن، یک لایه نازک از وارنیش سفید کننده روی هر دندان اعمال می شود که روی آن یک لایه سیلانت محافظ برای محافظت از دندان ها و لثه ها در برابر حساسیت استفاده می شود. درمان های سفید کننده دندان هم فوری و هم قابل توجه است. درمان QuickPro می تواند لبخندی را تا 4 درجه روشن تر در 30 دقیقه به دست آورد، در حالی که افرادی که زوم فیلیپس را انتخاب می کنند!

WhiteSpeed ​​ممکن است به عنوان یک درمان انحصاری یا همراه با سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مانند ونیر یا باندینگ کامپوزیت انجام شود. لاک سفید کننده پراکسید هیدروژن 20 درصد با یک لایه درزگیر خلاقانه همراه است که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه پراکسید هیدروژن را در جای خود قفل می کند. بیمار شما پس از 10 دقیقه استفاده از مطب را ترک می کند و 30 دقیقه بعد به سادگی لایه نازک را مسواک زده یا پاک می کند. بیمار شما پس از استفاده پنج دقیقه ای مطب را ترک می کند و 30 دقیقه بعد به سادگی لایه نازک را مسواک زده یا پاک می کند. اکثریت قریب به اتفاق افراد خواهان دندان‌های سفیدتر هستند، اما دستیابی به لبخندی درخشان‌تر با محصولات سفیدکننده بدون نسخه مانند خمیر دندان‌های سفیدکننده و سینی‌های سفیدکننده دندان در خانه دشوار است.

راز Philips Zoom QuickPro یک فناوری دولایه پیشرفت است. یک لاک سفید کننده اعمال می شود و به دنبال آن یک لایه درزگیر خلاقانه که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه لاک را در جای خود قفل می کند. قرار ملاقات خود را با لاک سفید کننده نامرئی ترک می کنید و به سادگی 30 دقیقه بعد مسواک بزنید یا پاک کنید و لبخندی درخشان تر نشان دهید. وقتی صحبت از روش های دندانپزشکی زیبایی به میان می آید، سفید کردن سریع زوم فیلیپس بهترین راه برای سفید کردن سریع دندان ها است.

بیمار Philips Zoom Quickpro

از نظر بالینی ثابت شده است که دندان های شما را درخشان می کند و لبخند شما را تا ده درجه سفیدتر می کند. زوم منجر به حساسیت دندان نمی شود، بنابراین نیازی به حذف هیچ یک از غذاها یا نوشیدنی های مورد علاقه خود نخواهید داشت. این یک درمان در مطب است که توسط دندانپزشکان سفید کننده دندان برای نتایج حرفه ای و فوری انجام می شود. لاک سفید کننده Philips Zoom QuickPro لبخند شما را تا چهار درجه سفید می کند و فقط چند دقیقه طول می کشد تا دندانپزشک شما را بمالد. دفتر را ترک می کنید و 30 دقیقه بعد لاک را مسواک می زنید یا پاک می کنید.

برای تسریع فرآیند سفید کردن، دندانپزشک پس از آن یک لامپ LED آبی WhiteSpeed ​​را روی دندان های شما اعمال می کند. این لامپ دارای تنظیمات متعددی است تا اطمینان حاصل شود که شما در طول درمان راحت هستید. درمان فقط به 45 دقیقه برای تکمیل نیاز دارد، با این حال، یک جلسه اختیاری، چهارم، 15 دقیقه ای به صلاحدید دندانپزشکان ما ارائه می شود. در طول درمان، محلول سفید کننده اعمال شده توسط نور فعال می شود و لکه ها را از مینای دندان پاک می کند.

سپس لاک روی دندان ها زده شد و یک فضای یک میلی متری بین Liquidam و برس باقی گذاشت تا از چسبیدن لاک به مانع جلوگیری شود. از آنجایی که نمی توان از فن یا سرنگ هوا برای خشک کردن لاک استفاده کرد، قبل از اعمال لایه درزگیر 60 ثانیه زمان انتظار وجود داشت. هنگامی که برای قرار ملاقات خود وارد می شوید، دندان های شما را آماده می کنیم و سپس یک لایه لاک سفید کننده اعمال می کنیم. پس از خشک شدن، ما با یک درزگیر محافظ کار را تمام می کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک فروردین بازدید نمایید
بعد از اینکه لاک به مدت 30 دقیقه روی دندان‌هایتان ماند، می‌توانید با مسواک زدن لبخندی تا چهار درجه روشن‌تر نشان دهید.

QuickPro یک وارنیش سفید کننده است که تا 4 درجه دندان های سفیدتری را در یک فرآیند 2 مرحله ای ارائه می دهد که می تواند به عنوان یک روش اضافی برای بیماران بالغ 18 سال و بالاتر ارائه شود. این نیاز به یک تنظیم اولیه بیمار، یک چراغ درمان، کمتر از 10 دقیقه زمان استفاده و تقریبا 15 تا 25 دقیقه زمان صندلی دارد. این یک افزودنی عالی برای روش هایی است که به دنبال ارائه جایگزین های سفید کننده سطح ابتدایی هستند که می توانند بیماران را با سفید کردن آشنا کنند. QuickPro را می توان به عنوان یک سینی سفارشی شروع به کار با محصولی مانند Philips DayWhite یا NiteWhite جفت کرد.

بیمار می تواند پس از 30 دقیقه لاک را مسواک زده یا پاک کند تا لبخند سفیدتر و طبیعی تری نشان دهد. Philips Zoom QuickPro می‌تواند در همان روز قرار ملاقات شما، پس از تمیز کردن یا جلا دادن کامل اعمال شود. دندانپزشک شما تأیید می کند که شما کاندید سفید کننده هستید، سایه شما را ارزیابی می کند و یک لایه نازک از لاک سفید کننده را روی دندان های شما اعمال می کند و سپس یک سیلانت سریع خشک می شود. نیم ساعت بعد، می توانید لاک را مسواک بزنید یا پاک کنید. برای بیمارانی که به دنبال لبخندی سفیدتر در عرض چند دقیقه هستند، Philips Zoom QuickPro یک راه حل راحت ارائه می دهد. بسیار مقرون به صرفه است، دسترسی را افزایش می دهد و لبخندهای درخشان تری را برای لحظات خاص در همه جا ایجاد می کند.

برخلاف سایر محصولات سفید کننده، طعم پراکسید در دهان بسیار کم است. ما ژل سفید کننده را روی دندان های شما می زنیم که سپس با یک لامپ سفید کننده فعال می کنیم. ما در طول سه جلسه 20 دقیقه ای سه بار از لامپ استفاده می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

آتل در لوکساسیون جانبی و اکستروژن پیش آگهی بدتری نسبت به شکستگی ریشه داشت. دندان دائمی کنده شده را باید به آرامی زیر آب لوله کشی شست و بلافاصله دوباره در حفره اصلی خود در استخوان آلوئول کاشته و سپس به طور موقت توسط دندانپزشک آتل کرد. عدم کاشت مجدد دندان کنده شده در 40 دقیقه اول پس از آسیب ممکن است منجر به پیش آگهی بسیار بد برای دندان شود. مدیریت دندان های شیری آسیب دیده با مدیریت دندان های دائمی متفاوت است.

به پزشکان توصیه می شود حداقل به دنبال یک نشانه دیگر از نکروز پالپ مانند تورم دهلیز، ضایعات پری آپیکال و/یا تغییر رنگ چشمگیر تاج باشند. در صورت عدم وجود علائم، بیمار را هر سه ماه یکبار تا 12 ماه تحت نظر بگیرید. این شامل شکستگی دندان یا مینای دندان، جابجایی دندان ها، لثه های کبود، شکستگی ریشه دندان، شکستگی ساختارهای استخوانی صورت، پارگی بافت نرم و از دست دادن دندان های شیری است. گاهی اوقات، هر چند نه به همان اندازه، ضربه های دندانی می تواند فاصله دندان های شما را تغییر دهد.

ضربه

ترومای دندانی به شرایطی اطلاق می شود که در آن دندان ها، لثه ها و بافت های نرم اطراف مانند لب ها و زبان نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند. اگرچه این بیماری دلایل زیادی از جمله عفونت، بیماری و تصادف دارد، اما ترومای دندانی در بین افراد جوانی که در ورزش شرکت می‌کنند شایع‌تر است. در این مدت، دندانپزشک شما به دنبال تغییراتی در رنگ دندان، درد، تورم یا لق شدن دندان خواهد بود. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، ممکن است به روش آپکسیفیکیشن و به دنبال آن پر کردن دائمی کانال ریشه نیاز باشد. اگر دندان دائمی نابالغ بیش از یک ساعت از دهان خارج شده و خشک شده باشد، ممکن است دندان در جوراب خود قرار داده شود، با دارو پر شود و بعد از 6 تا 8 هفته مجددا ارزیابی شود.

در صورت شکستگی تاج یا کنده شدن تاج، پیش آگهی عمدتاً به درمان سریع و مناسب برای بهبود نتیجه کوتاه مدت و بلندمدت بستگی دارد. علائم و نشانه های ارجاع شده توسط بیماران همیشه باید به دقت ارزیابی شوند تا عوارض سیستمیک و/یا موضعی حذف شوند. به همین دلیل، لازم است از زمان رویکرد کمک های اولیه، همه مناسب ترین روش ها برای مواجهه با تروما مدیریت شود. مدیریت آسیب های دندانی به سن بیمار و میزان درگیری دندان و آلوئول بستگی دارد.

آیا دندان به مراقبت یا درمان خاصی نیاز دارد؟

از دوران نوجوانی، دندان های قطعی ساخته می شود و عواقب یک ضربه سنگین تر است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سینا بازدید نمایید
در دهه دوم و سوم شایع ترین تشخیص در این جمعیت شکستگی عروق کرونر بدون مواجهه پالپ، دررفتگی جانبی و کوفتگی بود. با افزایش سن، فراوانی شکستگی های کرونری و ریشه افزایش می یابد. در واقع، بزرگسالان خطرات زیادی را به همراه دارند که باید پیری فیزیولوژیکی دندان ها و کاهش بافت های حمایتی را نیز به آن اضافه کرد.

گاهی اوقات ماهیت اورژانس آشکار است، مانند ترک خوردگی یا ترک خوردن دندان. مواقع دیگر، بیماران ناراحتی یا خونریزی دارند و از علت اصلی آن مطمئن نیستند. اکثر آسیب های دندانی توسط کودکان و نوجوانانی که ورزش های تماسی انجام می دهند تجربه می کنند، اما افراد در هر سنی ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند. این امر مخصوصاً اگر اخیراً یک سقوط بد یا تصادف رانندگی داشته اید صادق است. آسیب های دندانی شامل هر گونه آسیب یا ضربه به دندان ها، لثه ها یا استخوان فک است.

اغلب، کودکان خردسال در حالی که هنوز در حال یادگیری راه رفتن، دویدن، پریدن و بالا رفتن هستند، از دست دادن دندان های شیری را تجربه می کنند. در حالی که بیشتر آسیب‌های دندانی آسیب‌زا در کودکان و نوجوانان رخ می‌دهد، افراد در هر سنی می‌توانند تحت تأثیر قرار بگیرند، معمولاً در نتیجه حوادث ورزشی، تصادفات اتومبیل یا سقوط بد. اگر یک آسیب تروماتیک دندان را تجربه کرده اید، مهم است که برای تعیین هر گونه درمان لازم به متخصص ریشه مراجعه کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشک کلیک کنید
هر گونه آسیب دندانی، حتی اگر به ظاهر خفیف باشد، نیاز به معاینه فوری توسط دندانپزشک یا متخصص ریشه دارد.

صدمات تروماتیک دهان 5 درصد از آسیب های بدن را در تمام گروه های سنی تشکیل می دهد. با این حال، آنها مسئول حدود 17 درصد از کل صدمات در کودکان هستند. بیش از 75 درصد از شکستگی های دندان در فک بالا است و بیش از نیمی از این شکستگی ها شامل دندان های ثنایای مرکزی و به دنبال آن دندان های ثنایای جانبی و نیش می باشد.

دندان دائمی ممکن است از ناهنجاری دندان، دندان های نهفته و اختلال در رویش ناشی از ضربه به دندان های شیری رنج ببرد. اولویت باید همیشه کاهش آسیب احتمالی به دندان دائمی زیرین باشد. بیشتر آسیب های دندانی تروماتیک در کودکان رخ می دهد، اما افراد در هر سنی می توانند تحت تاثیر قرار گیرند. این که آیا آسیب ناشی از تصادف اتومبیل، یک تصادف ورزشی، درگیری یا سقوط بد باشد، شدت و نوع آسیب درمان لازم را تعیین می کند. بسیاری از آنها بر روی بافت های نرم داخلی دندان که به عنوان پالپ دندان شناخته می شود، تاثیر می گذارند.

آسیب های ضربه ای زمانی اتفاق می افتد که ساختارهای نگهدارنده دندان بدون لق شدن یا جابجایی غیرمعمول دندان آسیب ببینند. ممکن است خونریزی و التهاب در اطراف دندان وجود داشته باشد که نشان دهنده ضربه مغزی باشد. هیچ ساختار دندانی از بین نمی رود و هیچ ترک یا شکستگی در این نوع ترومای دندانی روی دندان ایجاد نشده است. ممکن است حساسیت شدید به محرک های سرد و گرم و ناراحتی احتمالی در هنگام گاز گرفتن را تجربه کنید. درمان چنین ضربه ای اغلب شامل نظارت بر دندان، اجتناب از چیزهایی است که پاسخ های درد غیرقانونی را ایجاد می کند، و تغییر موقتی در عادات غذایی به سمت غذاهای نرم تر.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

سلامت طولانی مدت این دندان به طور کلی ضعیف است، بنابراین دندانپزشک یا متخصص ریشه شما ممکن است گزینه های درمانی دیگر را با شما در میان بگذارد.

درمان ترومای دندان

با مطب دندانپزشکی ما در برامپتون تماس بگیرید، ما همیشه خوشحالیم که به شما کمک کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشک کلیک کنید
شکستگی پیچیده دندان به این معنی است که تمام لایه‌های دندان تحت تأثیر تروما قرار می‌گیرند، از جمله آسیب به تاج بالینی، قرار گرفتن در معرض عاج زیرین و بافت‌های پالپ. روش‌های درمانی برای چنین ضربه‌ای بسته به میزان آسیب دندانی می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد.

برای دندان های دررفته، ممکن است ظرف چند روز پس از آسیب، کانال ریشه لازم باشد. برای موارد پیچیده تر ترومای دندانی، ممکن است به آتل دندان یا اقدامات دیگری نیاز داشته باشید. مهم نیست که چه، درمان سریع کلیدی برای بهترین نتایج برای ترومای دندان است. شکستگی دندان عمدتاً در کودکان و جوانان رخ می دهد و 5 درصد از آسیب های ناشی از ضربه را تشکیل می دهد. مدیریت شکستگی دندان نیاز به تشخیص دقیق، برنامه ریزی درمانی و پیگیری منظم دارد.

رباط پریودنتال اغلب له می شود و این باعث اختلال در جریان خون و عصب دندان می شود. به بیماران دستور داده می شود که ظرف 24 ساعت با دندانپزشک پیگیری کنند. دندانپزشک ممکن است انتخاب کند که دندان را به صورت عملی تغییر دهد، دندان را با کشش ملایم تغییر مکان دهد، یا اجازه دهد که دندان به خودی خود تغییر مکان دهد. در مطالعه ما، بیمارانی که در عرض 1 تا 3 ساعت پس از ضربه تحت مشاوره اورژانسی قرار گرفتند، هیچ عارضه ای نداشتند. با این حال، 10٪ از بیمارانی که در همان روز تروما مشاوره می کردند، در 3 ماهگی تحلیل ریشه خارجی داشتند. به این ترتیب بیماران به مدت 1 تا 3 روز در 3 ماهگی تحت آنکیلوز، 3 ماهگی تحلیل جایگزین، 4 هفته تحلیل سطحی و 4 هفته یا 3 ماهگی تحلیل ریشه خارجی قرار گرفتند.

15،16 بنابراین، رعایت یک برنامه یادآوری و هر بار آزمایش هر دندان درگیر در تروما بسیار مهم است. جدول 1 و جدول 2 نرخ های فراخوان توصیه شده را برای اکثر آسیب های دندانی رایج نشان می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سیمادنت بازدید نمایید
عدم پاسخ به تست های حیاتی تا سه ماه غیرمعمول نیست و عدم پاسخ به تست های حیاتی همیشه نشان دهنده نیاز به درمان ریشه نیست - به خصوص در دندان های جوان و نابالغ.

آسیب های تروماتیک دندان می تواند در افراد در هر سنی و در هر سطح فعالیت رخ دهد. علت ممکن است تصادف رانندگی، افتادن از پله ها، یا آرنج به صورت در حین بازی بسکتبال باشد. مانند بسیاری از انواع درمان های دندانی، هدف اولیه در درمان آسیب تروماتیک دندان، حفظ دندان های در معرض خطر از دست دادن، و بازگرداندن آنها به عملکرد کامل و ظاهر طبیعی است. در بسیاری از موارد، تفاوت بین حفظ و از دست دادن دندان به انجام اقدامات مناسب در عواقب فوری آسیب بستگی دارد. در اینجا چند دستورالعمل در مورد نحوه جلوگیری از آسیب های دندانی مرتبط با ورزش و اقداماتی که پس از وقوع آسیب دندان انجام دهید، آورده شده است.

چنین صدماتی، اگر ماهیت جزئی داشته باشند، می‌توانند در خانه با ضدعفونی کردن محل زخم و سپس اعمال فشار مستقیم و اعمال وازلین به بافت‌های نرم در خانه درمان شوند. داروهای مسکن بدون نسخه نیز ممکن است برای کنترل درد نشان داده شوند. پارگی های بزرگتر بافت نرم ممکن است نیاز به مداخله از طریق بخیه داشته باشند که به روند بهبودی کمک می کند.

در این صورت تاخیر در درمان ریشه در مرحله اورژانسی توصیه می شود. درمان ریشه فقط زمانی باید انجام شود که علائم نکروز پالپ، تحلیل ریشه و/یا توقف رشد ریشه تایید شود. هنگامی که تشخیص تأیید شد و عوارض جدی‌تر - مانند مشکلات CNS و شکستگی‌های فک یا سایر استخوان‌های صورت - رد شد، پزشکان باید مرحله اورژانسی درمان را آغاز کنند. هدف از درمان باید حفظ یا بازیابی شادابی پالپ در دندان های آسیب دیده باشد. این به این دلیل است که ترومای دندانی اغلب در نوجوانان یا نوجوانان جوانی اتفاق می افتد که دندان ها هنوز به طور کامل رشد نکرده اند و رشد ریشه بدون پالپ حیاتی متوقف می شود. اثربخشی مدیریت آسیب های دهان و صورت در دندانپزشکی کودکان به تشخیص سریع و دقیق و به دنبال آن درمان مناسب برای بهبود پیش آگهی بستگی دارد.

دندان هایی که بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند، دندان های ثنایای فک بالا هستند. شکستگی های بدون عارضه تاج با پوشاندن عاج نمایان و با قرار دادن یک ترمیم زیبایی درمان می شوند. شکستگی‌های پیچیده تاج که شامل پالپ دندان می‌شوند معمولاً نیاز به درمان ریشه دارند. شکستگی های ریشه تاج و شکستگی ریشه معمولاً نیاز به درمان گسترده دندانی دارند.

حقایقی در مورد آسیب های ناشی از ضربه دندان

ممکن است یک دارو در دندان قرار داده شود و سپس کانال ریشه دائمی در تاریخ بعدی پر شود. مدت زمانی که دندان خارج از دهان بود و نحوه نگهداری دندان قبل از رسیدن به دندانپزشک ممکن است بر نوع درمان شما تأثیر بگذارد. شما باید با پزشک خود تماس بگیرید تا ببیند آیا تقویت کننده کزاز ضروری است یا خیر.

صرف نظر از علت، قربانیان ضربه های دندانی اگر سریع عمل کنند و درمان مورد نیاز خود را فورا دریافت کنند، شانس بیشتری برای بهبودی دارند. در دندانپزشکی MINT در دالاس و هیوستون، TX، ما متوجه شدیم که برای بیماران مهم است که بدانند چگونه در شرایط اورژانسی دندانپزشکی عمل کنند. اگر مشکلی دارید، مانند لثه‌های کبود شده یا دندان از موقعیت خود خارج شده است، مطب ما می‌تواند شما را درمان کند. با ما تماس بگیرید تا نحوه بهبودی پس از آسیب تروماتیک دندان را بیاموزید. درمان خاص برای ترومای دندانی شما به نوع، شدت و محل تروما بستگی دارد. برای دندان شکسته یا بریده شده، ممکن است قطعه شکسته را بتوان دوباره وصل کرد یا ممکن است نیاز به پر کردن داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد