نوشته شده توسط : یک دوست

می‌توانید با برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌های فردی یا با مراجعه به یکی از جلسات بررسی هفتگی ما، با یک مربی ملاقات کنید. این برنامه چگونه از معلمان حمایت می کند؟ همه معلمان در یک جهت گیری اولیه سه روزه شرکت خواهند کرد و در کارگاه های دو هفته ای که توسط متخصص خواندن برنامه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. معلمان حداقل 36 ساعت در آموزش خواندن و توسعه سوادآموزی شرکت خواهند کرد.

مراکز آموزشی- مراکز آموزشی اغلب کلاس درس را تقلید می کنند، با یک معلم خصوصی و تعداد زیادی دانش آموز. این جلسات آموزشی غالباً معلم محور هستند و ممکن است فاقد شخصی سازی باشند، زیرا معلم غالباً نیاز دارد به جای دانش آموزان فردی بر نیازهای گروه به عنوان یک کل تمرکز کند. تدریس خصوصی آنلاین راه دیگری برای دانش آموز برای دریافت کمک تحصیلی، برنامه ریزی شده یا درخواستی است.

ارتباط و همکاری با همه ذینفعان از عوامل کلیدی موفقیت دانش آموزان است. وقتی معلمان بر روی هدف گذاری، ایجاد معیارها و برنامه ریزی معکوس تمرکز می کنند، دانش آموزان را برای پیشرفت تحصیلی آماده می کند. مربیان موفق با دانش آموزان خود برنامه های یادگیری فردی را با همکاری والدین و معلمان ایجاد می کنند تا از بینش بزرگسالان کلیدی در زندگی دانش آموزان بهره ببرند و برنامه بهتری برای موفقیت و مسئولیت پذیری ترسیم کنند.

چه معلم باتجربه ای باشید که امیدوار است کسب و کار خود را توسعه دهید یا تازه شروع به کار کرده اید، شغلی وجود دارد که برای تخصص شما مناسب است. از آزمون آزمایشی گرفته تا یادگیری زبان، اینها تنها برخی از بهترین گزینه ها برای معلمانی هستند که اکنون به دنبال کار آنلاین هستند. این سایت دارای پیشنهادات معمولی است - چت ویدیویی و چت مبتنی بر متن - اما همچنین شامل برخی موارد اضافی است که به معلمان و دانش آموزان کمک می کند تا یادگیری را سفارشی کنند. "کلاس درس" شامل امکان اشتراک گذاری فایل ها به صورت جلو و عقب است، بنابراین معلمان می توانند کاربرگ ها و نمونه های متن واقعی را ارسال کنند که می تواند از یادگیری پشتیبانی کند. حتی گزینه ای برای ایجاد فلش کارت های سفارشی وجود دارد که می توانید در بین درس های زنده از آنها استفاده کنید.

انواع تدریس خصوصی

جلسات از طریق یک برنامه کاربردی انجام می شود که در آن دانش آموز و معلم می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ابزارهای رایج عبارتند از چت، تخته سفید، کنفرانس اینترنتی، کنفرانس از راه دور، ویدئوهای آنلاین و سایر اپلت های تخصصی که انتقال اطلاعات را آسان تر می کند. تدریس خصوصی آنلاین نسبتاً اخیراً به عنوان مکانیزمی برای ارائه خدمات تدریس خصوصی در مقایسه با آموزش غیر حضوری سنتی ظاهر شده است. همراه با آموزش حضوری، برخی از مزایا شامل فرصت رشد انگیزه یادگیری برای معلم و مربی است. برخی از مناطق مدارس دولتی برنامه های آزمایشی را آغاز کرده اند که با دلار مالیات برای برنامه های آموزشی که همه دانش آموزان می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، پرداخت می کنند. نسخه آنلاین برنامه های تدریس خصوصی نیز در شرایط کرونا، زمانی که تحصیل در مدرسه به صورت آنلاین در حال حرکت است، قابل اجراترین گزینه است.

هزینه های تدریس خصوصی

این آموزش شامل آموزش مهارت‌های واج‌شناسی، مکاتبات حروف-صدا، رمزگشایی صریح، تجزیه و تحلیل خط، نوشتن، املا و خواندن متن با کنترل آوایی بود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی کلیک کنید
اگرچه این تأثیرات در پایان کلاس دوم کاهش یافت، اما دانش‌آموزان آموزش‌دیده همچنان در رمزگشایی و املای دانش‌آموزان غیرآموزنده عملکرد قابل توجهی داشتند. اکثر مشاغل تدریس خصوصی آنلاین به گواهی یا مدرک خاصی نیاز ندارند، اما به نوعی تجربه و تحصیلات نیاز دارند. دانشجویان فعلی ممکن است برخی از مشاغل تدریس خصوصی آنلاین را انتخاب کنند، اما بسیاری دیگر حداقل به مدرک لیسانس و همچنین تجربه تدریس یا تدریس خصوصی نیاز دارند.

دسترسی به بازی ریاضی و اطلاعات تشخیصی آنها می تواند به شخصی سازی یادگیری کمک کند. طول هر جلسه آموزشی باید متناسب با سن کودکان درگیر باشد و منعکس کننده انواع فعالیت های برنامه ریزی شده باشد. ارزیابی برنامه های تدریس خصوصی نتایج مثبتی را از جلسات تا 60 دقیقه نشان داده است. جلسات طولانی تر لزوماً باعث افزایش سواد و رشد خواندن کودک نمی شود.

استفاده نامتناسب از خدمات تدریس خصوصی

معلمان در محل حضور خواهند داشت و آماده کمک به دانش آموزان در بدو ورود خواهند بود. تدریس خصوصی برای مدت زمان همه گیری COVID19 فقط به صورت آنلاین ارائه می شود. لطفاً تقویم ما را برای اطلاعات مربوط به روزها و زمان های ورود به پاییز 2021 مشاهده کنید. این پلتفرم تطبیق فردی شاگرد و مربی را در کنار سایر خدمات ارائه می دهد. Tutor.com با مدارس K-12، برای تدریس خصوصی 24/7 بر حسب تقاضا، آموزش برنامه‌ریزی‌شده، بررسی مقاله حذفی و آزمون‌های تشخیصی ارتباط دارد. به طور کلی، آنها تقریباً 3000 متخصص دارند که شصت موضوع K-12 را پوشش می دهند.

گزینه های پولی شامل تدریس خصوصی، آموزش گروهی کوچک و تدریس خصوصی آنلاین است. این گزینه ها توسط هر دو شرکت آموزشی ارائه می شود که معلمان بسیاری را استخدام می کنند و افراد زیادی مانند دانشجویان و معلمان. برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، یک معلم باید دانش محتوایی را با همدلی، صداقت و شوخ طبعی ترکیب کند. همدلی مستلزم آن است که معلم حالت‌های عاطفی، نگرش‌ها و ادراکات دانش‌آموزان خود را «بخواند».
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بانک کتاب مارکا بازدید نمایید
همدلی توانایی دیدن دیگران از چارچوب مرجع شخصی آنها و انتقال این درک به شخص درگیر است.

Coach یکی از این راه حل های آماده است که به طور خاص برای راه اندازی پلت فرم های آموزشی آنلاین پیشرفته طراحی شده است. این راه حل دارای برچسب سفید و کاملاً قابل تنظیم است که با مجموعه ای از ویژگی ها یکپارچه شده است تا کار روان معلمان و زبان آموزان را بر روی پلت فرم تسهیل کند. در تدوین بیانیه مأموریت، برنامه ریزان باید کمک های مهمی را که خانواده ها و مؤسسات اجتماعی از قبیل Head Start، مراقبت از کودک و سایر برنامه های پیش دبستانی در حمایت از توسعه سوادآموزی کودکان انجام می دهند، در نظر بگیرند. مدارس دولتی؛ و کتابخانه ها، موزه ها و برنامه های اجتماعی خارج از مدرسه.

گاهی اوقات معلمان آنقدر با موضوعاتی که تدریس می کنند راحت هستند که فراموش می کنند گم شدن یا گیج شدن چگونه است. سعی کنید به ناامیدی که در مورد موضوعی که برای شما سخت است فکر کنید. برای اینکه مربیان با دانش آموزان خود رابطه حمایتی برقرار کنند، باید باز و صادق باشند. دانش آموزان اغلب تمایلی به صحبت با یک غریبه در مورد مشکلات تحصیلی خود ندارند.

چنین معلمانی در محتوای آکادمیک خود متخصص هستند -- آنها مفاهیم، ​​ایده ها و مشکلات موضوع را از درون می دانند. حتی اگر اکثر معلمان هرگز نتوانند یک جلسه یادگیری مبتنی بر پروژه سفارشی را تسهیل کنند، اما می‌توانند در مورد سخت‌گیری برنامه‌های کاربردی واقعی بحث و معرفی کنند. اگر معلمان بتوانند تکالیف مدرسه را به فعالیت‌های پروژه‌محور تبدیل کنند و به جای تکالیف انتزاعی یا برگه‌های تمرینی، فرصت‌هایی را برای کار واقعی و عملی فراهم کنند، دانش‌آموزان را به طور کامل‌تری درگیر می‌کنند. مربیانی که می توانند یادگیری را با علایق دانش آموزان مرتبط کنند، دانش آموزان بیشتری را ایجاد می کنند که واقعاً به آنچه می آموزند اهمیت می دهند. و در نهایت، معلمانی که یادگیری را به طور مناسب سخت می کنند - به اندازه کافی چالش برانگیز، اما نه آنقدر سخت که دانش آموزان ناامید شوند و دست از تلاش بردارند - رشد قابل توجهی در پیشرفت دانش آموزان خود نشان می دهند.

COVID-19 بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان در سراسر جهان تأثیر منفی گذاشت. برخی از کشورها برنامه های آموزشی ویژه ای را برای کاهش این تأثیر آغاز کردند. یک ضربه بزرگ، رشد قابل توجه صنعت تدریس خصوصی آنلاین بود، زیرا والدین سعی کردند تأثیر کلاس های از دست رفته را کاهش دهند. موثرترین راه برای کسب درآمد از خانه و جذب سریع دانش آموزان، پست کردن پروفایل خود در پلتفرم های اختصاصی تدریس آنلاین است. برای مثال، Classgap مستقیماً معلمان و دانش آموزان را به هم مرتبط می کند. معلمان به جای اینکه برای تدریس خصوصی یا جلسات "کلاسی" زوج شوند، با دانش آموزان روی سؤالات یا تکالیف کار می کنند.

به طور خلاصه، تدریس خصوصی، پشتیبانی بیشتر آکادمیک و/یا مهارت‌ها توسط یک فرد با تجربه‌تر است. این پشتیبانی را می‌توان توسط معلم کلاس دانش‌آموز، یکی دیگر از کارکنان مدرسه، یک مربی حرفه‌ای یا حتی یک همسال ارائه کرد. این در مورد کمک به دانش آموزان برای درک فرآیند یادگیری خود و حمایت از آنها در یادگیری به روشی است که برای آنها بهترین کار است. آموزش مؤثر بر ایجاد رابطه، ارتباط و یک رابطه اعتماد بین معلم و دانش آموز متکی است تا معلم بتواند پشتیبانی شخصی را ارائه دهد. این رابطه و اعتماد برای آموزش تاثیرگذار حیاتی است، زیرا باز کردن در مورد آنچه که به نظر شما چالش برانگیز است و نحوه مبارزه شما آسان نیست و شفافیت برای فردی کردن جلسات آموزشی ضروری است.



:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

به طور کلی، جلسات آموزشی در زمان هایی که کودک در غیر این صورت در فعالیت های خواندن در کلاس معمولی شرکت می کند، برنامه ریزی نمی شود. K12 جلسات آموزش آنلاین و زنده با معلمان معتبر را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. جلسات برای همه دانش‌آموزان آزاد است، خواه در مدرسه‌های مجهز به K12 ثبت نام کرده باشند یا نه. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای حمایت از معلمان از طریق مشاهده در محل و بازخورد متمرکز بر توسعه مهارت است. متخصص خواندن می‌تواند بازدیدهای منظمی از برنامه برای مشاهده تعامل معلمان با کودکان و ارائه بازخورد در مورد آنچه دیده و شنیده است، برنامه‌ریزی کند. به عنوان جایگزین، معلمان می توانند با انجام مشاهدات همتایان یا با فیلمبرداری از جلسات آموزشی یکدیگر و سپس ملاقات برای مشاهده و بحث در مورد نوارها، از یکدیگر حمایت کنند.

وقتی معلمان با معلمان ارتباط برقرار کردند، متوجه شدیم که دانش آموزان 83 درصد بیشتر در کلاس شرکت می کنند و 72 درصد بیشتر با مدرسه درگیر می شوند. Cignition - تدریس خصوصی آنلاین در ریاضیات، در درجه اول برای دانش آموزان مقطع راهنمایی. تدریس خصوصی 24/7 با فضای کاری مشترک برای دانش آموزان و معلمان در طول جلسه تدریس خصوصی در دسترس است. مطابقت دانش آموز و مربی پس از درخواست ارسال شده توسط والدین انجام می شود.

معلمان می توانند سوالات را انتخاب کنند، قیمت را ذکر کنند و زمان نوبت دهی را ارائه دهند و در صورت قبولی دانش آموز، جلسه تدریس خصوصی شروع می شود. نرخ‌ها می‌توانند بالاتر از سایر سایت‌ها باشند زیرا توسط مربیان تعیین می‌شوند، اما سایت درصدی از درآمد را می‌گیرد.

مرحله 6 یک برنامه درسی خواندن را انتخاب یا تطبیق دهید

تدریس خصوصی در برخی زمینه ها، مانند ESL، ممکن است نیاز به گواهینامه های تخصصی بیشتری داشته باشد. نرخ مشاغل تدریس خصوصی آنلاین بسیار متفاوت است، درست مانند معلمان سنتی. در بیشتر موارد، معلمان آنلاین بسته به سطح تجربه و تقاضا برای موضوع، نرخ ساعتی تقریباً 14 تا 25 دلار دارند.

ایجاد اپلیکیشن موبایل فرآیندی طولانی و زمان بر است و ممکن است شرایطی پیش بیاید که مجبور شوید از کارشناسان توسعه اپلیکیشن کمک بگیرید. در چنین سناریوهایی، پیشنهاد می شود با متخصصان با تجربه در یک شرکت توسعه برنامه سفارشی مانند FATbit Technologies تماس بگیرید. به غیر از اپلیکیشن موبایل، راه اندازی یک پورتال وب نیز می تواند مورد توجه کارآفرینانی باشد که قصد ورود به این صنعت را دارند. ساختن یک وب سایت می تواند یک فرآیند دست و پا گیر باشد تا زمانی که یک راه حل آماده در دسترس باشد.

مدارس شهر نیویورک از یک مدل خواندن هدایت‌شده با جلسات «خواندن با صدای بلند» یک به یک، خواندن مستقل، مرور واژگان و بحث‌های گروهی استفاده کردند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی کلیک کنید
این پروژه تلاش بسیار مؤثری برای محاسبه تفاوت در توانایی خواندن برای دانش‌آموزان مدارس دولتی سیاه‌پوست و لاتین تبار نشان داد. این آزمایش دو برابر مؤثرتر از مدرسه راهنمایی آکادمی Promise در منطقه کودکان هارلم و مدارس راهنمایی KIPP Charter در افزایش درک مطلب بود. معمولاً این خانواده‌های با درآمد بالاتر هستند که به چنین مزایایی برای فرزندان خود دسترسی دارند، اما آزمایش تدریس خصوصی نشان داد که اگر اینطور نبود چه تفاوتی ممکن بود ایجاد کند. از انجام تحقیقات بازار تا ایجاد یک برنامه بازاریابی، کارآفرینان باید تمام مراحل به اشتراک گذاشته شده در این پست وبلاگ را برای ایجاد یک برنامه آموزشی درخواستی مانند Skooli دنبال کنند.

بنیاد گیتس در میان سایرین شروع به تأمین مالی برنامه های آموزشی آنلاین یا آموزش مانند Tutor.com و Khan Academy کرده است. یک مطالعه نشان می‌دهد که آموزش خواندن مبتنی بر واج‌شناسی برای دانش‌آموزان کلاس اولی که در معرض خطر ناتوانی یادگیری هستند، می‌تواند توسط غیر معلمان ارائه شود. در این مطالعه، معلمان غیرمجاز به دانش‌آموزان به مدت 30 دقیقه، 4 روز در هفته و به مدت یک سال تحصیلی، به دانش‌آموزان آموزش خصوصی دادند. دانش‌آموزان در مقیاس‌های خواندن، املا و رمزگشایی از دانش‌آموزان کنترل‌نشده بهتر عمل کردند.

چند سوال برای پرسیدن در طول مصاحبه با معلمان داوطلب


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مدرسانه بازدید نمایید
متخصص خواندن جلسات آموزشی را حداقل ماهانه مشاهده می کند و بازخورد و کمک فنی ارائه می دهد. مطالعات نشان داده‌اند که تدریس خصوصی برای زبان‌آموزان در سراسر حوزه‌های موضوعی «خواندن، ریاضیات، علوم و مطالعات اجتماعی» مزایای تحصیلی را به همراه دارد. علاوه بر این، ثابت شده است که تدریس خصوصی برای افرادی که دارای ناتوانی های یادگیری در سطح ابتدایی هستند مفید است، در حالی که شواهد متفاوتی وجود دارد که اثربخشی تدریس خصوصی همتا را برای افرادی در سطح متوسطه نشان می دهد. تدریس فرآیند اعطای دانش جدید به دانش آموز است در حالی که تدریس خصوصی فرآیند کمک به دانش آموز برای درک و بازیابی دانشی است که قبلاً با آن آشنا شده است.

عقب نشینی- دانش آموزانی که به دنبال عقب افتادن هستند اغلب از معیارهای آموزشی عقب هستند و برای بازگرداندن یادگیری از دست رفته به حمایت نیاز دارند. برای این دانش‌آموزان، اغلب به پشتیبانی فشرده آموزشی نیاز است و به همین دلیل، تدریس خصوصی اغلب مؤثرتر است. یک مربی مؤثر با دانش آموز شما کار می کند تا آن حوزه هایی را که نیاز به تمرکز و بازسازی دارند شناسایی کند و از دانش آموز شما در یادگیری و درک مطالب و توسعه مهارت های مورد نیاز برای موفقیت تحصیلی حمایت کند. گروه کوچک- تدریس خصوصی گروه های کوچک یک معلم و معمولاً 2 تا 5 دانش آموز است. این می تواند شکل مؤثری از تدریس خصوصی برای دانش آموزان باشد زیرا به آنها امکان می دهد از همسالان خود و همچنین معلم خود یاد بگیرند. با وجود چندین دانش آموز در یک جلسه آموزشی، شخصی سازی تمرکز محتوا و استراتژی های یادگیری برای معلم چالش برانگیزتر است، اما یک معلم خصوصی با کیفیت تمام تلاش خود را برای دسترسی به هر دانش آموز در سطح فردی انجام می دهد.

عملکرد تحصیلی

اگر معلمی واقعی و میل شدید به گوش دادن در نظر گرفته شود، دانش‌آموزان تمایل بیشتری به صحبت کردن و بحث در مورد مشکلات خود خواهند داشت. یک مربی می تواند با فرزند شما کار کند تا از منابع آنلاینی که توسط مدرسه، هیئت مدرسه، و/یا وزارت/وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود، استفاده کند. مربی برای حمایت از دانش آموز شما در درک محتوای موجود در منابع، برای پاسخ به هر سوالی که فرزند شما دارد، توضیحات عمیق تر و مثال های اضافی ارائه می دهد و می تواند یادگیری را مطابق با نیازهای فردی فرزند شما شخصی سازی کند. به طور خلاصه، یک مربی می‌تواند به یادگیری کودک شما کمک کند و مطمئن شود که فرزند شما از مزایای کامل آن منابع آنلاین بهره می‌برد.

اگر کلاس را از دست داده اید، لطفا در ساعات اداری به استاد خود مراجعه کنید. مربیان جلسات آموزشی سازنده را با نتایج یادگیری مثبت تضمین می کنند که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند. در مراحل اولیه اجرای یک برنامه تدریس خصوصی آنلاین با دوز بالا، مدارس ممکن است در نظر بگیرند که طیف وسیع‌تری از دانش‌آموزان را در برنامه‌های تدریس خصوصی بگنجانند (با سطوح پیشرفت و سوابق تحصیلی مختلف). زبان آموزان، دانش آموزان دارای معلولیت و کسانی که دسترسی محدودی به اینترنت در خانه دارند.

آنلاین- درک این نکته بسیار مهم است که آموزش آنلاین و آموزشگاه آنلاین یکسان نیستند. بسیاری از دانش آموزانی که با مدرسه آنلاین دست و پنجه نرم می کردند با تدریس خصوصی آنلاین برتری می یابند. با آموزش آنلاین، معلم با دانش‌آموز کار می‌کند، درست همانطور که شخصاً انجام می‌دهند و آنها از این مزیت اضافه می‌کنند که می‌توانند انواع فن‌آوری مفید و جالب را در جلسات برای مشارکت بیشتر دانش‌آموز بگنجانند.



:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

در واقع، دانش‌آموزان، به‌ویژه دانش‌آموزان در مقاطع ارشد، راهبردهای یادگیری مناسبی را برای پیشرفت تحصیلی با توجه به فرآیندها و نتایج یادگیری خود اتخاذ کردند. برای آنها، عدم درک سهم خود دانش آموزان در انتخاب PT به عنوان یک استراتژی جایگزین بهبود تحصیلی و در فرآیند تصمیم گیری اساسی، به ویژه برای دانش آموزان بزرگتر (به عنوان مثال، سطح دبیرستان) وجود دارد.

علاوه بر این، ما نقش میانجی آموزش سایه را در رابطه بین SES و دستاورد ارزیابی می‌کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی عربی کلیک کنید
به نظر می رسد آموزش سایه برای خانواده های ممتازی که به دنبال کسب مزیت در رقابت آموزشی هستند، یک کارکرد رقابتی را انجام می دهد. ما نتیجه می گیریم که تحقیقات آموزشی، به ویژه تحقیقات مربوط به نابرابری فرصت ها، باید موقعیت برجسته و پیشرونده آموزش سایه را در چشم انداز آموزشی در نظر بگیرد. این خدمات برای کسانی است که می خواهند مهارت های ریاضی خود را به صورت آنلاین تقویت کنند. دانش آموزانی که می خواهند نمرات خود را بهبود بخشند، درصد زیادی از دانش آموزان ریاضی آنلاین را تشکیل می دهند. دیگران ترجیح می دهند برای مسائل خاص، مانند تکالیف چالش برانگیز یا آماده شدن برای آزمون های مهم، کمک بگیرند.

بهترین برای نیازهای ویژه: آموزش ویژه ویرایش


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سپاه دانش بازدید نمایید
این تمایل قابل توجه هنوز می تواند پس از کنترل وضعیت مشارکت قبلی PT و دستاوردهای ریاضی، که به ویژه دانش نقش SES و مشارکت PT را غنی می کند، مشاهده شود. این نتایج نشان داد که مسئله اقتصادی به عنوان یک گلوگاه در مشارکت PT در یک کشور در حال توسعه مانند چین عمل می‌کند و تا زمانی که شرایط اقتصادی خانواده‌شان بتواند از آن حمایت کند، دانشجویان تمایل به انتخاب PT دارند. در مطالعه قبلی، دیویس پیشنهاد کرد که تدریس خصوصی، مشابه سایر جایگزین های خصوصی، توجه فردی را به عنوان یک استراتژی رقابتی موثر برای فرزندانشان فراهم می کند.

ریاضیدان شیفته تدریس، با تجربه بسیار در دانشگاه

وقتی با یکی از مربیان مهارت های مطالعه ما کار می کنید، مطمئن خواهید شد که فرزندتان این شانس را دارد. ما معلمان برتری را ارائه می دهیم که به سبک تدریس منحصر به فرد خود افتخار می کنند و به ریاضیات علاقه مند هستند. اگر فرزند شما با فداکاری معلمان ما مطابقت داشته باشد، هیچ محدودیتی برای آنچه می تواند در درس ریاضی خود به دست آورد وجود ندارد.

FamilyTutor شما را با معلمانی که A-Math، O-Level Math و JC Math را آموزش می دهند، ارتباط خواهد داد. دانش آموزانی که انگیزه بیشتری دارند از زمان یادگیری موجود در طول دروس کمکی به عنوان زمان یادگیری فعال استفاده می کنند و در نتیجه احتمال پیشرفت تحصیلی خود بیشتر است. در واقع، کوان یک اثر متقابل مثبت بین حضور در تدریس خصوصی و انگیزه دانش‌آموزان برای شرکت در تدریس خصوصی یافت، در حالی که دیگران (Guill)

در صفحه اول پرسشنامه نامه ای برای دعوت از دانش آموزان برای شرکت و توضیح پیشینه نظرسنجی تنظیم شد. چهار دانشجوی تحصیلات تکمیلی آموزش ریاضی بر روی توزیع، نظارت و جمع آوری داده ها کار کردند. اگر شما یا فرزندتان به کمک ریاضی اضافی نیاز دارید، یک معلم خصوصی ریاضی ریاضیات را آسان می کند.

مادران طبقه متوسط، جنبه های آموزشی را برون سپاری می کنند، که می تواند نقش مراقبت کننده آنها را به خطر بیندازد، و از حرفه ای بودن آموزشی برای توجیه استخدام استفاده می کنند. این مقاله با تمرکز بر پدیده استخدام معلم مادران تایوانی در رابطه با برون سپاری مادر برای تحصیل، به دیدگاه های جامعه شناختی در مورد آموزش در سایه کمک می کند و نشان می دهد که چگونه تدریس خصوصی مکمل مادر و تحصیل در تایوان است. سطح فراشناختی می‌تواند مشارکت PT را با جهت‌های مختلف و اندازه اثر به‌طور قابل‌توجهی پیش‌بینی کند. سه متغیر فراشناخت پس از کنترل شرایط اقتصادی خانواده و پیشرفت ریاضی می‌توانند متغیر وابسته را با اندازه اثر نسبتاً بزرگ پیش‌بینی کنند. اکثر نمونه‌ها در مطالعات قبلی بر دانش‌آموزانی در سطوح ابتدایی و دوم متمرکز بودند که به نظر می‌رسیدند یادگیرندگان منفعل باشند که تحت تصمیمات والدین خود محدود به این یادگیری اضافی بودند.

میانگین هزینه دروس ریاضی

این واقعیت که آنها آنلاین هستند به معنای پاسخ تقریباً فوری هر زمان که دانش آموزی به کمک نیاز داشته باشد. این یک راه عالی برای مشارکت دادن کل خانواده در ارائه پشتیبانی عملی و افزایش برنامه درسی از مدرسه است. ریاضیات یک موضوع جذاب است که می تواند درهای زیادی را برای ادامه تحصیل یا مشاغل جالب باز کند. کسانی که این موضوع را چالش برانگیز می دانند، می توانند در خدمات تدریس خصوصی ریاضی آنلاین ثبت نام کنند. به این ترتیب، کمک در سبک و چارچوب زمانی ارائه می شود که به بهترین وجه مناسب زبان آموز باشد.

لازم به ذکر است که بسیاری از دانش آموزانی که خدمات ما را کسب کرده اند پیشرفت های قابل توجهی در درس و امتحانات خود داشته اند. علاوه بر این، معلمان خصوصی ما بسیار متعهد به دانش‌آموزان خود هستند و از چندین استراتژی مؤثر و همچنین کار شبانه روزی برای طراحی برنامه‌ای که برای یادگیری آنها مناسب‌تر است، استفاده می‌کنند. اگر ترجیح می‌دهید کلاس‌ها به صورت مجازی تدریس شوند، ما خدمات معلمانی را ارائه می‌دهیم که ریاضیات را آنلاین تدریس می‌کنند.

دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌توانند یادگیری را با تدریس خصوصی ریاضی آنلاین تکمیل کنند تا اطمینان حاصل کنند که مفاهیم را به خوبی درک می‌کنند و با برنامه درسی همگام هستند. با این حال، شواهدی مبنی بر اینکه تدریس خصوصی تأثیرات مثبتی بر پیشرفت تحصیلی یا شرایط خاص تدریس خصوصی موفق دارد، نادر است. با تطبیق مدل کارول برای یادگیری مدرسه با تدریس خصوصی، انتظار داشتیم اثرات مثبتی از مدت تدریس خصوصی، شدت تدریس خصوصی و انگیزه دانش آموزان برای ... تجزیه و تحلیل اضافی نشان داد که تأثیر فراشناخت توسط شرایط اقتصادی خانواده در هر دو تحلیل، به ویژه برای متغیر اقتصادی خانواده تعدیل شد. این نتایج با نشان دادن نقش شرایط اقتصادی خانواده و با نشان دادن اینکه دانش آموزان بر اساس درک خود از یادگیری خود تصمیم می گیرند، به درک بیشتر در مورد نقش فراشناخت در یادگیری ریاضیات منجر شده است. دانش‌آموزان کلاس یازدهم از یک دبیرستان بزرگ در کایفنگ، یک شهر معمولی متوسط ​​در چین، با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای نمونه‌گیری شدند.

با تدریس خصوصی، می‌توانید انتقال بین مدارس یا سطوح پایه را آسان‌تر کنید، برای یک آزمون استاندارد مهم آماده شوید، مفاهیمی را که درک آن‌ها مشکل داشته‌اید کار کنید، یا با یادگیری موضوعات جدید و چالش‌برانگیز انگیزه خود را حفظ کنید. معلمان منفرد ترجیح می دهند موضوعات ریاضی خاصی را بر اساس مدرک تحصیلی یا تجربه تدریس خود تدریس کنند، که معمولاً با گروه های سنی خاصی مرتبط است. به عنوان مثال، تدریس خصوصی ریاضی Stabile، بروکلین، نیویورک، 75 تا 100 دلار در ساعت، بسته به زمان سفر، هزینه دریافت می کند. او ریاضیات را برای کلاس 6 به بالا تدریس می کند، یک معلم ریاضیات نوجوان دارای گواهینامه ایالت نیویورک است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در آموزش ریاضیات نوجوانان به علاوه لیسانس مالی است. بر اساس تجربه تدریس خصوصی من در مدرسه، آموزش فرآیندی مستمر است که شامل مشارکت فعال دانش آموزان، والدین، معلمان مدرسه و معلمان شهریه است.



:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

ممکن است معلمان ریاضی ملزم به نظارت بر سالن های مطالعه، اتاق های خانه، فعالیت های فوق برنامه یا سفرهای علمی باشند. بیشتر معلمان ریاضی در کارگاه ها و کنفرانس ها شرکت می کنند تا مهارت های پیشرفته آموزش ریاضی و ریاضی خود را به روز نگه دارند. معلمان معمولاً پس از ساعاتی به دانش‌آموزانی که در درس خود دچار مشکل هستند، آموزش می‌دهند. تحلیل‌های رگرسیون OLS نه اثر مثبت سیستماتیک طولانی‌تر تدریس خصوصی و نه معلمان واجد شرایط بالاتر را زمانی که دانش قبلی، متغیرهای انگیزشی و اجتماعی-جمعیتی برای آن کنترل می‌شد، نشان نداد.

Classgap چگونه کار می کند؟

دانشجویان کالج و دانشگاهی که با من کار کرده‌اند، و همچنین بزرگسالان شاغل، در کلاس‌های خود موفق شده‌اند و به سمت آینده‌شان پیش رفته‌اند، با احساس اعتماد به نفس بیشتر و آمادگی بهتر برای استفاده از ریاضیات در برنامه‌های زندگی واقعی. آمادگی آزمون یکی دیگر از زمینه‌هایی است که می‌توانم با استفاده از مرور مفهومی، استراتژی و مدیریت زمان برای کمک به دانش‌آموزان در به حداکثر رساندن نمرات در بخش‌های ریاضی به ریاضی کمک کنم. وقتی معلم ریاضی پیدا کردید، کسی را پیدا خواهید کرد که بتواند پیش زمینه ای را در این موضوع به فرزندتان بدهد که او برای رسیدن به اهدافش به آن نیاز دارد.

برآورد مدل لجستیک از عوامل تعیین کننده مشارکت Pt

اما اگر فرزند شما در حال حاضر در یک کلاس است و مشکل دارد، "من به معلم ریاضی نیاز دارم" چیزی است که آنها باید به خودشان اعتراف کنند. با تجربه، مشتری تضمین می‌کند که معلم خصوصی می‌تواند محتوایی را که دانش‌آموزش در حال مطالعه است، درک کرده و آموزش دهد. بنابراین، مهم است که در هنگام استخدام مربی برای فرزندتان، به تجربه قبلی و فعلی او توجه کنید تا مطمئن شوید که مربی توانایی آموزش مفاهیم و مهارت‌های صحیح به فرزندتان را دارد. ما در FamilyTutor پروفایل های دقیق معلم را ارائه می دهیم که در آن تجربیات و صلاحیت های آنها را فهرست می کنیم.

برای فرضیه دوم، ده متغیر منتخب در مورد فراشناخت فرآیند یادگیری ریاضی (شامل هر سه زیر حوزه فراشناخت) در تحلیل های I و II گنجانده شد. نتایج نشان داد که دو شاخص از تحلیل I و سه شاخص از تحلیل II به طور معناداری بر مشارکت با اندازه اثر قابل توجه و همچنین جهت اثر متفاوت تأثیر می‌گذارند. این نتایج یک حوزه جایگزین را برای غنی‌سازی ساختار تعیین‌کننده‌های PT پیشنهاد کرد و نقش ویژگی‌های داخلی را در فرآیند تصمیم‌گیری شرکت‌کنندگان PT یافت. یادگیری ریاضی دانش آموزان این نتیجه می تواند از نقش متغیرهای داخلی در فرآیند انتخاب PT پشتیبانی کند. این نشان می دهد که تصمیم گیری در مورد مشارکت PT بر اساس نیاز واقعی به تدریس خصوصی اضافی ریاضیات است، نه صرفاً تحت فشار اجتماعی. به عنوان مثال، متغیرهای روانشناختی اجتماعی مانند انگیزه درونی برای ریاضی، سطح تحصیلات والدین، انتظارات تحصیلی و غیره، به ویژه متغیرهای درونی یادگیری ریاضی دانش آموزان.

همه در ریاضیات فوق العاده نیستند و فقط گرفتن نمره لازم می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که فرزند شما به دوره های ریاضی سطح بالاتری می رسد. بسیار مهم است که در ابتدا با یک معلم خصوصی ریاضی کار کنید تا فرزند شما عادت های خوبی داشته باشد و بتواند بهترین دانش آموز ریاضی ممکن باشد. اگر آنها بتوانند کلاس های ریاضی خود را بدون نیاز به استرس پشت سر بگذارند، زمان آنها را در مدرسه بسیار ساده تر می کند. به خصوص درست است که آنها شروع به پیشرفت در حرفه آموزشی خود می کنند زیرا ریاضیات فقط سخت تر می شود.

بنابراین، خانواده‌های طبقه متوسط ​​معلمانی را استخدام می‌کنند که کمک آموزشی بعد از مدرسه را ارائه می‌کنند تا تصویری منسجم از مادر شدن شدید حفظ کنند. این برون سپاری می تواند تعارض والد-کودک را کاهش دهد، نقش مراقبت کننده مادر را حفظ کند و الگوی نقش بزرگسال دیگری را برای کودک فراهم کند. مادران طبقه متوسط ​​پایین به ظرفیت فرهنگی مربیان برای آموزش فرزندانشان هم از نظر تحصیلی و هم از نظر رفتاری اهمیت می دهند.

نتایج حاضر حاکی از تأثیر معنادار وضعیت اقتصادی خانواده بر مشارکت دانش‌آموزان دبیرستانی است. این با مطالعات قبلی مطابقت دارد و پیش‌بینی قابل توجه شاخص‌های محیطی را با توجه به مشارکت دانش‌آموزان در PT تأیید می‌کند (Xue و Ding، 2009؛ کیم و پارک، 2010).
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید
به نظر می رسد مشارکت PT یک استراتژی یادگیری اساسی برای همه دانش آموزان دبیرستانی در سایر ویژگی های مرتبط، مانند پیشرفت ریاضی، جنسیت، و سطح فراشناخت است.

من تجربه جامعی از برخورد با دانش آموزان در طیف سنی وسیع و ملیت های مختلف با سطح توانایی های مختلف دارم. با ظرفیت فعلی خود، به عنوان رئیس بخش فیزیک در مرکز سطح بین المللی در پکن چین مشغول به کار هستم. من در راه اندازی آزمایشگاه های علمی برای مرکز سطح A، برگزاری آزمون و آموزش مدیریت دانشکده تخصص دارم. یکی دیگر از ویژگی‌های تجربه تدریس من تمرکز بر یادگیری مؤثر دانش‌آموز و تولید نتایج عالی سطح A است. میزان موفقیت من در این ادعاها و استراتژی ها را می توان از این واقعیت سنجید که این 02 سال است که به عنوان یک معلم فیزیک سطح A در چین با موفقیت کار می کنم.

اگر فرزند شما بخواهد در کلاس های ریاضی خود پیشرفت کند، کاملاً باید از آن استفاده کند. بنابراین اگر آنها با مهارت های ریاضی ساده خود مشکل دارند، باید مراقب یک "معلم ریاضی نزدیک من" باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت فرزند پرتال بازدید نمایید
یا اگر در کلاس پیش از حسابداری خود دچار مشکل هستید، مزایای "تدریس ریاضی نزدیک من" بعد از هر جلسه نشان داده می شود. آژانس ما در تلاش است تا معلمان خصوصی را که توانایی تربیت و راهنمایی و همچنین مدارک و نمرات مربوطه را برای آموزش فرزند شما دارند، معرفی و انتخاب کند. ما معلمان خصوصی با مدارک و دیپلم های موثر را استخدام می کنیم تا برنامه درسی را به فرزند شما آموزش دهند، مانند معلمان خصوصی آموزش دیده MOE و NIE یا حتی معلمان خصوصی با دیپلم ریاضی.

بیانیه در دسترس بودن داده ها

برای فرآیند انتخاب، ما فقط آن دسته از معلمان خصوصی را توصیه می کنیم که تجربه فعلی یا گذشته در تدریس موضوع درخواستی در آن سطح خاص داشته باشند. در سرتاسر جهان، تعداد فزاینده‌ای از دانش‌آموزان به دنبال تدریس خصوصی تکمیلی، معروف به «آموزش در سایه» هستند. مطالعات مختلف تفاوت‌های طبقات اجتماعی را در استفاده از آموزش در سایه گزارش می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این قیمت ها برای ما منطقی است، اما ممکن است تدریس خصوصی ریاضی را پیدا کنید که هزینه ای بیشتر یا کمتر از نرخ ما دارد. برای مثال، دانش‌آموزان و معلمان ریاضی که بدون پشتیبانی یا ساختار یک آژانس کار می‌کنند، اغلب 30 تا 40 دلار در ساعت برای ریاضی دبیرستان دریافت می‌کنند. در مقابل، معلمان با تخصص در دوره‌های خاص و سطح بالا، مانند زیست‌شناسی ریاضی یا فرآیندهای تصادفی، ممکن است هزینه‌های آموزشی ما را دو یا سه برابر کنند. مراکز یادگیری خصوصی مانند Sylvan Learning گرانتر از خدمات تدریس خصوصی آنلاین و بیشتر معلمان خصوصی هستند.

شما باید یک ریاضیدان حرفه ای باشید تا بتوانید به آنها آموزش دهید. بسیاری از دانشجویان کالج تدریس خصوصی را به عنوان راهی برای کمک به پرداخت هزینه های کالج ارائه می دهند. در استخدام دانشجویان کالج، حتی اگر رشته ریاضی هستند، مراقب باشید. اکثر خدمات نرخ های ساعتی را دریافت می کنند که می تواند از 30 دلار در ساعت تا بیش از 100 دلار در ساعت باشد. سایر ارائه دهندگان هزینه ماهانه دریافت می کنند یا بسته هایی از ساعات تدریس را ارائه می دهند که باید در یک بازه زمانی خاص استفاده شوند.

بسیاری از دانش آموزان بدون توجه به سن و سابقه خود می توانند از این خدمات بهره مند شوند. دروس گروهی به دانش آموزان این امکان را می دهد که با هزینه کمتر از یک معلم خصوصی کمک بگیرند. در Tutoring…With A Twist، آموزش نیمه خصوصی با حداکثر 3 دانش آموز در یک جلسه در دسترس است، که همه آنها بر روی مهارت های یکسان یا مشابه کار خواهند کرد.

اسل آموزگاران

اغلب یک درس 30 دقیقه طول می کشد تا آماده شود تا بهترین و فردی ترین منابع را فراهم کند و هر دانش آموز و نیازهای یادگیری آنها را تامین کند. از نظر فنی، نرخ ساعتی که برای معلم خود پرداخت می کنید، در 90٪ موارد، 1.5-2 ساعت از وقت آنها است. خدمات تدریس خصوصی آنلاین یک انتخاب عالی برای کسانی است که به کمک ریاضی نیاز دارند. در حالی که بیشتر مردم به تدریس خصوصی ریاضی برای دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان فکر می‌کنند، دانش‌آموزان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. معلمان آنلاین همچنین می توانند به بزرگسالانی که در حال بازگشت به کالج یا گذراندن دوره های توسعه حرفه ای هستند کمک کنند.

دانش آموزان زمانی به بهترین شکل یاد می گیرند که مطالب برای نیازهای خاص آنها ساخته شده باشد. گزینه های تدریس خصوصی آنلاین رایگان معمولاً به جای مطالب شخصی، مانند خدمات ذکر شده در بالا، مطالب عمومی را به اشتراک می گذارند. با خدمات تدریس خصوصی ریاضی ما، اولین جلسه تدریس خصوصی شما رایگان است و هر جلسه هفتگی بعدی فقط 40 دلار است. اجازه ندهید هزینه های تدریس خصوصی ریاضی مانع از دریافت کمک مورد نیاز فرزندتان شود.

ملاقات با معلم

نرخ پرداخت برای معلم آنلاین بسته به پلتفرمی که از آن استفاده می کنید متفاوت است. اکثر آنها - از جمله TutorMe - قیمت شفافی را ارائه می دهند تا دقیقاً بدانید که قبل از ثبت نام باید چه چیزی بپردازید. قبل از استخدام معلم ریاضی، ایده خوبی است که در مورد نیازهای فرزندتان با معلمش صحبت کنید.

ترکیبی از آموزش زنده متخصص و تمرین سرگرم‌کننده مبتنی بر بازی، کودکان را با انگیزه نگه می‌دارد و در سفرشان به سمت «می‌فهمم! این گزینه برای خانواده‌هایی که می‌خواهند ساعت‌های خود را با سایر خواهران و برادران خود به اشتراک بگذارند یا به حمایت تحصیلی شدید برای همه دروس در مدرسه نیاز دارند، عالی است. این طرح شامل جلسات هفتگی سازمانی، بررسی نمرات و ارتباط مستمر با معلمان است. این طرح برای دانش آموزانی است که با اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می کنند و به رویکرد مشارکتی بیشتری نیاز دارند.

شما باید نرخ خود را بر اساس زمان لازم برای تهیه طرح های درسی فردی و دشواری موضوعی که تدریس خواهید کرد، قرار دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بانک کتاب مارکا بازدید نمایید
قیمت خدمات آموزشی می تواند از 15 دلار در ساعت تا 125 دلار در ساعت متغیر باشد که میانگین آن حدود 25 تا 55 دلار در ساعت است. قیمت دقیق به مدارک شما، سن دانش‌آموزان، موضوعی که تدریس می‌کنید و اینکه این جلسات خصوصی یا گروهی هستند بستگی دارد.

این طرح همچنین برای دانش‌آموزانی که در IEP نیاز به حمایت در تحقق و حفظ اهداف دانشگاهی دارند، عالی است. در عوض، در اطراف جستجو کنید و ببینید والدین دیگر چه کسانی را استخدام کرده اند. به دنبال مربی با تجربه مناسب باشید تا بتواند به فرزند شما کمک کند.

هرچه دانش آنها بیشتر باشد، احتمالاً هزینه بیشتری برای خدمات آموزشی پرداخت خواهید کرد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی عمومی ممکن است کمتر از دروس خاصی مانند جبر یا تدریس خصوصی هندسه باشد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی عربی کلیک کنید
در حالی که احتمالاً تعجب آور نیست که میانگین نرخ تدریس خصوصی شما در هر ساعت برای دانش‌آموزان دبیرستانی کمی کمتر از دانش‌آموزان مسن‌تر باشد، خود را کم هزینه نکنید. به طور خاص، معلمان خوب در موضوعات AP تقاضای زیادی دارند، که شما قطعاً می توانید در هنگام تعیین میزان هزینه برای تدریس خصوصی این دانش آموزان به نفع خود استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر نمی‌خواهید حدس بزنید چقدر می‌پردازید، پلتفرم آموزشی مانند TutorMe را انتخاب کنید که نرخ‌های تدریس خصوصی را به جای قیمت‌های متفاوت برای معلمان جداگانه ارائه می‌دهد. مراکز آموزشی را می توان در پردیس های مختلف کالج و در قالب خدمات خصوصی یافت. مراکز آموزشی خصوصی شامل شرکت هایی مانند مرکز یادگیری سیلوان و مرکز آموزشی هانتینگتون می شود. همچنین تعدادی از شرکت های خصوصی وجود دارند که از طریق مشارکت با کتابخانه ها و مراکز اجتماعی، تدریس خصوصی را ارائه می دهند. در برخی موارد، دانش‌آموزانی که در مدرسه ابتدایی ثبت‌نام می‌کنند ممکن است در مراکز محلی به تدریس خصوصی دسترسی داشته باشند یا برای شرکت در یک جلسه آموزشی اعتبار کلاس دریافت کنند. آموزگاران ما می توانند تمرین "Crafting Quest" را در FogStone اختصاص دهند تا تمرین ریاضی کودک شما را در سطح موضوع و مفهومی که در طول جلسات آموزشی روی آن کار می کنند، راهنمایی کنند.

درخواست های تدریس خصوصی ریاضی شامل حساب، پیش جبر، جبر، هندسه، مثلثات، پیش حساب، حساب دیفرانسیل و انتگرال، آمار و غیره است. افراد در هر سنی به دنبال معلمان ریاضی هستند و رایج ترین اهداف آنها بهبود نمرات، آماده شدن برای آزمون ها یا یادگیری موضوعات و تکنیک های جدید است. قیمت های تدریس خصوصی از طریق یک پلت فرم آنلاین بسیار متفاوت است. در واقع، معلمان در این پلتفرم‌ها از 10 تا 100 دلار در ساعت هزینه می‌گیرند. هر پلتفرم استانداردهای متفاوتی برای معلم شدن دارد و برخی با توجه به مهارت و تجربه، نرخ های متفاوتی را دریافت می کنند.

یادگیری هدایت شده

انقلاب Prep با کارکنان خود از معلمان تمام وقت و روش تدریس تعاملی، تجربه ای عالی را به دانش آموزان و والدین ارائه می دهد. این تجربه قیمتی دارد - جلسات تدریس خصوصی برای یک دانش آموز مجرد 116 دلار در ساعت هزینه دارد. برخی از گزینه های گروه کوچک وجود دارد که مقرون به صرفه تر هستند، اما حتی یک کلاس هشت دانش آموز با یک معلم خصوصی 42 دلار در ساعت هزینه دارد.

مدرس ریاضی هنگ کنگ

از طرف دیگر، باشگاه تکالیف شامل حداکثر 6 دانش آموز است که طیفی از موضوعات را یاد می گیرند و بر توسعه و به کارگیری مهارت های مطالعه جدید تمرکز می کند. زمانی که اعتصاب معلمان چند سال پیش رخ داد، ما چندین گروه را راه‌اندازی کردیم که در تمام مناطقی که در آن زمان بودیم - Nanaimo، Parksville و Qualicum Beach. اساساً، ما کلاس‌های آموزشی «پاپ‌آپ» در کتابخانه‌ها داشتیم و حتی اتاق‌های کنفرانس هتل را اجاره می‌کردیم. در برخی موارد، مراکز آموزشی خصوصی نیز هزینه پذیرش، و هزینه کتاب یا مواد را دریافت می کنند. برخی جلسات آزمایشی را با نرخ های کاهش یافته ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر در صورتی که شما یا فرزندتان نتایجی را مشاهده نکردید، ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.

آموزش از راه دور - اگر یک معلم خصوصی آنلاین استخدام می کنید، باید قیمت های تدریس خصوصی را برای محل زندگی آنها در نظر بگیرید، نه محل زندگی شما. دانش آموزی که در مونتانا زندگی می کند و معلم آنلاینی دارد که در کالیفرنیا زندگی می کند باید انتظار داشته باشد که قیمت های کالیفرنیا را بپردازد. جایی که شما زندگی می کنید، و جایی که معلم خصوصی شما زندگی می کند، می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه های تدریس خصوصی ریاضی تاثیر بگذارد. پرداخت ماهانه - برخی از معلمان و مراکز آموزشی یک گزینه پرداخت ماهانه دارند که اغلب شامل تعداد مشخصی جلسات تدریس خصوصی ریاضی با یک قیمت است. برای تدریس خصوصی چقدر باید هزینه کرد؟ وقتی صحبت از تدریس خصوصی به میان می آید، می توانید انتظار داشته باشید که بین 25 تا 75 دلار در ساعت هزینه کنید.

اگر بتوان یادگیری را در زندگی ادغام کرد، می‌توان یادگیری را جذاب‌تر کرد. تدریس خصوصی بر تشویق دانش آموزان به لذت بردن از یادگیری متمرکز است. تدریس خصوصی ریاضی اعجوبه یک سایت تدریس خصوصی آنلاین است که به دانش‌آموزان جوان امکان می‌دهد به روشی که برای آنها بهترین است یاد بگیرند. در یک مرکز آموزشی شرکتی، معلمان متعددی با تجربه در هر موضوعی وجود دارند. یک دانش آموز ممکن است به یک معلم خصوصی اختصاص داده شود، بر اساس افرادی که در آن زمان در دسترس هستند بچرخند، یا به یک گروه آموزشی اضافه شوند.

بسیاری از مردم در استخدام معلم ریاضی به دلیل هزینه های درک شده تردید دارند و اغلب از خود می پرسند که هزینه تدریس خصوصی ریاضی چقدر است. با این حال، تدریس خصوصی ریاضی آنلاین می تواند یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای کمک به دانش آموزان در درک و موفقیت در دوره های ریاضی باشد. بیشتر معلمان خصوصی یا مراکز آموزشی شرکتی بسیار بیشتر از آن هزینه می گیرند. بنابراین، در هر ساعت چقدر باید به یک معلم خصوصی پرداخت کنید؟ خوب، این به عوامل مختلفی از جمله تخصص و سطح تحصیلات معلم و میزان دشواری موضوع بستگی دارد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت استاد بانک بازدید نمایید
ابتدا باید به این فکر کنید که فرزند شما در چه کلاس ریاضی است و چرا به معلم خصوصی نیاز دارد. بسیاری از معلمان می توانند جبر را تدریس کنند، اما نه در کلاس های ریاضی سطح بالاتر. بنابراین اگر فرزند شما در جبر است، ممکن است نیازی به معلم ریاضی سطح بالا نداشته باشید. اگر آنها در پیش حساب یا حساب دیفرانسیل و انتگرال هستند، پس شما به یک ریاضیدان جدی نیاز دارید.

یک معلم انگلیسی یا ریاضی واجد شرایط تر، بیش از 50 دلار برای تدریس خصوصی دریافت می کند.

همه گزینه ها را در نظر بگیرید - یک معلم خصوصی ممکن است خارج از بودجه شما باشد و یک مرکز آموزشی شرکتی ممکن است برنامه های پرداختی را ارائه دهد که هزینه را امکان پذیرتر می کند. در مورد تمام گزینه های خود تحقیق کنید تا خدمات تدریس خصوصی ریاضی را متناسب با نیازها و بودجه شما بیابید. معلمی که x دلار در ساعت دریافت می کند باید مدت زمانی را که برای آماده کردن دروس دانش آموزان نیاز دارد در نظر بگیرد.

معلمان می توانند بینش زیادی در مورد نیازهای یادگیری دانش آموزان خود ارائه دهند تا به شما در ایجاد اهداف برای جلسات تدریس خصوصی کمک کنند - چه آنها به صورت حضوری یا آنلاین یاد بگیرند. همه خدمات تدریس خصوصی ریاضی آنلاین یکسان ایجاد نمی شوند و همه پلتفرم ها با نیازهای خاص یا سبک یادگیری کودک شما مطابقت ندارند. با تعداد بی پایان خدمات تدریس خصوصی آنلاین، هیچ مجموعه ای از دستورالعمل ها وجود ندارد که یک برنامه باید از آنها پیروی کند. همانطور که گفته شد، شما می خواهید یک سرویس آموزشی را انتخاب کنید که با بودجه، اهداف و برنامه خانواده شما مطابقت داشته باشد. در اینجا برخی از ویژگی های مهمی که باید در پلتفرم های تدریس خصوصی ریاضی آنلاین به دنبال آنها باشید آورده شده است.

در بیشتر موارد، معلمان برای درس های گروهی کوچک هزینه کمتری نسبت به جلسات انفرادی دریافت می کنند. در حالی که Skooli جلسات آموزشی طولانی مدت با برنامه های یادگیری سفارشی ارائه نمی دهد، همه دانش آموزان به این نوع کمک نیاز ندارند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی زبان مدرسه کلیک کنید
مدل درخواستی این شرکت برای دانش‌آموزانی ایده‌آل است که عموماً مطالب را می‌فهمند اما هر چند وقت یک‌بار به کمک بیشتری نیاز دارند. Skooli برای این جلسات آنلاین 1 دلار در دقیقه دریافت می کند، اما جلسات باید حداقل 15 دقیقه باشد.

شما نمی خواهید متوجه شوید که فرد اشتباهی را در اواسط ترم استخدام کرده اید. ارزش این را دارد که از قبل برای پیدا کردن مربی مناسب برای فرزندتان وقت بگذارید. وقتی معلم ریاضی مناسب را بر اساس واکنش فرزندتان پیدا کردید، متوجه خواهید شد.

برای بیشتر دروس علوم، شما باید نوعی دانش تخصصی داشته باشید تا بتوانید این را به خوبی آموزش دهید، به خصوص به دانش آموزان دبیرستانی و کالج. این بدان معناست که اگر مدرک علمی دارید یا در حال تحصیل برای آن هستید، قطعا باید از این به نفع خود استفاده کنید تا نرخ تدریس خصوصی خود را در هر ساعت بالاتر ببرید. هر یک از این خدمات آموزشی مزایای مختلفی را ارائه می دهند که باید قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر گرفته شوند.



:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد