بهترین خرده فروشان برای خرید یا پیش خرید یک Ps5
نوشته شده توسط : یک دوست

جدای از Astro’s Playroom که بیشتر یک نسخه نمایشی فناوری است تا یک بازی، تنها سه عنوان انحصاری در زمان عرضه موجود بود. مگر اینکه به دنبال موارد انحصاری پلی استیشن باشید، Xbox Game Pass با دسترسی به هزاران بازی شخص اول، ارزش باورنکردنی را ارائه می دهد. اما می‌دانم که در اقلیت افرادی هستم که «خوش شانس» شدند و به موقع آنلاین شدند تا کنسول بخرند.

مانند کنسول های قبلی، PS5 نیز می تواند به عنوان یک مرکز رسانه ای عمل کند. این برنامه از بسیاری از برنامه های پخش جریانی پشتیبانی می کند که به راحتی به عنوان دکمه روی کنترل از راه دور PS5 Media در دسترس هستند. با این حال، از سی دی های چند رسانه ای پشتیبانی نمی کند، بنابراین باید به سرویس های پخش مانند Spotify اعتماد کنید. بازی‌ها را از PS Store روی HDD کنسول خود یا هر هارد خارجی سازگار دانلود کنید. اکنون، من نسخه انحصاری Michael Schumacher Edition F را خریده بودم و تعداد زیادی از قطعات خوبی را که با آن خرید به دست آمد را از دست دادم. بازی پایه هنوز یکسان است و به عنوان بخشی از PlayStation Now، یکی از دو عضویتی که با PS5 پرداخت می کنم، ارائه می شود.

عیب بزرگ من در مورد نسخه اصلی در Xbox این بود که تجربه آنلاین واقعاً ضعیف به دلیل خواستگاری کند بود. من حدس می‌زنم که با رفتن به PS5، شاهد این هستم که بازی در کنسول محبوب‌تر چگونه است، اما من برخی از فرضیات را در آنجا مطرح می‌کنم. هفته گذشته، من به مدت 6 ماه از حساب کاربری شبکه پلی استیشن خود قفل شدم. اشتراک سالانه من در PlayStation Plus و بازی های رایگان موجود در داخل، اکنون مانند سایر خریدهای آنلاین در حساب من بی ارزش است.

راهنمای خرید Ps5: همه آنچه باید در مورد Playstation 5 سونی بدانید

فضای زیادی برای بازی‌ها دارد و می‌توانید در صورت لزوم آن‌ها را با SSD اصلی خود جایگزین کنید. فقط به خاطر داشته باشید که در حال حاضر فقط می‌توانید بازی‌های PS4 را از حافظه USB بازی کنید، در حالی که بازی‌های PS5 باید در SSD داخلی کپی شوند. به‌روزرسانی آوریل 2021 PS5 توانایی ذخیره بازی‌های PS5 و PS4 خود را روی یک هارد دیسک خارجی متصل شده از طریق USB به ارمغان آورد. اگرچه نمی‌توانید بازی‌های PS5 را روی حافظه USB بازی کنید، اما می‌توانید این کار را با عنوان‌های PS4 انجام دهید. هارد دیسک ها در سیستم های بازی در طول سال ها رشد کرده اند و همینطور بازی های ویدیویی.

یکی از حامیان Eurogamer شوید و می‌توانید سایت را کاملاً بدون آگهی مشاهده کنید، و همچنین به مقالات، پادکست‌ها و مکالمات دسترسی انحصاری داشته باشید که شما را به تیم، داستان‌ها و بازی‌هایی که همه دوست داریم نزدیک‌تر می‌کند. در حالی که این کنسول دقیقاً نسل بعدی نیست، نینتندو سوییچ نیز یک جایگزین عالی برای PS5 است. مانند PS5، یک کتابخانه عالی از بازی‌های شخص اول دارد که نمی‌توانید در جای دیگری بازی کنید. همچنین کوچک و قابل حمل است، بنابراین می توانید هم در صفحه بزرگ خانه و هم در صفحه کوچک در رختخواب یا اتوبوس بازی کنید. قیمت PS5 برای نسخه معمولی 499 دلار یا برای نسخه دیجیتال 399 دلار تعیین شده است. در حالی که اولی همان Xbox Series X است، سری S تمام دیجیتال در واقع ۱۰۰ دلار ارزان تر از PS5 Digital است.

خدمات جریانی بیش از حد زیاد است؟ خوب، بد، و چگونه کنترل را در دست بگیریم

آنها نسبت به اندازه فیزیکی کنسول و همچنین ظرفیت محدود SSD موجود انتقاد داشتند. اگر به سادگی چیزی می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد بازی کنید، رسانه‌ها را از طریق انواع سرویس‌های استریم تماشا کنید، یا در تجربه‌های واقعیت مجازی شرکت کنید، می‌توانید یک پلی‌استیشن ۴ اصلی را با قیمت ۲۹۹ دلار گیر بیاورید. اکنون که کنسول بیش از یک سال است که عرضه شده است، پاسخ مثبت است. عناوین نسل بعدی بی‌شماری وجود دارند که به شما امکان می‌دهند از کنترلر قدرتمند DualSense نهایت استفاده را ببرید و به‌تدریج دستیابی به خود کنسول آسان‌تر می‌شود. همچنین در بازی‌هایی که قبلاً دارید، عملکرد بهتری دریافت می‌کنید، نه اینکه تجربه‌ای واقعاً تغییر دهنده بازی در روز اول داشته باشید. گرافیک بهتر و زمان بارگذاری سریعتر عالی هستند، اما متحول کننده نیستند.

به دست آوردن صاحب عناوینی مانند Call of Duty و Candy Crush، مایکروسافت را بلافاصله پس از سونی ژاپن و غول فناوری چینی Tencent به عنوان سومین شرکت بزرگ بازی در فروش جهانی، از نینتندو جلوتر می‌اندازد. سونی، سازنده پلی استیشن، با خرید استودیوی بازی های ویدیویی پشت یکی از بهترین بازی های ایکس باکس، رقابت خود را با مایکروسافت سازنده ایکس باکس افزایش می دهد. Playstation 4 حتی هنوز منتشر نشده است، اما ما در مورد سیستم بازی های ویدیویی نسل بعدی چیزهای زیادی می دانیم.

اما چرا سونی 3.6 میلیارد دلار برای یک استودیوی بازی های ویدیویی هزینه می کند اگر قصد ندارد بازی های آن استودیو را منحصر به دستگاه های خود کند؟ زیرا سونی به بازی‌های چندنفره بزرگ نیاز دارد که به شدت در مجموعه‌اش کم است. Wired's Jess Gray نیز در یک بررسی قبل از عرضه به طور کلی مثبت بود. او اظهار داشت که قابلیت‌های 120 هرتز «به‌طور عینی شگفت‌انگیز است، اما خرید یک کنسول کاملاً جدید و یک تلویزیون جدید گران قیمت در بحبوحه یک بیماری همه‌گیر جهانی کمی زیاد است». گری همچنین تحت تأثیر عمر باتری بهبود یافته، لمسی و محرک های تطبیقی ​​کنترلر جدید DualSense قرار گرفت. نیک پینو و آدام ویستیکا از TechRadar آن را "یک کنسول فوق العاده که تجربه بازی نسل بعدی قانع کننده ای را ارائه می دهد" در بررسی خود کمی پس از عرضه نامیدند. گرافیک عالی و نرخ فریم بالا از جمله نکات مثبت مورد انتظار بود، با فریاد اضافی برای رابط کاربری جدید.

با این حال، آنها یک خرده‌فروش بزرگ هستند که ممکن است در آینده مجدداً ذخیره شوند، بنابراین مراقب هرگونه اخبار مربوط به سایت و ذخیره‌سازی مجدد آنها باشید. در بیشتر موارد، همه چیزهایی که در اینجا پیدا خواهید کرد قیمت اسکالپر و لوازم جانبی PS5 است. اگر می خواهید هارد دیسک خود را ارتقا دهید، باید درایو داخلی داخل سیستم را تعویض کنید. ما می‌خواهیم Eurogamer را بهتر کنیم، و این برای خوانندگان ما بهتر است - نه برای الگوریتم‌ها.

سونی چندین بار ایده پنل‌های سفارشی را رد کرده است، اما Dbrand، یکی از شرکت‌هایی که سونی با شکایت از آن شکایت کرد، بلافاصله شروع به فروش نسخه جایگزین کرد که تا کنون از طرح دعوی قضایی بیشتر فرار کرده است. چرا ممکن است بپرسید آیا سونی این کار را انجام می دهد؟ خوب، برای فروش خود، البته.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری در مرکز تهران به سایت ما مراجعه نمایید
کاورهای رسمی کنسول به رنگ مشکی و قرمز مستقیماً از سونی در 21 ژانویه عرضه شدند، در حالی که سایر خرده فروشان فروش خود را از 18 فوریه آغاز کردند. رنگ‌های دیگر - صورتی، آبی روشن و بنفش - در تاریخ اعلام‌نشده‌ای اواخر امسال در دسترس خواهند بود. Luke Reilly از IGN از طراحی "شعورآمیز" PS5 انتقاد کرد اما در غیر این صورت مثبت بود. یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید باید در نظر گرفت اندازه فیزیکی کنسول است.

فقط به این دلیل که من PS5 خود را دوست دارم، به این معنی نیست که باید هر چیزی را که به طور مجازی همراه آن است دوست داشته باشم. من کمی شوکه شدم که یک هفته پس از داشتن PS5، از PS4 قدیمی یا حتی برخی از بازی‌های PS3 از کاتالوگ پشتی لذت می‌بردم که عضویت‌هایم باعث شد. من نسل بعدی مرد عنکبوتی را خریدم و تا حدودی از آن لذت بردم، اما من را مجذوب خود نکرد. برخی از کدهای نقد شروع به ورود کردند، اما یک بازی خاص حتی نظری دریافت نکرد زیرا یک بار آن را روشن کردم و آنقدر وحشتناک بود که نتوانستم دوباره با آن روبرو شوم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت یونا بازدید نمایید
همچنین، با تاخیر ورودی تا 6.0 میلی‌ثانیه در مدل‌های Z9J، به نرمی و واکنش‌پذیری فوق‌العاده‌ای در بازی‌های تیراندازی، ورزشی و عملکرد بالا با اکشن آنی روی صفحه دست خواهید یافت. PS5 نسبت به نسخه قبلی خود دارای فضای ذخیره سازی بیشتری است، اما در نهایت باید روی فضای ذخیره سازی بیشتری سرمایه گذاری کنید. می‌توانید یک SSD فوق‌العاده سریع را انتخاب کنید که با نمونه داخلی مانند Seagate FireCuda مطابقت داشته باشد، اما اگر کتابخانه PS4 شما از PS5 بیشتر باشد، هارد اکسترنال WD Black P10 خرید بهتری است.

یکی از زمینه هایی که Xbox Series X نمی تواند در آن رقابت کند کنترلر است. سونی با PlayStation 5 DualSense جدید آن را از پارک خارج کرده است. ارگونومی بهبود یافته، تریگرهای تطبیقی، و بازخورد لمسی باورنکردنی تفاوت بزرگی را در حین بازی ایجاد می کند. Scott Brown از Android Authority کاملاً تحت تأثیر این تجربه قرار گرفت و اظهار داشت که این تجربه کل دیدگاه او را در مورد بازی های کنسولی تغییر داده است.

با این حال، سری S ارزان‌تر، خروجی بزرگ‌تری نسبت به PS5 Digital Edition است، با قدرت کمتری که در بسته‌بندی کوچک‌تر بسته‌بندی می‌شود. همچنین هیچ درایو نوری وجود ندارد، بنابراین کتابخانه فیزیکی موجود شما پرش را انجام نخواهد داد. در ابتدا، این شرکت ادعا کرد که با تقریباً تمام 100 عنوان برتر کنسول نسل قبل کار خواهد کرد. با این حال، بعداً مشخص شد که "99٪" از بازی های PS4 را می توان بر روی PS5 بازی کرد.

وقتی نوبت به پلی استیشن می رسد، سونی به طور محسوسی در E3 امسال غایب بود. شما می توانید پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 4 پرو قدرتمندتر با قابلیت 4K را به همراه هدست پلی استیشن VR برای بازی های واقعیت مجازی گیر بیاورید و ژانر کاملی از محتوا را ارائه می دهد که در کنسول های دیگر در دسترس نیست. اما اگر در حال حاضر به دنبال یک کنسول بازی ویدیویی جدید هستید، یا آن را به عنوان هدیه در نظر بگیرید، چه؟ سپس زندگی شما کمی پیچیده تر شد - اما ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی Oldschool، در واقع، هنوز شروع به کار کرده است، و آن‌ها به‌طور نیمه‌پیوسته دارای انبارهای PS5 هستند. شما نمی‌توانید Playstation 5s را به همان اندازه که در Playstation Direct یا Walmart می‌بینید در اینجا پیدا کنید، اما Gamestop همچنان شرکتی است که اگر به PS5 ASAP نیاز دارید، ارزش آن را دارد. Newegg با تلاش‌های ذخیره‌سازی آن‌ها بسیار ناسازگار است و اگر به PS5 نیاز دارید لزوماً ارزش بررسی هر روز را ندارند.

من از یک هفته بازی Stranded Deep در کنسول جدیدم کاملاً لذت بردم. همین هفته من خودم Gran Turismo Sport را خریدم و باید بگویم حالت رقابت آنلاین یکی از بهترین هایی است که تا به حال بازی کرده ام. با مرور در منوی بازی ها، بازی هایی وجود دارد که ارزش هیجان را دارند. یک بازی جدید Resident Evil، یک بازی به نام Returnal و همین هفته EA Sports تایید کرد که روی یک بازی گلف جدید کار می کنند. مطمئناً، برخی از آنها اکنون نزدیک‌تر هستند، اما پس از همه‌ی هیاهوها و هیجان‌انگیزی که در دست داشتن روی کنسولی که قرار است هیجان‌انگیزترین کنسول بازی جهان باشد، کمی ناامیدکننده است که چیزی جز گزینه‌های پیش‌سفارش در اختیار نداشته باشید.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: