خرید تلویزیون دست دوم؟ این همان چیزی است که می خواهید جستجو کنید
نوشته شده توسط : یک دوست

تعدادی از تلویزیون های دست دوم در سمساری با پیکربندی های کاملاً متفاوت برای مطابقت با انتخاب هر مصرف کننده را می توان در بازار یافت. تصمیم بگیرید که برای چه چیزی به تلویزیون نیاز دارید و چه نوع نیازهای شما را برآورده می کند. یک محدوده قیمت تنظیم کنید و سپس فقط به دنبال این مجموعه‌هایی باشید که متناسب با بودجه شما هستند.

قبل از اینکه ما اضافه کنیم، باید به تفاوت بین یک مجموعه دست دوم در سمساری و یک مجموعه بازسازی شده توجه کرد. با انجام این کار، بازتاب صحیح تری از ارزش اقلام شما را تضمین می کنیم و می توانیم نرخ های فوق العاده بالاتری را نسبت به وب سایت هایی که به یک سیستم خودکار متکی هستند به شما ارائه دهیم. هر هفته به تعداد زیادی ثبت نام کنید، جدیدترین و بزرگترین مقالات را از وب سایت ما به صورت مکانیکی ... متناسب با صندوق ورودی خود دریافت کنید. از طرف دیگر، زباله‌های E می‌توانند به محل‌های دفن زباله بزرگ ختم شوند، معمولاً در ایجاد مکان‌های بین‌المللی، مکانی که برای راه‌اندازی مواد معدنی سوزانده می‌شود و سپس فروخته می‌شود.

چرا فروشنده آن را تبلیغ می کند؟

یا او این کار را فقط به این دلیل انجام داد که از آن خسته شده بود و یک مورد جدید برای خودش خرید؟ اینها سوالاتی هستند که باید زودتر از آن که به سایر نکات فنی خرید تلویزیون دست دوم فکر کنید پاسخ داده شود. اگر مالک آن را به دلیل کشف نقص در تلویزیون بفروشد، حتی اگر نقص آن برطرف شده باشد، ممکن است بعداً دوباره ظاهر شود. قبل از اینکه به خرید آن فکر کنید، مطمئن شوید که دقیقاً چرا تلویزیون ارائه شده است. زمانی که تلویزیون خود را به Zarax پیشنهاد دادم از خدماتی که به دست آوردم بسیار راضی هستم.

ما هنگام ارائه پیشنهاد به وضعیت، مدل، مانکن و مشخصات تلویزیون شما فکر می کنیم. هنگامی که نوع آنلاین ما را پر کردید - قول می دهیم ساده است، ارزش تلویزیون شما را ارائه می دهیم. این رقم معمولاً سخاوتمندانه‌تر از آنچه رقبای ما ارائه می‌دهند است، و ما پایبند همه قیمت‌های خود هستیم. مطمئناً، قیمت‌ها از طریق سقف سر به فلک کشیده است، اما هدفی برای کاهش دادن وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات در زمنیه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

بلافاصله پاسخ داد، بسیار مؤدبانه در تلفن، شخص بسیار متاثر از من ... و من پول نقد را بلافاصله به حساب جاری خود دریافت کردم. در ابتدای یک روز کاری پرمشغله، اگر روی کاناپه مقابل تلویزیون «جدید و قدیمی» خود بنشینید، باید از تماشای تلویزیون لذت ببرید. اجازه ندهید عکس‌های تار، دریافت تابلوهای مخدوش، یا صداهای شکسته به تجربه شما آسیب برساند. به دنبال فاکتورهای ذکر شده در بالا باشید و تلویزیون را فقط با سرعتی که ممکن است مطمئن شوید که خرید خوبی است، خریداری کنید.

این معاملات خاص به احتمال زیاد طولانی نخواهد بود، زیرا موجودی بازسازی شده با توجه به تلویزیون هایی که برگردانده می شوند تعیین می شود، اما این امر به شما نشان می دهد که چقدر می تواند با خرید یک مجموعه بازسازی شده در شما صرفه جویی کند. در زمان مناسب خرید کنید و می‌توانید بسته‌ای را در یک مدل تلویزیون جدید صرفه‌جویی کنید – برای یافتن مجموعه‌ای خوب با قیمت عالی، به معاملات تلویزیون مورد علاقه ما مراجعه کنید. یک تلویزیون دست دوم در سمساری می‌توانست برای مدتی قبل از ارائه - معمولاً مستقیماً توسط مالک قبلی - در یک بازار آنلاین، مشابه Gumtree یا eBay، استفاده شود.

تلویزیون اتاق خواب می‌تواند با محدوده‌های صوتی کم کار کند، اما تلویزیونی که در سینمای خانگی خود به آن نیاز دارید باید دارای صدایی با کیفیت بالا با جلوه‌های صوتی و آثار باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد حقوق خود در خرید و بازگرداندن اقلام دست دوم در سمساری به راهنمای حقوق مصرف کننده ما در مورد کالاهای دست دوم مراجعه کنید. ما برای نقل قول ارزش منصفانه و صادقانه برای فناوری ناخواسته شما محبوبیت داریم، و بسیاری از فروشندگان به طرز خوشایندی شگفت زده می شوند که ابزارهای آنها چقدر قیمت دارند و به همین ترتیب تبلیغ به Zarax چقدر آسان است.

بسیاری از واحدهای تلویزیونی که دارای آخرین دانش فنی و ویژگی‌های پیشرفته هستند، از ویژگی‌ها و ابزارهای اضافی پشتیبانی می‌کنند. اگر قبلاً بازی‌کننده‌های DVD، بازی‌های ویدیویی، بلندگوهای خارجی یا ظروف بسته‌بندی را دارید، مطمئن شوید که تلویزیون استفاده‌شده خیلی قدیمی نیست و با این ابزارهای بیرونی مناسب است. شما ممکن است به دلایل خود برای خرید یک تلویزیون دست دوم نیاز داشته باشید، اما قبل از اینکه نام نهایی را بسازید، فراموش نکنید که در مورد واحدهای جدید به خوبی پرس و جو کنید. اگر تفاوت چندانی در ارزش وجود ندارد، می توانید مقداری پول نقد اضافه کنید و یک پول جدید برای خود تهیه کنید. تجهیزات الکترونیکی خانه یک سرمایه گذاری یکباره است و می تواند برای مدت نسبتاً طولانی استفاده شود.

مزایای ست جدید نسبت به ست دست دوم های سمساری آرامش خاطر، ضمانت و انتخاب است. اگر ممکن است تعمیر شده یا دست دوم را از یک خرده‌فروش بخرید، حقوق مصرف‌کننده شما کاملاً متفاوت از خرید کالای جدید نیست. بر اساس قانون حقوق مصرف کننده 2015؛ کالاها باید همانطور که توضیح داده شد، مطابق با هدف و کیفیت رضایت بخش باشند. فروشنده موظف است هر گونه ایراد یا مشکل را به شما بگوید - فقط به یاد داشته باشید که در مورد فرسودگی عملی فکر کنید. بدون شک توانایی دریافت جدیدترین مدل‌ها را دارید، به احتمال زیاد تضمینی مشابه زمانی که یک تلویزیون جدید خریداری کرده‌اید نخواهید داشت و ممکن است حقوق مصرف‌کننده شما محدود شود. با این حال، اگر بتوانید یک بسته را ذخیره کنید، ممکن است این موارد را قربانی قیمت گذاری کنید.

تلویزیون Lg

اما از آنجایی که انتخاب انجام شده است، و شما فکر خود را برای خرید یک مانکن قدیمی آماده کرده اید، این پست HomeQuicks به شما کمک می کند تا از طریق آن هر چیزی را که باید هنگام خرید یک تلویزیون دست دوم جستجو کنید، به شما می گوید. تنظیم. همه اشیاء جدید با ضمانت سازنده و به طور کلی یک خرده فروشی ارائه می شوند. مانند هر خرید دست دوم، فروشندگان فردی معمولاً موظف نیستند که ایرادات را به شما جلب کنند. اگر مراقب نباشید، ممکن است این مشکل شما را با یک محصول معیوب یا محصولی که خواسته‌های شما را برآورده نمی‌کند از بین ببرد، بنابراین بهترین کار شما این است که قبل از جدا شدن از پول نقد خود، تلویزیون را به دقت بررسی کنید.

اکنون اقدام کنید و تلویزیون خود را همین حالا تبلیغ کنید

وقتی در مورد مانکن، مارک و قیمت تلویزیون تصمیم گرفتید، آزمایش واحدهای مختلف را شروع کنید. دریافت یک تصویر واضح بر روی صفحه نمایش یک ضرورت اولیه است و نباید به خطر بیفتد. اگر یک تلویزیون LCD یا LED می‌خرید، عواملی مانند تمایز، حرکت ویدیویی، سازگاری HD، وضوح، سایه و کیفیت بالای ویدیو را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنچه را می‌بینید دوست دارید. برخی از واحدهای تلویزیون دارای صفحه نمایش هستند که تصویری را با نقاطی در سراسر آن ایجاد می کند. ناگفته نماند که باید از چنین تلویزیون هایی دوری کنید.

ارزش یک تلویزیون دست دوم در سمساری توسط عوامل متعددی تعیین می شود، درست مانند فاصله زمانی بین تاریخ خرید و فروش آن، وجود یا عدم وجود گزینه های خاص، مدل و برند تلویزیون و غیره. به عنوان مثال، تلویزیونی که 12 ماه استفاده شده و در بازار عرضه شده است، در مقایسه با تلویزیونی که بیش از 5 سال استفاده شده و برای فروش گذاشته شده، گران است. یک تلویزیون پلاسما در مقایسه با LED و غیره ارزان تر خواهد بود. انتخاب های خود را بر اساس ترجیحات خود محدود کنید، و سپس بررسی کنید که آیا ارزش آن را دارد و ارزش پول نقد شما قابل احترام است.

ما حتی آن را از درب منزل شما به دست خواهیم آورد، و چمدان‌های خسته‌کننده را به چیز قبلی تبدیل می‌کنیم. با ما، شما یک خریدار آماده دارید و منتظر است که به شما پول نقد بپردازد، با ارزشی بیشتر از آنچه در جاهای دیگر می خواهید بخرید. به علاوه، ما حتی به صورت رایگان از شما جمع آوری خواهیم کرد. شما به سادگی یک زمان مناسب برای تلویزیون خود را به ما اطلاع دهید، و ما می خواهیم یک پیک را به محل شما اعزام کنیم و یک شماره نظارت به شما ارائه دهیم. از آنجایی که تلویزیون به انبار ما می رسد، اغلب تا 30 دقیقه طول می کشد تا یک تأیید عیب یابی روی کالا انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که با طرح کلی پیشنهادی شما مطابقت دارد. با پیشرفت های بسیار زیاد در دانش فنی، خریدار معمولی برای انتخاب از بین می رود زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب در اختیار دارد. از نسخه اشعه کاتدی گرفته تا پلاسما، ال سی دی و ال ای دی، دستگاه تلویزیون به طرز فوق العاده ای تکامل یافته است.

مطمئن شوید که تلویزیون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کرده اید تا هیچ یک از دانش شخصی شما روی آن باقی نماند و در مورد نحوه ارسال آن فکر کنید. تلویزیون‌ها مسائل حساسی هستند و اگر جعبه منحصربه‌فرد را نداشته باشید، بسته‌بندی ایمن دشوار است. دیدن چنین توضیحات مفصلی از هر نقطه ای خوب است، بنابراین کاربران پس از دریافت تلویزیون نباید خیلی مات و مبهوت شوند. باکس همچنین می گوید که تمام تلویزیون های بازسازی شده به طور گسترده مورد بررسی قرار می گیرند و مراحل کنترل کیفیت را تحمل می کنند. می‌توانید ببینید که انتخاب تلویزیون‌های «تجدید شده» که بررسی کردیم در مقایسه با خرید جدید چقدر ارزان‌تر بوده است. تعداد انگشت شماری از تلویزیون‌های بازسازی‌شده در سمساری را انتخاب کرده‌ایم که در مارس 2022 در فروشگاه‌های فناوری محبوب به فروش می‌رسند.

‏ با این حال، ممکن است تعداد زیادی استثناء و مفاد در ضمانت نامه ها وجود داشته باشد. ممکن است لازم باشد مکانی را که از آن خریداری شده است نشان دهید و اگر تلویزیون از یک فروشنده مجاز خریداری شده باشد، ممکن است تعدادی از تولیدکنندگان صرفاً ضمانت را رعایت کنند. اگر از فردی تلویزیون دست دوم می‌خرید، حقوق شما محدودتر می‌شود. آنها اجازه ندارند کالاها را نادرست معرفی کنند (مثلاً با گفتن یک چیز جدید در حالی که اینطور نیست)، اما علاوه بر این، آنها موظف به افشای هیچ عیب نیستند. و، حتی اگر آنها از قانون ارائه نادرست نادیده گرفته شوند، دریافت بازپرداخت در مواقع اختلاف ممکن است سخت باشد - تا زمانی که از وب سایتی مانند eBay که طرح تصمیم گیری شخصی خود را دارد خرید نکرده باشید.< /p>

تلویزیون دست دوم در سمساری دارای گارانتی خرده‌فروشی نخواهد بود، با این وجود ممکن است همچنان در عبارات سازنده باشد. این به طور کلی یک 12 ماه است، اما بسته به سازنده می تواند طولانی تر باشد. ماهیت Gumtree به این معنی است که فروش ناخالص به صورت حضوری است، بنابراین به اندازه شماست که قبل از پرداخت و تحویل آن، استاندارد تلویزیون را ارزیابی کنید.

این سوزاندن زباله های E علاوه بر این، ترکیبات شیمیایی سمی را در محیط آزاد می کند. با این حال، eBay طرح حفاظت از خریدار شخصی خود را دارد. اگر کالا برای هر هدفی مطابقت ندارد و در قسمت eBay مشخص نشده است، ممکن است واجد شرایط بازپرداخت از طریق eBay باشید. تلویزیون های نو و بازسازی شده در پریز eBay پاناسونیک وجود دارد و همه دارای یک سال گارانتی هستند. در وب سایت theBox دریابید که آیا مدل بازسازی شده ای وجود دارد که می تواند شما را وسوسه کند. جدیدترین تلویزیون های بازسازی شده و با نمایشگر قبلی را که از Appliances Direc t موجود است، ببینید. بسیاری از تلویزیون‌های ارائه شده دیگر جدید نیستند، بنابراین تطبیق قیمت‌ها دشوار است، اما تعدادی از آنها ممکن است وجود داشته باشند.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: