راهنمای مجاز جنایت
نوشته شده توسط : یک دوست

وقتی پلیس ادعا می‌کند که شما مرتکب یک جرم کیفری شده‌اید، وکلا می‌توانند از شما حمایت کنند تا تأیید کنند که حقوق قانونی شما محافظت می‌شود و پرونده شما را در دادگاه ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که رسیدگی خوبی به شما داده می‌شود. اگر شخص تصمیم به اعتراف به هزینه ای داشته باشد، وکیل مسئولیت می تواند در هنگام صدور حکم از طرف او صحبت کند. اگر مصرف کننده تصمیم بگیرد که بی گناه باشد، وکیل مسئولیت ممکن است به پیشبرد امور در جهت دادرسی کمک کند، اما نمی تواند نماد خریداران در دادگاه باشد. اگر واجد شرایط کمک مشاوره حقوقی هستید، به این معنی که یک شرکت مسئول - آژانس کمک حقوقی - می‌تواند بخشی یا تمام هزینه‌های قانونی شما را به وکیل شما بپردازد. کمک‌های حقوقی حقوق جزا مورد آزمایش قرار می‌گیرند و به درآمد شما و دارایی‌هایی که می‌توانید داشته باشید بستگی دارد.

یک وکیل را کشف کنید

وکیل مشاوره حقوقی مسئولیت می تواند در روز توضیح دهد که چه کمکی می تواند برای پیشرفت هر پرونده ارائه دهد. یک وکیل حقوق کیفری در مورد جزئیات پرونده ای که مقام تعقیب در مخالفت با شما ادعا می کند و گزینه های شما برای اعتراف به مسئولیت یا بی گناهی در این اتهام به شما توصیه می کند. آنها به شما در مورد حکم احتمالی که ممکن است هنگام ادعا یا مسئول یافتن شما با آن مواجه شوید، توصیه می کنند.

پاسخ‌های مشاوره حقوقی ما در پاسخ به پیشنهادهایی برای اصلاحات در قانون، که از منابع گسترده‌ای همراه با ادارات دولتی و سازمان‌های غیردولتی می‌آیند، خط‌مشی ایجاد می‌کنیم. کمک های بلاعوض برای هزینه هایی که قرار است در دادگاه قاضی رسیدگی شود، صرفاً در موقعیت های محدود و دارای پیچیدگی یا جدیت خاص است. مهم نیست که چقدر پول نقد دارید، زیرا این سرویس فقط تست شده نیست - برای همه رایگان است. می‌توانید از پلیس بخواهید با وکیل شخصی شما تماس بگیرد یا اگر وکیل ندارید یا در دسترس نیستید، از یک وکیل تعهدی درخواست کنید که می‌توانید 24 ساعته و 7 روز هفته آن را پیدا کنید.

برای کشف اینکه چه کمکی می توانیم در مورد مسائل جنایی ارائه کنیم، Infoline را نام ببرید یا با نزدیکترین محل کار Legal Aid WA تماس بگیرید. تیم حقوقی جوانان ما همچنین ممکن است در موقعیتی باشد که به افراد جوان کمک کند تا محکومیت ها یا احکام صادر شده توسط JPs یا قضات در دادگاه اطفال که توسط رئیس دادگاه اطفال مورد بررسی قرار می گیرد و شروع به تجدید نظر در دادگاه عالی شود. در حالی که ما اکنون تمام تلاش خود را برای ارائه داده های صحیح انجام داده ایم، قانون همیشه در حال تغییر است و هر فرد را به طور متفاوتی تحت تأثیر قرار می دهد. این داده ها هیچ جایگزینی برای توصیه های خاص در مورد شخص شما نیست و در صورتی که به این اطلاعات وابسته باشید، ما مسئولیتی در قبال شما نخواهیم داشت. تخلفات رانندگی جاده ای شامل عجله، رانندگی در حالت مستی، رانندگی بی احتیاطی یا مضر است. وکلای مشاوره حقوقی مقررات کیفری از داده ها و تجربیات خود برای اطمینان از بهترین نتیجه نهایی برای شما و پرونده شما استفاده خواهند کرد.

ارائه توصیه حقوقی و مثال در مورد هزینه های جنایی یکی از اصلی ترین کارهای انجام شده توسط Legal Aid WA است. همه دفاتر ما هم خدمات وکیل تعهدی و هم تصویرسازی مداوم در موضوعات حقوق کیفری را ارائه می دهند. اگر جرم را بپذیرید یا مجرم شناخته شوید، دادگاه مجازاتی را برای شما تعیین می کند که از جریمه نقدی، دستورات محله ای و حبس شروع می شود. اگر موضوعی فراتر از محدوده خدمات وکیل وظیفه ما باشد، ممکن است بتوان با کمک اعطا به تصویری مداوم دست یافت.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره حقوقی از این سایت بازدید نمایید.

قانون عدالت کیفری 1962 پیشنهاد می‌کند که کمک مشاوره حقوقی رایگان نیز می‌تواند در شرایط خاص برای دفاع از افراد ناکافی در روند دادرسی اعطا شود. بازدید از زندان و قرار ملاقات برای توصیه مجاز به زندانیان منطقه ای توسط کارگران در محل کار منطقه ای ما انجام می شود. مشتریانی که در بازداشت به سر می برند و به توصیه مجاز در مورد هزینه های پیچیده یا جدی نیاز دارند، ممکن است راهی برای صحبت با وکیلی از تیم وکیل وظیفه ما در پرث از طریق پیوند ویدیویی یا اسکایپ پیدا کنند. شخصی که در رابطه با اعطای کمک حقوقی در یک پرونده خاص سؤالی دارد، باید با منشی/ثبت کننده دادگاه مربوطه تماس بگیرد. برای یافتن وکیلی که ممکن است در زمینه قوانین حقوقی به شما کمک کند، به وب سایت انجمن حقوقی'sFind a Solicitor بروید و از امکان جستجوی سریع "جرم" برای یافتن نزدیکترین وکیل کیفری خود استفاده کنید. اگر مدعی شوید که مسئولیتی ندارید، پرونده شما در حضور یک قاضی و هیئت منصفه 12 نفره بررسی می شود، که پس از شنیدن تمام شواهد، تعیین می کنند که آیا شما مسئول هستید یا بی ضرر.

فرد متهم این حق را دارد که از طریق دادگاهی که از طریق آن به کمک های مجاز خود مراجعه می کند، اطلاع پیدا کند. اعطای کمک حقوقی به متقاضی این حق را می دهد که در زمینه آماده سازی و انجام دفاع یا جادوگری خود از ارائه دهندگان یک وکیل و در شرایط خاص به اندازه دو وکیل برخوردار باشد. وکلای ما برای ارائه توصیه های محرمانه از طریق تلفن همراه به افرادی که دستگیر شده اند و قرار است توسط پلیس به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی مورد مصاحبه قرار گیرند، در دسترس هستند.

جرایم عدم صداقت شامل کلاهبرداری و سرقت و جرایم نسبت به اموال شامل آتش سوزی و آسیب جنایی است. جنایاتی علیه عدالت وجود دارد، مانند شهادت کذب، یا اثبات دروغ در زیر سوگند، و انحراف در مسیر عدالت. اگر هزینه‌های یک فرد به‌ویژه جدی یا پیشرفته باشد، یا باید به دادگاه بهتری منتقل شود، وکیل مشاوره حقوقی وظیفه می‌تواند به او کمک کند تا در صورت قبولی، برای کمک هزینه کمک کند.

قانون جنایت چیست؟

حتی قبل از اینکه با پلیس ارتباط برقرار کنید یا به ایستگاه پلیس بروید، باید با یک وکیل تماس بگیرید تا آنها را قادر سازد به شما اطلاع دهند که چه چیزی را باید پیش بینی کنید، و حقوق شما را روشن کند. اطلاعات نمایش داده شده در این صفحه وب فقط برای مقاصد داده ارائه شده است و نشان دهنده توصیه های مجاز نیست. هدف Legal Aid Western Australia ارائه داده‌هایی است که صحیح است، اما به هیچ‌وجه اشتباه یا نقص در اطلاعات ارائه‌شده در این صفحه وب یا ادغام شده در آن به‌صورت ارجاع، به وظیفه خود رضایت نمی‌دهد. این حق قانونی شماست که در زمانی که تحت بازداشت هستید یا داوطلبانه در ایستگاه پلیس حضور دارید یا در هر کجا که هستید به عنوان مظنون با پلیس مصاحبه می کنید، یک وکیل رایگان داشته باشید. با انتخاب یک سازمان تنظیم مقررات که به طرح دعاوی کیفری تعلق دارد، وکیل شما استانداردهای بیش از حد قانون جنایات تعیین شده توسط انجمن حقوقی را برآورده می کند.

به محض اینکه متوجه شدید به جرمی متهم شده اید، با یک وکیل مشاوره حقوقی تماس بگیرید. چه شما ممکن است بی ضرر باشید یا مسئول یک تخلف قانونی یا ترافیکی خیابانی باشید، به محض اینکه متوجه شدید مظنون یا متهم به خلاف قانون هستید، به حمایت یک وکیل متخصص در زمینه جنایات نیاز دارید. برای بسیاری از مردم، تخلفات رانندگی در بزرگراه ها تنها تجربه آنها با پلیس و دادگاه است. مهم است که وکیلی را پیدا کنید که دارای تخصص تخصصی در برخورد با جرایم بازدیدکنندگان سایت باشد و بتواند در طول دوره قانونی به شما مشاوره دهد. وزارت دادگستری هیچ دخالتی در کار روزانه این طرح، اعطای کمک حقوقی رایگان یا وظایف وکلا ندارد. همچنین دادگاه می‌تواند از متقاضی کمک حقوقی رایگان درخواست کند تا بیانیه‌ای را به پایان برساند.

چرا باید یک وکیل در ایستگاه پلیس داشته باشم؟

وکیلمشاوره حقوقی شما آنجاست تا علایق شما را مشخص کند و مطمئن شود که از حقوق شما محافظت می شود. وکلا نسبت به پلیس بی طرف هستند، بنابراین ممکن است همیشه توصیه کنند که چه چیزی برای شما و پرونده شما بهترین است. InfoLine ممکن است اطلاعاتی در مورد مقررات و ارائه دهندگان ما برای کمک به موارد منفی مجاز شما ارائه دهد.

این شامل شرایطی می‌شود که ممکن است در دادگاه ناحیه، دادگاه عالی، یا در برابر رئیس دادگاه اطفال رسیدگی شود، جایی که خدمات وکیل وظیفه‌ای وجود ندارد. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق کمک های بلاعوض برای وکالت در اعتراف گناه است، کمک های بلاعوض را می توان برای محاکمه در صورت وجود منافع مناسب یافت. زمان محدودی برای صحبت با خریداران زودتر از دادگاه وجود دارد، بنابراین قرار ملاقات با وکلای مسئول اغلب سریع است.

وکیل مسئولیت ممکن است هزینه ها را به تعویق بیندازد تا مشتری بتواند یک قرار طولانی برای مشاوره حقوقی در یکی از محل کار ما زودتر از تاریخ دادگاه بعدی خود رزرو کند. بسته به سناریو، وکیل وظیفه ممکن است از طرف موکل با دادستان مذاکره کند تا اطلاعات یا هزینه ها را اصلاح کند. اگر مظنون یا متهم به خلاف قانون باشید، وکلای مقررات کیفری به شما اجازه می دهند.

این که یک متقاضی آگاهانه اظهارات نادرست ارائه دهد یا یک واقعیت پارچه ای را با هدف دریافت کمک مجاز کتمان کند، جرم محسوب می شود. اگر اقرار به بی گناهی می کنید، وکیلتان به شما کمک می کند تا مراحل قانونی را درک کنید و به شما اجازه می دهد جنبه خود را از داستان آماده کنید تا بتوانید یک محاکمه عادلانه داشته باشید. آنها به شما این امکان را می دهند که شواهدی را که پلیس و دادستانی برای شما ارائه می دهند درک کنید و می توانند شواهدی را جمع آوری کنند که به پرونده شما کمک می کند. اگر ادعا می کنید یا مسئول شناخته می شوید، وکیل مشاوره حقوقی شما ممکن است با جمع آوری و ارائه مطالبی به دادگاه و ذکر هر گونه شرایط تخفیف دهنده و توضیحاتی به شما کمک کند تا دادگاه را متقاعد کند که هر گونه مجازات حبس یا خوب را کاهش دهد. برای تخلفات جزئی بازدیدکنندگان خیابان، احتمالا جریمه می‌شوید و/یا فاکتورهایی در گواهینامه رانندگی شما. برای تخلفات رانندگی جاده‌ای بسیار شدید، مشابه ایجاد جراحت یا مرگ در اثر رانندگی خطرناک، به درستی مانند کنار گذاشتن گواهینامه رانندگی، در صورتی که گناهکار شناخته شوید، می‌توانید با زندان مواجه شوید.





:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3029
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: