آیا تبلیغات در اینستاگرام موثر است؟
نوشته شده توسط : یک دوست

تبلیغات برای کلیک روی لینک بهینه شده اند تا افراد مناسب را با کمترین مقدار به وب سایت شما بیاورند. مادام العمر بیشترین هزینه ای است که شما در بازه زمانی که تبلیغ شما در شرف انتشار است، خرج می کنید. پس از انتخاب هدف، باید به طور خودکار ارتقا پیدا کنید تا به کمپین خود شهرت بدهید. مطمئن شوید که از ویژگی هایی مانند تاریخ، ارائه و محتوا استفاده کنید تا دیر یا زود شناسایی کمپین ها را ساده تر کنید. هیچ مدیر اینستاگرام جداگانه ای وجود ندارد، بنابراین نیازی به ایجاد یک حساب تبلیغاتی جدید ندارید. اگر قبلاً تبلیغات فیس‌بوک را اجرا کرده‌اید، با این روش تقریباً کنترل دارید.

تبلیغات ویدئویی

لورا ونگ یک استراتژیست رسانه اجتماعی کانادایی است که در آمستردام مستقر است. او بنیانگذار SchoolofSocial.io است، یک پلت فرم آنلاین که به هر کسی کمک می کند شغل رویایی خود را در رسانه های اجتماعی پیدا کند. علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، لورا به سفر، عکاسی، کارآفرینی و یافتن بهترین چای حباب‌دار در هر شهری که بازدید می‌کند علاقه زیادی دارد. با Hootsuite به راحتی پست ها و استوری های اینستاگرام را ایجاد، تجزیه و تحلیل و زمان بندی کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

تمرین یکی از بهترین مربی‌ها است، بنابراین اکنون زیاد نگران این موضوع نباشید. ضروری ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که چه نوع مخاطبی می تواند با هدفی که در مرحله قبلی انتخاب کرده اید هماهنگ باشد. مانند برخی دیگر از کمپین های تبلیغاتی، فهمیدن اینکه چه چیزی باید به دست آورید ضروری است. اگر برای اولین بار در حال تلاش برای تبلیغات اینستاگرام هستید، توصیه من می تواند این باشد که یک هدف ساده مانند ترافیک (معروف به ارسال افراد به وب سایت خود) را انتخاب کنید. یک آگهی عکس حاوی یک عکس در قالب مربع یا پانوراما است.

کانال بازاریابی جدید، اما در واقع نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای تبلیغات در اینستاگرام آورده شده است. نود و هشت و هشت درصد از مشتریان از طریق یک دستگاه تلفن همراه وارد رسانه های اجتماعی می شوند، بنابراین مهم است که خلاقیت خود را برای مشاهده سلولی طراحی کنید، نه دسکتاپ. اکنون ممکن است هر چیز کوچکی را که باید در مورد سازماندهی و راه اندازی تبلیغات اینستاگرام یاد بگیرید، داشته باشید. مرحله بعدی طراحی دارایی های بصری کارآمد در تبلیغات شما است.

اینها بهترین راه برای ایجاد با استفاده از ویژگی های بصری هستند، زیرا شما فقط یک عکس می خواهید. یکی از برجسته ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، فرصت موفقیت در هزاران کاربر فعال بدون وقفه در تجربه جستجوی آنهاست. به نظر می‌رسد تبلیغات اینستاگرام تقریباً شبیه پست‌های معمولی است که توسط مشتریان پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شود.

این تصاویر را می توان از تصاویر با کیفیت بالا یا طراحی و تصویر ایجاد کرد. مانند اسنپ چت کار کنید زیرا به کسب و کارها اجازه می دهد محتوای بصری خود ویرانگر را به اشتراک بگذارند. از آنجایی که هر دو از نظر بصری تحت فشار قرار می گیرند و بر اساس نیازهای یک بازه توجه کوتاه بینندگان ساخته شده اند، اینستاگرام و تجارت الکترونیک دست به دست هم می دهند. اکثر فروشگاه‌های آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران به تصاویر محصولات با کیفیت بسیار وابسته هستند. استفاده مجدد از این تصاویر با تبدیل خوب و مطالعه نکاتی در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام در یک پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس، حرکتی بی‌معنا است.

این قبلاً بهترین روش غذا خوردن ما را تغییر داده است -

این وب سایت همچنین ادعا می کند که میانگین CPC و CPM ممکن است بسته به هدف کمپین بازاریابی متفاوت باشد. نمودار زیر نشان می دهد که CPC تبلیغات اینستاگرام ممکن است بر اساس هدف شما بین .25 دلار و 7.96 دلار متغیر باشد. در اینجا چند پیشنهاد برای راهنمایی در مورد نحوه طراحی خلاقانه جلب توجه برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد. در این مرحله علاوه بر این، دکمه فراخوان برای اقدام را انتخاب کرده و URL مکانی را که می‌خواهید افرادی را که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند ارسال کنید، وارد کنید. از شما خواسته می شود که بینندگان، مکان تعطیلات، محدوده قیمت و مدت زمان نمایش آگهی خود را انتخاب کنید. برای انجام این کار باید یک حساب شرکتی یا سازنده در اینستاگرام داشته باشید.

برای اجرای تبلیغات خرید، باید کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

ویدئوها می‌توانند تا 15 ثانیه طول بکشند و باید برای مشاهده کامل نمایش عمودی طراحی شوند. تبلیغات کاوش در سرتاسر برگه کاوش ظاهر می‌شوند، ناحیه‌ای از پلتفرم که در آن مشتریان محتوا و حساب‌های جدیدی را کشف می‌کنند که ممکن است بر اساس عادت‌های استفاده از اینستاگرام آن‌ها طراحی شده باشد. بیش از 50 درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه وارد کاوش می شوند، بنابراین مکانی عالی برای قرار گرفتن در معرض دید قرار می گیرد. تبلیغات ویدیویی درون فید می‌تواند تا 60 دقیقه طولانی باشد، اما ویدیوهای کوتاه‌تر اغلب ساده‌تر هستند. استوری اینستاگرام بخشی از برنامه است که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه بیش از 500 میلیون مشتری اینستاگرام استوری را مشاهده می کنند. تعامل اغلب با تبلیغات Stories بیشتر است، زیرا فرمت آن کل صفحه نمایش تلفن همراه را پوشش می‌دهد و نسبت به تبلیغات درون‌فید بیشتر احساس می‌شود.

مطمئن شوید که می‌توانید زودتر از شروع تبلیغ در اینستاگرام، چیزهای جالبی برای نشان دادن داشته باشید. همچنین قیمت این است که قیمت تبلیغات اینستاگرام شما ممکن است بر اساس رقابت در تجارت شما متفاوت باشد. به احتمال زیاد، در صورتی که در یک تجارت بسیار تهاجمی هستید، خرید خریدار جمع آوری کنید تا زمانی که در یک بخش تجاری کمتر تهاجمی باشید. این بدان معناست که یک CPC عالی در اینستاگرام باید از یک کسب و کار به تجارت دیگر متفاوت باشد. نتایج به تجارت شما، محصولی که تبلیغ می کنید و تبلیغاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

راههای ایجاد درآمد در اینستاگرام 12 روش برای

نزدیک به پایان رسیدیم... صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام خود را وصل کنید. اگر کسب‌وکار کوچک شما حساب اینستاگرام ندارد اما می‌توانید تبلیغاتی را در اینستاگرام اجرا کنید زیرا صفحه فیس بوک شما برای مشخص کردن نام تجاری شما در تبلیغات شما استفاده می‌شود. فیلم‌های اینستاگرام می‌توانند 60 ثانیه طولانی باشند و فیلم در قالب مربع یا پانوراما گرفته شود. این به شما آزادی عمل بیشتری را برای معرفی و ترویج کسب و کار کوچک خود نسبت به محدودیت 15 ثانیه ای قبلی ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند شما یک مدل باشید یا یک تولیدکننده محتوا، در رسانه‌های اجتماعی باید پول زیادی به دست آورید.

با انتخاب صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام مربوطه شروع کنید. در این مرحله، انتخاب می‌کنید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید و کمپین شما چقدر طول می‌کشد. ساده ترین راه برای شروع تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغ یکی از پست های موجود در اینستاگرام است. تبلیغات خرید اینستاگرام مشتریان را مستقیماً به صفحه توضیحات محصول در سراسر برنامه اینستاگرام می برد. در این مقاله، مروری جامع در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام به شما ارائه می دهیم، از جمله اطلاعات 5 مرحله ای آسان برای ایجاد اولین تبلیغ خود تنها با چند ضربه.

برای مدیریت هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام خود، احتمالاً می‌توانید بودجه‌های روزانه یا محدودیت‌های هزینه‌های مادام‌العمر را تعیین کنید. تبلیغات چرخ و فلک مجموعه ای از تصاویر یا ویدیوها را انجام می دهند که کاربران می توانند از طریق آنها انگشت خود را بکشند. آنها می توانند هر یک در فید و در استوری های اینستاگرام، با یک دکمه تماس برای اقدام یا کشیدن لینک بالا که مشتریان را مستقیماً به وب سایت شما هدایت می کند، ظاهر شوند. تبلیغات تصویری برای کمپین هایی با محتوای بصری جذاب که می تواند در یک تصویر منفرد منتقل شود، مناسب است.

مگر اینکه فکر بسیار واضحی داشته باشید که تبلیغ شما در چه روزها و ساعت هایی بهترین عملکرد را دارد، با انتخاب "مجموعه تبلیغات من را به طور مداوم از امروز اجرا کنید" همراه باشید. تبلیغات اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد مکان ظاهری تبلیغات خود و افرادی که آنها را می بینند را مدیریت کنید. در مقایسه با مشارکت های پولی، تبلیغات شما از حساب شخصی شما آشکار می شود. شما فقط باید تعیین کنید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید، افرادی که روی آنها کلیک می کنند به کجا بفرستید، و آنها می خواهند به چه کسانی دست پیدا کنند. سعی کنید تنظیمات را به گونه ای انتخاب کنید که مجموعه تبلیغات شما در مسیر سبز قرار گیرد. تبلیغات IGTV تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کاربر برای مشاهده ویدیوی IGTV از فید خود پخش می شوند.

انواع تبلیغات را با اهداف و فراخوانی انتخاب کنید که با ترجیحات خالص مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. فراخوان برای اقدام به‌عنوان یک پیوند بالا کشیدن انگشت به بالا در پایین داستان ارائه می‌شود. ایجاد تبلیغات سودآور در اینستاگرام خیلی خسته کننده نیست، زیرا کاربران از قبل آماده خرید از این پلتفرم هستند. مرحله بعدی مکانی است که می توانید مکانی را انتخاب کنید که تبلیغات شما نشان داده شود. به سادگی علامت تمام کادرها به جز «اینستاگرام» را بردارید و به پایین بروید.





:: موضوعات مرتبط: تبلیغات اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: