نوشته شده توسط : یک دوست

اینها ساده‌ترین موارد برای ایجاد وسایل قابل مشاهده هستند، زیرا شما فقط یک عکس می‌خواهید. احتمالاً یکی از برجسته ترین مزایای تبلیغ در اینستاگرام، دسترسی به صدها کاربر درگیر بدون ایجاد وقفه در تجربه جستجوی آنهاست. تبلیغات اینستاگرام تقریباً مشابه پست های معمولی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران پلتفرم است.

ابزارهای سازمانی رایگان

فیس‌بوک اصلی‌ترین سایت رسانه اجتماعی برای ایجاد تبدیل است که ایجاد تبلیغات کارآمد فیس بوک را بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما می‌کند. این یازده نکته را دنبال کنید تا کمپین بازاریابی فیسبوک بعدی خود را به موفقیت تبدیل کنید. اگر می‌خواهید بر تبدیل‌های تبلیغاتی خود نظارت کنید، لازم است فیس‌بوک پیکسل را در بخش Tracking انتخاب کنید. پس از پیوند به وب‌سایت یا برنامه‌تان، پیکسل فیس‌بوک شما به شما این امکان را می‌دهد که پس از کلیک بر روی آگهی‌تان، بینش‌هایی درباره نحوه تعامل بینندگان با شرکت‌تان ببینید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

این وب‌سایت همچنین ادعا می‌کند که CPC و CPM رایج ممکن است بر اساس هدف کمپین بازاریابی متفاوت باشد. نمودار زیر نشان می‌دهد که CPC تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بین 25/7 دلار و نود و شش دلار باشد که عمدتاً بر اساس هدف شما است. در اینجا چند پیشنهاد برای راهنمایی در مورد نحوه طراحی خلاقانه جلب توجه برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد. در این مرحله همچنین دکمه فراخوان را انتخاب کرده و آدرس اینترنتی را که می‌خواهید افرادی را که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند ارسال کنید را وارد کنید. از شما خواسته می شود در مورد بینندگان ترجیحی، مقصد، بودجه و مدت زمان اجرای آگهی خود تصمیم بگیرید. برای انجام این کار باید یک حساب تجاری یا سازنده در اینستاگرام داشته باشید.

خلاصه: نحوه تبلیغ در اینستاگرام در سال 2021

این قبلاً بهترین شیوه غذا خوردن ما را تغییر داده است -

کانال تبلیغاتی جدید، اما در واقع نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در اینجا اطلاعات گام به گام سریع برای تبلیغ در اینستاگرام آورده شده است. نود و هشت و هشت درصد از کاربران از طریق یک سیستم سلولی وارد رسانه های اجتماعی می شوند، بنابراین مهم است که خلاقیت خود را برای مشاهده موبایل طراحی کنید، نه دسکتاپ. اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد راه اندازی و راه اندازی تبلیغات اینستاگرام بدانید، دارید. گام بعدی طراحی وسایل قابل مشاهده موثر برای تبلیغات شما است.

برای کنترل هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام خود، می‌توانید هم بودجه‌های روزانه یا هم محدودیت‌های هزینه مادام‌العمر را تعیین کنید. تبلیغات چرخ فلک مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدیوها را نشان می‌دهد که مشتریان می‌توانند از طریق آن انگشت خود را بکشند. آنها می توانند هر کدام در فید و داخل استوری های اینستاگرام، با یک دکمه تماس برای اقدام یا کشیدن لینک به سمت بالا که مشتریان را به سمت وب سایت شما هدایت می کند، ظاهر شوند. تبلیغات تصویری برای کمپین هایی با محتوای قابل مشاهده جذاب که می تواند در یک تصویر منفرد منتقل شود مناسب ترین هستند.

در حال حاضر به صورت رایگان Hootsuite را امتحان کنید!

تبلیغات برای کلیک روی لینک بهینه شده اند تا افراد مناسب را با کمترین قیمت به وب سایت شما بیاورند. محدوده قیمت مادام العمر حداکثری است که در طول مدت زمانی که آگهی شما آماده نمایش است خرج می کنید. پس از انتخاب هدف، باید مرتباً ارتقا پیدا کنید تا به کمپین خود شهرت ببخشید. مطمئن شوید که ویژگی‌هایی مانند تاریخ، ارائه و محتوا را درج کنید تا تعیین کمپین‌ها در آینده آسان‌تر شود. هیچ مدیر اینستاگرام جداگانه ای وجود ندارد، بنابراین نیازی به ایجاد یک حساب تبلیغاتی جدید ندارید. اگر تا به حال تبلیغات فیس بوک را اجرا کرده اید، این روند را تا حد زیادی تحت کنترل دارید.

برای اجرای تبلیغات خرید، باید کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

مخاطبان ذخیره شده برای مواردی مفید هستند که شما اطلاعات مخاطبان سفارشی شده خود را دارید (به عنوان مثال بازدیدکنندگان قبلی وب سایت) یا مخاطبان قبلی کمپین های قبلی که عملکرد مناسبی داشتند. اگر نه، راهی برای ایجاد مدلی برای بینندگان جدید پیدا خواهید کرد که عمدتاً بر اساس جمعیت‌شناسی، فعالیت‌ها و تمرکز بر رفتار است. تبلیغات کاوش اینستاگرام در شبکه کاوش یا کانال‌های موضوعی به نظر نمی‌رسند، بلکه پس از کلیک روی یک عکس یا ویدیو از کاوش ثابت می‌شوند. از آنجایی که محتوای برگه‌های کاوش کاربران دائماً در حال تغییر است، تبلیغات کاوش به کسب‌وکارها امکان می‌دهد در کنار محتوای محتوایی مرتبط با فرهنگی و پرطرفدار ثابت شوند. تبلیغات مجموعه برای تولیدکنندگان تجارت الکترونیک مناسب‌ترین هستند، زیرا به کاربران اجازه می‌دهند کالا را فوراً از آگهی خریداری کنند. وقتی شخصی روی تبلیغ کلیک می‌کند، به یک فروشگاه Instant Experience در اینستاگرام هدایت می‌شود، جایی که درباره محصول به او آموزش داده می‌شود و اقدام به خرید می‌کنند.

با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند برای بهترین نتایج، متن روی هم‌پوشانی را تا جایی که امکان دارد محدود کنید. شما می توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بر اساس موفقیت در درجه اول پیشرفت کنید. وقتی تبلیغ شما آماده شد و کار کرد، به یاد داشته باشید که تمام معیارها را زیر نظر داشته باشید و کارایی آن را دنبال کنید.

یک کسب و کار راه اندازی کنید و زندگی مورد نظر خود را طراحی کنید - مکان چند منظوره. مشاوره ماهر رسانه های اجتماعی را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. منبع رایگان شامل بینش های کلیدی بینندگان، انواع تبلیغات توصیه شده و ایده هایی برای تحقق است. در قسمت Placements، می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در چه مکانی ظاهر شود. در اینجا یک تفکیک سریع از اهداف هر یک از آن اهداف برای دستیابی به آن است. سپس، به سادگی روی تبلیغ روی پستی که می‌خواهید به تبلیغ تبدیل شود، کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: تبلیغات اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: