شرکت خدمات لوازم خانگی برای ارزیابی تجهیزات
نوشته شده توسط : یک دوست

این تجهیزات خانگی بزرگ‌تر تقریباً یک چهارم کل کالاهای دست دوم فروش در بریتانیا را تشکیل می‌دهند، در حالی که تجهیزات آشپزخانه کوچک یک پنجم را تشکیل می‌دهند. قبل از خرید یک دستگاه دست دوم، شماره مدل را از فروشنده بخواهید. از این و نام سازنده برای جستجوی اعلامیه های فراخوان محصول استفاده کنید. به عنوان یک فروشنده، باید اطمینان حاصل کنید که حقوق مربوط به تصاویر آشپزخانه ای را که به تازگی ارسال می کنید، شخصی می دانید و توصیه می کنیم عکس هایی بگیرید که مردم را به تصویر نمی کشند.

اما هنگام خرید دست دوم، چه از یک شخص و چه از یک مغازه دست دوم، احتمالاً باید کارهای بیشتری انجام دهید تا بفهمید چگونه می‌خواهید دستگاه جدید خود را به آشپزخانه خود برسانید. برخی از فروشگاه های کوچک ممکن است خدمات تحویل را با هزینه یا بدون هزینه ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از شما بخواهند که تحویل شخصی خود را ترتیب دهید. قیمت قرض گرفتن کامیون یک دوست، استخدام یک سرویس یا اجاره کامیون خود را به ارزش فروش اضافه کنید تا مطمئن شوید که واقعاً معامله ای را که تصور می کنید دریافت می کنید. اگرچه یک فروشنده شخصی مجاز نیست کالایی را که تبلیغ می‌کند را با روشی گمراه‌کننده معرفی کند، اما هیچ اجباری هم برای آنها وجود ندارد که در مورد هرگونه ایراد به شما اطلاع دهند.

بعضی از لوازم، به خصوص اگر آنقدر قدیمی نباشند، با این وجود دارای ضمانت نامه خواهند بود. این بدان معناست که اگر مشکلی در تجهیزات پیش بیاید، تولیدکننده به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ هزینه‌ای آن را تعمیر کنید. درخواست چاپ کوچک این مورد ارزش دارد زیرا می‌تواند در طولانی مدت برای شما مفید باشد. فروشگاه‌های خیریه مانند بنیاد قلب بریتانیا و صلیب سرخ کمک‌های لوازم دست دوم را می‌پذیرند تا در چند فروشگاه آنها ارائه شود.

آشپزخانه دست دوم

شکایات یا اعتراضات ناشی از رویدادهای مربوط به آشپزخانه و معامله طرفین تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به Multiform ارسال شود. خریدار و فروشنده باید در مورد جزئیات بیشتر معامله به توافق برسند، آن را اجرا کنند و هر گونه تضاد را خودشان مدیریت کنند. Multiform با ارائه قابلیت هایی در وب سایت برای برقراری ارتباط بین مشتری و فروشنده، به سادگی یک تسهیل کننده است. با این حال، این موسسه خیریه هشدار می دهد اگر به دنبال لوازم خانگی دست دوم هستید. کلمه "استفاده شده" چیزی را پوشش می دهد که مستقیماً از اتاق انبار خارج نشده است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

Good Housekeeping در برنامه‌های مختلف بازاریابی اینترنتی وابسته شرکت می‌کند، به این معنی که ممکن است کمیسیونی برای محصولات انتخاب شده توسط سرمقاله که از طریق پیوندهای ما به وب‌سایت‌های خرده‌فروش خریداری می‌شوند، دریافت کنیم. به یاد داشته باشید که با فروشنده توافق کنید که چگونه و چه زمانی آشپزخانه ممکن است جدا شود و حمل شود. مطمئن شوید که کار آماده سازی خود را به خوبی انجام می دهید تا اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه ای متناسب با خانه و نیازهای شما خریداری می کنید. همیشه پیشنهاد خوبی است که آشپزخانه دست دوم را زودتر از خرید ببینید. مولتی‌فرم از سال 1982 دست‌ساز آشپزخانه‌های کلاسیک می‌سازد. متعاقباً معمولاً می‌توانیم اگر مجبور باشید آشپزخانه دست دوم Multiform را با کمدهای اضافی، دستگیره‌های جدید و غیره تکمیل کنید، کمک می‌کنیم.

حرفه ای ها و معایب خرید تجهیزات خانه مستعمل و مکانی برای جستجوی آنها

حتی می تواند از پول نقد جلوگیری کند، که به روشن شدن دلیل رونق بازار کالاهای دست دوم در بریتانیا کمک می کند. و، به نظر می رسد، رسانه های اجتماعی جایی است که ما به احتمال زیاد به یک معامله دست دوم می رویم. موسسه خیریه امنیت الکتریکی Electrical Safety First می گوید که تقریباً دو سوم بریتانیایی ها که محصولات الکتریکی دارند، اکنون نیازی به تبلیغ آنها برای فروش در وب سایت های رسانه های اجتماعی ندارند. داده‌های آن نشان می‌دهد که ما در خرید یا تبلیغ اقلام سفید دست دوم نسبت به نوع دیگری از محصولات بی‌تردید هستیم.

اما کشف یک تغییر مشابه و ماشین ظرفشویی ممکن است در کارت نباشد. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، فقط مطمئن شوید که با کمی ناهماهنگی در آشپزخانه خود مشکلی ندارید. شما همیشه می توانید همه چیز را از جنس استنلس استیل داشته باشید، اما ممکن است خط یا مدل مشابهی نداشته باشید. چرا بد نیست هدایای کریسمس دست دوم بدهید به جای فروشگاه «تا زمانی که نگذارید، ما می گوییم کم کنید و دست دوم بخرید!

وقتی صحبت از "سبزتر" بودن به میان می‌آید، تا حدودی یک ماشین لباسشویی دست دوم، یخچال فریزر یا وسیله‌ای متفاوت می‌خریم تا اینکه گوشت را کنار بگذاریم یا تعداد دفعات استفاده از ماشین‌هایمان را کاهش دهیم. این یکی از یافته های تجزیه و تحلیل انجام شده توسط YouGov برای بازار آنلاین Shpock است. رای گیری علاوه بر این تایید کرد که یک پنجم از ما به فکر خرید وسایل الکترونیکی مستعمل به عنوان جایگزینی برای خرید وسایل جدید برای کاهش ردپای کربن خود هستیم.

مارتین توصیه می‌کند: «پیوستن به خرده‌فروشان معتبر و فروشندگان سازمانی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حفظ امنیت خود است. حتماً قبل از خرید از خرده فروش بپرسید که آیا یک دستگاه دست دوم از بررسی امنیتی برق عبور کرده است یا خیر. اگر در حال بررسی Craigslist هستید و فرض می‌کنید که الماسی را در آن پیدا کرده‌اید، نیازی نیست به تنهایی این کار را انجام دهید.

بیشتر تجهیزات خانگی می‌توانند دارای رتبه‌بندی بازده انرژی باشند، که نشان می‌دهد چقدر کارآمد هستند، بنابراین بهتر است قبل از خرید آن را تأیید کنید. یکی دیگر از مکان های عالی برای جستجوی لوازم دست دوم Preloved است. آنها مردم را قادر می سازند تا تبلیغات محتوا و جزئیات مربوط به اشیاء خود را اضافه کنند و از طریق پلتفرم به شما بپیوندند. این بدان معناست که شما می‌توانید سوالاتی را که نیاز دارید زودتر از ارائه هر گونه اطلاعات اضافی بپرسید.

اگر در غرب میانه هستید، راهی برای امتحان Goedeker's مستقر در سنت لوئیس پیدا خواهید کرد، که طیف گسترده ای از کالاهای Scratch and Dent را در وب سایت و فروشگاه خود ارائه می دهد (و آنها ارسال می کنند!). به روز رسانی آشپزخانه شما با وسایل جدید می تواند یک تغییر چهره هیجان انگیز باشد. اما به‌روزرسانی صفحه‌گسترده بودجه‌تان با اعداد مورد نیاز، می‌تواند تا حدودی بیشتر شبیه یک ضربه به درون روده باشد.

جهان بسیار پایدارتر از گذشته است. مقدار مدل دستگاه را بخواهید تا بتوانید زودتر از خرید، بررسی های شخصی خود را انجام دهید. در حال حاضر، ما غرق "موارد"ی هستیم که ارزش عاطفی کمی در زندگی ما دارند.

شما به یک حرفه‌ای از یک شرکت خدمات لوازم خانگی برای ارزیابی تجهیزات در ازای یک پرداخت کوچک پول می‌دهید. پرداخت بیش از 50 دلار برای کسی که به شما اطلاع دهد که یک ماشین ظرفشویی خیلی خوب و واقعی واقعاً بد است ممکن است در درازمدت قیمت آن را به همراه داشته باشد و به نظر می رسد یک متخصص برای مسائلی که ممکن است ندانید آنها را تأیید کند. همچنین ممکن است بتوانید دستگاه قدیمی‌تری را که دست دوم خریده‌اید از طریق وب‌سایت Register My Appliance با سازنده آن ثبت کنید.

یکی از زیباترین و باشکوه ترین مجموعه ما را تاکنون کاوش کنید. میوه ای از لوازم لوکس، صنایع دستی متخصص و میراث طراحی نوردیک ما. با ثبت نام، با شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید. این می تواند برای شما شوکه کننده باشد که برخی از متخصصان واقعاً eBay و Craigslist را یکی از بهترین مکان ها برای جستجوی تجهیزات خانه مستعمل می دانند.

EBay یکی دیگر از روش‌های سریع و ساده است که مردم تجهیزات خانگی نامطلوب خود را با قیمت بسیار ارزان‌تری تبلیغ می‌کنند. در اینجا باید از طریق PayPal خرید کنید، سپس اگر اشتباهی رخ داد، می‌توانید از طریق پلتفرم رفته و بازپرداخت خود را درخواست کنید. آشپزخانه‌ها توسط Multiform ارائه نمی‌شوند و Multiform هیچ گونه مسئولیتی در قبال فروشنده یا خریدار ندارد، از جمله مسئولیت صحت داده‌های فروشنده، کیفیت بالای آشپزخانه استفاده‌شده و غیره.

در حالی که فرورفتگی یا خراش عجیب و غریب خوب است، مطمئن شوید که آسیب حیاتی دیگری قابل مشاهده نیست. به دنبال نشانگرهای مربوط به مسائل ایمنی الکتریکی مشابه هر سیم برق، سرب، کابل یا سوئیچ فرسوده یا شکسته باشید. اگر آنها اینها را داشته باشند، می تواند یک خطر جدی ایمنی باشد و بهترین کار این است که دور بمانید. خرید فیس بوک به روشی باورنکردنی برای افراد تبدیل شده است تا اشیاء ناخواسته خود را تبلیغ کنند یا به آنها هدیه دهند. از مبل‌ها گرفته تا تزئینات کریسمس، پلت‌فرم شبکه به افراد امکان می‌دهد اقلام خود را تبلیغ کنند و جمع‌آوری و تحویل را سازماندهی کنند و با موفقیت مرد مرکزی را حذف کنند.

این یک تسلی است وقتی که در حال بررسی یک محصول به اندازه وام مسکن هستید. همانطور که نتیجه نهایی این نیست که شما کالای جدید خریداری نمی کنید، اساساً به این معنی نیست که یک دستگاه با ضمانت پوشش داده نمی شود. اگر یک دستگاه دست دوم به یک مکان معمولی بیش از حد تعمیر شده باشد، خرده فروش ممکن است تضمین شخصی خود را ارائه دهد. و برای تجهیزات خانه جدیدتر که صرفاً قبل از بازسازی در نمایشگاه استفاده می شود، ممکن است گارانتی سازنده همچنان فعال باشد. خرده‌فروش آنلاین لوازم خانگی AO یا گارانتی سازنده یا ضمانت 12 ماهه خود را در مورد تمام لوازم تعمیر شده که از طریق خرده‌فروشی eBay می‌فروشد ارائه می‌کند. اگر می خواهید در کنار خرید آنلاین خود اطمینان بیشتری را انتخاب کنید، باید تجهیزات خانه خود را oneBay خریداری کنید.

وب‌سایت‌های آنها را بررسی کنید تا نزدیک‌ترین خرده‌فروش به شما را جستجو کنید یا فروشگاه eBay BHF را امتحان کنید. شما می توانید یک وسیله ارزان قیمت برای خود کیف کنید و به یک ماشه مناسب نیز کمک کنید. بریتانیا به تنهایی هر سال بیش از 1 میلیون تن زباله الکترونیکی را دور می اندازد!

طبق WRAP UK، انگلستان سالانه حدود 2.4 میلیون تن زباله بسته بندی تولید می کند. بنابراین باز هم راهی برای جلوگیری از رفتن پلاستیک و سایر مواد خطرناک به محل دفن زباله و تاثیر مخرب پیدا خواهید کرد. اگر یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق، خشک کن یا هر وسیله خانگی دیگر شما دست از کار کشیده اند و هیچ روشی وجود ندارد که بتوانید خودتان آنها را تعمیر کنید، نو نخرید، دست دوم را به عنوان جایگزین در نظر بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2811
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: