چگونه یک سایت Net 2022 بسازیم
نوشته شده توسط : یک دوست

اغلب وب‌سایت‌های جدید ممکن است خوب باشد که با یک برنامه میزبانی اینترنتی مشترک شروع به کار کنند، سپس در صورت نیاز بعداً ارتقا دهید. ارزش برنامه های هاستینگ بین 4 تا 500 دلار در هر 30 روز است. اما نترسید – پس از چاپ کردن سایت خود به راحتی می توانید آن را اصلاح کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برخی از سازندگان به شما اجازه نمی دهند پس از ماندن سایت خود، قالب ها را تغییر دهید. Webflow سیستمی است که با تمام سازندگان وب سایت معمولی مخالف کمی فاصله دارد.

Wix از نظر ویژگی‌ها و بهترین روشی که صفحات وب سایت خود را ایجاد و سفارشی می‌کنید بسیار شبیه Squarespace است. قالب‌های وب‌سایت را برای پیدا کردن موردی که مناسب شماست و شروع به سفارشی‌سازی کنید. DreamHost، Hostinger یا Bluehost، هر کدام با برنامه های خاص خود عمدتاً بر اساس آنچه ممکن است برای وب سایت خود نیاز داشته باشید. شما ممکن است به 5 وب سایت کاملاً متفاوت نگاه کنید که مطلقاً هیچ عنصر طراحی به طور گسترده ای ندارند، و با این وجود هر یک ممکن است یک وب سایت وردپرس باشد.

نمی‌توانید از دامنه‌های سفارشی‌شده استفاده کنید، و وب‌سایت رایگان شما آگهی‌هایی برای سازنده آن وب‌سایت خواهد داشت. اگر به دنبال آموزش بیشتر در مورد ساخت وب سایت هستید، گزینه های رایگان یک نگاه قیمت هستند. با این حال، اگر می‌خواهید وب‌سایت آگاه و غنی از ویژگی‌ها را بخواهید، باید حداقل چند دلار در ماه بپردازید. Shopify فروشگاه ساز آنلاین ترجیحی در بازار و به دلایل خوب است. آنها یک سازنده بصری با تعداد زیادی از تم ها و انتخاب های سفارشی سازی ارائه می دهند. این شرکت لتونی یکی از گیمرهای کوچکتر در سراسر جهان است.

اما در این بخش، می‌خواهم نکات و روش‌هایی را به اشتراک بگذارم که می‌تواند به شما در ایجاد یک وب‌سایت عالی کمک کند. این همیشه یک گزینه است - اگرچه این می تواند منحنی یادگیری غول پیکری داشته باشد. ما فقط باید رنگ پس زمینه را به سایه تیره تر تغییر دهیم تا با بقیه وب سایت مطابقت داشته باشد. من برندی برای موسیقی خود ندارم - به همین دلیل از نشان‌واره نایک به عنوان مثال استفاده می‌کنم.

اکنون، من صادقانه صحبت می کنم - بهینه سازی موتور جستجو می تواند یک تجارت پیچیده باشد. به هر حال، ما در مورد تلاش برای زیبا جلوه دادن وب‌سایت‌هایمان با الگوریتم پیچیده‌ای که دارای ویژگی‌هایی است صحبت می‌کنیم که گوگل به شدت از آنها محافظت می‌کند. اوه، و البته، میلیون‌ها ده‌ها میلیون سایت مختلف تلاش می‌کنند همین کار را انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پاسخگویی تلفن همراه برای موثر بودن وب سایت بسیار مهم است. بزرگسالان آمریکایی هر روز بیش از پنج ساعت را با تلفن همراه خود می گذرانند، در حالی که بیش از یک سوم تمام خرید خود را به صورت آنلاین از طریق سیستم تلفن همراه انجام می دهند. نیازی به گفتن نیست که وب سایت تلفن همراه کسب و کار شما باید تخصص افراد سازنده ای را ارائه دهد.

در این درس، پیمایش به وب‌سایت‌های کاملاً متفاوت، استفاده از جستجوی برگه‌ها، ایجاد نشانک‌ها و موارد دیگر را مورد بحث قرار می‌دهیم. مرورگر وب نوعی نرم‌افزار است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت‌ها را در اینترنت کشف و بررسی کنید. حتی اگر متوجه نبودید، در حال حاضر از یک مرورگر آنلاین برای یادگیری این صفحه استفاده می کنید! مرورگرهای وب بسیار متنوعی وجود دارد، با این حال برخی از رایج ترین آنها عبارتند از Google Chrome، Internet Explorer، Safari، Microsoft Edge و Mozilla Firefox. با این حال، ایجاد یک پیشنهاد می‌تواند پیشنهاد خوبی برای انتشار منظم مطالب جدید، نشان دادن تخصص شما و ارائه ارزش بیشتر در بازدیدکنندگان باشد. Beaver Builder – یک افزونه سازنده صفحه وب با استفاده آسان که سرعت طراحی وب سایت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

آیکون‌های جدید مهارت‌های زندگی اعتماد به نفس ایجاد کنید، دوستان پیدا کنید، پول خود را تامین کنید و موارد دیگر. نمادهای جدید از راه دور کار کنید، یاد بگیرید و از راحتی خانه شخصی خود موفق شوید. نمادهای جدید مشاهده همه پست‌ها کتاب دوره‌ها نمادهای جدید بهره‌وری Masterclass راه‌های ایجاد سیستمی را بیاموزید که کار می‌کند و زندگی شما را سازماندهی مجدد می‌کند. چه یک طراح باتجربه و چه یک تازه کار، تجربیات برند قابل مشاهده را برای کسب و کار خود طراحی کنید. شما می‌توانید از یک طرح تبلیغاتی دیجیتالی درست مانند طرح زیر استفاده کنید که می‌تواند به شما در توسعه بازدیدکنندگان و ایجاد چشم‌اندازهای جدید کمک کند. و اگر کالایی را ارائه می‌کنید، مطمئن شوید که گرافیک‌های زیبای محصول ایجاد می‌کنید تا به برجسته شدن و جلب توجه آن‌ها کمک کند.

اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را به درجه زیر ارتقا دهید، نمی توانید با Shopify اشتباه کنید. این پلتفرم با کاربری آسان دارای تعداد زیادی برنامه و ابزارهای زیادی است که می تواند به شما کمک کند فروش ناخالص بیشتری داشته باشید. البته، یک وب سایت نباید یک هدف واحد داشته باشد.

مرحله 7: گرافیک وب سایت خود را طراحی کنید

پس از ثبت نام در پلتفرم انتخابی وب سایت خود، از طریق انتخاب های طراحی خود خرید را شروع کنید. در حالی که هر وب‌سایت احتمالاً هنوز به تعداد زیادی سفارشی‌سازی برای مطابقت با مدل شما و صفحه وب سایت شما نیاز دارد، این به ارائه یک خط شروع فوق‌العاده کمک می‌کند. با تعدادی ابزار داخلی مانند مدیر سئو، پنجره‌های بازشو بازاریابی، نوار اعلامیه و موارد دیگر، برای شروع افزایش بازدیدکنندگان و تبدیل سرنخ‌های بیشتر به پلاگین دیگری نیاز ندارید. در آنجا، می‌توانید تم‌های طراحی‌شده حرفه‌ای را که با کلاس‌های وب‌سایت متعدد مطابقت دارند، مرور کنید، مانند وبلاگ، وب‌سایت تجارت الکترونیک یا بازار، وب‌سایت املاک و مستغلات و موارد دیگر.

سفارشی سازی در وردپرس به مهارت فنی بسیار بیشتری نسبت به سازندگان وب سایت نیاز دارد. برای انجام تنظیماتی که می خواهید، باید در کد فرو بروید. اگر با HTML، CSS و جاوا اسکریپت راحت هستید، این نباید مانعی باشد. وردپرس کنترل بیشتری نسبت به سازندگان وب سایت فراهم می کند، اما فقط برای کسانی که آماده استفاده از آن هستند.

محتوا و صفحات خود را ایجاد و سفارشی کنید

وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید و کارایی آن را با ابزارهای تحلیلی آسان درک کنید. نکته جالب در مورد دوره ارائه شده در اینجا این است که شما در موقعیتی هستید که می توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید و مجبور نیستید کسی را استخدام کنید. به عبارت ساده، ویجت بلوک کوچکی از محتوا است که ممکن است در مکان های مختلف در سراسر وب سایت نمایش داده شود. وقتی اکنون به وب سایت خود می روید، منو را در جای خود خواهید دید.

WebsiteSetup.org یک وب سایت منبع مفید رایگان برای ارائه خدمات به افراد برای ایجاد، سفارشی سازی و بهبود وب سایت های خود است. یک لایه سوکت ایمن در وب سایت شما به این معنی است که داده های ارسال شده به بازدیدکنندگان وب سایت شما ایمن نگه داشته می شوند. SSL یک موضوع رتبه بندی جستجوی حیاتی است و اطمینان از تخصص مثبت مصرف کننده با اولویت دادن به خصوصی بودن و ایمنی مصرف کننده ضروری است. برای افزودن یک وبلاگ در وردپرس، ابتدا باید یک صفحه وبلاگ را انتخاب کنید. در بالا، من حتی قبلاً گفته ام که می توانید صفحه اصلی خود را برای نمایش مکانیکی آخرین پست های خود پیکربندی کنید. با این حال، اگر می خواهید یک صفحه وب اختصاصی به عنوان جایگزین داشته باشید و صفحه اصلی خود را ثابت نگه دارید، ابتدا باید آن را ایجاد کنید.

WP Super Cache - به عبارت ساده، این افزونه باعث می شود وب سایت شما بسیار سریعتر روی مهمانان بارگیری شود. به طور پیش فرض، وردپرس هر بار که مشتری صفحه ای را بارگذاری می کند، داده ها را از پایگاه داده خود می کشد. این افزونه بسیاری از این اطلاعات را در حافظه پنهان می کند و به آنها اجازه می دهد تا در واقع به سرعت و بدون نیاز به تماس پایگاه داده بارگیری شوند. Ninja Forms – یک افزونه فرم تماس با کاربری آسان و آسان. برای راهنمایی در مورد نکاتی در مورد نحوه تنظیم هر چیز، اسناد را بررسی کنید.

Namecheap صدها امکان منطقه ای را برای انتخاب به شما ارائه می دهد. اکنون ساده‌تر از هر زمان دیگری ایجاد وب‌سایت خودتان است، حتی زمانی که توانایی‌های فنی محدودی دارید. در حالی که ممکن است وسوسه سپاری کار به یک فریلنسر وسوسه انگیز باشد، این رویکرد دارای معایبی است.

همچنین، آنها احتمالاً پنج سال پیش با شکوه به نظر می‌رسیدند، اما اکنون کمی احساس قدیمی دارند. خود ویرایشگر برای استفاده از آن بسیار ساده است و همه گزینه های اساسی را که احتمالاً می توانید در مورد آنها فکر کنید پوشش می دهد. با استفاده از Zoho Creator حتی می توانید بلوک های محتوای پویا را به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین، شما به HTML و CSS وب سایت خود دسترسی کامل دارید. در مجموع، یک محصول بسیار مناسب است، به خصوص اگر با سایر محصولات Zoho کار می کنید.

این کار به دلیل نصب کننده تم وردپرس بسیار آسان است. این به شما امکان می دهد مخزن قالب وردپرس را جستجو کنید و فوراً هر یک از صدها تم رایگان موجود را تنظیم کنید. می‌توانید تعداد زیادی تم را نصب کنید و از شخصی‌سازی‌کننده استفاده کنید تا ببینید زودتر از اینکه آنها را فعال کنید در وب‌سایت شما چگونه به نظر می‌رسند. برخی از برنامه های میزبانی اینترنتی شامل وردپرس از پیش نصب شده است. اگر برنامه شما اینطور نیست، وحشت نکنید - می توانید از نصب کننده یک کلیکی که توسط میزبان خود ارائه شده است استفاده کنید. سایر سازندگان وب سایت ابزارهای برتر بهینه سازی وب را در اختیار شما قرار می دهند.

هنگامی که در مورد یک منطقه مطمئن شدید، فقط آن را به عنوان بخشی از دوره ثبت نام با سازنده وب سایت انتخابی خود ثبت کنید. برخی از برنامه های ناب تر به هزینه تمدید سالانه حدود 12 دلار نیاز دارند، اگرچه در برنامه های پریمیوم معمولاً شامل می شود. نام منطقه، دسته منحصر به فرد سایت شما است – به عنوان مثال، نام ما websitebuilderexpert.com است.

شما می توانید با استفاده از مشخصات جدید ورود به وردپرس خود وارد شوید و شروع به سازماندهی وب سایت خود کنید. به yourdomain.com بروید و دستورالعمل های نصب را رعایت کنید. اگر از میزبان وب سایت دیگری استفاده می کنید، ممکن است شما را در دوره ثبت نام منطقه راهنمایی کنند. اگر از وردپرس استفاده می کنید، می خواهید نام منطقه سفارشی خود را به صورت جداگانه از طریق یک ثبت کننده دامنه جمع آوری کنید. نام های دامنه بسیار مقرون به صرفه هستند، گاهی اوقات هزینه 15 دلار یا بسیار کمتر در سال دارند.





:: موضوعات مرتبط: طراحی وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 3047
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: