هدف مشاوره چیست
نوشته شده توسط : یک دوست

مشاوران به دلیل صمیمیت ارائه خدمات درمانی، استانداردهای بعدی را نسبت به اکثر متخصصان حفظ می کنند. مشاوران صرفاً از دوستی با مشتریان خود دوری نمی کنند. آنها باید از روابط دوقلو اجتناب کنند و هرگز در روابط جنسی تعامل نداشته باشند. در حالی که باید از روابط صریح/مضر جلوگیری شود، مشاور باید بفهمد که در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد و فرد آسیب دیده چگونه واکنش نشان می‌دهد. در حالی که باید از روابط صریح/مضر پرهیز کرد، مشاور باید بفهمد در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد و چگونه بیمارش به کلاس‌های مشاوره واکنش نشان می‌دهد. مشاوران همچنین از مشاوره با دوستان و اعضای خانواده خود برای اطمینان از هدفمند بودن آنها منع شده اند.

هدف مشاوره کمک به افراد برای غلبه بر بسیاری از شرایط فعلی است

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

تأثیر مثبت مشاوره در طول روزهای تحقیقات کارشناسی ارشد در دانشگاه وجود دارد. با کلاس های مشاوره ادراک آنها برای مشاهده وضعیت به چند روش توسعه می یابد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر مشاوره روانشناختی بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می باشد. نظریه شغلی شناختی اجتماعی توسط رابرت دی. لنت، استیون دی. براون و گیل هکت ارائه شده است. این اصل، کار آلبرت باندورا را در مورد خودکارآمدی می‌گیرد و آن را به توسعه کنجکاوی، انتخاب، و کارایی گسترش می‌دهد.

مشاوران معمولاً از پذیرش هدایا، لطف یا تجارت برای درمان منع می‌شوند. در حالی که فکر یک هدیه برای دیگران بی گناه به نظر می رسد، می تواند عواقب طولانی مدتی برای یک مشاور داشته باشد. در برخی از جوامع، با توجه به وضعیت مالی آن جامعه، ممکن است قابل اجتناب باشد. در برخی موارد، اگر ارائه یک چیز مربوط به یک «کوکی» یا نوعی حرکت نشانه کوچک مانند نقاشی از یک کودک باشد، دریافت ژست قابل قبول است. به عنوان مشاور، باید یک نام قضاوت ایجاد شود، اما به طور معمول، اجتناب از هدایا، لطف ها و تجارت می تواند حفظ شود. شرکت‌های بیمه یا بسته‌های مقامات نیز از اطلاعات خاصی در مورد پیش‌آگهی و درمان شما مطلع می‌شوند تا مشخص شود که آیا مراقبت شما تحت پوشش است یا خیر.

این برنامه علاوه بر این، یک تابستان تجربی فشرده در محوطه دانشگاه ارائه می دهد. پس از اتمام، دانشجویان کالج گواهینامه مشاور دانشگاه در ایالت نیویورک را دریافت می کنند و علاوه بر این، برای مشاغل معنی دار در سراسر کشور قرار می گیرند. خدمات مشاوره و روانشناختی CSUSB از ماموریت دانشگاه در موفقیت تحصیلی و عدالت اجتماعی از طریق فروش رفاه روانی دانشجویان کالج CSUSB، گروه دانشگاه و منطقه اطراف حمایت می کند. این امر از طریق مشاوره سلامت روان، حمایت، و اطلاع رسانی و مشاوره در محیطی امن، حمایتی و فرهنگی به دست می آید. در حالی که تحصیلات دانشگاهی فرصت‌ها و فرصت‌های زیادی را ارائه می‌دهد، به علاوه برای دانش‌آموزان، مرحله بسیار سختی از زندگی است که اغلب تغییرات و استرس‌های عمده‌ای را به همراه دارد.

مشاوره

وب سایت ما قرار نیست جایگزینی برای توصیه، تجزیه و تحلیل یا درمان ماهر پزشکی باشد. هیچ رکورد مشخصی در رابطه با علائم و نشانه های مشکلات سلامت روانی وجود ندارد. برنامه روانشناسی را پیدا کنید که بیشتر با برنامه های حرفه ای و محدوده قیمت شما مطابقت دارد. نیازهای صدور مجوز در ایالت متفاوت است، اما بیشتر آنها نیاز به مدرک دکترا دارند. برخی دیگر انتظار دارند مدرک دیپلم و دو سال کار تحت نظارت داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از ایالت‌ها نیاز به امتحان فقه و نمره قبولی در آزمون ASPPB برای تمرین حرفه‌ای در روان‌شناسی دارند.

دیگران به دنبال ارائه مشاوره، روان درمانی، ارزیابی، و خدمات مشاوره به افراد، زوج ها/خانواده ها، تیم ها و سازمان ها بی طرفانه به کار گرفته می شوند. روانشناسی مشاوره شامل مطالعه و اعمال آموزش مشاور و نظارت مشاور است. به عنوان محقق، روانشناسان مشاوره ممکن است آنچه را که مربیگری و نظارت را کارآمد می کند، بررسی کنند. به عنوان پزشکان، روانشناسان مشاور ممکن است بر تعداد زیادی از پزشکان نظارت و تمرین کنند. مربیگری مشاور معمولا در دروس رسمی و برنامه های آموزشی رخ می دهد.

روش‌های کمی شامل آزمایش‌های علمی تصادفی کنترل‌شده، مطالعات همبستگی در طول دوره مشاوره، یا مطالعات آزمایشگاهی در مورد فرآیند مشاوره خاص و متغیرهای پیامد است. روش های تحلیل کیفی می تواند شامل انجام، رونویسی و کدگذاری مصاحبه باشد. رونویسی و/یا کدگذاری دوره های درمانی؛ یا ارزیابی دقیق کلاس های مشاوره واحد یا موارد مشاوره. در حال حاضر در سال 2022، متوسط ​​حقوق برای روانشناسان مشاوره در ایالات متحده 86938 دلار بود. میزان مربیگری مورد نیاز برای روانشناسان بر اساس کشوری که در آن تمرین می کنند متفاوت است. به طور معمول، یک روانشناس یک مدرک لیسانس را به پایان می رساند و پس از آن 5 تا 6 سال معاینه و/یا آموزش بیشتر می گذرد که منجر به اخذ مدرک دکترا می شود.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: