مقام مشاوران و درمانگران در طلاق
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر ممکن است بزرگسالی باشید که فرزند طلاق بوده اید و در جستجوی کمک با یک درمانگر آنلاین هستید، بدانید که این یک انتخاب فوق العاده است. در مواقع کنونی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، مراجعه به یک درمانگر مبتنی بر وب یک جایگزین خاص است. می‌توانید یک درمانگر مبتنی بر وب را در یک وب‌سایت درمان مبتنی بر وب پیدا کنید، یا یک درمانگر مبتنی بر وب را پیدا کنید که درخواست حضوری دارد اما کلاس‌های از راه دور ارائه می‌کند.

با این حال، اگر بر اختلافات و چالش‌های عروسی قابل غلبه نیست، مشاور شما می‌تواند جدایی را پیشنهاد دهد و شما و همکارتان را به مشاوره طلاق سوق دهد. ممکن است بخواهید با پرسش «آیا مشاوران ازدواج تا به حال طلاق را پیشنهاد می کنند» ما را بیاموزید و برای جزئیات بیشتر به آن پاسخ دهید. مشخص کردن نشانه‌هایی که نشان می‌دهد باید جدایی یا طلاق بگیرید، سخت است.

فردی که طلاق می گیرد واقعاً می تواند احساسات گسترده ای را احساس کند و باید واقعاً احساس گناه، شرم، عصبانیت، ناراحتی و اندوه کند. جداسازی پاسخ های عاطفی از طریق استراتژی مجاز طلاق می تواند مبارزه ای باشد. پایان یک عروسی یا شراکت می‌تواند چالش‌های عاطفی ایجاد کند که ممکن است انجام آن توسط خودتان خسته‌کننده باشد.

یک مشاور ممکن است به شما کمک کند تا تصمیمات معقولی در مورد چگونگی بودجه و شروع پس انداز برای یک روز مرطوب زمانی که هیچ کس دیگری دور نیست، بگیرید. ممکن است هنوز بقایایی از این احساسات مختلف داشته باشید که فقط آنها را با خود حمل می کنید، اما در زمانی نامشخص در آینده، به نقطه ای از پذیرش خواهید رسید و زمان آن را برای مانور دادن همراه با زندگی خود تعیین خواهید کرد. مشخصه این بخش، کشف مرحله جدیدی از آرامش در زندگی شماست، در حالی که واقعیت جدیدی را برای خود ایجاد می کنید.

او حتی با همسرش در مورد آشتی صحبت کرد، اما او علاقه ای نداشت. اما به نظر می رسد که او نمی تواند خود را با مجرد بودن سازگار کند. یک درمانگر به رائول کمک می کند تا ترس خود را از مجرد بودن مشخص کند. درمانگر به او کمک می کند تا مهارت ها و یک سیستم پشتیبانی را توسعه دهد.

چه کسی از مشاوره طلاق سود می برد؟

شرایطی وجود دارد که برای پایان دادن به عروسی بسیار مهم است. در این شرایط خشونت خانگی، به احتمال زیاد دنبال مشاوره طلاق مفید نیست. بهتر است یک درمانگر برای خود پیدا کنید که بتواند با خیال راحت از طریق فرآیند طلاق به شما اطلاع دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

علل طلاق

یک شب واقعاً تا به حال در سوراخ خرگوش بودم که «راه‌هایی برای کمک به افسردگی» را در گوگل جستجو کردم و Talkspace به اینجا رسید. من واقعاً به هیچ وجه تحت درمان نبوده ام و در واقع افراد زیادی را نمی شناسم که این کار را کرده اند. اما من در این مرحله مصمم بودم و برای چیزی آماده بودم. من به کسی نیاز داشتم که به من بگوید ممکن است اشکالی نداشته باشد، مردم هنوز هم من را دوست دارند، و راه‌هایی را پیشنهاد کند که بتوانم در مورد احساس بالاتر بودن فعال باشم.

پس از جستجوی پدر و مادر برای مداخله، دادگاه‌ها همچنین این اختیار را دارند که دستور مشاوره را به عنوان اقدامی برای نجات بدون شک یک عروسی و کمک به خانواده‌هایی که مشکلات مربوط به کودک دارند را برای مقابله با این انتقال سخت، صادر کنند. شناخته شده است که کودکان پس از طلاق از نتایج منفی عاطفی و اجتماعی رنج می برند، و مهتابی ها باید مشتاق باشند که این نکات را هم در طول و هم پس از پایان یک پرونده طلاق برای جلوگیری از آسیب طولانی مدت بررسی کنند. ازدواج فداکاری مادام العمری است که شرکای زندگی به هر کسی می‌دهند، اغلب با نیت خوب این فداکاری با صداقت است و پایان دادن به رابطه در دادگاه طلاق می‌تواند دلهره‌آور باشد. در مشاوره طلاق، ممکن است به شما کمک کنیم تا راه های سالمی برای کنار آمدن با طلاق خود بیابید. ما به شما اجازه می‌دهیم تا احساساتتان را طی کنید، و حتی در مورد اینکه آیا شما دو نفر واقعاً کامل شده‌اید یا نه.

مقام مشاوران و درمانگران در طلاق بازی می کنند

گذراندن مراحل طلاق می‌تواند زمان چالش برانگیزی در زندگی شما و کسانی باشد که دوستشان دارید و شما را دوست دارند. به دنبال راه‌هایی برای کنار آمدن با احساسات و انتقال به فصل بعدی زندگی‌تان، پاسخی طبیعی به وضعیت شدید امور است. درمان ممکن است یک امکان مفید باشد که به شما در سازگاری و رشد کمک می کند.

GoodTherapy قرار نیست جایگزینی جایگزین برای توصیه، تشخیص، درمان پزشکی، دارو یا درمان ماهر باشد. در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در رابطه با علائم سلامت روانی یا وضعیت پزشکی داشته باشید، همیشه توصیه های پزشک یا ارائه دهنده سلامت روانی واجد شرایط را جستجو کنید. GoodTherapy مجاز به ارائه پیشنهادات در مورد درمان یا عملکرد جایگزین متفاوتی برای مشاوره ماهر نیست. هرگز توصیه‌های روان‌شناختی یا پزشکی حرفه‌ای را نادیده نگیرید یا به دلیل مطالبی که در GoodTherapy خوانده‌اید، در جستجوی توصیه‌ها یا راه‌حل‌های ماهر به تأخیر نیفتید. درمان می‌تواند مهارت‌های مقابله‌ای را آموزش دهد که به افراد کمک می‌کند تا به سمت الگوی زندگی جدید کار کنند. ممکن است به کسی کمک کند که دیدگاه سالم تری نسبت به طلاق خود داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که مراقبت عالی از نیازهای عاطفی فردی خود به شما کمک می کند تا آماده باشید تا بهترین پتانسیل کمک را به فرزندان خود ارائه دهید، زیرا آنها نیز سعی می کنند با زندگی پس از طلاق شما کنار بیایند. زوج‌ها معمولاً در این نوع درمان تعامل دارند به این امید که توصیه‌های ارائه شده توسط یک درمانگر استرس را برای همه رویدادهای مربوطه کاهش دهد. ممکن است زودتر از زمان انتخاب طلاق با ارائه بینش هدف و ابزارهایی به زوج کمک کند تا ببینند جایگزین مناسب برای آنها چیست. مشاوره طلاق همچنین زمانی که طلاق در حال انجام است می تواند کمک کند. حتی ممکن است به همان سرعتی که طلاق نهایی شود، به درمان پس از طلاق منتقل شود.

درمان می‌تواند به افراد کمک کند تا از طریق آن احساسات کار کنند و طلاق را درک کنند. افرادی که طلاق گرفته اند می توانند در مورد نیازها و ناخوشایندهای خود در شراکت ها پی ببرند. آنجاست که می تواند به شما کمک کند که به طور مسالمت آمیز جدا شوید، و تحقیقات نشان می دهد که کار می کند.

ممکن است در نظر داشته باشید که یک مشاور طلاق سعی خواهد کرد با حل مشکلاتی که در ابتدا منجر به جدایی شده است، شما را به سمت ازدواج سوق دهد. ممکن است در مراجعه به مشاور طلاق مردد باشید، به خصوص اگر بتوان بیشتر تقصیرها را به گردن شما انداخت. برای این منظور، Usatynski از روشی به نام مرحله‌بندی استفاده می‌کند که بدن و ساختمان‌های اعماق ذهن را هدف قرار می‌دهد. زوج ها لحظات مشکل ساز رابطه خود را در مقابل درمانگر به نمایش می گذارند. از آنجا که مردم دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی دارند، یافتن اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده است هدف اوساتینسکی نیست. در عوض، او می‌خواهد موقعیت‌هایی را بیابد که برای زوج‌ها ناراحتی ایجاد می‌کند و خودش خطاهایی را که زوج در تعاملشان مرتکب شده‌اند ببیند.

برای جوانانی که طلاق پدر و مادرشان را پشت سر می‌گذارند، راه حل مهم است. در حالی که مادر و پدر با واقعیت‌های طلاق و آسیب‌های عاطفی دست و پنجه نرم می‌کنند، معمولاً زمان یا تمایلی برای کمک به فرزندانشان برای مقابله با احساس رها شدن، درد، از دست دادن یا گناه ندارند. حتی ممکن است کودکان واقعاً احساس کنند که مسئول مسائل مادر و پدرش هستند. درمان می تواند به بچه ها کمک کند تا به عباراتی با این مسائل برسند و راهبردهایی برای مانور دادن به روشی خوش بینانه پیدا کنند. کودکان در نهایت به جدایی نظم می دهند. با این حال، آنها می خواهند فرصتی برای رسیدگی به هر گونه احساساتی که ممکن است در رابطه با طلاق داشته باشند، داشته باشند. به همین دلیل مهم است که آنها را در هر مرحله از فرآیند مطلع نگه دارید.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 805
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: