درمان عصبی، اشکال عصبی، درمان اضطراب
نوشته شده توسط : یک دوست

اولیانا دوست دارد به جوامع محروم کمک کند و یک داوطلب بین المللی است. او اوقات فراغت خود را به طور داوطلبانه در موسسات خیریه بومی مانند یتیم خانه های خارج از کشور می گذراند. او از خواندن، گردش در سراسر جهان، کاوش در فرهنگ های جدید، درک، چیدمان گل، حضور در فضای باز و بازدید از گالری های آثار هنری لذت می برد. او عاشق زوزه کشیدن در کنار سازدهنی، بازی با اسباب بازی ها و مونتاژ افراد جدید است. او برای بسیاری از کسانی که از کوکی و شیلو فارغ التحصیل شده اند و برای یک تخصص پرشور آماده هستند، یک سگ بسیار عالی است. میلانا مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه مشاوره سلامت روان بالینی در دانشگاه دی پاول دریافت کرد.

اما افراد مبتلا به عصبیت شناور آزاد می توانند بدون هیچ دلیل واضحی احساس اضطراب کنند. اضطراب عمومی همچنین می تواند به معنای احساس نگرانی بیش از حد در مورد یک موقعیت صریح باشد. گاهی اوقات، تشخیص علت عصبی بودن ساده است، در حالی که در موارد مختلف این امر وجود ندارد.

CBT ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد، با درمان تبلیغاتی معمولاً برای کاهش تنش بسیار موفق گزارش می شود. درمان مواجهه ممکن است با سایر رویکردهای درمانی، مانند آموزش اوقات فراغت و درمان مبتنی بر پذیرش، تقویت شود. می‌توان به اثربخشی CBT گروهی برای درمان تنش کمک کرد، به‌ویژه زمانی که تیم‌ها منسجم و هدف قرار گرفته‌اند. روش درمانی روانشناختی با احتمالاً علمی ترین پشتیبانی برای اختلالات عصبی CBT است. در نتیجه، CBT اغلب درمان انتخابی در میان درمانگران متخصص در نقاط اضطراب است.

یک ارائه دهنده خوب را کشف کنید

من مشتاق هستم که به خریدارانم کمک کنم تا بلوک های درونی خود را بشناسند و مقاومت آنها را در برابر تجربه یک اقامت عمیقاً کامل از بین ببرم، با دیگران ارتباط برقرار کنم و در مسائلی که برای آنها بیشتر است موفق باشم. در اوقات فراغت، می‌توانید سیدنی را در بازارهای کشاورزان محلی خرید کنید و در آشپزخانه‌اش غذاهای خوشمزه پخت کنید. او که عاشق سگ های مادام العمر است، دوست دارد با خانواده، دوستان و البته سگ های سگشان وقت بگذراند.

این برنامه به دوستان و خانواده‌های افراد مبتلا به اختلال احتکار روش‌هایی را آموزش می‌دهد که با معشوق خود به مشکل برخورد کنند و آنها را تشویق به شکار کمک مورد نیاز خود کنند. این اختلالات بسیار شبیه به تریکوتیلومانیا هستند و روش درمانی مشابهی که برای تریکوتیلومانیا استفاده می شود برای این مشکلات استفاده می شود. بسیاری از دانشمندان در واقع شروع به طبقه بندی این گروه از مسائل در دسته ای از اختلالات تکراری متمرکز بر بدن خود کرده اند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

درباره انواع مختلف متخصصان مراقبت از سلامت روانی بیاموزید. یک داروی تثبیت شده، بسیار کارآمد و ماندگار، درمان شناختی-رفتاری یا CBT نامیده می شود. این بر کشف، درک، و تغییر الگوهای تفکر و عادات تمرکز دارد. مزایا معمولاً در 12 تا 16 هفته و با تکیه بر فرد مشاهده می شود.

قلب اضطراب گروهی هینسدیل

در یک مطالعه دیگر، که با پیگیری یک ساله تصادفی شد، اندرسون و همکاران. در مقابل قرار گرفتن در معرض in vivo با قرار گرفتن در معرض واقعیت مجازی برای درمان عصبی بودن اجتماعی. عصبی بودن اجتماعی یک جنبه منفی شایع است، به طوری که بیش از 7٪ از آمریکایی ها با اختلال عملکرد اضطراب اجتماعی تشخیص داده می شوند. ورزش به دلیل مقرون به صرفه بودن آن بسیار فریبنده است و ممکن است به روش های بسیار زیادی انجام شود. در حالی که ورزش ممکن است مزایای مشابهی مانند CBT یا رویکردهای روانشناختی مختلف برای بیماران مبتلا به اضطراب نداشته باشد، ممکن است تصور چنین درمانی را بهبود بخشد. روش‌های ذهن‌آگاهی ممکن است برای افراد مبتلا به عصبی مفید باشد، زیرا برای افزایش آرامش و از بین بردن قضاوت‌های نامطلوب یا آزاردهنده کمک می‌کند. همچنین می‌توان ذهن آگاهی را از طریق استفاده از رویکردهای متنوع، مشابه مدیتیشن، یوگا، یا تمرین‌های تنفس عمیق تقویت کرد.

آنها ممکن است ترس داشته باشند که در حالی که آنها از هم جدا هستند، اتفاق وحشتناکی برای مراقب رخ دهد. کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی به هر مرخصی، مشابه رفتن به مهدکودک، مدرسه یا خوابیدن، به خداحافظی اعتراض می کنند. آنها اغلب گریه می‌کنند و خواهش می‌کنند که با سرایدار، علیرغم اینکه ظاهراً از استادی یا مهدکودک لذت می‌برند، بمانند. کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی اغلب نمی توانند به تنهایی بخوابند.

رفتاردرمانی دیالکتیکی

بر اساس اتحاد ملی در مورد بیماری روانی، با کم کردن این ارتباط ها، مشتریان می توانند یاد بگیرند که رفتارها و احساسات مشکل ساز را شکست دهند. ممکن است برخی از افراد مبتلا به عصبی بودن صحبت با دیگران با تجربیات مشابه مفید باشد. در یک جلسه درمانی دسته جمعی، افراد می توانند با هم به رهبری یک درمانگر دارای مجوز درباره عصبی بودن خود بحث کنند و بدانند.

این وب سایت به صورت آنلاین توسط وزارت بهداشت، دولت ایالتی ویکتوریا، استرالیا مدیریت و مجاز است. ابتلا به حمله پانیک وقتی آماده شدید، یک وضعیت ترسناک دیگر را با همان روش گام به گام مرتب کنید. دی اکسید کربن به تنظیم واکنش بدن به اضطراب و وحشت کمک می کند.

برای مثال، فرض کنید تصور می‌کنید که باید مورد قدردانی همه قرار بگیرید تا احساس ارزشمندی کنید. اگر کسی در اواسط مکالمه از شما روی برگرداند، ممکن است فکر کنید، "این شخص خاص از من متنفر است"، که باعث می شود احساس اضطراب کنید. مطمئن شوید که درمانگر سلامت روانی که می‌بینید، تجربه‌ای در رابطه با ازدواج و مداخلات زوج‌درمانی دارد.

هیچ نیازی نیست که با اضطراب و چالش هایی که در زندگی شما ایجاد می کند زندگی کنید. با درمان صحیح، افرادی که تحت تأثیر عصبی هستند می توانند زندگی شادتری داشته باشند. مشاور شما - شما با مشاور خود ملاقات خواهید کرد و تحت یک ارزیابی قرار می گیرید تا به ایجاد یکی از بهترین گزینه های درمانی در سناریوی خاص خود کمک کند. برای اطمینان از ایمنی شما، دوره‌های مشاوره اضطراب و وحشت را بصورت آنلاین برگزار می‌کنیم. در نتیجه، می توانید در هر نقطه ای از کانکتیکات باشید و از مزایای دیدن یک درمانگر عصبی در محله بهره مند شوید. ممکن است غیرعادی به نظر برسد که از داروهای ضد افسردگی برای مقابله با اضطراب استفاده شود.

اگر اضطراب بر عملکرد اجتماعی شما تأثیر بگذارد، ممکن است به این انتخاب فکر کنید که مربوط به زندگی با اختلال عصبی اجتماعی است. تحقیقات نشان داده است که CBT می‌تواند یک درمان سودآور برای نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی باشد، به‌ویژه زمانی که زود شروع شود. تامین کنندگان مجوز سلامت روانی که در این فهرست فهرست شده اند بر اضطراب، ناامیدی، OCD، PTSD و اختلالات مرتبط تمرکز دارند. همه تامین کنندگان لیست شده اعضای حرفه ای ADAA هستند که انتخاب کرده اند در این پایگاه داده قرار بگیرند. ادغام راهبردهای شناختی-رفتاری با ایده هایی از مراقبه شرقی، درمان رفتاری دیالکتیکی یا DBT، پذیرش و تغییر را ترکیب می کند. DBT مستلزم درمان فردی و گروهی برای یادگیری ذهن آگاهی، علاوه بر توانایی‌هایی برای اثربخشی بین فردی، تحمل پریشانی و تنظیم احساسات است.

هنگامی که الگوهای غیر مفیدی را که به عصبی شدن شما کمک می‌کنند، تشخیص دادید، می‌توانید تغییراتی را برای مبادله آنها با الگوهای جدیدی ایجاد کنید که اضطراب را کاهش می‌دهد و مهارت‌های مقابله‌ای شما را افزایش می‌دهد. EMDR نوعی درمان است که می تواند به شما کمک کند تا از وقایع زندگی گذشته که در حال حاضر شما را تحت تأثیر قرار می دهند، درمان کنید. با استفاده از تحریک دو طرفه، از طریق حرکات چشم، ضربه زدن، و/یا صداها، شیرآلات EMDR وارد یک فرآیند درمانی خالص در مغز ما می‌شود که به «باز کردن» خاطرات ناراحت‌کننده کمک می‌کند.

سیدنی فراتورا کامپشروئر فوق لیسانس مددکاری اجتماعی خود را از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشکده مددکاری اجتماعی جورج وارن براون دریافت کرد. او در زمینه های رفتار درمانی شناختی، درمان مواجهه طولانی مدت و رفتار درمانی دیالکتیکی تحصیل کرده است. او علاوه بر این تجربه ارائه درمان وابستگی، درک تعاملات پیشرفته بین عصبی بودن و مصرف مواد را دارد.

از اوقات فراغت، روش‌های تنفسی و بیانیه‌های مقابله‌ای برای کمک به مدیریت عصبی بودن خود استفاده کنید. مشکلات اضطرابی می تواند بر توانایی فرد برای کار، مطالعه و شرکت در فعالیت های دیگر تأثیر بگذارد. تقریباً 19 درصد از ساکنان نهایی دارای اختلال عملکرد اضطرابی شناخته شده هستند. IPT به طور خاص بر چگونگی توانایی های فردی در روابط اجتماعی و درونی خود تمرکز می کند. اضطراب ممکن است باعث ایجاد طیف وسیعی از علائم بدن، همراه با فشردن فک و ساییدن مینا شود. درمان‌های روان‌شناختی، همراه با CBT، ممکن است به افراد کمک کند تا بهترین شیوه واکنش خود را به موقعیت‌ها و محرک‌های زندگی پرتنش تنظیم کنند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 810
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: