Classgap چگونه کار می کند؟
نوشته شده توسط : یک دوست

ممکن است معلمان ریاضی ملزم به نظارت بر سالن های مطالعه، اتاق های خانه، فعالیت های فوق برنامه یا سفرهای علمی باشند. بیشتر معلمان ریاضی در کارگاه ها و کنفرانس ها شرکت می کنند تا مهارت های پیشرفته آموزش ریاضی و ریاضی خود را به روز نگه دارند. معلمان معمولاً پس از ساعاتی به دانش‌آموزانی که در درس خود دچار مشکل هستند، آموزش می‌دهند. تحلیل‌های رگرسیون OLS نه اثر مثبت سیستماتیک طولانی‌تر تدریس خصوصی و نه معلمان واجد شرایط بالاتر را زمانی که دانش قبلی، متغیرهای انگیزشی و اجتماعی-جمعیتی برای آن کنترل می‌شد، نشان نداد.

Classgap چگونه کار می کند؟

دانشجویان کالج و دانشگاهی که با من کار کرده‌اند، و همچنین بزرگسالان شاغل، در کلاس‌های خود موفق شده‌اند و به سمت آینده‌شان پیش رفته‌اند، با احساس اعتماد به نفس بیشتر و آمادگی بهتر برای استفاده از ریاضیات در برنامه‌های زندگی واقعی. آمادگی آزمون یکی دیگر از زمینه‌هایی است که می‌توانم با استفاده از مرور مفهومی، استراتژی و مدیریت زمان برای کمک به دانش‌آموزان در به حداکثر رساندن نمرات در بخش‌های ریاضی به ریاضی کمک کنم. وقتی معلم ریاضی پیدا کردید، کسی را پیدا خواهید کرد که بتواند پیش زمینه ای را در این موضوع به فرزندتان بدهد که او برای رسیدن به اهدافش به آن نیاز دارد.

برآورد مدل لجستیک از عوامل تعیین کننده مشارکت Pt

اما اگر فرزند شما در حال حاضر در یک کلاس است و مشکل دارد، "من به معلم ریاضی نیاز دارم" چیزی است که آنها باید به خودشان اعتراف کنند. با تجربه، مشتری تضمین می‌کند که معلم خصوصی می‌تواند محتوایی را که دانش‌آموزش در حال مطالعه است، درک کرده و آموزش دهد. بنابراین، مهم است که در هنگام استخدام مربی برای فرزندتان، به تجربه قبلی و فعلی او توجه کنید تا مطمئن شوید که مربی توانایی آموزش مفاهیم و مهارت‌های صحیح به فرزندتان را دارد. ما در FamilyTutor پروفایل های دقیق معلم را ارائه می دهیم که در آن تجربیات و صلاحیت های آنها را فهرست می کنیم.

برای فرضیه دوم، ده متغیر منتخب در مورد فراشناخت فرآیند یادگیری ریاضی (شامل هر سه زیر حوزه فراشناخت) در تحلیل های I و II گنجانده شد. نتایج نشان داد که دو شاخص از تحلیل I و سه شاخص از تحلیل II به طور معناداری بر مشارکت با اندازه اثر قابل توجه و همچنین جهت اثر متفاوت تأثیر می‌گذارند. این نتایج یک حوزه جایگزین را برای غنی‌سازی ساختار تعیین‌کننده‌های PT پیشنهاد کرد و نقش ویژگی‌های داخلی را در فرآیند تصمیم‌گیری شرکت‌کنندگان PT یافت. یادگیری ریاضی دانش آموزان این نتیجه می تواند از نقش متغیرهای داخلی در فرآیند انتخاب PT پشتیبانی کند. این نشان می دهد که تصمیم گیری در مورد مشارکت PT بر اساس نیاز واقعی به تدریس خصوصی اضافی ریاضیات است، نه صرفاً تحت فشار اجتماعی. به عنوان مثال، متغیرهای روانشناختی اجتماعی مانند انگیزه درونی برای ریاضی، سطح تحصیلات والدین، انتظارات تحصیلی و غیره، به ویژه متغیرهای درونی یادگیری ریاضی دانش آموزان.

همه در ریاضیات فوق العاده نیستند و فقط گرفتن نمره لازم می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که فرزند شما به دوره های ریاضی سطح بالاتری می رسد. بسیار مهم است که در ابتدا با یک معلم خصوصی ریاضی کار کنید تا فرزند شما عادت های خوبی داشته باشد و بتواند بهترین دانش آموز ریاضی ممکن باشد. اگر آنها بتوانند کلاس های ریاضی خود را بدون نیاز به استرس پشت سر بگذارند، زمان آنها را در مدرسه بسیار ساده تر می کند. به خصوص درست است که آنها شروع به پیشرفت در حرفه آموزشی خود می کنند زیرا ریاضیات فقط سخت تر می شود.

بنابراین، خانواده‌های طبقه متوسط ​​معلمانی را استخدام می‌کنند که کمک آموزشی بعد از مدرسه را ارائه می‌کنند تا تصویری منسجم از مادر شدن شدید حفظ کنند. این برون سپاری می تواند تعارض والد-کودک را کاهش دهد، نقش مراقبت کننده مادر را حفظ کند و الگوی نقش بزرگسال دیگری را برای کودک فراهم کند. مادران طبقه متوسط ​​پایین به ظرفیت فرهنگی مربیان برای آموزش فرزندانشان هم از نظر تحصیلی و هم از نظر رفتاری اهمیت می دهند.

نتایج حاضر حاکی از تأثیر معنادار وضعیت اقتصادی خانواده بر مشارکت دانش‌آموزان دبیرستانی است. این با مطالعات قبلی مطابقت دارد و پیش‌بینی قابل توجه شاخص‌های محیطی را با توجه به مشارکت دانش‌آموزان در PT تأیید می‌کند (Xue و Ding، 2009؛ کیم و پارک، 2010).
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید
به نظر می رسد مشارکت PT یک استراتژی یادگیری اساسی برای همه دانش آموزان دبیرستانی در سایر ویژگی های مرتبط، مانند پیشرفت ریاضی، جنسیت، و سطح فراشناخت است.

من تجربه جامعی از برخورد با دانش آموزان در طیف سنی وسیع و ملیت های مختلف با سطح توانایی های مختلف دارم. با ظرفیت فعلی خود، به عنوان رئیس بخش فیزیک در مرکز سطح بین المللی در پکن چین مشغول به کار هستم. من در راه اندازی آزمایشگاه های علمی برای مرکز سطح A، برگزاری آزمون و آموزش مدیریت دانشکده تخصص دارم. یکی دیگر از ویژگی‌های تجربه تدریس من تمرکز بر یادگیری مؤثر دانش‌آموز و تولید نتایج عالی سطح A است. میزان موفقیت من در این ادعاها و استراتژی ها را می توان از این واقعیت سنجید که این 02 سال است که به عنوان یک معلم فیزیک سطح A در چین با موفقیت کار می کنم.

اگر فرزند شما بخواهد در کلاس های ریاضی خود پیشرفت کند، کاملاً باید از آن استفاده کند. بنابراین اگر آنها با مهارت های ریاضی ساده خود مشکل دارند، باید مراقب یک "معلم ریاضی نزدیک من" باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت فرزند پرتال بازدید نمایید
یا اگر در کلاس پیش از حسابداری خود دچار مشکل هستید، مزایای "تدریس ریاضی نزدیک من" بعد از هر جلسه نشان داده می شود. آژانس ما در تلاش است تا معلمان خصوصی را که توانایی تربیت و راهنمایی و همچنین مدارک و نمرات مربوطه را برای آموزش فرزند شما دارند، معرفی و انتخاب کند. ما معلمان خصوصی با مدارک و دیپلم های موثر را استخدام می کنیم تا برنامه درسی را به فرزند شما آموزش دهند، مانند معلمان خصوصی آموزش دیده MOE و NIE یا حتی معلمان خصوصی با دیپلم ریاضی.

بیانیه در دسترس بودن داده ها

برای فرآیند انتخاب، ما فقط آن دسته از معلمان خصوصی را توصیه می کنیم که تجربه فعلی یا گذشته در تدریس موضوع درخواستی در آن سطح خاص داشته باشند. در سرتاسر جهان، تعداد فزاینده‌ای از دانش‌آموزان به دنبال تدریس خصوصی تکمیلی، معروف به «آموزش در سایه» هستند. مطالعات مختلف تفاوت‌های طبقات اجتماعی را در استفاده از آموزش در سایه گزارش می‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: