فرصت شغلی مشاور فروش
نوشته شده توسط : یک دوست

در بیشتر موارد، کمتر اهمیت دارد که یک فروشنده تحصیلات بالایی داشته باشد تا اینکه در این زمینه با تجربه باشد یا حاضر باشد برای کسب تجربه لازم وقت بگذارد. برای مثال، یک مشاور فروش موفق در صنعت خودرو، درک روشنی از نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری مانند فروشندگان و تامین کنندگان دارد. کسب مدرک کارشناسی در کالج برای کار در این موقعیت ضروری نیست، زیرا بسیاری از مکان ها آموزش های حین کار را برای کارکنان فروش خود ارائه می دهند. علاوه بر شرایط تحصیلی، کارفرمایان ترجیح می دهند مشاوران فروش با سابقه کار را نیز استخدام کنند. تجربه در تجارت، خدمات مشتری، تبلیغات، بازاریابی و حسابداری نیز امتیاز محسوب می شود.

رهبران فروش: اکنون شکاف های مهارتی را ارزیابی کنید تا بعداً از مشکلات خط لوله جلوگیری کنید


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش اینترنتی به سایت ما مراجعه نمایید
آنها برای کمک به توسعه یک استراتژی جدید به مشاور خارجی نیاز داشتند، زیرا تیم داخلی مهارت یا تجربه مناسبی نداشت. ما اکنون فرصتی خارق العاده داریم تا یک مشاور پیش فروش با استعداد به تیم فروش ما بپیوندد. این نقش شامل مشاوره با مشتریان بالقوه برای کمک به آنها برای درک و دیدن مزایای مجموعه محصولات و راه حل های Terminalfour است. شما به هدایت فرآیند پیش فروش در این زمینه کمک خواهید کرد و از طریق ارائه ها، دموها و کارگاه های تعاملی آنلاین برای کاربران تجاری و فنی موقعیت یابی می کنید. این به توسعه مهارت رهبران فروش و تیم فروش شما مربوط می شود تا بتوانند بر مهارت های فروش مدرن تسلط پیدا کنند و در به دست آوردن فرصت های جدید و رشد مشتریان فعلی موفق باشند. آموزش فروش می تواند به صورت مجازی، حضوری یا با استفاده از رویکرد ترکیبی ارائه شود.

هیچ گواهی حرفه ای برای نمایندگان فروش خدمات مورد نیاز نیست و هیچ الزامات آموزشی رسمی وجود ندارد، اما داشتن تحصیلات دانشگاهی برای آنها بیشتر و رایج تر می شود. دروسی که نمایندگان فروش برای آنها در حرفه خود مفید می دانستند شامل بازاریابی، تجارت، اقتصاد، امور مالی، سخنرانی عمومی، جامعه شناسی و روانشناسی بود. اکثر کارفرمایان بزرگ برنامه های آموزشی تاسیس شده ای را برای نمایندگان فروش خدمات تازه استخدام شده اجرا می کنند که بین سه هفته تا سه ماه طول می کشد. این برنامه های آموزشی به تازه واردان در مورد خطوط تولید، تکنیک های نمایندگان فروش موفق و رویه های حسابداری آموزش می دهد و به طور کلی شامل تمرین های تعاملی برای دادن تجربه فروش به نمایندگان آینده می شود.

یک روز از زندگی یک مشاور فروش Revlocal

مکان‌های کوچک‌تر ممکن است برنامه‌های آموزشی نداشته باشند، اما در عوض، یک تازه وارد را با یک نماینده فروش با تجربه جفت می‌کنند. کارفرمایان به دنبال تجربه قبلی هستند که نشان دهنده شخصیت خود انگیزشی و روابط بین فردی قوی همراه با مهارت های سازمانی باشد. رهبران فروش موفق زمان می‌گذارند تا شکاف‌های موجود در سازمان خود را کشف کنند و فرآیندهای توسعه فروش را ایجاد کنند. همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که توقف کنید و در نظر بگیرید که آیا افراد مناسبی در نقش‌های مناسب با مهارت‌های مناسب دارید تا شما را به جایی که می‌خواهید به عنوان یک کسب‌وکار برسانید. یک شرکت مشاوره فروش می‌تواند قبل از راه‌اندازی طرح آموزش فروش جدید، ارزیابی انجام دهد. به این ترتیب، به جای حدس زدن آنچه ممکن است کارساز باشد، می‌دانید در چه نوع آموزش فروش سرمایه‌گذاری کنید.

آنها معمولاً در دفتر شرکت خود با مشتریان ملاقات می کنند یا به مکان مشتری سفر می کنند و ممکن است منطقه خاصی برای سفر به آنها اختصاص داده شود. مشاوران فروش ویژگی های محصولات مختلف و مزایای استفاده از آنها را توضیح می دهند. به عنوان یک مشاور فروش، می توانید در همه جا از نمایندگی های خودرو گرفته تا شرکت های نرم افزاری کار کنید. پس از چندین سال حضور در این زمینه، مشاوران می توانند به سمت نقش های مدیریتی پیشرفت کنند.

در عوض، می توانید به عنوان مشاور فروش با مدرک دیپلم دبیرستان یا GED شروع به کار کنید. بسیاری از شرکت ها آموزش های لازم را در زمینه فروش ارائه می دهند، اگرچه ممکن است مدرک لیسانس در فروش یا بازاریابی ترجیح داده شود. برای اینکه یک مشاور فروش موفق باشید، باید مهارت های ارتباطی خوب، شخصیتی با شخصیت و توانایی خوب گوش دادن داشته باشید. مهارت های بین فردی مشاوران فروش باید با انواع مختلف افراد به خوبی کار کنند. در حالی که برخی از مشاوران فروش توانایی طبیعی برای برقراری ارتباط سریع با مشتری احتمالی دارند، برخی دیگر می توانند تکنیک هایی را برای آسان تر کردن این کار بیاموزند.

مشاوران فروش ممکن است بر هر جنبه ای از یک رویداد شرکتی، از جمله خدمات غذایی نظارت کنند. فروشندگان ممکن است 9 تا 5 شغل داشته باشند، اما ممکن است بسته به منطقه فروش خود مجبور به کار در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات نیز باشند. برای مثال، کارگران خرده فروشی به دلیل افزایش خرید، اغلب ساعات بیشتری را در طول تعطیلات کار می کنند. هر فروشنده ای نیاز دارد که صریح باشد، با مردم خوب باشد و بتواند در مدت زمان کوتاهی به افراد درباره یک محصول آموزش دهد. همچنین مهم است که در این صنعت پوست کلفتی داشته باشید و رد شدن را شخصاً نگیرید.

مشاوران فروش ممکن است به عنوان فروشنده مستقیم برای شرکت های آرایشی بزرگتر کار کنند. با وجود این، بسیاری از مشاوران فروش مشتاق دوره هایی را در موضوعاتی مانند مدیریت، امور مالی و نوشتن کسب و کار در مدارس محلی یا آنلاین می گذرانند. پس از استخدام، بسیاری از فروشندگان نیز در آموزش مداوم شرکت می کنند تا از آخرین تکنیک های فروش و فناوری های مربوط به فروش به روز باشند.

صلاحیت ها اغلب شامل مهارت های قوی بین فردی و ارتباطی و همچنین مدرک لیسانس در تجارت یا زمینه های مرتبط است. یاد بگیرید که در مکالمات ساختاریافته و تصمیم‌محور با تمرکز بر بهترین منافع مشتریان خود شرکت کنید. فروش بدون حدس، سازمان شما را با بستن مشاغل بیشتر و درگیر شدن با مشتریان بالقوه به سطح بعدی می برد.

کسانی که در صنایع خاصی مانند املاک و مستغلات یا بیمه هستند، ممکن است قبل از اینکه بتوانند کار کنند، نیاز به دریافت گواهینامه از ارگان های حاکمیتی داشته باشند، اما این در منطقه متفاوت است. ارتباطات یک مؤلفه اساسی آموزش فروش عالی است و با ماندل، این مهارت در فرآیند فروش مورد توجه قرار می گیرد. این برنامه آموزشی در ارائه، مکالمه و مهارت های گوش دادن تخصص دارد که به شما و تیم شما کمک می کند تا نیازهای واقعی مشتریان بالقوه خود را ارزیابی کنید. شما قادر خواهید بود معامله را ببندید و ارزش محصولات یا خدمات جدید را با افزایش یا فروش متقابل بعداً نشان دهید.

دیگران مرا استخدام می کنند تا نتایج دو رقمی را به عنوان مربی فروش برای نمایندگان فروش خارجی و تیم های مختلف به دست بیاورم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مشاوره فروش در تهران بازدید نمایید
مدیران عامل و رهبران سطح بالا فروش مانند CSO ها و مدیران ارشد رشد باید چشم انداز داشته باشند، دیدی از افق داشته باشند تا فرصت ها و چالش های بالقوه را درک کنند. وقتی آنها زمان زیادی را «در» کسب و کار می گذرانند، زمانی برای نگاه کردن به بیرون و بیرون رفتن ندارند. یک شرکت مشاوره فروش می تواند یک دیدگاه متخصص، بیرونی و تفکر جدید و نوآورانه را برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه ارائه دهد. یک مشتری در طول چندین سال رشد قوی را تجربه کرده بود، اما پس از آن یک رقیب شروع به جبران کرد.

مشاور فروش فروشنده ای است که از رویکرد مشاوره ای برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده می کند. به عنوان یک مشاور فروش، وظایف شغلی اصلی شما مشابه وظایف یک نماینده فروش سنتی است، از جمله ارائه اطلاعات و فروش محصولات و خدمات به مشتریان. ما به ایجاد سازمان‌های فروش و خدمات در سطح جهانی کمک می‌کنیم و آنها را برای ورود به بازار در حال تحول آماده می‌کنیم.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: