تاثیر تبلیغات بر عملکرد فروش
نوشته شده توسط : یک دوست

برای آزمون اهمیت رسانه های تبلیغاتی، ابزارهای آماری خاصی مانند آماره t، آماره F و کمیت در نظر گرفته شده است. بر اساس یافته های این تحقیق، بین تبلیغات و فروش رابطه معناداری وجود دارد. مشاهده می شود که با صرف هزینه در رسانه های تبلیغاتی، فروش مورد انتظار می تواند چهار برابر بیشتر از عدم هزینه برای تبلیغات باشد. همچنین مشاهده می‌شود که تبلیغات از طریق رسانه‌های آنلاین مؤثرتر از رسانه‌های چاپی است.

علاوه بر این، علاقه به تعیین کمیت تأثیر شیوه های تبلیغاتی بر سودآوری و فروش شرکت افزایش می یابد. این مطالعه بر بررسی رابطه تأثیر مخارج تبلیغاتی توسط شرکت ها بر سودآوری شرکت و تأثیر بر فروش شرکت متمرکز است. در مجموع 50 شرکت به‌عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده‌اند و شواهدی پیدا می‌کنیم که در حالی که تأثیر آن از نظر آماری قابل‌توجه است، شیوه‌های تبلیغاتی افزایشی آن‌طور که بسیاری از مردم در ذهن خود تصور می‌کردند کمکی نکرده است. رویکردهای سنتی حسابداری برای هزینه های تبلیغاتی عمدتاً بر اثرات ارتباط مستقیم کمپین متمرکز شده است.

در این مقاله چارچوبی را ایجاد می‌کنیم که در آن تبلیغات به‌عنوان دارای اثرات چندگانه تصور می‌شود. این اثرات چندگانه، راه‌های مختلفی را که یک کمپین تبلیغاتی می‌تواند ارزیابی‌های مطلوب برند و تصمیم‌گیری‌های بعدی برای خرید را تسهیل کند، نشان می‌دهد. چارچوب به صورت تجربی با استفاده از تحقیقات میدانی انجام شده توسط یک تولید کننده بزرگ صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد. این تحقیق شامل داده های جمع آوری شده از سه گروه کانال توزیع در یک بازار صنعتی است. نتایج این اثرات چندگانه تبلیغات و اهمیت نسبی آنها را در تسهیل فروش مشخص می کند.

حتی شناخته شده ترین برندها برای رقابتی ماندن به ترکیبی از تبلیغات دوره ای تصویر برند و تبلیغات یادآور مکرر متکی هستند. به عنوان مثال، در سال‌های اخیر در صنعت سیگار، بازاریاب‌های فیلیپ موریس تصمیم گرفتند که تصویر بزرگ کابوی برند شاخص آن، مارلبرو، با تبلیغات قیمت همراه باشد. اگرچه این شرکت از تصویر گاوچران صرف نظر نکرد، اما آن را کم اهمیت جلوه داد.

تجزیه و تحلیل هدف گذاری، تقسیم بندی

در نهایت، کاربرد مدل پیشنهادی با در نظر گرفتن مجموعه داده های مالی نشان داده شده است. اثربخشی در قلب شرکت ها قرار دارد و همیشه میل به تبلیغ برای هر شرکتی در هر بخش وجود خواهد داشت. اگرچه، تبلیغات تنها عاملی است که تصویر برند را برای شرکت و همچنین آگاهی مشتری را تعیین می کند. این پروژه یک مطالعه توصیفی در زمینه ارتباطات بازاریابی است که به بررسی تاثیر تبلیغات بر مشتریان و نقش تبلیغات می‌پردازد، مطالعه موردی کوکاکولا، شرکت پیشرو نوشیدنی، در این تحقیق ارائه شده است. همچنین رابطه بین رفتار مصرف کننده و رشد درآمد در سازمان را تعریف می کند.

عناصر پیشبرد فروش

این باعث می‌شود بیننده فعال شود و در واقع تبلیغاتی را که می‌خواهد ببیند انتخاب کند. بازاریابی طاقچه گوگل هدف اصلی یک وب سایت را محاسبه می کند و تبلیغات را بر اساس آن تنظیم می کند. از کلمات کلیدی در صفحه برای یافتن ایده‌های کلی در مورد موضوعات استفاده نشده استفاده می‌کند و تبلیغاتی را قرار می‌دهد که به احتمال زیاد بینندگان حساب ایمیل یا بازدیدکنندگان وب‌سایت روی آنها کلیک می‌کنند.

لو و دونتو از DEA - تحلیل پوششی داده ها - برای این سوال استفاده می کنند که چگونه کارایی تبلیغات را در رسانه های سنتی اندازه گیری کنیم. علاوه بر این، Yunjae Cheong از مدل مشابه برای انجام مطالعه ای در مورد ارزیابی کارایی هزینه رسانه های تبلیغاتی استفاده می کند. این مدل بر این تمرکز داشت که چگونه می‌توان اثرات مخارج رسانه‌های تبلیغاتی را اندازه‌گیری، به حداکثر رساند و محک زد و در نتیجه اثربخشی تبلیغات را بهبود بخشید و در نتیجه فروش را افزایش داد. Yew، Keh و Ong گزارش می دهند که سرمایه گذاری فشرده در تبلیغات به طور مثبت به عملکرد یک ساله بازار سهام شرکت های غیر تولیدی کمک می کند. با سرمایه‌گذاری میلیون‌ها روپیه در تبلیغات شرکت‌ها، طبیعی است که تأثیر آن بر سود شرکت بررسی شود. اکنون محققان تمایل بیشتری دارند و توجه خود را به سمت بررسی تأثیر شیوه های تبلیغاتی معطوف کرده اند.

بنابراین، تبلیغات اغلب به عنوان یک متغیر مستقل در توضیح تغییرات در فروش استفاده می شود. آبراهام و لودیش معتقدند که اثربخشی تبلیغات باید با فروش اضافی یک محصول بیش از آنهایی که در غیاب هر گونه تبلیغات یا تبلیغی اتفاق می‌افتادند، جلب شود.
لطفاً جهت دسترسی به بهترین درج آگهی تبلیغاتی کلیک کنید
اگرچه مديران تبليغات مدت‌ها بر اين باور بوده‌اند كه تاثير تبليغات بر فروش مي‌تواند بيش‌تر از دوره فعلي ادامه داشته باشد، اما گرايش به فرض اينكه تاثير تبليغات بر فروش كوتاه‌مدت است هنوز رواج دارد. آنها همچنین استدلال می کنند که استفاده طولانی تر از تبلیغات بهتر از استفاده کمتر و کوتاه تر از آن صرف نظر از ماهیت سهم تبلیغات در فروش است. ناتوانی اقدامات در تمایز تأثیر تبلیغات بین اثرات کوتاه مدت و بلندمدت آن منجر به هدر رفتن هزینه های تبلیغاتی شده است (آبراهام و لودیش، 1990؛ باس 1969).

در عوض آنها تمایل دارند از هر اطلاعاتی که برایشان مفید است استفاده کنند و ممکن است بدون فکر کردن قبل یا بعد از خرید "فقط این کار را انجام دهند". در نتیجه، تا حد زیادی انتظار نمی رود که تبلیغات بیش از اثرات موقت ایجاد کند. هر زمان که تبلیغات متوقف شود، فروش موفقیت آمیز افزایش یافته به سرعت به سطح قبل از تبلیغات کاهش می یابد. نگرش های برند، در صورت وجود، تمایل دارند که بر مبنای غیرشناختی شکل بگیرند (Mulvey et ad. 1994). در چنین شرایطی، تبلیغات مکرر با پیام فروش مستقیم مورد نیاز است تا مشتریان را تشویق به خریدهای تکراری کند. برای تشویق خریدهای مکرر، بازاریابان بسیاری از اقدامات کوتاه مدت مانند تبلیغات قیمت، کوپن، نمایش و تبلیغات تکراری را انجام می دهند.

ما مجموعه داده ای را در نظر می گیریم که نشان دهنده بودجه تبلیغاتی یک شرکت الکترونیکی و فروش آن شرکت است. ما از روش تحقیق کمی استفاده می کنیم و داده های مورد استفاده در این تحقیق داده های ثانویه هستند. برای اهداف تحلیل، ما یک ابزار آماری به نام مدل‌سازی رگرسیون خطی ساده را در نظر می‌گیریم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایستگاه بازدید نمایید
برای بررسی اهمیت تبلیغات در فروش، از آزمون های آماری قطعی استفاده می شود. بر اساس یافته های این تحقیق مشاهده می شود که تبلیغات تاثیر بسزایی بر فروش دارد.





:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 2209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: