نام تجاری خود را بر اساس متمایز کننده های واقعی قرار دهید
نوشته شده توسط : یک دوست

توسعه کسب و کار جدید به ویژه برای شرکت های مشاوره مدیریت اولویت بالایی دارد، زیرا به دلیل ماهیت کار، بسیاری از مشتریان تعهدات تکراری نیستند. کارشناسان قابل مشاهده به تولید سرنخ‌های بیشتر کمک می‌کنند و اعتبار شما را در بازار تقویت می‌کنند و بستن فروش بیشتر و رشد را آسان‌تر می‌کنند. تنگستن به تغییر نام یک شرکت کمک کرد و به آنها کمک کرد تا هویت برند جدیدی پیدا کنند. تنگستن در کمک به مشتری خود برای یافتن یک نام منحصر به فرد برای سایت خود مؤثر بود، که به مشتری کمک کرد حضور آنلاین خود و URL مورد نیاز خود را ایجاد کند. Lee Frederiksen، Ph.D. چه کسی چکمه ها را در دفتر ما می پوشد؟ آن لی، شریک مدیریتی ما است که هر روز یک جفت چکمه کابویی می پوشد و استراتژی و تحقیق را برای مشتریان خود هدایت می کند.

نمونه کارها، بررسی‌ها، و مطالعات موردی را مرور کنید تا در مورد شرکت‌های بازاریابی برند که با آنها ارتباط برقرار کنید، تحقیق کنید. پس از اینکه لیست کوتاهی از 5 شرکت برتر استراتژی برند خود را ایجاد کردید، از وب سایت آنها بازدید کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر یک تماس مقدماتی برنامه ریزی کنید. در واقع، شرکت‌های مشاوره مدیریت نسبت به شرکت‌های دیگر صنایع خدمات حرفه‌ای، مانند حسابداری و AEC، درصد بیشتری از درآمد را صرف بازاریابی می‌کنند. از آنجایی که شما معمولاً تخصص و مشاوره می فروشید، ضروری است که به مخاطبان خود کمک کنید تا دقیقاً چه نوع مشاوره و تخصص ارائه می دهید.

یک استراتژی برند که به خوبی طراحی شده باشد، شما و کسب و کارتان را با کارمندان، تیم بازاریابی، سهامداران و مشتریانتان هماهنگ می کند. با تعریف صدای برندتان، پیام‌رسانی اصلی و گام‌های بعدی‌تان، با اطمینان با شرکایتان ارتباط برقرار کنید. با خدمات استراتژی برند ما، در مورد صحبت درباره برند و محصولات خود همه را در یک صفحه قرار دهید. همکاری نزدیک من با Axiom به من این امکان را داده است که اهمیت برند شخصی خود را از طریق وب سایت، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مشارکت های بازاریابی و اخیراً پخش جریانی در Twitch درک کنم و رشد دهم.

بازاریابی محتوا

کلتون، یک شرکت مواد، یک آژانس مشاوره استراتژیک است که متخصص در تحقیقات کمی و کیفی بازار، مشاوره استراتژی برند، تقسیم‌بندی مشتری، نوآوری تجربه مشتری، نظرسنجی روابط عمومی، استراتژی ارتباطات و طراحی است. ما به کسب‌وکارها در قاره آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا کمک می‌کنیم تا مسیرهای جدیدی برای رشد پیدا کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت احسان پیروز بازدید نمایید
ما ریشه در این باور داریم که برای تغییر اساسی برندها، ترکیبی از بینش و تخیل لازم است. کلتون با نگاه روزنامه نگار به داستان انسانی، از بهترین موتور بینش مصرف کننده در تجارت برای حل چالش های برندسازی، ارتباطات بازاریابی و نوآوری برای مشتریان استفاده می کند.

نام تجاری خود را بر اساس متمایز کننده های واقعی قرار دهید

ما با هم روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها برای آینده کار می‌کنیم، از جمله تمرکز بر رشد برند در ورزش‌های الکترونیکی. من واقعاً از آنچه آنها قبلاً انجام داده اند هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر آنچه در آینده خواهد آمد. آنها یک استراتژی راه اندازی برندسازی و حضور دیجیتالی برای هتل EMC2، مجموعه Autograph ایجاد کردند. این تعامل به یک رابطه طولانی مدت با 97 سوییچ تبدیل شد که پشتیبانی مداوم از تبلیغات دیجیتال، توسعه محتوا، سئو، نگهداری وب سایت و خدمات رسانه های اجتماعی را برای هتل فراهم می کند. صاحبان کسب و کار هوشمند می دانند که چه زمانی باید برای کسب تخصص از سایر افراد تجاری هوشمند تماس بگیرند. مشاور برند خلاق با گروهی منتخب از متخصصان مورد اعتماد به منظور ارائه خدمات بسیار تخصصی مانند بهینه سازی وب سایت، سئو، توسعه اپلیکیشن موبایل و روابط عمومی، تولید پخش و غیره شریک می شود.

شرکت‌های توسعه برند به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا طرح‌های رنگی، فونت‌ها، اشکال و سایر تصاویر را برای استفاده آنلاین و چاپی شناسایی کنند. آنها همچنین می توانند در ایجاد و انتخاب نام، شعار و لحن صدای شرکت کمک کنند. یک آژانس برندسازی شرکتی این فعالیت ها را با تمرکز بر مشتریان شرکتی تکمیل می کند. شرکت ها در هر اندازه و در همه صنایع به خدمات توسعه برند برای برتری نیاز دارند. به همین دلیل است که برندها برای تخصص در برندینگ به Ruckus مستقر در نیویورک روی آورده اند که احتمال شکست را از معادله خارج می کند.

یک مثال این است که اگر دو شرکت بزرگ در یک نظرسنجی صنعتی شریک شوند تا مخاطبان خود را گسترش دهند. برندسازی شرکتی شامل ترویج نام و نام تجاری یک شرکت به جای محصولات یا خدمات است. یکی از نمونه های برندسازی شرکتی، کسب و کارهای تجاری برندی است که تولید و توزیع می کنند، مانند برچسب ها، ظروف نوشیدنی، و پوشاک. برندسازی شرکتی به گسترش آگاهی از برند کسب و کار از طریق ابزارهایی غیر از خود محصول کمک می کند. یکی از نمونه های موفقیت آنها در توسعه وب از دانشگاه کریتون است که خود را به برندسازی منحصر به فرد نیاز پیدا کردند. Daake به آنها کمک کرد تا استراتژی برند موجود خود را احیا کنند تا در یک بازار شلوغ برجسته شوند و تأثیر قدرتمندی بر مشتریان بیشتری نسبت به قبل بگذارند.

مشتریانی که به آنها کمک می کنیم

آیا به دنبال رشد کسب و کار خود از طریق محصولات و خدمات جدید هستید؟ ما از طریق راه اندازی بازار به مشتریان در راهبردهای نوآوری، ارزش پیشنهادی و توسعه فرآیند نوآوری کمک می کنیم. آن‌ها از برندهایی استقبال می‌کنند که به زبان آن‌ها صحبت می‌کنند، ارزش‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، استانداردهای آن‌ها را برآورده می‌کنند و به روش‌های معتبرتر و پویاتر به هم متصل می‌شوند. به عنوان یک شرکت پیشرو در استراتژی برند جهانی، ما برندهای ضروری را می سازیم. ما به شکل‌دهی هویت برند شما به گونه‌ای کمک می‌کنیم که برای کسب‌وکار و مشتریان شما حیاتی باشد و از سایرین متمایز شود.

هنگامی که یک نام تجاری نیاز به افزایش آگاهی از برند از سوی آژانسی دارد که می‌دانند ارائه خواهد کرد، از Ruckus کمک می‌گیرند. هنگامی که شرکت هایی مانند Mastercard به یک راه موثر و سریع برای بهبود هویت برند خود نیاز دارند، به شرکای Tenet مراجعه می کنند. این آژانس برندینگ مستقر در نیویورک سال‌ها است که توسعه برند را برای برندهای سراسر جهان ارائه می‌کند و خود را به عنوان یک نام اصلی در برندسازی پیشرفته معرفی کرده است. دانستن محل سرمایه گذاری دلارهای بازاریابی برای رشد ارزش ویژه برند بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این هدف، استراتژی‌های ساخت برند را برای دستیابی به مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند توسعه می‌دهیم.

سرمایه گذاری در یک آژانس برندسازی یکی از راه های اطمینان از برخورد استراتژیک با نام تجاری تجاری است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش حضوری به سایت ما مراجعه نمایید
یک شرکت برندسازی برتر به شما کمک می‌کند تا برند خود را تعریف کنید، دستورالعمل‌ها را جمع آوری کنید و پیام برند خود را به صورت داخلی و خارجی منتقل کنید. برای کمک به شما برای شروع یافتن و استخدام یک آژانس بازاریابی برند، لیستی از برخی از آژانس های برند برتر از سراسر جهان ایجاد کردیم.

با مدرک دکتری در روانشناسی رفتاری، لی یک محقق سابق و استاد منصب در ویرجینیا تک است، جایی که او به یک مرجع ملی در مدیریت رفتار سازمانی و بازاریابی تبدیل شد. او دانشگاه را ترک کرد تا سه شرکت با رشد بالا را راه اندازی و اداره کند، از جمله یک داستان موفقیت آمیز 80 میلیون دلاری. مشاوران برند تجزیه و تحلیل، راه حل ها و تخصص بازاریابی کلی را برای شرکت ها برای فروش محصولات خود ارائه می دهند. آنها این کار را با تجزیه و تحلیل برند و مشاهده عملکرد آن در برابر رقبا انجام می دهند. آنها تنوع 13 برند ما را درک می کنند و با تیم داخلی من همکاری می کنند تا آنها را در استراتژی خود برای استقرار رسانه، نام تجاری و دارایی های دیجیتال در همه پلتفرم های ما راهنمایی کنند. برندسازی مشترک شامل دو برند است که وارد یک مشارکت استراتژیک می شوند تا آگاهی از محصولات و خدمات خود را افزایش دهند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: