مزایا و معایب لوازم آشپزخانه استیل ضد زنگ
نوشته شده توسط : یک دوست

این هیجان انگیزترین گزینه نیست، اما با انتخاب گسترده ای از لوازم خانگی، سفید همیشه یک انتخاب مطلوب است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم آشپزخانه کلیک کنید
رنگ سفید یک رنگ خنثی است که می تواند در طراحی آشپزخانه های موجود نقش داشته باشد یا به خوبی به ارزش بازسازی آشپزخانه جدید کمک کند. برخی از گزینه‌های ساده و کم‌هزینه می‌توانند ظاهر آشپزخانه را کمرنگ کنند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید و برای یافتن مدل یخچال مناسب متناسب با فضای خود وقت بگذارید. فولاد ضد زنگ مشکی منشأ خود را مدیون لوازم فولادی ضد زنگ با روکش فلزی است. در اوایل دهه 2000، لوازم سفید، بادامی و کرم رنگ دهه 1990 شروع به ایجاد فضایی برای ظاهری آینده نگرتر کردند که تا حدی از آشپزخانه رستوران الهام گرفته بود.

ته نشین شدن و جذب لکه ها در وسایل سفید بسیار آسان تر است و محصولات پاک کننده می توانند سطح دستگاه را تغییر رنگ دهند. وسایل مشکی ریزش ها و چکه ها را پنهان می کنند، به خصوص اگر روکش مات داشته باشند، اما به نوبه خود، پنهان ماندن چربی و کثیفی بسیار آسان تر است مگر اینکه یک روال تمیز کردن مداوم داشته باشید. هنگام جفت کردن وسایل استیل ضد زنگ مشکی از تولید کنندگان مختلف، این رنگ های مشکی ممکن است با هم مطابقت نداشته باشند - چه در سایه و چه در براق.

لوازم خانگی سفید

اگر در حال ارتقاء یک مجموعه آشپزخانه هستید، می توانید واحدهای لوازم خانگی مستقل یا بسته های لوازم خانگی را خریداری کنید. اگرچه بستگی به محل زندگی شما دارد، اما فروش لوازم خود به یک بازیافت فلز ضایعات یک گزینه عالی دیگر است. اگر قصد دارید آشپزخانه خود را قبل از اینکه خانه خود را به بازار عرضه کنید بازسازی کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا لوازم فولادی ضد زنگ ارزش خانه را افزایش می دهند. حقیقت این است که شما احتمالاً فقط چند سنت از فلزات گرانبها را در لوازم خانگی خواهید یافت.

لوازم استیل ضد زنگ

بهترین فرصت شما در مورد بازیافت وسایل برای فلزات گرانبها زمانی است که تعداد قابل توجهی از وسایل را خریداری کنید که قادر به فروش آنها نیستید. به عنوان مثال، یک سرمایه گذار املاک و مستغلات را در نظر بگیرید که یک آپارتمان قدیمی با صدها اجاق گاز و تهویه مطبوع قدیمی خریداری می کند که باید تعویض شوند. پس از چند روز، وسایل برقی جدید شما می توانند در معرض لکه ها، رگه ها، اثر انگشت، لکه های آب و ریزش قرار گیرند. این بدان معناست که وقت گرانبها را از روز خود صرف کنید تا لوازم خانگی خود را به خوبی نو نگه دارید. شما نمی خواهید زمان بیشتری را صرف تمیز کردن وسایل خود نسبت به استفاده از آنها کنید، بنابراین چند راه آسان برای تمیز کردن و حفظ فولاد ضد زنگ وجود دارد تا سطوح شما درخشان و درخشان بماند. وقتی صحبت از آشپزخانه شما به میان می‌آید، وسایل سفید رنگ افزودنی ایمن و همیشگی هستند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری به سایت ما مراجعه نمایید
حتی در میان گرایش‌های جدید مانند لوازم مشکی مات و رنگ‌های روشن مانند قرمز، لوازم سنتی فولاد ضد زنگ هنوز در آشپزخانه داغ هستند. در واقع، طبق نظرسنجی اخیر HomeLight از 435 نماینده برتر در سراسر کشور، 75٪ می گویند که فولاد ضد زنگ بیشترین تقاضا را در بین خریداران دارد. با این حال، در Junk King، تیم های حذف آشغال ما برای این کارها به خوبی آموزش دیده اند و همچنین تجهیزات مناسبی برای انجام سریع و کارآمد آن دارند.

کالاهای سفید از لوازم خانگی اصلی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن، آبگرمکن، اجاق گاز/اجاق گاز، یخچال و فریزر هستند. مواد باقیمانده شامل فلزات دیگری مانند آلومینیوم، روی و مس و همچنین پلاستیک های قابل بازیافت و مبردهای CFC است. فقط لوازم خانگی تمیز/خالی/ تخلیه - ماشین ظرفشویی، اجاق گاز/اجاق، یخچال/فریزر، واحدهای تهویه مطبوع کوچک، رطوبت گیر، ماشین لباسشویی، خشک کن لباس چه چیزی هنگام آماده کردن خانه خود برای بهترین "شرایط خریدار" ممکن مهم است؟ آشپزخانه!!!! اگر از داشتن یک آشپزخانه با کیفیت نمایشگاه برخوردار هستید، به احتمال زیاد تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمیز و تمیز کنید. اگر آشپزخانه قدیمی دارید که نیاز به به روز رسانی دارد، یک خبر خوب برای شما دارم.

به همین دلیل، هنگام خرید مجموعه ای از لوازم استیل سیاه و سفید، بهتر است از یک برند استفاده کنید. تفاوت در دو دستگاه مشکی مات متفاوت اغلب نسبت به زمانی که مشکی با یک رنگ کاملاً متفاوت جفت می شود، نگران کننده تر است. حتی اگر خانه شما بیش از چند سال قدمت داشته باشد، کلمات کلیدی "لوازم استیل ضد زنگ" می تواند به خریداران نشان دهد که به خوبی نگهداری شده و آماده است. از مشاور املاک خود برای گفتگو در آشپزخانه خود دعوت کنید تا مشخص کنید آیا چنین بازسازی هایی ارزش پخت و پز دارند یا خیر. یک بسته مشابه از جنرال الکتریک که شامل یک مایکروویو با گزینه کانوکشن و یک یخچال ساید بای ساید است حدود 4300 دلار قیمت دارد.

با تمام امکاناتی که برای بازیافت فلزات گرانبها وجود دارد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا ارزش آن را دارد که لوازم خانگی را برای طلا از بین ببرید. از این گذشته، اقلامی مانند قهوه‌ساز و مایکروویو در نهایت نیاز به تعویض دارند و می‌تواند قبل از سطل زباله، دانستن اینکه آیا حاوی ضایعات مفید هستند یا خیر. به این ترتیب، توضیح خواهیم داد که آیا ارزش اسقاط لوازم خانگی برای طلا را دارد یا خیر.

این زمانی است که بازیافت لوازم خانگی توسط یک تیم حرفه ای حذف آشغال ها باعث صرفه جویی در روز می شود. تطبیق خانه شما با مجموعه کاملی از لوازم آشپزخانه فولاد ضد زنگ ممکن است ارزش فروش کلی آن را افزایش دهد. اگر هنوز در مورد فولاد ضد زنگ مردد هستید، گزینه‌های پایانی دیگر لوازم خانگی در رنگ‌های کلاسیک سفید، سیاه، مشکی مات و حتی فولاد ضد زنگ مشکی وجود دارد. ممکن است یک روکش بادوام باشد، اما یک محصول تمیزکننده به همان اندازه سخت می تواند آسیب برساند. مجدداً، پودرهای تمیز کننده، پشم فولاد، سفید کننده و آمونیاک دارای خواص سایشی بسیار زیادی هستند که می تواند به راحتی رویه دستگاه را خراشیده یا تغییر رنگ دهد.

تقریباً در آن زمان بود که لوازم خانگی با کیفیت حرفه‌ای راه خود را به آشپزخانه‌های سطح مصرف‌کننده پیدا کردند و فولاد ضد زنگ درست در جای خود قرار گرفت. فولاد ضد زنگ نسبت به سایر روکش های لوازم خانگی به عشق و مراقبت بیشتری نیاز دارد، اما برخلاف بسیاری از سطوح آشپزخانه دیگر، تمیز کردن آن آسان است. با کمی چربی آرنج و برخی محلول‌های تمیزکننده خانگی، می‌توانید لکه‌های ناخواسته را با کمی تلاش پاک کنید. همچنین ایده خوبی است که قبل از اینکه لوازم خانگی خود را تمیز کنید، به دفترچه راهنمای کاربر نگاهی بیندازید تا ببینید آیا دستورالعمل تمیز کردن یا پولیش توصیه شده وجود دارد یا خیر. شما نمی خواهید از مواد شیمیایی خشن یا ساینده استفاده کنید که می تواند یک لایه کثیف را پشت سر بگذارد یا سطح آن را لکه دار کند.

ReMax Brokers در اواخر سال 2013 گزارش داد که آشپزخانه های قدیمی نیازی به یک مانع بزرگ برای فروش سریع ندارند. فقط با ارتقای وسایل به فولاد ضد زنگ، زندگی جدیدی را در یک آشپزخانه قدیمی ایجاد کنید. من سال گذشته ارائه ای در مورد بسته های آشپزخانه مقرون به صرفه از جنس استنلس استیل به انجمن مسکن Mercer County ارائه کردم. همه تعجب کردند که متوجه شدند شما می توانید یک بسته با کیفیت با قیمت کمتر از 2000 دلار دریافت کنید که معمولاً شامل یخچال، ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروویو بیش از حد است. بله، بسته های آشپزخانه با کیفیتی وجود دارد که می توانید از بین بودجه خود انتخاب کنید.

برای یخچال‌های تجاری/صنعتی/فریزرها/تهویه مطبوع، مبرد باید قبل از دفع خارج شود. برای دریافت خدمات و مستندات حذف مبرد با یک شرکت خدمات تبرید تماس بگیرید. اسناد حذف مبرد باید به پرسنل ضایعات فلزی قبل از پذیرش کالا ارائه شود. اما اگر وسایل برقی فعلی شما کمی بیش از حد فرسوده هستند که نمی‌توانید آن را به تنهایی تمیز کنید، اکنون زمان ارتقا است. درخشش و درخشش یک فضای آشپزخانه نمونه را با وسایل آشپزی و نظافتی کاملاً جدید Don’s Appliances تجربه کنید.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: