شغل مشاور فروش در هند
نوشته شده توسط : یک دوست

تکمیل مکالمات تلفنی، قرار ملاقات‌ها، و برقراری ارتباط با انتظارات سپرده با مشتریان احتمالی. ارائه تور برای افراد بالقوه و خانواده‌های آنها و در عین حال آموزش آنها در مورد مراقبت از زندگی و مزایای آن. اجرای سمینارها و ارائه برای افراد مختلف برای ترویج مراقبت از زندگی و مزایای جامعه.

شما فرصت های زیادی دارید که به عنوان کارآموز از محدوده کاری خود خارج شوید. پس از آن به عنوان فرصتی برای جذب همه چیز مانند یک اسفنج استفاده کنید. مشاوران فروش معمولاً توسط شرکت های املاک و مستغلات برای ایجاد تعهد بلندمدت به فروش محصولات و خدمات استخدام می شوند. بسته به نوع فروش که یک مشاور در آن معامله می کند، ممکن است به مدارک حرفه ای دیگری نیاز باشد. به عنوان مثال، مشاوران در صنعت خانه های پیش ساخته نیاز به اعتبار املاک و مستغلات مانند مجوز کارگزاری دارند.

مزایای این کار شامل سواری بر جاذبه‌های پارک آبی ما برای اطمینان از شرایط کاری مناسب و بخشی از پیشرفته‌ترین پارک موضوعی اورلاندو است. ، 90 درصد از کل معاملات املاک و مستغلات با جستجوی آنلاین شروع می شود. وقتی مشتری با شما تماس می گیرد، باید بدون توجه به زمان، در اسرع وقت پاسخ دهید. اگر مشتری فوراً از شما خبری نگیرد، در نهایت با کسی که تجارت او را می‌خواهد معامله می‌کند.

به مشتریان بالقوه در انتخاب خانه از جمله انتخاب سبک آجری و رنگ‌های بیرونی کمک کرد. جلساتی متمرکز بر ساخت و ساز با مدیر پروژه برای ایجاد ارتباط مثبت با مشتریان برگزار کرد. با مقامات شرکت گفتگو کرد تا روش ها و رویه هایی را برای افزایش فروش، گسترش بازارها و ترویج تجارت ایجاد کند.

Frequently Searched Careers


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت تدبیرگران ماندگار بازدید نمایید
من فکر می کنم نکته جالب در مورد کارآموزی خلاق جهانی این است که شما فرصت های زیادی برای کار با دیگران و انجام کاری که می خواهید انجام دهید، دارید. من مجبور نیستم ماسک بزنم من مجبور نیستم کسی باشم که نیستم. من می‌توانم بگویم فرهنگ در Creative واقعاً مبتنی بر جامعه و کار گروهی است. همه روی کارآموزان سرمایه گذاری می کنند، و این چیزی منحصر به فرد است. شما می توانید یک سوال بپرسید و همیشه به پاسخ خواهید رسید. همه همیشه خوشحال هستند و من حاضرم به شما کمک کنم وقتی می خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید یا نمی دانید چگونه کاری را انجام دهید.

Senior Living Sales Counselor

این به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی بود که من از دوره کارآموزی می خواستم. برخی از کارهای جالبی که من توانستم انجام دهم این است که پشت صحنه‌های زیادی در مورد نحوه اداره پارک ببینم و فقط دنیای آینده فردا را تصور کنم. این یک تجربه واقعا جالب بود فقط برای دیدن آنچه در راه است. من باید در جزیره هالک و کنگ جمجمه و سفر ممنوعه قدم بزنم، و اینها واقعاً تجربیات باورنکردنی بودند.

داون یک مشاور فروش باتجربه با چندین سال در صنعت املاک و مستغلات محلی لاس وگاس، قبلاً به عنوان مشاور املاک در Crown Point Realty، یک کارگزاری املاک مستقر در هندرسون، کار می کرد. قبل از آن، او یک حرفه ای جدید در فروش خانه در Concordia Homes of Nevada و Rhodes Homes بود.

با یک OSC، تیم شما می‌تواند روی کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهد تمرکز کند – تبدیل آن سرنخ‌ها به فروش بسته.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش اینترنتی به سایت ما مراجعه نمایید
2Life Communities مسکن برتری را برای افراد مسن با هر پیشینه ای فراهم می کند که می توانند به طور مستقل در یک محیط حمایتی رشد کنند. ما به طور مداوم در حال توسعه خدمات پشتیبانی هستیم تا نیازهای ساکنان متنوع خود را با افزایش سن برآورده کنیم. ما پنج پردیس در کلانشهر بوستون داریم و به زودی برای افراد مسن مسکن اضافی داریم.

حفظ رکورد دقیق از فعالیت های فروش روزانه مانند تماس های فروش، تورها، قرار ملاقات ها، برنامه ریزی و میزبانی رویدادها برای رهبر پایگاه و متخصصان برای افزایش آگاهی جامعه. حفظ روابط با متخصصان مراقبت های بهداشتی برای ایجاد ارجاعات. همکاری نزدیک با مدیر اجرایی و مدیریت منطقه ای در توسعه و اجرای طرح های فروش و بازاریابی. ارتباط روزانه با تمام بخش ها برای هماهنگی رویدادهای بازاریابی و نقل مکان کرد.

و به عنوان یک دانش آموز، دریافت آن راهنمایی شغلی با گذراندن کلاس های بیشتر بسیار مهم است، و این یک فرصت واقعا عالی برای دریافت آن در یک محیط بسیار باز بوده است. برای کارآموزان آینده فقط می گویم شبکه و تا جایی که می توانید یاد بگیرید. این یک فرصت واقعا باورنکردنی است و همه می خواهند به شما کمک کنند. چیزی وجود ندارد که شما فقط یک کار را اینجا انجام می دهید.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1025
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: