گام هایی که باید قبل از تهیه مالیات بردارید
نوشته شده توسط : یک دوست

نقض استاندارد عامل تنها در صورتی می تواند توسط منابع غیر HMRC گزارش شود که شخصی که گزارش می دهد بداند استانداردها چیست، برای چه کسانی اعمال می شود و چگونه آنها را گزارش می دهد. رفتار نامناسب عوامل وابسته می تواند توسط مشتری به طور مستقیم به نهاد حرفه ای مربوطه گزارش شود تا مورد بررسی قرار گیرد. حسابدارانی که کار امانتداری، هدایا و مالیات بر دارایی را انجام می دهند باید تمام قوانین قابل اجرا را با جزئیات درک کنند.

برنامه ریزی مالیاتی با صرفه جویی در حداکثر میزان مالیات توسط گیرنده با تنظیم عملیات مالی بر اساس تصمیمات مالیاتی، بدهی مالیاتی را کاهش می دهد. همچنین با مفاد قوانین مالیاتی مطابقت دارد و در نتیجه هرگونه دعوی قضایی را به حداقل می رساند. یکی از بزرگترین مزایای برنامه ریزی مالیاتی این است که می توان بازده را به سمت سرمایه گذاری هدایت کرد. این مولدترین راه برای سرمایه گذاری هوشمند در عین استفاده کامل از منابع موجود به دلیل مزایای مالیاتی است.

مالیات دهندگانی که پیش پرداخت های اعتبار مالیات فرزند 2021 را دریافت می کنند، اوایل سال آینده نامه ای دریافت خواهند کرد که میزان پرداختی را که در سال 2021 دریافت کرده اند را ارائه می دهد. مودیان مالیاتی باید هنگام ارائه اظهارنامه مالیاتی 2021 خود در سال 2022 به این نامه مراجعه کنند. مشاور مالیاتی یک کارشناس مالی با آموزش پیشرفته و دانش حسابداری مالیاتی و قوانین مالیاتی است. خدمات مشاور مالیاتی معمولاً به منظور به حداقل رساندن مالیات های قابل پرداخت و در عین حال مطابق با قانون در شرایط پیچیده مالی حفظ می شود. مشاوران مالیاتی می توانند شامل حساب های دولتی تایید شده، وکلای مالیاتی، نمایندگان ثبت نام شده و برخی مشاوران مالی باشند.

بازپرداخت

این اطلاعات به منظور مشاوره حقوقی یا مشاوره مالیاتی به هیچ مالیات دهنده ای نیست و قرار نیست به آن اعتماد شود. BMO Harris Bank N.A و زیرمجموعه های آن به مشتریان مشاوره حقوقی ارائه نمی دهند. شما باید شرایط خاص خود را با مشاوران حقوقی و مالیاتی مستقل خود بررسی کنید. اگر تهیه کننده مالیاتی ندارید، یک راه خوب برای پیدا کردن آن این است که از دوستان و مشاوران درخواست معرفی کنید.

منابع برای استراتژی های برنامه ریزی مالیاتی فردی

بازگشت باید از 5 ژانویه تا 28 فوریه 2018 در دفاتر شرکت کننده برای واجد شرایط بودن ثبت شود. نوع اظهارنامه فدرال بر اساس وضعیت مالیات شخصی شما و قوانین IRS است. هزینه های اضافی برای اعتبار درآمد کسب شده و برخی فرم های اضافی دیگر، برای بازپرداخت ایالتی و محلی، و اگر محصولات و خدمات دیگر را انتخاب کنید، اعمال می شود.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی تلفنی به سایت ما مراجعه نمایید
برای یافتن نزدیکترین دفتر شرکت کننده یا تعیین قرار ملاقات، از hrblock.com/ez دیدن کنید.

گزینه های زیادی برای صرفه جویی مالیاتی در هند برای مالیات دهندگان وجود دارد. این گزینه ها انواع استثناها و کسرها را ارائه می دهند که به کاهش بار کلی مالیات کمک می کند. کسورات از بخش 80C تا 80U ارائه می شود و مالیات دهندگان واجد شرایط می توانند آنها را مطالبه کنند. زمانی که برنامه ریزی مالیاتی در محدوده تعیین شده توسط مقامات مربوطه انجام شود، کاملا قانونی و در واقع یک تصمیم عاقلانه است.

رفتار ضعیف تنها یک نماینده مالیاتی تأثیر نامتناسبی بر مالیات دهندگانی که نماینده آنها هستند، کارکنان و منابع HMRC و درآمدهای مالیاتی دارد. در نتیجه استانداردهای بالای کارگزاران مالیاتی نقش کلیدی در کارایی و اعتماد به سیستم مالیاتی دارند و صرفاً به حداقل رساندن خطای مالیاتی نیستند. قرار دادن اشتباه یک نقطه اعشار یا صفر می تواند منجر به هزینه ها یا هزینه های قابل توجهی شود، بنابراین توجه به جزئیات در این موقعیت بسیار مهم است. با این حال، همه گاهی اوقات اشتباه می کنند و اکثر نرم افزارهای حسابداری می توانند اشتباهات را تشخیص دهند.

دفاع از این ادعا که بررسی سوابق باید به عنوان یک تعهد گزارش تلقی شود، دشوار است، مگر اینکه نامه نامزدی خاصی وجود داشته باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که هیچ صورت مالی تجاری به غیر از اظهارنامه مالیاتی تهیه نشده باشد، و CPA می‌داند که صورت درآمد به شخص ثالثی ارسال می‌شود که پس از آن اعتبار را پیش‌پرداخت می‌کند. در مقایسه، GAAP و بیانیه‌های استانداردهای حسابداری و خدمات بازنگری هر دو نشان می‌دهند که برخی از بررسی‌ها در همه فعالیت‌های گزارشگری محتاطانه است. وظایف یک CPA ممکن است شامل مسئولیت اتخاذ تصمیمات اولویت مالی برای مشتریان ورشکسته یا دارای افت نقدی باشد.

با این حال، برنامه‌ریزی مالیاتی یک سرویس پیشرفته است که به بررسی استراتژی‌های قانونی می‌پردازد که می‌توانید برای پس‌اندازهای ساختاریافته و اقدامات/گام‌های لازم برای تحقق این پس‌اندازهای مالیاتی اجرا کنید. تحت DOTAS و DASVOIT، مروج طرح‌های اجتناب از مالیات باید جزئیات طرح‌هایی را که تبلیغ می‌کنند، نحوه کار و مشتریانشان را به HMRC فاش کنند. این رژیم در قانون مالی 2021 تقویت شد، به طوری که HMRC می تواند یک اخطار اولیه برای طیف گسترده ای از مروجین، از جمله ماموران مالیاتی و واسطه ها در زنجیره تامین اجتناب صادر کند.

همگام بودن با حسابداری و مالیات می تواند زمان بر و استرس زا باشد. به همین دلیل است که ما در Carson Thorn آماده سازی اظهارنامه مالیاتی تجاری و شخصی را برای مشتریان حسابداری تجاری ماهانه خود در منطقه رالی ارائه می دهیم. اکثر تهیه کنندگان مالیات فرم های مالیاتی عمومی را تهیه، تشکیل می دهند یا به آنها کمک می کنند. فراتر از این خدمات اولیه، یک تهیه کننده مالیات همچنین می تواند از مالیات دهندگان با IRS دفاع کند. با این حال، میزان کاری که یک تهیه کننده مالیات می تواند انجام دهد بر اساس اعتبار آنها و اینکه آیا آنها دارای حق نمایندگی هستند یا خیر است. این اطلاعات برای حمایت از ترویج یا بازاریابی استراتژی های برنامه ریزی مورد بحث در اینجا استفاده می شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کارمنتو بازدید نمایید
بنابراین به دنبال یک نماینده ثبت نام شده، مشاور مالیاتی معتبر، تهیه کننده مالیاتی معتبر، حسابدار عمومی رسمی یا CPA/PFS باشید. هیئت صدور مجوز و انجمن های حرفه ای ایالت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که او دارای مجوز است، عضوی از وضعیت خوبی است و هیچ اقدام انضباطی علیه او انجام نشده است. اگر وضعیت مالیاتی شما نسبتاً ساده است، احتمالاً می توانید با یک تهیه کننده تجاری مانند H مودیان مالیاتی باید کپی‌هایی از اظهارنامه‌های مالیاتی سال قبل و اعلامیه‌ها یا نامه‌هایی را که از IRS دریافت می‌کنند، نگه دارند. این موارد شامل اخطارهای تعدیل هنگام انجام اقدامی در حساب مالیات دهندگان، اخطارهای پرداخت تأثیر اقتصادی، و نامه‌هایی درباره پیش‌پرداخت اعتبار مالیاتی فرزند 2021 است.

از طرف دیگر، می توانید به عنوان یک کارمند سابق IRS تجربه داشته باشید. اکثر هیئت‌های ایالتی شامل قوانینی در مورد تهیه اظهارنامه مالیاتی و ارائه مشاوره در مورد موضوعات مالیاتی در دسته «عمل حسابداری عمومی» هستند. ادعاهای مالیاتی در حال حاضر شایع ترین ادعای سوء رفتاری است که علیه CPA ها مطرح می شود. پایبندی به بهترین شیوه ها در SSTS یک تضمین معقول در برابر خطر ادعاهای اشتباه برای تهیه کنندگان مالیات است. در صورتی که از ما بخواهید یک اظهارنامه اصلاح شده یا اصلاح شده ارسال کنیم، هزینه ها اعمال می شود. IRS به مالیات دهندگان این امکان را می دهد که اظهارنامه های سه سال مالیاتی قبلی را اصلاح کنند تا بازپرداخت اضافی را که حق دریافت آن را دارند مطالبه کنند.

خوشبختانه، صرف زمان اندکی برای ابداع استراتژی های برنامه ریزی مالیاتی، مزایای زیادی فراتر از پس انداز مالیاتی دارد. این فرآیند به افراد و کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا امور مالی خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند، کل سرمایه خروجی را کاهش داده و پول بیشتری را در جیب خود قرار دهند. آماده سازی بازگشت (به عنوان مثال، Bick v. Peat Marwick را ببینید یک مکان عالی برای شروع تسلط بر اظهارنامه مالیاتی 1040 فردی است زیرا اکثر مردم در ایالات متحده ملزم به ارائه هر سال هستند. با این حال، شما باید آموزش های مربوط به رعایت مالیات را برای مالکان انحصاری، املاک و تراست، و مشاغل کوچک از طریق وبینارها، حضوری، دوره های آنلاین یا حتی کتاب های صوتی دنبال کنید. دوباره زمانی از سال است که اقداماتی را که می توانید برای کاهش بالقوه بدهی مالیات بر درآمد خود انجام دهید، در نظر بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: