هرگز حدس نمی زنید که کجا می توانیم با لیزر موهای زائد درمان کنیم
نوشته شده توسط : یک دوست

لیزر موهای زائد پس از اتمام دوره، تا 90٪ کاهش دائمی موهای زائد را به شما می دهد. این روش بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد و هیچ زمان خرابی ندارد. بله، حذف کامل موهای زائد داخل سوراخ های بینی باعث می شود که ذرات گرد و غبار و میکروب ها وارد دستگاه تنفسی شما شوند و خطر ابتلا به آلرژی و سایر عفونت ها را افزایش دهند. به جای آن می توانید روشی را انتخاب کنید که باعث کاهش قابل مشاهده رشد مو شود. هر چقدر هم که ممکن است خجالت آور باشد، موهای اطراف نوک سینه ها بسیار رایج هستند.

روش های سنتی ممکن است نتایج سریع اما موقتی به شما بدهد. توصیه می شود از انجام هر گونه روش کوتاه کردن موهای بینی بدون راهنمایی متخصص خودداری کنید و نتایج ممکن است برای هر فردی بر اساس روش مورد استفاده متفاوت باشد. خیر، کندن یا هر روش دیگری برای از بین بردن رشد مو در داخل سوراخ های بینی ممکن است منجر به آسیب و رشد درونی شود. همچنین ممکن است خطر ابتلا به سینوزیت، آلرژی های تنفسی و عفونت های ریوی را افزایش دهد. برای به حداقل رساندن ظاهر موهای بینی باید روش های بدون درد دیگری را امتحان کنید.

این دستگاه موی سر ایمن و مناسب برای سفر با یک حرکت ساده انگشتان دست شما عمل می کند و باعث می شود موهای بینی سریع، آسان و بدون درد باشد. در حالی که دانستن اینکه چه روش هایی را برای رفع موهای زائد بینی ترجیح دهید ضروری است، به همان اندازه مهم است که از چه تکنیک هایی اجتناب کنید. اگرچه بسیاری از آنها راه های زیر را برای خلاص شدن از شر موهای بینی انتخاب می کنند، اما ممکن است از نظر ایمنی و کارایی بهترین گزینه نباشند. اصلاح کردن خوب است، اما این روش های دیگر از بین بردن موهای زائد می توانند اثربخشی لیزر درمانی را کاهش دهند. اگر عاشق پوشیدن صندل یا کفش پاشنه دار هستید، ممکن است نگران انگشتان مودار یا موهای بالای پا باشید. یا اگر موهای زبرتر و تیره روی انگشتان دارید، ممکن است باعث خجالت شما شود.

برخی از عوارض جانبی طبیعی ممکن است پس از درمان های لیزر موهای زائد رخ دهد، از جمله خارش، پوست صورتی، قرمزی، و تورم در اطراف ناحیه درمان یا تورم فولیکول ها. بینی شما نه تنها در مرکز صورت شما قرار دارد، بلکه به معنای واقعی کلمه یک اینچ از مغز شما فاصله دارد، بنابراین نمی خواهید در مورد حذف موهای بینی ریسک کنید. آیا آماده‌اید با یکی از غیر جذاب‌ترین و در عین حال ضروری‌ترین کارهای زندگی خود را کثیف و کثیف کنید؟ درست است، ما در مورد رفع موهای زائد بینی صحبت می کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین لیزر موهای زائد بانوان کلیک کنید
وقتی صحبت از آرایش مردانه می شود، کارت های رایگان زیادی وجود دارد. مردان طاس نیازی به نگرانی در مورد مراقبت از مو ندارند، مردانی که صورت نوزاد دارند نیازی به نگرانی در مورد نگهداری از ریش ندارند - شما این تصویر را دریافت می کنید.

چه چیزی باعث رشد موهای بینی می شود؟

اگر به لیزر موهای زائد علاقه مند هستید، حتماً یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با مجوز بورد پیدا کنید. لیزر موهای زائد را فقط در یک مرکز حرفه ای بپذیرید. از آنجایی که بینی یک حفره کوچک بدن است، یکی از سخت ترین نقاط برای درمان با لیزر است.

روش های از بین بردن موهای زائد بینی

این نواحی کوچک را می توان به سرعت و به طور موثر با لیزر موهای زائد درمان کرد. برخی از محصولات طبیعی ممکن است وجود داشته باشند که می توانند موهای بینی را نازک کنند، اما تمام دستورالعمل های محصول را با دقت بخوانید. اکثر برچسب های کرم موبر نشان می دهد که برای استفاده روی موهای بینی بی خطر نیستند. در بیشتر موارد، اپیلاسیون یا کندن موهای بینی توصیه نمی شود. کندن تک تک موها می تواند منجر به رشد موهای زائد و عفونت شود. اپیلاسیون، به خصوص، می تواند به پوست عمقی بینی شما آسیب برساند.

اما موهای بینی چیزی است که همه ما با آن متولد شده ایم. در واقع، ما در طول زندگی بیش از شش فوت موی بینی رشد می کنیم.

اگرچه موهای بینی زنان در مقایسه با مردان کمتر برجسته است، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل اختلالات هورمونی رشد موهای ناخواسته را تجربه کنند. خانم ها معمولا ترجیح می دهند لیزر موهای زائد را به عنوان یک گزینه درمانی بدون درد و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بینی انتخاب کنند. برهنه کردن پوست بیشتر در ماه های تابستان اغلب می تواند قسمت هایی از بدن را که ممکن است در آنها رشد موهای آزاردهنده و ناخواسته داشته باشید برجسته کند. موی بینی یا گل مژه یک سپر محافظ است که از ورود گرد و غبار و میکروب ها به مجاری هوایی ما جلوگیری می کند و بر ریه های ما تأثیر منفی می گذارد. حذف کامل موهای بینی ممکن است خطر ابتلا به عفونت های دستگاه تنفسی، سینوزیت و آلرژی را افزایش دهد. اگر روش‌های توصیه‌شده توسط متخصص پوست را انتخاب کنید، می‌توانید طی چند جلسه کاهش قابل توجهی در رشد موهای ناخواسته مشاهده کنید، اما رسیدن به نتایج دائمی ممکن است مدتی طول بکشد.

این را در ادامه بخوانید

اگرچه این یک چیز طبیعی است، اما لازم نیست دائمی باشد و می توان آن را به طور موثر درمان کرد. لیزر موهای زائد دردناک نیست، آن را مانند یک نوار الاستیک که بر روی پوست تکان می دهد توصیف شده است. هرچه تعداد درمان‌های بیشتری داشته باشید، درد کمتری احساس خواهید کرد زیرا فولیکول‌های مو کمتری مورد هدف قرار می‌گیرند. اگر نمی خواهید موهای بینی شما خیلی نمایان شود، روش های مطمئنی برای کاهش موهای بینی وجود دارد. کوتاه کردن موهای بینی با قیچی مخصوص ایمن ترین روش است.

دکتر گارشیک توضیح می دهد که موهای بینی مانند فیلتر هوا برای بدن است، اولین خط دفاعی ما در برابر آلاینده های محیطی مانند کثیفی، زباله های موجود در هوا، گرد و غبار و گرده. آنها دارای پوشش نازکی از مخاط هستند که به به دام انداختن ذرات قبل از ورود به سیستم تنفسی کمک می کند. با توجه به میزان مه دود که روزانه با آن روبرو هستیم، این کار کوچکی نیست. در واقع، دکتر گارشیک به مطالعه ای اشاره می کند که نشان می دهد حضور بیشتر موهای بینی می تواند خطر ابتلا به آسم را کاهش دهد.

لیزر موهای زائد می تواند نمایان ترین موهای بینی را در لبه داخلی سوراخ بینی هدف قرار دهد و از آویزان شدن موهای مزاحم روی بینی جلوگیری کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نیوشا بازدید نمایید
همچنین می‌توانیم قسمت بالایی بینی، کناره‌ها، نوک و بریج را درمان کنیم. اکثر مردم این موها را می‌کنند که بعد از چند روز دوباره ظاهر می‌شوند.





:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 965
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: