8 دستورالعمل برای خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه دست دوم
نوشته شده توسط : یک دوست

تجهیزات رستوران گران است و هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد، به خصوص زمانی که مجبور هستید همه لوازم بزرگ را در کنار اقلام کوچکتر مانند ظروف و تجهیزات ایمنی بخرید. برای کمک به هزینه ها، صاحبان رستوران اغلب به گزینه خرید تجهیزات رستوران جدید در مقابل خرید تجهیزات رستورانی دست دوم نگاه می کنند. مانند همه چیزها در این تجارت، هر گزینه دارای مزایا و معایبی است. اکنون می توانید به سرعت تجهیزات آشپزخانه تجاری را در نیویورک بفروشید و در اسرع وقت پول دریافت کنید. ما می دانیم که برای سرمایه گذاری در لوازم بزرگتر، قدرتمندتر و لوازم بهتر به آن نیاز دارید. ما تمام تجهیزات آشپزخانه تجاری دست دوم را خریداری می کنیم.

آیا می خواهید تجهیزات رستوران را در Nyc بخرید یا بفروشید؟ قیمت رایگان دریافت کنید، اکنون با ما تماس بگیرید

اگر به فکر شروع فعالیت خدمات غذایی خود هستید، به تجهیزات آشپزخانه تجاری با کیفیت نیاز دارید. مکان های زیادی برای خرید لوازم رستوران نو و دست دوم، هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین وجود دارد. در مقایسه با همتایان جدید خود، تجهیزات رستوران خش دار و فرورفته و مرمت شده قیمت بسیار کمتری دارند. در واقع، مشتریان می توانند انتظار تخفیف تا 80 درصد از قیمت خرده فروشی را داشته باشند!


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری به سایت ما مراجعه نمایید
همچنین می‌توانید معاملات را در حراج‌ها، از رستوران‌های محلی که از کار افتاده‌اند، یا فروشندگان صنایع غذایی که تجهیزات اجاره‌ای ارائه می‌دهند، بیابید. تولید کنندگان تجهیزات رستوران تجاری جدید تمایل دارند موجودی گسترده ای را ذخیره کنند. بنابراین می توانید همه چیز را از تجهیزات تبرید تجاری گرفته تا ذخیره سازی مواد غذایی پیدا کنید.

و انتخاب آنها حتی ممکن است با موارد اضافی مانند حمل و نقل رایگان و ضمانت نامه همراه باشد. در اینجا برخی از مکان هایی وجود دارد که می توانید تجهیزات جدیدی را برای مکان خود خریداری کنید. هزینه تجهیزات آشپزخانه تجاری بر اساس نوع واحدی که به دنبال آن هستید و جایی که آن را خریداری می کنید متفاوت است.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، تجهیزات مستعمل را به صورت آنلاین یا در حراجی تهیه کنید یا اجاره را در نظر بگیرید. و فراموش نکنید که به تامین مالی تجهیزات کسب و کار کوچک توجه کنید. روند رستوران ها همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین مهم است که تجهیزات رستوران مناسب را انتخاب کنید تا از بازی جلوتر بمانید. ما تمام لوازم تجاری مورد نیاز شما را در برندهای مورد اعتمادی که به دنبال آن هستید، ذخیره می کنیم! کل آشپزخانه خود را با واحدهای پیشرفته تجهیز کنید، چه در حال شروع کسب و کار خود از ابتدا باشید و چه در حال بازسازی رستوران خود برای ظاهری مدرن.

دستورالعمل خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه دست دوم

یکی دیگر از مزایای بزرگ خرید تجهیزات رستوران تجاری دست دوم سرعت تحویل است. به دلیل مشکلات جدی در زنجیره تامین ناشی از COVID-19، بسیاری از لوازم و لوازم رستوران جدید در حال سفارش هستند. برای کسب‌وکارهایی که نمی‌توانند هفته‌های بیشتری را منتظر بمانند تا یخچال و فریزر یا اجاق گرمایشی جدید را ایمن کنند، لوازم رستوران مستعمل یک راه‌حل آسان ارائه می‌دهند. تجهیزات رستوران خراش و فرورفتگی و مستعمل محصولات رستوران سنترال موجود است و آماده ارسال فوری است. اگر صاحب یک رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت، کافه یا نانوایی در بوستون هستید و می خواهید تجهیزات رستوران را بفروشید، ما انتخاب شماره یک شما هستیم. ما به همه چیز علاقه مندیم، از تجهیزات برودتی و فرهای تجاری گرفته تا لوازم و لوازم آماده سازی غذا.

اگر مایلید اقلام سنگین را به ما بفروشید، می توانیم آنها را از محل شما تحویل بگیریم. هدف ما ارائه تجهیزات تبرید تجاری، آشپزی، و نمایش تجهیزات رستوران با کیفیت بالا با قیمت های بی نظیر است. بدون بازی داشتن یک رستوران یا نانوایی می تواند یک تجربه فوق العاده باشد، خرید تجهیزات باید آسان باشد. به‌عنوان تنها توزیع‌کننده اصلی تبرید Coldline، Cookline Ranges در حال حاضر، خرید مجدد تجهیزات رستوران نیز دارای چند معایب است.

بر اساس تحقیقات کارآفرینان، 90 درصد رستوران ها قبل از رسیدن به سالگرد پنج سالگی خود از کار خارج می شوند. چرا؟ احتمالاً چندین عامل دخیل هستند، اما یکی از بزرگترین دلایل پول است. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، پول دنیا را می چرخاند. و وقتی صاحب یک رستوران هستید، به مقدار زیادی از آن نیاز دارید. اینجاست که تجهیزات رستوران استفاده شده وارد عمل می شود. فروش و خرید تجهیزات رستوران مستعمل یکی از بهترین راه ها برای کمک به جبران بخشی از ضرر شماست.

با تمیز کردن و تعیین قیمت مناسب برای فروش اقلام خود، یا با خرید تجهیزات مستعمل برای کاهش قیمت قابل توجه، می توانید به راحتی مقداری پول را به کسب و کار خود برگردانید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم منزل کلیک کنید
WebstaurantStore بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه کننده رستوران است که به متخصصان و مشتریان فردی در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. با وجود صدها هزار محصول در دسترس و میلیون ها سفارش ارسال شده، ما همه چیزهایی را داریم که کسب و کار شما برای بهترین عملکرد نیاز دارد. در طول سال‌ها، ما مجموعه تجهیزات تجاری و لوازم عمده‌فروشی خود را گسترش داده‌ایم و شامل لوازم بهداشتی، آموزشی، غذایی، نوشیدنی، اداری، قطعات، هتل، حمل‌ونقل و لوازم صنعتی می‌شود. در فروشگاه‌های مرتبط با صنعت رستوران‌داری جستجو کنید، یا خرده‌فروشی‌های آنلاین را برای قطعات جدید و/یا استفاده‌شده جستجو کنید.

واضح ترین آن این است که محصولات خراشیده و فرورفته از نظر بصری دارای نقص هستند، که اگر تجهیزات در جلوی خانه قابل مشاهده باشند، ممکن است تأثیری کمتر از ستاره بر روی مشتریان بگذارند. نکته دیگری که هنگام انتخاب تجهیزات رستوران دست دوم باید در نظر گرفت، مدت گارانتی است. اکثر لوازم آشپزخانه تجاری جدید دارای گارانتی کامل سازنده هستند. این همیشه در هنگام خرید تجهیزات خراش و فرورفتگی یا استفاده شده صدق نمی کند. حتماً با مشاور محصول Central صحبت کنید و از شرایط گارانتی موجود مطلع شوید تا قبل از هر خریدی کاملاً مطلع شوید. کسب و کارها با زمزمه می آیند و می روند، وقت و وعده های غذایی آنها کوتاه و زودگذر است.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: