اثرات تغییرات طبیعی بر تقویت زیستی
نوشته شده توسط : یک دوست

مقدار فسفر موجود در گیاه از طریق هضم بی هوازی و کمپوست سازی و در لجن فاضلاب از طریق تصفیه اسیدی و اکسیداسیون افزایش می یابد. بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط آژانس تحقیقات لوک، فنلاند، کود و لجن زمانی که به طور مناسب درمان شوند می توانند فسفر بیشتری نسبت به کودهای معدنی معمولی فراهم کنند. این مواد شیمیایی سمی در نهایت می توانند به میوه و سبزیجات شما راه پیدا کنند. خوب، این یکی کاملاً دروغ است. آنها به همان اندازه که در صورت استفاده بیش از حد برای محصولات سمی هستند برای مردم سمی هستند.

کاربرد ترکیبی کودهای آلی و معدنی می تواند رشد میکروبی را تسریع کند، ساختار جامعه میکروبی خاک را تغییر دهد و ورزش آنزیمی را بهبود بخشد (لازکانو و همکاران، 2013). بنابراین، استفاده از کودهای طبیعی برای مراقبت از پایداری عملکرد اکوسیستم زیرزمینی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در مطالعه حاضر، ما نشان دادیم که تخفیف کود شیمیایی مخلوط با کود بیو آلی از اسیدی شدن خاک جلوگیری کرده و خواص شیمیایی خاک را با موفقیت بهبود می بخشد. تیمارهای با کود شیمیایی کاهش‌یافته مخلوط با کود بیو آلی، غنا و تنوع گروه باکتریایی را افزایش داد و گروه قارچی را کاهش داد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید لوازم کشاورزی از این سایت بازدید نمایید.

نتایج سریع‌تری را نشان می‌دهد. در حالی که کودهای طبیعی برای تجزیه شدن به زمان و رطوبت نیاز دارند، به طور طبیعی طی چند هفته، کودهای شیمیایی به زودی توسط محصولات شما جذب می‌شوند. به همین دلیل، این مواد معدنی تصفیه شده و خالص اثرات تقریباً فوری ایجاد می کنند - در عرض چند روز، نه هفته ها. در دنیای کشاورزی فشرده، کودهای شیمیایی بی وقفه استفاده می شوند.

اثرات تغییرات طبیعی بر تقویت زیستی

کودهای معدنی یا شیمیایی مخلوط، 162مین محصول پرمعامله در جهان هستند. Trade ValueIndexIndex GrowthGrowth تجسم زیر جدیدترین تمایلات در مورد کودهای معدنی یا شیمیایی مخلوط را نشان می دهد. پتاسیم انرژی محصولات را بهبود می بخشد و در نتیجه مقاومت آنها در برابر چندین بیماری و آفات را افزایش می دهد. تمرکز کلسیم به دلیل جابجایی کلسیم از مجتمع جاذب خاک توسط یون‌های تک ظرفیتی، عمدتاً توسط پتاسیم، کودها افزایش می‌یابد. آهک سازی خاک با افزایش ناچیز کلسیم در پاسخ خاک همراه است.

ترکیب کودهای طبیعی و معدنی بر رشد علف‌های هرز، بهره‌وری و حاصلخیزی خاک برنج موسمی تأثیر می‌گذارد. این مواد مغذی به همین دلیل است که کودهای طبیعی گاهی اوقات به عنوان "نرم کننده خاک" نامیده می شوند، زیرا آنها منابع غنی از مواد مغذی هستند که به طور طبیعی مشخصات میکروبی خاک شما را ایجاد می کنند. این موجودات مفید با تغذیه میکروب‌ها و قارچ‌های دوستانه‌ای که در کثیفی شما زندگی می‌کنند، به ساختار کلی خاک شما برمی‌گردند—در درازمدت چمن شما را تقویت می‌کنند.

جدول 2. ترکیب ترکیبی اساسی عناصر مختلف به کار رفته در تولید BOMF. لیان، بی. چن، ی. زو، ال. یانگ، آر. اثر هوازدگی میکروبی بر سنگ های کربناته. شیائو، ال. سان، س. یوان، اچ. لی، ایکس. چو، ی. روان، ی. لیان، بی. روشی امکان‌پذیر برای افزایش ترسیب کربن با گنجاندن دولومیت و فلدسپات پتاسیم در خاک.

ارزیابی ادبیات سال 2000 (هلند

شکارچیان بندپایان در خاک سالانه بین آوریل و مه در داخل کاسه های غرق شده نمونه برداری می شوند. در آزمایش در مقیاس بزرگ، قطعات 20×10 متری با کمپوست در یک نوار سه متری، دو نوار با عرض 1.5 متر یا کمپوست استفاده شده بود. شکارچیان بندپایان در یک طعمه بزرگ و دو ربع 0.5 متر مربعی در فاصله 1-6 متری از تیمارهای آزمایشی نمونه برداری شده اند. دم چشمه‌ها از هسته‌های خاک در نوارهای کمپوست و 1 متر و 6 متر دورتر شمارش شده بودند.

نمونه های خاک با استفاده از الک مش 2 میلی متری الک شدند و زودتر از همگن سازی کامل به دو نمونه فرعی تقسیم شدند. یک قسمت برای تعیین خواص فیزیکی و شیمیایی خاک در هوا خشک شد و نیمی دیگر در دمای 80- درجه سانتیگراد برای استخراج DNA ذخیره شد. از آنجایی که این منابع نیازی به تجزیه ندارند، مواد مغذی به راحتی در دسترس گیاهان شما قرار می گیرند و به سرعت جذب می شوند - معمولاً فقط در چند روز منظره شما را روشن می کنند. مواد به حالت خالص تصفیه می شوند و از مواد خاصی پاک می شوند تا فرآیند تجزیه از بین برود. ورما، ر. موریا، بی.ر. مینا، V.S. دوتانیا، م.ال. دیوان، ص. دینامیک میکروبی تحت تأثیر مواد زیستی و کود معدنی در خاک آبرفتی بنارس، هند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه کود شیمیایی از این سایت بازدید نمایید.

علاوه بر این، تمرکز کربن غیر آلی (عمدتاً به شکل HCO3-) در آب روان‌آب کف که توسط BOMFها مدیریت می‌شود، بزرگتر از سایر روش‌های درمانی بود و پتانسیل ترسیب کربن را ایجاد می‌کند. نشان داده شده است که افزودن مخلوط دولومیت و پودر معدنی K-فلدسپات به خاک در افزایش پارامترهای رشد گیاه علاوه بر جذب کربن موثر است. گیاهان و میکروارگانیسم‌ها با ترشح اسیدهای طبیعی که یون‌های گربه‌ای مربوط به Ca2 و Mg2 را پرتاب می‌کنند، مواد معدنی آب و هوا می‌کنند.

کود شیمیایی در مقابل کود آلی

مقایسه جیوه باقی مانده در بقایای باطله های شسته شده با محتوای اولیه جیوه باطله های اعلام شده، راندمان استخراج جیوه 85.8 درصد را نشان داد. دوره می تواند با شستشوی ذرات ریز تقسیم شده زباله معدن شروع شود. استراتژی لیچینگ معمولاً به استخراج فولاد از سنگ معدن با واکنش با مواد شیمیایی حل شده در یک محلول، اغلب محلول آب، بازمی گردد.

ما دریافتیم که آنالیز شیمیایی سنگ معدن خام و ضایعات معدنی از معادن متروک یا غیرفعال در کالیفرنیا، نوادا، اورگان و جاهای دیگر به شدت با ترکیب پودر سنگی که در حال حاضر در آنجا به صورت تجاری وجود دارد مطابقت دارد. علاوه بر این، ما اکنون فرآیندهای غیر سمی را برای استخراج عناصر خاصی که در کود ناخواسته هستند از زباله معدنی توسعه داده ایم. یافته‌های تحقیقاتی ما ایده ادعاهای این برنامه کاربردی را تشکیل می‌دهد، به‌ویژه اینکه زباله‌های معدنی منبع بسیار مناسب و فراوانی برای پودر سنگ است که در حال حاضر در اندازه‌های ذرات شناخته شده برای تبلیغ پیشرفت خوب کارخانه وجود دارد. خلاصه یک ترکیب تهویه خاک، و روشی برای ساخت یکسان توصیف شده است که از زباله معدن به عنوان منبع پودر سنگ برای ساخت ترکیبی برای معدنی کردن مجدد خاک کشاورزی استفاده می کند. ضایعات معدن به منظور از بین بردن عناصر نامطلوب که ممکن است برای پیشرفت کارخانه خطرناک باشند، تصفیه می شوند. ضایعات استخراج شده معدن علاوه بر این می تواند فوراً روی خاک اعمال شود یا همچنین می تواند با زباله های زیستی ترکیب شود.

کود معدنی موجود در وعده های غذایی ما به آرامی و به آرامی ما را می کشد. اگر استاندارد سبزیجات یا میوه هایی را که با مواد ارگانیک پاشیده شده اند رعایت کنید، تهیه شام ​​شیرین تر و آسان تر است. به عنوان یک دانشجوی کشاورزی ارگانیک، بهتر است کودهای ارگانیک خود را تخمیر، تجزیه یا تولید کنید.

تا پایان سال 2020، مقدار کل کره زمین کود به بیش از 200 میلیون تن در 12 ماه رسید. این نگران کننده است زیرا کودها علاوه بر اکوسیستم های اطراف، نتایج نامطلوب شدیدی بر خاک دارند. علاوه بر این، استفاده از سموم دفع آفات برای نگهداری و مدیریت بیماری گیاهی در موش‌های صحرایی بسیار خطرناک‌تر سرعت می‌گیرد.

لقاح باعث افزایش غلظت کلسیم، منیزیم و پتاسیم و کاهش منگنز در اندام‌ها شد. تجمع عناصر ماکرو در تمام اندام‌ها بیشتر بود، زمانی که آنها با میکروالمان‌ها کنترل شدند، با روش‌های درمانی مختلف ارزیابی شدند. غلظت آهن، سدیم و n تحت تأثیر لقاح قرار نگرفت. تجمع بیشتری از عناصر سلول کمتر وجود دارد. کلسیم، منگنز، آهن و سدیم، در سوزن های قدیمی. جایی که به عنوان تمرکز مواد مغذی متحرک، K و mg در سوزن‌های در حال رشد فعلی بیشتر بود.

کشت ترکیبی BOMFها و محصولات سازگار/مطمع‌پذیر می‌تواند در پرکردن نوارهای کشاورزی کاهش یافته توسط شیوه‌های کشاورزی شدید بسیار کارآمد باشد. علاوه بر این، BOMFها در مقایسه با کودهای مصنوعی یا کمپوست سنتی به تنهایی، بهره وری گیاه را به عنوان نتیجه نهایی عوامل محرک متعدد در کاربردهای طولانی مدت بهبود می بخشند. علاوه بر این، استفاده از BOMFs می تواند مقدار کود شیمیایی را کاهش دهد و در نتیجه آلودگی زیست محیطی ناشی از تولید، فرآوری و مصرف کود شیمیایی را کاهش دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه کود آلی از این سایت بازدید نمایید.

این فرآیند کندتر به گیاه اجازه می‌دهد تا کود را در حالت طبیعی قرار دهد و در نتیجه کوددهی به گیاه آسیب برساند. زهکشی خاک و گردش هوای خاک را می توان بهبود بخشید. داشتن یک توده کمپوست علاوه بر این روش خوبی برای خلاص شدن از ضایعات و کمک به مراقبت از قانون و محیط زیست شما بود. این یک انتخاب با ارزش بود که می توانست به خوبی خاک و محیط زیست را تامین کند و یکی از بهترین گیاهان را تولید کند. کودهای مصنوعی معمولاً شامل مواد شیمیایی هستند که به سادگی قابل تجزیه زیستی نیستند.

کودهای شیمیایی معمولاً محلول در آب هستند، بنابراین باید باغ را آبیاری کنید تا مواد مغذی را در خاک فعال و آزاد کنید. در این مقاله، مزایا و معایب کودهای شیمیایی و آلی را بررسی می‌کنیم و در مورد هر دوی این کودها به شما کمک می‌کند بهترین تصمیم را در مورد باغ خود بگیرید. خاک حاصلخیز یکی از مهم ترین دارایی های ما در سراسر جهان است.





:: موضوعات مرتبط: کود کشاورزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: