محاسب‌گرهای کود طبیعی و پوشش گیاهی
نوشته شده توسط : یک دوست

برای درک مزایای طولانی مدت استفاده از کودهای طبیعی در حیاط خلوت خود، می‌خواهید ساختار خاک، تأثیرات محیطی، نگرانی‌های سلامتی و سهولت نرم‌افزار را در نظر بگیرید. کودهای آلی راه حل سازگار با محیط زیست برای یک حیاط خلوت سالم و مستحکم هستند. آنها از طریق فرآیندهای طبیعی به دست می‌آیند و به طور طبیعی از رشد گیاه پشتیبانی می‌کنند، بدون اینکه تاثیری در محیط ایجاد کنند. اگر می خواهید گیاهان سالم با محصولات پایدار پرورش دهید، این وبلاگ ارسالی برای شما مناسب است.

هنگامی که خاک در P است، شاخص 1 یا 2 P در کودهای آلی 50 درصد قابل دستیابی است، بنابراین پیشنهاد می شود فقط 50 درصد نیاز گیاه فسفر را با آمنورهای آلی و 50 درصد باقیمانده را با کود مصنوعی تأمین کنید. پ . هنگامی که وضعیت فسفر خاک متوسط ​​تا بیش از حد باشد (شاخص 3-4)، کودهای آلی را می توان برای تأمین صد درصد از نیاز فسفر محصول استفاده کرد. در اوایل دهه 2010، هوروات از طرف وزارت کشاورزی کالیفرنیا مأمور شد تا روش هایی را برای آزمایش اصالت کودهای آلی توسعه دهد. Arktivake یک کود زیستی "زنده" است که اکولوژی متنوعی از میکروارگانیسم های مفید را ارائه می دهد که به رشد گیاهان کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه خرید کود ادونس مایع از این سایت بازدید نمایید.

این محصول صد عدد طبیعی است—کرم‌ها ویتامین‌ها را آسیاب می‌کنند و قسمت‌هایی را ردیابی می‌کنند که آنها را به یک محصول آماده برای مصرف در گیاهان شما تبدیل می‌کند. با این حال، هزینه پایینی ندارد و ساخت آن در محل اقامت ممکن است خطرناک باشد. ضایعات خفاش محیط مناسبی برای میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا، به‌ویژه هاگ‌های قارچی است که باعث بیماری ریوی به نام هیستوپلاسموز می‌شود، که در برخی موارد می‌تواند کشنده باشد. به دلیل اینکه محصولات 100٪ خالص هستند، آنها در طولانی مدت تأثیر مثبتی بر محیط دارند و در عین حال از تلاش های کشاورزی شما به بیش از یک روش حمایت می کنند. در این مورد، اصطلاح "ارگانیک" نشان می دهد که ماده طبیعی مورد استفاده برای ایجاد کود به حداقل رسیده است. بنابراین، الزامات یکسانی را که هنگام مراجعه به وعده های غذایی ارگانیک استفاده می شود، پیشنهاد نمی کند.

ارزیابی سود اقتصادی گندم

در مطالعه ما، تقریباً 21 درصد کاهش جذب فسفر در T2 در مقایسه با تیمار T3 مشاهده شد که فسفر خودبه‌خودی در دسترس زیستی را در درمان اضافه شده با RP نشان داد. ما علاوه بر این دریافتیم که، صرف نظر از منابع P، مقادیر قابل مقایسه AEP و REP در هر دو درمان با کود TSP و RP به دست آمد. با این حال، کاهش مقادیر AEP و PFPP در تنها درمان کود زیستی آلی به عنوان نتیجه نهایی عملکرد پایین دانه در شرایط کمبود N و K به دست آمد. تحت مکانیسم بهبود یافته هماهنگی مواد مغذی پیشنهاد شده توسط Vanlauwe و همکاران. هنگامی که از کودهای طبیعی استفاده می شود، آنها نیرویی را از کربنی که تشکیل می دهند برای میکروب ها فراهم می کنند تا فرآیندهای تجزیه را پیش ببرند.

بسیاری از کارهای تجزیه و تحلیل، بازده محصول اضافی را با نرم افزار کود آلی در مقایسه با زمانی که معادل های مغذی آن از طریق کود معدنی استفاده می شود، مشاهده کرده اند. مکانیسم‌های مختلفی برای شفاف‌سازی این محصول افزوده شده از نرم‌افزار کود آلی پیشنهاد شده‌اند. برخی از آنها عبارتند از بهبود هماهنگی مواد مغذی، تاثیر پرایمینگ، و افزایش باروری اولیه. کودهای آلی نه تنها پوشش گیاهی شما را تقویت می کنند، بلکه بافت خاک را نیز بهبود می بخشند. این روش به دلیل وجود کربن می تواند آب را برای مدت طولانی تری نگه دارد و محیطی مناسب برای فعالیت باکتری ها و قارچ ها ایجاد کند. کودهای آلی موادی مبتنی بر کربن هستند که به طور طبیعی تولید می شوند که برای حفظ توسعه به خاک یا پوشش گیاهی اضافه می شوند.

چه چیزی یک کود طبیعی فوق العاده را می سازد؟

اگر بیشتر به پاسخ درازمدت به ویتامین‌ها علاقه دارید، احتمالاً طبیعی را ترجیح می‌دهید. در نوع کیسه ای، کود آلی به طور قابل توجهی ارزان تر از غیر آلی است، اما گزینه های جایگزین ارزان تری برای چمدان وجود دارد. اگر به محصولات سالم تر، شما سالم تر و محیطی سالم تر نیاز دارید، بهترین شرط بندی شما طبیعی است.

از طریق حرکت میکروارگانیسم‌ها، بخش‌های مختلف مواد مغذی به آرامی آزاد می‌شوند تا به طور مکرر مواد مغذی را برای محصولات فراهم کنند. در صنعت کود باغی، طبیعی به معنای چیزی است که به طور طبیعی رشد می کند. ارگانیک با هیچ ماده شیمیایی یا معدنی که عمدتاً بر پایه کود یا کود باشد رشد نمی کند. از منظر شیمیایی، طبیعی به این معناست که مولکول های مبتنی بر کربن در همه انواع ترکیبات و مواد عمل کرده و واکنش نشان می دهند.

یکی از این گروه از ارگانیسم ها میکوریزا هستند که تکنیک های ریشه گونه های مختلف قارچی هستند که در خاک های سالم زندگی می کنند. این میکوریزاها نوعی رابطه متقابل با سیستم ریشه گیاه میزبان دارند. گیاه و قارچ یک رابطه همزیستی دارند، در حالی که قارچ جذب آب و مواد مغذی را در گیاه تسهیل می کند و گیاه وعده های غذایی و مواد مغذی ایجاد شده توسط فتوسنتز را به قارچ ارائه می دهد.

با این حال، مقدار کل ویتامین ها را نمی توان برابر با ارزش کود فرض کرد. از آنجایی که مواد مغذی باید در بسیاری از انواع جایگزین وجود داشته باشند، ارزش کود به مقدار ماده غذایی که واقعاً برای جذب گیاه در دسترس است بستگی دارد. ارزش کودهای آلی متنوع را می توان با ضرب محتوای ویتامین های با ارزش گیاهی، به ویژه نیتروژن، فسفر و پتاسیم، در قیمت کود شیمیایی هر عامل محاسبه کرد. هزینه کود شیمیایی N، P و K به ارزش کودهای فردی خاص بستگی دارد. ما کود طبیعی و ارگانیک تولید می کنیم (مثلاً با آلودگی آب های زیرزمینی، کودهای شیمیایی می توانند در درازمدت به محیط آسیب بزنند). خیر، Arktivate از منابع طبیعی خالص ایجاد شده است و از حیوانات خانگی محافظت می شود.

این با جداسازی کربن در خاک از کودهای آلی استفاده شده به دست می آید. اگر کربن وارد خاک نمی شد به صورت CO2 یا CH4 در جو از بین می رفت. در نتیجه، استفاده از کودهای آلی به خاک به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای که منجر به گرم شدن جهان و در نتیجه تغییر آب و هوای محلی می شود، کمک می کند و به سازگاری خاک با تغییرات حال و آینده در آب و هوای محلی کمک می کند. یونجه یک کود آلی است که عموماً به عنوان بخشی از خوراک دام استفاده می شود. با این حال، کنجاله یونجه یک کود طبیعی است که به سادگی از کف بالا می رود تا زودتر تجزیه شود.

خبر عالی این است که اگر کود تهیه کنید، می توانید هزینه ها را کاهش دهید. علاوه بر این، ذخایر حاصله ممکن است به راحتی بدون اندازه گیری و رقیق کردن مواد شیمیایی خطرناک قابل دسترسی، روی خاک باز شوند. مطالعات ثابت کرده‌اند که مقادیر بالای نیترات که طی سال‌ها استفاده از کودهای شیمیایی در خاک جمع‌آوری می‌شود، بر تنوع زیستی تأثیر می‌گذارد، فعالیت‌های آلی در فضا را کاهش می‌دهد و وزن بدن دام را کاهش می‌دهد.

با بررسی تحقیقات دانشگاهی یا تحقیق موردی، مطمئن شوید که محصولی را انتخاب می‌کنید که مورد تأیید تجاری است. ب. افزایش حاصلخیزی خاک و بهبود بافت، زهکشی و هوادهی خاک. به تحریک گلدهی و باردهی در چوب میوه کمک می کند. و خاک را شل کنید، محتوای آب داخل خاک را افزایش دهید تا ریزوسفر را بهبود بخشد. اگر از خاکستر چوبی استفاده می‌کنید، مراقب باشید که از هیچ خاکستر یا روشی برای نرم‌افزاری برای پوشش گیاهی و باغ‌های خود استفاده نکنید. باغبانی ارگانیک استراتژی ملایمی برای مقابله با آفات و بیماری ها دارد.

کشاورزی ارگانیک یک روش تولید است که اصالت خود را در استفاده از روش‌های کشت و پرورش که به تعادل طبیعی و محیط احترام می‌گذارند، می‌یابد. و در این روش، استفاده از مواد شیمیایی مصنوعی، GMOs را کاملاً حذف می کند و استفاده از ورودی ها را محدود می کند. من دوست دارم هر زمان که یک محصول کامل را حمل می کنم، آن را اضافه نکنم، حتی اگر زمین برای مدتی باقی بماند.

با این حال، ویتامین های اصلی یافت شده در کود نیتروژن هستند. ، فسفر و پتاسیم. بخش مهمی از دانستن چگونگی استفاده از کودهای طبیعی برای ما در درک زمان استفاده از آن است. محصولات زراعی نیازهای غذایی متفاوتی دارند، بستگی به این دارد که در کدام مرحله از رشد یا شکوفه قرار دارند. Bac دارای طیف گسترده ای از کودهای بیولوژیکی کاملاً متفاوت است که نیاز رژیم غذایی خاص محصول را در طی مراحل کاملاً متفاوت در نظر می گیرد.

کالای Suståne برای کشاورزی تایید شده است که کیفیت و عملکرد بسیاری از محصولات را در بسیاری از محصولات تقویت می کند... بسته بندی کود ترکیبی از سطوح تغذیه، وزن، پر کردن و آب بندی است. مرحله توزین و دوز برای داشتن قطعات اندازه گیری شده یکسان یک محصول در کیسه های مختلف ضروری است. پس از دوز، محصول وزن دار از طریق سیستم پر کردن به داخل چمدان ریخته می شود. مانند همیشه در بسته بندی، ایمنی محصول از محیط بیرونی یک عملکرد کلیدی را انجام می دهد. معمولاً قسمت‌هایی از تجهیزات بسته‌بندی کود که در تماس با محصول هستند از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند تا در برابر خوردگی مقاوم باشند.

قبل از رها شدن ویتامین ها در خاک، میکروارگانیسم ها باید اجزای آلی را قطع کنند. از آنجایی که موجودات زنده برای انجام وظایف خود به دمای مناسب و آب کافی نیاز دارند، اثربخشی کودهای آلی توسط این عوامل محدود می شود. کودهای پلت شده، مربوط به گلوله های کود مرغی، اساساً مواد طبیعی خشک شده ای هستند که به شکل گلوله فشرده شده اند.

بنابراین، جابجایی کود طبیعی با رطوبت بالا در فواصل طولانی می تواند مقرون به صرفه نباشد. با این حال، استفاده از منابع قابل دستیابی منطقه ای کاملا منطقی است اگر استفاده از آن با تکنیک تولید سازگار باشد. ارزش غذایی کودهای حیوانی نسبت به محصولات فرعی کشاورزی متغیرتر است. رژیم غذایی حیوان، استفاده و نوع مواد بستر، سن کود و نحوه نگهداری آن عناصری هستند که بر ارزش غذایی کود تأثیر دارند. این عناصر می توانند به صورت فصلی در مزارع و بین مزارع، و منطقه ای یا در مقیاس جغرافیایی بزرگتر متفاوت باشند.





:: موضوعات مرتبط: کود کشاورزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: