نوشته شده توسط : یک دوست

در حالی که کرامپون برای برف و یخ سخت استفاده می شود، کفش برفی برای راه رفتن روی برف نرم استفاده می شود. کفش‌های برفی نیز دارای میخ‌های فلزی برای افزایش کشش در برف سخت هستند. ابزارهای یخ، محورهای یخی هستند که کوتاهتر از 60 سانتی متر هستند. هر چیزی بیشتر از 70 سانتی متر برای یخ نوردی فنی مفید نخواهد بود. زمانی که هیچ لنگر ثابتی در محل وجود نداشته باشد، کوهنوردان از لنگرهای متحرک استفاده می کنند.

چک لیست تجهیزات کوهنوردی: برای بالا رفتن از کوه به چه وسایلی نیاز دارم؟

این به محافظت از سر شما در برابر افتادن یا افتادن اجسام از بالا کمک می کند. هر نوع سفر کوهنوردی که نیاز به طناب زدن یا صخره نوردی دارد، نیاز به استفاده از کارابین دارد. این ها را می توان به طور کلی در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد و برای اهداف دیگر نیز مفید است. به یاد داشته باشید که همیشه با راهنمای کوهستانی معتبر خود بررسی کنید که دقیقاً چه چیزی را در سفر باید همراه داشته باشید. برخی از راهنماها برخی از تجهیزات فنی را ارائه می دهند یا می دانند که در آن نزدیکی می توانید آن را اجاره کنید. B2 - برای کوهنوردی زمستانی سفت‌تر و سفت‌تر هستند، اینها برای تپه‌نوردان معمولی زمستانی مناسب‌تر هستند و روزهای طولانی را در شرایط برفی پشت سر می‌گذارند.

لنگرهای صخره نوردی

مهمتر از همه، پیدا کردن یک چکمه مناسب که مناسب شکل پای شما باشد به این معنی است که می توانید از ماجراجویی های زمستانی خود برای سال های آینده بهترین استفاده را ببرید. مطمئن شوید که به یکی از فروشگاه های ما برای نصب چکمه های متخصص رایگان مراجعه کنید. چیزهای زیادی برای انجام سفرهای کوهنوردی وجود دارد، از غذا و تجهیزات گرفته تا دوربین و جلوه های شخصی. بیشتر راهنماها از شما می خواهند که یک کوله پشتی 30 تا 50 لیتری به همراه داشته باشید تا وسایل مورد نیاز را در سفر حمل کنید. این کوله‌پشتی‌ها باید نسبتاً سبک، راحت برای پوشیدن و ضد آب باشند. اکثر راهنماها نیاز دارند که این چکمه ها را برای سفرهای کوهنوردی بپوشند.

هنگام صعود در برف یا یخ، به لنگرهایی برای راپلینگ و عقب انداختن نیاز خواهید داشت. قرار دادن لنگرها در برف و یخ بسیار چالش برانگیزتر از قرار دادن آنها در سنگ است. استحکام لنگرهای برف و یخ تا حد زیادی به قدرت برف و یخ بستگی دارد. یافتن شرایط مناسب برف و یخ به اندازه قرارگیری مناسب لنگرها بسیار مهم است. برای کوهنوردی، چکمه هایی با کفه وسطی سفت تر و برای پشتیبانی بیشتر ضروری است. بیشتر چکمه های کوهنوردی دارای غشایی ضد آب برای خشک نگه داشتن پاها، بالشتک زیر پا برای جذب ضربه و عایق برای گرم نگه داشتن شما در شرایط زمستانی هستند.

ژاکت بیرونی شما به طور بالقوه مهمترین قطعه کیتی است که روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد زیرا این لایه محافظ شما در برابر عناصر خواهد بود. این شما را راحت نگه می دارد در حالی که باران، برف و باد را دور نگه می دارد. هنگام کوهنوردی، پارچه باکیفیت اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. باید بسیار ضد آب، تنفس و بادوام باشد، بدون اینکه خیلی سنگین باشد. به دنبال یک ژاکت با درجه ضد آب 20000 میلی متر یا بالاتر برای محافظت در طول روز در آب و هوای شدید باشید. پارچه GORE-TEX Pro که توسط بسیاری از برندها استفاده می شود، نمونه ای از پارچه هایی است که ترکیبی عالی از دوام و عملکرد را ارائه می دهد.

می توانید کفش های کوهنوردی را از اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کنید. سر شما در برابر خطر لیز خوردن و افتادن یا ضربه خوردن در اثر ریزش زباله هایی مانند سنگ، یخ یا برف آسیب پذیر است. کلاه ایمنی می تواند تاثیر برخورد را مدیریت کند و مانع از آسیب اشیای تیز به جمجمه شود. بیشتر کلاه‌های کوهنوردی دارای یک پوسته محکم و سخت با پوشش داخلی فوم هستند. دستگاه های مهار فنری دارای یک بادامک داخلی هستند که در هنگام سقوط روی طناب کوهنوردی قفل می شود.

وقتی در مورد کوهنوردی یاد می گرفتم، کمی غرق همه ابزار و وسایل شده بودم. چند نوع بود؟ آنها چگونه به نظر می رسند؟ ای کاش راه آسانی وجود داشت که بتوانم درباره آنها یاد بگیرم. هنگام پیاده روی در یک یخچال طبیعی یا میدان یخی، از تبرهای یخی ممکن است به سادگی به عنوان یک قطب راهپیمایی استفاده شود و به شما کمک کند تعادل خود را روی یخ حفظ کنید. در آبشارهای یخی یا یخچال های طبیعی شیب دار، آنها به عنوان راهی برای حفظ خود در برابر یخ و بالا کشیدن خود به سمت بالا عمل می کنند. دستگاه‌های Belay معمولاً از فلز ساخته می‌شوند و اجازه می‌دهند حداقل تلاش برای تغذیه مقادیر مناسب طناب برای کوهنوردان مورد استفاده قرار گیرد.

این برای محیط زیست نیز بهتر است زیرا به صخره ها و کوه ها آسیب نمی رساند. اینها کوهنورد و لایه بردار را به صخره متصل می کنند و به جلوگیری از سقوط کمک می کنند. شما تقریباً برای همه چیز از کارابین استفاده می کنید - چسباندن، راپل زدن، بستن به لنگرهای ایمنی و محکم کردن طناب ها به نقاط حفاظتی. کفش های کوهنوردی را نباید با کفش های پیاده روی اشتباه گرفت، کفش های کوهنوردی بلندتر، ضخیم تر و سفت تر هستند و به طور خاص برای مانور در زمین های شیب دار طراحی شده اند. کلاه ایمنی یک قطعه ضروری از کیت ایمنی برای هر سفر کوهنوردی است.

C2 - مناسب برای اسکرامبل های فنی زمستانی، کوهنوردی زمستانی و آلپینیسم.

محورهای پیاده روی محور مستقیم انتخاب خوبی برای چمدان‌های مونرو زمستانی، پیاده‌روی در ولز یا لیک دیسترکت، عبور از یخچال‌های طبیعی آلپاین و صعودهای غیرفنی برفی هستند. B1 - چکمه‌های B1 محکم‌تر از چکمه‌های پیاده‌روی سطح پایین، چکمه‌های پیاده‌روی چهار فصلی هستند که برای پیاده‌روی زمستانی سبک وزن ایده‌آل هستند. آنها با کرامپون های بند C1 و ترکیبات بوت/کرمپون B1/C1 ترکیب می شوند که برای بسیاری از پیاده روی های زمستانی در بریتانیا و برف ریزان ملایم مناسب هستند. یک دستگاه قلاب با افزودن اصطکاک به طناب کوهنوردی شما به عنوان یک ترمز عمل می کند.

آنها عموماً با آلیاژ فولاد ساخته می شوند و دارای میخ هایی در پایین هستند که به کاربر کمک می کند از سقوط های یخ بالا برود و کشش را روی یخچال ها حفظ کند. در حالی که هنگام حرکت در یک سفر کوهنوردی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت - مانند تناسب اندام، زمان سال و مهارت فنی - همیشه همراه داشتن تجهیزات صحیح ضروری است. علاوه بر لباس ها و تجهیزات اصلی شما، در اینجا 12 مورد ضروری دیگر برای کوهنوردی زمستانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تعادل بین ایمن بودن و اضافه بار را ایجاد کنید.

طناب ها را می توان در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد، اگرچه اکثر راهنماها طناب را برای استفاده در سفر ارائه می دهند. برای مبارزه با شرایط سخت تری که ممکن است در زمستان در کوهستان با آن مواجه شوید، یک سیستم لباس انعطاف پذیر ضروری است – و انتخاب ژاکت شما کلید گرم، راحت و خشک ماندن است. محورهای درجه‌بندی B یا پایه برای راه رفتن طراحی شده‌اند، اما به اندازه‌ای قوی هستند که در صورت نیاز می‌توانید روی آن‌ها حرکت کنید.

یک تاقچه پاشنه وجود خواهد داشت که امکان نصب کرامپون C2 یا C3 را برای ایمن ترین تناسب و عملکرد همه کاره فراهم می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بلد بازدید نمایید
یک بند به شما امکان می دهد برای عقب نشینی و بالا رفتن به یک طناب ببندید. در گذشته طناب های کوهنوردی مستقیماً روی بدن کوهنورد بسته می شد. همانطور که می توانید تصور کنید، این بسیار ناراحت کننده بود و حتی می تواند باعث صدمات جدی در هنگام سقوط شود.

هارنس ها را می توان به طور کلی از فروشگاه های ورزشی در فضای باز کرایه کرد، اگرچه برخی از راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه خود لحاظ کنند، آنها را ارائه می دهند. اینها را می توان به طور کلی از فروشگاه های ورزشی در فضای باز اجاره کرد، اگرچه برخی راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه خود لحاظ کنند، آنها را ارائه می دهند. بسیاری از راهنماهایی که تجهیزات کوهنوردی گروهی را تهیه می کنند، دستگاه های قلابی را برای صعود تهیه می کنند. دستگاه بند یک قطعه مکانیکی از تجهیزات است که به کاربر در اعمال کشش بر روی طناب کوهنوردی کمک می کند تا از سقوط کوهنورد دیگر جلوگیری کند.

آنها همچنین مکانیزمی دارند که می تواند این قفل را برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان آزاد کند. B3 - این چکمه های سنگنوردی کاملاً سفت و سخت برای کوهنوردی زمستانی در سطح بالا و کوهنوردی فنی مخلوط و یخ طراحی شده اند. دستگاه‌های خمیر خود ترمز شونده به سبک دیافراگم شبیه به دستگاه‌های دارای دیافراگم هستند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه کوهنوردی کلیک کنید
از آنجایی که تحت بارگیری قفل می شوند، برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان موثر نیستند.

با این حال، هنگام استفاده از دستگاه قلای خود ترمز، همچنان باید دست ترمز خود را روی طناب نگه دارید. تبرهای یخ را می‌توان به طور کلی از فروشگاه‌های ورزشی در فضای باز اجاره کرد، اگرچه برخی راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه‌شان لحاظ کنند، آن‌ها را ارائه می‌کنند. کیت اصلی نجات شکاف شامل یک قرقره سبک وزن، کارابین های قفل کننده و غیر قفل، طناب نایلونی، قلاب های دوخته شده، لنگرهای برفی و/یا یخ و تبرهای یخ است.

آنها معمولاً برای بالا رفتن از صخره ها یا سطوح یخی مورد نیاز هستند. اکثر کوهنوردان ترکیبی از ژاکت ها را برای محافظت از آنها در شرایط متغیر انتخاب می کنند - یک ژاکت بیرونی با یک لایه میانی عایق. لایه بیرونی را به عنوان پوست خود در نظر بگیرید که از شما در برابر عواملی مانند باران و برف محافظت می کند و شما را خشک نگه می دارد. لایه میانی عایق بیشتر شبیه چربی بدن شما است و نقش اصلی آن نگه داشتن در گرما است تا از خشم سرما متحمل نشوید.

در کنار تجهیزات فنی و لباس، چند مورد مهم دیگر وجود دارد که باید همراه داشته باشید تا یک سفر کوهنوردی موفق را تضمین کنید. طناب پویا برای کوهنوردی بهترین است زیرا کشسانی بیشتری دارد که در صورت لغزش یا سقوط کمک می کند. کوهنوردان معمولاً می خواهند حدود 60 متر طناب با قطر بین 8 تا 10 میلی متر بیاورند. کرامپون ها وسایل کششی هستند که معمولا به قسمت پایین چکمه های کوهنوردی متصل می شوند.

محورهای T-rated یا Technical Axes برای کوهنوردی و صعود با شفت و پیک بسیار قوی‌تر طراحی شده‌اند. کرامپون ها میخ های فلزی هستند که آنها را روی چکمه های خود می بندید. ابزار یخ نوعی تبر یخی تخصصی است که برای یخ نوردی فنی استفاده می شود.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

هنگام صعود در برف یا یخ، به لنگرهایی برای راپلینگ و عقب انداختن نیاز خواهید داشت. قرار دادن لنگرها در برف و یخ بسیار چالش برانگیزتر از قرار دادن آنها در سنگ است. استحکام لنگرهای برف و یخ تا حد زیادی به قدرت برف و یخ بستگی دارد. یافتن شرایط مناسب برف و یخ به اندازه قرارگیری مناسب لنگرها بسیار مهم است. برای کوهنوردی، چکمه هایی با کفه وسطی سفت تر و برای پشتیبانی بیشتر ضروری است. بیشتر چکمه های کوهنوردی دارای غشایی ضد آب برای خشک نگه داشتن پاها، بالشتک زیر پا برای جذب ضربه و عایق برای گرم نگه داشتن شما در شرایط زمستانی هستند.

تبر فنی

یک تاقچه پاشنه وجود خواهد داشت که امکان نصب کرامپون C2 یا C3 را برای ایمن ترین تناسب و عملکرد همه کاره فراهم می کند. یک بند به شما امکان می دهد برای عقب نشینی و بالا رفتن به یک طناب ببندید. در گذشته طناب های کوهنوردی مستقیماً روی بدن کوهنورد بسته می شد. همانطور که می توانید تصور کنید، این بسیار ناراحت کننده بود و حتی می تواند باعث صدمات جدی در هنگام سقوط شود.

کارابین ها


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت اصغری شاپ بازدید نمایید
این به محافظت از سر شما در برابر افتادن یا افتادن اجسام از بالا کمک می کند. هر نوع سفر کوهنوردی که نیاز به طناب زدن یا صخره نوردی دارد، نیاز به استفاده از کارابین دارد. این ها را می توان به طور کلی در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد و برای اهداف دیگر نیز مفید است. به یاد داشته باشید که همیشه با راهنمای کوهستانی معتبر خود بررسی کنید که دقیقاً چه چیزی را در سفر باید همراه داشته باشید. برخی از راهنماها برخی از تجهیزات فنی را ارائه می دهند یا می دانند که در آن نزدیکی می توانید آن را اجاره کنید. B2 - برای کوهنوردی زمستانی سفت‌تر و سفت‌تر هستند، اینها برای تپه‌نوردان معمولی زمستانی مناسب‌تر هستند و روزهای طولانی را در شرایط برفی پشت سر می‌گذارند.

در حالی که کرامپون برای برف و یخ سخت استفاده می شود، کفش برفی برای راه رفتن روی برف نرم استفاده می شود. کفش‌های برفی نیز دارای میخ‌های فلزی برای افزایش کشش در برف سخت هستند. ابزارهای یخ، محورهای یخی هستند که کوتاهتر از 60 سانتی متر هستند. هر چیزی بیشتر از 70 سانتی متر برای یخ نوردی فنی مفید نخواهد بود. زمانی که هیچ لنگر ثابتی در محل وجود نداشته باشد، کوهنوردان از لنگرهای متحرک استفاده می کنند.

در کنار تجهیزات فنی و لباس، چند مورد مهم دیگر وجود دارد که باید همراه داشته باشید تا یک سفر کوهنوردی موفق را تضمین کنید. طناب پویا برای کوهنوردی بهترین است زیرا کشسانی بیشتری دارد که در صورت لغزش یا سقوط کمک می کند. کوهنوردان معمولاً می خواهند حدود 60 متر طناب با قطر بین 8 تا 10 میلی متر بیاورند. کرامپون ها وسایل کششی هستند که معمولا به قسمت پایین چکمه های کوهنوردی متصل می شوند.

ژاکت بیرونی شما به طور بالقوه مهمترین قطعه کیتی است که روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد زیرا این لایه محافظ شما در برابر عناصر خواهد بود. این شما را راحت نگه می دارد در حالی که باران، برف و باد را دور نگه می دارد. هنگام کوهنوردی، پارچه باکیفیت اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. باید بسیار ضد آب، تنفس و بادوام باشد، بدون اینکه خیلی سنگین باشد. به دنبال یک ژاکت با درجه ضد آب 20000 میلی متر یا بالاتر برای محافظت در طول روز در آب و هوای شدید باشید. پارچه GORE-TEX Pro که توسط بسیاری از برندها استفاده می شود، نمونه ای از پارچه هایی است که ترکیبی عالی از دوام و عملکرد را ارائه می دهد.

این برای محیط زیست نیز بهتر است زیرا به صخره ها و کوه ها آسیب نمی رساند. اینها کوهنورد و لایه بردار را به صخره متصل می کنند و به جلوگیری از سقوط کمک می کنند. شما تقریباً برای همه چیز از کارابین استفاده می کنید - چسباندن، راپل زدن، بستن به لنگرهای ایمنی و محکم کردن طناب ها به نقاط حفاظتی. کفش های کوهنوردی را نباید با کفش های پیاده روی اشتباه گرفت، کفش های کوهنوردی بلندتر، ضخیم تر و سفت تر هستند و به طور خاص برای مانور در زمین های شیب دار طراحی شده اند. کلاه ایمنی یک قطعه ضروری از کیت ایمنی برای هر سفر کوهنوردی است.

این محورها طیف گسترده ای از کوهنوردی را که بین پیاده روی برفی و صعود فنی کامل قرار دارد را پوشش می دهد. مناسب برای کوهنوردی زمستانی اسکاتلند تا درجه II یا III یا مسیرهای آلپ تا حدود درجه AD. تبر یخ ابزاری چند منظوره است که در اکثر سفرهای کوهنوردی که در آن باید از آبشار یخ بالا رفت یا از یخچال های طبیعی عبور کرد استفاده می شود.

آنها همچنین مکانیزمی دارند که می تواند این قفل را برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان آزاد کند. B3 - این چکمه های سنگنوردی کاملاً سفت و سخت برای کوهنوردی زمستانی در سطح بالا و کوهنوردی فنی مخلوط و یخ طراحی شده اند. دستگاه‌های خمیر خود ترمز شونده به سبک دیافراگم شبیه به دستگاه‌های دارای دیافراگم هستند. از آنجایی که تحت بارگیری قفل می شوند، برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان موثر نیستند.

وقتی در مورد کوهنوردی یاد می گرفتم، کمی غرق همه ابزار و وسایل شده بودم. چند نوع بود؟ آنها چگونه به نظر می رسند؟ ای کاش راه آسانی وجود داشت که بتوانم درباره آنها یاد بگیرم. هنگام پیاده روی در یک یخچال طبیعی یا میدان یخی، از تبرهای یخی ممکن است به سادگی به عنوان یک قطب راهپیمایی استفاده شود و به شما کمک کند تعادل خود را روی یخ حفظ کنید. در آبشارهای یخی یا یخچال های طبیعی شیب دار، آنها به عنوان راهی برای حفظ خود در برابر یخ و بالا کشیدن خود به سمت بالا عمل می کنند. دستگاه‌های Belay معمولاً از فلز ساخته می‌شوند و اجازه می‌دهند حداقل تلاش برای تغذیه مقادیر مناسب طناب برای کوهنوردان مورد استفاده قرار گیرد.

محورهای پیاده روی محور مستقیم انتخاب خوبی برای چمدان‌های مونرو زمستانی، پیاده‌روی در ولز یا لیک دیسترکت، عبور از یخچال‌های طبیعی آلپاین و صعودهای غیرفنی برفی هستند. B1 - چکمه‌های B1 محکم‌تر از چکمه‌های پیاده‌روی سطح پایین، چکمه‌های پیاده‌روی چهار فصلی هستند که برای پیاده‌روی زمستانی سبک وزن ایده‌آل هستند. آنها با کرامپون های بند C1 و ترکیبات بوت/کرمپون B1/C1 ترکیب می شوند که برای بسیاری از پیاده روی های زمستانی در بریتانیا و برف ریزان ملایم مناسب هستند. یک دستگاه قلاب با افزودن اصطکاک به طناب کوهنوردی شما به عنوان یک ترمز عمل می کند.

طناب ها را می توان در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد، اگرچه اکثر راهنماها طناب را برای استفاده در سفر ارائه می دهند. برای مبارزه با شرایط سخت تری که ممکن است در زمستان در کوهستان با آن مواجه شوید، یک سیستم لباس انعطاف پذیر ضروری است – و انتخاب ژاکت شما کلید گرم، راحت و خشک ماندن است. محورهای درجه‌بندی B یا پایه برای راه رفتن طراحی شده‌اند، اما به اندازه‌ای قوی هستند که در صورت نیاز می‌توانید روی آن‌ها حرکت کنید.

می توانید کفش های کوهنوردی را از اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کنید. سر شما در برابر خطر لیز خوردن و افتادن یا ضربه خوردن در اثر ریزش زباله هایی مانند سنگ، یخ یا برف آسیب پذیر است. کلاه ایمنی می تواند تاثیر برخورد را مدیریت کند و مانع از آسیب اشیای تیز به جمجمه شود. بیشتر کلاه‌های کوهنوردی دارای یک پوسته محکم و سخت با پوشش داخلی فوم هستند. دستگاه های مهار فنری دارای یک بادامک داخلی هستند که در هنگام سقوط روی طناب کوهنوردی قفل می شود.

آنها عموماً با آلیاژ فولاد ساخته می شوند و دارای میخ هایی در پایین هستند که به کاربر کمک می کند از سقوط های یخ بالا برود و کشش را روی یخچال ها حفظ کند. در حالی که هنگام حرکت در یک سفر کوهنوردی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت - مانند تناسب اندام، زمان سال و مهارت فنی - همیشه همراه داشتن تجهیزات صحیح ضروری است. علاوه بر لباس ها و تجهیزات اصلی شما، در اینجا 12 مورد ضروری دیگر برای کوهنوردی زمستانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تعادل بین ایمن بودن و اضافه بار را ایجاد کنید.

چه در شرایط زمستانی راه بروید و چه در حال بالا رفتن از برف و یخ، تبر یخ ابزاری ضروری برای هر کوهنورد زمستانی است. در صورت لیز خوردن یا کمک به بالا رفتن از دیوار عمودی، می توان از تبرها برای جلوگیری از سقوط استفاده کرد. به عنوان یک قاعده کلی، محورهای کوتاهتر برای کوهنوردی و تبرهای بلندتر برای پیاده روی بهتر هستند. برای بسیاری از ماجراجویی های زمستانی، می توانید از تبر خود برای هر دو استفاده کنید. شکل دسته و بخش سر تبر یخی سرنخ بهتری برای استفاده مورد نظر از آن است.

به عنوان یک راهنمای کلی، یک کوهنورد قد بلندتر به یک تبر یخ بلندتر نیاز دارد. و هر چه زمین شیب دارتر باشد، تبر یخی شما باید کوتاه تر باشد. دستگاه‌های ته دیافراگم، روزنه‌ای برای عبور یک حلقه طناب ایجاد می‌کنند.

با این حال، هنگام استفاده از دستگاه قلای خود ترمز، همچنان باید دست ترمز خود را روی طناب نگه دارید. تبرهای یخ را می‌توان به طور کلی از فروشگاه‌های ورزشی در فضای باز اجاره کرد، اگرچه برخی راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه‌شان لحاظ کنند، آن‌ها را ارائه می‌کنند. کیت اصلی نجات شکاف شامل یک قرقره سبک وزن، کارابین های قفل کننده و غیر قفل، طناب نایلونی، قلاب های دوخته شده، لنگرهای برفی و/یا یخ و تبرهای یخ است.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه کوهنوردی کلیک کنید
C2 - مناسب برای اسکرامبل های فنی زمستانی، کوهنوردی زمستانی و آلپینیسم.

این حلقه توسط یک کارابین قفل کننده بسته می شود که سپس به مهار محکم می شود. طناب های استاتیک برای حمل تجهیزات و یا انجام عملیات نجات استفاده می شود. شما نمی خواهید طناب ها در هنگام حمل وسایل یا کوهنوردان مجروح کشیده شوند.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2955
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

برای مشاهده جدول قیمت خدمات اضافی می توانید اینجا را کلیک کنید. از سوی دیگر، آهسته حرکت کنید و بارهای بسیار سنگین تری را حمل کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه لوازم کوهنوردی کلیک کنید
، کوهنوردی به طور منحصر به فردی مناسب است تا یک سرگرمی مادام العمر باشد تا یک تجربه یک بار. بیس جامپینگ و غواصی در صخره ممکن است چند بار اول سرگرم کننده باشد، اما هر بار یک فعالیت یکسان است.

کوهنوردی


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت زیگوکمپ بازدید نمایید
در مقابل، با کوهنوردی، هر کوهی یک تجربه جدید است، چه برسد به احساس موفقیت از فتح هر کوه جدید. کوهنوردی که به عنوان کوه نوردی شناخته می شود، یک ورزش بسیار محبوب در فضای باز است. هزاران کوه در جهان وجود دارد که همگی با زمین منحصر به فرد خود، چالش ها و هیجانات خاص خود را دارند. این بسیار به کوه و مسیر بستگی دارد، اما معمولاً بهار، اوایل پاییز و تابستان زمان خوبی است. خوب است به خاطر داشته باشید که هنگام برنامه ریزی تاریخ، مسیر شما ممکن است روزها و هفته ها باشد. کوهنوردی برای مدت طولانی، اگر نه دقیقاً یک سرگرمی، یک تمرین رایج بوده است.

بهترین مسیرهای کوهنوردی در جهان

کوهنوردی زمستانی یک فعالیت دشوارتر، پرمخاطره تر و بسیار سودمندتر است. اکثر مردم در تابستان کوهنوردی را انتخاب می کنند، بنابراین مسیرها در زمستان شلوغ کمتری دارند. دشواری اضافه شده همچنین باعث افزایش تصاعدی رضایت و حس موفقیت حاصل از یک صعود پیروزمندانه می شود. مزیت دیگر این است که می توانید کوهی را انتخاب کنید که در آن می توانید یک تعطیلات اسکی برای یک تعطیلات کامل زمستانی داشته باشید. مطابق با شرایط تعیین شده در سیاست حفظ حریم خصوصی Pegasus. اگر قصد دارید با تجهیزات خود سفر کنید، ممکن است هزینه های اضافی نیز وجود داشته باشد.

مردم از اوایل سال 1336 به عنوان یک سرگرمی از کوه ها بالا می روند. صعود سر آلفرد ویلز به وترهورن سوئیس در سال 1865 به عنوان تولد کوهنوردی به عنوان یک ورزش در نظر گرفته می شود. سبک می شوند و سریع حرکت می کنند و به سرعت به سمت اوج فشار می آورند. این امکان وجود دارد زیرا کوه‌های با اندازه متوسط، مانند کوه‌های آلپ یا کوه‌های راکی، می‌توانند نسبتاً سریع‌تر بزرگ شوند.

لنگر چیزی است که کوهنوردان برای محکم کردن طناب در برابر سنگ، یخ یا برف استفاده می کنند. ما در سیستم‌های فروش بلیط و چک‌این آنلاین با مشکلاتی مواجه هستیم. اگر هنگام چک‌این آنلاین مشکلی داشتید، لطفاً ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید. گره ها برای کوهنوردی بسیار مهم هستند و برخی از محبوب ترین آنها فیگور هشت، پروانه آلپاین، بولین و زپلین خم هستند. پرواز به ژنو، که از آنجا می توانید به راحتی به Matterhorn بروید. توده ای از سنگ یا چوب که برای مشخص کردن یک مسیر خاص استفاده می شود.

در زیر می توانید تمام اطلاعات ضروری در مورد کوهنوردی، ریشه های آن، نحوه انجام آن را با شرایط اولیه و ابزار مورد نیاز خود بیابید. بهترین مکان‌ها برای کوهنوردی در ترکیه و سراسر جهان برای روح‌های ماجراجو نیز گنجانده شده است.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

با این حال، در حالی که می‌توانید از انواع کرامپون‌ها با کفش‌های پیاده‌روی استفاده کنید، اینها انواع کرامپون‌هایی نیستند که برای یخ نوردی یا کوهنوردی نیاز دارید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دستکش کوهنوردی کلیک کنید
پوتین های کوهنوردی و کوهنوردی در حالی که تفاوت های خود را دارند، از برخی جهات شبیه به هم هستند. چکمه های کوهنوردی و کوهنوردی هر دو نوع کفشی هستند که برای محافظت از پاهای شما در هنگام حضور در کوه طراحی شده اند.

برخلاف چکمه‌های پیاده‌روی، آن‌ها بسیار سفت هستند و اغلب حاوی یک "ساقه" فلزی یا پلاستیکی در زیر پا هستند تا کفی سفت و محکم را فراهم کنند، که برای بالا رفتن از برف و یخ تند ترجیح داده می‌شود. چکمه‌های کوهنوردی تقریباً همیشه از مچ پا امتداد می‌یابند و در حین سفر بر روی زمین‌های پیچیده در ارتفاعات، از پاهای شما پشتیبانی زیادی می‌کنند. ما تورهای پیاده روی عالی در ایسلند را ارائه می دهیم و به اندازه کافی خوش شانس هستیم که از مهمانانی از سراسر جهان استقبال می کنیم تا این سفرها را با ما تجربه کنند.

هر بار که کوهنوردان توقف می کنند، در محل اقامت متفاوتی می مانند. این هتل، اقامتگاه، چادر کوهستانی یا نوع دیگری از اقامتگاه بسته به مسیر پیاده روی و شرایط آب و هوایی. آنها هم برای سفر در مسیر و هم برای سفرهای خارج از مسیر خوب هستند، اما برای کوهنوردی یا سفر بر فراز یخچال های طبیعی مناسب نیستند. کوهنوردی که کوه نوردی نیز نامیده می شود، ورزش دستیابی یا تلاش برای دستیابی به نقاط مرتفع در مناطق کوهستانی، عمدتاً برای لذت بردن از صعود. برای افراد آموزش ندیده، کوهنوردی یک تفریح ​​خطرناک است. به عبارت دیگر، کوهنوردی ورزشی گسترده‌تر از صخره‌نوردی است، زیرا معمولاً شامل فعالیت‌ها و مهارت‌های مختلف می‌شود، در حالی که صخره‌نوردی فعالیت خاص خود را دارد.

برخی از پیاده‌روی‌ها می‌توانند چالش‌برانگیز باشند و برای روزها از جمله کمپینگ طول بکشند، اما برخی دیگر می‌توانند یک پیاده‌روی روزانه طولانی با سرعت ثابت باشند. با این حال، کوه نوردی یک ورزش چالش برانگیز است که در آن افراد برای رسیدن به قله از شیب های سنگی شیب دار بالا می روند. برای کوهنوردی تجهیزات خاصی مانند تبر یخی و طناب بسته به زمین مورد نیاز است. شما از لحاظ فیزیکی با استفاده از هر دو دست و پای خود روی صخره ها یا یخ و برف صعود می کنید تا به قله برسید.

اگر زمان بیشتری دارید، می توانید به مسافت های طولانی تری نگاه کنید. یکی دیگر از تفاوت های پیاده روی و پیاده روی، نوع زمینی است که در این دسته بندی ها قرار می گیرد. کوهنوردان اغلب از مسیرهای پیاده‌روی مشخص شده استفاده می‌کنند و از میان کوه‌ها، جنگل‌ها، تپه‌ها یا سایر محیط‌های طبیعی که مردم می‌خواهند کاوش کنند می‌گذرند.

هر دوی آنها به سطح آمادگی جسمانی خاصی نیاز دارند که بر قدرت بدنی تأثیر می گذارد - به ویژه عضلات مرکزی، سطح مهارت و استحکام روانی. برای ارائه کوتاه‌ترین و ساده‌ترین پاسخ، کوهنوردی یک ورزش کل‌نگر است که عمدتاً حول محور صعود به قله‌های صعب العبور، با استفاده از مهارت‌های مختلف مانند صخره‌نوردی، اسکی یا یخ‌نوردی متمرکز است. همانطور که می دانید اگر مقاله ما را در مورد پیاده روی در مقابل کوهنوردی خوانده باشید، پیاده روی به عنوان پیاده روی طولانی در سراسر کشور تعریف می شود.

ماجراهای بسیار بهتر به نظر می‌رسد مهم است تاکید کنید که نباید تجهیزات خود را بر این اساس قرار دهید که آیا ماجراجویی شما به عنوان سفر یا پیاده‌گردی شناخته می‌شود یا خیر. پیاده‌روی و کوهنوردی فعالیت‌های پرنشاطی هستند که نیاز به حضور مداوم در زمین‌های مختلف دارد. چکمه های کوهنوردی با کفش های کوهنوردی کاملاً متفاوت است و در هنگام رفتن به کوهنوردی نباید از آن استفاده کرد.

در دسترس ترین نشست ها

مورد دوم مخصوص کوهنوردان واقعی است، مانند مسیرهای زمینی که نیاز به طناب زدن گاه به گاه دارند. کوهنوردی که با نام آلپینیسم نیز شناخته می شود، ورزشی است که شامل بالا رفتن از بلندترین نقطه کوه ها برای لذت بردن است. کوهنوردی شامل فعالیت هایی مانند صخره نوردی، یخ نوردی و اسکی – اساساً هر آنچه که زمین نیاز دارد – برای رسیدن به قله است. طبیعتاً کوهنوردی ماجراجویانه است و خطراتی را به همراه دارد و نیاز به تخصص فنی دارد. اساساً، کفش‌های کوهنوردی برای سفر در ارتفاعات پایین‌تر در کوه‌ها هستند که شامل یخچال‌های طبیعی، یخ و برف زیاد نیست، در حالی که کفش‌های کوهنوردی برای صعود فنی در کوه‌های آلپ بهترین هستند. اگر به سنگنوردی فنی یا کوهنوردی آلپایین علاقه دارید، دوره های آموزشی پیشنهاد می شود.

یکی از چالش برانگیزترین و در عین حال مفیدترین پیاده روی در ایسلند، رسیدن به قله Hvannadalshnúkur است. صعود به مرتفع ترین قله ایسلند منظره خیره کننده ای از ایسلند را به شما می دهد که کمتر کسی تا به حال آن را دیده است. در کوهنوردی، قبل از شروع به تمرینات بدنی و فنی زیادی نیاز است. شما به تجهیزات بیشتری نسبت به کوهنوردی و ایده مناسب در مورد نحوه استفاده از آن نیاز دارید. شما باید نکات ایمنی در مورد مشکلات مختلفی را که ممکن است پیش بیاید، زنده ماندن در طوفان های برفی روی یخچال های طبیعی بدانید. بسته به اینکه کدام قله را کاوش خواهید کرد، ممکن است بین پنج روز تا دو ماه یا بیشتر باشد.

کوهنوردی مجموعه ای از فعالیت ها را شامل می شود که شامل صعود از کوه ها می شود، از جمله صعود فنی و غیر فنی، صخره نوردی، بولدرینگ و پیاده روی. کوهنوردی آلپاین به کوهنوردی در آب و هوای آلپ اشاره دارد و شامل یک جزء فنی قابل توجه است. چکمه های کوهنوردی با کفش و پوتین کوهنوردی کاملا متفاوت است.

چهره در حال تغییر اورست


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کبود اسپرت بازدید نمایید
برای پیاده روی، تنها چیزی که واقعا نیاز دارید یک جفت چکمه، یک کوله پشتی و مقداری غذا و آب است. پیاده‌روی‌های فنی بیشتر به تجهیزات بیشتری نیاز دارد، اما شما می‌توانید با این کار کنار بیایید. در آن، اشکال مختلف پیاده‌روی وجود دارد - کوهنوردی، پیک‌باگ و غیره - اما این نکته اصلی فعالیت است. در مقابل، کوهنوردی، هنر صعود به کوه های دشوار فنی است. اگرچه اساس این دو فعالیت مشابه است و همپوشانی زیادی با یکدیگر دارند، کوهنوردی بسیار دشوارتر و پرخطرتر است. آیا می توانید از کرامپون با کفش های کوهنوردی استفاده کنید؟ این روزها انواع مختلفی از کرامپون ها وجود دارد که برخی از آنها برای استفاده در کفش های پیاده روی معمولی طراحی شده اند.

در یک روز فرد به نقطه مقصد می رسد و سپس برمی گردد، در حالی که در یک سفر چند روزه فرد قبل از ادامه مسیر در مکان هایی در وسط اردو می زند. این ساده ترین اصطلاح برای تعیین این است، زیرا کوهنوردی به طور کلی به مهارت های فنی صعود و نجات خود و همچنین تجهیزات تخصصی نیاز دارد. کلیمانجارو در واقع یک کوه است اما نیازی به طناب، تبر یخ یا کرامپون ندارد. در مقایسه با هفت قله دیگر - بلندترین قله ها در هر یک از هفت قاره، از نظر فنی آسان در نظر گرفته می شود. با تطمیع مناسب و عرضه خوب جعبه های آبمیوه، یک کودک واقعا می تواند به بالای کلیمانجارو یا کوه کوسیوسکو استرالیا برسد، اما به سادگی به قله دنالی نمی رود.

شما می توانید مهارت های کوهنوردی مانند گره زدن، خودبازداشتن با تبر یخ، سفر در یخچال، و نجات شکاف و غیره را به دست آورید. تجهیزات لازم برای پیاده‌روی و پیاده‌روی از نظر منطقی نمی‌توانند یکسان باشند. در پیاده روی فقط به اصول اولیه نیاز خواهید داشت - کفش یا چکمه خوب.

پیاده روی یک فعالیت در فضای باز از پیاده روی در محیط های طبیعی زیبا در مسیرهای از پیش تعیین شده به نام مسیرهای پیاده روی است. این ممکن است واضح ترین تفاوت بین کوهنوردی و کوله گردی باشد، بنابراین ابتدا و به طور خلاصه به آن می پردازیم. کوهنوردی به تجهیزات فنی بسیار بیشتری نسبت به سفرهای کوله پشتی نیاز دارد - از تبر یخ و کرامپون گرفته تا طناب و کلاه ایمنی.

به علاوه، بسیاری از مدل ها شباهت های زیبایی دارند، بنابراین به راحتی می توان آنها را گیج کرد. با این حال، این تقریباً جایی است که شباهت های آنها به پایان می رسد. کوهنوردی با سایر ورزش‌های فضای باز متفاوت است زیرا طبیعت به تنهایی زمینه عمل و تقریباً همه چالش‌ها را برای شرکت‌کننده فراهم می‌کند.

تجهیزات ویژه، مهارت های فنی و آموزش برای این ورزش مورد نیاز است. در حالی که هیچ یک از این مسیرها بیش از حد فنی نیستند و می توانند در 2 تا 3 روز انجام شوند، صعود مون بلان یک چالش در سطح متوسط ​​است. صعود شیب دار است و نیاز به برف و صخره نوردی ترکیبی دارد.

کوهنوردی معمولاً یک سفر طولانی است که می تواند چندین روز در یک زمان، یک ماه یا حتی بیشتر را طی کند. ما پیاده‌روی را به عنوان سفری می‌بینیم که در آن مسیرها یا جاده‌های ساخت بشر را دنبال می‌کنیم. با این حال، اینجا در ایسلند، ما گاهی این مسیرها را از طریق زمین های ناهموار و چشم اندازهای چالش برانگیز دنبال می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

برای ساختن مهارهای اضطراری و برای نجات خود، بنابراین ارزش یک یا دو مورد را دارد. نوعی سرپناه اضطراری در برابر باران و باد همراه داشته باشید، مانند یک چادر پلاستیکی یا یک کیسه زباله پلاستیکی. گونی های بیوی یکبار مصرف ساخته شده از پلی اتیلن منعکس کننده حرارت، گزینه ای عالی با وزن کمتر از 4 اونس هستند. "پتوهای فضای اضطراری" اگرچه ارزان و سبک وزن هستند، اما برای جلوگیری از باد، باران یا برف در حالی که گرمای بدن را حفظ می کنند، کافی نیستند. یک چادر تنها در صورتی می تواند به عنوان پناهگاه اضافی مورد استفاده قرار گیرد که همیشه در کنار مهمان بماند. یک پد خواب عایق برای کاهش اتلاف گرما هنگام نشستن یا دراز کشیدن روی برف یا زمین مرطوب همراه داشته باشید.

ابزارهای تصفیه آب

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد 12 مورد ضروری برای کوهنوردی زمستانی و این توصیه دوستان ما در BMC را بررسی کنید تا ماجراجویی زمستانی بعدی خود را به یک ماجراجویی به یاد ماندنی تبدیل کنید. چه در شرایط زمستانی راه بروید و چه در حال بالا رفتن از برف و یخ، تبر یخ ابزاری ضروری برای هر کوهنورد زمستانی است. در صورت لیز خوردن یا کمک به بالا رفتن از دیوار عمودی، می توان از تبرها برای جلوگیری از سقوط استفاده کرد. به عنوان یک قاعده کلی، محورهای کوتاهتر برای کوهنوردی و تبرهای بلندتر برای پیاده روی بهتر هستند.

دستگاه قلاب چیزی است که طناب هنگام بالا رفتن از آن عبور می کند. این اصطکاک ایجاد می کند و به "گرفتن" یک کوهنورد در هنگام سقوط کمک می کند. باز هم بسته به مسیری که طی می کنید، یک جفت کرامپون کوهنوردی فولادی 12 نقطه ای با درجه C2 کافی است.

برای برف شل، کرامپون کمتر مناسب است و کفش های برفی یا اسکی ممکن است ترجیح داده شوند. استفاده از تکنیک های مختلف از اسکی آلپاین تا بالا و پایین رفتن از کوه به خودی خود نوعی ورزش است که به آن کوهنوردی اسکی می گویند. EMS برای تمام کوهنوردان کفش های صخره ای، مهار، کلاه ایمنی، کیسه های گچی و تجهیزات کوهنوردی برای روز بدون پرداخت هزینه اضافی فراهم می کند. به یک چادر Trango بسیار سنگین Mountain Hardwear یا یک کیسه -20 درجه برای Baker نیاز ندارید.

با این سبک، کوهنوردان مقادیر زیادی تجهیزات و وسایل را به سمت بالا و پایین کوه حمل می کنند و به آرامی پیشرفت می کنند. اگر قله بسیار مرتفع یا دور از تمدن باشد، صعود به سبک اکسپدیشن ترجیح داده می شود. کوهنوردانی که از این سبک استفاده می کنند معمولا، اما نه همیشه، بخشی از یک تیم بزرگ از کوهنوردان و کارکنان پشتیبانی هستند.

همراه با استفاده صحیح از تسمه، کارابین، دستگاه نگهدارنده، کشش سریع و بادامک، در صورت لیز خوردن یا افتادن از روی سنگ، طناب های کوهنوردی جان شما را نجات خواهند داد. برای سفرهای کوتاه‌تر، عرضه یک روزه غذای اضافی یک انبار معقول اضطراری است در صورتی که هوای نامناسب، ناوبری معیوب، آسیب دیدگی یا دلایل دیگر باعث تاخیر در یک مهمانی کوهنوردی شود. یک سفر یا سفر طولانی ممکن است نیاز بیشتری داشته باشد، و در یک سفر سرد به یاد داشته باشید که غذا مساوی است با گرما.

بسته به اینکه چند بار فکر می کنید به آنها نیاز دارید، می توانید کرامپون اجاره کنید. کیسه خواب های پایین بهترین نسبت گرما به وزن را دارند، به راحتی فشرده می شوند و بسته بندی های کوچکی دارند. آنها خیس شدن را دوست ندارند، بنابراین حتما یک کیسه فشرده سازی ضد آب همراه داشته باشید.

یک جفت چکمه کوهنوردی خوب ضروری است زیرا نه تنها از پاهای شما در برابر عوامل خشن محافظت می کند، بلکه سکویی برای سوار کردن کفش های برفی و کرامپون برای شما فراهم می کند. چکمه های کوهنوردی از مواد مختلفی تولید می شوند و چکمه های دوتایی ایده آل هستند زیرا لایه های عایق قابل جابجایی را ارائه می دهند. کلاه کوهنوردی که از شما در برابر هرگونه ریزش سنگ یا یخ محافظت کند ضروری است، همچنین باید از سر شما در صورت سقوط محافظت کند. یک کلاه ایمنی قابل تنظیم به شما اطمینان می دهد که بهترین تناسب را دارید و می توانید یک کلاه گرم یا کلاه را در زیر آن قرار دهید. همچنین باید به راحتی زیر کاپوت ژاکت ضد آب شما قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که می توانید به طور کامل از خود در برابر عوامل محافظت کنید.

-ها اینها عموماً برای سفرهای فصل بعدی بهمن گولچ و سفرهای Clear Creek یا North Side کافی هستند، جایی که تنها بخش نسبتاً کوچک‌تری از سفر در برف صرف می‌شود و اکثر مناطق پیاده‌روی و بیس کمپ خشک است. کوهنوردی تابستانی کوهستانی در آبشارهای سیرا یا شمالی یکی دیگر از کاربردهای خوب خواهد بود. اصطلاح "لباس اضافی" به لایه های اضافی اشاره دارد که برای زنده ماندن در ساعات طولانی و غیرفعال یک بیواک برنامه ریزی نشده مورد نیاز است. بسیاری از این انتخاب‌های دنده مربوط به کاهش وزن همراه با فهمیدن اینکه چه چیزی برای شما کار می‌کند است. گاهی اوقات شما همان چیزی را دارید که نمی توانید بدون آن زندگی کنید - خواه قهوه صبح یا کیسه خواب گرم شما.

فقط مطمئن شوید که تعداد زیادی از این موارد "راحتی" را ندارید و بسته خود را تا آنجا که ممکن است کوتاه کنید. هر چه کوله‌تان سبک‌تر باشد، زندگی‌تان در کوه‌ها راحت‌تر خواهد بود. در حالت ایده‌آل، اینها باید چکمه‌های چرمی راحت با کفی نیمه سفت باشند.

5 کوه برتر نپال برای صعود

این امر باعث می‌شود که اگر کل تیم از پای خود خارج شوند، ایمنی را تضمین می‌کند که همچنین سرعت بیشتری را نسبت به روش سنتی عقب انداختن یک کوهنورد در یک زمان ممکن می‌سازد. این تکنیک به عنوان کوهنوردی هم‌زمان یا مهار دویدن شناخته می‌شود و گاهی اوقات روی یخ نیز استفاده می‌شود، اما خطر افتادن یخ‌های جابجا شده مکرر روی اعضای تیم پایین، مفید بودن آن را روی یخ محدود می‌کند. در این مورد، گاهی اوقات به دلیل خطر سقوط یخ، شیب زیاد یا عوامل دیگر این امر ضروری است. در طول سفرهایمان سعی خواهیم کرد زمان زیادی را در کوهستان بگذرانیم. برای اینکه زمان خود را در آنجا به حداکثر برسانیم، همه باید در حالی که وسایل مورد نیاز خود را حمل می‌کنند، تا حد امکان راحت تر سفر کنند.

صعودهای سبک آلپاین در طول تاریخ بر روی قله های ارتفاعی شدید نیز انجام شده است، البته با حجم کمتر به صعودهای سبک اکسپدیشن. کوهنوردان معمولاً بارهای خود را بین کمپ ها بدون عقب نشینی و در یک حرکت فشار به سمت قله حمل می کنند. اگر قله از کمپ اصلی یا مسیر راه طی یک روز قابل دسترسی باشد، کوهنوردان به سبک آلپاین به هیچ وجه کمپ خود را تغییر نمی دهند و فقط کوچکترین بار را تا قله حمل می کنند.

مانند لایه پایه، پرزهای مختلف برای فصول یا فعالیت های مختلف در دسترس هستند. پرزهای میکرو بسیار محبوب هستند، مانند پشم های ضد باد که این مزیت را دارند که باد خنک را از بدن دور نگه می دارند. همه در یقه‌های خدمه‌ای یا زیپ‌دار موجود هستند، این یک انتخاب شخصی است، و پشم‌های زیپ دار اجازه کنترل دما بیشتری نسبت به انواع یقه‌های خدمه می‌دهند. یک لایه اضافی از لباس زیر بلند می تواند گرما را بدون اضافه کردن وزن زیاد به شما اضافه کند.

همه کوهنوردان نیازی به سرمایه گذاری روی یک جفت کفش نزدیک ندارند، اما زمانی که رفت و آمد شما به سمت صخره شامل پرش صخره یا تقلا می شود، آنها یک وسیله ارزشمند هستند. کفش‌های Approach از چند جهت با کفش‌های پیاده‌روی سبک وزن یا کفش‌های پیاده‌روی متفاوت هستند، یعنی در زیره لاستیکی سفت و چسبنده و پوشش محافظی که جعبه پنجه را احاطه کرده است. آنها همچنین اغلب با بند تا انتهای انگشت طراحی می شوند تا پای شما را محکم روی زمین های فنی محکم نگه دارد. La Sportiva's TX4 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش‌های رویکرد است که به دلیل ساختار بادوام و محافظ، راحتی در مسیر و امنیت روی سنگ تحسین شده است. چه در ورزشگاه یا بیرون از صخره های واقعی کوهنوردی کنید، بدون یک جفت کفش کوهنوردی خوب از سطح زمین دور نخواهید شد.

صخره نوردی آلپ شامل مهارت های فنی از جمله توانایی قرار دادن لنگرها در صخره برای بالا رفتن ایمن از کوه است. در برخی موارد، کوهنوردان ممکن است مجبور شوند برای رسیدن به قله از چندین زمین سنگ بالا بروند. به طور معمول، برای هر زمینی، یک مهارکننده وجود دارد که ساکن است و در صورت افتادن یک کوهنورد برای گرفتن یک تنش روی طناب ایجاد می‌کند و کوهنوردی که از صخره بالا می‌رود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کوهشید بازدید نمایید
اولین کوهنورد به نام لیدر به نقطه ای روی صخره می رسد و سپس یک لنگر می سازد که کوهنوردان بعدی را ایمن می کند. لنگرها را می توان با استفاده از تسمه در اطراف یک درخت یا تخته سنگ یا با استفاده از وسایل حفاظتی مانند بادامک و آجیل ایجاد کرد.

کیسه خواب توسط کوهنوردان برای حفظ گرمای بدن هنگام استراحت در شب استفاده می شود. برای سفرهای کوهنوردی زمستانی، کوهنوردان از کیسه خواب هایی استفاده می کنند که به طور خاص برای گرم نگه داشتن مردم در دماهای سرد طراحی شده اند. لیست لباس‌ها و تجهیزات کوهنوردی زیر به شما ایده خوبی می‌دهد که چه چیزی را با خود ببرید. ما تأیید می کنیم که لیست تجهیزات کوهنوردی برای رزرو شما اعمال می شود و مواردی را که در لیست مورد نیاز نیست برای شما شناسایی می کنیم.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین کلاه یالدار آفتابی کوهنوردی کلیک کنید
بسته به نوع کوهنوردی که برای آن طراحی شده اند، کفش ها از نظر شکل، رو به پایین، سفتی، مقدار لاستیک و مواد متفاوت هستند. اکثر بولدرها دمپایی فوق تهاجمی مانند Scarpa Instinct VS را ترجیح می دهند، در حالی که معامله گران از کفشی سفت، صاف و محافظ مانند La Sportiva TC Pro سود بیشتری می برند. برای مبتدیان، Butora Endeavor بهترین انتخاب ما برای سال 2021 است، زیرا ساخت و ساز با کیفیت بالا، لاستیک بسیار چسبنده، رکود جزئی برای افزایش کارایی و به حداقل رساندن بو، بوش کنفی ارگانیک است. و برای رسیدن به صخره در وهله اول، ممکن است ارزش سرمایه گذاری روی یک جفت کفش رویکرد را داشته باشد. چه روزهای خود را با کوهنوردی در داخل خانه سپری کنید و چه در تکه های یکپارچه صد فوتی بالا می روید، دانستن آنچه نیاز دارید همیشه مفید است.

لیست تجهیزات کوهنوردی زمستانی و بهاری شبانه:

برای بسیاری از ماجراجویی های زمستانی، می توانید از تبر خود برای هر دو استفاده کنید. شکل دسته و بخش سر تبر یخی سرنخ بهتری برای استفاده مورد نظر از آن است. داشتن لباس و کفش مناسب برای مقابله با عوامل طبیعی در طول یک سفر کوهنوردی ضروری است. کوهنوردان معمولاً چندین لایه لباس می پوشند تا از هوای سرد محافظت کنند. لایه پایه معمولاً از لباس زیر بلند، یک پیراهن ضد رطوبت و جوراب های پشمی یا مصنوعی تشکیل شده است. تصمیم بگیرید که دقیقاً چه وسایلی را باید در صعود حمل کنید.

کفش‌های کوهنوردی کاملاً مناسب هستند و اندازه مناسب می‌تواند خیلی کوچک به نظر برسد، بنابراین حتماً مقاله ما را در مورد اینکه چگونه کفش‌های کوهنوردی باید مناسب باشند را بخوانید. چاقوها در کمک های اولیه، تهیه غذا، تعمیرات و کوهنوردی به قدری مفید هستند که هر یک از اعضای مهمانی باید یک چاقو را حمل کند، ترجیحاً با بند برای جلوگیری از ضرر. در یک سفر کوتاه، بسیاری از آنها یک چند ابزار کوچک و همچنین نوار چسب محکم و کمی بند ناف حمل می کنند. این فهرست برای سفرهای دورتر طولانی تر می شود، و مسافرانی که در کشور خود دارند، بسته به مصیبت هایی که قبلاً تجربه کرده اند - یا تصور می کردند - انواع تخیلی از منابع را حمل می کنند.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

تمام ژاکت های موجود در این لیست از طوفان محافظت می کنند. اما اگر در منطقه‌ای پرباران زندگی می‌کنید یا در منطقه‌ای مستعد سیل‌های حماسی هستید، ژاکت کوهنوردی سطح بالای Norrøna یک گزینه صنعتی است. منتقد ما می‌گوید: «در میانه‌ی بارانی که در رفت‌وآمد با دوچرخه در حال حرکت به سمت باد مخالف بود، استخوانم را خشک نگه داشت». با وجود شرایط بد، تمام قسمت های بدنم که کت پوشیده شده بود خشک ماند. » عنصر اصلی غشای Gore-Tex Pro است که از یک آستر بافته شده سبک وزن برای به حداقل رساندن حجم، افزایش تنفس و ارائه ضد آب قابل اعتماد استفاده می کند. بادهای شدید و باران های شدید/راننده، راه رفتن در باران را بسیار دشوار می کند.

آنها کاپشن های بارانی، کاپشن های بادی، روکش های بسته، پناهگاه ها، کرم های ضد آفتاب و پتوهای پیک نیک هستند. با این حال، اگر زیاد پیاده‌روی می‌کنید، بیش از یک بار گرفتار باران شدید می‌شوید و منطقی است که روی بهترین پانچو بارانی برای پیاده‌گردی سرمایه‌گذاری کنید. مطمئن شوید که از مواد سبک وزن ساخته شده است و از پارچه با کیفیت خوب ساخته شده است زیرا در دراز مدت بهتر می ماند. این ژاکت بارانی سبک وزن دارای فناوری تنفسی ضد آب اختصاصی The North Face است. پارچه نایلونی ripstop با DWR پردازش می شود تا به شما کمک کند در شرایط مرطوب خشک بمانید. پانچوها و کت های بارانی ساخته شده از مواد ضدآب تنفسی می توانند شما را نسبت به آنهایی که از هر نوع ماده دیگری ساخته شده اند، خشک تر نگه دارند.

ما پانچوهای ضد آب را برای همه بودجه ها، سبک های سفر، فصول و کاربردهای خاص بررسی کردیم و 14 انتخاب برتر خود را برجسته کردیم. ما همچنین یک لیست سریع از پانچوهای مورد علاقه خود را برای پیاده روی و کوله گردی جمع آوری کردیم و یک جدول مقایسه با ملزومات هر یک از مدعیان لیست خود ایجاد کردیم. اکثر پانچوهای بارانی از پارچه پلی استر یا نایلون ساخته شده اند که با سیلیکون یا پلی اورتان پوشش داده شده است.

مخصوصاً وقتی که یک پانچو و نه یک کت بارانی سنگین بپوشید. طراحی معمولی پانچو ساده، سبک و نازک است زیرا بر ایجاد تهویه خوب و محافظت کافی ضد آب متمرکز است. با این حال، به سختی در برابر سوراخ شدن سنگ ها یا شاخه های درخت مقاومت می کند.

در حالی که شما فعال هستید، عرق زیر ژاکت ضد آب یا پانچو شما شروع به جمع شدن می کند. اگر این عرق نتواند از بین برود، لباس های شما در نهایت اشباع می شوند. مواد تنفسی ضد آب با اجازه دادن به عرق از پارچه به شکل بخار آب این مشکل را حل می کنند. پانچو و کاپشن های بارانی از طیف وسیعی از مواد ساخته می شوند. چند ماده متداول عبارتند از نایلون روکش شده، پلی استر پوشش داده شده، فیبر Cuben، Gore-Tex، PVC و سایر پلاستیک ها و پارچه های پوشش داده شده.

این بدان معنی است که درزهای کمتری وجود دارد که ممکن است نشت کند. همچنین پانچوها بیشتر از کت های بارانی بدن شما را می پوشانند. این به محافظت از قسمت پایین بدن شما در برابر باران کمک می کند. وقتی پانچو می پوشید ممکن است به شلوار بارانی نیاز نداشته باشید.

در واقع، بسیار نادر است که یک پانچوی بارانی کوله‌پشتی خوب را پیدا کنید که محافظت کامل در برابر آب و هوا را با دوام، مقاومت در برابر سایش، و ویژگی‌های خوب طراحی کرده باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت هم طناب بازدید نمایید
برخلاف ژاکت های سخت، پانچوهای بارانی نمی توانند در شرایط بسیار سخت حفاظت از باد و آب مورد نیاز را فراهم کنند. این برای محافظت در برابر باران های سبک / متوسط ​​و رگبار است. و با توجه به طراحی خاص، حتی برخی از پانچوهای ارزان قیمت کوله پشتی عملکرد واقعا چشمگیری در باران های سبک تا متوسط ​​ارائه می دهند. توجه داشته باشید که عملکرد پانچوی بارانی شما می تواند به جزئیات دقیق بستگی داشته باشد. برای مثال، بین پوشیدن پانچو روی کوله پشتی و زیر آن تفاوت وجود دارد.

هنگامی که شما به پانچو نیاز ندارید

لایه بیرونی پلی اورتان برخلاف سایر پارچه های نازک تر که می توانند کمی زنگ زده باشند، احساس بسیار صاف و کششی به آن دارد. کاپوت محافظ قابل تنظیم است و پشت آن را می توان با زیپ باز کرد تا از کوله پشتی شما محافظت کند. علاوه بر این، برای صرفه جویی در فضا، می توانید پانچو را در جیب کیف کوچک خودش قرار دهید. برای ایمنی بیشتر در راه رفتن و محافظت در برابر آب و هوا، طول را می توان تنظیم کرد و بین پاها محکم کرد تا از باد در اطراف جلوگیری شود.

این ماده نقش مهمی در ضد آب بودن، دوام و هزینه ژاکت دارد. در این بخش، تفاوت بین مواد ضد آب، مواد تنفسی ضد آب و مواد مقاوم در برابر آب را توضیح خواهم داد. من همچنین کمی در مورد دافع آب بادوام صحبت خواهم کرد. پانچوها محافظت بیشتری نسبت به کت های بارانی دارند - پانچوها معمولاً از یک تکه مواد ساخته می شوند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین کوله پشتی کوهنوردی کلیک کنید
عملکرد عالی آنها بیش از قیمت بالاتر را جبران می کند. پانچوها به دلیل تهویه عالی که می توانند در مسیر، در کوه و هر جای دیگر ارائه دهند، معروف هستند. با این حال، روشی که این اتفاق می افتد با روش معمولی که لباس های تنفسی ضد آب سنتی تر این کار را انجام می دهند بسیار متفاوت است.

نظرات برای Mld Pro Poncho

کاپشن‌های بارانی تهویه چندانی ارائه نمی‌دهند- چون محکم‌تر در اطراف مچ دست، گردن و کمر قرار می‌گیرند، کت‌های بارانی اجازه عبور هوای زیادی را نمی‌دهند. رطوبت راهی برای فرار و تبخیر ندارد زیرا مواد ضد آب اجازه عبور رطوبت را نمی دهد. گاهی اوقات هنگام پوشیدن کت بارانی خیس می شوید تا زمانی که اصلاً محافظ باران نپوشیده باشید. میزان اهمیت تهویه به رطوبت، شدت باران و میزان فعالیت شما بستگی دارد. برخی از کاپشن‌های بارانی مدرن از مواد با تکنولوژی بالا ساخته شده‌اند که در عین حال ضد آب و تنفس هستند. این پارچه‌های ضدآب دارای منافذ ریز هستند که به اندازه کافی کوچک هستند تا از ورود آب مایع جلوگیری کنند، اما به اندازه‌ای بزرگ هستند که بخار آب از آن عبور کند.

در ترکیب با یک جفت شلوار بارانی یا گتر ضد آب، شما حتی در هنگام باران های سیل آسا خشک خواهید ماند – و همچنین وسایلتان! مواد پانچو دارای گواهی bluesign® و صرفه جویی در منابع و سازگار با محیط زیست تولید شده است. یک پناهگاه پانچو به اندازه یک برزنت یا چادر کمپینگ محافظت نمی کند - این نکته فقط در صورتی مهم است که بخواهید از پانچو خود به عنوان پناهگاه کمپینگ استفاده کنید.

وزن سبک و تطبیق پذیری آن، پانچو را به انتخابی عالی برای کوهنوردان فوق سبک تبدیل کرده است. از آنجایی که شرکت‌های چرخ‌دنده فناوری فوق‌سبک را به محدودیت‌های خود می‌رسانند، شاهد افزایش تجهیزات چند منظوره در فضای باز هستیم. پانچوهای بارانی مدرن از مواد بسیار سبک وزن ساخته شده اند.

اکثر پانچوها برای محافظت کامل در هنگام طوفان شدید باران، زمانی که به عنوان پناهگاه استفاده می شوند، کمی کوچکتر از آن هستند. بیشتر پانچوها فقط زمانی که صاف تا شوند ابعادی در حدود 8 در 5 دقیقه دارند. هنگامی که باران شروع به وزیدن به سمت و یا در امتداد زمین می کند، خیس خواهید شد.

هوا می تواند زیر بازوهای شما وارد شود و رطوبت می تواند خارج شود. این امکان پذیر است زیرا پانچوها آستین های تنگی ندارند. هوای تازه نیز می تواند از پایین پانچو وارد شود زیرا کمربند وجود ندارد. برخی از پانچوها همچنین دارای دریچه های زیپ دار یا دریچه های دکمه دار در زیر بازوها و در جلو هستند که می توانید برای افزایش بیشتر تهویه باز کنید. این جریان هوا با تبخیر و خروج عرق به شما کمک می کند خشک تر بمانید.

وزن پانچوها نسبت به کت های بارانی کمتر است- از آنجایی که پانچوها آستین، زیپ، کش کش یا سایر ویژگی های فانتزی ندارند، وزن آنها کمتر از کت های بارانی است. به طور متوسط، یک پانچو سبک وزن معمولاً 1-2 اونس کمتر از یک کت بارانی مشابه وزن دارد. از آنجایی که پانچو ها کاربردهای متعددی دارند، می توانید برخی از وسایل را نیز در خانه بگذارید. به عنوان مثال، می توانید از پانچو خود به جای چادر، روکش بسته و صفحه زمینی استفاده کنید. با ترکیب این سه مورد در یکی، می توانید حداقل چند پوند از بسته خود کم کنید.

به این ترتیب، عرق شما می تواند به شکل بخار آب خارج شود، اما آب باران مایع نمی تواند وارد شود. در ذهن ما، پانچو گشتی پیشرفته Snugpak بهترین پانچو بارانی همه جانبه برای کوله‌پشتی است. این پانچو سبک و جمع و جور با ویژگی های مفید و طراحی مناسب است که در صورت نیاز امکان استفاده از پانچو را به عنوان یک پناهگاه اضطراری فراهم می کند. طرح های دیگری که ما را بسیار تحت تأثیر قرار دادند شامل دو رقیب همه کاره و سنگین می شوند - پانچوی Ripstop ضد آب Mil-Tec و پانچوی ایالات متحده Helikon-Tex. هر دو کمی سنگین‌تر و محکم‌تر هستند و به جای وزن کم، به ویژگی‌ها و عملکردشان تکیه می‌کنند. نانو پانچو Ultra-Sil Ultra-Summit بهترین توصیه ما برای کسانی است که به دنبال بهترین گزینه سبک وزن هستند.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

ساختار نایلونی نازک در مقایسه با بسته‌های پیرو ناهموارتر مانند Rock Blitz و Multi Pitch در زیر رنگ پریده است. این برای حمل و نقل در مسیرها ساخته نشده است، در دودکش ها دوام زیادی نخواهد داشت و اگر هنگام پیاده روی آن را با وسایل کوهنوردی تیز بارگیری کنید، احتمالاً پاره می شود. اما برای 40 دلار، فلش غیرقابل انکار یک ارزش عالی است و مجموعه ویژگی های آن به طور شگفت انگیزی برای کوهنوردی کاربردی است.

علاوه بر این، طراحی آن دسترسی به زیپ U شکل Patagonia Cragsmith را فراهم نمی کند و همچنین با بالشتک ساخته شده است تا مانعی بین پشت و تجهیزات تیز شما ایجاد کند. در نهایت، کوهنوردان معمولی ممکن است ایستگاه 41 لیتری کرگ را برای همه تجهیزات خود بسیار کوچک بدانند. به طور کلی، اگر به دنبال یک بسته سنگی با دسترسی آسان هستید، ابتدا راحت تر و راحت تر Patagonia Cragsmith را توصیه می کنیم. اما برای افزایش دوام و طراحی ساده اما کاربردی، Crag Station قیمت 130 دلاری دارد.

پنل پشتی و تسمه ها با فوم بالشتکی تقویت شده اند تا به توزیع وزن کمک کرده و شما را راحت نگه دارند. به طور کلی، بسیار بادوام است و می تواند به عنوان یک کوله پشتی روزانه یا یک کوله پشتی پیاده روی برای سفرهای کوتاه استفاده شود. نقاط ضعف ایستگاه کرگ چیست؟ برای شروع، سیستم تعلیق فقط در یک اندازه ارائه می شود، به این معنی که احتمالاً برای کسانی که دارای ساختارهای بزرگ یا کوچک هستند مناسب نیست.

زیپ های کناری برای استفاده در هنگام حرکت و همچنین جیب های کناری با حجم قابل تنظیم وجود دارد. آنها را با وسایل ضروری پیاده روی خود مانند بطری آب، تنقلات و عینک آفتابی پر کنید. کمربند لگن از فوم EVA ساخته شده است و بند های شانه نیز همینطور - سازنده از راحتی شما در هنگام طراحی کوله پشتی اطمینان حاصل کرده است. ما در این مقاله زیاد به سازگاری هیدراتاسیون اشاره نمی کنیم و دلایل خود را داریم. اولاً، کراگرها احتمالاً در طول رفت و آمد کوتاه خود به صخره نیازی به آب در حال حرکت ندارند. علاوه بر این، وقتی صحبت از بسته‌های فالوور به میان می‌آید، توصیه نمی‌کنیم با لوله مخزن هیدراتاسیون که از بسته شما آویزان است، بالا بروید.

و در عقب، Ascensionist از حلقه عقب خود آویزان می شود و امکان دسترسی با یک دست را به محفظه اصلی یا جیب زیپ دار بالایی می دهد. در صخره، ما با کمال میل قیمت جیب‌هایی با اندازه‌های مختلف و بارگیری و دسترسی منحصربه‌فرد را به صورت وزنی و انبوه می‌پردازیم. در میان بسته‌های پر بار، کیسه‌های به سبک دوشاخه و پانل‌های کامل U شکل، معمولاً ترجیح شخصی است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کوه مارکت بازدید نمایید
برخی از بسته‌های صخره‌ای دارای برزنت‌های دنده داخلی هستند و برخی دیگر دارای حلقه‌های داخلی برای سازماندهی وسایل شما هستند. از آنجایی که رویکرد کوتاه‌تر است، شما واقعاً به جیب‌هایی روی کمربند خود نیاز ندارید که ممکن است در یک بسته آلپاین بخواهید (ما فکر می‌کنیم طراحی Patagonia Cragsmith از این نظر بیش از حد است). اما با وجود وزن و قیمت قابل توجه، فلش 18 دارای نقاط ضعفی است، به ویژه از نظر دوام.

Rock Blitz که با نایلون بادوام 840 دنیر ساخته شده است، در مقایسه با REI Flash بالا، یک قدم قابل توجه در دوام است. مطمئناً با یک کیسه حمل و نقل آزمایش شده و واقعی قابل مقایسه نیست (مخصوصاً اگر بسته خود را در مسیر علامت گذاری کنید)، اما به طور قابل توجهی بهتر از بسیاری از بسته های فالوور نگه می دارد. بعلاوه، با 14.2 اونس، Rock Blitz همه چیز را نسبتاً سبک نگه می‌دارد و به اندازه‌ای کارآمد است که در بسته بزرگ‌تر در رویکرد قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که Black Diamond پک Blitz با جهت‌گیری بیشتر آلپاین را نیز ارائه می‌کند که در دو ظرفیت ارائه می‌شود، با پارچه 100 دنیر نازک‌تر و سبک‌تر ساخته شده است و دارای اتصالات ابزار یخی و یک پنل پشتی فوم قابل جابجایی است. به طور کلی، کرگ کردن اغلب به معنای راه رفتن بین پنج تا 20 دقیقه و پست کردن در یک مکان برای کل روز است.

بهترین کوله پشتی برای چنگ زدن

در حالت ایده آل، شما باید بتوانید تمام وسایل روزانه خود را در داخل کیف قرار دهید. در حالی که حمل طناب و تجهیزات یخ در خارج از کوله کوهستانی شما برای سفرهای کوهستانی منطقی است، دلیلی برای مقابله با این نوع ناراحتی در صخره وجود ندارد. بسته‌ای تهیه کنید که بتواند تمام وسایل شما را به راحتی ببلعد، بدون اینکه نیازی به پر کردن تمام گوشه‌ها و شکاف‌ها یا آویزان کردن اشیا از بیرون باشد. و اگر وسایل نقلیه معمولی حمل نمی‌کنید، احتمالاً می‌توانید با یک کیف با حجم کمتر فرار کنید. Trango Crag Pack 2.0 برای افرادی که نیاز به یک کیف با ظرفیت بالا دارند، بسیاری از ویژگی ها را در یک بسته 120 دلاری گنجانده است. یک برزنت کوچک قابل جابجایی از بسته بیرون می‌آید تا وسایل شما را تمیز نگه دارد، یک جیب خارجی بزرگ به خوبی در یک کتاب راهنما قرار می‌گیرد و یک کیسه توری خارجی می‌تواند کفش‌های کوهنوردی عرق‌زده را در خود جای دهد.

سیستم های بسته و دسترسی

در پایان، همه‌جانبه Arc’teryx مطمئناً رقیب یکی از بهترین بسته‌های سنگنوردی کلی در بازار است. برای ماموریت های شبانه، در نسخه 55 لیتری نیز موجود است که از نظر قیمت با Mutant 52 قابل مقایسه است اما کمی سبک تر است (250 دلار؛ 2 پوند 14 اونس). کوهنوردان پیشرفته در سرتاسر جهان Arc’teryx Alpha FL را به خاطر ساختار بدون زواید و سبک وزن آن که مانند امتداد بدنه بالا می رود، ستایش می کنند. اما FL از نظر راحتی، راحتی و ظرفیت چیزهای زیادی را به جا می گذارد و همه کوهنوردان به آن صعود عالی نیاز ندارند.

شما نه تنها به بسته‌ای نیاز دارید که بتواند تمام وسایل شما و سپس تعدادی را حمل کند، بلکه به بسته‌ای نیاز دارید که آن را به خوبی سازماندهی کند. به دنبال جیب‌های سازمانی، سیستم‌های تعلیق راحت، و حتی ویژگی‌های خاص صخره‌ای مانند برزنت‌های طناب داخلی، حلقه‌های چرخ دنده یا محفظه‌های دفترچه راهنما باشید. صادقانه بگوییم، ما فکر نمی‌کردیم که هرگز یک ماهی‌ماهی را که مورد علاقه در بین کوله‌پشت‌نشینان و کوهنوردان است، در بالای یک مقاله کوهنوردی ببینیم، اما درست می‌مانیم. Mutant مخصوص آلپاین آنها یک بسته کوهنوردی فوق العاده چشمگیر است که راحتی پیشرو در کلاس را با مجموعه ای از ویژگی های فنی و ساختار قابل تنظیم ترکیب می کند. Mutant با یک صفحه فریم، کمربند لگنی و تسمه‌های شانه‌ای راحت، وزن را بهتر از سایر بسته‌های آلپاین ساده حمل و توزیع می‌کند، حتی با بارهای تا 50 پوند.

پاتاگونیا Ascensionist هم با رویکرد و هم با در نظر گرفتن صعود طراحی شده است، بنابراین جای تعجب نیست که تقریباً یکپارچه بین این دو جابجا شود. هنگامی که در پیاده‌روی بارگیری می‌کنید، یک تسمه طناب و تسمه‌های فشاری جانبی به شما این امکان را می‌دهند که وسایل اضافی را وصل کنید. پس از رسیدن به کوهنوردی، بالشتک ها را از روی کمربند باف بیرون بیاورید، کیسه را محکم ببندید و یک دستگاه کوهنوردی سبک برای خود تهیه کنید.

علاوه بر این، طراحی مخروطی و عمودی - شبیه به Black Diamond Creek 50 - بارگیری و تخلیه دنده را سریع و بدون درد می کند. و با ارتقاء اخیر، پک Crag به طور قابل توجهی از پارچه 1000 دنیر بادوام بیشتری برخوردار شد و حتی دارای یک جیب میکروفیبر مفید برای تلفن شما است. ما همچنین متوجه شده‌ایم که یک بسته 35 لیتری می‌تواند در قسمت کوچکی برای شکستگی باشد، به خصوص اگر یک قفسه و طناب کامل حمل می‌کنید. اما برای کسانی که در اطراف سخت افزارهای سنگین و تیز می گردند خیلی بهتر نمی شود، و اگر می خواهید بسته خود را حمل کنید، Stubby بهترین توصیه ما است. برای ظرفیت بیشتر برای حمل وسایل شبانه روی دیوار، کیسه تاچ استون 70 بلک دایموند را بررسی کنید. این قطعاً کیفی است که برای بسته‌بندی‌کنندگان متخصص ساخته شده است زیرا دارای جیب محدودی برای سازماندهی است.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه کوهنوردی کلیک کنید
ما هیچ جزئیات طراحی را به شانس واگذار نکرده ایم، از جیب های کناری زیپ دار گرفته تا سازمان دهنده های داخلی. وصل کردن وسایل به بیرون بسته می‌تواند به سرعت از حالت سازمان‌یافته به کاملاً آشفته تبدیل شود، بنابراین مراقب چیزهایی باشید که وصل می‌کنید. به طور کلی، کوهنوردان آلپاین یک کوله بار اضافی را در مسیر حمل می‌کنند، به طوری که وقتی مهار، کفش‌های کوهنوردی، کلاه ایمنی، طناب، قفسه و کش‌ها برداشته شد، کیف در هنگام صعود ناخوشایند و بزرگ نباشد.

می‌تواند روی صخره خراشیده شود یا در حالی که در حال رسیدن به نگهدارنده بعدی هستید، سر راهتان قرار بگیرد. و در مورد کوهنوردان، اکثر کوهنوردانی که می شناسیم ترجیح می دهند کوله خود را در مسیر با لیتر آب سنگین نکنند، در عوض یک بطری کوچک 0.5 لیتری را با یک کارابین به بیرون بسته خود وصل کرده و در کنار مسیر در سراسر مسیر پر کنند. اکثر بسته های سنگی 40 تا 50 لیتری دارند، بنابراین می توانید یک قفسه دوتایی، کت خود و شاید حتی چند آبجو بعد از ارسال را در خود جای دهید.

Mammut’s Neon Gear 45 یکی دیگر از کوله پشتی های باکیفیت است که برای حمل وسایل شما به سمت صخره طراحی شده است. مانند Patagonia Cragsmith در بالا، دارای 45 لیتر ظرفیت و یک پنل پشتی با زیپ کامل برای دسترسی آسان به کش ها، کفش ها، طناب و موارد دیگر است. ماموت همچنین دو جیب زیپ دار روی درب پنل پشتی برای سازماندهی بهتر، و همچنین یک جفت حلقه دنده داخلی، یک کیف طناب یکپارچه و یک جیب خارجی روی درب اضافه کرد. و برای مسیرهای طولانی یا بارهای به خصوص سنگین، قاب آلومینیومی Neon Gear برخی از بهترین پشتیبانی را در اینجا ارائه می دهد (Cragsmith Patagonia به جای آن از یک پنل پشتی خوب استفاده می کند). همه اینها به یک پک سنگی بسیار توانمند از یک نام تجاری قابل اعتماد و با قیمت بسیار مقرون به صرفه برای راه‌اندازی اضافه می‌شود.

برخی از آنها با تمرکز بر وزن کم و بسته بندی ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر با پارچه های با کیفیت بالا برای دوام در هنگام خراشیدن از طریق دودکش ها یا کشیدن هزاران فوت گرانیت درشت ساخته شده اند. Dyneema از نظر نسبت استحکام به وزن یکی از قوی‌ترین پارچه‌های جهان است، تا حد قابل توجهی در برابر رطوبت مقاومت می‌کند و بسیار سبک وزن است. کافی است بگوییم، ما به طور کلی به بسته هایی که از این مواد استفاده می کنند اعتماد داریم.

به طرز شگفت انگیزی آسان است که یک بسته کوهستانی را با طناب، ابزار یخ، کرامپون و کلاه کوهنوردی اضافه کنید، اما پیاده روی با 40 پوند وسایل در بسته ای که فقط برای حمل 30 عدد به زودی طراحی شده است، بسیار سخت خواهد بود. وقتی صحبت از بسته های آلپاین به میان می آید، تمرکز کمتر بر روی سیستم های تعلیق راحت و ویژگی های سازمانی و بیشتر بر روی کاهش وزن و تطبیق پذیری است. برخی از آنها دارای طناب ضربه‌گیر یا تسمه‌های جانبی برای محکم کردن کرامپون‌ها، تبرهای یخ، یا سایر وسایل حجیم در بیرون هستند تا بتوانید با بار زیاد پیاده‌روی کنید و برای صعود به یک بسته محکم بپوشید. Exped Serac 35 با برترین انتخاب کوهنوردی آلپاین ما، Arc’teryx Alpha FL در بالا روبرو می شود. هر دو بسته دارای ساختار ضد آب مشابه و طراحی بسیار ساده با حداقل لایه‌بندی و فقط چند ویژگی سازمانی هستند. با این حال، با پارچه 420 دنیر، Serac کمی قوی‌تر از Alpha FL است و ما همچنین از دوام بیشتر سخت‌افزار فلزی این بسته قدردانی می‌کنیم.

با مجموعه ای از ویژگی های بزرگتر از FL، از جمله درب، کمربند لگنی و تسمه های فشاری جانبی، AR گزینه های سازمانی بیشتری را ارائه می دهد و در صورت کاهش وزن بسیار توانایی بیشتری دارد. علاوه بر این، صفحه قاب و درب قابل جابجایی هستند و به بسته تطبیق پذیری لازم برای نزدیک شدن و صعود می دهد. Basin 18 یک کوله روزی سبک و در عین حال ناهموار با ویژگی های آماده مسیر مانند بطری های آب با دسترسی آسان، پنل پشتی قابل تنفس و پوشش باران یکپارچه است تا بتوانید با راحتی و با اطمینان وارد هر چالشی در فضای باز شوید.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4020
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

ما یک دسته بسیار پرشور و مشتاق هستیم و همه کارکنان ما، از طبقه فروشگاه گرفته تا تیم رسانه های اجتماعی، افراد فعال در فضای باز هستند. ما اسکی می کنیم، سوار می شویم، صعود می کنیم، پیاده روی می کنیم، کمپ می زنیم و محصولاتی که می فروشیم زندگی می کنیم و نفس می کشیم. همانطور که انتظار دارید، ما محصولاتی را از بهترین مارک های فضای باز که جهان ارائه می دهد، ذخیره می کنیم. Arc'teryx، Rab The North Face، Fjallraven به اضافه 180 برند تخصصی دیگر را در فروشگاه خرده فروشی 2 طبقه ما در اینجا در نیوکاسل آپون تاین و همچنین در وب سایت ما پیدا خواهید کرد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش عینک کوهنوردی کلیک کنید
Trekitt تجهیزات و لباس‌های با کیفیت بالا را برای کوهنوردان، تپه‌نوردان، کوهنوردان و مسافران فراهم می‌کند و در طول سال‌ها رشد کرده است تا بتواند طیف وسیعی از فعالیت‌های خارج از منزل را تامین کند. ما سهام بزرگی از لباس‌ها و تجهیزات تخصصی از بهترین مارک‌های جهان را داریم که توسط خدمات مشتری برنده جوایز ما پشتیبانی می‌شود. ما کاملاً درک می کنیم که برای به دست آوردن بیشترین بهره از علایق خود، به کیتی نیاز دارید که برای هدف شما مناسب باشد و شخصاً برای شما مناسب باشد. ما خدمات تخصصی نصب چکمه و کوله پشتی را در فروشگاه Hereford خود ارائه می دهیم و همیشه خوشحال هستیم که درباره نیازهای تجهیزات شما صحبت کنیم، بنابراین فقط با ما تماس بگیرید.

خرید حضوری لوازم در فضای باز، در یک فروشگاه آجر و ملات، نسبت به 10 سال پیش اتفاق کمتری است. خرده فروشان آنلاین مانند Backcountry، Moosejaw و Sierra Trading Post هر وسیله ای را که می خواهید در دسترس شما قرار می دهند. دیگر محدود به مارک هایی نیستید که فروشگاه محلی شما دارد یا آنچه در انبار موجود است. اما کسانی که از این نوع تجربه خرید حمایت می کنند (بله، اغلب اوقات می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید، و این جالب است) نکته را از دست داده اند.

با معرفی لباس ها و کیسه خواب های ساخته شده از 100% بازیافت شده، هدف نهایی ما معرفی یک سیستم بازیافت حلقه بسته برای لباس ها و تجهیزات و رفع نیاز به محصولات ناخواسته یا محصولاتی است که در پایان عمر قابل استفاده هستند. ما یک شرکت بریتانیایی هستیم و تمام سهام و کارکنان ما در بریتانیا هستند تا تحویل سریع را به شما ارائه دهند


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت اسنوند بازدید نمایید
با طیف وسیعی از پیشنهادات و تخفیف‌های صرفه‌جویی در بهترین فروشگاه‌های فضای باز و خرده‌فروشی‌های آنلاین Soctland، ملزومات کوهنوردی، پوشاک، نقشه‌برداری و جدیدترین ابزارها را پذیرا شوید. ما همواره در حال گسترش دامنه خرده فروشان شرکت کننده خود هستیم، بنابراین برای آخرین پیشنهادات اینجا را بررسی کنید. از مونت در خیابان پیری در فیشویک دیدن کنید و از پارکینگ رایگان و آسان لذت ببرید، در حالی که طیف گسترده ای از تجهیزات را برای همه ماجراجویی ها مرور می کنید. دویدن در مسیر، دره نوردی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، اسکی، کمپینگ، اکتشافات، پیاده‌روی در بوته‌ها، پیاده‌روی، مسافرت، کوهنوردی و موارد دیگر.

ما ابزارهایی را داریم که برای تامین انرژی هر ماجراجویی نیاز دارید

ما در مرکز شهر دورانگو، کلرادو واقع شده‌ایم، ما برترین فروشگاه لوازم در فضای باز هستیم. ما لباس‌های غیررسمی و فنی، پوشاک و کفش، تجهیزات کوهنوردی، کمپینگ و اسکی را از برندهای برتر مورد علاقه شما ارائه می‌کنیم. چه در حال پیاده‌روی، دویدن در مسیر، کوهنوردی، کوهنوردی، تمرین یوگا، کمپینگ، کوله‌پشتی یا اسکی باشید، ما تجهیزات لازم را برای شما داریم. ما از طریق Green Mountain Adventures خدمات راهنمای حرفه‌ای را برای ماهیگیری با هواپیما، کایاک سواری، SUP، پیاده‌روی، صخره‌نوردی، برف‌سواری و اسکی در بک‌کانتری ارائه می‌کنیم. Liberty Mountain یکی از بزرگترین توزیع کنندگان عمده فروشی محصولات فنی در فضای باز و تجهیزات کوهنوردی در ایالات متحده است، به عبارت دیگر، Liberty Mountain یک فروشگاه با همه چیز برای فضای باز برای فروشگاه لوازم در فضای باز شما است.

از سال 1950، ارزن در قلب کوه‌های آلپ فرانسه به کوه‌ها و ورزشکارانشان متعهد شده است

از سال 1989، ما با ارائه خدمات برتر، جدیدترین تجهیزات فضای باز را برای همکارهای ماجراجوی خود در فضای باز فراهم کرده ایم. با فروشگاه خرده‌فروشی ما که در خیابان لیتل بورک قرار دارد، همه چیزهایی که به صورت آنلاین می‌فروشیم در انبار موجود است و برای خرید آنلاین و در فروشگاه در دسترس است. ما بر اساس دانش گسترده خود در مورد تجهیزات فضای باز، بهترین تجهیزات مناسب برای کار را با دقت انتخاب می کنیم...

آمادگی برای فصل آلپ

ما خرید آنلاین را سریع، آسان و ایمن با خط مشی بازگرداندن وب خود، از جمله پست رایگان برای برگشت، انجام داده ایم. بوگونگ با ارسال رایگان در سراسر استرالیا برای سفارش های اینترنتی بیش از 150 دلار، منبع اصلی شما برای تجهیزات با کیفیت است. به دنبال معرفی پروژه Down Codex® خودمان، Mountain Equipment اکنون Down Cycle™ را معرفی می کند.

کارکنان دوستانه و آگاه ما اینجا هستند تا هفت روز هفته به شما کمک کنند و تیم سفارش پست اینترنتی اختصاصی برای پشتیبانی آنلاین در دسترس است. ما به خصوص به تاریخ و میراث 50 ساله خود افتخار می کنیم و اگر می خواهید بیشتر در مورد نحوه ایجاد برند Berghaus در اینجا در نیوکاسل (در مغازه ای که هنوز آن را اشغال می کنیم!) بیشتر بخوانید، به صفحه درباره ما بروید. کوهنوردی Pine Needle و Pine Needle Drygoods تجهیزات عالی برای هر ماجراجویی در فضای باز ارائه می دهند.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

Trekitt تجهیزات و لباس‌های با کیفیت بالا را برای کوهنوردان، تپه‌نوردان، کوهنوردان و مسافران فراهم می‌کند و در طول سال‌ها رشد کرده است تا بتواند طیف وسیعی از فعالیت‌های خارج از منزل را تامین کند. ما سهام بزرگی از لباس‌ها و تجهیزات تخصصی از بهترین مارک‌های جهان را داریم که توسط خدمات مشتری برنده جوایز ما پشتیبانی می‌شود. ما کاملاً درک می کنیم که برای به دست آوردن بیشترین بهره از علایق خود، به کیتی نیاز دارید که برای هدف شما مناسب باشد و شخصاً برای شما مناسب باشد. ما خدمات تخصصی نصب چکمه و کوله پشتی را در فروشگاه Hereford خود ارائه می دهیم و همیشه خوشحال هستیم که درباره نیازهای تجهیزات شما صحبت کنیم، بنابراین فقط با ما تماس بگیرید.

با طیف وسیعی از پیشنهادات و تخفیف‌های صرفه‌جویی در بهترین فروشگاه‌های فضای باز و خرده‌فروشی‌های آنلاین Soctland، ملزومات کوهنوردی، پوشاک، نقشه‌برداری و جدیدترین ابزارها را پذیرا شوید. ما همواره در حال گسترش دامنه خرده فروشان شرکت کننده خود هستیم، بنابراین برای آخرین پیشنهادات اینجا را بررسی کنید. از مونت در خیابان پیری در فیشویک دیدن کنید و از پارکینگ رایگان و آسان لذت ببرید، در حالی که طیف گسترده ای از تجهیزات را برای همه ماجراجویی ها مرور می کنید. دویدن در مسیر، دره نوردی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، اسکی، کمپینگ، اکتشافات، پیاده‌روی در بوته‌ها، پیاده‌روی، مسافرت، کوهنوردی و موارد دیگر.

ما یک دسته بسیار پرشور و مشتاق هستیم و همه کارکنان ما، از طبقه فروشگاه گرفته تا تیم رسانه های اجتماعی، افراد فعال در فضای باز هستند. ما اسکی می کنیم، سوار می شویم، صعود می کنیم، پیاده روی می کنیم، کمپ می زنیم و محصولاتی که می فروشیم زندگی می کنیم و نفس می کشیم. همانطور که انتظار دارید، ما محصولاتی را از بهترین مارک های فضای باز که جهان ارائه می دهد، ذخیره می کنیم. Arc'teryx، Rab The North Face، Fjallraven به اضافه 180 برند تخصصی دیگر را در فروشگاه خرده فروشی 2 طبقه ما در اینجا در نیوکاسل آپون تاین و همچنین در وب سایت ما پیدا خواهید کرد.

ما خرید آنلاین را سریع، آسان و ایمن با خط مشی بازگرداندن وب خود، از جمله پست رایگان برای برگشت، انجام داده ایم. بوگونگ با ارسال رایگان در سراسر استرالیا برای سفارش های اینترنتی بیش از 150 دلار، منبع اصلی شما برای تجهیزات با کیفیت است. به دنبال معرفی پروژه Down Codex® خودمان، Mountain Equipment اکنون Down Cycle™ را معرفی می کند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش پانچو کوهنوردی کلیک کنید
با معرفی لباس ها و کیسه خواب های ساخته شده از 100% بازیافت شده، هدف نهایی ما معرفی یک سیستم بازیافت حلقه بسته برای لباس ها و تجهیزات و رفع نیاز به محصولات ناخواسته یا محصولاتی است که در پایان عمر قابل استفاده هستند. ما یک شرکت بریتانیایی هستیم و تمام سهام و کارکنان ما در بریتانیا هستند تا تحویل سریع را به شما ارائه دهند.

برای دیدن مجموعه جامع ما از تجهیزات نوردیک به فروشگاه بروید!

خرید حضوری لوازم در فضای باز، در یک فروشگاه آجر و ملات، نسبت به 10 سال پیش اتفاق کمتری است. خرده فروشان آنلاین مانند Backcountry، Moosejaw و Sierra Trading Post هر وسیله ای را که می خواهید در دسترس شما قرار می دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت هرمو بازدید نمایید
دیگر محدود به مارک هایی نیستید که فروشگاه محلی شما دارد یا آنچه در انبار موجود است. اما کسانی که از این نوع تجربه خرید حمایت می کنند (بله، اغلب اوقات می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید، و این جالب است) نکته را از دست داده اند.

مارک های معروف

از سال 1989، ما با ارائه خدمات برتر، جدیدترین تجهیزات فضای باز را برای همکارهای ماجراجوی خود در فضای باز فراهم کرده ایم. با فروشگاه خرده‌فروشی ما که در خیابان لیتل بورک قرار دارد، همه چیزهایی که به صورت آنلاین می‌فروشیم در انبار موجود است و برای خرید آنلاین و در فروشگاه در دسترس است. ما بر اساس دانش گسترده خود در مورد تجهیزات فضای باز، بهترین تجهیزات مناسب برای کار را با دقت انتخاب می کنیم...

ما در مرکز شهر دورانگو، کلرادو واقع شده‌ایم، ما برترین فروشگاه لوازم در فضای باز هستیم. ما لباس‌های غیررسمی و فنی، پوشاک و کفش، تجهیزات کوهنوردی، کمپینگ و اسکی را از برندهای برتر مورد علاقه شما ارائه می‌کنیم. چه در حال پیاده‌روی، دویدن در مسیر، کوهنوردی، کوهنوردی، تمرین یوگا، کمپینگ، کوله‌پشتی یا اسکی باشید، ما تجهیزات لازم را برای شما داریم. ما از طریق Green Mountain Adventures خدمات راهنمای حرفه‌ای را برای ماهیگیری با هواپیما، کایاک سواری، SUP، پیاده‌روی، صخره‌نوردی، برف‌سواری و اسکی در بک‌کانتری ارائه می‌کنیم. Liberty Mountain یکی از بزرگترین توزیع کنندگان عمده فروشی محصولات فنی در فضای باز و تجهیزات کوهنوردی در ایالات متحده است، به عبارت دیگر، Liberty Mountain یک فروشگاه با همه چیز برای فضای باز برای فروشگاه لوازم در فضای باز شما است.

ورزش های کوهستانی حرفه ای

کارکنان دوستانه و آگاه ما اینجا هستند تا هفت روز هفته به شما کمک کنند و تیم سفارش پست اینترنتی اختصاصی برای پشتیبانی آنلاین در دسترس است. ما به خصوص به تاریخ و میراث 50 ساله خود افتخار می کنیم و اگر می خواهید بیشتر در مورد نحوه ایجاد برند Berghaus در اینجا در نیوکاسل (در مغازه ای که هنوز آن را اشغال می کنیم!) بیشتر بخوانید، به صفحه درباره ما بروید. کوهنوردی Pine Needle و Pine Needle Drygoods تجهیزات عالی برای هر ماجراجویی در فضای باز ارائه می دهند.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد