نوشته شده توسط : یک دوست

 

او گفت: «شما واقعاً درگیر مسئله زنجیره تأمین در سراسر جهان هستید. ما به نوعی امیدوار بودیم که کریسمس خوبی داشته باشیم و مطمئن نیستم که این اتفاق بیفتد." این معمولا برای یک کتاب استاندارد octavo که به درستی برای حمل و نقل بسته بندی شده است کافی است.

کتاب های تخته ای حاوی صفحات محکمی هستند که نمی توانند توسط نیروی کودک پاره شوند. آنها همچنین حاوی صفحات کمتری هستند که به آنها کمک می کند تمرکز خود را به یک مهارت اصلی تبدیل کنند. چاپ کتاب هاردبک به دلیل داشتن جلدهای محکم به راحتی قابل استفاده طولانی مدت است. آنها به ویژه برای صفحات حجیم عالی هستند، زیرا در برابر وزن جمعی خود مقاومت می کنند. اگر به دنبال کتاب های رمان یا ادبیات هستید، ممکن است آن ها را در قالب کتاب جلد گالینگور ایده آل بیابید، مخصوصاً زمانی که قصد دارید مکررا از این کتاب ها استفاده کنید. فقط انتظار داشته باشید که اینها را با نرخ گران تری نسبت به نسخه های کاغذی آنها خریداری کنید.

لبه ها به صورت مربعی بریده شده اند و یک کتاب جلد نرم/جلد شومیز حرفه ای ایجاد می کنند. رز گفت که سیستم نشر همچنین به زنجیره های حمل و نقل و تامین متکی است که می تواند برای کسانی که به دنبال تحویل کتاب به توزیع کنندگان هستند چالش هایی ایجاد کند. چاپ دیجیتال کل زنجیره عرضه کتاب را متحول می کند. ما راه حلی را بر اساس نرم افزار PRISMAproduction توسعه دادیم و با چاپگر جوهرافشان پرسرعت ColorStream و سیستم تکمیلی Tecnau LaserMax بهبود یافتیم. این امر هولمبرگ را قادر می سازد تا مدل تولید «کتاب یک» جدیدی را با گردش های کاری خودکار از ارسال کار تا تحویل ارائه دهد. با جدیدترین فناوری دیجیتال، می توانید تقاضای رو به رشد برای دوره های کوتاه اقتصادی را برآورده کنید، زنجیره تامین ناشران را بهینه کنید و عناوین آنها را سریع تر به بازار عرضه کنید.

مزایای چاپ دیجیتال کتاب

از نظر فنی، جزوه ها معمولاً به کتاب های کوچکتر، معمولاً با جلدهای کاغذی اشاره دارند. اما به دلیل استفاده دوگانه متداول، ممکن است بسته به محصول و زمینه، به کتاب ها و کتابچه های موجود در وب ترنگ مراجعه کنید. روش صحافی که برای کتاب های چاپی شما استفاده می شود، زمانی مفیدتر است که درباره نوع کتاب یا جزوه هایی که چاپ می کنید صحبت کنید.

Hollander's مجموعه گسترده ای از ابزار و لوازم صحافی را در اختیار دارد. این شامل انواع ابزارهای دستی سنتی، چسب ها، مواد خیاطی، پرس کتاب و لوازم تعمیر کتاب است. تخته کتاب ما شامل چندین نوع است و ما خدمات منحصر به فرد برش تخته سفارشی را ارائه می دهیم. ما همچنین بلوک های متنی را برای پوشاندن جعبه داریم و مجموعه وسیعی از مجلات خالی و خط دار، آلبوم های عکس و کتاب های مضمون مختلف داریم. علاوه بر این، بسته های صحافی و جعبه سازی و همچنین بسیاری از کتاب های آموزشی و کتابچه هایی که نوشته ایم را ارائه می کنیم.

آنها برای چاپ کتاب های هنری đen و سفید lượt thích ایده آل هستند. کاغذهای روکش دار منافذ تنگ تری دارند، به لطف لایه مصنوعی لایه بر روی ورق فیبر آنها. آنها برای تصاویری مانند چاپ کتاب عکس و چاپ کتاب میز قهوه ایده آل هستند.
برای مشاهده مقالات دیگر در وبسایت، به آدرس https://www.armanefars.ir مراجعه کنید.

با Cbc وصل شوید

خودتان ببینید چرا هزاران نویسنده و ناشر در سراسر کشور هر بار برای چاپ کتاب با کیفیت بالا و ارزان به ما اعتماد دارند. امروز، در قلب انتقال به دیجیتال، ما قدرت صنعتی خود را با راه حل های کامپیوتری نوآورانه ترکیب می کنیم تا ارزش بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کنیم. کاغذهای چاپ کتاب بسته به مواد اولیه آنها دارای بافت های مختلفی هستند.

چاپ کتاب مقوایی رنگارنگ کودکان سفارشی سازگار با محیط زیست با کیفیت بالا بر حسب تقاضا

با 16 چاپگر در 5 کشور، روزانه حدود 2500 نفر در تاسیسات ما کار می کنند و برای مشتریان خود کتاب، کاتالوگ، مجلات و اسناد تجاری تولید می کنند. تیم های CPI در قلب بازارهای خود قرار دارند و به مشتریان و نگرانی های ناشران، شرکت ها و هرکسی که چاپ کتاب و اسناد خود را به ما می سپارند، توجه دارند. ما می توانیم در واحد یا تعداد چند صد هزار نسخه، در طیف گسترده ای از قالب ها و تکمیل ها، با کیفیتی بی نظیر چاپ کنیم. و به لطف کار تیم های ما که دائماً در حال طراحی محصولات جدید هستند، ما به طور مداوم نوآوری می کنیم. چاپ ممکن است یک صنعت سنتی باشد، اما، ما متقاعد شده ایم، این صنعت آینده است. مشتریان ما هر روز به هزاران کتاب، مجلات علمی، کاتالوگ، راهنماها و اسناد فنی و تجاری منتشر می کنند.

محصولات ما چاپ و از کارخانه لنکشایر ما ارسال می شود. چاپ آموزشی EPSL به مدت 45 سال کتاب تمرین با کیفیت بالا را در اختیار مدارس قرار می دهد. تعهد ما به حفاظت از محیط زیست فراتر از تعهدات قانونی مانند قابلیت ردیابی کاغذ (همه چاپگرهای ما دارای گواهی FSC هستند) و بازیافت زباله است. ما در برنامه های احیای جنگل ها سرمایه گذاری می کنیم و در برخی از کارخانه های خود در حال توسعه یک سیاست «انتشار صفر» هستیم. ما مجهز به جدیدترین تجهیزات موجود برای تولید انواع محصولات کتاب هستیم. یک slipcase یک جعبه ارائه قوی است که کتاب ها را می توان در آن ارائه کرد.

ما به شما کمک می کنیم بهترین راه برای انجام این اصلاحات را برای انتشار آسان خود تعیین کنید. به عنوان یک حرفه ای، می خواهید اسناد شما جذاب، قانع کننده، محرک و حرفه ای تکمیل شوند. صحافی کتاب، مهر زنی داغ و دیگر گزینه های تکمیل ما به شما کمک می کند تا تصویر خود را برجسته کنید و به نمایش بگذارید. جزوات Saddlestitch راهی مقرون به صرفه برای چاپ مطالب کوتاه مدت برای تکالیف کلاس و تکالیف است. کتاب های شانه دار با یک نیم سیلندر یا شانه پلاستیکی دندانه دار و انعطاف پذیر با کشش بسته می شوند.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک https://www.speros.ir کلیک کنید.

General Printing عکس ها و تصاویری را برای کمک به شما در استفاده و درک مطبوعات خود ارائه می دهد. اما باز هم، معمولاً ارتقاء زمان تولید (Rush یا SuperRush) نسبت به ارتقاء SHIPPING هزینه کمتری دارد. فقط یک điện thoại tư vấn به ما بدهید، اما حتماً قبل از تأیید نهایی اثر هنری خود این کار را انجام دهید. برای مشاهده همه دسته های صحافی ما، مکان نمای خود را روی عنوان لوازم صحافی در بالای صفحه قرار دهید. در صورت نیاز، یادداشت های شغلی را تا یک تاریخ خاص پس از محدوده تخمینی اضافه کنید. "اگر کووید به شما اجازه می دهد به فروشگاه خود بیایید... گزینه های جایگزین زیادی وجود دارد که آنها ممکن است در مقایسه با سایر موارد آینده پیدا کنند و به آنها علاقه مند شوند. اما آنها می آیند، و موارد بسیار خوبی."

راهی عالی برای ارتقاء کتاب یا مجموعه خود، با بسیاری از فرآیندها و تکمیل های اضافی موجود. بروشورها، کارت پستال ها، سربرگ ها و سایر مواد بازاریابی خود را با لوازم Ultra طراحی کنید. ما متخصصان چاپ تی شرت هستیم و توانایی چاپ تعداد زیادی لباس در هفته را داریم. با این حال، سطح بالایی از تخصص مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که طرح می تواند به طور دقیق بازتولید شود، بدون از دست دادن هیچ یک از عوامل "aahh". رز گفت: «همچنین شخصاً خرید کنید، زیرا به آن زنجیره تأمین متکی نیستید. رز گفت که او خوانندگان را تشویق می کند که به دنبال جایگزین هایی مانند کتاب های صوتی، کتاب های الکترونیکی یا قرار دادن پیش سفارش های خواندنی های آینده باشند تا به طور بالقوه نسخه های اولیه را تضمین کنند.

از مجموعه کتاب های چند جلدی گرفته تا رمان های گرافیکی و ماهنامه ها. کمبود جهانی لوازم چاپ کتاب، تولیدکنندگان نیوفاندلند و لابرادور را در تنگنای انتشار قرار داده است. هنگامی که برای ثبت سفارش آماده شدید، به سادگی دکمه قرمز بزرگ "PRINT MY BOOK" را فشار دهید. سپس یک اندازه ساده را پر کنید که به ما درباره شما، کتاب و اطلاعات حمل و نقل و پرداخت شما می گوید. پس از ثبت سفارش چاپ سریع کتاب، روی دکمه "افزودن فایل ها" کلیک می کنید تا فایل های خود را مستقیماً برای ما آپلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: چاپخانه , ,
:: برچسب‌ها: چاپخانه , خدمات طراحی و چاپ , خدمات چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

آزمایشگاه Imprint طیف وسیعی از تکنیک های چاپ را ارائه می دهد، از جمله اچ، کولاگراف، لینو، لترپرس، چاپ مونو، حکاکی، خاتم، لیتوگرافی تا A0 و صحافی کتاب. شما به چند پرس دسترسی دارید، از جمله یک دستگاه چاپ بزرگ Rochart Aquatint، یک دستگاه چاپ Hunter Penrose، یک دستگاه پرس کلمبیایی A2 و دو دستگاه پرس بزرگ Star. همچنین این تنها مرکز دسترسی باز با پرس عایق خودکار است که تنها چهار دستگاه از این پرس خاص در بریتانیا دارد.

هدف ما این است که سایتی باشیم که سعی نمی کند اولین کسی باشد که اخبار خبری را منتشر می کند، بلکه در عوض به شما کمک می کند فناوری را بهتر درک کنید و - امیدواریم - در نتیجه تصمیم های بهتری بگیرید. پورتال چاپ ما فقط فایل های PDF را برای چاپ می پذیرد.

ما بزرگترین چاپگر با فرمت بزرگ در همیلتون/نیاگارا هستیم. ما می توانیم هر چیزی را با هر اندازه تا روکش های بزرگ خودرو یا روکش های ساختمان چاپ کنیم. ترکیب کتابخانه طراحی مجازی Wilsonart و Wilsonart By You امکانات بی پایانی را برای سطوح خارق العاده ارائه می دهد.
جهت مطالعه ی مقاله های دیگر بر روی لینک https://www.physiodarman.ir کلیک کنید.

گزینه های تحویل

ورق های ناتمام تخت با طرح شما که روی کاغذ SRA3+ چاپ شده است، ایده آل برای چاپ تجاری. با تشکر از ثبت نام برای دریافت اطلاعات چاپ تولید. به محض اینکه روندها و فناوری های جدیدی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، شما اولین نفری خواهید بود که می دانید.

لطفاً هنگام استفاده از مرکز چاپ دیجیتال، یک دور پنج روزه را در نظر بگیرید. اگر مشکلی دارید، لطفاً برای کمک تماس بگیرید. دانش آموزان می توانند کارهای چاپی را با دسترسی به DPC PRISMAdirect از طریق برنامه های Office 365 به مرکز چاپ دیجیتال ارسال کنند.

شما نمی توانید به Printifycom دسترسی پیدا کنید

برای استفاده از خدمات فکس DPS، با یک دستیار در میز پذیرش DPS صحبت کنید. خدمات فکس ما فقط در ساعات کاری فروشگاه در دسترس است. لطفاً اوراق فکس را همراه داشته باشید و شماره فکس آماده ارسال باشد. ما برای اکثر مشاغل 1-2 روز کاری را ارائه می دهیم. اگر کار را در روز جمعه ارسال کنید، کار روز دوشنبه انجام می شود زیرا شنبه ها فقط برای وانت است.

اکثر ماشین های چاپ دیجیتال از لحاظ تاریخی از فناوری مبتنی بر تونر استفاده می کردند و با پیشرفت سریع این فناوری، کیفیت چاپ با ماشین های افست رقابت می کرد. مرکز چاپ دیجیتال هزینه های سفارش را از طریق سیستم CHARGE-BACK-SYSTEM به بخش های کاربر اختصاص می دهد. به بخش هایی که از خدمات استفاده می کنند، خلاصه ای ماهانه ارسال می شود که هزینه دقیق کارهای چاپی آنها را نشان می دهد. سفارشات دپارتمان از طریق ارسال شماره حساب امکان پذیر است.
جهت خواندن مقاله ی بیشتر ی در این زمینه به سایت به آدرس https://www.ncbgir.ir مراجعه نمایید.

فناوری چاپ دیجیتال در تولید بر اساس تقاضا و چاپ های کوتاه به سرعت و مقرون به صرفه برتر است. چاپ دیجیتال همچنین یک پلت فرم ایده آل برای شخصی سازی است. اگر می خواهید به راحتی تصاویر و پیام ها را با استفاده از چاپ داده های متغیر (VDP) تغییر دهید، چاپ دیجیتال تنها راه ممکن است. با پیشرفت در کیفیت چاپ و کیفیت چاپ، معایب قبلی چاپ دیجیتال به سرعت در حال ناپدید شدن هستند و دستگاه های چاپ دیجیتال شکاف خروجی افست را کم می کنند.

استودیوی چاپ دیجیتال Wilsonart کتابخانه طراحی مجازی ما (VDL) را با سفارشی سازی شخصی Wilsonart By You ترکیب می کند. این گزینه ها با ایجاد مجموعه ای کاملاً جدید از امکانات برای HPL سنتی، به شما امکان می دهند از میان مجموعه های انتخاب شده انتخاب کنید یا طرح های کاملاً منحصربه فرد را تصور کنید و ایجاد کنید. با VDL، راه حل های الهام گرفته ای را دریافت می کنید که قبلاً در صنعت لمینت در دسترس نبوده است.

فایل های مبتنی بر وکتور شما ایجاد شاهکار (Adobe Illustrator) برای لوگوها، آثار هنری و تصاویر ارجحیت دارند. عکس ها نباید کمتر از 100DPI در اندازه کامل و تمام شده باشند. Wilsonart By You می توانید واحه های آرامش بخش را حتی در چالش برانگیزترین محیط ها ایجاد کنید. به جای نصب درهای استاندارد برای اقامتگاه های خود، کاندومینیوم های خانه Baltus از Wilsonart By You برای طراحی ورودی های منحصربه فرد استفاده کرد که شور و نشاط زندگی لوکس میامی را در بر می گیرد. بعلاوه، استفاده از لمینت سفارشی Wilsonart به این معنی است که این درب ها از قطعات مساوی ایمن و شیک هستند. این غلات چوبی تخته دار در مقیاس بزرگ دارای رنگ قرمز تیره ای است که از تجمل نشأت می گیرد و گرما را در نور محیطی ساطع می کند.

ما در طول سال تحصیلی عادی باز هستیم و در تابستان باز نیستیم. در طول سال تحصیلی، ساعات کاری با برنامه های کار دانشجویی متفاوت است. می توانید هر کار کوچکی را که در هر یک از Canon imageRUNNER که از طریق PrinterLogic قابل دسترسی است اجرا کنید.

برای حمل تصویر به صفحه پرس متکی نیست و همچنین به هیچ برگه تنظیمی نیاز ندارد. به دلیل هزینه کمتر تولید، چاپ دیجیتال جایگزین لیتوگرافی در طیف گسترده ای از بازارها شده است.

من یک مشتری مکرر TradeDigitalPrint به دلیل محصول عالی، قیمت، زمان تحویل و خدمات آنها هستم. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بنابراین اگر سؤال یا نظری دارید، لطفاً با تیم خدمات مشتری مستقر در بریتانیا تماس بگیرید، از LiveChat ما برای پاسخ فوری استفاده کنید. Techopedia™ منبع فناوری شما برای بینش و الهام بخش حرفه ای IT است.



:: موضوعات مرتبط: چاپخانه , ,
:: برچسب‌ها: چاپخانه , خدمات طراحی و چاپ , چاپ آنالوگ , چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 888
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد