نوشته شده توسط : یک دوست

در حالی که کرامپون برای برف و یخ سخت استفاده می شود، کفش برفی برای راه رفتن روی برف نرم استفاده می شود. کفش‌های برفی نیز دارای میخ‌های فلزی برای افزایش کشش در برف سخت هستند. ابزارهای یخ، محورهای یخی هستند که کوتاهتر از 60 سانتی متر هستند. هر چیزی بیشتر از 70 سانتی متر برای یخ نوردی فنی مفید نخواهد بود. زمانی که هیچ لنگر ثابتی در محل وجود نداشته باشد، کوهنوردان از لنگرهای متحرک استفاده می کنند.

چک لیست تجهیزات کوهنوردی: برای بالا رفتن از کوه به چه وسایلی نیاز دارم؟

این به محافظت از سر شما در برابر افتادن یا افتادن اجسام از بالا کمک می کند. هر نوع سفر کوهنوردی که نیاز به طناب زدن یا صخره نوردی دارد، نیاز به استفاده از کارابین دارد. این ها را می توان به طور کلی در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد و برای اهداف دیگر نیز مفید است. به یاد داشته باشید که همیشه با راهنمای کوهستانی معتبر خود بررسی کنید که دقیقاً چه چیزی را در سفر باید همراه داشته باشید. برخی از راهنماها برخی از تجهیزات فنی را ارائه می دهند یا می دانند که در آن نزدیکی می توانید آن را اجاره کنید. B2 - برای کوهنوردی زمستانی سفت‌تر و سفت‌تر هستند، اینها برای تپه‌نوردان معمولی زمستانی مناسب‌تر هستند و روزهای طولانی را در شرایط برفی پشت سر می‌گذارند.

لنگرهای صخره نوردی

مهمتر از همه، پیدا کردن یک چکمه مناسب که مناسب شکل پای شما باشد به این معنی است که می توانید از ماجراجویی های زمستانی خود برای سال های آینده بهترین استفاده را ببرید. مطمئن شوید که به یکی از فروشگاه های ما برای نصب چکمه های متخصص رایگان مراجعه کنید. چیزهای زیادی برای انجام سفرهای کوهنوردی وجود دارد، از غذا و تجهیزات گرفته تا دوربین و جلوه های شخصی. بیشتر راهنماها از شما می خواهند که یک کوله پشتی 30 تا 50 لیتری به همراه داشته باشید تا وسایل مورد نیاز را در سفر حمل کنید. این کوله‌پشتی‌ها باید نسبتاً سبک، راحت برای پوشیدن و ضد آب باشند. اکثر راهنماها نیاز دارند که این چکمه ها را برای سفرهای کوهنوردی بپوشند.

هنگام صعود در برف یا یخ، به لنگرهایی برای راپلینگ و عقب انداختن نیاز خواهید داشت. قرار دادن لنگرها در برف و یخ بسیار چالش برانگیزتر از قرار دادن آنها در سنگ است. استحکام لنگرهای برف و یخ تا حد زیادی به قدرت برف و یخ بستگی دارد. یافتن شرایط مناسب برف و یخ به اندازه قرارگیری مناسب لنگرها بسیار مهم است. برای کوهنوردی، چکمه هایی با کفه وسطی سفت تر و برای پشتیبانی بیشتر ضروری است. بیشتر چکمه های کوهنوردی دارای غشایی ضد آب برای خشک نگه داشتن پاها، بالشتک زیر پا برای جذب ضربه و عایق برای گرم نگه داشتن شما در شرایط زمستانی هستند.

ژاکت بیرونی شما به طور بالقوه مهمترین قطعه کیتی است که روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد زیرا این لایه محافظ شما در برابر عناصر خواهد بود. این شما را راحت نگه می دارد در حالی که باران، برف و باد را دور نگه می دارد. هنگام کوهنوردی، پارچه باکیفیت اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. باید بسیار ضد آب، تنفس و بادوام باشد، بدون اینکه خیلی سنگین باشد. به دنبال یک ژاکت با درجه ضد آب 20000 میلی متر یا بالاتر برای محافظت در طول روز در آب و هوای شدید باشید. پارچه GORE-TEX Pro که توسط بسیاری از برندها استفاده می شود، نمونه ای از پارچه هایی است که ترکیبی عالی از دوام و عملکرد را ارائه می دهد.

می توانید کفش های کوهنوردی را از اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کنید. سر شما در برابر خطر لیز خوردن و افتادن یا ضربه خوردن در اثر ریزش زباله هایی مانند سنگ، یخ یا برف آسیب پذیر است. کلاه ایمنی می تواند تاثیر برخورد را مدیریت کند و مانع از آسیب اشیای تیز به جمجمه شود. بیشتر کلاه‌های کوهنوردی دارای یک پوسته محکم و سخت با پوشش داخلی فوم هستند. دستگاه های مهار فنری دارای یک بادامک داخلی هستند که در هنگام سقوط روی طناب کوهنوردی قفل می شود.

وقتی در مورد کوهنوردی یاد می گرفتم، کمی غرق همه ابزار و وسایل شده بودم. چند نوع بود؟ آنها چگونه به نظر می رسند؟ ای کاش راه آسانی وجود داشت که بتوانم درباره آنها یاد بگیرم. هنگام پیاده روی در یک یخچال طبیعی یا میدان یخی، از تبرهای یخی ممکن است به سادگی به عنوان یک قطب راهپیمایی استفاده شود و به شما کمک کند تعادل خود را روی یخ حفظ کنید. در آبشارهای یخی یا یخچال های طبیعی شیب دار، آنها به عنوان راهی برای حفظ خود در برابر یخ و بالا کشیدن خود به سمت بالا عمل می کنند. دستگاه‌های Belay معمولاً از فلز ساخته می‌شوند و اجازه می‌دهند حداقل تلاش برای تغذیه مقادیر مناسب طناب برای کوهنوردان مورد استفاده قرار گیرد.

این برای محیط زیست نیز بهتر است زیرا به صخره ها و کوه ها آسیب نمی رساند. اینها کوهنورد و لایه بردار را به صخره متصل می کنند و به جلوگیری از سقوط کمک می کنند. شما تقریباً برای همه چیز از کارابین استفاده می کنید - چسباندن، راپل زدن، بستن به لنگرهای ایمنی و محکم کردن طناب ها به نقاط حفاظتی. کفش های کوهنوردی را نباید با کفش های پیاده روی اشتباه گرفت، کفش های کوهنوردی بلندتر، ضخیم تر و سفت تر هستند و به طور خاص برای مانور در زمین های شیب دار طراحی شده اند. کلاه ایمنی یک قطعه ضروری از کیت ایمنی برای هر سفر کوهنوردی است.

C2 - مناسب برای اسکرامبل های فنی زمستانی، کوهنوردی زمستانی و آلپینیسم.

محورهای پیاده روی محور مستقیم انتخاب خوبی برای چمدان‌های مونرو زمستانی، پیاده‌روی در ولز یا لیک دیسترکت، عبور از یخچال‌های طبیعی آلپاین و صعودهای غیرفنی برفی هستند. B1 - چکمه‌های B1 محکم‌تر از چکمه‌های پیاده‌روی سطح پایین، چکمه‌های پیاده‌روی چهار فصلی هستند که برای پیاده‌روی زمستانی سبک وزن ایده‌آل هستند. آنها با کرامپون های بند C1 و ترکیبات بوت/کرمپون B1/C1 ترکیب می شوند که برای بسیاری از پیاده روی های زمستانی در بریتانیا و برف ریزان ملایم مناسب هستند. یک دستگاه قلاب با افزودن اصطکاک به طناب کوهنوردی شما به عنوان یک ترمز عمل می کند.

آنها عموماً با آلیاژ فولاد ساخته می شوند و دارای میخ هایی در پایین هستند که به کاربر کمک می کند از سقوط های یخ بالا برود و کشش را روی یخچال ها حفظ کند. در حالی که هنگام حرکت در یک سفر کوهنوردی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت - مانند تناسب اندام، زمان سال و مهارت فنی - همیشه همراه داشتن تجهیزات صحیح ضروری است. علاوه بر لباس ها و تجهیزات اصلی شما، در اینجا 12 مورد ضروری دیگر برای کوهنوردی زمستانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تعادل بین ایمن بودن و اضافه بار را ایجاد کنید.

طناب ها را می توان در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد، اگرچه اکثر راهنماها طناب را برای استفاده در سفر ارائه می دهند. برای مبارزه با شرایط سخت تری که ممکن است در زمستان در کوهستان با آن مواجه شوید، یک سیستم لباس انعطاف پذیر ضروری است – و انتخاب ژاکت شما کلید گرم، راحت و خشک ماندن است. محورهای درجه‌بندی B یا پایه برای راه رفتن طراحی شده‌اند، اما به اندازه‌ای قوی هستند که در صورت نیاز می‌توانید روی آن‌ها حرکت کنید.

یک تاقچه پاشنه وجود خواهد داشت که امکان نصب کرامپون C2 یا C3 را برای ایمن ترین تناسب و عملکرد همه کاره فراهم می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بلد بازدید نمایید
یک بند به شما امکان می دهد برای عقب نشینی و بالا رفتن به یک طناب ببندید. در گذشته طناب های کوهنوردی مستقیماً روی بدن کوهنورد بسته می شد. همانطور که می توانید تصور کنید، این بسیار ناراحت کننده بود و حتی می تواند باعث صدمات جدی در هنگام سقوط شود.

هارنس ها را می توان به طور کلی از فروشگاه های ورزشی در فضای باز کرایه کرد، اگرچه برخی از راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه خود لحاظ کنند، آنها را ارائه می دهند. اینها را می توان به طور کلی از فروشگاه های ورزشی در فضای باز اجاره کرد، اگرچه برخی راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه خود لحاظ کنند، آنها را ارائه می دهند. بسیاری از راهنماهایی که تجهیزات کوهنوردی گروهی را تهیه می کنند، دستگاه های قلابی را برای صعود تهیه می کنند. دستگاه بند یک قطعه مکانیکی از تجهیزات است که به کاربر در اعمال کشش بر روی طناب کوهنوردی کمک می کند تا از سقوط کوهنورد دیگر جلوگیری کند.

آنها همچنین مکانیزمی دارند که می تواند این قفل را برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان آزاد کند. B3 - این چکمه های سنگنوردی کاملاً سفت و سخت برای کوهنوردی زمستانی در سطح بالا و کوهنوردی فنی مخلوط و یخ طراحی شده اند. دستگاه‌های خمیر خود ترمز شونده به سبک دیافراگم شبیه به دستگاه‌های دارای دیافراگم هستند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه کوهنوردی کلیک کنید
از آنجایی که تحت بارگیری قفل می شوند، برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان موثر نیستند.

با این حال، هنگام استفاده از دستگاه قلای خود ترمز، همچنان باید دست ترمز خود را روی طناب نگه دارید. تبرهای یخ را می‌توان به طور کلی از فروشگاه‌های ورزشی در فضای باز اجاره کرد، اگرچه برخی راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه‌شان لحاظ کنند، آن‌ها را ارائه می‌کنند. کیت اصلی نجات شکاف شامل یک قرقره سبک وزن، کارابین های قفل کننده و غیر قفل، طناب نایلونی، قلاب های دوخته شده، لنگرهای برفی و/یا یخ و تبرهای یخ است.

آنها معمولاً برای بالا رفتن از صخره ها یا سطوح یخی مورد نیاز هستند. اکثر کوهنوردان ترکیبی از ژاکت ها را برای محافظت از آنها در شرایط متغیر انتخاب می کنند - یک ژاکت بیرونی با یک لایه میانی عایق. لایه بیرونی را به عنوان پوست خود در نظر بگیرید که از شما در برابر عواملی مانند باران و برف محافظت می کند و شما را خشک نگه می دارد. لایه میانی عایق بیشتر شبیه چربی بدن شما است و نقش اصلی آن نگه داشتن در گرما است تا از خشم سرما متحمل نشوید.

در کنار تجهیزات فنی و لباس، چند مورد مهم دیگر وجود دارد که باید همراه داشته باشید تا یک سفر کوهنوردی موفق را تضمین کنید. طناب پویا برای کوهنوردی بهترین است زیرا کشسانی بیشتری دارد که در صورت لغزش یا سقوط کمک می کند. کوهنوردان معمولاً می خواهند حدود 60 متر طناب با قطر بین 8 تا 10 میلی متر بیاورند. کرامپون ها وسایل کششی هستند که معمولا به قسمت پایین چکمه های کوهنوردی متصل می شوند.

محورهای T-rated یا Technical Axes برای کوهنوردی و صعود با شفت و پیک بسیار قوی‌تر طراحی شده‌اند. کرامپون ها میخ های فلزی هستند که آنها را روی چکمه های خود می بندید. ابزار یخ نوعی تبر یخی تخصصی است که برای یخ نوردی فنی استفاده می شود.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

هنگام صعود در برف یا یخ، به لنگرهایی برای راپلینگ و عقب انداختن نیاز خواهید داشت. قرار دادن لنگرها در برف و یخ بسیار چالش برانگیزتر از قرار دادن آنها در سنگ است. استحکام لنگرهای برف و یخ تا حد زیادی به قدرت برف و یخ بستگی دارد. یافتن شرایط مناسب برف و یخ به اندازه قرارگیری مناسب لنگرها بسیار مهم است. برای کوهنوردی، چکمه هایی با کفه وسطی سفت تر و برای پشتیبانی بیشتر ضروری است. بیشتر چکمه های کوهنوردی دارای غشایی ضد آب برای خشک نگه داشتن پاها، بالشتک زیر پا برای جذب ضربه و عایق برای گرم نگه داشتن شما در شرایط زمستانی هستند.

تبر فنی

یک تاقچه پاشنه وجود خواهد داشت که امکان نصب کرامپون C2 یا C3 را برای ایمن ترین تناسب و عملکرد همه کاره فراهم می کند. یک بند به شما امکان می دهد برای عقب نشینی و بالا رفتن به یک طناب ببندید. در گذشته طناب های کوهنوردی مستقیماً روی بدن کوهنورد بسته می شد. همانطور که می توانید تصور کنید، این بسیار ناراحت کننده بود و حتی می تواند باعث صدمات جدی در هنگام سقوط شود.

کارابین ها


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت اصغری شاپ بازدید نمایید
این به محافظت از سر شما در برابر افتادن یا افتادن اجسام از بالا کمک می کند. هر نوع سفر کوهنوردی که نیاز به طناب زدن یا صخره نوردی دارد، نیاز به استفاده از کارابین دارد. این ها را می توان به طور کلی در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد و برای اهداف دیگر نیز مفید است. به یاد داشته باشید که همیشه با راهنمای کوهستانی معتبر خود بررسی کنید که دقیقاً چه چیزی را در سفر باید همراه داشته باشید. برخی از راهنماها برخی از تجهیزات فنی را ارائه می دهند یا می دانند که در آن نزدیکی می توانید آن را اجاره کنید. B2 - برای کوهنوردی زمستانی سفت‌تر و سفت‌تر هستند، اینها برای تپه‌نوردان معمولی زمستانی مناسب‌تر هستند و روزهای طولانی را در شرایط برفی پشت سر می‌گذارند.

در حالی که کرامپون برای برف و یخ سخت استفاده می شود، کفش برفی برای راه رفتن روی برف نرم استفاده می شود. کفش‌های برفی نیز دارای میخ‌های فلزی برای افزایش کشش در برف سخت هستند. ابزارهای یخ، محورهای یخی هستند که کوتاهتر از 60 سانتی متر هستند. هر چیزی بیشتر از 70 سانتی متر برای یخ نوردی فنی مفید نخواهد بود. زمانی که هیچ لنگر ثابتی در محل وجود نداشته باشد، کوهنوردان از لنگرهای متحرک استفاده می کنند.

در کنار تجهیزات فنی و لباس، چند مورد مهم دیگر وجود دارد که باید همراه داشته باشید تا یک سفر کوهنوردی موفق را تضمین کنید. طناب پویا برای کوهنوردی بهترین است زیرا کشسانی بیشتری دارد که در صورت لغزش یا سقوط کمک می کند. کوهنوردان معمولاً می خواهند حدود 60 متر طناب با قطر بین 8 تا 10 میلی متر بیاورند. کرامپون ها وسایل کششی هستند که معمولا به قسمت پایین چکمه های کوهنوردی متصل می شوند.

ژاکت بیرونی شما به طور بالقوه مهمترین قطعه کیتی است که روی آن سرمایه گذاری خواهید کرد زیرا این لایه محافظ شما در برابر عناصر خواهد بود. این شما را راحت نگه می دارد در حالی که باران، برف و باد را دور نگه می دارد. هنگام کوهنوردی، پارچه باکیفیت اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. باید بسیار ضد آب، تنفس و بادوام باشد، بدون اینکه خیلی سنگین باشد. به دنبال یک ژاکت با درجه ضد آب 20000 میلی متر یا بالاتر برای محافظت در طول روز در آب و هوای شدید باشید. پارچه GORE-TEX Pro که توسط بسیاری از برندها استفاده می شود، نمونه ای از پارچه هایی است که ترکیبی عالی از دوام و عملکرد را ارائه می دهد.

این برای محیط زیست نیز بهتر است زیرا به صخره ها و کوه ها آسیب نمی رساند. اینها کوهنورد و لایه بردار را به صخره متصل می کنند و به جلوگیری از سقوط کمک می کنند. شما تقریباً برای همه چیز از کارابین استفاده می کنید - چسباندن، راپل زدن، بستن به لنگرهای ایمنی و محکم کردن طناب ها به نقاط حفاظتی. کفش های کوهنوردی را نباید با کفش های پیاده روی اشتباه گرفت، کفش های کوهنوردی بلندتر، ضخیم تر و سفت تر هستند و به طور خاص برای مانور در زمین های شیب دار طراحی شده اند. کلاه ایمنی یک قطعه ضروری از کیت ایمنی برای هر سفر کوهنوردی است.

این محورها طیف گسترده ای از کوهنوردی را که بین پیاده روی برفی و صعود فنی کامل قرار دارد را پوشش می دهد. مناسب برای کوهنوردی زمستانی اسکاتلند تا درجه II یا III یا مسیرهای آلپ تا حدود درجه AD. تبر یخ ابزاری چند منظوره است که در اکثر سفرهای کوهنوردی که در آن باید از آبشار یخ بالا رفت یا از یخچال های طبیعی عبور کرد استفاده می شود.

آنها همچنین مکانیزمی دارند که می تواند این قفل را برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان آزاد کند. B3 - این چکمه های سنگنوردی کاملاً سفت و سخت برای کوهنوردی زمستانی در سطح بالا و کوهنوردی فنی مخلوط و یخ طراحی شده اند. دستگاه‌های خمیر خود ترمز شونده به سبک دیافراگم شبیه به دستگاه‌های دارای دیافراگم هستند. از آنجایی که تحت بارگیری قفل می شوند، برای راپل یا پایین آوردن کوهنوردان موثر نیستند.

وقتی در مورد کوهنوردی یاد می گرفتم، کمی غرق همه ابزار و وسایل شده بودم. چند نوع بود؟ آنها چگونه به نظر می رسند؟ ای کاش راه آسانی وجود داشت که بتوانم درباره آنها یاد بگیرم. هنگام پیاده روی در یک یخچال طبیعی یا میدان یخی، از تبرهای یخی ممکن است به سادگی به عنوان یک قطب راهپیمایی استفاده شود و به شما کمک کند تعادل خود را روی یخ حفظ کنید. در آبشارهای یخی یا یخچال های طبیعی شیب دار، آنها به عنوان راهی برای حفظ خود در برابر یخ و بالا کشیدن خود به سمت بالا عمل می کنند. دستگاه‌های Belay معمولاً از فلز ساخته می‌شوند و اجازه می‌دهند حداقل تلاش برای تغذیه مقادیر مناسب طناب برای کوهنوردان مورد استفاده قرار گیرد.

محورهای پیاده روی محور مستقیم انتخاب خوبی برای چمدان‌های مونرو زمستانی، پیاده‌روی در ولز یا لیک دیسترکت، عبور از یخچال‌های طبیعی آلپاین و صعودهای غیرفنی برفی هستند. B1 - چکمه‌های B1 محکم‌تر از چکمه‌های پیاده‌روی سطح پایین، چکمه‌های پیاده‌روی چهار فصلی هستند که برای پیاده‌روی زمستانی سبک وزن ایده‌آل هستند. آنها با کرامپون های بند C1 و ترکیبات بوت/کرمپون B1/C1 ترکیب می شوند که برای بسیاری از پیاده روی های زمستانی در بریتانیا و برف ریزان ملایم مناسب هستند. یک دستگاه قلاب با افزودن اصطکاک به طناب کوهنوردی شما به عنوان یک ترمز عمل می کند.

طناب ها را می توان در اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کرد، اگرچه اکثر راهنماها طناب را برای استفاده در سفر ارائه می دهند. برای مبارزه با شرایط سخت تری که ممکن است در زمستان در کوهستان با آن مواجه شوید، یک سیستم لباس انعطاف پذیر ضروری است – و انتخاب ژاکت شما کلید گرم، راحت و خشک ماندن است. محورهای درجه‌بندی B یا پایه برای راه رفتن طراحی شده‌اند، اما به اندازه‌ای قوی هستند که در صورت نیاز می‌توانید روی آن‌ها حرکت کنید.

می توانید کفش های کوهنوردی را از اکثر فروشگاه های ورزشی در فضای باز خریداری کنید. سر شما در برابر خطر لیز خوردن و افتادن یا ضربه خوردن در اثر ریزش زباله هایی مانند سنگ، یخ یا برف آسیب پذیر است. کلاه ایمنی می تواند تاثیر برخورد را مدیریت کند و مانع از آسیب اشیای تیز به جمجمه شود. بیشتر کلاه‌های کوهنوردی دارای یک پوسته محکم و سخت با پوشش داخلی فوم هستند. دستگاه های مهار فنری دارای یک بادامک داخلی هستند که در هنگام سقوط روی طناب کوهنوردی قفل می شود.

آنها عموماً با آلیاژ فولاد ساخته می شوند و دارای میخ هایی در پایین هستند که به کاربر کمک می کند از سقوط های یخ بالا برود و کشش را روی یخچال ها حفظ کند. در حالی که هنگام حرکت در یک سفر کوهنوردی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت - مانند تناسب اندام، زمان سال و مهارت فنی - همیشه همراه داشتن تجهیزات صحیح ضروری است. علاوه بر لباس ها و تجهیزات اصلی شما، در اینجا 12 مورد ضروری دیگر برای کوهنوردی زمستانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تعادل بین ایمن بودن و اضافه بار را ایجاد کنید.

چه در شرایط زمستانی راه بروید و چه در حال بالا رفتن از برف و یخ، تبر یخ ابزاری ضروری برای هر کوهنورد زمستانی است. در صورت لیز خوردن یا کمک به بالا رفتن از دیوار عمودی، می توان از تبرها برای جلوگیری از سقوط استفاده کرد. به عنوان یک قاعده کلی، محورهای کوتاهتر برای کوهنوردی و تبرهای بلندتر برای پیاده روی بهتر هستند. برای بسیاری از ماجراجویی های زمستانی، می توانید از تبر خود برای هر دو استفاده کنید. شکل دسته و بخش سر تبر یخی سرنخ بهتری برای استفاده مورد نظر از آن است.

به عنوان یک راهنمای کلی، یک کوهنورد قد بلندتر به یک تبر یخ بلندتر نیاز دارد. و هر چه زمین شیب دارتر باشد، تبر یخی شما باید کوتاه تر باشد. دستگاه‌های ته دیافراگم، روزنه‌ای برای عبور یک حلقه طناب ایجاد می‌کنند.

با این حال، هنگام استفاده از دستگاه قلای خود ترمز، همچنان باید دست ترمز خود را روی طناب نگه دارید. تبرهای یخ را می‌توان به طور کلی از فروشگاه‌های ورزشی در فضای باز اجاره کرد، اگرچه برخی راهنماها اگر وسایل شخصی را در هزینه‌شان لحاظ کنند، آن‌ها را ارائه می‌کنند. کیت اصلی نجات شکاف شامل یک قرقره سبک وزن، کارابین های قفل کننده و غیر قفل، طناب نایلونی، قلاب های دوخته شده، لنگرهای برفی و/یا یخ و تبرهای یخ است.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه کوهنوردی کلیک کنید
C2 - مناسب برای اسکرامبل های فنی زمستانی، کوهنوردی زمستانی و آلپینیسم.

این حلقه توسط یک کارابین قفل کننده بسته می شود که سپس به مهار محکم می شود. طناب های استاتیک برای حمل تجهیزات و یا انجام عملیات نجات استفاده می شود. شما نمی خواهید طناب ها در هنگام حمل وسایل یا کوهنوردان مجروح کشیده شوند.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2954
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

برای مشاهده جدول قیمت خدمات اضافی می توانید اینجا را کلیک کنید. از سوی دیگر، آهسته حرکت کنید و بارهای بسیار سنگین تری را حمل کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروشگاه لوازم کوهنوردی کلیک کنید
، کوهنوردی به طور منحصر به فردی مناسب است تا یک سرگرمی مادام العمر باشد تا یک تجربه یک بار. بیس جامپینگ و غواصی در صخره ممکن است چند بار اول سرگرم کننده باشد، اما هر بار یک فعالیت یکسان است.

کوهنوردی


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت زیگوکمپ بازدید نمایید
در مقابل، با کوهنوردی، هر کوهی یک تجربه جدید است، چه برسد به احساس موفقیت از فتح هر کوه جدید. کوهنوردی که به عنوان کوه نوردی شناخته می شود، یک ورزش بسیار محبوب در فضای باز است. هزاران کوه در جهان وجود دارد که همگی با زمین منحصر به فرد خود، چالش ها و هیجانات خاص خود را دارند. این بسیار به کوه و مسیر بستگی دارد، اما معمولاً بهار، اوایل پاییز و تابستان زمان خوبی است. خوب است به خاطر داشته باشید که هنگام برنامه ریزی تاریخ، مسیر شما ممکن است روزها و هفته ها باشد. کوهنوردی برای مدت طولانی، اگر نه دقیقاً یک سرگرمی، یک تمرین رایج بوده است.

بهترین مسیرهای کوهنوردی در جهان

کوهنوردی زمستانی یک فعالیت دشوارتر، پرمخاطره تر و بسیار سودمندتر است. اکثر مردم در تابستان کوهنوردی را انتخاب می کنند، بنابراین مسیرها در زمستان شلوغ کمتری دارند. دشواری اضافه شده همچنین باعث افزایش تصاعدی رضایت و حس موفقیت حاصل از یک صعود پیروزمندانه می شود. مزیت دیگر این است که می توانید کوهی را انتخاب کنید که در آن می توانید یک تعطیلات اسکی برای یک تعطیلات کامل زمستانی داشته باشید. مطابق با شرایط تعیین شده در سیاست حفظ حریم خصوصی Pegasus. اگر قصد دارید با تجهیزات خود سفر کنید، ممکن است هزینه های اضافی نیز وجود داشته باشد.

مردم از اوایل سال 1336 به عنوان یک سرگرمی از کوه ها بالا می روند. صعود سر آلفرد ویلز به وترهورن سوئیس در سال 1865 به عنوان تولد کوهنوردی به عنوان یک ورزش در نظر گرفته می شود. سبک می شوند و سریع حرکت می کنند و به سرعت به سمت اوج فشار می آورند. این امکان وجود دارد زیرا کوه‌های با اندازه متوسط، مانند کوه‌های آلپ یا کوه‌های راکی، می‌توانند نسبتاً سریع‌تر بزرگ شوند.

لنگر چیزی است که کوهنوردان برای محکم کردن طناب در برابر سنگ، یخ یا برف استفاده می کنند. ما در سیستم‌های فروش بلیط و چک‌این آنلاین با مشکلاتی مواجه هستیم. اگر هنگام چک‌این آنلاین مشکلی داشتید، لطفاً ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید. گره ها برای کوهنوردی بسیار مهم هستند و برخی از محبوب ترین آنها فیگور هشت، پروانه آلپاین، بولین و زپلین خم هستند. پرواز به ژنو، که از آنجا می توانید به راحتی به Matterhorn بروید. توده ای از سنگ یا چوب که برای مشخص کردن یک مسیر خاص استفاده می شود.

در زیر می توانید تمام اطلاعات ضروری در مورد کوهنوردی، ریشه های آن، نحوه انجام آن را با شرایط اولیه و ابزار مورد نیاز خود بیابید. بهترین مکان‌ها برای کوهنوردی در ترکیه و سراسر جهان برای روح‌های ماجراجو نیز گنجانده شده است.



:: موضوعات مرتبط: کوهنوردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

با این حال، این وظیفه وکیل است که از طرح دعوی بیهوده یا فاقد اعتبار نیز خودداری کند. در این شرایط، وکیل و موکل باید در مورد اینکه آیا دعوا مبنای مناسبی برای اقامه در دادگاه دارد یا خیر، بحث کنند. وکیل نباید به هیچ وجه برای مناقصه یا خرید، به نام خود یا به هر نام دیگر، به نفع خود یا به نفع هر شخص دیگری، اموال فروخته شده در هر یک از مراحل قانونی را که در آن شرکت داشته است، خریداری کند. به طور حرفه ای درگیر با این حال، مانع از آن نمی شود که یک وکیل از طرف موکل خود برای موکل خود مناقصه یا خرید کند، مشروط بر اینکه وکیل صریحاً به طور کتبی در این مورد مجاز باشد.

وکیل باید از اقدام غیرقانونی یا ناشایست نسبت به وکیل مخالف یا طرفین مخالف خودداری کند. وی همچنین باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا موکل خود را از هرگونه اقدام غیرقانونی، ناشایست یا اعمال ناعادلانه در هر موردی نسبت به قوه قضائیه، وکیل مخالف یا طرفین متخاصم باز دارد. با این حال، قوانین اخلاقی وکیل بیان می کند که وکیل تنها در صورتی می تواند دامنه وکالت را محدود کند که چنین تغییراتی معقول باشد و موکل رضایت آگاهانه بدهد. یک موکل ممکن است در هر زمانی وکیل خود را اخراج کند، اگرچه این ممکن است همیشه یک گزینه عملی نباشد اگر محاکمه در حال انجام باشد. یک وکیل باید همیشه حساب های پول مشتریان را که به او سپرده شده است نگه دارد.

او باید در استفاده از زبان خود در مکاتبات و در جریان مجادله در دادگاه محترم باشد. او نباید در حین دادخواست به دلایل واهی به اعتبار طرفین لطمه بزند. او نباید در جر و بحث در دادگاه از الفاظ غیر پارلمانی استفاده کند. وکیل نباید در خصوص هر موضوعی که نزد قاضی یا هر قاضی دیگری در جریان است به طور خصوصی با قاضی ارتباط برقرار کند. وکیل نباید با استفاده از وسایل غیرقانونی یا نامناسب مانند اجبار، رشوه و غیره بر تصمیم دادگاه در هیچ موضوعی تأثیر بگذارد. وکیل در حین طرح دعوی و نیز در حین انجام دادگستری باید با وقار رفتار کند.

پرونده خود را در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین ارائه دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دفتر وکالت بازدید نمایید
LegalMatch شما را با وکلای از قبل بررسی شده در شهر یا شهرستان شما بر اساس مشخصات پرونده شما مطابقت می دهد. در عرض 24 ساعت وکلای باتجربه محلی آن را بررسی کرده و ارزیابی می کنند که آیا پرونده محکمی دارید یا خیر.

هر مبلغی که پس از کسر کارمزد و هزینه از حساب باقی بماند باید به مشتری مسترد شود. وکیل باید در حساب های خود ذکر کند که آیا پولی که از موکل دریافت می کند به دلیل هزینه ها یا هزینه ها در جریان رسیدگی یا نظر است. او نباید هیچ بخشی از مبالغ دریافتی بابت هزینه ها را بدون دستور کتبی مشتری به عنوان کارمزد منحرف کند. وکیلی که برای تعقیب یک محاکمه کیفری حاضر می شود باید رسیدگی را به گونه ای انجام دهد که منجر به محکومیت بی گناه نشود. وکیل به هیچ وجه نباید هیچ گونه شواهد یا مدارکی را که بیگناهی متهم را ثابت کند، سرکوب کند. ما به بیش از 5 میلیون مشتری کمک کرده ایم تا وکیل مناسب را پیدا کنند - به صورت رایگان.

وکیل نباید به موکل خود به منظور انجام هرگونه اقدام یا دادرسی قانونی که توسط چنین موکلی درگیر است به موکل خود وام دهد. یک مثال خوب از یک اختلاف معمول بین وکیل و موکل، تصمیم گیری در مورد طرح دعوی واقعی یا حل و فصل خارج از دادگاه است. همانطور که گفته شد، این تصمیم مشتری است که آزمایشی را دنبال کند یا تسویه حساب کند.

وظیفه مدافعان در قبال مشتری

وکیل باید این کار را بدون توجه به عواقب ناخوشایند برای خود یا دیگران انجام دهد. او باید بدون توجه به نظر شخصی خود در مورد جرم متهم از متهم به جرم دفاع کند. یک وکیل مدافع باید همیشه به خاطر داشته باشد که وفاداری او به قانون است، که ایجاب می کند هیچ مردی بدون شواهد کافی مجازات نشود. وکیل موظف است هر گونه گزارش کوتاهی را در دادگاه ها یا دادگاه ها یا در برابر هر مرجع دیگری که در آن یا قبل از آن پیشنهاد انجام کار را دارد بپذیرد. او باید هزینه‌هایی را وضع کند که با هزینه‌های جمع‌آوری‌شده توسط همکلاسی‌های مدافع موقعیت او در وکلا و ماهیت پرونده همخوانی داشته باشد. شرایط خاص ممکن است امتناع او از پذیرش یک مختصر خاص را توجیه کند.

وکیل من مسئول چه وظایفی است؟

حساب ها باید مبالغ دریافتی از مشتری یا از طرف او را نشان دهند. حساب باید همراه با هزینه های انجام شده برای وی و کسورات بابت کارمزدها با تاریخ مربوطه و سایر مشخصات لازم را نشان دهد. وکیل شما مسئول تصمیم گیری در مورد رویه های قانونی و استراتژی های حقوقی است. وظایف وکیل عمدتاً به مسائل فنی، حقوقی و تاکتیکی می پردازد، زیرا از موکل انتظار نمی رود که از جزئیات و مراحل دادرسی اطلاع داشته باشد. بنابراین نقش اصلی وکیل رسیدن به تعادل بین نیازهای خاص موکل و الزامات و محدودیت های تحمیل شده توسط قانون است.

قواعد ذکر شده در فصل دوم، قسمت چهارم قوانین شورای وکلای هند در مورد استانداردهای رفتار حرفه ای و آداب معاشرت، به عنوان راهنمایی برای همه وکلای مدافع در انجام امور مربوط به قانون اتخاذ می شود. در صورتی که وکیل نتواند رضایت وکیلی را که برای همان طرف طرح کرده است ارائه کند، باید برای حضور به دادگاه مراجعه کند. او باید در چنین درخواستی دلیلی را ذکر کند که چرا نتوانسته است چنین رضایتی را کسب کند. وکیل نباید حق الزحمه ای را که موکلش به او می دهد در مقابل مسئولیت شخصی خودش در قبال موکل تعدیل کند که در جریان کار او به عنوان وکالت ایجاد نمی شود. یک وکیل نباید معامله کند یا با دریافت هر سهم یا سودی در هر ادعایی قابل اقدام موافقت کند. هیچ یک از مقررات این قاعده در مورد سهام، سهام، و اوراق قرضه اوراق بهادار دولتی یا هر ابزاری که فعلاً طبق قانون یا عرف قابل معامله یا هر سند تجاری مربوط به مالکیت کالا است، اعمال نمی شود.

این قانون برای عضوی که به‌عنوان «amicus curiae» یا بدون هزینه از طرف شورای وکلا، انجمن حقوقی ثبت‌شده یا کانون وکلا ظاهر می‌شود، اعمال نمی‌شود. به طور کلی، وکیل شما باید قبل از اینکه پاسخی را به قاضی بدهد، در مورد هر تصمیم مهمی با شما مشورت کند. همیشه بهترین کار این است که هم شما و هم وکیلتان در مورد تصمیمی موافق باشید.

وکیل به هیچ وجه نباید در مورد موضوع اختلاف با هیچ یک از طرفینی که توسط یک وکیل نمایندگی می شود ارتباط برقرار کند یا مذاکره کند یا خواستار حل و فصل شود مگر از طریق وکیل طرفین. وکیلی که در رابطه با طرح دعوی، تجدیدنظر یا موضوع دیگری به طرفی مشاوره داده یا اقامه دعوا کرده یا برای طرفی اقدام کرده است، نباید در همان موضوع برای طرف مقابل اقدام، حضور یا دعوا کند. یک وکیل باید یک نسخه از حساب مشتری را که در صورت درخواست نگهداری می کند، به شرط پرداخت هزینه کپی لازم، به مشتری ارائه دهد.

وظیفه مدافعان در قبال دادگاه

بنابراین وظیفه وکیل انتخاب ابزاری برای تکمیل اهداف موکل است. آنها مسئول وظایفی هستند که شامل رویه های قانونی، استراتژی ها و تاکتیک های دادگاه است. حتی باز هم وکیل ملزم به مشورت با موکل در مورد نحوه اقدام طبق قانون است. قواعد رفتار حرفه ای و اخلاق بر نحوه تقسیم وظایف بین وکیل و موکل حاکم است. دولتها همچنین ممکن است قوانین خاص خود را در مورد تقسیم وظایف داشته باشند که معمولاً تحت عنوان "تخصیص اختیارات بین وکیل و موکل" است. این وظیفه وکیل است که بدون هیچ ترسی از منافع موکل خود با تمام ابزارهای منصفانه و شرافتمندانه حمایت کند.

وکیل اساساً میانجی بین موکل از یک سو و نظام حقوقی از سوی دیگر است. شما می توانید وکیل خود را به عنوان نوعی مترجم یا مترجم برای موکلان خود در نظر بگیرید، زیرا قوانین گاهی پیچیده و درک آن دشوار است. با این حال، این شما هستید که تصمیمات مهمی را با توجه به آنچه قانون می گوید، بگیرید. وکیل نباید به هیچ وجه در مزایده دادگاه شرکت کند و یا از طریق فروش، هدیه، معاوضه یا هر روش دیگر انتقال، اموالی را که موضوع دعوی، تجدیدنظر یا رسیدگی دیگری است که به هر نحوی در آن حضور دارد، به دست آورد. وکیل باید از وکالت هر موکلی که اصرار بر استفاده از وسایل ناعادلانه یا نامناسب دارد خودداری کند.

موکل نمی تواند از وکیل درخواست انجام کار غیر قانونی کند و بالعکس. از سوی دیگر، باید از وکیل خود انتظار داشته باشید که در مورد تمامی عواقب قانونی احتمالی هر اقدام قانونی پیشنهادی صحبت کند. وکیل شما ممکن است به شما دستور دهد که با حسن نیت تلاش کنید تا دامنه، معنا، کاربرد یا اعتبار هر قانون معین را تعیین کنید. این به خاطر دانشجویان حقوق، حقوقدانان، قضات و اساتیدی مانند شماست که به من رضایت، امید و انگیزه ادامه کار می دهند. تشکر بابت عشق و حمایتتان امیدوارم لحظات پرباری را در اینجا داشته باشید. وکیل نباید حق الزحمه ای کمتر از حق الزحمه را بپذیرد که در صورتی که موکل قادر به پرداخت بیشتر باشد طبق قوانین مشمول مالیات می شود.

اما هر گاه زمینه مناسبی برای شکایت جدی از ضابط دادگستری وجود داشته باشد، وکیل حق و وظیفه دارد شکایت خود را به مراجع ذیصلاح تقدیم کند. شما باید وکیل خود را از مسیر اصلی که می خواهید پرونده شما در آن ادامه یابد مطلع کنید. آنها بر این اساس با پیشنهادهایی در مورد چگونگی دستیابی به هدف کلی ادعای حقوقی شما پاسخ خواهند داد. به عبارت دیگر، وکیل شما قبل از اقدام در امور ماهوی به اجازه شما نیاز دارد.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی این سایت کلیک کنید
وکیل پس از ختم دادرسی مختار است هزینه های مربوط به خود را از حساب موکل تعدیل کند. موجودی موجود در حساب می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری یا مبلغی باشد که در آن رسیدگی آمده است.

یک وکیل نباید برای خدمات خود بسته به موفقیت موضوع انجام شده هزینه ای دریافت کند. همچنین او نباید هزینه خدمات خود را به عنوان درصدی از مبلغ یا اموال دریافتی پس از موفقیت موضوع دریافت کند. وکیل نباید به عنوان ضامن باشد یا صحت وثیقه ای را که موکلش برای انجام هر گونه رسیدگی قانونی به آن نیاز دارد، تأیید کند. اگر وکیل یکی از اعضای مدیریت مؤسسه باشد، نباید در هیچ مرجع قضایی، له یا علیه هر مؤسسه یا در برابر آن حاضر شود.



:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

قواعد ذکر شده در فصل دوم، قسمت چهارم قوانین شورای وکلای هند در مورد استانداردهای رفتار حرفه ای و آداب معاشرت، به عنوان راهنمایی برای همه وکلای مدافع در انجام امور مربوط به قانون اتخاذ می شود. در صورتی که وکیل نتواند رضایت وکیلی را که برای همان طرف طرح کرده است ارائه کند، باید برای حضور به دادگاه مراجعه کند. او باید در چنین درخواستی دلیلی را ذکر کند که چرا نتوانسته است چنین رضایتی را کسب کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل متخصص ملک بازدید نمایید
وکیل نباید حق الزحمه ای را که موکلش به او می دهد در مقابل مسئولیت شخصی خودش در قبال موکل تعدیل کند که در جریان کار او به عنوان وکالت ایجاد نمی شود. یک وکیل نباید معامله کند یا با دریافت هر سهم یا سودی در هر ادعایی قابل اقدام موافقت کند. هیچ یک از مقررات این قاعده در مورد سهام، سهام، و اوراق قرضه اوراق بهادار دولتی یا هر ابزاری که فعلاً طبق قانون یا عرف قابل معامله یا هر سند تجاری مربوط به مالکیت کالا است، اعمال نمی شود.

موکل نمی تواند از وکیل درخواست انجام کار غیر قانونی کند و بالعکس. از سوی دیگر، باید از وکیل خود انتظار داشته باشید که در مورد تمامی عواقب قانونی احتمالی هر اقدام قانونی پیشنهادی صحبت کند. وکیل شما ممکن است به شما دستور دهد که با حسن نیت تلاش کنید تا دامنه، معنا، کاربرد یا اعتبار هر قانون معین را تعیین کنید. این به خاطر دانشجویان حقوق، حقوقدانان، قضات و اساتیدی مانند شماست که به من رضایت، امید و انگیزه ادامه کار می دهند. تشکر بابت عشق و حمایتتان امیدوارم لحظات پرباری را در اینجا داشته باشید. وکیل نباید حق الزحمه ای کمتر از حق الزحمه را بپذیرد که در صورتی که موکل قادر به پرداخت بیشتر باشد طبق قوانین مشمول مالیات می شود.

وکیل نباید به موکل خود به منظور انجام هرگونه اقدام یا دادرسی قانونی که توسط چنین موکلی درگیر است به موکل خود وام دهد. یک مثال خوب از یک اختلاف معمول بین وکیل و موکل، تصمیم گیری در مورد طرح دعوی واقعی یا حل و فصل خارج از دادگاه است. همانطور که گفته شد، این تصمیم مشتری است که آزمایشی را دنبال کند یا تسویه حساب کند.

وکیل باید این کار را بدون توجه به عواقب ناخوشایند برای خود یا دیگران انجام دهد. او باید بدون توجه به نظر شخصی خود در مورد جرم متهم از متهم به جرم دفاع کند. یک وکیل مدافع باید همیشه به خاطر داشته باشد که وفاداری او به قانون است، که ایجاب می کند هیچ مردی بدون شواهد کافی مجازات نشود. وکیل موظف است هر گونه گزارش کوتاهی را در دادگاه ها یا دادگاه ها یا در برابر هر مرجع دیگری که در آن یا قبل از آن پیشنهاد انجام کار را دارد بپذیرد. او باید هزینه‌هایی را وضع کند که با هزینه‌های جمع‌آوری‌شده توسط همکلاسی‌های مدافع موقعیت او در وکلا و ماهیت پرونده همخوانی داشته باشد. شرایط خاص ممکن است امتناع او از پذیرش یک مختصر خاص را توجیه کند.

پرونده خود را در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین ارائه دهید. LegalMatch شما را با وکلای از قبل بررسی شده در شهر یا شهرستان شما بر اساس مشخصات پرونده شما مطابقت می دهد. در عرض 24 ساعت وکلای باتجربه محلی آن را بررسی کرده و ارزیابی می کنند که آیا پرونده محکمی دارید یا خیر.

وکیل من مسئول چه وظایفی است؟

بنابراین وظیفه وکیل انتخاب ابزاری برای تکمیل اهداف موکل است. آنها مسئول وظایفی هستند که شامل رویه های قانونی، استراتژی ها و تاکتیک های دادگاه است. حتی باز هم وکیل ملزم به مشورت با موکل در مورد نحوه اقدام طبق قانون است. قواعد رفتار حرفه ای و اخلاق بر نحوه تقسیم وظایف بین وکیل و موکل حاکم است. دولتها همچنین ممکن است قوانین خاص خود را در مورد تقسیم وظایف داشته باشند که معمولاً تحت عنوان "تخصیص اختیارات بین وکیل و موکل" است. این وظیفه وکیل است که بدون هیچ ترسی از منافع موکل خود با تمام ابزارهای منصفانه و شرافتمندانه حمایت کند.

او باید در استفاده از زبان خود در مکاتبات و در جریان مجادله در دادگاه محترم باشد. او نباید در حین دادخواست به دلایل واهی به اعتبار طرفین لطمه بزند. او نباید در جر و بحث در دادگاه از الفاظ غیر پارلمانی استفاده کند. وکیل نباید در خصوص هر موضوعی که نزد قاضی یا هر قاضی دیگری در جریان است به طور خصوصی با قاضی ارتباط برقرار کند. وکیل نباید با استفاده از وسایل غیرقانونی یا نامناسب مانند اجبار، رشوه و غیره بر تصمیم دادگاه در هیچ موضوعی تأثیر بگذارد. وکیل در حین طرح دعوی و نیز در حین انجام دادگستری باید با وقار رفتار کند.

وکیل اساساً میانجی بین موکل از یک سو و نظام حقوقی از سوی دیگر است. شما می توانید وکیل خود را به عنوان نوعی مترجم یا مترجم برای موکلان خود در نظر بگیرید، زیرا قوانین گاهی پیچیده و درک آن دشوار است. با این حال، این شما هستید که تصمیمات مهمی را با توجه به آنچه قانون می گوید، بگیرید. وکیل نباید به هیچ وجه در مزایده دادگاه شرکت کند و یا از طریق فروش، هدیه، معاوضه یا هر روش دیگر انتقال، اموالی را که موضوع دعوی، تجدیدنظر یا رسیدگی دیگری است که به هر نحوی در آن حضور دارد، به دست آورد. وکیل باید از وکالت هر موکلی که اصرار بر استفاده از وسایل ناعادلانه یا نامناسب دارد خودداری کند.

هر مبلغی که پس از کسر کارمزد و هزینه از حساب باقی بماند باید به مشتری مسترد شود. وکیل باید در حساب های خود ذکر کند که آیا پولی که از موکل دریافت می کند به دلیل هزینه ها یا هزینه ها در جریان رسیدگی یا نظر است. او نباید هیچ بخشی از مبالغ دریافتی بابت هزینه ها را بدون دستور کتبی مشتری به عنوان کارمزد منحرف کند. وکیلی که برای تعقیب یک محاکمه کیفری حاضر می شود باید رسیدگی را به گونه ای انجام دهد که منجر به محکومیت بی گناه نشود. وکیل به هیچ وجه نباید هیچ گونه شواهد یا مدارکی را که بیگناهی متهم را ثابت کند، سرکوب کند. ما به بیش از 5 میلیون مشتری کمک کرده ایم تا وکیل مناسب را پیدا کنند - به صورت رایگان.

وکیل باید از اقدام غیرقانونی یا ناشایست نسبت به وکیل مخالف یا طرفین مخالف خودداری کند. وی همچنین باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا موکل خود را از هرگونه اقدام غیرقانونی، ناشایست یا اعمال ناعادلانه در هر موردی نسبت به قوه قضائیه، وکیل مخالف یا طرفین متخاصم باز دارد. با این حال، قوانین اخلاقی وکیل بیان می کند که وکیل تنها در صورتی می تواند دامنه وکالت را محدود کند که چنین تغییراتی معقول باشد و موکل رضایت آگاهانه بدهد. یک موکل ممکن است در هر زمانی وکیل خود را اخراج کند، اگرچه این ممکن است همیشه یک گزینه عملی نباشد اگر محاکمه در حال انجام باشد. یک وکیل باید همیشه حساب های پول مشتریان را که به او سپرده شده است نگه دارد.

ارتباط در تقسیم وظایف چقدر اهمیت دارد؟

این قانون برای عضوی که به‌عنوان «amicus curiae» یا بدون هزینه از طرف شورای وکلا، انجمن حقوقی ثبت‌شده یا کانون وکلا ظاهر می‌شود، اعمال نمی‌شود. به طور کلی، وکیل شما باید قبل از اینکه پاسخی را به قاضی بدهد، در مورد هر تصمیم مهمی با شما مشورت کند. همیشه بهترین کار این است که هم شما و هم وکیلتان در مورد تصمیمی موافق باشید.

ما مرورگر شما را بررسی می کنیم Lawpathcomau

با این حال، این وظیفه وکیل است که از طرح دعوی بیهوده یا فاقد اعتبار نیز خودداری کند. در این شرایط، وکیل و موکل باید در مورد اینکه آیا دعوا مبنای مناسبی برای اقامه در دادگاه دارد یا خیر، بحث کنند. وکیل نباید به هیچ وجه برای مناقصه یا خرید، به نام خود یا به هر نام دیگر، به نفع خود یا به نفع هر شخص دیگری، اموال فروخته شده در هر یک از مراحل قانونی را که در آن شرکت داشته است، خریداری کند. به طور حرفه ای درگیر با این حال، مانع از آن نمی شود که یک وکیل از طرف موکل خود برای موکل خود مناقصه یا خرید کند، مشروط بر اینکه وکیل صریحاً به طور کتبی در این مورد مجاز باشد.

یک وکیل نباید برای خدمات خود بسته به موفقیت موضوع انجام شده هزینه ای دریافت کند. همچنین او نباید هزینه خدمات خود را به عنوان درصدی از مبلغ یا اموال دریافتی پس از موفقیت موضوع دریافت کند. وکیل نباید به عنوان ضامن باشد یا صحت وثیقه ای را که موکلش برای انجام هر گونه رسیدگی قانونی به آن نیاز دارد، تأیید کند. اگر وکیل یکی از اعضای مدیریت مؤسسه باشد، نباید در هیچ مرجع قضایی، له یا علیه هر مؤسسه یا در برابر آن حاضر شود.

اما هر گاه زمینه مناسبی برای شکایت جدی از ضابط دادگستری وجود داشته باشد، وکیل حق و وظیفه دارد شکایت خود را به مراجع ذیصلاح تقدیم کند. شما باید وکیل خود را از مسیر اصلی که می خواهید پرونده شما در آن ادامه یابد مطلع کنید. آنها بر این اساس با پیشنهادهایی در مورد چگونگی دستیابی به هدف کلی ادعای حقوقی شما پاسخ خواهند داد. به عبارت دیگر، وکیل شما قبل از اقدام در امور ماهوی به اجازه شما نیاز دارد. وکیل پس از ختم دادرسی مختار است هزینه های مربوط به خود را از حساب موکل تعدیل کند. موجودی موجود در حساب می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری یا مبلغی باشد که در آن رسیدگی آمده است.

وکیل به هیچ وجه نباید در مورد موضوع اختلاف با هیچ یک از طرفینی که توسط یک وکیل نمایندگی می شود ارتباط برقرار کند یا مذاکره کند یا خواستار حل و فصل شود مگر از طریق وکیل طرفین. وکیلی که در رابطه با طرح دعوی، تجدیدنظر یا موضوع دیگری به طرفی مشاوره داده یا اقامه دعوا کرده یا برای طرفی اقدام کرده است، نباید در همان موضوع برای طرف مقابل اقدام، حضور یا دعوا کند.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید
یک وکیل باید یک نسخه از حساب مشتری را که در صورت درخواست نگهداری می کند، به شرط پرداخت هزینه کپی لازم، به مشتری ارائه دهد.

حساب ها باید مبالغ دریافتی از مشتری یا از طرف او را نشان دهند. حساب باید همراه با هزینه های انجام شده برای وی و کسورات بابت کارمزدها با تاریخ مربوطه و سایر مشخصات لازم را نشان دهد. وکیل شما مسئول تصمیم گیری در مورد رویه های قانونی و استراتژی های حقوقی است. وظایف وکیل عمدتاً به مسائل فنی، حقوقی و تاکتیکی می پردازد، زیرا از موکل انتظار نمی رود که از جزئیات و مراحل دادرسی اطلاع داشته باشد. بنابراین نقش اصلی وکیل رسیدن به تعادل بین نیازهای خاص موکل و الزامات و محدودیت های تحمیل شده توسط قانون است.



:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1017
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

مانند حضانت فیزیکی، حضانت قانونی ممکن است به طور مشترک بین هر دو والدین تقسیم شود یا صرفاً به یکی از والدین واگذار شود. عموماً در بیشتر ایالت ها، هر دو والدین پس از طلاق همچنان دارای حضانت قانونی مشترک هستند، به این معنی که هر دو والدین از حقوق مساوی برای تصمیم گیری در مورد تربیت فرزند برخوردارند. با این حال، دادگاه ها ممکن است تحت برخی شرایط نادر، حضانت قانونی را به یکی از والدین اعطا کنند. والدینی که انحصاری حضانت قانونی دارند، حق قانونی یک جانبه دارند که در مورد فرزندپروری تصمیم بگیرند. در صورت بروز اختلاف بر سر تصمیمات مهم والدین، روند حل و فصل آن اختلاف باید در طرح فرزندپروری مشخص شود. اکثر قضات معمولاً قبل از درخواست از دادگاه برای حل اختلاف خود، از والدین می خواهند که در میانجیگری شرکت کنند.

حضانت فیزیکی انحصاری

به طور معمول، ازدواج مجدد به طور خودکار زمینه ای برای تغییر نام والدین مسکونی اولیه در نظر گرفته نمی شود، اما اگر فرزندی تحت تأثیر منفی قرار گیرد، ممکن است این اتفاق بیفتد. به طور کلی، والدینی که حضانت کامل را بر عهده دارند، حق مطلق دارند که تمام تصمیمات مربوط به والدین را بگیرند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل الزام به تنظیم سند بازدید نمایید
حضانت فیزیکی مربوط به مدت زمانی است که والدین با کودک سپری کرده اند. در همان مفهوم کلی، والدین حضانت قانونی، والدینی بودند که اکثر، اگر نگوییم همه، اختیارات تصمیم گیری نهایی را داشتند.

برای مثال، محکومیت برای DUI یا داشتن مواد مخدر، جدی‌تر از میزبانی یک مهمانی با چند مهمان مست تلقی می‌شود. به طور کلی، یک بی احتیاطی اخلاقی یا یک مشکل حقوقی جزئی برای تغییر والدین محل سکونت اولیه کافی نیست، زمانی که کودک در غیر این صورت زندگی عادی و به خوبی تنظیم کرده است. اگر کودک از اشتباه یا اشتباه والدین در قضاوت آگاه نباشد، این یک عامل تخفیف خواهد بود. اما اگر کودک به طور مداوم از رفتار والدین آسیب می بیند، این می تواند برای تغییر برنامه فعلی والدین کافی باشد. تاریخچه حضانت فرزند پس از طلاق نشان دهنده تغییر دیدگاه نسبت به فرزندان و روابط رو به رشد بین زن و شوهر است.

آیا می توانم در صورت توافق با والدین دیگر در مورد حضانت فرزند، از پلیس کمک بگیرم تا فرزندم را بازگردانم؟

در موارد بسیار نادر طلاق، پدر معمولاً حق قانونی خود را برای حضانت و کنترل حفظ می کرد. حق طلاق در آمریکای مستعمره به طور یکسان برقرار نبود و بنابراین نمونه های کمی از تصمیمات حضانت پس از طلاق وجود دارد. برای مثال، کارولینای جنوبی اولین طلاق خود را تا سال 1868 صادر نکرد.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید
مستعمراتی مانند نیویورک و ویرجینیا از سنت انگلیسی پیروی کردند که در آن طلاق کامل یک امر کلیسایی بود و به ندرت انجام می شد. قانون انگلیس تا سال 1753 این اصل را حفظ کرد که هیچ ازدواجی را نمی توان از بین برد.

والدین فقط باید کودک را در حضور شخص ثالثی که بر ملاقات والدین-فرزند نظارت دارد، ببینند. در اکثر مواقع، آن شخص سوم یا در فهرست دادگاه است یا فردی است که با والدین اصلی مسکونی موافق است. فرد ناظر اغلب یک دوست مشترک یا یکی از اعضای خانواده است، کسی که هر دو والدین با آن موافق هستند. در موقعیت‌های سخت‌تر، در شهرستان شلبی، تنسی، دادگاه‌ها ممکن است نیاز به نظارت بر بازدید در باشگاه تبادل داشته باشند. جلسه دادرسی برگزار می شود به منظور تغییر حضانت فرزند در تنسی پس از صدور طلاق، والدین می توانند از دادگاه تقاضای تغییر والدین مسکونی اولیه را بنمایند یا به دنبال اصلاح زمان والدین باشند.

آیا می توانم قبل از طلاق یا قطعی شدن پرونده حضانت دیگر، حضانت قانونی را دریافت کنم؟

یک قیم آگهی، وکیل آگهی، روانشناس، یا دیگر متخصصان آموزش دیده می تواند برای بررسی اتهامات منصوب شود. آن توصیفات تعمیم یافته هیچ تعریف قانونی دقیقی در کاربرد نداشتند. نتیجه سردرگمی و اختلافات دادگاه بر سر زمان فرزند پروری و اختیار تصمیم گیری نهایی بود. به عبارت دیگر، آن عبارات مبهم حقوقی بیش از آنکه حل کند برای خانواده ها و دادگاه ها مشکل ایجاد کرد.

علاوه بر این، برنامه‌های والدین محل زندگی کودکان را تعیین می‌کنند و با پیوست کردن کاربرگ‌های حمایت از کودک، حمایت از کودک را تخصیص می‌دهند. هر زمان که کودکی نمی‌خواهد با والدین دیگر ملاقات کند، وضعیت همیشه دشوار است. بسیاری از کودکان به والدین خود می گویند که نمی خواهند با والدین دیگر ملاقات کنند. در واقع، این غیر معمول نیست که هر دو والدین این موضوع را حتی در عرض چند روز به آنها گفته شود. در تنسی، تمایل کودک برای تغییر حضانت کودک، به خودی خود دلیل کافی برای انجام این کار نیست.

اصطلاح حقوقی "والدین حضانت" در قانون قدیم دقیقاً مشابه "والدین مسکونی اولیه" در قانون فعلی نیست. طبق قانون قبلی حضانت کودک تنسی، والدین حضانت عموماً به معنای والدینی بود که کودک عمدتاً با او زندگی می کرد و والدینی که اختیار تصمیم گیری نهایی را اعمال می کردند. اختیار تصمیم گیری نهایی جدا از زمان سکونت است و می تواند بر اساس موضوعی مانند آموزش و پرورش یا آموزش دینی تخصیص یابد. تصمیمات روزانه والدین توسط والدینی که کودک در هر روز با او زندگی می کند تعیین می شود. تمام جنبه های اختیار تصمیم گیری نهایی (آموزش، مراقبت های بهداشتی غیر اورژانسی، تربیت مذهبی و برنامه های فوق برنامه) ممکن است توسط یک والدین خاص یا توسط هر دو والدین به طور مشترک تعیین شود. در قانون حضانت کودک تنسی، حضانت مشترک هرگز معنای قانونی مشخصی نداشت.

به عنوان یک اصطلاح کلی، حضانت قانونی مشترک به این معنی است که هر دو والدین به طور مساوی از حق مراقبت و نظارت بر کودک برخوردارند. و اینکه هر دو والدین برای تصمیم گیری های مهم در مورد آموزش، مراقبت های بهداشتی غیر اورژانسی، انتخاب دین و فعالیت های فوق برنامه از اختیارات مساوی برخوردار بودند. به طور کلی، حضانت فیزیکی مشترک به این معناست که هر دو والدین وظیفه مراقبت و نظارت فیزیکی را بر عهده دارند. و اینکه هر دو والدین زمان مساوی یا تقریباً مساوی با کودک داشتند. با این حال، در گفتگو، قضات و وکلا ممکن است همچنان از اصطلاح حضانت مشترک در معنای عام آن برای توصیف والدینی استفاده کنند که زمان مساوی یا تقریباً مساوی دارند. در تنسی، اجرای حقوق زمان والدین یا حقوق ملاقات، با درخواست میانجیگری یا ارائه دادخواستی برای اجرای چنین حقوقی آغاز می شود.

برای تغییر حضانت پس از طلاق از تنسی، ابتدا باید شرایطی تغییر کند که به طور مادی بر رفاه کودک تأثیر بگذارد. قانون حضانت کودک تنسی رویدادها و شرایط خاصی را فهرست می کند که می تواند تغییر شرایط در نظر گرفته شود. اگر دادگاه تغییری در شرایط پیدا کند، قبل از اینکه تغییر دهد که والد محل اقامت اولیه چه کسی باید باشد، تغییر حضانت باید به نفع کودک باشد.

تقریباً در همه مواردی که دادگاه حکمی را صادر می‌کند، والدین دیگر حق دارند در یک بازه زمانی معین، یا در عوض، به محض اینکه دادگاه بتواند به موضوع رسیدگی کند، رسیدگی کامل داشته باشد. ادعاهای کودک آزاری مرتبط و مهم هستند، اما از نظر فنی در قانون حضانت کودک تنسی قابل کنترل نیستند. وقتی نشان داده شود که سوء استفاده بر کودکان تأثیر گذاشته است، دادگاه این موضوع را همراه با سایر عوامل حضانت کودک در نظر می گیرد. بدرفتاری جدی یا خشونت علیه کودک، اصلاح طرح فرزندپروری را توجیه می‌کند که می‌تواند نظارت بر زمان فرزندپروری یا حتی پایان دادن به حقوق والدین را فراهم کند. دادگاه سوء استفاده را از یک رویکرد سختگیرانه به نظم و انضباط متمایز می کند و همچنین به شواهدی نیاز خواهد داشت که ادعای سوء استفاده یا غفلت را تأیید کند.

در طول دوره استعمار و اوایل جمهوری، کودکان به عنوان دارایی های اقتصادی تلقی می شدند که کار آنها برای والدین و سایر بزرگسالان ارزشمند بود. در این دوران اولیه، پدر به عنوان سرپرست خانواده حق کامل حضانت و کنترل فرزندان خود را چه در دوران ازدواج و چه در موارد نادر طلاق داشت. در طول قرن نوزدهم، ارزش کودک به عنوان کارگر کاهش یافت و تأکید بیشتری بر تربیت و آموزش کودکان شد. در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم، زمانی که زنان و مردان برای کسب جایگاه برابر در برابر قانون تلاش می‌کردند، پدرها در رویداد رایج طلاق، جایگاه خود را دوباره به دست آوردند.

پدر یا مادر با حضانت انحصاری یا حضانت کامل به معنای والدینی بود که هم حضانت فیزیکی و هم قانونی را بر عهده داشتند. دادگاه ها دارای اختیار قانونی برای اعطای نفقه موقت، نفقه فرزند، و هزینه های وکالت به عنوان بخشی از طلاق هستند. اگر این پرونده محاکمه شود، دادگاه های تنسی می توانند هزینه های وکالت را به یکی از والدین به دلیل حمایت از بهترین منافع کودک بپردازند. در قانون حضانت تنسی، زمان اقامت و زمان فرزندپروری به یک معنا هستند و می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند.

با این حال، حضانت انحصاری دیگر به عنوان یک اصطلاح حقوقی معنادار در قانون تنسی وجود ندارد. در سال 2001، قانون طرح فرزندپروری تنسی برنامه های فرزندپروری را ایجاد کرد. حضانت انحصاری به عنوان یک اصطلاح قانونی تغییر کرد و والدین مسکونی اولیه ایجاد شد. والد مسکونی اولیه به والدینی اطلاق می شود که فرزند با او بیشتر از والدین دیگر زندگی می کند. در قانون حضانت کودک تنسی، اینکه آیا رفتار نادرست والدین حضانت می تواند منجر به تغییر حضانت شود به شرایط فردی مورد بستگی دارد.

در بیشتر موارد، هر دو والدین فرزندان خود را بی نهایت دوست دارند. از ورود به دادگاه فقط با شهادت خود و دوستان و خانواده خود بپرهیزید. قضات فرض می کنند که هر والدینی می تواند چندین شاهد وفادار به آرمان خود بیاورد.

در زیر چند اصطلاح کلیدی برای درک بهتر قوانین حضانت کودک آورده شده است. هنگامی که یک نگرانی جدی در مورد ثبات محیط کودک، از جمله وضعیت روانی یا شخصیت شریک جدید والدین ایجاد می‌شود، این موضوع می‌تواند در تعیین والد مسکونی اصلی مطرح شود. برای تغییر حضانت کودک در تنسی، دادگاه ابتدا باید تغییرات اساسی در شرایط را پیدا کند که به طور مادی بر رفاه کودک تأثیر می گذارد.

اگر با میانجیگری هیچ توافقی در مورد طرح فرزندپروری تنسی حاصل نشد، قاضی باید والدین اصلی را بر اساس بهترین منافع فرزندان تعیین کند. قانون تنسی به قضات دستور می دهد تا مجموعه ای از عوامل حضانت کودک تنسی و نگرانی های مربوط به آن را در نظر بگیرند تا مشخص کنند چه چیزی به نفع کودکان است. به جز در مواردی که رها کردن، سوء استفاده یا سایر شرایط غیرعادی وجود داشته باشد، به والدینی که به عنوان والد اقامتی اصلی انتخاب نشده اند، زمان فرزندپروری با کودک تعلق می گیرد. در دوران ازدواج، پدران حق کامل حضانت و کنترل فرزندان خود را داشتند. زنان متاهل، طبق قوانین رایج، زنان کوورت (به معنای واقعی کلمه «زنان تحت پوشش») در نظر گرفته می‌شدند که تحت پوشش هویت و اختیارات شوهرشان بودند. پدر می تواند فرزندی را برای دستمزد استخدام کند یا فرزندی را بدون رضایت مادر در خانواده دیگری شاگرد کند.



:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

چیزهای کمی در زندگی دشوارتر یا گرانتر از اختلافات بر سر زمان والدین و اختیار تصمیم گیری نهایی هستند. کودکانی که در میانه نبرد حضانت گرفتار می شوند ممکن است از ناراحتی عاطفی شدید رنج ببرند. برخی از نمونه‌های دلایل اشتباه برای مبارزه برای حضانت کودک می‌تواند به طور استدلالی شامل نیاز به حمایت بیشتر از کودک، عدم تمایل به پرداخت نفقه کودک، ترس از قضاوت اجتماعی و مجازات باشد.

درخواست تغییر والدین مسکونی اولیه باید شامل یک طرح پیشنهادی والدین دائمی و یک صورت درآمد تایید شده باشد. تقریباً در همه شرایط، عدم پرداخت نفقه فرزند مبنای منحصر به فردی برای فسخ حق والدین برای داشتن زمان والدین یا ملاقات نیست. در قانون حضانت کودک تنسی، رفاه کودک با گذراندن وقت با هر دو والدین به بهترین وجه تامین می شود. یک استثنا ممکن است زمانی پیش بیاید که والدینی کودک را به دلیل اینکه هرگز به دنبال ملاقات نیستند رها می کنند و به طور مداوم هیچ گونه حمایتی را در مدت زمان طولانی پرداخت نمی کنند.

به خاطر داشته باشید که زمانی که برنامه های فرزندپروری دائم تنسی در سال 2001 به یک الزام تبدیل شد، اصطلاحات حقوقی تنسی برای توصیف مفاهیم حضانت نیز کاملاً تغییر کرد. علاوه بر تغییر والدین حضانت و غیر حضانت به والد مسکونی اولیه و والدین مسکونی جایگزین، اصطلاح قانونی «بازدید» به «زمان والدین» یا «زمان سکونت» تغییر یافت. هر یک از والدین از زمان والدین یا زمان اقامت، زمانی که کودک تحت مراقبت آن والدین است، لذت می برد. در قانون حضانت کودک در تنسی، هیچ تعریف دقیقی برای ملاقات تحت نظارت وجود ندارد.

در بیشتر شرایط، ex parte به این معنی است که دادگاه بدون حضور همه طرفین دعوی تصمیم می گیرد. با توجه به قانون حضانت کودک تنسی، حکم حضانت فرزند سابق معمولاً شامل درخواست یکی از والدین برای حکم سرپرستی موقت اضطراری بدون اطلاع دادن به حضور او در دادگاه برای والدین دیگر است. برای محافظت از کودک در برابر آسیب، والدین معمولاً از دادگاه می‌خواهند که او را به‌عنوان والدین اولیه اقامتگاه موقت معرفی کند و احتمالاً برای والدین دیگر نیاز به زمان نظارتی والدین دارد. این نوع دادخواست نادر است و تنها در صورت رعایت الزامات رویه ای خاص اعطا می شود.

اگر می توان به توافقی دست یافت، هر کاری که ممکن است انجام دهید تا آن را محقق کنید. حقوق ذکر شده در بالا برای والدین مسکونی اولیه نیز اعمال می شود که کودک با والدین مسکونی جایگزین وقت می گذراند. به طور معمول، این حقوق تنسی در نزدیکی پایان دستور طرح استاندارد والدین دائمی فهرست شده است. حضانت کودک می تواند به محل زندگی فرزندان شما پس از طلاق اشاره کند یا اینکه چه کسی حق قانونی تصمیم گیری در مورد تربیت آنها را دارد. در هر سناریو، والدین ممکن است مشترکاً مسئولیت را به اشتراک بگذارند یا دادگاه ممکن است تنها به یکی از والدین حکم دهد.

هنگامی که یک کودک خوب کار می کند، والدینی که مراقب اصلی او بوده اند، به احتمال زیاد وضعیت والد اقامتی اولیه را دریافت خواهند کرد. حضانت کودک در تنسی اغلب به والدینی اعطا می‌شود که ممکن است زمان بیشتری نسبت به والدینی که در حرفه‌ای سخت مشغول به کار هستند، به کودک اختصاص دهند. با این حال، در دنیای پیچیده امروزی، پدران بیش از هر زمان دیگری به طور مساوی در تربیت فرزندان مشارکت دارند. در حالی که برخی از قضات ممکن است این زمان والدین را به طور معمول تعیین کنند، امروز قضات حضانت کودک در تنسی به پدری که والد حضانت نیست، برای ارزیابی زمان فرزندپروری جلسه استماع می دهند. به خصوص آن دسته از پدرانی که سوابقی از مشارکت روزانه در مراقبت، آموزش و فعالیت های فوق برنامه دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به حقوق پدر ممفیس مراجعه کنید.

بدانید که در تنسی، قانون ثابت شده است که مادران هیچ حق برتری نسبت به حضانت فرزند نسبت به پدر ندارند. این یک نقض قانون اساسی از حقوق والدین است که در یک مناقشه حضانت از یک جنسیت بر دیگری ترجیح دهند. قانون حضانت فرزند تنسی ایجاب می کند که دادگاه ها زمان والدین را تعیین کنند تا هر دو والدین از حداکثر مشارکت ممکن در زندگی فرزندان خود برخوردار شوند.

با کارنامه، سوابق پزشکی، سوابق دندانپزشکی، یا پرداخت برای ویزیت دندانپزشکان، پزشکان و موارد مشابه، برای اثبات سلامت و موفقیت کودکان آماده باشید. همه معلمان، مربیان، مربیان و سایر افراد مهم در زندگی روزمره فرزندان خود را بشناسید. در تمام برنامه‌های منظم مدرسه، ورزش، و فعالیت‌های فوق برنامه مانند جلسات والدین و معلمان، تمرین‌ها، بازی‌ها و رویدادهای ویژه نمایش داده شوید.

بدون حکم حضانت، چه حقوقی دارم؟

بنا به درخواست، بر اساس قانون حضانت کودک در تنسی، برخی از قضات ممکن است دستور دهند که هیچ یک از والدین به دوست پسر یا دوست دختر اجازه ندهند که شب را با کودک در خانه بگذرانند. چه مدت است که ادامه دارد؟ آیا والدین شاکی نیز مهمانان عاشقانه یک شبه تکراری داشته اند؟ دادگاه شرایط را در نظر می گیرد و به دنبال مظاهر عینی آسیب به کودک خواهد بود. وقتی هیچ مشکل عینی برای کودک وجود نداشته باشد، بعید به نظر می رسد که والد اصلی مسکونی تغییر کند. بسیاری از قضات به جز در مواردی که آسیب خاصی وجود داشته باشد، تمایلی به تغییر والدین مسکونی اولیه ندارند.

اگر متاهل هستم، چگونه می توانم حکم دادگاهی دریافت کنم که حضانت فرزندانم را به من می دهد؟

حتی زمانی که احساسات کودک بسیار قوی است، ترجیح او تنها یک عامل است که باید در نظر گرفته شود. زیرا این مسئولیت هر دو والدین است که یک رابطه معنادار با والدین دیگر را تقویت و تشویق کنند. در برخی موارد، زمان ناامیدکننده والدین با تشویق کودک به عدم ملاقات می‌تواند زمینه‌ای برای تغییر محل اقامت اولیه والدین یا زمان فرزندپروری باشد.

دیگر قوانین روشنی در مورد اینکه چه چیزی به نفع کودک است وجود ندارد و کارشناسان روانشناسی به طور فزاینده ای قدرت زیادی را از قضات در تصمیم گیری های مربوط به حضانت غصب کرده اند. برای اصلاح حضانت، تغییر شرایطی که به طور مادی بر رفاه کودک تأثیر می گذارد، لازم است. آیا والدین واقعاً به دنبال محاکمه مجدد پرونده یا مذاکره مجدد هستند؟ سپس، به احتمال زیاد، دادگاه به سادگی پرونده را رد می کند. قانون حضانت کودک در تنسی تا حدی بیان می‌کند: «جنس طرفی که می‌خواهد والد اقامتی اصلی باشد، نباید منجر به شایستگی والدین شود یا موجب فرضیات به نفع یا علیه آن طرف شود».

در ایالت هایی که از سنت انگلیسی پیروی می کنند، طلاق فقط با یک لایحه خصوصی در مجلس قانونگذاری امکان پذیر است. در نیوانگلند، قوانین طلاق آزادتر بود، زیرا ازدواج تحت صلاحیت دادگاه های مدنی و مجالس قانونگذاری قرار گرفت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل ملکی بازدید نمایید
ایالت ها با پیروی از قوانینی که معتقد بودند قوانین خداوند است، طلاق را زمانی صادر می کردند که هر یک از طرفین ازدواج می توانست ثابت کند که دیگری از یک وظیفه اساسی غفلت کرده است. زمینه های معمول طلاق زنا، ترک خدمت و غیبت برای مدتی بود که توسط دولت تعیین می شد. در قانون حضانت کودک تنسی، معنای حقوق پدر به زمینه مورد استفاده بستگی دارد.

هیچ والدینی نباید قاضی را با نقض عمدی حکم دادگاه که مانع از شب ماندن یک شریک عاشقانه در هنگام حضور کودک در خانه می شود، آزمایش کند. در مناقشات مربوط به حضانت کودک در تنسی، بسیاری از قضات به شدت از اینکه کودکی قبل از صدور حکم طلاق در معرض علایق عاشقانه والدین قرار می گیرد، اخم می کنند. هنگامی که والدین چندین شریک مختلف دارند، یا فرزندان را در معرض یک رابطه عاشقانه جدید قرار می دهند، ممکن است این پیام به قاضی ارسال شود که والدین مسئولانه رفتار نمی کنند. اینکه والدین فاقد اولویت‌های مناسب و قضاوت مناسب برای تعیین والدین مسکونی اولیه هستند. اگر به یکی از والدین انحصاری حضانت فیزیکی یا قانونی اعطا شود، والدین غیر حضانت معمولاً ملزم به پرداخت نفقه فرزند به والدین حضانت هستند. اگر حضانت فیزیکی مشترک به والدین اعطا شود، تعهدات حمایتی فرزند بر اساس درصد زمانی که کودک با هر یک از والدین می گذراند و میزان درآمد هر والدین تعیین می شود.

نقض مداوم حق زمان فرزندپروری که به دستور دادگاه صادر شده است می تواند زمینه ای برای تغییر والدین اصلی باشد. اما اگر یکی از والدین کودکی را به خارج از ایالت برده است و او را مخفی کرده است، با یک وکیل با تجربه در تنسی مشورت کنید. تحت برخی شرایط بسیار محدود، والدینی که فرزند خود را از والدین دیگری که مدیون نفقه فرزند هستند پنهان می‌کنند، ممکن است دلیلی برای تعلیق موقت تعهدات نفقه کودک باشد.

اگر در حال طلاق هستید، ممکن است به دنبال زمان مساوی والدین یا زمان تقریباً برابر والدین باشید و می خواهید استراتژی مناسبی برای آن مذاکره ایجاد کنید. اگر از قبل برنامه فرزند پروری دارید و صرفاً زمان بیشتری می خواهید، به دنبال اصلاح برنامه فرزندپروری خود هستید. قبل از ارائه دادخواست برای تغییر زمان فرزندپروری، ممکن است لازم باشد ابتدا میانجیگری کنید. تغییر شرایطی که به طور مادی بر رفاه کودکان تأثیر می گذارد ممکن است نیاز به اثبات داشته باشد.

قانون طرح فرزندپروری تنسی با جدا کردن زمان والدین یا زمان سکونت از اختیارات تصمیم‌گیری، و با حذف اصطلاحات «حضانت» و «بازدید» از واژگان جدید، هدفش تشویق والدین و کاهش اختلافات است. بر اساس قانون خانواده تنسی، طرح فرزندپروری دائمی، طرحی مفصل و مکتوب است که فرزندپروری را در راستای منافع کودک ارائه می کند. برنامه فرزندپروری باید در فرم خاصی که توسط دادگاه عالی تنسی صادر شده است تکمیل شود. برنامه‌های فرزندپروری مسئولیت‌هایی را بین والدین تخصیص می‌دهد، از جمله اختیار تصمیم‌گیری نهایی، زمان فرزندپروری و حمل‌ونقل والدین.

در آن مثال، حقوق والدین غیر حامی والدین غیرحامی در خطر فسخ قرار دارد - اما فقط با حکم دادگاه. بر اساس قانون حضانت کودک تنسی، والدین ساکن اصلی نمی‌توانند به‌دلیل عدم پرداخت نفقه کودک، ملاقات را به‌طور یک‌طرفه رد کنند.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی این سایت کلیک کنید
ملاقات با دستور دادگاه یا زمان فرزندپروری را نمی توان توسط هیچ یک از والدین بدون حکم دادگاه محدود، محدود یا ممانعت کرد. این قانون است حتی زمانی که والدین دیگر عمداً از پرداخت نفقه فرزند خودداری کرده باشند. ویزیت و حمایت از کودک در تنسی دو موضوع حقوقی کاملاً متفاوت هستند.



:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()