نوشته شده توسط : یک دوست

در بررسی حاضر، پژوهشگر تأثیر مشاوره بر گروه صریح، یعنی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد را هدف قرار داده است. روانشناس محقق غیر از آموزشی سعی در بررسی تأثیر بر بهزیستی روانی داشته است. روانشناسان مشاوره به این فکر می کنند که سنت چگونه با فرآیند و پیامد کمک جویی و مشاوره ارتباط دارد. مانکن شناسایی نژادی جانت ای. هلمز ممکن است برای درک اینکه چگونه رابطه و فرآیند مشاوره تحت تأثیر هویت نژادی مشتری و مشاور قرار می‌گیرد مفید باشد. تجزیه و تحلیل اخیر به این معنی است که خریدارانی که سیاه پوست هستند در معرض خطر تهاجم خرد نژادی از سوی مشاوران سفیدپوست قرار دارند. Ph.D. آموزش دکترا را در زمینه روانشناسی خدمات رفاهی در یک زمینه چند فرهنگی ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

برای هر گونه به روز رسانی، دوباره اینجا را بررسی کنید و با هر گونه سؤال یا ملاحظاتی مرتبط با نیازهای سلامت روان خود در تماس باشید. برای مراقبت 24 ساعته و 7 روز هفته بدون توجه به جایی که در حال گردش، تحقیق یا یادگیری در سطح ملی یا بین المللی هستید، به تله درمانی از طریق Healthiest You دسترسی داشته باشید. برای جزئیات بیشتر در مورد طرح اضطراری، به صفحات وب مشاوره روانشناسی مراجعه کنید. ما می توانیم ارائه دهندگان مختلفی را برای مسائلی که به ما مراجعه می کنید ارائه دهیم. اگر شما با هر یک از اینها یا برخی مسائل دیگر که ماهیت شخصی دارند یا مرتبط با دوره شما هستند، ما به عنوان یک نقطه تماس هستیم. روانشناس دیده‌ایم که، اگرچه بحران‌ها باعث اضطراب می‌شوند، اما فرصتی برای رشد به‌عنوان یک فرد و تبدیل شدن به انعطاف‌پذیرتر هستند.

یکی از دلایل اصلی قانون رفتار، دفاع و خدمت به خریدار و مشاور است. اجتماعی شدن نقش جنسیتی حتی می تواند مشکلاتی را برای خریداران و مشاوران ایجاد کند. پیامدهای تمرین شامل آگاهی از کلیشه ها و سوگیری ها در مورد هویت مرد و زن، نقش ها و عادات مشابه با بیان عاطفی است. نشانگرهای APA برای شایستگی چند فرهنگی، انتظارات را برای در نظر گرفتن سنت در عمل و تحقیق تعریف می‌کنند.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما ارائه می دهیم و دامنه دنبال کردن ما، از طریق آرامش بخش این وب سایت را مطالعه کنید. هر محققی که از واجد شرایط بودن خود مطمئن نیست باید بررسی کند و ببیند که آیا هزینه سلامت دانشجو را برای ترم فعلی پرداخت کرده است یا خیر. در روز چهارشنبه 11 مارس 2020، خدمات مشاوره کلیه خدمات حضوری را به حالت تعلیق درآورد و صرفاً شرکت های راه دور را به دانشجویان ارائه می دهد. این ویدیوی سه دقیقه‌ای توسط اتحادیه ملی سلامت روان "شروع گفتگو" را ببینید. در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی رسیدگی به نکات سلامت روانی در حالی که در دانشکده وجود دارد، روانشناس بحث می‌کند.

داستان هایی از درمانگران ارجاع دهنده ما

مانکن آموزشی ما بر این فرض استوار است که بورس تحصیلی و تحلیل دانشگاهی از تمرین ماهر جدایی ناپذیر است. در کالج معلمان شما با کالجی که کارش حرفه مشاوره را شکل داده است، مطالعه خواهید کرد. به دانشجویان ما آموزش داده می‌شود که از استراتژی‌های پیشگیری، مداخله و اصلاح برای کمک به دیگران در ایجاد توانایی‌های مقابله‌ای کارآمد و پاسخ‌گویی به محیط‌شان استفاده کنند. روانشناسی مشاوره یک تخصص شناخته شده در روانشناسی حرفه ای است روانشناس که انجام آن نیازمند دانش پایه ای خاص است که از طریق آموزش و مربیگری هماهنگ به دست آمده است.

متغیرهای خریدار

ادوارد اس. بوردین مدلی از اتحاد کاری نظارتی را بسیار شبیه به مدل اتحاد کاری درمانی خود پیشنهاد کرد. مدل توسعه یکپارچه، سطح انگیزه/اضطراب، خودمختاری و خود و آگاهی متفاوت مشتری را در نظر می گیرد. مدل رویدادهای بحرانی در نظارت بر لحظات اساسی که بین سرپرست و تحت نظارت اتفاق می‌افتد تمرکز دارد. مدل‌های آموزشی مدرن از مدل کمکی متخصص جرارد ایگان و مانکن سه مرحله‌ای کلارا ای هیل استفاده می‌کنند. تجزیه و تحلیل فعلی تحقیقات در مورد مربیگری مشاور روانشناس نشان داد که مدل‌سازی، آموزش و بازخورد در اکثر مدهای مربیگری گسترده است و به نظر می‌رسد نتایج متوسط ​​تا غول‌پیکری را در کارآموزان داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه روان‌شناسی بالینی از این سایت بازدید نمایید.

این می تواند شما را امیدوار کند که روش بالاتر یا روشی وجود دارد. شما باید توانایی ها یا ایده های جدید را در نظر بگیرید و آنها را در زندگی خود به کار ببرید. ما مرتباً به خریداران خود می گوییم که جز آن که آموخته های خود را دریافت کنند و در دنیا به کار گیرند، مشاوره هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت. یکی از مزایای جستجوی مشاوره ماهر این است که مشاوران در جایی قرار دارند که باید هدف باشند. آنها مانند افراد یا خانواده شما در زندگی روزمره شما نگران نیستند. مشاوران مسائل شما را با شما بررسی می کنند، فعالانه توجه می کنند و به شما اجازه می دهند تا روش هایی را برای از بین بردن موانع توسعه و تغییر پیدا کنید. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط شما در خارج از محل کار مشاوره برای هیچ کس فاش نخواهد شد، مگر در شرایط غیرعادی که مربوط به احضاریه دادگاه یا خطر قریب الوقوع برای خود یا شخص دیگری باشد.

پزشکان اغلب بیماری روانی را از منظر پزشکی استراتژی می‌کنند، در حالی که روانشناسان مشاوره اغلب یک استراتژی رایج اضافی را اتخاذ می‌کنند که طیفی از تکنیک‌های روان‌درمانی را در بر می‌گیرد. اگر احتمالاً به دنبال برنامه ای در زمینه روانشناسی مشاوره هستید، با بررسی لیست بسته های معتبر در روانشناسی حرفه ای که توسط APA نگهداری می شود، شروع کنید. دانش آموزان بر اساس توانایی های خود از تکنیک های جدید برای یادگیری استفاده می کنند. ر دانشجویان توصیه می کنند که شرکت های مشاوره باید در هر موسسه آموزشی ارائه شود. یک مشاور باید برای مشاوره به دانشجویان تعیین شود و پس از نیاز به کمک، باید برای بچه‌های کالج قابل دریافت باشد تا بتوانند آزادانه از مشاور خود راهنمایی بگیرند.

مشاوره و خدمات روانشناختی توسط هزینه رفاه دانشجویی که در زمان ثبت نام در CSUSB پرداخت می شود، تامین می شود. تأثیر دارونما را توصیف می کند، برخی از پیامدهای آن را برای ارزیابی روان درمانی مورد بحث قرار می دهد، و پیشنهاداتی را در مورد طراحی تحقیق در روان درمانی عمدتاً بر اساس این ملاحظات ارائه می دهد. برای نگاهی به مجموعه مقالات سنتی که همه دانشجویان روانشناسی باید یاد بگیرند، روی پیوند زیر کلیک کنید.

مشاغل روانشناسی مشاوره برای افرادی که تحت تأثیر قرار می گیرند، یک بازی فوق العاده است، درک می کنند و از خدمت به دیگران برای حل مسائل و توسعه مهارت های مقابله ای سالم لذت می برند. علاوه بر درک اصول و شیوه های روانشناسی، مشاغل روانشناسی مشاوره نیازمند توانایی های ارتباطی باشکوهی هستند. حرفه ای ها باید یاد بگیرند که چگونه هنگام برقراری ارتباط با دیگران بین خطوط بیاموزند و به آنها کمک کنند تا بینش خود را استخراج کنند. بسته های دکتری به یک دوره کارآموزی ختم می شود که در طی آن شما زیر نظر یک روانشناس مشاوره دارای مجوز کار خواهید کرد. انجمن مراکز فوق دکترا و کارآموزی روانشناسی این روش را برای وب سایت های معتبر مدیریت می کند.

چنین افشایی به منظور ارائه مراقبت و حفاظت اجباری از محقق است. محققی که از خدمات CAPS استفاده کرده است ممکن است مجوز انتشار داده یا افشای داده ها را به هر کسی که محقق انتخاب می کند را بدهد. با این حال، ابتدا باید درخواست مبادله اطلاعات محرمانه انجام شود و امضا شود.

به‌علاوه از مشارکت در یک رابطه مبتنی بر وب، مانند رابطه از طریق رسانه‌های اجتماعی با یک خریدار روانشناس، منع می‌شوند. مشاور حرفه ای باید در موقعیتی باشد که بتواند به بسیاری از مسائل مانند تحصیلی، حرفه ای، زناشویی، والدینی و خصوصی رسیدگی کند. هدف اصلی مشاوره کمک به افراد برای داشتن اعتماد به نفس، متکی به خود، خودراهبری و تنظیم کارآمد خود در برابر خواسته های یک زندگی بزرگتر و مهم است. به افراد کمک می شود تا رشد فردی، اجتماعی، عاطفی و فکری خود را افزایش دهند. یک برنامه درمانی چند رشته ای یک هفته ای و 60 ساعته که توسط بیش از 25 متخصص سلامت روان هدایت می شود.

پرسشنامه کیفیت زندگی یک معیار رضایت از زندگی 17 موردی است که خود گزارش می دهد. یک متاآنالیز اخیر تحقیقات در زمینه مربیگری و تخصص نشان می دهد که داشتن مدرک به سختی با دقت در قضاوت پزشکی مرتبط است. مشخص شده است که تخصص بالاتر درمانگر با اضطراب بسیار کمتر، اما به علاوه تمرکز کمتر مرتبط است. این نشان می‌دهد که با این وجود، باید در عبارات مربیگری پزشکان و اندازه‌گیری کوچینگ سودآور کار انجام شود. مشاوران به طور کامل با خریداران خود در جریان هستند و از همدلی و گوش دادن عمیق برای اطمینان از روابط کاری سازنده استفاده می کنند. مشاوره زمانی مؤثر است که مراجع احساس امنیت، درک، احترام و پذیرش بدون قضاوت کنند.

سلامت روان بخش مهمی از زندگی موفق و رفاه کلی ما است. سازمان بهداشت جهانی می گوید هیچ سلامتی بدون سلامت روانی وجود ندارد. این تامین ظرفیت جمعی و فردی خاص ما به عنوان مردم برای دستیابی به پتانسیل کامل خود است. بهزیستی روانی به روشی برمی گردد که از طریق آن از توانایی های خود آگاه هستیم، بنابراین در موقعیتی قرار می گیریم که به خوبی با مشکلات زندگی کنار بیاییم. اگر فرد از نظر عاطفی متعادل باشد، می‌تواند به طور سازنده کار کند و به محله خود کمک کند.

این شرکت ها و برنامه های دولتی توسط HIPAA مطمئن هستند که این اطلاعات روانشناس را کاملاً محرمانه نگه می دارند. اثربخشی کار با خریدارانی که همجنس‌گرا، همجنس‌گرا یا دوجنس‌گرا هستند، ممکن است با جمعیت‌شناسی، جنسیت، بهبود هویت جنسی، گرایش جنسی و تخصص حرفه‌ای درمانگر مرتبط باشد. مرکز ما متفاوت از بسیاری از مراکز مشاوره مدرسه دیگر عمل می کند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

مشاوران به دلیل صمیمیت ارائه خدمات درمانی، استانداردهای بعدی را نسبت به اکثر متخصصان حفظ می کنند. مشاوران صرفاً از دوستی با مشتریان خود دوری نمی کنند. آنها باید از روابط دوقلو اجتناب کنند و هرگز در روابط جنسی تعامل نداشته باشند. در حالی که باید از روابط صریح/مضر جلوگیری شود، مشاور باید بفهمد که در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد و فرد آسیب دیده چگونه واکنش نشان می‌دهد. در حالی که باید از روابط صریح/مضر پرهیز کرد، مشاور باید بفهمد در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد و چگونه بیمارش به کلاس‌های مشاوره واکنش نشان می‌دهد. مشاوران همچنین از مشاوره با دوستان و اعضای خانواده خود برای اطمینان از هدفمند بودن آنها منع شده اند.

هدف مشاوره کمک به افراد برای غلبه بر بسیاری از شرایط فعلی است

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

تأثیر مثبت مشاوره در طول روزهای تحقیقات کارشناسی ارشد در دانشگاه وجود دارد. با کلاس های مشاوره ادراک آنها برای مشاهده وضعیت به چند روش توسعه می یابد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر مشاوره روانشناختی بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می باشد. نظریه شغلی شناختی اجتماعی توسط رابرت دی. لنت، استیون دی. براون و گیل هکت ارائه شده است. این اصل، کار آلبرت باندورا را در مورد خودکارآمدی می‌گیرد و آن را به توسعه کنجکاوی، انتخاب، و کارایی گسترش می‌دهد.

مشاوران معمولاً از پذیرش هدایا، لطف یا تجارت برای درمان منع می‌شوند. در حالی که فکر یک هدیه برای دیگران بی گناه به نظر می رسد، می تواند عواقب طولانی مدتی برای یک مشاور داشته باشد. در برخی از جوامع، با توجه به وضعیت مالی آن جامعه، ممکن است قابل اجتناب باشد. در برخی موارد، اگر ارائه یک چیز مربوط به یک «کوکی» یا نوعی حرکت نشانه کوچک مانند نقاشی از یک کودک باشد، دریافت ژست قابل قبول است. به عنوان مشاور، باید یک نام قضاوت ایجاد شود، اما به طور معمول، اجتناب از هدایا، لطف ها و تجارت می تواند حفظ شود. شرکت‌های بیمه یا بسته‌های مقامات نیز از اطلاعات خاصی در مورد پیش‌آگهی و درمان شما مطلع می‌شوند تا مشخص شود که آیا مراقبت شما تحت پوشش است یا خیر.

این برنامه علاوه بر این، یک تابستان تجربی فشرده در محوطه دانشگاه ارائه می دهد. پس از اتمام، دانشجویان کالج گواهینامه مشاور دانشگاه در ایالت نیویورک را دریافت می کنند و علاوه بر این، برای مشاغل معنی دار در سراسر کشور قرار می گیرند. خدمات مشاوره و روانشناختی CSUSB از ماموریت دانشگاه در موفقیت تحصیلی و عدالت اجتماعی از طریق فروش رفاه روانی دانشجویان کالج CSUSB، گروه دانشگاه و منطقه اطراف حمایت می کند. این امر از طریق مشاوره سلامت روان، حمایت، و اطلاع رسانی و مشاوره در محیطی امن، حمایتی و فرهنگی به دست می آید. در حالی که تحصیلات دانشگاهی فرصت‌ها و فرصت‌های زیادی را ارائه می‌دهد، به علاوه برای دانش‌آموزان، مرحله بسیار سختی از زندگی است که اغلب تغییرات و استرس‌های عمده‌ای را به همراه دارد.

مشاوره

وب سایت ما قرار نیست جایگزینی برای توصیه، تجزیه و تحلیل یا درمان ماهر پزشکی باشد. هیچ رکورد مشخصی در رابطه با علائم و نشانه های مشکلات سلامت روانی وجود ندارد. برنامه روانشناسی را پیدا کنید که بیشتر با برنامه های حرفه ای و محدوده قیمت شما مطابقت دارد. نیازهای صدور مجوز در ایالت متفاوت است، اما بیشتر آنها نیاز به مدرک دکترا دارند. برخی دیگر انتظار دارند مدرک دیپلم و دو سال کار تحت نظارت داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از ایالت‌ها نیاز به امتحان فقه و نمره قبولی در آزمون ASPPB برای تمرین حرفه‌ای در روان‌شناسی دارند.

دیگران به دنبال ارائه مشاوره، روان درمانی، ارزیابی، و خدمات مشاوره به افراد، زوج ها/خانواده ها، تیم ها و سازمان ها بی طرفانه به کار گرفته می شوند. روانشناسی مشاوره شامل مطالعه و اعمال آموزش مشاور و نظارت مشاور است. به عنوان محقق، روانشناسان مشاوره ممکن است آنچه را که مربیگری و نظارت را کارآمد می کند، بررسی کنند. به عنوان پزشکان، روانشناسان مشاور ممکن است بر تعداد زیادی از پزشکان نظارت و تمرین کنند. مربیگری مشاور معمولا در دروس رسمی و برنامه های آموزشی رخ می دهد.

روش‌های کمی شامل آزمایش‌های علمی تصادفی کنترل‌شده، مطالعات همبستگی در طول دوره مشاوره، یا مطالعات آزمایشگاهی در مورد فرآیند مشاوره خاص و متغیرهای پیامد است. روش های تحلیل کیفی می تواند شامل انجام، رونویسی و کدگذاری مصاحبه باشد. رونویسی و/یا کدگذاری دوره های درمانی؛ یا ارزیابی دقیق کلاس های مشاوره واحد یا موارد مشاوره. در حال حاضر در سال 2022، متوسط ​​حقوق برای روانشناسان مشاوره در ایالات متحده 86938 دلار بود. میزان مربیگری مورد نیاز برای روانشناسان بر اساس کشوری که در آن تمرین می کنند متفاوت است. به طور معمول، یک روانشناس یک مدرک لیسانس را به پایان می رساند و پس از آن 5 تا 6 سال معاینه و/یا آموزش بیشتر می گذرد که منجر به اخذ مدرک دکترا می شود.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

به این ترتیب، هر فردی احساس می‌کند که جنبه‌های داستانی خود را بدون انتقاد از طرف شریک زندگی‌اش آگاه می‌کند. همچنین ممکن است آماده باشید که همراه خود را با گفتن این که به سادگی یک جلسه به طور جمعی و بدون فداکاری بزرگتر تلاش خواهید کرد، تشویق کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند.

نکاتی در مورد نحوه شروع مشاوره ازدواج

هر زوجی می‌توانند به دنبال مشاوره باشند، فارغ از وضعیت روابطشان. مشاوره ازدواج برای زوج‌های مستقیم، زوج‌های همجنس‌گرا، زوج‌هایی از همه نژادها، و زوج‌هایی که روابط سنتی کمتری دارند (از راه دور، ازدواج آزاد، متاهل، اما با هم زندگی نمی‌کنند) است. می توانید به مشاوره ازدواج مراجعه کنید که آیا ممکن است تازه شروع کرده اید یا 40 سال است که ازدواج کرده اید. حتی بسیاری از زوج ها زودتر از ازدواج به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند. از فیلتر کردن بیش از حد خود نترسید، درمانگر شما برای ایجاد یک منطقه امن برای ابراز احساساتتان تلاش خواهد کرد. هیچ قانون طاقت فرسایی در مورد مشاوره ازدواج وجود ندارد، فقط محترمانه و صادق باشید و بتوانید وقتی درمانگر یا همراه خود صحبت می کنند، به آنها توجه کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

مشاوران ازدواج به احتمال زیاد بر این باورند که فقط همراهان درگیر می توانند از نظر اخلاقی چنین تصمیمی بگیرند. در یک رابطه خشونت آمیز، اگرچه اکثر درمانگران هنوز طلاق را توصیه نمی کنند، در واقع به قربانی کمک می کنند تا خودش را جدا کند و کمک پیدا کند. مقالات Talkspace توسط همکاران با تجربه سلامت روان نوشته شده است. آنها مبتنی بر تحقیقات علمی و شیوه های مبتنی بر شواهد هستند. مقالات به طور گسترده توسط کارکنان متخصص علمی ما بررسی می شود تا مطمئن شویم مطالب محتوا دقیق و مطابق با استانداردهای تجاری فعلی است.

زوج هایی که با سوء مصرف مواد، خیانت، یا نکات بهداشت روانی کنار می آیند. در مورد احساسی که در کنار همسرتان دارید، گستاخانه و صادقانه صحبت کنید. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند شنیده نمی‌شوند یا احساس می‌کنند که دوستشان از نظر عاطفی در دسترس نیست.

بسیاری از مردم تصور می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند به دنبال مشاوره ازدواج هستند. بودن در یک رابطه موفق سخت است و نیاز به نگهداری مشترک دارد. گاهی اوقات مشارکت یک فرد بی طرف بسیار سودمند است. برخلاف تصور رایج، برای شکار مشاوره ازدواج، لازم نیست ازدواج کنید. هر زوجی، صرف نظر از روابطشان، می توانند در مشاوره شرکت کنند. هیچ محدودیتی در مورد اینکه چرا احتمالاً مشاوره ازدواج را امتحان کنید وجود ندارد. هر نگرانی که احساس می‌کنید مانند شما و شریک زندگی‌تان نمی‌توانید برطرف کنید - یا احتمالاً می‌توان با یک دیدگاه آموزش‌دیده، هدفمند و بی‌طرفانه به آن کمک کرد - می‌تواند از چند کلاس مشاوره ازدواج سود ببرد.

آیا تمایز سنی تأثیری بر روابط دارد؟

هر نوع مشاوره ازدواجی که مد نظرتان باشد، می‌خواهید مطمئن شوید که مشاور عروسی کسی است که به آن اعتماد دارید، خوش‌بین، روشن‌فکر، راه‌حل‌گرا و با دلسوزی با شما رفتار می‌کند. تا زمانی که مشاور ازدواجی را پیدا کنید که انتظارات شما را برآورده کند، باید از خرید کردن خوشحال باشید. مشاوران ازدواج معمولاً طلاق را پیشنهاد نمی کنند. آنها ممکن است نظرات شخصی خود را برای خود نگه دارند.

مشاوره ازدواج ابزارهای گرانبهایی را برای کمک به حفظ ازدواج شما در طولانی مدت ارائه می دهد. در بیشتر موارد، شما و همکارتان باید آماده باشید تا مشاوره ازدواج را شروع کنید تا مؤثر واقع شود. اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما تمایلی ندارد، بسیاری از مشاوران ازدواج ابتدا از هر شریکی به صورت جداگانه دیدن می کنند.

باز هم، واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد که چرا احتمالاً به مشاوره ازدواج فکر کنید. هر کشتی ای که فکر نمی کنید احتمالاً می توانید به تنهایی آن را برطرف کنید - یا ممکن است از یک دیدگاه آموزش دیده، عینی و بی طرفانه به مزیت برسید - می تواند با چند کلاس مشاوره ازدواج کمک کند. جدا شدن از همسرتان ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که هر دوی شما به آن نیاز دارید تا دیدگاه خود را در مورد ارتباط روشن کنید و امیدواریم زمان دوری ابزارهای بیشتری برای ایجاد یک رابطه قوی در اختیار شما قرار دهد. مطمئناً در مورد این تصمیم با یک مشاور عروسی چت کنید تا توصیه بیشتری به طور خاص متناسب با رابطه شما داشته باشید. انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریکا مکانی عالی برای شروع زمانی است که به دنبال یک مشاور عروسی هستید.

وب‌سایت AAMFT فهرستی از درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز را حفظ می‌کند و شما می‌توانید یکی را در فضای خود پیدا کنید. اکثر مشاوره های ازدواج کوتاه مدت هستند، زیرا زوج ها معمولاً با مشکل خاصی که می خواهند حل کنند وارد آن می شوند. حتی ممکن است جلسه را با «تکلیف خانه» یا روش‌های خاصی برای امتحان کردن زمانی که مشکلتان پیش می‌آید ترک کنید. در حالی که درست است که بسیاری از ازدواج‌ها به سادگی قرار نبوده باشند - برای مثال برخی از زوج‌ها از هم جدا می‌شوند یا درک می‌کنند که ناسازگار هستند - بسیاری از ازدواج‌ها به این دلیل به پایان می‌رسند که زوج‌ها ابزار لازم برای رسیدگی به مشکلاتشان را ندارند. p>

پیشنهاد مشاوره زوج‌ها به شریک زندگی‌تان می‌تواند ترسناک باشد، به‌ویژه زمانی که نمی‌دانید چگونه واکنش نشان می‌دهند. مهمترین چیز این است که با شریک زندگی خود صادقانه و با توضیح انگیزه های خود صادق باشید. آنها را سرزنش نکنید، کاملاً بگویید که آنها را دوست دارید و فقط می خواهید برای تقویت ارتباط کار کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که شما فقط برای ترمیم یک ازدواج شکسته به یک مشاور عروسی مراجعه می کنید، با این حال می توانید توضیح دهید که مشاوره ازدواج می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای بسیاری از زوج‌ها، مشاوره ازدواج تنها عاملی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا از طریق کشمکش‌هایشان انتقال پیدا کنند و به‌عنوان یک زوج دوام بیاورند. ممکن است مشاوره ازدواج همیشه آسان نباشد، به خصوص در ابتدا، با این حال ازدواج شما قطعاً بهای کار را دارد. عاشق شدن و ازدواج هر دو در نوع خود آزاردهنده هستند. بزرگ کردن بچه‌ها، مبارزه با پول، ساعت‌های طولانی کار کردن، گذراندن درگیری‌های خصوصی - صرفاً مطالعه نحوه گذر از فراز و نشیب زندگی مشترک می‌تواند بر هر رابطه‌ای تأثیر بگذارد.

هدف ما در Talkspace ارائه به‌روزترین، ارزشمندترین و عینی‌ترین داده‌ها در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روانی است تا به خوانندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنیم. زوج‌هایی که احساس می‌کنند مسئولیت‌های خانوادگی نابرابر است و نمی‌توانند نکاتی را در مورد نحوه برقراری ارتباط مؤثر در این مورد تعیین کنند یا به شما گزینه‌هایی بدهند. در مورد وضعیت امور با افراد زیادی صحبت نکنید، همه می توانند نظری داشته باشند و بهتر است این موضوع شخصی را به تنهایی یا با یک درمانگر تعیین کنید. زوج‌هایی که احساس می‌کنند بارها و بارها نبرد مشابهی دارند و دیدن چشم در چشم یا پاسخ دادن به شما خسته‌کننده است.

درمان آنلاین از طریق پیام‌رسانی محتوای متنی، پیام‌های صوتی و تصویری انجام می‌شود و بسیاری از افراد صحبت کردن به صورت نوشتاری را راحت‌تر از فردی می‌دانند. آنها می توانند تشخیص دهند که زمان بیشتری برای پاسخ دادن به پیام های شریک زندگی یا درمانگرشان به آنها داده شود. مشاوره ازدواج مکانی امن برای شما و شریک زندگیتان برای حل مشکلات و به اشتراک گذاشتن احساساتی است که ممکن است قبلاً با آنها ارتباط برقرار نکرده باشید.

اکثر زوج‌ها می‌توانند در یک زمان از مشاوره ازدواج بهره ببرند. مانند اکثر کلاس های درمانی، مشاوره ازدواج همیشه از نظر احساسی راحت نیست. مشاوره ازدواج مکانی محافظت شده است تا بتوانید برخی از احساساتی را که همیشه در فضای باز وجود ندارد و ممکن است برای شما و همراهتان دشوار باشد به اشتراک بگذارید. معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، برخی گریه ها و بدون شک چند صدا بلند است.

مکرر است که مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، کمی گریه و احتمالاً برخی صداهای بلند شده باشد. درمانگر شما منطقه‌ای ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید احساسات و مسائل خود را بیان کنید و در عین حال گزینه‌های عملی برای بهبود ارتباطات و تکنیک‌های حل مشکل را دیر یا زود در اختیار شما قرار می‌دهد. مشاوره ازدواج، یا درمان زوجین، نوعی مشاوره است که به طور خاص بر ازدواج و روابط متمرکز است. مشاوران ازدواج - معمولاً درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز - مهارت ویژه ای دارند تا به زوج ها کمک کنند تا مسائل خود را تشخیص دهند و روی راه حل کار کنند. مشاوره ازدواج مکانی امن برای زوج‌ها است تا مسائل را به هم بزنند - تا در مورد آنچه اساساً در ذهنشان است صحبت کنند. اگرچه به عنوان "مشاوره ازدواج" شناخته می شود، اما برای مشاوره ازدواج لازم نیست متاهل باشید.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3043
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد