نوشته شده توسط : یک دوست

خوشبختانه، سفید کردن دندان در مطب روشی مقرون به صرفه، موثر و سریع برای دستیابی به لبخندی شاداب تر است. انجام خدمات حرفه ای بلیچینگ دندان مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سفید کردن دندان یا تعیین وقت ملاقات با ما تماس بگیرید.

کیت لمسی سفید کننده، که حاوی سینی های سفید کننده سفارشی است، می تواند به افزایش نتایج درمان سفید کننده شما کمک کند. حتماً دستورالعمل های ارائه شده را برای نحوه و زمان استفاده از کیت دنبال کنید. به همین ترتیب ممکن است به بیماران توصیه شود که از برخی غذاها و نوشیدنی های لکه دار دندان و همچنین محصولات تنباکو خودداری کنند تا لبخند تازه و درخشان خود را به بهترین شکل حفظ کنند. خمیردندان های حاوی مواد سفید کننده نیز ممکن است به بیماران توصیه شود تا نتایج این روش حفظ شود. احتمالاً در داروخانه محلی خود محصولات سفید کننده بدون نسخه را دیده اید که ادعا می کنند دندان های شما را سفیدتر می کنند. این ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد، با این حال، ارزش دارد که برای خدمات حرفه ای سفید کردن دندان به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

گزینه های سفید کننده گاهی اوقات ممکن است باعث شود بیماران لثه های حساس یا دردناکی داشته باشند. لاک سفید کننده QuickPro از یک لایه درزگیر خلاقانه استفاده می کند که از نفوذ لاک سفید کننده به بافت های نرم جلوگیری می کند، در حالی که فرمول کم حجم تقریباً منجر به عدم حساسیت می شود. لایه درزگیر خلاقانه QuickPro لاک سفید کننده را در جای خود قفل می کند. این روش ساده، غیر تهاجمی است و می تواند رنگ دندان های طبیعی شما را به طور چشمگیری تغییر دهد. قرار ملاقات سفید کردن دندان شما ممکن است حدود دو ساعت طول بکشد و در طی آن یک ژل مخصوص در سه جلسه کوتاه روی دندان های شما اعمال می شود. نور روی دندان های شما متمرکز می شود و لکه ها و تغییر رنگ را از بین می برد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی بسیار حرفه ای تر، موثرتر و قابل اعتمادتر است. با یک درمان حرفه ای سفید کننده دندان در مقایسه با چیزی که بدون نسخه است، نتایج طولانی مدت خواهید دید. درمان‌های حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها با Philips® Zoom® به شما کمک می‌کند لبخند رویاهای خود را در عرض چند دقیقه به دست آورید. با تخصص در دندانپزشکی زیبایی، تیم Coron Dental می داند که چگونه به طور ایمن و موثر دندان ها را برای بیماران در منطقه بروکلین و بوستون سفید کند.

لحظات خاص را روشن تر کنید

درمان QuickPro را می توان به راحتی پس از یک معاینه دندان طبیعی انجام داد. این درمان تقریباً 10 دقیقه طول می کشد و نیازی به لامپ سفید کننده ندارد. هنگامی که دندانپزشک ما سایه فعلی دندان های شما را بررسی می کند، سپس دهان و لثه های شما را برای عمل سفید کردن آماده می کند. پس از آن، یک لایه نازک از وارنیش سفید کننده روی هر دندان اعمال می شود که روی آن یک لایه سیلانت محافظ برای محافظت از دندان ها و لثه ها در برابر حساسیت استفاده می شود. درمان های سفید کننده دندان هم فوری و هم قابل توجه است. درمان QuickPro می تواند لبخندی را تا 4 درجه روشن تر در 30 دقیقه به دست آورد، در حالی که افرادی که زوم فیلیپس را انتخاب می کنند!

WhiteSpeed ​​ممکن است به عنوان یک درمان انحصاری یا همراه با سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مانند ونیر یا باندینگ کامپوزیت انجام شود. لاک سفید کننده پراکسید هیدروژن 20 درصد با یک لایه درزگیر خلاقانه همراه است که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه پراکسید هیدروژن را در جای خود قفل می کند. بیمار شما پس از 10 دقیقه استفاده از مطب را ترک می کند و 30 دقیقه بعد به سادگی لایه نازک را مسواک زده یا پاک می کند. بیمار شما پس از استفاده پنج دقیقه ای مطب را ترک می کند و 30 دقیقه بعد به سادگی لایه نازک را مسواک زده یا پاک می کند. اکثریت قریب به اتفاق افراد خواهان دندان‌های سفیدتر هستند، اما دستیابی به لبخندی درخشان‌تر با محصولات سفیدکننده بدون نسخه مانند خمیر دندان‌های سفیدکننده و سینی‌های سفیدکننده دندان در خانه دشوار است.

راز Philips Zoom QuickPro یک فناوری دولایه پیشرفت است. یک لاک سفید کننده اعمال می شود و به دنبال آن یک لایه درزگیر خلاقانه که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه لاک را در جای خود قفل می کند. قرار ملاقات خود را با لاک سفید کننده نامرئی ترک می کنید و به سادگی 30 دقیقه بعد مسواک بزنید یا پاک کنید و لبخندی درخشان تر نشان دهید. وقتی صحبت از روش های دندانپزشکی زیبایی به میان می آید، سفید کردن سریع زوم فیلیپس بهترین راه برای سفید کردن سریع دندان ها است.

بیمار Philips Zoom Quickpro

از نظر بالینی ثابت شده است که دندان های شما را درخشان می کند و لبخند شما را تا ده درجه سفیدتر می کند. زوم منجر به حساسیت دندان نمی شود، بنابراین نیازی به حذف هیچ یک از غذاها یا نوشیدنی های مورد علاقه خود نخواهید داشت. این یک درمان در مطب است که توسط دندانپزشکان سفید کننده دندان برای نتایج حرفه ای و فوری انجام می شود. لاک سفید کننده Philips Zoom QuickPro لبخند شما را تا چهار درجه سفید می کند و فقط چند دقیقه طول می کشد تا دندانپزشک شما را بمالد. دفتر را ترک می کنید و 30 دقیقه بعد لاک را مسواک می زنید یا پاک می کنید.

برای تسریع فرآیند سفید کردن، دندانپزشک پس از آن یک لامپ LED آبی WhiteSpeed ​​را روی دندان های شما اعمال می کند. این لامپ دارای تنظیمات متعددی است تا اطمینان حاصل شود که شما در طول درمان راحت هستید. درمان فقط به 45 دقیقه برای تکمیل نیاز دارد، با این حال، یک جلسه اختیاری، چهارم، 15 دقیقه ای به صلاحدید دندانپزشکان ما ارائه می شود. در طول درمان، محلول سفید کننده اعمال شده توسط نور فعال می شود و لکه ها را از مینای دندان پاک می کند.

سپس لاک روی دندان ها زده شد و یک فضای یک میلی متری بین Liquidam و برس باقی گذاشت تا از چسبیدن لاک به مانع جلوگیری شود. از آنجایی که نمی توان از فن یا سرنگ هوا برای خشک کردن لاک استفاده کرد، قبل از اعمال لایه درزگیر 60 ثانیه زمان انتظار وجود داشت. هنگامی که برای قرار ملاقات خود وارد می شوید، دندان های شما را آماده می کنیم و سپس یک لایه لاک سفید کننده اعمال می کنیم. پس از خشک شدن، ما با یک درزگیر محافظ کار را تمام می کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک فروردین بازدید نمایید
بعد از اینکه لاک به مدت 30 دقیقه روی دندان‌هایتان ماند، می‌توانید با مسواک زدن لبخندی تا چهار درجه روشن‌تر نشان دهید.

QuickPro یک وارنیش سفید کننده است که تا 4 درجه دندان های سفیدتری را در یک فرآیند 2 مرحله ای ارائه می دهد که می تواند به عنوان یک روش اضافی برای بیماران بالغ 18 سال و بالاتر ارائه شود. این نیاز به یک تنظیم اولیه بیمار، یک چراغ درمان، کمتر از 10 دقیقه زمان استفاده و تقریبا 15 تا 25 دقیقه زمان صندلی دارد. این یک افزودنی عالی برای روش هایی است که به دنبال ارائه جایگزین های سفید کننده سطح ابتدایی هستند که می توانند بیماران را با سفید کردن آشنا کنند. QuickPro را می توان به عنوان یک سینی سفارشی شروع به کار با محصولی مانند Philips DayWhite یا NiteWhite جفت کرد.

بیمار می تواند پس از 30 دقیقه لاک را مسواک زده یا پاک کند تا لبخند سفیدتر و طبیعی تری نشان دهد. Philips Zoom QuickPro می‌تواند در همان روز قرار ملاقات شما، پس از تمیز کردن یا جلا دادن کامل اعمال شود. دندانپزشک شما تأیید می کند که شما کاندید سفید کننده هستید، سایه شما را ارزیابی می کند و یک لایه نازک از لاک سفید کننده را روی دندان های شما اعمال می کند و سپس یک سیلانت سریع خشک می شود. نیم ساعت بعد، می توانید لاک را مسواک بزنید یا پاک کنید. برای بیمارانی که به دنبال لبخندی سفیدتر در عرض چند دقیقه هستند، Philips Zoom QuickPro یک راه حل راحت ارائه می دهد. بسیار مقرون به صرفه است، دسترسی را افزایش می دهد و لبخندهای درخشان تری را برای لحظات خاص در همه جا ایجاد می کند.

برخلاف سایر محصولات سفید کننده، طعم پراکسید در دهان بسیار کم است. ما ژل سفید کننده را روی دندان های شما می زنیم که سپس با یک لامپ سفید کننده فعال می کنیم. ما در طول سه جلسه 20 دقیقه ای سه بار از لامپ استفاده می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

آتل در لوکساسیون جانبی و اکستروژن پیش آگهی بدتری نسبت به شکستگی ریشه داشت. دندان دائمی کنده شده را باید به آرامی زیر آب لوله کشی شست و بلافاصله دوباره در حفره اصلی خود در استخوان آلوئول کاشته و سپس به طور موقت توسط دندانپزشک آتل کرد. عدم کاشت مجدد دندان کنده شده در 40 دقیقه اول پس از آسیب ممکن است منجر به پیش آگهی بسیار بد برای دندان شود. مدیریت دندان های شیری آسیب دیده با مدیریت دندان های دائمی متفاوت است.

به پزشکان توصیه می شود حداقل به دنبال یک نشانه دیگر از نکروز پالپ مانند تورم دهلیز، ضایعات پری آپیکال و/یا تغییر رنگ چشمگیر تاج باشند. در صورت عدم وجود علائم، بیمار را هر سه ماه یکبار تا 12 ماه تحت نظر بگیرید. این شامل شکستگی دندان یا مینای دندان، جابجایی دندان ها، لثه های کبود، شکستگی ریشه دندان، شکستگی ساختارهای استخوانی صورت، پارگی بافت نرم و از دست دادن دندان های شیری است. گاهی اوقات، هر چند نه به همان اندازه، ضربه های دندانی می تواند فاصله دندان های شما را تغییر دهد.

ضربه

ترومای دندانی به شرایطی اطلاق می شود که در آن دندان ها، لثه ها و بافت های نرم اطراف مانند لب ها و زبان نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند. اگرچه این بیماری دلایل زیادی از جمله عفونت، بیماری و تصادف دارد، اما ترومای دندانی در بین افراد جوانی که در ورزش شرکت می‌کنند شایع‌تر است. در این مدت، دندانپزشک شما به دنبال تغییراتی در رنگ دندان، درد، تورم یا لق شدن دندان خواهد بود. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، ممکن است به روش آپکسیفیکیشن و به دنبال آن پر کردن دائمی کانال ریشه نیاز باشد. اگر دندان دائمی نابالغ بیش از یک ساعت از دهان خارج شده و خشک شده باشد، ممکن است دندان در جوراب خود قرار داده شود، با دارو پر شود و بعد از 6 تا 8 هفته مجددا ارزیابی شود.

در صورت شکستگی تاج یا کنده شدن تاج، پیش آگهی عمدتاً به درمان سریع و مناسب برای بهبود نتیجه کوتاه مدت و بلندمدت بستگی دارد. علائم و نشانه های ارجاع شده توسط بیماران همیشه باید به دقت ارزیابی شوند تا عوارض سیستمیک و/یا موضعی حذف شوند. به همین دلیل، لازم است از زمان رویکرد کمک های اولیه، همه مناسب ترین روش ها برای مواجهه با تروما مدیریت شود. مدیریت آسیب های دندانی به سن بیمار و میزان درگیری دندان و آلوئول بستگی دارد.

آیا دندان به مراقبت یا درمان خاصی نیاز دارد؟

از دوران نوجوانی، دندان های قطعی ساخته می شود و عواقب یک ضربه سنگین تر است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سینا بازدید نمایید
در دهه دوم و سوم شایع ترین تشخیص در این جمعیت شکستگی عروق کرونر بدون مواجهه پالپ، دررفتگی جانبی و کوفتگی بود. با افزایش سن، فراوانی شکستگی های کرونری و ریشه افزایش می یابد. در واقع، بزرگسالان خطرات زیادی را به همراه دارند که باید پیری فیزیولوژیکی دندان ها و کاهش بافت های حمایتی را نیز به آن اضافه کرد.

گاهی اوقات ماهیت اورژانس آشکار است، مانند ترک خوردگی یا ترک خوردن دندان. مواقع دیگر، بیماران ناراحتی یا خونریزی دارند و از علت اصلی آن مطمئن نیستند. اکثر آسیب های دندانی توسط کودکان و نوجوانانی که ورزش های تماسی انجام می دهند تجربه می کنند، اما افراد در هر سنی ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند. این امر مخصوصاً اگر اخیراً یک سقوط بد یا تصادف رانندگی داشته اید صادق است. آسیب های دندانی شامل هر گونه آسیب یا ضربه به دندان ها، لثه ها یا استخوان فک است.

اغلب، کودکان خردسال در حالی که هنوز در حال یادگیری راه رفتن، دویدن، پریدن و بالا رفتن هستند، از دست دادن دندان های شیری را تجربه می کنند. در حالی که بیشتر آسیب‌های دندانی آسیب‌زا در کودکان و نوجوانان رخ می‌دهد، افراد در هر سنی می‌توانند تحت تأثیر قرار بگیرند، معمولاً در نتیجه حوادث ورزشی، تصادفات اتومبیل یا سقوط بد. اگر یک آسیب تروماتیک دندان را تجربه کرده اید، مهم است که برای تعیین هر گونه درمان لازم به متخصص ریشه مراجعه کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشک کلیک کنید
هر گونه آسیب دندانی، حتی اگر به ظاهر خفیف باشد، نیاز به معاینه فوری توسط دندانپزشک یا متخصص ریشه دارد.

صدمات تروماتیک دهان 5 درصد از آسیب های بدن را در تمام گروه های سنی تشکیل می دهد. با این حال، آنها مسئول حدود 17 درصد از کل صدمات در کودکان هستند. بیش از 75 درصد از شکستگی های دندان در فک بالا است و بیش از نیمی از این شکستگی ها شامل دندان های ثنایای مرکزی و به دنبال آن دندان های ثنایای جانبی و نیش می باشد.

دندان دائمی ممکن است از ناهنجاری دندان، دندان های نهفته و اختلال در رویش ناشی از ضربه به دندان های شیری رنج ببرد. اولویت باید همیشه کاهش آسیب احتمالی به دندان دائمی زیرین باشد. بیشتر آسیب های دندانی تروماتیک در کودکان رخ می دهد، اما افراد در هر سنی می توانند تحت تاثیر قرار گیرند. این که آیا آسیب ناشی از تصادف اتومبیل، یک تصادف ورزشی، درگیری یا سقوط بد باشد، شدت و نوع آسیب درمان لازم را تعیین می کند. بسیاری از آنها بر روی بافت های نرم داخلی دندان که به عنوان پالپ دندان شناخته می شود، تاثیر می گذارند.

آسیب های ضربه ای زمانی اتفاق می افتد که ساختارهای نگهدارنده دندان بدون لق شدن یا جابجایی غیرمعمول دندان آسیب ببینند. ممکن است خونریزی و التهاب در اطراف دندان وجود داشته باشد که نشان دهنده ضربه مغزی باشد. هیچ ساختار دندانی از بین نمی رود و هیچ ترک یا شکستگی در این نوع ترومای دندانی روی دندان ایجاد نشده است. ممکن است حساسیت شدید به محرک های سرد و گرم و ناراحتی احتمالی در هنگام گاز گرفتن را تجربه کنید. درمان چنین ضربه ای اغلب شامل نظارت بر دندان، اجتناب از چیزهایی است که پاسخ های درد غیرقانونی را ایجاد می کند، و تغییر موقتی در عادات غذایی به سمت غذاهای نرم تر.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

سلامت طولانی مدت این دندان به طور کلی ضعیف است، بنابراین دندانپزشک یا متخصص ریشه شما ممکن است گزینه های درمانی دیگر را با شما در میان بگذارد.

درمان ترومای دندان

با مطب دندانپزشکی ما در برامپتون تماس بگیرید، ما همیشه خوشحالیم که به شما کمک کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشک کلیک کنید
شکستگی پیچیده دندان به این معنی است که تمام لایه‌های دندان تحت تأثیر تروما قرار می‌گیرند، از جمله آسیب به تاج بالینی، قرار گرفتن در معرض عاج زیرین و بافت‌های پالپ. روش‌های درمانی برای چنین ضربه‌ای بسته به میزان آسیب دندانی می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد.

برای دندان های دررفته، ممکن است ظرف چند روز پس از آسیب، کانال ریشه لازم باشد. برای موارد پیچیده تر ترومای دندانی، ممکن است به آتل دندان یا اقدامات دیگری نیاز داشته باشید. مهم نیست که چه، درمان سریع کلیدی برای بهترین نتایج برای ترومای دندان است. شکستگی دندان عمدتاً در کودکان و جوانان رخ می دهد و 5 درصد از آسیب های ناشی از ضربه را تشکیل می دهد. مدیریت شکستگی دندان نیاز به تشخیص دقیق، برنامه ریزی درمانی و پیگیری منظم دارد.

رباط پریودنتال اغلب له می شود و این باعث اختلال در جریان خون و عصب دندان می شود. به بیماران دستور داده می شود که ظرف 24 ساعت با دندانپزشک پیگیری کنند. دندانپزشک ممکن است انتخاب کند که دندان را به صورت عملی تغییر دهد، دندان را با کشش ملایم تغییر مکان دهد، یا اجازه دهد که دندان به خودی خود تغییر مکان دهد. در مطالعه ما، بیمارانی که در عرض 1 تا 3 ساعت پس از ضربه تحت مشاوره اورژانسی قرار گرفتند، هیچ عارضه ای نداشتند. با این حال، 10٪ از بیمارانی که در همان روز تروما مشاوره می کردند، در 3 ماهگی تحلیل ریشه خارجی داشتند. به این ترتیب بیماران به مدت 1 تا 3 روز در 3 ماهگی تحت آنکیلوز، 3 ماهگی تحلیل جایگزین، 4 هفته تحلیل سطحی و 4 هفته یا 3 ماهگی تحلیل ریشه خارجی قرار گرفتند.

15،16 بنابراین، رعایت یک برنامه یادآوری و هر بار آزمایش هر دندان درگیر در تروما بسیار مهم است. جدول 1 و جدول 2 نرخ های فراخوان توصیه شده را برای اکثر آسیب های دندانی رایج نشان می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سیمادنت بازدید نمایید
عدم پاسخ به تست های حیاتی تا سه ماه غیرمعمول نیست و عدم پاسخ به تست های حیاتی همیشه نشان دهنده نیاز به درمان ریشه نیست - به خصوص در دندان های جوان و نابالغ.

آسیب های تروماتیک دندان می تواند در افراد در هر سنی و در هر سطح فعالیت رخ دهد. علت ممکن است تصادف رانندگی، افتادن از پله ها، یا آرنج به صورت در حین بازی بسکتبال باشد. مانند بسیاری از انواع درمان های دندانی، هدف اولیه در درمان آسیب تروماتیک دندان، حفظ دندان های در معرض خطر از دست دادن، و بازگرداندن آنها به عملکرد کامل و ظاهر طبیعی است. در بسیاری از موارد، تفاوت بین حفظ و از دست دادن دندان به انجام اقدامات مناسب در عواقب فوری آسیب بستگی دارد. در اینجا چند دستورالعمل در مورد نحوه جلوگیری از آسیب های دندانی مرتبط با ورزش و اقداماتی که پس از وقوع آسیب دندان انجام دهید، آورده شده است.

چنین صدماتی، اگر ماهیت جزئی داشته باشند، می‌توانند در خانه با ضدعفونی کردن محل زخم و سپس اعمال فشار مستقیم و اعمال وازلین به بافت‌های نرم در خانه درمان شوند. داروهای مسکن بدون نسخه نیز ممکن است برای کنترل درد نشان داده شوند. پارگی های بزرگتر بافت نرم ممکن است نیاز به مداخله از طریق بخیه داشته باشند که به روند بهبودی کمک می کند.

در این صورت تاخیر در درمان ریشه در مرحله اورژانسی توصیه می شود. درمان ریشه فقط زمانی باید انجام شود که علائم نکروز پالپ، تحلیل ریشه و/یا توقف رشد ریشه تایید شود. هنگامی که تشخیص تأیید شد و عوارض جدی‌تر - مانند مشکلات CNS و شکستگی‌های فک یا سایر استخوان‌های صورت - رد شد، پزشکان باید مرحله اورژانسی درمان را آغاز کنند. هدف از درمان باید حفظ یا بازیابی شادابی پالپ در دندان های آسیب دیده باشد. این به این دلیل است که ترومای دندانی اغلب در نوجوانان یا نوجوانان جوانی اتفاق می افتد که دندان ها هنوز به طور کامل رشد نکرده اند و رشد ریشه بدون پالپ حیاتی متوقف می شود. اثربخشی مدیریت آسیب های دهان و صورت در دندانپزشکی کودکان به تشخیص سریع و دقیق و به دنبال آن درمان مناسب برای بهبود پیش آگهی بستگی دارد.

دندان هایی که بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند، دندان های ثنایای فک بالا هستند. شکستگی های بدون عارضه تاج با پوشاندن عاج نمایان و با قرار دادن یک ترمیم زیبایی درمان می شوند. شکستگی‌های پیچیده تاج که شامل پالپ دندان می‌شوند معمولاً نیاز به درمان ریشه دارند. شکستگی های ریشه تاج و شکستگی ریشه معمولاً نیاز به درمان گسترده دندانی دارند.

حقایقی در مورد آسیب های ناشی از ضربه دندان

ممکن است یک دارو در دندان قرار داده شود و سپس کانال ریشه دائمی در تاریخ بعدی پر شود. مدت زمانی که دندان خارج از دهان بود و نحوه نگهداری دندان قبل از رسیدن به دندانپزشک ممکن است بر نوع درمان شما تأثیر بگذارد. شما باید با پزشک خود تماس بگیرید تا ببیند آیا تقویت کننده کزاز ضروری است یا خیر.

صرف نظر از علت، قربانیان ضربه های دندانی اگر سریع عمل کنند و درمان مورد نیاز خود را فورا دریافت کنند، شانس بیشتری برای بهبودی دارند. در دندانپزشکی MINT در دالاس و هیوستون، TX، ما متوجه شدیم که برای بیماران مهم است که بدانند چگونه در شرایط اورژانسی دندانپزشکی عمل کنند. اگر مشکلی دارید، مانند لثه‌های کبود شده یا دندان از موقعیت خود خارج شده است، مطب ما می‌تواند شما را درمان کند. با ما تماس بگیرید تا نحوه بهبودی پس از آسیب تروماتیک دندان را بیاموزید. درمان خاص برای ترومای دندانی شما به نوع، شدت و محل تروما بستگی دارد. برای دندان شکسته یا بریده شده، ممکن است قطعه شکسته را بتوان دوباره وصل کرد یا ممکن است نیاز به پر کردن داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد