نوشته شده توسط : یک دوست

این متخصصان توسط شرکت‌های MLM استخدام می‌شوند تا به آنها مشاوره تخصصی بدهند یا در همایش‌هایشان صحبت کنند. آنها همچنین به عنوان مربی، سخنران و مربی توسط نتورکرها و مشاغل موفق استخدام می شوند. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ همچنین نقاط ضعفی را در فعالیت های بازاریابی دیجیتال فعلی شما پیدا می کند.

اگر تیم بازاریابی شما کوچک است، به احتمال زیاد تخصص لازم برای موثر بودن کمپین بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد خود را ندارید. به عنوان مثال، شما نیاز به طراحی وب، سئو، روابط عمومی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید. بسیار مهم است که یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند توصیه ها و راه حل های بی طرفانه ای را برای موفقیت فعالیت های بازاریابی یک برند ارائه دهد.

ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با بیش از دو دهه تجربه در ایجاد برنامه های بازاریابی دیجیتال سفارشی هستیم. هنگامی که با ما شریک می شوید، تیمی متشکل از بیش از 300 متخصص در کمپین شما کار می کنند.

مالیات بر فروش

خدمات متداول ارائه شده توسط آژانس های وب سایت شامل طراحی و تحقیق تجربه کاربر و رابط کاربری (UX/UI)، ایجاد و ذخیره سازی تصویر، توسعه وب و میزبانی وب می باشد. یک آژانس بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از تاکتیک ها، استراتژی ها و ابزارهای آنلاین مختلف را برای کمک به کسب و کار در دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش خود به کار می گیرد. این امر می تواند برنامه ریزی و اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق را به یک چشم انداز چالش برانگیز برای اکثر کارآفرینان انفرادی و بخش های بازاریابی کوچکتر تبدیل کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت پارک بازاریابی ایران بازدید نمایید
این مراحل شامل نشان دادن مهارت های خود با تکمیل گواهینامه صنعت شناخته شده، به دست آوردن تجربه کاری مرتبط و ایجاد یک شبکه حرفه ای و پایگاه مشتری است. پس از بررسی چندین گزینه، BluePay آژانس بازاریابی آنلاین Straight North را برای ارائه خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو، پرداخت به ازای کلیک و طراحی وب درگیر کرد.

قوانین جدید Hhs روش های اشتراک گذاری داده های اضطراری را ساده می کند

کار در حال انجام است و گسترش یافته است تا برندسازی و همه محصولات قابل تحویل هویت شرکتی را شامل شود.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
دفتر مرکزی ما در آرلینگتون، تگزاس واقع شده است، اما مشتریان ما را می توان در سراسر کشور پیدا کرد. توانایی‌های ما شامل همه چیز در طراحی وب و فضای بازاریابی دیجیتال، از جمله طراحی و میزبانی وب، SEO، رسانه‌های اجتماعی، PPC، نوشتن محتوا، بازاریابی ایمیلی و غیره است.

اگر این شرکت‌ها شماره‌های خود را به اشتراک بگذارند، باعث نمی‌شوند که شما نسبت به توانایی‌های آن شرکت اطمینان داشته باشید. حوزه ای که بسیاری از کسب و کارها هنگام مقایسه مشاوران بازاریابی دیجیتال نادیده می گیرند، فناوری آنهاست. در حالی که همه مشاوران از Google Analytics استفاده می کنند، برخی از آنها نیز از نرم افزار داخلی استفاده می کنند که به استراتژی های بازاریابی دیجیتال آنها مزیت رقابتی می بخشد. آژانس طراحی وب متشکل از طراحان خلاقی است که وب سایت ها یا صفحات وب سفارشی و بهینه سازی شده را برای مشاغل می سازند. طراحان وب ظاهر، احساس و عملکرد صفحات را کنترل می کنند، چه برای یک وب سایت کاملاً جدید، یک طراحی مجدد وب سایت یا یک پروژه کوچکتر.

رکود شما را سرنگون کرد؟ معیشت بعدی شما ممکن است آنلاین باشد

هنگامی که به دنبال یک مشاوره بازاریابی دیجیتال هستید، ضروری است که کمی تحقیق کنید. در مورد خدماتی که به دنبال آن هستید، مانند بازاریابی محتوا، سئو سایت، یا مدیریت PPC، خود را آموزش دهید. به این ترتیب، می‌دانید که یک مشاور بازاریابی آنلاین باید چه چیزی را در مورد آن خدمات ارائه دهد. مشاور بازاریابی شبکه ای کسی است که در مورد صنعت بازاریابی چند سطحی مشاوره حرفه ای یا تخصصی می دهد.

تیم ما بهترین وب سایت ممکن را برای کسب و کار و بودجه شما ایجاد می کند و تیم بازاریابی دیجیتال ما استراتژی منحصر به فرد شما را ایجاد می کند. از آنجایی که بسیاری از مشاوران نرخ حفظ مشتری خود را منتشر نمی کنند، زمانی که یک شرکت این کار را می کند، نشانه بهتری است. نمونه ای از مشاور بازاریابی دیجیتال که نرخ حفظ مشتری خود را به اشتراک می گذارد WebFX است. اما نکته منفی این است که اکثر شرکت های مشاور بازاریابی دیجیتال نرخ حفظ مشتری خود را منتشر نمی کنند - و دلیل آن این است که آنها عالی نیستند.

با تیم حرفه ای خود از مشاوران MLM، ما به نیازهای مختلف برای موفقیت در تجارت فروش مستقیم مجهز شده ایم. ما از مشتریان داخلی و خارجی خود از طریق تجربه گسترده خود حمایت می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا به بزرگترین شرکت بازاریابی شبکه ای در سراسر جهان تبدیل شوند. مشاوران بازاریابی چند سطحی باتجربه و پرشور ما به موفقیت مشتریان در چندین بخش کمک کرده اند. در قیف فروش شما، تاکتیک های مختلف بازاریابی ورودی بر اساس جایی که سرنخ ها در قیف فروش شما قرار دارند، مؤثرتر از سایرین هستند. هنگامی که با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کنید، می توانید پیام مناسب را از طریق رسانه آنلاین مناسب و در زمان مناسب به هر سرنخ در قیف فروش خود تحویل دهید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا با جابجایی سرنخ ها از بالای قیف فروش خود به پایین، سرنخ های آماده فروش ایجاد کنید.

MLM اعضای موجود را تشویق می کند تا پیشنهادات خود را به افراد دیگر تبلیغ کنند و بفروشند و افراد جدیدی را وارد کسب و کار کنند. استخدام‌های جدید به شبکه توزیع‌کننده یا خط پایین تبدیل می‌شوند و به نوبه خود تشویق می‌شوند تا برای کسب درآمد، فروش داشته باشند. بسیاری از طرح های MLM قانونی هستند، اما عملیات غیرقانونی وجود دارد که به عنوان طرح های هرمی اجرا می شوند. یک آژانس بازاریابی ورودی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی ورودی را ارائه می‌دهد که با استراتژی‌های سنتی برون‌گرا متفاوت است. آژانس های ورودی به دنبال موقعیت آنلاین یک تجارت هستند که مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند، در طول زمان اعتماد ایجاد کنند و در نهایت فروش ایجاد کنند. استراتژی‌های ورودی می‌توانند در طول زمان نتایج قابل‌توجهی داشته باشند، اما معمولاً به افق زمانی طولانی‌تری قبل از افزایش امتیازات و فروش هاکی نیاز دارند.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال از طریق بازاریابی همه‌کاناله، بازاریابی چند کانالی یا بازاریابی تک کانالی به‌صورت آنلاین به مشتریان دسترسی پیدا می‌کند. با بازاریابی چند کاناله و تک کاناله، آژانس ها در یک یا چند کانال مانند وب سایت ها، وبلاگ ها، ایمیل، رسانه های اجتماعی و غیره با مشتریان تعامل دارند. بازاریابی همه‌کانالی به بازاریابی اطلاق می‌شود که تجربه یکپارچه مشتری را در کانال‌ها و دستگاه‌ها در طول چرخه عمرشان فراهم می‌کند. اصطلاح بازاریابی به استراتژی استفاده شده توسط برخی از شرکت های فروش مستقیم برای فروش محصولات و خدمات اشاره دارد.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این بخش اول از به‌روزرسانی سالانه مسائل مربوط به مالیات بر اعتماد و هدیه را پوشش می‌دهد، از جمله مقرراتی که در مورد کسرهای مجاز برای تراست‌ها و دارایی‌ها پس از حذف کسرهای مختلف از سوی TCJA برای افراد توضیح می‌دهد. مدیریت ثروت چک لیست پرونده مالیاتی 2021 شما از این چک لیست برای کمک به آماده شدن برای ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد 2021 خود استفاده کنید. مشاور مالیاتی یک متخصص مالی است که در مورد استراتژی هایی برای به حداقل رساندن مالیات های بدهی مشاوره می دهد و در عین حال در محدوده قانون و مقررات باقی می ماند. در حالی که تخصیص دارایی همواره نقطه شروعی برای کمک به مشتریان برای دستیابی به اهدافشان است، برنامه ریزی مالیاتی موثر نیز بسیار مهم است.

با شناختن شما و درک اهدافتان، می‌توانیم ایده روشنی از معافیت‌ها و کمک‌های مالیاتی به دست آوریم. از به حداقل رساندن مالیات بر درآمدتان گرفته تا نظارت دقیق بر هر گونه سود سرمایه، ما سرمایه گذاری های شما را به طور موثر برنامه ریزی می کنیم، بنابراین در پول خود صرفه جویی می کنید و مالیات بیشتری از آنچه لازم است پرداخت نمی کنید. وسعت تجربه و عمل ما برنامه ریزی مالیات بر ارث، مشاوره مالیاتی بر عایدی سرمایه، مالیات بر زمین و مالیات بر تراست ها و املاک را پوشش می دهد. انواع مختلفی از تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی، از جمله حسابداران رسمی، نمایندگان ثبت نام شده، وکلا، و بسیاری دیگر که دارای اعتبار حرفه ای نیستند، وجود دارد. شما انتظار دارید که تهیه کننده شما در تهیه مالیات مهارت داشته باشد و اظهارنامه مالیات بر درآمد شما را به طور دقیق تنظیم کند.

تماس بگیرید یا دفتر محلی Investec خود را پیدا کنید

آنها با هم طیف وسیعی از خدمات حقوقی بی‌رقیب و متخصص را ارائه می‌کنند که برای رفع نیازهای شما اختصاص داده شده است. هرچه مالیات بیشتری بپردازید، سرمایه‌گذاری‌های شما برای دستیابی به همان بازده باید سخت‌تر کار کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت گروه مشاوره مدیریت نورا بازدید نمایید
همچنین، مشاوران مالی که در انجام مالیات تخصص دارند، نمایندگان ثبت نام شده را انتخاب می کنند - تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی که در خدمات درآمد داخلی ثبت شده اند.

آیا می توانم با یکی از خیریه های ارائه دهنده مشاوره مالیاتی تماس بگیرم؟

مشاوران مالی در طیف گسترده ای از زمینه های مالی از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی و برنامه ریزی مالیاتی برای مشتریان خود مشارکت دارند. بسیاری از مشاوران مالی، اما نه همه، در مسائل مالیاتی تخصص دارند و مشاوره مالیاتی جامعی را به مشتریان خود ارائه می دهند، از جمله حل مشکلات مالیاتی، برنامه ریزی مالیاتی، تهیه اظهارنامه و همچنین تهیه اظهارنامه مالیاتی دارایی، هدیه و امانت. بسیاری از مشاوران مالی که برای مشتریان خود مالیات انجام می دهند، معمولاً دارای گواهینامه های مرتبط هستند، مانند حسابدار رسمی و برنامه ریز مالی خبره. تیم ما در نورویچ انواع خدمات برنامه ریزی مالیاتی را به افراد، خانواده ها و مشاغل خانوادگی در موضوعاتی از جمله برنامه ریزی مالیات بر ارث، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمد ارائه می دهد. به طور معمول، مشاوران مالی با مشتریان خود در مورد مسائل مالیاتی خاص کار می کنند، اما می توانند در خدمات آماده سازی مالیات نیز شرکت کنند. مشاوران مالی با مشتریان خود می نشینند و با آنها کار می کنند تا بازده مالیاتی و جریان نقدی آنها را به حداکثر برسانند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی و اقتصادی به سایت ما مراجعه نمایید
مشاوران مالی معمولاً در مورد اهداف مالی و موقعیت های منحصر به فرد هر مشتری بینشی به دست می آورند و تنها پس از آن مشاوره در مورد برنامه ریزی مالیاتی و آماده سازی مالیات ارائه می کنند. هیچ کس دوست ندارد بر روی پولی که به سختی به دست آورده است مالیات بپردازد، اما تعداد کمی از پیچیدگی های سیستم مالیاتی بریتانیا را درک می کنند. یک برنامه ریز مالی قابل اعتماد می تواند به شما کمک تخصصی در پیمایش پیچیدگی ها، شناسایی بهترین ساختارهای مالیاتی برای حفظ ثروت شما بدهد.

تراست ها همچنین می توانند برای اطمینان از اینکه فقط افراد تعیین شده می توانند از دارایی شما بهره مند شوند، استفاده شود، که برای مشتریانی که مایل به محافظت در برابر طلاق هستند یا دارای ترتیبات پیچیده خانوادگی هستند مهم است. تراست ها که به صورت حرفه ای مدیریت می شوند، ممکن است با توزیع درآمد بین همه متولیان، نرخ های مالیاتی بالاتر را برای ذینفعانی که نرخ مالیات پایین تری دارند کاهش دهند. تیم حرفه ای ما شامل وکلا، مشاوران مالیاتی مجاز، تکنسین ها، متخصصان وثیقه، سردفتر اسناد رسمی، و اعضای انجمن متخصصین امانت و املاک و انجمن متخصصان امانت و وثیقه متخاصم است.

ما اظهارنامه سالانه شما را آماده می کنیم، به شما می گوییم که چه زمانی باید پرداخت کنید و اگر در گذشته مالیات زیادی پرداخت کرده اید، پول را برای شما پس می گیریم. تراست ها جزء منظم و اغلب کلیدی در اسلحه برنامه ریزی مالیات و املاک هستند. ما در مورد تراست های حفاظت از دارایی نیز به همراه تراست هایی که به طور خاص برای افراد دارای معلولیت طراحی شده اند، توصیه می کنیم.

پیمایش کد مالیاتی کسب و کار یک مسئولیت دیگر در کنار وظیفه دلهره آور اداره تجارت شما است. دریافت راهنمایی آگاهانه از صدای تجربه و همچنین دسترسی به انواع خدمات حسابداری به رفع اشتباهات، کاهش بار مالیاتی و به حداقل رساندن زمان صرف شده برای حسابداری و حسابداری کمک می کند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برای بدهی‌های مالیاتی آینده برنامه‌ریزی کنید تا هیچ شگفتی‌ای وجود نداشته باشد.

مشتریانی که با مشکلات مالیاتی روبرو هستند معمولاً به دنبال خدمات مشاوران مالی هستند که می توانند به آنها کمک کنند تا مسائل مالیاتی خود را حل کنند یا تأثیر مالیات بر ترازنامه خود را کاهش دهند. مشاوران مالی اغلب به مشتریان خود کمک می کنند تا مشکلات مالیاتی خود را حل کنند. از آنجایی که مشاوران مالیاتی به قوانین مالیاتی و دستورالعمل‌های IRS مسلط هستند، مشاغل ممکن است خدمات خود را برای نمایندگی کسب‌وکارها در برابر مقامات مالیاتی و دادگاه‌ها حفظ کنند تا مسائل مربوط به مالیات را حل کنند. برنامه ریزی بیمه عمر- برنامه ریزی صحیح بیمه عمر می تواند به محافظت از درآمد شما کمک کند، به مدیریت مالیات کمک کند و به خانواده ها کمک کند تا از خطرات مالی و هزینه های غیرمنتظره نجات پیدا کنند. کارشناسان برنامه ریزی املاک آرمانینو می توانند به شما در تشخیص نوع و میزان صحیح بیمه عمر کمک کنند تا آرامش را برای عزیزانتان فراهم کنند. سطوح و پایه های مالیات و معافیت های مالیاتی می تواند در هر زمان تغییر کند و به شرایط فردی بستگی دارد.

از سال 2000، ما به عنوان مشاور و مشاور مالیاتی قابل اعتماد برای مشاغل و افراد مختلف خدمت کرده ایم. تیم CPA ما چندین دهه تجربه و دانش را برای مشتریان تجاری و فردی ما به ارمغان می آورد. ما در تلاش هستیم تا به عنوان یک شریک و مشاور قابل اعتماد با شما کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مشاوره و راهنمایی ما مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما تنظیم و شخصی سازی شده است. رسیدگی به مالیات های مربوط به تراست ها و املاک می تواند پیچیده باشد و کارشناسان مالیاتی ما در مشاوره به مشتریان بسیار با تجربه هستند. به منظور رسیدگی به نیازهای شخصی و خانوادگی و در عین حال به حداکثر رساندن مزایای بالقوه برنامه ریزی مالیاتی، انواع مختلفی از اعتماد وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

هنگامی که دارایی ها به نام شما به عنوان امین عنوان می شود، شما توانایی مدیریت و سرمایه گذاری دارایی ها را خواهید داشت. تراست ها می توانند یک ابزار برنامه ریزی مالیاتی مفید با پیامدهای مالیات بر ارث، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمد باشند. انواع مختلف اعتماد می تواند برای شرایط مختلف مناسب باشد و می تواند عناصر انعطاف پذیری و حفاظت از دارایی را با تأمین درآمد برای فرزندان یا سایر اعضای خانواده ترکیب کند.

به عنوان یک مشاور تجاری و مالیاتی مورد اعتماد، هدف ما این است که منابع و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در مورد اهداف شخصی، تجاری و مالی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید. یک امین وظیفه امانتداری دارد که دارایی های امانی را با احتیاط سرمایه گذاری کند. اغلب درک می شود که این بدان معناست که متولی دارایی ها را برای دستیابی به رشد معقول با حداقل ریسک سرمایه گذاری می کند. تنوع، کلید تضمین تخصیص مناسب دارایی های نقدی، دارایی های حفظ سرمایه و دارایی های تولید کننده درآمد است. یک وکیل و مشاور مالی می تواند به شما در تعیین تخصیص مناسب سرمایه گذاری کمک کند.

تهیه اظهارنامه مالیاتی دارایی، هدیه و امانت - ارائه اظهارنامه مالیاتی فدرال برای املاک، هدایا و تراست ها یک فرآیند دقیق است. حسابداران مالیاتی املاک ما می توانند به شما کمک کنند تا از هرگونه معافیت مالیاتی املاک و سایر مزایای مالیاتی برای کاهش بدهی مالیاتی دارایی خود استفاده کامل کنید. ما علاوه بر راهنمایی و مشاوره مشاغل در امور مالیاتی، با افراد نیز همکاری داریم.

آنها اهداف مالی شما را درک می کنند

همچنین می توان از آنها برای اعمال کنترل بر انتقال ثروت شخصی به افراد دیگر استفاده کرد. CPAهای ما با مشتریان ما به عنوان مشاوران قابل اعتماد کار می کنند تا درک کاملی از تجارت آنها به دست آورند. ما با مشتریان به صورت محلی در رالی و مناطق اطراف آن، و همچنین در سراسر کارولینای شمالی و سایر ایالت ها کار می کنیم. هدف ما افزایش ارزش شرکت شما و بهبود درک فرآیندهای مالیاتی، صورت‌های مالی و حسابداری مالیات است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت پارسا حساب ایرانیان بازدید نمایید
یک نهاد مالیات‌دهنده، مانند یک فرد، شراکت، شرکت، تراست و غیره که وضعیت مالی پیچیده‌ای دارد (مثلاً سرمایه‌گذاری‌ها و کسورات پیچیده) می‌تواند به دنبال تخصص یک مشاور مالیاتی برای کمک به به حداقل رساندن میزان مالیات‌های پرداختی باشد. قانون کاهش مالیات و مشاغل، که در دسامبر 2017 به تصویب رسید، چندین تغییر مهم ایجاد کرد که بر افراد و مشاغل فعال در بازار جهانی تأثیر گذاشت. تیم CPA ما آماده است تا شما را از طریق این تحمیل های همیشه پیچیده و اغلب سنگین راهنمایی کند. چه در یک کشور خارجی سفر کنید یا کار کنید، دارایی‌ها یا سرمایه‌گذاری‌های خارجی دارید، تجارتی در خارج از کشور دارید یا در فعالیت‌های منبع خارجی دیگری شرکت می‌کنید، ما آماده کمک به شما هستیم.

سود می تواند به داخل و خارج از حوزه قضایی منتقل شود تا صورتحساب های مالیاتی کاهش یابد و منجر به فرسایش پایه های مالیاتی در این فرآیند شود. شهروندانی که در همه جا مالیات بیشتری را به دوش کشیده‌اند، نمی‌توانستند بفهمند که چرا شرکت‌ها، که برخی از آنها به دلیل ایجاد بحران مالی مقصر شناخته می‌شوند، اجازه داده می‌شوند تا از آن فرار کنند. مسائل مالیاتی شرکت ها که در گذشته شاید در مطبوعات مالی به طور گذرا مطرح می شد، به اخبار صفحه اول تبدیل شد.

شما باید با یک وکیل و حسابدار کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام اظهارنامه های مالیاتی به موقع تنظیم و پرداخت می شوند، از جمله اظهارنامه مالیات بر درآمد نهایی متوفی و ​​اظهارنامه مالیاتی سالانه. در نهایت، باید با یک وکیل کار کنید تا تعیین کنید که آیا اظهارنامه مالیاتی دارایی سررسید است یا خیر. اگر مالیات بر دارایی بدهکار باشد، اظهارنامه مالیاتی دارایی باید ظرف 9 ماه از تاریخ فوت متوفی تسلیم شود.

مالیات همه چیز در مورد اعتماد است

ما یک تیم اختصاصی متشکل از متخصصان اعتماد واجد شرایط، از جمله اعضای انجمن اعتماد هستیم

ساختارهای مالیاتی

آنها در مورد ازدواج شما، درآمد، فرزندان و شماره تامین اجتماعی شما - جزئیات زندگی مالی شما را می دانند. افراد تشویق می شوند قبل از ایجاد یک حساب بازنشستگی، و در مورد هرگونه مالیات احتمالی، ERISA و پیامدهای مرتبط هر گونه سرمایه گذاری یا سایر معاملات انجام شده در رابطه با حساب بازنشستگی، با مشاوران مالیاتی و حقوقی خود مشورت کنند. افراد باید با مشاور مالیاتی خود برای امور مربوط به مالیات و برنامه ریزی مالیاتی و وکیل خود برای امور مربوط به برنامه ریزی امانت و دارایی، کمک های خیریه، برنامه ریزی بشردوستانه و سایر موارد قانونی مشورت کنند. هنگامی که با شما برنامه ریزی مالیات بر املاک را انجام می دهیم، در مورد رویدادهای آینده زندگی صحبت می کنیم تا به تعیین مناسب ترین برنامه برای دستیابی به اهداف شما کمک کنیم. و اگر هنوز نمی دانید که می خواهید در پنج، 10 یا 20 سال آینده از نظر مالی کجا باشید، ما نیز می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. ما تلاش می کنیم تا با همکاری تیمی با آنها و مشاوران آنها (امنا، وکلا، مشاوران بیمه و غیره) آرامش خاطری را برای مشتریان خود فراهم کنیم تا از موفقیت آنها در این فرآیند اطمینان حاصل کنیم.

اگر ملکی را بفروشید و متحمل مالیات بر عایدی سرمایه در معامله شوید، باید اظهارنامه مالیاتی ارائه کنید و همچنین مالیاتی را که باید ظرف 60 روز پس از اتمام انجام شود پرداخت کنید، در غیر این صورت جریمه هایی ایجاد می شود. به عنوان مشتری ITP The Income Tax Professionals، در تمام طول سال از مشاور محلی خود پشتیبانی خواهید داشت. ایجاد یک نوع اعتماد مناسب ابزاری سودمند برای محافظت از دارایی های تجاری و خانواده، مدیریت درآمد و برنامه ریزی برای آینده مالی شما است. یک اعتماد که به درستی پیکربندی شود، به شما امکان می دهد توزیع درآمد، مالیات ها را به حداقل رسانده و مدیریت کنید و ساختار محکمی برای به حداکثر رساندن محافظت از ثروت درازمدت ایجاد کند. تراست ها بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی کلی برنامه ریزی مالیاتی خانواده هستند. ما در مورد تمام جنبه های راه اندازی، اداره و در صورت لزوم انحلال تراست ها مشاوره می دهیم.

بسیاری از تراست ها از متولی می خواهند که حسابداری سالانه امانی را به ذینفعان ارائه دهد. حسابداری امانی ارزش بازار منصفانه همه دارایی های امانی، درآمد به دست آمده، مالیات ها و هزینه ها و هرگونه توزیع اعتماد را نشان می دهد. تمام رسیدها، صورت‌حساب‌های بانکی، صورت‌حساب‌های کارگزاری، و اظهارات پایانی را در دسترس داشته باشید تا به شما در تهیه یک حسابداری امانی کمک کند. حتی اگر اعتماد شما را ملزم به تهیه یک حسابداری امانی نداشته باشد، همچنان باید سوابق همه معاملات امانی را نگه دارید تا تصمیمات خود را به ذینفعان اعتماد منتقل کنید و از خود در برابر مسئولیت محافظت کنید. تراست ها می توانند برای مشتریانی مفید باشند که به دنبال حفظ ثروت موجود در خانواده خود برای حال و آینده هستند. اگرچه برای همه مشتریان ما مناسب نیست، اما در شرایط مناسب، تراست ها می توانند روشی مطمئن، انعطاف پذیر و بالقوه مالیاتی کارآمد برای انتقال دارایی ها از طریق نسل ها باشند.

مشاوران مالی در طیف گسترده ای از زمینه های مالی از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی و برنامه ریزی مالیاتی برای مشتریان خود مشارکت دارند. بسیاری از مشاوران مالی، اما نه همه، در مسائل مالیاتی تخصص دارند و مشاوره مالیاتی جامعی را به مشتریان خود ارائه می دهند، از جمله حل مشکلات مالیاتی، برنامه ریزی مالیاتی، تهیه اظهارنامه و همچنین تهیه اظهارنامه مالیاتی دارایی، هدیه و امانت. بسیاری از مشاوران مالی که برای مشتریان خود مالیات انجام می دهند، معمولاً دارای گواهینامه های مرتبط هستند، مانند حسابدار رسمی و برنامه ریز مالی خبره. تیم ما در نورویچ انواع خدمات برنامه ریزی مالیاتی را به افراد، خانواده ها و مشاغل خانوادگی در موضوعاتی از جمله برنامه ریزی مالیات بر ارث، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر درآمد ارائه می دهد. به طور معمول، مشاوران مالی با مشتریان خود در مورد مسائل مالیاتی خاص کار می کنند، اما می توانند در خدمات آماده سازی مالیات نیز شرکت کنند. مشاوران مالی با مشتریان خود می نشینند و با آنها کار می کنند تا بازده مالیاتی و جریان نقدی آنها را به حداکثر برسانند.

بنابراین بسیار مهم است که موقعیت های مالیاتی همه کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند را در نظر بگیرید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید
توجه به نقش درآمد حسابداری اعتماد هنگام تهیه اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه برای تراست مهم است، نقشی که از زمان تصویب TCJA برجسته تر شده است. مالیات دهندگان می توانند در برنامه ریزی مالیات بر هدیه و دارایی با استفاده از تراست ها و استفاده از قراردادهای ارزش گذاری قابل اجرا، از مزایای منحصر به فردی برخوردار شوند.

به عنوان امین، شما مسئول مدیریت دارایی های اعتماد هستید و باید کنترل دارایی های اعتماد را در دست بگیرید. این بدان معناست که شما باید با مشاور مالی، حسابدار و وکیل متوفی تماس بگیرید تا هر گونه دارایی اعتماد را پیدا کنید. در مرحله بعد، با مشاور مالی و بانکدار متوفی همکاری کنید تا عناوین دارایی‌ها را به‌روزرسانی کنید تا نشان دهد که اکنون شما امین هستید. اطمینان حاصل کنید که مزایای فوت ناشی از هر گونه بیمه نامه عمر، تامین اجتماعی یا هر آژانس یا انجمن دیگری را دریافت می کنید. دارایی هایی که به نام متوفی عنوان شده اند، ممکن است قبل از اینکه به نام تراست ثبت شوند، مشمول رسیدگی به ضمانت می شوند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
برای صاحبان مشاغل، گرفتن تصمیمات مالی مهم می تواند زمان بر و پیچیده باشد. ما با کسب‌وکارها کار می‌کنیم تا تغییرات قوانین مالیاتی و استانداردهای حسابداری را که می‌تواند طاقت‌فرسا به نظر برسد، تغییر دهیم. در هر صورت، آن‌ها وظیفه دارند راه‌های کارآمدی برای مشتریان بیابند تا بدهی‌های مالیاتی را به‌طور قانونی کاهش دهند، مالیات‌ها را بر روی پرتفوی‌های سرمایه‌گذاری مختلف محاسبه کنند، و کسرها و اعتبارات مناسب را پیدا کنند، و غیره. آنها همچنین می‌توانند اظهارنامه مالیاتی را برای مشتریان خود تهیه و ارسال کنند.

در یک مشاور مالیاتی باید به دنبال چه چیزی باشید؟

ما اظهارنامه سالانه شما را آماده می کنیم، به شما می گوییم که چه زمانی باید پرداخت کنید و اگر در گذشته مالیات زیادی پرداخت کرده اید، پول را برای شما پس می گیریم. تراست ها جزء منظم و اغلب کلیدی در اسلحه برنامه ریزی مالیات و املاک هستند. ما در مورد تراست های حفاظت از دارایی نیز به همراه تراست هایی که به طور خاص برای افراد دارای معلولیت طراحی شده اند، توصیه می کنیم.

بسته به وضعیت مالیات دهندگان، مشاوره و خدمات مشاور مالیاتی متفاوت خواهد بود. یک برنامه ریزی فردی برای بازنشستگی توصیه های متفاوتی از کارآفرینی که به دنبال راه اندازی فروشگاه است دریافت می کند. به همین ترتیب، یک سرمایه گذار املاک و مستغلات احتمالاً نیاز مالیاتی متفاوتی نسبت به یک تاجر کالا خواهد داشت. طیف گسترده ای از اعتمادهای ما می تواند به نیازهای برنامه ریزی مالیاتی مشتری، به ویژه کاهش مالیات بر ارث کمک کند.

علاوه بر ارائه کمک در زمینه اظهارنامه مالیاتی سالانه، CPA های رالی ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند چگونه می توانید برای آینده از طریق استراتژی های سودمند برای به حداقل رساندن بار مالیاتی خود در آینده برنامه ریزی کنید. در نهایت، امین مسئولیت توزیع دارایی های امانی به ذینفعان را به روشی که در سند امانت توضیح داده شده است. به عنوان مثال، تراست می تواند بگوید که دارایی های تراست باید به طور مساوی بین ذینفعان تقسیم شود و به طور کامل و بدون اعتماد به آنها داده شود. سایر اعتمادها ممکن است مقرر کنند که دارایی ها به طور مساوی بین ذینفعان تقسیم شود، اما در یک سهم امانی جداگانه برای منافع هر ذینفع نگهداری شود. هر سهم اعتماد جداگانه باید برای یک شماره شناسایی کارفرما درخواست دهد، اظهارنامه مالیاتی سالانه را ارسال کند، و حسابداری سالانه امانی را برای ذینفع تراست تهیه کند.

پرداخت

مشاوران مالی معمولاً در مورد اهداف مالی و موقعیت های منحصر به فرد هر مشتری بینشی به دست می آورند و تنها پس از آن مشاوره در مورد برنامه ریزی مالیاتی و آماده سازی مالیات ارائه می کنند. هیچ کس دوست ندارد بر روی پولی که به سختی به دست آورده است مالیات بپردازد، اما تعداد کمی از پیچیدگی های سیستم مالیاتی بریتانیا را درک می کنند. یک برنامه ریز مالی قابل اعتماد می تواند به شما کمک تخصصی در پیمایش پیچیدگی ها، شناسایی بهترین ساختارهای مالیاتی برای حفظ ثروت شما بدهد.

از سال 2000، ما به عنوان مشاور و مشاور مالیاتی قابل اعتماد برای مشاغل و افراد مختلف خدمت کرده ایم. تیم CPA ما چندین دهه تجربه و دانش را برای مشتریان تجاری و فردی ما به ارمغان می آورد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت حساب ریز بازدید نمایید
ما در تلاش هستیم تا به عنوان یک شریک و مشاور قابل اعتماد با شما کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مشاوره و راهنمایی ما مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما تنظیم و شخصی سازی شده است. رسیدگی به مالیات های مربوط به تراست ها و املاک می تواند پیچیده باشد و کارشناسان مالیاتی ما در مشاوره به مشتریان بسیار با تجربه هستند. به منظور رسیدگی به نیازهای شخصی و خانوادگی و در عین حال به حداکثر رساندن مزایای بالقوه برنامه ریزی مالیاتی، انواع مختلفی از اعتماد وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

تراست ها همچنین می توانند برای اطمینان از اینکه فقط افراد تعیین شده می توانند از دارایی شما بهره مند شوند، استفاده شود، که برای مشتریانی که مایل به محافظت در برابر طلاق هستند یا دارای ترتیبات پیچیده خانوادگی هستند مهم است. تراست ها که به صورت حرفه ای مدیریت می شوند، ممکن است با توزیع درآمد بین همه متولیان، نرخ های مالیاتی بالاتر را برای ذینفعانی که نرخ مالیات پایین تری دارند کاهش دهند. تیم حرفه ای ما شامل وکلا، مشاوران مالیاتی مجاز، تکنسین ها، متخصصان وثیقه، سردفتر اسناد رسمی، و اعضای انجمن متخصصین امانت و املاک و انجمن متخصصان امانت و وثیقه متخاصم است.

پیمایش کد مالیاتی کسب و کار یک مسئولیت دیگر در کنار وظیفه دلهره آور اداره تجارت شما است. دریافت راهنمایی آگاهانه از صدای تجربه و همچنین دسترسی به انواع خدمات حسابداری به رفع اشتباهات، کاهش بار مالیاتی و به حداقل رساندن زمان صرف شده برای حسابداری و حسابداری کمک می کند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برای بدهی‌های مالیاتی آینده برنامه‌ریزی کنید تا هیچ شگفتی‌ای وجود نداشته باشد.

با شناختن شما و درک اهدافتان، می‌توانیم ایده روشنی از معافیت‌ها و کمک‌های مالیاتی به دست آوریم. از به حداقل رساندن مالیات بر درآمدتان گرفته تا نظارت دقیق بر هر گونه سود سرمایه، ما سرمایه گذاری های شما را به طور موثر برنامه ریزی می کنیم، بنابراین در پول خود صرفه جویی می کنید و مالیات بیشتری از آنچه لازم است پرداخت نمی کنید. وسعت تجربه و عمل ما برنامه ریزی مالیات بر ارث، مشاوره مالیاتی بر عایدی سرمایه، مالیات بر زمین و مالیات بر تراست ها و املاک را پوشش می دهد. انواع مختلفی از تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی، از جمله حسابداران رسمی، نمایندگان ثبت نام شده، وکلا، و بسیاری دیگر که دارای اعتبار حرفه ای نیستند، وجود دارد. شما انتظار دارید که تهیه کننده شما در تهیه مالیات مهارت داشته باشد و اظهارنامه مالیات بر درآمد شما را به طور دقیق تنظیم کند.

آنها می توانند به شما در پرداخت مالیات در سال آینده و سال بعد از آن کمک کنند

سطوح و پایه های مالیات و معافیت های مالیاتی می تواند در هر زمان تغییر کند. اگر با مالیات های فردی یا تجاری خود مشکل دارید یا مشکلات مالیاتی حل نشده ای در سال های گذشته دارید، ما خدمات مشاوره مالیاتی جامعی را ارائه می دهیم تا به شما در اتخاذ بهترین تصمیمات در حرکت رو به جلو کمک کنیم. اکثر تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی خدمات مالیاتی برجسته و حرفه ای را ارائه می دهند. با این حال، هر سال، برخی از مالیات دهندگان به دلیل انتخاب اشتباه تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی از نظر مالی آسیب می بینند. حتماً نکات ما را برای انتخاب تهیه‌کننده مالیات و نحوه جلوگیری از تهیه‌کنندگان غیراخلاقی اظهارنامه "شبح" بررسی کنید. مشاوران مالی مسئول هر جنبه ای از زندگی مالی مشتریان خود هستند، از برنامه ریزی املاک گرفته تا برنامه ریزی مالیاتی تا پس انداز برای بازنشستگی و موارد دیگر.

سطوح و پایه های مالیات و معافیت های مالیاتی، می تواند در هر زمان تغییر کند و به طور کلی به شرایط فردی بستگی دارد. این می تواند هر چیزی باشد، از خانه دوم گرفته تا سهام و سهام یا اقلام ارزشمندی مانند جواهرات یا عتیقه جات. 12300 پوند معاف از مالیات برای امسال وجود دارد، پس از آن این نرخ به سطح مالیات بر درآمدی که پرداخت می‌کنید بستگی دارد - 10٪ برای مالیات دهندگان با نرخ پایه و 20٪ برای پرداخت کنندگان با نرخ بالاتر (و 18٪ و 28). چه یک شرکت انفرادی یا یک شرکت بزرگ را اداره کنید، مالیات های تجاری پیچیده است و یک خطای کوچک می تواند منجر به جریمه های بزرگی شود.

علیرغم تغییرات مالیاتی اخیر، تراست‌ها هنوز به خانواده‌ها وسیله‌ای مؤثر برای انتقال ثروت به نسل‌ها ارائه می‌دهند و در عین حال از فروپاشی زناشویی، اختلافات خانوادگی، ورشکستگی و ذینفعان «سرفراز» محافظت می‌کنند. هدف اصلی برنامه ریزان مالی ما این است که به شما در تعیین اهداف زندگی خود کمک کنند تا بتوانند یک برنامه مالی برای کمک به شما برای دستیابی به آنها تعیین کنند. بخش کلیدی این طرح، سازماندهی امور مالی شما به کارآمدترین روش برای به حداقل رساندن بدهی های مالیاتی شما، از مالیات بر درآمد و IHT گرفته تا CGT است. اگر برنامه ای برای جلوگیری از وقوع آن وجود نداشته باشد، همه این مالیات ها می توانند به ثروت شما آسیب بزنند. مشکل اینجاست که سیستم مالیاتی بین‌المللی که تقریباً یک قرن پیش برای جلوگیری از مالیات مضاعف طراحی شده بود، با روش‌های تجاری مدرن پیشی گرفته بود و اکنون می‌توانست توسط برخی شرکت‌ها برای پرداخت نرخ‌های مالیاتی کم، تک رقمی و موثر دستکاری شود.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

از آنجا، ما با مدیریت کار می کنیم تا تغییرات را در شیوه ها و فرآیندهای سازمان جاسازی کنیم. نتیجه؟ استراتژی تجاری ارزش‌آفرینی که مختص کسب‌وکار شما است - تا محصولات، برنامه‌ها و بخش‌های مشتری.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مشاوره فروش در تهران بازدید نمایید
از سوی دیگر، یک شرکت مشاوره و بازاریابی خارجی، معمولاً از یک رویکرد غیر مستقیم برای توسعه استراتژی بازاریابی شما استفاده می کند. آنها خارج از تیم شما کار می کنند، خدمات مشاوره بازاریابی و کسب و کار را ارائه می دهند، و باید سال به سال حفظ شوند، زیرا هیچ رشدی در سیستم های بازاریابی داخلی یا کارکنان شما ایجاد نمی شود.

خدمات مشاوره بازاریابی می تواند با انواع مختلف شرکت ها و برندها بر اساس مقیاس، بودجه و اندازه بازار در تعامل باشد. با این حال، شرکت های مشاوره معروف بیشتر به حساب های بزرگ علاقه دارند، اما مشاوران بازاریابی مستقل و فریلنسر معمولاً انعطاف پذیر هستند و می توانند خدمات سفارشی را ارائه دهند. آژانس ها خدمات را بر اساس کالیبر خود ارائه می کردند و خدمات را بر اساس نیاز مشتری سفارشی می کردند. با این حال، پیچیدگی بازاریابی دیجیتال تقاضای عمده ای برای مشاوران در تمام کانال های دیجیتال و همچنین پلتفرم ها ایجاد کرد. به تدریج، نسل جدیدی از مشاوران بازاریابی به عنوان کارشناسان آزاد یا پیمانکاران فرعی به این نیرو ملحق شدند.

کنترل هزینه های بازاریابی

مزایای زیادی برای سپردن استراتژی بازاریابی خود به یک مشاور بازاریابی برون سپاری وجود دارد - مانند CMO های کسری که از Chief Outsiders در دسترس هستند. اقتصاد گیگ باعث ایجاد یک صنعت کامل پیرامون مشاوران بازاریابی مستقل و آزاد شده است، و غیرمعمول نیست که چنین افرادی بیش از حد توانایی های خود را بفروشند و بیش از حد قول دهند و منابع با تجربه تر را به عنوان ابزاری برای به دست آوردن کسب و کار خود کاهش دهند. اگرچه بسیاری از مشاوران بازاریابی مستقل و مستقل می‌توانند در پروژه‌های بازاریابی یکباره به شما کمک کنند، اما زمانی که به یک استراتژی بازاریابی تصویری بزرگ که منجر به نتایج بلندمدت و طولانی‌مدت می‌شود، بر آن‌ها تکیه می‌شوند. وقتی با شرکتی مانند Chief Outsiders کار می کنید، مطمئن هستید که نیازهای شما با یک مدیر بازاریابی سطح بالا و سطح C با تجربه در صنعت شما مطابقت خواهد داشت. CMOهای کسری ما دهه‌ها تجربه در صنعت شما دارند - روش‌ها، فرآیندها و سابقه موفقیت آمیزی را ارائه می‌کنند که این اطمینان را به شما می‌دهد که با بهترین‌ها در تجارت کار می‌کنید. به علاوه، یک مدیر ارشد مدیریت خارجی می‌تواند در صورت نیاز از کارشناسان دیگر، از گروه بزرگ رهبران مجرب ما، استفاده کند تا مطمئن شود که بهترین بینش و تجربیات را برای کار در دست دارید.

برخلاف بسیاری از مشاوران بازاریابی، مدیران ارشد مدیران ارشد خارجی مفتخرند که تخصص مشاوره بالا به پایین را ارائه می‌کنند - در فرمول‌بندی نوع استراتژی بازاریابی کسب‌وکار که با اهداف کلی و اهداف درآمدی شما ادغام می‌شود، مهارت دارند. به طور خلاصه، مشاوران بازاریابی ما برای تضمین رشد بلندمدت شما با برنامه های بازاریابی مبتنی بر داده، مقرون به صرفه و بسیار مناسب هستند. پس از پایان تعامل، ابزارها، استراتژی‌ها و منابع مناسب را برای ارائه مستمر تخصص بازاریابی در اختیار شما قرار می‌دهیم. ROI بازاریابی و بازده هزینه تبلیغات ROAS قطعاً یک عامل مهم برای ارزیابی عملکرد بازاریابی هستند. همیشه چالش های پیچیده ای برای تبدیل هر جنبه از فعالیت های بازاریابی به محاسبات ROI ساده وجود دارد. مشاوران بازاریابی معمولاً برای طراحی معیارهای دقیق و قابل اعتماد برای ردیابی عملکرد در تمام کانال های بازاریابی مشارکت دارند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش به سایت ما مراجعه نمایید
مشاوران دیجیتال مارکتینگ ما با این شرکت همکاری کردند تا بیش از 40 پایلوت را در شش ماه راه اندازی کنند، تیم های آن را ارتقا دهند و یک آزمایشگاه دیجیتال 40 نفره ایجاد کنند. بسیار مهم است که یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند توصیه ها و راه حل های بی طرفانه ای را برای موفقیت فعالیت های بازاریابی یک برند ارائه دهد. هر کسی در این نقش باید دانش پیشرفته ای از بازاریابی دیجیتال داشته باشد و بتواند در زمینه های کلیدی مانند رسانه های پولی، سئو، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، استراتژی رسانه های اجتماعی یا اتوماسیون مشاوره دهد.

اگر به نظر شما شبیه به نظر می رسد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که گزینه های خود را بررسی کنید. از این لیست برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی دیجیتال، رشد موفقیت آمیز کسب و کار خود و محافظت از خود با بیمه مشاور بازاریابی درست استفاده کنید. بسیاری از افراد به تنهایی در بازاریابی درونگرا شکست می خورند زیرا خواه ناخواه فعالیت هایی را انجام می دهند. چشم انداز بازاریابی با سرعت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در گذشته نه چندان دور در حال تغییر است، با فناوری های دیجیتال، اجتماعی و تلفن همراه که مدل های سنتی تعامل را منسوخ کرده است.

شرکت مشاوره بازاریابی شما فرآیند شما را بررسی می کند و تعیین می کند که چگونه می توانید راهبردهای تولید سرنخ و پرورش را بهبود بخشید. یک مشاور می تواند به شما کمک کند تا استراتژی های موثری مانند سئو و وبلاگ نویسی برای افزایش ترافیک ایجاد کنید و به شما در ایجاد صفحات فرود و CTA کمک کند تا این بازدیدکنندگان وب را به سرنخ تبدیل کنید. شرکت های رشد محور از قدرت بازاریابی برای به دست آوردن سرنخ های با کیفیت و سرعت بخشیدن به جریان های درآمد استفاده می کنند. به مشاوران بازاریابی ما اجازه دهید با کمپین های بازاریابی مبتنی بر داده، مقرون به صرفه و بسیار مناسب، رشد بلندمدت شما را تضمین کنند. ما تجربه در بازاریابی سنتی را با دانش عمیق مدل‌ها، فناوری‌ها و پلتفرم‌هایی که استراتژی بازاریابی دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند و شکل می‌دهند، ترکیب می‌کنیم. استراتژی بازاریابی شما باید متمرکز بر لیزر باشد تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، سرنخ های واجد شرایط را به ارمغان بیاورید و تبدیل های ارزشمندی کسب کنید.

اگر واقعیت بازاریابی انتظارات را برآورده نمی کند، ممکن است زمان استفاده از خدمات مشاوره تجاری و بازاریابی فرا رسیده باشد. یک آژانس بازاریابی تمام وقت اگر از قبل یک تیم کاری در محل داشته باشد احتمالاً اضافی است. اما آنها متعجبند که آیا شرکت ممکن است از یک CMO فراکشنال یا یک مشاور بازاریابی سود بیشتری ببرد. شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مکان‌های عالی برای تعامل با مشتریان بالقوه و بازگشتی و شروع حضور دیجیتالی برای برند شما هستند. خدمات مشاوره رسانه های اجتماعی Brafton برای هر یک از مشتریان ما طراحی شده است و صنعت شما، برند شما و مخاطبان شما را در نظر می گیرد. ما به طور پیوسته حضور شما را در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنیم، فالوورهای شما را افزایش می دهیم، با تأثیرگذاران صنعت کار می کنیم و کاربران را به کانال های دیگر شما هدایت می کنیم.

چشم‌انداز دیجیتال مارکتینگ می‌تواند در یک لحظه تغییر کند و همه کسب‌وکارها منابع داخلی یا تخصص لازم برای همگام شدن با پیشرفت‌های جدید را ندارند. چه یک کسب‌وکار کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، خدمات مشاوره بازاریابی برافتون می‌تواند به شما کمک کند با استراتژی‌های پیشرفته‌ای که ROI شفاف ایجاد می‌کنند، از رقبا جلوتر بمانید. در حالی که ماندن در بالای هر روند غیرممکن است، شما باید از استراتژی هایی که به بهترین وجه برند مشتری شما را می سازند، درک داشته باشید. این ممکن است به معنای هر چیزی باشد، از یادگیری اصول بهینه سازی موتورهای جستجو تا درک آخرین فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری. بهترین مشاوران بازاریابی به طور مداوم در حال تحقیق و یادگیری مهارت های جدید هستند تا بتوانند به مشتریان خود کمک کنند تا از آخرین روندها مطلع شوند.

در نتیجه، مشاوره بازاریابی یک نقش تخصصی است که توسط کارشناسان بسیار با تجربه در کانال های بازاریابی خاص مانند رسانه های اجتماعی یا حتی مشاوران فنی تخصصی در پلتفرمی مانند HubSpot، MailChimp یا تبلیغات جستجوی گوگل انجام می شود. در مرحله ای از توسعه یک شرکت، بررسی عمیق عملکرد استراتژی بازاریابی نه تنها ایده خوبی است، بلکه برای حرکت به نقاط عطف بعدی رشد ضروری است. این وظیفه بسیار مهمی است که نمی‌توان آن را به یک مدیر بازاریابی داخلی سطح متوسط ​​یا یک مشاور بازاریابی مستقل یا آزاد سپرد.

مزایای اصلی خدمات مشاوره بازاریابی

L.E.K. مشاوره به شرکت ها کمک می کند تا استراتژی بازاریابی و فروش خود را برای رشد سودآور بهینه کنند. ما این کار را با جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان، بازارها، محیط‌های تجاری و سازمان داخلی شما انجام می‌دهیم. سپس پیامدهای اقتصادی این بینش‌ها را مدل‌سازی می‌کنیم و آنها را با آنچه برای شرکت‌های دیگر کار می‌کند مقایسه می‌کنیم.

مزیت اصلی استخدام مشاور بازاریابی برای طراحی گزارش ها و داشبوردها این است که آنها منابع خارجی با مجموعه ای از استانداردهای جامد در ردیابی و تجزیه و تحلیل هستند. بر این اساس، مشاوران می توانند در حل تعارض مشترک بین بخش های بازاریابی و مدیریت ارشد کمک کنند. علاوه بر این، نقش کلیدی مشاوره بازاریابی، ممیزی کانال های پولی و ارائه توصیه هایی در مورد ترکیب کانال ها و همچنین فرآیند بهینه سازی پلت فرم های تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات جستجوی گوگل، تبلیغات فیس بوک، نمایش، برنامه نویسی و سایر رسانه های اجتماعی پولی است. در حالی که شرکت های متوسط ​​دارای یک برند و رویکرد بازاریابی تثبیت شده هستند، استارت آپ ها به دنبال متخصصانی هستند که در تنظیم استراتژی و برند کمک کنند.

شرکت مشاوره بازاریابی گروهی از متخصصان بازاریابی است که شرکت ها و کسب و کارها فعالیت های بازاریابی خود را به آنها برون سپاری می کنند. آنها معمولاً متشکل از مدیران باتجربه بازاریابی هستند که تجربه کار در صنایع مختلف را داشته اند. این مدیران توسط تیم های مختلف در شرکت مانند تبلیغات، طراحی، تحقیقات و فناوری بازاریابی پشتیبانی می شوند. آنها تجزیه و تحلیل جامعی از بازار ارائه می دهند و به مشتریان کمک می کنند تا تجارت خود را بهبود بخشند.

آنها همچنین به مشتریان در انتخاب و استفاده موثر از جدیدترین ابزارهای بازاریابی کمک می کنند. در حالی که برخی از شرکت ها تنها زمانی به دنبال خدمات مشاوره بازاریابی هستند که با مشکلات اساسی در عملکرد بازاریابی خود مواجه می شوند، مشاوره در مراحل اولیه ایجاد فعالیت های بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار است. به طور سنتی، مشاوران می توانند کمک های مهمی مانند تحقیقات و تحلیل بازار گسترده را برای کمک به تعیین اهداف تجاری ارائه دهند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

قرارداد مشاور بازاریابی، رابطه تجاری بین مشاور و شرکتی را که برای کمک به آنها استخدام شده اند، تعریف می کند. نقش مشاور بازاریابی ارائه مشاوره تخصصی در مورد نحوه قرار دادن محصول شرکت به منظور علاقه مندی و گسترش پایگاه مصرف کننده است. این قرارداد به شرکت و مشاور استخدام‌کننده امکان می‌دهد تا نوع خدمات ارائه‌شده، مدت قرارداد، غرامت کار و سایر مقرراتی را که هر دو طرف باید به آن پایبند باشند را به وضوح تعریف کنند. تعریف اطلاعات محرمانه "اطلاعات محرمانه" به معنای هر گونه اطلاعات غیر عمومی است که به تجارت واقعی یا پیش بینی شده و/یا محصولات، تحقیق یا توسعه شرکت، شرکت های وابسته یا شرکت های تابعه، یا به اطلاعات فنی، اسرار تجاری شرکت، شرکت های وابسته یا فرعی مربوط می شود.

این می تواند برای یک کارگر موقت نیز صادق باشد، اما، به عنوان مثال، بعید است که یک مشاور پزشکی به طور ناگهانی مسئول پذیرش هتل شود، در حالی که یک کارگر موقت ممکن است دامنه ها و شعبه ها را بیشتر تغییر دهد. علاوه بر این، یک مشاور معمولاً یک قرارداد کارمند نوع خدمات (معروف به مدت ثابت، تمام وقت، پاره وقت) را امضا می کند، در حالی که به یک کارگر موقت فقط یک قرارداد موقت یا یک قرارداد از نوع نتیجه کار (به عنوان مثال در آلمان) پیشنهاد می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آکام آتا بازدید نمایید
نوع خاصی از قرارداد به نام Werksvertrag) برای انجام یا ایجاد یک کار خاص. علاوه بر این، یک کارگر موقت ممکن است توسط یک مشتری هدایت و مدیریت شود، در حالی که یک مشاور توسط یک شرکت استخدام می شود و برای یک مشتری خدمات ارائه می دهد.

ممکن است در قراردادهای مشاوره به صراحت بیان شود که مشاور یک پیمانکار مستقل است و نه کارمند شرکت. قصور هر یک از طرفین در اجرای حقوق خود تحت این قرارداد در هر زمان برای هر دوره ای به عنوان چشم پوشی از چنین حقوقی تلقی نمی شود. هیچ تغییر یا اصلاح یا چشم پوشی از این توافق نامه موثر نخواهد بود مگر اینکه به صورت کتبی و توسط هر دو طرف امضا شود.

، مفهوم یا سایر اطلاعات اختصاصی یا حقوق مالکیت معنوی متعلق به مشاور یا منافع مشاور در آن است ("اختراعات قبلی")، مشاور اخطار کتبی قبلی را در اختیار شرکت قرار می دهد و بدین وسیله به شرکت یک غیر انحصاری و بدون حق امتیاز اعطا می شود. مشاور هیچ گونه اختراع، بهبود، توسعه، مفهوم، کشف، اثر تألیف یا سایر اطلاعات اختصاصی متعلق به شخص ثالث را بدون اجازه کتبی قبلی شرکت، از جمله بدون محدودیت نرم افزار رایگان یا نرم افزار منبع باز، در هیچ اختراعی وارد نخواهد کرد. یک قرارداد مشاوره طبیعتاً یک ترتیب کوتاه مدت است، و در حالی که ممکن است 1 تا 3 سال طول بکشد، مشاور شما می خواهد پس از تکمیل پروژه، به فرصت جدیدی برود. واداشتن یک مشاور به امضای عدم رقابت، (جایی که بعد از اتمام پروژه شما نمی توانند با هیچکس در صنعت برای مدت زمان معینی کار کنند) ممکن است کافی باشد تا آنها را از کار کردن برای سازمان شما کاملاً منع کند. علاوه بر این، اجرای غیر رقابتی برای محافظت از کسب و کار و سود خود مشاور بسیار دشوار است. بنابراین ممکن است تصمیم بگیرید که بندهای عدم افشا، محرمانه بودن یا عدم درخواست شما برای پوشش منافع تجاری شما کافی باشد.

توافق نامه محرمانه برای مشاوران، پیمانکاران در مقایسه با توافق نامه ساده عدم افشا، یک توافق نامه محرمانه دقیق تر است. اصطلاح «امضاکننده» برای تعریف پیمانکار یا مشاوری استفاده می‌شود که برای ارائه تخصص خود با شما کار می‌کند و اطلاعات محرمانه با او به اشتراک گذاشته می‌شود. این سند حاوی اعلامیه ای از طرف امضاکننده است مبنی بر اینکه او اطلاعات محرمانه را بدون اجازه به اشتراک نخواهد گذاشت و فوراً هرگونه اشکال ملموس آن را در صورت درخواست بازگرداند. امضاکننده هیچ حقی در مورد اطلاعات اختصاصی ندارد، زیرا این اطلاعات صرفاً متعلق به شرکت است.

درمان ها این توافقنامه شامل توافق کامل و انحصاری بین طرفین در مورد موضوع آن است و جایگزین همه توافقات یا تفاهمات قبلی یا همزمان، کتبی یا شفاهی، در مورد موضوع توضیح داده شده در اینجا می شود. شما می توانید مشخصات دقیق طراحی وب سایت خود را در این قالب پیوست کنید. در کنار این، می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی جبران خسارت را نیز پیوست کنید، که باید هنگام پرداخت به توسعه‌دهنده وب‌سایت دنبال شود.

وجود یک قرارداد قانونی، موقعیت مشاور را تضمین می کند و از تجارت مشتری محافظت می کند. یک مشاور بازاریابی بسیار نزدیک با مشتری کار می کند و اطلاعات محرمانه و اختصاصی را در طول مدت حضور خود در شرکت یاد می گیرد. قرارداد مشاور بازاریابی شامل بندهایی در رابطه با حفاظت از این اطلاعات، جلوگیری از رقابت ناعادلانه برای مشتری و گزینه‌هایی برای فسخ قرارداد در صورتی که هر یک از طرفین بخواهد به توافق پایان دهد. ضمناً طرفین می توانند از قرارداد برای تسویه انواع خدمات توسط مشاور، میزان پرداختی که مشاور دریافت می کند و مدت زمان قرارداد استفاده کنند.

چشم پوشی از حق قراردادی

علی‌رغم موارد فوق، اطلاعات محرمانه نباید شامل چنین اطلاعاتی باشد که مشاور می‌تواند مشخص کند که قبل از زمان افشای آن برای مشاور به طور عمومی شناخته شده یا در دسترس عموم قرار گرفته است. پس از افشای اطلاعات برای مشاور، از طریق عدم اقدام یا عدم اقدام نادرست مشاور، به طور عمومی شناخته می شود یا در دسترس عموم قرار می گیرد. یا در زمان افشا در اختیار مشاور بدون تعهدات محرمانه است، همانطور که در سوابق مکتوب آن زمان مشاور نشان داده شده است.

قرارداد مشاوره زمان و مصالح که عموماً برای خدمات ساخت و ساز یا سایر پروژه های مشابه استفاده می شود، که ممکن است برای کسب و کار شما نیاز به استخدام یک پیمانکار مستقل داشته باشد. این یک قرارداد 9 صفحه ای است که مشخص می کند پرداخت باید با نرخ ساعتی به پیمانکار انجام شود. همچنین شامل بندهایی است که جزئیات مربوط به افرادی که حقوق مالکیت بر کالاهای تحویلی نهایی را خواهند داشت.

قرارداد مشاور بازاریابی

هنگامی که یک مشاور از شرکتی به شرکت دیگر، معمولاً در همان صنعت نقل مکان می کند - یک توافق نامه عدم افشا می تواند از برخی از اطلاعات حساس سبک "راز تجاری" محافظت کند که می تواند هنگام کار در زیر سقف شما از آنها مطلع باشد. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید از افکار و ایده ها محافظت کنید، و البته، مشاور شما در زمانی که برای سازمان شما کار می کند، ماهرتر می شود. وقتی به پروژه بعدی خود می‌روند نمی‌توانند از آن به عنوان یک ابزار چانه‌زنی استفاده نکنند. شما همچنین نمی توانید از چیزی که در حوزه عمومی است محافظت کنید. با این حال، چیزی که می توانید به صراحت حتی پس از تکمیل رابطه محافظت کنید، استفاده از اطلاعات اختصاصی است.

از سوی دیگر، یک مشاور حقوقی که از او خواسته می شود در مورد یک موضوع خاص حقوق مالکیت مشاوره ارائه دهد، ممکن است تنها چند جلسه در دفتر مشتری داشته باشد و اکثر کارهای خود را در دفتر مشاور و کتابخانه های حقوقی انجام دهد. مشاوران مشاوره های خود را به اشکال مختلف به مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال، در برخی از زمینه های تخصصی، مشاور ممکن است نرم افزار سفارشی یا محصولات دیگری را برای مشتری توسعه دهد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
بسته به ماهیت خدمات مشاوره و خواسته های مشتری، توصیه های مشاور ممکن است با قرار دادن گزارش یا ارائه به صورت آنلاین به اطلاع عموم برسد، یا توصیه ممکن است محرمانه نگه داشته شود (طبق توافقنامه عدم افشا یا در چارچوب مشتریان-شرکت)، و فقط به مدیران ارشد سازمان داده می شود.

همچنین امضاکننده نمی تواند در مدت زمان توافق شده پس از خاتمه قرارداد، در هیچ فعالیتی که برای شرکت رقابتی تلقی می شود، شرکت کند. این الگو سناریوهای قانونی مانند نقض توافق را پوشش می دهد که در این صورت از قبل تصمیم گرفته می شود که چه کسی با هزینه های دادگاه و وکالت رسیدگی کند. قرارداد مشاوره کوتاه یک سند مختصر و الزام آور قانونی است که شرایط یک قرارداد مشاوره را مشخص می کند. این فرم قرارداد مشاوره 2 صفحه است و فقط موارد ضروری یک قرارداد مشاوره را پوشش می دهد.

یعنی شرایط و ضوابط اولیه; زمانی که مشاور به کار خود اختصاص می‌دهد، محل کار مشاور و غیره. قرارداد مشاوره مختصر همچنین حاوی بند است که محرمانه بودن را تضمین می‌کند، اما برخلاف قرارداد طولانی‌تر، مشخص نمی‌کند که چه نوع اقدام قانونی می‌تواند در برابر نقض‌ها انجام شود. همچنین وضعیت مشاور را به عنوان یک پیمانکار مستقل و نه کارمند تعریف می کند که این بند مهمی است که مشاور را از دریافت مزایای کارکنان باز می دارد. یک قرارداد مشاوره شرایط تعامل بین یک شرکت و یک مشاور را مشخص می کند. چنین قراردادی باید خدمات ارائه شده، مدت قرارداد و هرگونه پرداختی را مشخص کند. اگر مشاور در طول کار، اختراع، بهبود یا مفهومی را توسعه دهد، در قرارداد باید مشخص شود که محصول کار متعلق به کدام طرف است.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

در طول مدت این قرارداد و پس از آن، مشاور کاملاً محرمانه خواهد ماند و تمام اقدامات احتیاطی منطقی را برای جلوگیری از هرگونه استفاده یا افشای غیرمجاز از اطلاعات محرمانه انجام خواهد داد و مشاور از اطلاعات محرمانه برای هیچ هدفی غیر از موارد ضروری استفاده نخواهد کرد. انجام خدمات از طرف شرکت، یا افشای اطلاعات محرمانه به هر شخص ثالثی بدون رضایت کتبی قبلی نماینده مجاز شرکت. مشاور نباید اطلاعات محرمانه را به دستگاه‌های الکترونیکی غیرشرکتی، از جمله رایانه‌ها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی داده‌ها و دیسک‌ها، و نه محدود به آن، کپی، انتقال، یا به نحو دیگری انتقال دهد. مشاور ممکن است اطلاعات محرمانه را تا حدی که توسط قانون قابل اجرا الزامی شده است، افشا کند. مشروط بر این که، قبل از چنین افشایی، مشاور باید اخطار کتبی قبلی را به شرکت ارائه دهد و از یک دستور حفاظتی یا هر گونه حفاظت محرمانه مشابهی که ممکن است طبق قانون قابل اجرا به هزینه شرکت در دسترس باشد، بخواهد. در هر صورت، مشاور فقط باید آن اطلاعات محرمانه ای را که باید افشا شود فاش می کند و محرمانه بودن آن را برای سایر اهداف حفظ خواهد کرد.

این شامل اسناد، داده‌ها، گزارش‌ها و برنامه‌های آینده شما می‌شود، و مشخص کردن این موارد به‌طور خاص در قرارداد مشاوره‌تان پیش از موعد تضمین می‌کند که این موارد با رقبای شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود. فعالیت یک مشاور می تواند از یک مشاوره ساعتی گرفته تا خدمات یک روزه، سه ماه، 12 ماه یا بیشتر طول بکشد. برای پروژه های پیچیده، مدت زمان طولانی تری نیاز است تا مشاور تحلیل کند، علت اصلی را حل کند، با ذینفعان و وضعیت سازمانی آشنا شود و غیره.

مشاور بازاریابی در دوره خدمات مشاور بازاریابی به عنوان مشاور بازاریابی به مشتری. او تجربه عمیقی در کار با کارآفرینان و استارت آپ ها، از جمله برخی از شرکت های کوچک عمومی دارد. در نتیجه سوابق تجاری خود، او نه تنها به عنوان مشاور عمومی شرکت ها عمل کرده است، بلکه در هیئت مدیره چندین شرکت نیز حضور داشته و مشاور تجاری و استراتژیست بوده است. مشاور برای حفاظت از اطلاعات محرمانه شرکت مطابق با شرایط این قرارداد و اجازه دادن به مشاور برای ارائه تکالیف و مجوزهای مربوط به حقوق مالکیت معنوی توسعه‌یافته توسط این طرف‌ها در ارتباط، با کارکنان و پیمانکاران خود موافقتنامه‌های کتبی منعقد کرده و/یا خواهد گرفت. مواد از قبل موجود با توجه به بخش 3.1، مشاور موافقت می کند که اگر در حین انجام خدمات، مشاور هر اختراع، اکتشاف، آثار اصلی نویسندگی، توسعه، بهبود، اسرار تجاری از قبل موجود را در هر اختراعی بگنجاند یا در اجرای خدمات استفاده کند.

ممکن است ابزارها یا ابزارهای مرتبط با کار در اختیار مشاور قرار نگیرد، اما تنها زیرساخت‌های لازم و دسترسی‌های مشاور برای انجام بیانیه کار لازم است، مانند. علاوه بر این، یک مشاور ممکن است در خدمات چند پروژه ای برای مشتری یا برای پروژه ها/فعالیت های داخلی در شرکت کارفرما شرکت کند. با گسترش معاملات و امور حقوقی، قرارداد مشاوره در حال حاضر ارزشمند است. اگر یک مشاور بازاریابی یا شرکتی هستید که سعی در اجاره یک مشاور بازاریابی دارید، ممکن است به یک قرارداد نیاز داشته باشید. یک قرارداد یا قرارداد مشاوره، یک سند مجاز بسیار مهم است که ممکن است به شما در تعیین اهداف، تعریف کاری که باید انجام شود و عبارات یک توافق حرفه ای بین دو رویداد کمک می کند.

قالب قرارداد مشاوره بازاریابی رایگان برای Microsoft Word

در صورتی که هر یک از مفاد این موافقتنامه غیرقانونی یا غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، آن ماده به حداقل میزان لازم محدود یا حذف خواهد شد تا در غیر این صورت این توافقنامه به قوت خود باقی بماند و اثر آن و قابل اجرا باشد. این توافقنامه بدون در نظر گرفتن تضاد قوانین با مفاد آن مطابق با قوانین ایالت نیویورک اداره می شود و تفسیر می شود. هرگونه دعوا یا رسیدگی حقوقی مربوط به این موافقتنامه منحصراً به دادگاه های مربوطه انجام می شود و هر یک از طرفین با صلاحیت آن موافقت می کنند. در هر اقدام یا اقدام برای اجرای حقوق تحت این قرارداد، طرف غالب حق دریافت هزینه ها و حق الوکاله را خواهد داشت. سرفصل های اینجا فقط برای سهولت ارجاع هستند و به هیچ وجه بر تفسیر توافق نامه تأثیری ندارند. هر گونه نقض یا تهدید به نقض بخش‌های 2، 3 یا 6 این قرارداد، صدمات جبران‌ناپذیری به شرکت وارد می‌کند که خسارات جبران‌ناپذیری برای آن نخواهد بود، و بنابراین، شرکت علاوه بر سایر موارد، حق دارد از معافیت‌های دستوری در رابطه با آن استفاده کند.

این توافقنامه اعلام می‌کند که توسعه‌دهنده وب‌سایت خدمات خود را در حد توان خود به شما ارائه خواهد داد. در این قرارداد، مشتری کلیه حقوق مربوط به آثار ارسال شده توسط توسعه دهنده وب سایت را دارد. این الگو همچنین تضمین می‌کند که توسعه‌دهنده وب‌سایت تمام اطلاعات حساس به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت را محرمانه نگه می‌دارد. در نهایت، تضمین می کند که رابطه به عنوان روابط پیمانکاران مستقل تعریف شده است. برای اهداف این موافقتنامه، اطلاعات اختصاصی، به عنوان مثال و بدون محدودیت، به معنای تمام اطلاعات، خواه به صورت مکتوب یا غیر کتبی، اعم از اینکه قابل ثبت یا غیرقابل ثبت اختراع است و اعم از اینکه دارای حق نسخه برداری باشد یا نباشد، خصوصی، سری یا محرمانه، متعلق به آن است.

مشاور بازاریابی چیست؟


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش حرفه ای به سایت ما مراجعه نمایید
شخصی که در مکان مشتری قرار دارد، گاهی اوقات ساکن نامیده می شود. مشاور با گذراندن زمان در سازمان مشتری، می‌تواند فرآیندهای کاری را مشاهده کند، با کارگران، مدیران، مدیران اجرایی، اعضای هیئت مدیره یا سایر افراد مصاحبه کند و نحوه عملکرد سازمان برای ارائه خدمات خود را مطالعه کند. بیمه مسئولیت حرفه ای که به آن خطاها و اشتباهات نیز گفته می شود (E در طول سال‌ها، ما با هزاران قرارداد بازاریابی ورزشی مذاکره کرده‌ایم. میلز مارکتینگ و ارتباطات خدمات مشاوره بازاریابی ورزشی را برای کمک به مشتریان در ایجاد استراتژی های بازاریابی ورزشی بهتر ارائه می دهد.

خدمات مشاوره بازاریابی ورزشی ما شامل مذاکرات قرارداد، مدیریت قراردادهای رسانه ای، برنامه ریزی استراتژیک است و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه های حمایت مالی بازاریابی ورزشی نوآورانه را فعال کنید. با بیش از 40 سال تجربه در صنعت بازاریابی ورزشی، ما روابط، تخصص و دانشی را داریم که به شما یاد می دهیم چگونه بهترین معامله ممکن را بدست آورید. واقعیت این است که مشتریان و اکثر آژانس‌ها روابط و سال‌ها تجربه لازم را ندارند که به درستی به شما در مورد بهترین مسیر موفقیت توصیه کنند.

مشاور موافقت می کند که هیچ گونه مالکیت اطلاعات محرمانه به مشاور منتقل نمی شود. بدون محدود کردن موارد فوق، مشاور نباید از هیچ گونه دارایی شرکت، حقوق مالکیت معنوی، اسرار تجاری یا سایر دانش اختصاصی شرکت برای اختراع، نویسنده، ساخت، توسعه، طراحی، یا در غیر این صورت به دیگران امکان اختراع، نویسنده، استفاده یا افشاء کند. ایجاد، توسعه، یا طراحی طرح های یکسان یا اساسا مشابه با طرح هایی که تحت این قرارداد برای هر شخص ثالثی ایجاد شده است. مشاور موافقت می کند که تعهدات مشاور تحت این بخش 2.2 پس از خاتمه این قرارداد ادامه خواهد داشت.

قراردادهای مشاوره بازاریابی مواردی مانند جزئیات و دامنه خدمات مشاوره ای که مشاور بازاریابی ارائه می دهد، هزینه ها و برنامه پرداخت، قوانین مربوط به یک رابطه مستقل با پیمانکار، و تعهدات شرکت به عنوان یک طرف در این قرارداد مشاوره را پوشش می دهد. علاوه بر این، مشاوران بازاریابی بینش و تخصص خود را برای کمک به شرکت ها در توسعه برنامه های استراتژیک برای بازاریابی خود یا کمک به شناسایی مسائل مربوط به تلاش های بازاریابی فعلی خود ارائه می دهند. قرارداد مشاور بازاریابی یک سند مکتوب است که یک رابطه حقوقی بین یک مشاور بازاریابی و شرکتی که آنها را استخدام می کند ایجاد می کند.

قرارداد مشاوره یک سند الزام آور قانونی است که درخواست مشتری برای کمک از مشاور را تأیید می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دلیران دنا بازدید نمایید
این قراردادی است که شرایط خدمات بین یک مشاور - که به عنوان یک پیمانکار مستقل عمل می کند - و یک مشتری را شرح می دهد. مشاوران برای شرکت ها یا به عنوان پیمانکاران آزاد کار می کنند. یک مشاور تا آنجایی که یک مشاور، همانطور که در بالا توضیح داده شد، دارای دانش حرفه ای و حوزه تخصصی بسیار تخصصی است، با یک کارگر موقت متفاوت است.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1064
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

ما در حال اتخاذ یک استثنای اضافی برای قوانین منافع مالی هستیم تا در این شرایط تسکین دهیم. این استثنا برای سرمایه گذاری در مشتریان حسابرسی توسط اعضای مستقیم خانواده افراد تحت پوشش اعمال می شود که فقط به دلیل شریک بودن در همان دفتری که شریک اصلی حسابرسی است، یا شریک یا مدیری که ده ساعت یا بیشتر انجام می دهد، افراد تحت پوشش هستند. این استثنا به اعضای نزدیک خانواده این افراد تحت پوشش اجازه می دهد تا در یک مشتری حسابرسی علاقه مند شوند، در صورتی که عضو نزدیک خانواده برای مشتری حسابرسی کار کند و به عنوان "نتیجه اجتناب ناپذیر" شرکت در یک برنامه جبران خسارات کارمند که در آن، منافع را به دست آورد. به عنوان مثال، به کارمندان، گزینه های سهام در کارفرما به عنوان بخشی از بسته کل غرامت آنها اعطا می شود، بدون اینکه استقلال مؤسسه حسابرسی خدشه دار شود. عبارت «پیامد غیرقابل اجتناب» در این بند به این معناست که تا جایی که کارمند توانایی شرکت در برنامه را داشته باشد اما این امکان را داشته باشد که سرمایه‌گذاری‌هایی را در واحدهایی انتخاب کند که او را به سرمایه‌گذار در مشتری حسابرسی تبدیل نکند، کارمند.

اطلاعات مربوط به کنترل داخلی بر گزارشگری مالی همچنین به منظور ارائه یک هشدار اولیه به کسانی که در داخل و خارج از شرکت در موقعیتی هستند که بر بهبود کنترل داخلی گزارشگری مالی پافشاری کنند، مانند کمیته حسابرسی و تنظیم کننده ها در صنایع تخصصی، ارائه می شود. علاوه بر این، ماده 302 قانون و قانون بورس اوراق بهادار 13-14 یا 15d-14، 1/ هر کدام که اعمال شود، مدیریت را ملزم به صدور گواهینامه های سه ماهه و سالانه با توجه به شرایط شرکت با مشارکت مدیران اجرایی و مالی اصلی می کند. 315 مقایسه نامه پائولا موریس، MPA، CPA، استادیار، دانشگاه ایالتی کنسو (25 سپتامبر 2000) (بیان نگرانی های خود در مورد کاهش قوانین مربوط به روابط کاری همسران و افراد تحت تکفل) با Deloitte همانطور که در بالا توضیح دادیم، این قوانین در مورد شرکت های دولتی و سایر نهادهایی که در کمیسیون ثبت شده اند یا در غیر این صورت ملزم به ارائه صورت های مالی حسابرسی شده در کمیسیون هستند اعمال می شود. بعلاوه، هدف از این قوانین تغییر روابط بین سازمان های فدرال و ایالتی نیست و بر توانایی ایالت ها در اتخاذ قوانین خود تأثیری نمی گذارد.

363 اگرچه پیش‌بینی می‌کنیم که حسابداران و مشتریان حسابرسی آنها معمولاً به دنبال برآوردن این شرایط باشند، ما نکات خاصی را در مورد پاراگراف مربوط به موقعیت‌هایی که این شرایط برآورده نمی‌شوند، یادداشت می‌کنیم. اولاً، ما با "معنی" به اطلاعاتی اشاره می کنیم که به طور منطقی احتمال دارد برای صورت های مالی صاحبکار حسابرسی با اهمیت باشد. از آنجایی که تعیین اهمیت ممکن است قبل از تهیه صورت های مالی نهایی نباشد، یک شرکت حسابداری ممکن است نیاز به ارزیابی ماهیت کلی اطلاعات داشته باشد تا اینکه منتظر ارزیابی خروجی سیستم در طول دوره حسابرسی باشد. به عنوان مثال، بدون ارضای شرایط پاراگراف -، یک حسابدار مستقل از مشتری حسابرسی که برای آن یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی یکپارچه ("ERP") طراحی کرده است، نخواهد بود. (سیستم ERP برای ادغام تمام عملکردها و بخش های یک شرکت در یک سیستم کامپیوتری طراحی شده است که می تواند نیازهای هر بخش را برآورده کند.) علاوه بر این، بدون ارضای شرایط، استقلال یک شرکت در صورت طراحی و پیاده سازی حساب ها مختل می شود.

نکته مهم، در نتیجه تضادهای ایجاد شده توسط حسابرسان در ارائه خدمات غیرحسابرسی، ممکن است سرمایه‌گذاران اعتماد خود را نسبت به کیفیت و یکپارچگی گزارش‌های مالی از دست بدهند، حتی اگر شکست‌های حسابرسی چشمگیر یا ارائه مجدد نسبتاً کمی وجود داشته باشد. با توجه به اندازه بازارهای اوراق بهادار ایالات متحده، حتی کاهش اندک در اعتماد سرمایه گذاران، عواقب ثروت زیادی برای سرمایه گذاران دارد. چندین نظر دهنده نسبت به تأثیر قانون پیشنهادی بر مشاغل کوچکی که بخش حسابرسی داخلی یا کارمندی ندارند ابراز نگرانی کردند.

اصلاحاتی که ما اتخاذ می‌کنیم به نفع این 120000 تا 140000 کارمند حرفه‌ای شرکت حسابداری و خانواده‌هایشان خواهد بود، زیرا آنها را قادر می‌سازد در برخی شرکت‌های دولتی سرمایه‌گذاری کنند که بر اساس قوانین فعلی، آنها نمی‌توانند بدون لطمه به استقلال حسابرسان شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این، بر اساس این اصلاحات، مشتریان حسابرسی و وابستگان آنها ممکن است در شرایط خاص، اعضای خانواده برخی از کارکنان مؤسسه حسابرسی را بدون خدشه دار کردن استقلال حسابرس استخدام کنند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به شرکت های حسابداری اجازه می دهد برای تعهدات حسابرسی جدید پیشنهاد بدهند و بپذیرند، حتی اگر شخصی منافع مالی داشته باشد که باعث می شود حسابدار تحت قوانین روابط مالی مستقل نباشد. این استثنا برای یک حسابدار تا زمانی وجود دارد که حسابدار صورتهای مالی مشتری را برای سال مالی بلافاصله قبل حسابرسی نکرده باشد، و حسابدار قبل از امضای نامه تعهد اولیه یا سایر قراردادها مستقل بوده است تا حسابرسی، بررسی یا انجام دهد. گواهی خدمات به مشتری حسابرسی، یا شروع هر گونه روش حسابرسی، بررسی، یا گواهی (از جمله برنامه ریزی حسابرسی صورت های مالی مشتری). همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت، طبق قانون 2-01، اگر یک کارمند سابق شرکت "نقش حسابداری یا نظارت بر گزارشگری مالی" در مشتری حسابرسی و شرکت و شرکت قبلی داشته باشد، یک شرکت حسابداری مستقل از مشتری حسابرسی در نظر گرفته نمی شود.

افزایش یا کاهش تعداد و انواع آزمایشات انجام شده؛ یا ترکیب رویه های مورد استفاده را تغییر دهید. هدف حسابرس در حسابرسی کنترلهای داخلی بر گزارشگری مالی، اظهار نظر در مورد ارزیابی مدیریت از اثربخشی کنترلهای داخلی شرکت بر گزارشگری مالی است. حسابرس برای ایجاد مبنایی برای اظهار چنین نظری، باید حسابرسی را به گونه ای برنامه ریزی و اجرا کند که اطمینان معقولی در مورد اینکه آیا شرکت از تمام جنبه های بااهمیت کنترل داخلی مؤثری بر گزارشگری مالی در تاریخ تعیین شده در ارزیابی مدیریت داشته است یا خیر، کسب کند. حسابرس همچنین باید صورتهای مالی شرکت را در تاریخ مشخص شده در ارزیابی مدیریت حسابرسی کند زیرا اطلاعاتی که حسابرس در جریان حسابرسی صورتهای مالی به دست می آورد به نتیجه گیری حسابرس در مورد اثربخشی کنترل داخلی شرکت بر گزارشگری مالی مربوط است. حفظ کنترل داخلی مؤثر بر گزارشگری مالی به این معنی است که هیچ ضعف با اهمیتی وجود ندارد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اعتماد سرمایه گذار باعث ارتقای کارایی بازار و تشکیل سرمایه می شود. حذف برخی از محدودیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال باید به نفع حسابرسان و خانواده‌های آن‌ها باشد و دامنه وسیع‌تری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال را فراهم کند. طبق گزارش‌های سالانه 1999 که توسط شرکت‌های حسابداری به SECPS ارسال شده است، پنج شرکت بزرگ حسابداری تقریباً 115000 متخصص را استخدام می‌کنند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالی به سایت ما مراجعه نمایید
سایر شرکت‌های حسابداری دولتی که ثبت‌کنندگان SEC را حسابرسی می‌کنند، حدود 5000 تا 25000 کارمند حرفه‌ای را استخدام می‌کنند.

نقص در استانداردهای کیفیت:

این بدان معناست که حسابرس باید هر سال شواهدی در مورد اثربخشی کنترل‌ها برای تمام ادعاهای مرتبط مرتبط با تمام حساب‌های مهم و افشا در صورت‌های مالی کسب کند. حسابرس همچنین باید از سالی به سال دیگر ماهیت، زمان بندی و میزان آزمایش کنترل ها را تغییر دهد تا غیرقابل پیش بینی بودن را در آزمون وارد کند و به تغییرات شرایط پاسخ دهد. به عنوان مثال، هر سال حسابرس ممکن است کنترل ها را در یک دوره میان دوره ای متفاوت آزمایش کند.

از سوی دیگر، برخی از کامنت‌گذاران به قاعده‌ای استدلال کردند که محدودیتی برای اعضای نزدیک خانواده همه افراد تحت پوشش اعمال نمی‌کند. در حالی که ما اذعان داریم که افرادی که به دلیل ارائه ده ساعت یا بیشتر خدمات غیرحسابرسی به مشتری حسابرسی یا کار در همان دفتری که شریک اصلی کار حسابرسی کار می کنند، اشخاص تحت پوشش هستند، کمتر از افراد تحت پوشش می توانند بر حسابرسی تأثیر بگذارند. که در تیم حسابرسی یا در "زنجیره فرماندهی" هستند، ما موافق نیستیم که این احتمال آنقدر دور است که تضمین کند اعضای نزدیک خانواده آنها را خارج از قانون کند. قانون 2-01 به سرمایه گذاری در یک نهاد که بخشی از مجموعه شرکت سرمایه گذاری است می پردازد. این قانون مقرر می‌دارد که وقتی مشتری حسابرسی بخشی از یک مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری است، اگر شرکت حسابداری، شخص تحت پوشش یا یکی از اعضای نزدیک خانواده یک شخص تحت پوشش دارای منافع مالی در یک واحد تجاری در سرمایه‌گذاری باشد، حسابدار مستقل نیست. مجتمع شرکت از نظر فنی، این ماده بیانگر بیان صریح مفهومی است که در غیر این صورت لزوماً از جنبه های دیگر قاعده ناشی می شود.

اهمیت حسابرسی مالی برای مشاغل کوچک:

این ماده شامل فهرستی غیر انحصاری از روابط استخدامی است که با استاندارد عمومی بندها و . روابط کاری که به طور خاص در پاراگراف های از طریق توضیح داده نشده است، مشمول آزمون عمومی بندها و . ما قوانین روابط استخدامی را به شیوه ای مطابق با منافع عمومی و حمایت از سرمایه گذاران مدرن می کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت گروه مشاوران تاثیر بازدید نمایید
ما به شدت از تغییرات در ساختارهای سنتی خانواده، افزایش تحرک کارکنان حرفه ای، جهانی شدن اخیر شرکت های حسابداری و تغییرات مشابه در جامعه به طور کلی آگاه هستیم. ما تشخیص داده‌ایم که در این محیط، محدودیت‌های موجود در روابط کاری بین حسابداران یا اعضای خانواده آنها و مشتریان حسابرسی محدودتر از آن چیزی است که برای حمایت از سرمایه‌گذاران لازم باشد.

علاوه بر این، ما خاطرنشان کردیم که، حتی بدون نیاز به بیانیه پروکسی، سرمایه گذاران به داده های مفیدی که SECPS ارائه کرده و توسط SECPS عمومی می شود، دسترسی داشتند. قانون نهایی فقط در مورد شرکت های عمومی و سایر نهادهایی که در کمیسیون ثبت شده اند یا به نحوی دیگر ملزم به ارائه صورت های مالی حسابرسی شده در کمیسیون هستند اعمال می شود. پنج شرکت بزرگ اکثریت قریب به اتفاق صورت های مالی شرکت های دولتی را حسابرسی می کنند. داده های فایل های عمومی SECPS نشان می دهد که در سال 1999، شرکت های غیر پنج بزرگ کمتر از یک درصد از درآمد سالانه خود را از خدمات مشاوره ای ارائه شده به مشتریان حسابرسی شرکت های دولتی به دست آوردند. شرکت هایی که خدمات حسابرسی و غیرحسابرسی را عمدتاً به مشتریان حسابرسی ارائه می دهند که شرکت های خصوصی ثبت نشده در SEC هستند.

ارزیابی حسابرس از گزارش مدیریت

کنترل‌های کیفی یک شرکت بزرگ که از استثنای محدود استفاده می‌کند، باید شامل سیستمی باشد که اطلاعات به موقع در مورد واحدهایی که حسابدار باید از آنها مستقل باشد، ارائه دهد. ما انتظار داریم که این سیستم، برای مثال، حاوی اطلاعات جاری و دقیق در مورد حسابرسی، بررسی، و گواهی مشتریان شرکت حسابداری و شرکت های وابسته به آن مشتریان حسابرسی باشد. همه حرفه ای ها باید بتوانند به سرعت تعیین کنند که آیا سرمایه گذاری که می خواهند انجام دهند ممکن است استقلال شرکت را مختل کند یا خیر. طبق قانون نهایی، استقلال حسابرس با انجام بیش از چهل درصد از کار حسابرسی داخلی صاحبکار حسابرسی مربوط به کنترل‌های حسابداری داخلی، سیستم‌های مالی یا صورت‌های مالی مختل می‌شود، مگر اینکه صاحبکار حسابرسی دارایی 200 میلیون دلار یا کمتر باشد. مانند قانون پیشنهادی، قانون 2-01 نهایی، روابط کاری را که استقلال حسابرس را در زمانی که توسط یکی از اعضای خانواده نزدیک یک شخص تحت پوشش نگهداری می‌شود، مختل می‌کند، محدود می‌کند به آن‌هایی که «نقش حسابداری یا نقش نظارتی گزارش‌گری مالی» دارند. در نتیجه، استخدام مشتری حسابرسی حتی یکی از اعضای اصلی خانواده لزوماً به استقلال حسابرس لطمه نمی زند، مگر اینکه آن عضو خانواده «نقش حسابداری یا نظارت بر گزارشگری مالی» باشد.

در نهایت، ما یک مزیت اصلی این قانون را به عنوان افزایش اعتماد سرمایه‌گذار که ممکن است منجر به کاهش نرخ بازده مورد نیاز شود، تعیین کرده‌ایم. به طور خلاصه، این قانون به نفع حسابرسان و اعضای خانواده آنها در نتیجه تغییرات در محدودیت‌های سرمایه‌گذاری و روابط کاری است. اعضای خانواده حسابرسان در نتیجه تغییر در محدودیت های روابط کاری؛ ناشران با حذف برخی ابهامات در مورد استقلال حسابرس خود، با افزایش اعتماد سرمایه گذاران و در نتیجه تسهیل ناشران در افزایش سرمایه، و با افزایش سودمندی حسابرسی سالانه و بررسی های فصلی. موسسات حسابداری عمومی با شفاف سازی قوانین استقلال؛ سرمایه گذارانی که از افزایش اعتماد به صورت های مالی گزارش شده بهره مند می شوند. و همه فعالان بازار از طریق قراردادهای کارآمدتر، تصمیمات عملیاتی و سرمایه گذاری بهبود یافته و ثبات بیشتر بازار. بخش‌های 2 قانون اوراق بهادار، 3 قانون بورس و 2 قانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری، کمیسیون را ملزم می‌کند که در هنگام ورود به قوانینی که لازم است آن را در نظر بگیرد یا تشخیص دهد که آیا اقدامی برای منافع عمومی ضروری است یا مناسب است، همچنین بررسی کند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره مالی و مالیاتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

توسعه کسب و کار جدید به ویژه برای شرکت های مشاوره مدیریت اولویت بالایی دارد، زیرا به دلیل ماهیت کار، بسیاری از مشتریان تعهدات تکراری نیستند. کارشناسان قابل مشاهده به تولید سرنخ‌های بیشتر کمک می‌کنند و اعتبار شما را در بازار تقویت می‌کنند و بستن فروش بیشتر و رشد را آسان‌تر می‌کنند. تنگستن به تغییر نام یک شرکت کمک کرد و به آنها کمک کرد تا هویت برند جدیدی پیدا کنند. تنگستن در کمک به مشتری خود برای یافتن یک نام منحصر به فرد برای سایت خود مؤثر بود، که به مشتری کمک کرد حضور آنلاین خود و URL مورد نیاز خود را ایجاد کند. Lee Frederiksen، Ph.D. چه کسی چکمه ها را در دفتر ما می پوشد؟ آن لی، شریک مدیریتی ما است که هر روز یک جفت چکمه کابویی می پوشد و استراتژی و تحقیق را برای مشتریان خود هدایت می کند.

نمونه کارها، بررسی‌ها، و مطالعات موردی را مرور کنید تا در مورد شرکت‌های بازاریابی برند که با آنها ارتباط برقرار کنید، تحقیق کنید. پس از اینکه لیست کوتاهی از 5 شرکت برتر استراتژی برند خود را ایجاد کردید، از وب سایت آنها بازدید کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر یک تماس مقدماتی برنامه ریزی کنید. در واقع، شرکت‌های مشاوره مدیریت نسبت به شرکت‌های دیگر صنایع خدمات حرفه‌ای، مانند حسابداری و AEC، درصد بیشتری از درآمد را صرف بازاریابی می‌کنند. از آنجایی که شما معمولاً تخصص و مشاوره می فروشید، ضروری است که به مخاطبان خود کمک کنید تا دقیقاً چه نوع مشاوره و تخصص ارائه می دهید.

یک استراتژی برند که به خوبی طراحی شده باشد، شما و کسب و کارتان را با کارمندان، تیم بازاریابی، سهامداران و مشتریانتان هماهنگ می کند. با تعریف صدای برندتان، پیام‌رسانی اصلی و گام‌های بعدی‌تان، با اطمینان با شرکایتان ارتباط برقرار کنید. با خدمات استراتژی برند ما، در مورد صحبت درباره برند و محصولات خود همه را در یک صفحه قرار دهید. همکاری نزدیک من با Axiom به من این امکان را داده است که اهمیت برند شخصی خود را از طریق وب سایت، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، مشارکت های بازاریابی و اخیراً پخش جریانی در Twitch درک کنم و رشد دهم.

بازاریابی محتوا

کلتون، یک شرکت مواد، یک آژانس مشاوره استراتژیک است که متخصص در تحقیقات کمی و کیفی بازار، مشاوره استراتژی برند، تقسیم‌بندی مشتری، نوآوری تجربه مشتری، نظرسنجی روابط عمومی، استراتژی ارتباطات و طراحی است. ما به کسب‌وکارها در قاره آمریکا، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آسیا کمک می‌کنیم تا مسیرهای جدیدی برای رشد پیدا کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت احسان پیروز بازدید نمایید
ما ریشه در این باور داریم که برای تغییر اساسی برندها، ترکیبی از بینش و تخیل لازم است. کلتون با نگاه روزنامه نگار به داستان انسانی، از بهترین موتور بینش مصرف کننده در تجارت برای حل چالش های برندسازی، ارتباطات بازاریابی و نوآوری برای مشتریان استفاده می کند.

نام تجاری خود را بر اساس متمایز کننده های واقعی قرار دهید

ما با هم روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها برای آینده کار می‌کنیم، از جمله تمرکز بر رشد برند در ورزش‌های الکترونیکی. من واقعاً از آنچه آنها قبلاً انجام داده اند هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر آنچه در آینده خواهد آمد. آنها یک استراتژی راه اندازی برندسازی و حضور دیجیتالی برای هتل EMC2، مجموعه Autograph ایجاد کردند. این تعامل به یک رابطه طولانی مدت با 97 سوییچ تبدیل شد که پشتیبانی مداوم از تبلیغات دیجیتال، توسعه محتوا، سئو، نگهداری وب سایت و خدمات رسانه های اجتماعی را برای هتل فراهم می کند. صاحبان کسب و کار هوشمند می دانند که چه زمانی باید برای کسب تخصص از سایر افراد تجاری هوشمند تماس بگیرند. مشاور برند خلاق با گروهی منتخب از متخصصان مورد اعتماد به منظور ارائه خدمات بسیار تخصصی مانند بهینه سازی وب سایت، سئو، توسعه اپلیکیشن موبایل و روابط عمومی، تولید پخش و غیره شریک می شود.

شرکت‌های توسعه برند به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا طرح‌های رنگی، فونت‌ها، اشکال و سایر تصاویر را برای استفاده آنلاین و چاپی شناسایی کنند. آنها همچنین می توانند در ایجاد و انتخاب نام، شعار و لحن صدای شرکت کمک کنند. یک آژانس برندسازی شرکتی این فعالیت ها را با تمرکز بر مشتریان شرکتی تکمیل می کند. شرکت ها در هر اندازه و در همه صنایع به خدمات توسعه برند برای برتری نیاز دارند. به همین دلیل است که برندها برای تخصص در برندینگ به Ruckus مستقر در نیویورک روی آورده اند که احتمال شکست را از معادله خارج می کند.

یک مثال این است که اگر دو شرکت بزرگ در یک نظرسنجی صنعتی شریک شوند تا مخاطبان خود را گسترش دهند. برندسازی شرکتی شامل ترویج نام و نام تجاری یک شرکت به جای محصولات یا خدمات است. یکی از نمونه های برندسازی شرکتی، کسب و کارهای تجاری برندی است که تولید و توزیع می کنند، مانند برچسب ها، ظروف نوشیدنی، و پوشاک. برندسازی شرکتی به گسترش آگاهی از برند کسب و کار از طریق ابزارهایی غیر از خود محصول کمک می کند. یکی از نمونه های موفقیت آنها در توسعه وب از دانشگاه کریتون است که خود را به برندسازی منحصر به فرد نیاز پیدا کردند. Daake به آنها کمک کرد تا استراتژی برند موجود خود را احیا کنند تا در یک بازار شلوغ برجسته شوند و تأثیر قدرتمندی بر مشتریان بیشتری نسبت به قبل بگذارند.

مشتریانی که به آنها کمک می کنیم

آیا به دنبال رشد کسب و کار خود از طریق محصولات و خدمات جدید هستید؟ ما از طریق راه اندازی بازار به مشتریان در راهبردهای نوآوری، ارزش پیشنهادی و توسعه فرآیند نوآوری کمک می کنیم. آن‌ها از برندهایی استقبال می‌کنند که به زبان آن‌ها صحبت می‌کنند، ارزش‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، استانداردهای آن‌ها را برآورده می‌کنند و به روش‌های معتبرتر و پویاتر به هم متصل می‌شوند. به عنوان یک شرکت پیشرو در استراتژی برند جهانی، ما برندهای ضروری را می سازیم. ما به شکل‌دهی هویت برند شما به گونه‌ای کمک می‌کنیم که برای کسب‌وکار و مشتریان شما حیاتی باشد و از سایرین متمایز شود.

هنگامی که یک نام تجاری نیاز به افزایش آگاهی از برند از سوی آژانسی دارد که می‌دانند ارائه خواهد کرد، از Ruckus کمک می‌گیرند. هنگامی که شرکت هایی مانند Mastercard به یک راه موثر و سریع برای بهبود هویت برند خود نیاز دارند، به شرکای Tenet مراجعه می کنند. این آژانس برندینگ مستقر در نیویورک سال‌ها است که توسعه برند را برای برندهای سراسر جهان ارائه می‌کند و خود را به عنوان یک نام اصلی در برندسازی پیشرفته معرفی کرده است. دانستن محل سرمایه گذاری دلارهای بازاریابی برای رشد ارزش ویژه برند بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این هدف، استراتژی‌های ساخت برند را برای دستیابی به مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند توسعه می‌دهیم.

سرمایه گذاری در یک آژانس برندسازی یکی از راه های اطمینان از برخورد استراتژیک با نام تجاری تجاری است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش حضوری به سایت ما مراجعه نمایید
یک شرکت برندسازی برتر به شما کمک می‌کند تا برند خود را تعریف کنید، دستورالعمل‌ها را جمع آوری کنید و پیام برند خود را به صورت داخلی و خارجی منتقل کنید. برای کمک به شما برای شروع یافتن و استخدام یک آژانس بازاریابی برند، لیستی از برخی از آژانس های برند برتر از سراسر جهان ایجاد کردیم.

با مدرک دکتری در روانشناسی رفتاری، لی یک محقق سابق و استاد منصب در ویرجینیا تک است، جایی که او به یک مرجع ملی در مدیریت رفتار سازمانی و بازاریابی تبدیل شد. او دانشگاه را ترک کرد تا سه شرکت با رشد بالا را راه اندازی و اداره کند، از جمله یک داستان موفقیت آمیز 80 میلیون دلاری. مشاوران برند تجزیه و تحلیل، راه حل ها و تخصص بازاریابی کلی را برای شرکت ها برای فروش محصولات خود ارائه می دهند. آنها این کار را با تجزیه و تحلیل برند و مشاهده عملکرد آن در برابر رقبا انجام می دهند. آنها تنوع 13 برند ما را درک می کنند و با تیم داخلی من همکاری می کنند تا آنها را در استراتژی خود برای استقرار رسانه، نام تجاری و دارایی های دیجیتال در همه پلتفرم های ما راهنمایی کنند. برندسازی مشترک شامل دو برند است که وارد یک مشارکت استراتژیک می شوند تا آگاهی از محصولات و خدمات خود را افزایش دهند.



:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

بازاریابان تمایل دارند به آخرین جستجو نگاه کنند و تمام اثربخشی آن را نسبت دهند. این به نوبه خود، سایر تلاش های بازاریابی را که ارزش برند را در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند، نادیده می گیرد. ComScore از طریق ترسیم داده‌های آنلاین، تولید شده توسط بیش از صد خرده‌فروش چند کاناله، مشخص کرد که بازاریابی نمایشگر دیجیتال در مقایسه با جستجوی پولی یا قرار گرفتن در کنار آن، نقاط قوتی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که توصیه می شود وقتی شخصی روی یک تبلیغ نمایشی کلیک می کند، شرکت یک صفحه فرود را باز می کند، نه صفحه اصلی آن. معمولاً بازاریابان شاهد افزایش فروش در میان افرادی هستند که در معرض تبلیغات جستجو هستند. اما این واقعیت که با یک کمپین نمایشی در مقایسه با یک کمپین جستجو می توانید به چند نفر دسترسی پیدا کنید باید در نظر گرفته شود.

بازاریابی آنلاین روشی است که از کانال های مبتنی بر وب برای انتشار پیامی در مورد برند، محصولات یا خدمات یک شرکت به مشتریان بالقوه آن استفاده می کند. روش ها و تکنیک های مورد استفاده برای بازاریابی آنلاین شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی، بهینه سازی موتور جستجو، گوگل ادوردز و موارد دیگر می باشد. هدف بازاریابی دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق کانال هایی است که در آن زمان خود را صرف مطالعه، جستجو، خرید و معاشرت آنلاین می کنند.

Ppc و پرداخت اجتماعی

تبلیغات نمایشی همه جا در سیستم های آنلاین از جمله وب سایت ها، موتورهای جستجو، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی موبایل و ایمیل وجود دارد. گوگل و فیس بوک بر تبلیغات نمایشی آنلاین تسلط دارند که به بازار بسیار متمرکز تبدیل شده است و تخمین می زند که آنها 70 درصد از درآمد کلی تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سال 2016 را بر عهده داشته اند. هدف از تبلیغات نمایشی کسب ترافیک، کلیک یا محبوبیت بیشتر برای برند یا سازمان تبلیغاتی تبلیغ‌کنندگان نمایش اغلب کاربرانی را با ویژگی‌های خاص هدف قرار می‌دهند تا تأثیر تبلیغات را افزایش دهند.

هزینه

در مقایسه با روش‌های سنتی، معمولاً هزینه کمتری برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب‌وکار است. بازاریابی آنلاین اغلب راهی مقرون به صرفه برای بازاریابان برای ارتقای کسب و کارشان است.

تکنیک های تبلیغات اینترنتی به شدت تحت تأثیر نوآوری های فناوری از طریق صنعت مخابرات قرار گرفته است. برخی از شرکت ها با روندهای جدید ارتباطات از راه دور مانند پهنای باند و به سادگی تبلیغات متنی سازگار شدند. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در مورد تعهدات و مدیریت برندسازی آنلاین با سایر شرکت‌ها عملکرد بهتری داشته باشند. فقدان تراکنش شخصی و ناتوانی در اطمینان از عدم وقوع تقلب، پهنای باند برای عمل و انجام معاملات تجاری بر این اساس معرفی شد.

فیس بوک پلتفرمی ایجاد کرده است که به یک کسب و کار کمک می کند تا یک تبلیغ را شامل منطقه جغرافیایی، سن، وضعیت تاهل، درآمد و سرگرمی های مشتریان بالقوه باشد. Google Ads و Bing Ads به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که تبلیغات متنی یا تبلیغات بصری بیشتری مانند بنرها را انتخاب کنند. تبلیغات مبتنی بر متن اغلب به عنوان تبلیغات PPC شناخته می شوند، در حالی که بنرها و قالب های تبلیغاتی مشابه معمولاً به عنوان تبلیغات نمایشی شناخته می شوند. علاوه بر این، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، قالب‌های تبلیغاتی بسیار بصری را ارائه می‌دهند که شامل برخی از کپی‌های تبلیغاتی است که می‌توان آن را ترکیبی از هر دو در نظر گرفت. ده ها فرمت تبلیغاتی در دسترس تبلیغ کنندگان امروزی وجود دارد که به شما امکان می دهد قالب و شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای کمپین شما مطابقت دارد.

مردم با استفاده از موتورهای جستجو، دنبال کردن برندهای مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی، و اشتراک در کمپین های خود از طریق ایمیل و اعلان های فشار، به دنبال محصولات می گردند. فرصت های تبلیغاتی بسیار زیاد است، اما استفاده صحیح از آنها به این سادگی نیست. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی داشته باشیم.

اگر نمایشگر با کمپین های جستجو هم افزایی در نظر گرفته شود، خرده فروشان چند کاناله دسترسی بیشتری خواهند داشت. به طور کلی هر دو جنبه جستجو و نمایش ارزش دارند زیرا کمپین های نمایشی باعث ایجاد آگاهی برای نام تجاری می شوند به طوری که افراد بیشتری هنگام اجرای یک کمپین جستجو روی این تبلیغات دیجیتال کلیک می کنند. بر اساس شاخص اصلی بازاریابی جهانی، فعالیت بازاریابی دیجیتال همچنان در سراسر جهان در حال رشد است. مطالعه ای که در سپتامبر 2018 منتشر شد، نشان داد که هزینه های جهانی در تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به 100 میلیارد دلار نزدیک می شود. در حالی که بودجه بازاریابی در حال گسترش است، رسانه های سنتی در حال کاهش هستند.

بازاریابی ایمیلی می تواند بسیار موثر باشد و آن را به یک انتخاب محبوب برای تبلیغ کنندگان امروزی تبدیل کند. تبلیغات PPC بازاریابان را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پولی به کاربران اینترنت در تعدادی از پلتفرم های دیجیتال دسترسی پیدا کنند. بازاریابان می توانند کمپین های PPC را در گوگل، بینگ، لینکدین، توییتر، پینترست یا متا راه اندازی کنند و تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی عبارات مرتبط با محصولات یا خدمات هستند، نشان دهند. کمپین‌های PPC می‌توانند کاربران را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی آن‌ها تقسیم‌بندی کنند یا حتی علایق یا مکان خاص آن‌ها را هدف قرار دهند.

محتوای حمایت‌شده می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از محتوای سرمقاله به سبک تبلیغاتی که در وب‌سایت‌ها ارائه می‌شود تا به‌روزرسانی‌های حمایت‌شده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی. هم فیسبوک و هم توییتر این ویژگی را به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهند، هر دو پلتفرم دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌های به‌روزرسانی حمایت‌شده، مانند پست‌های تبلیغاتی فیس‌بوک و توییت‌های حمایت‌شده توییتر هستند. تبلیغات دیجیتال به بازاریابی از طریق کانال های آنلاین مانند وب سایت ها، محتوای جریانی و غیره اشاره دارد.

گسترش کانال های غیراینترنتی بازاریابی دیجیتال را از تبلیغات آنلاین متمایز می کند. تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشی و تبلیغات موبایلی است. تبلیغات به طور فزاینده‌ای از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری خودکار که در چندین وب‌سایت، سرویس‌های رسانه‌ای و پلت‌فرم‌ها، معروف به تبلیغات برنامه‌ای، کار می‌کنند، ارائه می‌شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت رایا بازدید نمایید
تبلیغات نمایشی پیام تبلیغاتی خود را به صورت بصری با استفاده از متن، لوگو، انیمیشن، فیلم، عکس یا سایر گرافیک ها منتقل می کند.

این نه تنها آگاهی از برند را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه فرصت های بیشتری را برای کاربر فراهم می کند تا وب سایت شما را مجدداً بازدید کند و در زمان بعدی تبدیل کند. بازاریابی مجدد را می توان در کمپین های جستجو و نمایش و همچنین تبلیغات اجتماعی فعال کرد. یوتیوب به دومین موتور جستجوی محبوب تبدیل شده است و بسیاری از کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید، یادگیری چیزی، خواندن نظر یا فقط برای استراحت به YouTube روی می آورند. چندین پلتفرم بازاریابی ویدیویی از جمله ویدیوهای فیس بوک، اینستاگرام یا حتی TikTok برای اجرای کمپین بازاریابی ویدیویی وجود دارد. شرکت ها با ادغام ویدیو با سئو، بازاریابی محتوا، و کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی گسترده تر، بیشترین موفقیت را در ویدیو کسب می کنند.
لطفاً جهت دسترسی به بهترین ثبت اطلاعات شغلی کلیک کنید
تبلیغات آنلاین به شما کمک می کند مخاطب مناسب را پیدا کنید، اساساً بینندگان مناسبی را هدف قرار می دهد که علاقه مند به خرید آن محصول هستند یا محصول مرتبط را جستجو کرده اند.

ابزارهای زیادی مانند تبلیغات نمایشی، تبلیغات اجتماعی و تبلیغات ویدیویی وجود دارد که دسترسی به آن را آسان تر می کند. این ابزارها بعداً به ایجاد سرنخ بیشتر و مؤثرتر کردن کمپین ها برای تجارت کمک می کنند. تبلیغات آنلاین یک استراتژی بازاریابی است که به سرعت در حال توسعه است که تقریباً هر شرکتی می تواند در صورت استفاده مؤثر از آن بهره مند شود. از آنجایی که تبلیغات آنلاین فراگیر، مقرون به صرفه و مدیریت ساده است، بسیاری از کسب و کارها می توانند آن را در حوزه خود اعمال کنند و به مخاطبان جهانی دست یابند. درک آنچه که تبلیغات آنلاین مستلزم آن است می تواند به شما کمک کند تا پایگاه مشتری یک شرکت را گسترش دهید، دسترسی و تعامل را افزایش دهید، و در مورد ترجیحات خاص یک مخاطب هدف بیشتر بدانید. در این مقاله به «تبلیغات آنلاین چیست؟» پاسخ می‌دهیم، انواع مختلف آن را مورد بحث قرار می‌دهیم، اهمیت آن را شرح می‌دهیم و مزایای مختلف آن را بررسی می‌کنیم.



:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1095
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()