نوشته شده توسط : یک دوست

و انتخاب آنها حتی ممکن است با موارد اضافی مانند حمل و نقل رایگان و ضمانت نامه همراه باشد. در اینجا برخی از مکان هایی وجود دارد که می توانید تجهیزات جدیدی را برای مکان خود خریداری کنید. هزینه تجهیزات آشپزخانه تجاری بر اساس نوع واحدی که به دنبال آن هستید و جایی که آن را خریداری می کنید متفاوت است.

همچنین می‌توانید معاملات را در حراج‌ها، از رستوران‌های محلی که از کار افتاده‌اند، یا فروشندگان صنایع غذایی که تجهیزات اجاره‌ای ارائه می‌دهند، بیابید. تولید کنندگان تجهیزات رستوران تجاری جدید تمایل دارند موجودی گسترده ای را ذخیره کنند. بنابراین می توانید همه چیز را از تجهیزات تبرید تجاری گرفته تا ذخیره سازی مواد غذایی پیدا کنید.

چگونه برای تجهیزات رستوران ارزش قائل شویم

بر اساس تحقیقات کارآفرینان، 90 درصد رستوران ها قبل از رسیدن به سالگرد پنج سالگی خود از کار خارج می شوند. چرا؟ احتمالاً چندین عامل دخیل هستند، اما یکی از بزرگترین دلایل پول است. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، پول دنیا را می چرخاند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم منزل کلیک کنید
و وقتی صاحب یک رستوران هستید، به مقدار زیادی از آن نیاز دارید. اینجاست که تجهیزات رستوران استفاده شده وارد عمل می شود. فروش و خرید تجهیزات رستوران مستعمل یکی از بهترین راه ها برای کمک به جبران بخشی از ضرر شماست.

روندهای کسب و کار کوچک

اگر به فکر شروع فعالیت خدمات غذایی خود هستید، به تجهیزات آشپزخانه تجاری با کیفیت نیاز دارید. مکان های زیادی برای خرید لوازم رستوران نو و دست دوم، هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین وجود دارد. در مقایسه با همتایان جدید خود، تجهیزات رستوران خش دار و فرورفته و مرمت شده قیمت بسیار کمتری دارند. در واقع، مشتریان می توانند انتظار تخفیف تا 80 درصد از قیمت خرده فروشی را داشته باشند!

تجهیزات رستوران گران است و هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد، به خصوص زمانی که مجبور هستید همه لوازم بزرگ را در کنار اقلام کوچکتر مانند ظروف و تجهیزات ایمنی بخرید. برای کمک به هزینه ها، صاحبان رستوران اغلب به گزینه خرید تجهیزات رستوران جدید در مقابل خرید تجهیزات رستورانی دست دوم نگاه می کنند. مانند همه چیزها در این تجارت، هر گزینه دارای مزایا و معایبی است. اکنون می توانید به سرعت تجهیزات آشپزخانه تجاری را در نیویورک بفروشید و در اسرع وقت پول دریافت کنید. ما می دانیم که برای سرمایه گذاری در لوازم بزرگتر، قدرتمندتر و لوازم بهتر به آن نیاز دارید. ما تمام تجهیزات آشپزخانه تجاری دست دوم را خریداری می کنیم.

با تمیز کردن و تعیین قیمت مناسب برای فروش اقلام خود، یا با خرید تجهیزات مستعمل برای کاهش قیمت قابل توجه، می توانید به راحتی مقداری پول را به کسب و کار خود برگردانید. WebstaurantStore بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه کننده رستوران است که به متخصصان و مشتریان فردی در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. با وجود صدها هزار محصول در دسترس و میلیون ها سفارش ارسال شده، ما همه چیزهایی را داریم که کسب و کار شما برای بهترین عملکرد نیاز دارد. در طول سال‌ها، ما مجموعه تجهیزات تجاری و لوازم عمده‌فروشی خود را گسترش داده‌ایم و شامل لوازم بهداشتی، آموزشی، غذایی، نوشیدنی، اداری، قطعات، هتل، حمل‌ونقل و لوازم صنعتی می‌شود. در فروشگاه‌های مرتبط با صنعت رستوران‌داری جستجو کنید، یا خرده‌فروشی‌های آنلاین را برای قطعات جدید و/یا استفاده‌شده جستجو کنید.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، تجهیزات مستعمل را به صورت آنلاین یا در حراجی تهیه کنید یا اجاره را در نظر بگیرید. و فراموش نکنید که به تامین مالی تجهیزات کسب و کار کوچک توجه کنید. روند رستوران ها همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین مهم است که تجهیزات رستوران مناسب را انتخاب کنید تا از بازی جلوتر بمانید. ما تمام لوازم تجاری مورد نیاز شما را در برندهای مورد اعتمادی که به دنبال آن هستید، ذخیره می کنیم! کل آشپزخانه خود را با واحدهای پیشرفته تجهیز کنید، چه در حال شروع کسب و کار خود از ابتدا باشید و چه در حال بازسازی رستوران خود برای ظاهری مدرن.

یکی دیگر از مزایای بزرگ خرید تجهیزات رستوران تجاری دست دوم سرعت تحویل است. به دلیل مشکلات جدی در زنجیره تامین ناشی از COVID-19، بسیاری از لوازم و لوازم رستوران جدید در حال سفارش هستند. برای کسب‌وکارهایی که نمی‌توانند هفته‌های بیشتری را منتظر بمانند تا یخچال و فریزر یا اجاق گرمایشی جدید را ایمن کنند، لوازم رستوران مستعمل یک راه‌حل آسان ارائه می‌دهند. تجهیزات رستوران خراش و فرورفتگی و مستعمل محصولات رستوران سنترال موجود است و آماده ارسال فوری است. اگر صاحب یک رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت، کافه یا نانوایی در بوستون هستید و می خواهید تجهیزات رستوران را بفروشید، ما انتخاب شماره یک شما هستیم. ما به همه چیز علاقه مندیم، از تجهیزات برودتی و فرهای تجاری گرفته تا لوازم و لوازم آماده سازی غذا.

واضح ترین آن این است که محصولات خراشیده و فرورفته از نظر بصری دارای نقص هستند، که اگر تجهیزات در جلوی خانه قابل مشاهده باشند، ممکن است تأثیری کمتر از ستاره بر روی مشتریان بگذارند. نکته دیگری که هنگام انتخاب تجهیزات رستوران دست دوم باید در نظر گرفت، مدت گارانتی است. اکثر لوازم آشپزخانه تجاری جدید دارای گارانتی کامل سازنده هستند. این همیشه در هنگام خرید تجهیزات خراش و فرورفتگی یا استفاده شده صدق نمی کند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خریدار لوازم منزل به سایت ما مراجعه نمایید
حتماً با مشاور محصول Central صحبت کنید و از شرایط گارانتی موجود مطلع شوید تا قبل از هر خریدی کاملاً مطلع شوید. کسب و کارها با زمزمه می آیند و می روند، وقت و وعده های غذایی آنها کوتاه و زودگذر است.

اگر مایلید اقلام سنگین را به ما بفروشید، می توانیم آنها را از محل شما تحویل بگیریم. هدف ما ارائه تجهیزات تبرید تجاری، آشپزی، و نمایش تجهیزات رستوران با کیفیت بالا با قیمت های بی نظیر است. بدون بازی داشتن یک رستوران یا نانوایی می تواند یک تجربه فوق العاده باشد، خرید تجهیزات باید آسان باشد. به‌عنوان تنها توزیع‌کننده اصلی تبرید Coldline، Cookline Ranges در حال حاضر، خرید مجدد تجهیزات رستوران نیز دارای چند معایب است.



:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این هیجان انگیزترین گزینه نیست، اما با انتخاب گسترده ای از لوازم خانگی، سفید همیشه یک انتخاب مطلوب است. رنگ سفید یک رنگ خنثی است که می تواند در طراحی آشپزخانه های موجود نقش داشته باشد یا به خوبی به ارزش بازسازی آشپزخانه جدید کمک کند. برخی از گزینه‌های ساده و کم‌هزینه می‌توانند ظاهر آشپزخانه را کمرنگ کنند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید و برای یافتن مدل یخچال مناسب متناسب با فضای خود وقت بگذارید. فولاد ضد زنگ مشکی منشأ خود را مدیون لوازم فولادی ضد زنگ با روکش فلزی است. در اوایل دهه 2000، لوازم سفید، بادامی و کرم رنگ دهه 1990 شروع به ایجاد فضایی برای ظاهری آینده نگرتر کردند که تا حدی از آشپزخانه رستوران الهام گرفته بود.

به همین دلیل، هنگام خرید مجموعه ای از لوازم استیل سیاه و سفید، بهتر است از یک برند استفاده کنید. تفاوت در دو دستگاه مشکی مات متفاوت اغلب نسبت به زمانی که مشکی با یک رنگ کاملاً متفاوت جفت می شود، نگران کننده تر است. حتی اگر خانه شما بیش از چند سال قدمت داشته باشد، کلمات کلیدی "لوازم استیل ضد زنگ" می تواند به خریداران نشان دهد که به خوبی نگهداری شده و آماده است. از مشاور املاک خود برای گفتگو در آشپزخانه خود دعوت کنید تا مشخص کنید آیا چنین بازسازی هایی ارزش پخت و پز دارند یا خیر. یک بسته مشابه از جنرال الکتریک که شامل یک مایکروویو با گزینه کانوکشن و یک یخچال ساید بای ساید است حدود 4300 دلار قیمت دارد.

این زمانی است که بازیافت لوازم خانگی توسط یک تیم حرفه ای حذف آشغال ها باعث صرفه جویی در روز می شود. تطبیق خانه شما با مجموعه کاملی از لوازم آشپزخانه فولاد ضد زنگ ممکن است ارزش فروش کلی آن را افزایش دهد. اگر هنوز در مورد فولاد ضد زنگ مردد هستید، گزینه‌های پایانی دیگر لوازم خانگی در رنگ‌های کلاسیک سفید، سیاه، مشکی مات و حتی فولاد ضد زنگ مشکی وجود دارد. ممکن است یک روکش بادوام باشد، اما یک محصول تمیزکننده به همان اندازه سخت می تواند آسیب برساند. مجدداً، پودرهای تمیز کننده، پشم فولاد، سفید کننده و آمونیاک دارای خواص سایشی بسیار زیادی هستند که می تواند به راحتی رویه دستگاه را خراشیده یا تغییر رنگ دهد.

نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی در 4 مرحله

تقریباً در آن زمان بود که لوازم خانگی با کیفیت حرفه‌ای راه خود را به آشپزخانه‌های سطح مصرف‌کننده پیدا کردند و فولاد ضد زنگ درست در جای خود قرار گرفت. فولاد ضد زنگ نسبت به سایر روکش های لوازم خانگی به عشق و مراقبت بیشتری نیاز دارد، اما برخلاف بسیاری از سطوح آشپزخانه دیگر، تمیز کردن آن آسان است. با کمی چربی آرنج و برخی محلول‌های تمیزکننده خانگی، می‌توانید لکه‌های ناخواسته را با کمی تلاش پاک کنید. همچنین ایده خوبی است که قبل از اینکه لوازم خانگی خود را تمیز کنید، به دفترچه راهنمای کاربر نگاهی بیندازید تا ببینید آیا دستورالعمل تمیز کردن یا پولیش توصیه شده وجود دارد یا خیر. شما نمی خواهید از مواد شیمیایی خشن یا ساینده استفاده کنید که می تواند یک لایه کثیف را پشت سر بگذارد یا سطح آن را لکه دار کند.

نحوه حفظ و تمیز کردن فولاد ضد زنگ

کالاهای سفید از لوازم خانگی اصلی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن، آبگرمکن، اجاق گاز/اجاق گاز، یخچال و فریزر هستند. مواد باقیمانده شامل فلزات دیگری مانند آلومینیوم، روی و مس و همچنین پلاستیک های قابل بازیافت و مبردهای CFC است. فقط لوازم خانگی تمیز/خالی/ تخلیه - ماشین ظرفشویی، اجاق گاز/اجاق، یخچال/فریزر، واحدهای تهویه مطبوع کوچک، رطوبت گیر، ماشین لباسشویی، خشک کن لباس چه چیزی هنگام آماده کردن خانه خود برای بهترین "شرایط خریدار" ممکن مهم است؟ آشپزخانه!!!!.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم آشپزخانه کلیک کنید
اگر از داشتن یک آشپزخانه با کیفیت نمایشگاه برخوردار هستید، به احتمال زیاد تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمیز و تمیز کنید. اگر آشپزخانه قدیمی دارید که نیاز به به روز رسانی دارد، یک خبر خوب برای شما دارم.

ReMax Brokers در اواخر سال 2013 گزارش داد که آشپزخانه های قدیمی نیازی به یک مانع بزرگ برای فروش سریع ندارند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری به سایت ما مراجعه نمایید
فقط با ارتقای وسایل به فولاد ضد زنگ، زندگی جدیدی را در یک آشپزخانه قدیمی ایجاد کنید. من سال گذشته ارائه ای در مورد بسته های آشپزخانه مقرون به صرفه از جنس استنلس استیل به انجمن مسکن Mercer County ارائه کردم. همه تعجب کردند که متوجه شدند شما می توانید یک بسته با کیفیت با قیمت کمتر از 2000 دلار دریافت کنید که معمولاً شامل یخچال، ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروویو بیش از حد است. بله، بسته های آشپزخانه با کیفیتی وجود دارد که می توانید از بین بودجه خود انتخاب کنید.

اگر در حال ارتقاء یک مجموعه آشپزخانه هستید، می توانید واحدهای لوازم خانگی مستقل یا بسته های لوازم خانگی را خریداری کنید. اگرچه بستگی به محل زندگی شما دارد، اما فروش لوازم خود به یک بازیافت فلز ضایعات یک گزینه عالی دیگر است. اگر قصد دارید آشپزخانه خود را قبل از اینکه خانه خود را به بازار عرضه کنید بازسازی کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا لوازم فولادی ضد زنگ ارزش خانه را افزایش می دهند. حقیقت این است که شما احتمالاً فقط چند سنت از فلزات گرانبها را در لوازم خانگی خواهید یافت.

حتی در میان گرایش‌های جدید مانند لوازم مشکی مات و رنگ‌های روشن مانند قرمز، لوازم سنتی فولاد ضد زنگ هنوز در آشپزخانه داغ هستند. در واقع، طبق نظرسنجی اخیر HomeLight از 435 نماینده برتر در سراسر کشور، 75٪ می گویند که فولاد ضد زنگ بیشترین تقاضا را در بین خریداران دارد. با این حال، در Junk King، تیم های حذف آشغال ما برای این کارها به خوبی آموزش دیده اند و همچنین تجهیزات مناسبی برای انجام سریع و کارآمد آن دارند.

برای یخچال‌های تجاری/صنعتی/فریزرها/تهویه مطبوع، مبرد باید قبل از دفع خارج شود. برای دریافت خدمات و مستندات حذف مبرد با یک شرکت خدمات تبرید تماس بگیرید. اسناد حذف مبرد باید به پرسنل ضایعات فلزی قبل از پذیرش کالا ارائه شود. اما اگر وسایل برقی فعلی شما کمی بیش از حد فرسوده هستند که نمی‌توانید آن را به تنهایی تمیز کنید، اکنون زمان ارتقا است. درخشش و درخشش یک فضای آشپزخانه نمونه را با وسایل آشپزی و نظافتی کاملاً جدید Don’s Appliances تجربه کنید.

با تمام امکاناتی که برای بازیافت فلزات گرانبها وجود دارد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا ارزش آن را دارد که لوازم خانگی را برای طلا از بین ببرید. از این گذشته، اقلامی مانند قهوه‌ساز و مایکروویو در نهایت نیاز به تعویض دارند و می‌تواند قبل از سطل زباله، دانستن اینکه آیا حاوی ضایعات مفید هستند یا خیر. به این ترتیب، توضیح خواهیم داد که آیا ارزش اسقاط لوازم خانگی برای طلا را دارد یا خیر.



:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

این هیجان انگیزترین گزینه نیست، اما با انتخاب گسترده ای از لوازم خانگی، سفید همیشه یک انتخاب مطلوب است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم آشپزخانه کلیک کنید
رنگ سفید یک رنگ خنثی است که می تواند در طراحی آشپزخانه های موجود نقش داشته باشد یا به خوبی به ارزش بازسازی آشپزخانه جدید کمک کند. برخی از گزینه‌های ساده و کم‌هزینه می‌توانند ظاهر آشپزخانه را کمرنگ کنند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید و برای یافتن مدل یخچال مناسب متناسب با فضای خود وقت بگذارید. فولاد ضد زنگ مشکی منشأ خود را مدیون لوازم فولادی ضد زنگ با روکش فلزی است. در اوایل دهه 2000، لوازم سفید، بادامی و کرم رنگ دهه 1990 شروع به ایجاد فضایی برای ظاهری آینده نگرتر کردند که تا حدی از آشپزخانه رستوران الهام گرفته بود.

ته نشین شدن و جذب لکه ها در وسایل سفید بسیار آسان تر است و محصولات پاک کننده می توانند سطح دستگاه را تغییر رنگ دهند. وسایل مشکی ریزش ها و چکه ها را پنهان می کنند، به خصوص اگر روکش مات داشته باشند، اما به نوبه خود، پنهان ماندن چربی و کثیفی بسیار آسان تر است مگر اینکه یک روال تمیز کردن مداوم داشته باشید. هنگام جفت کردن وسایل استیل ضد زنگ مشکی از تولید کنندگان مختلف، این رنگ های مشکی ممکن است با هم مطابقت نداشته باشند - چه در سایه و چه در براق.

لوازم خانگی سفید

اگر در حال ارتقاء یک مجموعه آشپزخانه هستید، می توانید واحدهای لوازم خانگی مستقل یا بسته های لوازم خانگی را خریداری کنید. اگرچه بستگی به محل زندگی شما دارد، اما فروش لوازم خود به یک بازیافت فلز ضایعات یک گزینه عالی دیگر است. اگر قصد دارید آشپزخانه خود را قبل از اینکه خانه خود را به بازار عرضه کنید بازسازی کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا لوازم فولادی ضد زنگ ارزش خانه را افزایش می دهند. حقیقت این است که شما احتمالاً فقط چند سنت از فلزات گرانبها را در لوازم خانگی خواهید یافت.

لوازم استیل ضد زنگ

بهترین فرصت شما در مورد بازیافت وسایل برای فلزات گرانبها زمانی است که تعداد قابل توجهی از وسایل را خریداری کنید که قادر به فروش آنها نیستید. به عنوان مثال، یک سرمایه گذار املاک و مستغلات را در نظر بگیرید که یک آپارتمان قدیمی با صدها اجاق گاز و تهویه مطبوع قدیمی خریداری می کند که باید تعویض شوند. پس از چند روز، وسایل برقی جدید شما می توانند در معرض لکه ها، رگه ها، اثر انگشت، لکه های آب و ریزش قرار گیرند. این بدان معناست که وقت گرانبها را از روز خود صرف کنید تا لوازم خانگی خود را به خوبی نو نگه دارید. شما نمی خواهید زمان بیشتری را صرف تمیز کردن وسایل خود نسبت به استفاده از آنها کنید، بنابراین چند راه آسان برای تمیز کردن و حفظ فولاد ضد زنگ وجود دارد تا سطوح شما درخشان و درخشان بماند. وقتی صحبت از آشپزخانه شما به میان می‌آید، وسایل سفید رنگ افزودنی ایمن و همیشگی هستند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سمساری به سایت ما مراجعه نمایید
حتی در میان گرایش‌های جدید مانند لوازم مشکی مات و رنگ‌های روشن مانند قرمز، لوازم سنتی فولاد ضد زنگ هنوز در آشپزخانه داغ هستند. در واقع، طبق نظرسنجی اخیر HomeLight از 435 نماینده برتر در سراسر کشور، 75٪ می گویند که فولاد ضد زنگ بیشترین تقاضا را در بین خریداران دارد. با این حال، در Junk King، تیم های حذف آشغال ما برای این کارها به خوبی آموزش دیده اند و همچنین تجهیزات مناسبی برای انجام سریع و کارآمد آن دارند.

کالاهای سفید از لوازم خانگی اصلی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن، آبگرمکن، اجاق گاز/اجاق گاز، یخچال و فریزر هستند. مواد باقیمانده شامل فلزات دیگری مانند آلومینیوم، روی و مس و همچنین پلاستیک های قابل بازیافت و مبردهای CFC است. فقط لوازم خانگی تمیز/خالی/ تخلیه - ماشین ظرفشویی، اجاق گاز/اجاق، یخچال/فریزر، واحدهای تهویه مطبوع کوچک، رطوبت گیر، ماشین لباسشویی، خشک کن لباس چه چیزی هنگام آماده کردن خانه خود برای بهترین "شرایط خریدار" ممکن مهم است؟ آشپزخانه!!!! اگر از داشتن یک آشپزخانه با کیفیت نمایشگاه برخوردار هستید، به احتمال زیاد تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمیز و تمیز کنید. اگر آشپزخانه قدیمی دارید که نیاز به به روز رسانی دارد، یک خبر خوب برای شما دارم.

به همین دلیل، هنگام خرید مجموعه ای از لوازم استیل سیاه و سفید، بهتر است از یک برند استفاده کنید. تفاوت در دو دستگاه مشکی مات متفاوت اغلب نسبت به زمانی که مشکی با یک رنگ کاملاً متفاوت جفت می شود، نگران کننده تر است. حتی اگر خانه شما بیش از چند سال قدمت داشته باشد، کلمات کلیدی "لوازم استیل ضد زنگ" می تواند به خریداران نشان دهد که به خوبی نگهداری شده و آماده است. از مشاور املاک خود برای گفتگو در آشپزخانه خود دعوت کنید تا مشخص کنید آیا چنین بازسازی هایی ارزش پخت و پز دارند یا خیر. یک بسته مشابه از جنرال الکتریک که شامل یک مایکروویو با گزینه کانوکشن و یک یخچال ساید بای ساید است حدود 4300 دلار قیمت دارد.

با تمام امکاناتی که برای بازیافت فلزات گرانبها وجود دارد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا ارزش آن را دارد که لوازم خانگی را برای طلا از بین ببرید. از این گذشته، اقلامی مانند قهوه‌ساز و مایکروویو در نهایت نیاز به تعویض دارند و می‌تواند قبل از سطل زباله، دانستن اینکه آیا حاوی ضایعات مفید هستند یا خیر. به این ترتیب، توضیح خواهیم داد که آیا ارزش اسقاط لوازم خانگی برای طلا را دارد یا خیر.

این زمانی است که بازیافت لوازم خانگی توسط یک تیم حرفه ای حذف آشغال ها باعث صرفه جویی در روز می شود. تطبیق خانه شما با مجموعه کاملی از لوازم آشپزخانه فولاد ضد زنگ ممکن است ارزش فروش کلی آن را افزایش دهد. اگر هنوز در مورد فولاد ضد زنگ مردد هستید، گزینه‌های پایانی دیگر لوازم خانگی در رنگ‌های کلاسیک سفید، سیاه، مشکی مات و حتی فولاد ضد زنگ مشکی وجود دارد. ممکن است یک روکش بادوام باشد، اما یک محصول تمیزکننده به همان اندازه سخت می تواند آسیب برساند. مجدداً، پودرهای تمیز کننده، پشم فولاد، سفید کننده و آمونیاک دارای خواص سایشی بسیار زیادی هستند که می تواند به راحتی رویه دستگاه را خراشیده یا تغییر رنگ دهد.

تقریباً در آن زمان بود که لوازم خانگی با کیفیت حرفه‌ای راه خود را به آشپزخانه‌های سطح مصرف‌کننده پیدا کردند و فولاد ضد زنگ درست در جای خود قرار گرفت. فولاد ضد زنگ نسبت به سایر روکش های لوازم خانگی به عشق و مراقبت بیشتری نیاز دارد، اما برخلاف بسیاری از سطوح آشپزخانه دیگر، تمیز کردن آن آسان است. با کمی چربی آرنج و برخی محلول‌های تمیزکننده خانگی، می‌توانید لکه‌های ناخواسته را با کمی تلاش پاک کنید. همچنین ایده خوبی است که قبل از اینکه لوازم خانگی خود را تمیز کنید، به دفترچه راهنمای کاربر نگاهی بیندازید تا ببینید آیا دستورالعمل تمیز کردن یا پولیش توصیه شده وجود دارد یا خیر. شما نمی خواهید از مواد شیمیایی خشن یا ساینده استفاده کنید که می تواند یک لایه کثیف را پشت سر بگذارد یا سطح آن را لکه دار کند.

ReMax Brokers در اواخر سال 2013 گزارش داد که آشپزخانه های قدیمی نیازی به یک مانع بزرگ برای فروش سریع ندارند. فقط با ارتقای وسایل به فولاد ضد زنگ، زندگی جدیدی را در یک آشپزخانه قدیمی ایجاد کنید. من سال گذشته ارائه ای در مورد بسته های آشپزخانه مقرون به صرفه از جنس استنلس استیل به انجمن مسکن Mercer County ارائه کردم. همه تعجب کردند که متوجه شدند شما می توانید یک بسته با کیفیت با قیمت کمتر از 2000 دلار دریافت کنید که معمولاً شامل یخچال، ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروویو بیش از حد است. بله، بسته های آشپزخانه با کیفیتی وجود دارد که می توانید از بین بودجه خود انتخاب کنید.

برای یخچال‌های تجاری/صنعتی/فریزرها/تهویه مطبوع، مبرد باید قبل از دفع خارج شود. برای دریافت خدمات و مستندات حذف مبرد با یک شرکت خدمات تبرید تماس بگیرید. اسناد حذف مبرد باید به پرسنل ضایعات فلزی قبل از پذیرش کالا ارائه شود. اما اگر وسایل برقی فعلی شما کمی بیش از حد فرسوده هستند که نمی‌توانید آن را به تنهایی تمیز کنید، اکنون زمان ارتقا است. درخشش و درخشش یک فضای آشپزخانه نمونه را با وسایل آشپزی و نظافتی کاملاً جدید Don’s Appliances تجربه کنید.



:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی مستعمل از شما می‌خواهند که سفارش تحویل و تحویل خود را بدهید. خدمات تحویل اغلب فقط به صورت محلی کار می کنند، بنابراین، مگر اینکه کامیون خود را داشته باشید یا قصد اجاره آن را داشته باشید، در نزدیکی خانه خرید کنید. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی کارکرده مجموعه، ماشین لباسشویی، خشک‌کن و یخچال می‌فروشند. آنها اغلب ماشین ظرفشویی یا مایکروویو نمی فروشند، زیرا قیمت آن وسایل در حال حاضر به قدری پایین است که صاحبان مغازه ها هیچ درآمدی از آنها ندارند.

به علاوه، می‌دانید دستگاه دقیقاً از کجا خریداری شده است، و مطمئن شوید که مستقیماً از سازنده یا یک فروشنده مجاز خرید کرده‌اید. تبلیغاتی که افراد دیگر برای لوازم خانگی مستعمل ارسال کرده اند هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مفید است. همانند فهرست‌بندی‌های لوازم جدید، به دنبال مدل‌ها و مدل‌های مشابه باشید. فروشگاه‌های لوازم خانگی مستعمل می‌توانند منبع مناسبی باشند، به شرطی که در نظر داشته باشید که اقلامی که می‌فروشند معمولاً تعمیرات اساسی می‌شوند و با گارانتی کوتاه به فروش می‌رسند. همچنین می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، که به توضیح اینکه چرا بازار کالاهای دست دوم در بریتانیا رونق می گیرد کمک می کند. و، به نظر می رسد، رسانه های اجتماعی جایی است که ما به احتمال زیاد به یک معامله دست دوم می رویم.

نحوه خرید لوازم آشپزخانه دست دوم

فرض کنید در حال فروش یک یخچال قدیمی یا سایر لوازم آشپزخانه هستید. یک خریدار احتمالاً می خواهد قبل از خرید و جابجایی یک کالای بزرگ مانند آن را آزمایش کند. یکی دیگر از مزایای خرید تجهیزات دست دوم صرفه جویی است که می توانید از آن به دست آورید. خرید تجهیزات آشپزخانه با کیفیت با نصف قیمت معامله خوبی خواهد بود. فروشندگان دست دومی نیز وجود دارند که تجهیزات مورد استفاده را با کیفیت ارائه می دهند و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

ما لوازم خانگی نو و دست دوم را ارائه می‌دهیم، اما شما همیشه می‌توانید کیفیت فوق‌العاده‌ای را بدون توجه به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تضمین کنید. ما همچنین دسترسی به خدمات تعمیرات عالی توسط کارشناسان و حتی فروش مبلمان جدید را فراهم می کنیم. ما شبانه روز کار می کنیم تا نیازها و نیازهای شما را برآورده کنیم.

یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی می تواند تعمیر یخچال یا تعمیر اجاق گاز را ارائه دهد تا به شما کمک کند از یک محصول استفاده شده حداکثر عمر را ببرید. از سوی دیگر، صاحبان مشاغل باید از خطرات بالقوه ای که می توانند در هنگام خرید لوازم خانگی دست دوم متحمل شوند آگاه باشند. می توانید قبل از خرید تجهیزات را بررسی و تست کنید و تاریخچه آن را بدانید. با این حال، تضمین نمی کند که پس از چند هفته خراب نشود و به زودی با خدمات تعمیر یخچال های تجاری تماس بگیرید. خرید تجهیزات تجاری مواد غذایی کاملا نو یا کارکرده مزایا و معایب خاص خود را دارد. از یک طرف، تجهیزات کاملاً جدید به این معنی است که شما مجبور نیستید با تعمیر لوازم تجاری تماس بگیرید.

اما وقتی دست دوم را خریداری می کنید، چه از یک شخص یا یک مغازه دست دوم، ممکن است لازم باشد کارهای بیشتری انجام دهید تا بفهمید چگونه می خواهید دستگاه جدید خود را به آشپزخانه خود برسانید. برخی از فروشگاه‌های کوچک ممکن است خدمات تحویل را با هزینه یا بدون هزینه ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از شما بخواهند که تحویل خود را ترتیب دهید. هزینه قرض گرفتن کامیون یک دوست، استخدام یک سرویس یا اجاره کامیون خود را به قیمت فروش اضافه کنید تا مطمئن شوید که واقعاً معامله ای را که فکر می کنید دریافت می کنید. فروش گاراژ به فروشنده این فرصت را می دهد تا کالا را به نمایش بگذارد و خریداران قبل از انتقال آن تأیید می کنند که کار می کند.

به دلیل طیفی از عوامل، از جمله محدودیت‌های ذخیره‌سازی، اما نه محدود به آن، نمی‌توانیم تضمین کنیم که همه موارد ارسال شده به ما را خریداری خواهیم کرد. ما در پاسخ به ارسال شما به شما توصیه خواهیم کرد که برای چه مواردی و با چه قیمتی پیشنهاد ارائه کنیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین خریدار لوازم آشپزخانه کلیک کنید
IK2 یک تجارت است و بنابراین قیمت هایی که هنگام خرید اقلام ارائه می شود کمتر از قیمتی است که ما آنها را با آن می فروشیم.

منفی: ممکن است مجبور شوید تحویل خود را ترتیب دهید

ما با ده ها مغازه در سراسر ایالات متحده تماس گرفتیم و متوجه شدیم که پوشش گارانتی از شش هفته تا شش ماه، شامل قطعات و نیروی کار، متغیر است. اما صرف نظر از طول آن، هر ضمانتی تضمین می کند که حداقل با دستگاهی که کار می کند به خانه بروید. شرکت‌های با کیفیت فقط ماشین‌های خوب را می‌فروشند و قبل از رسیدن به سطح فروش، آن‌ها را به اندازه کافی آزمایش می‌کنند.

برای نیازهای تعمیرات آشپزخانه تجاری خود، فقط به شرکت های قابل اعتماد ارائه دهنده تعمیرات لوازم تجاری در اسکندریه اعتماد کنید. با این حال، هنگام انتخاب بین لوازم آشپزخانه جدید و دست دوم، باید هر دو طرف را در نظر بگیرید. با این وجود، در اینجا برخی از ملاحظات در خرید لوازم یا تجهیزات آشپزخانه وجود دارد.

همچنین پس از خرید محصول، می توانید از گارانتی طولانی تری برخوردار شوید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خریدار لوازم منزل به سایت ما مراجعه نمایید
با این حال، تجهیزات جدید به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک می تواند گران باشد. کارشناسان ما سال‌هاست که به مشتریان در منطقه لندن کمک می‌کنند و در طول این مدت ما شهرت خوبی به دست آورده‌ایم.

موسسه خیریه ایمنی الکتریکی Electrical Safety First می گوید که تقریباً دو سوم بریتانیایی ها که محصولات الکتریکی دارند دیگر نیازی به تبلیغ آنها برای فروش در وب سایت های رسانه های اجتماعی ندارند. داده‌های آن نشان می‌دهد که ما بیشتر از هر نوع محصول دیگری به خرید یا فروش کالاهای سفید دست دوم تمایل داریم. این لوازم بزرگتر تقریباً یک چهارم کل کالاهای دست دوم فروش در بریتانیا را تشکیل می دهند، در حالی که لوازم آشپزخانه کوچک یک پنجم را تشکیل می دهند. اکثر لوازم آشپزخانه، چه نو و چه مستعمل، به مرور زمان در معرض زنگ زدگی و آسیب قرار می گیرند. به همین دلیل است که اطمینان از تعمیر و نگهداری منظم و استخدام پرسنل تعمیرات لوازم آشپزخانه تجاری برای هر گونه علائم آسیب مهم است. مطمئن شوید که یک چک لیست تعمیر و نگهداری لوازم آشپزخانه نیز داشته باشید که می توانید هر بار آن را دنبال کنید.

آشپزخانه قلب خانه است، پس چرا در مصرف لوازم باکیفیت صرفه جویی زیادی نکنید؟ زمانی که به دنبال تعویض لوازم آشپزخانه هستید، ممکن است همیشه بودجه لازم برای خرید آخرین مدل را نداشته باشید. برای دریافت بهترین کیفیت، نیازی به خرید از فروشگاه های بزرگ ندارید. فقط اعتماد به بهترین و قابل اعتماد فروشندگان تجهیزات آشپزخانه در اطراف منطقی است.

بدیهی است که یکی از مزایای اصلی خرید لوازم آشپزخانه تجاری جدید، گارانتی آن است. در مقایسه با استخدام تعمیرات فریزر تجاری یا سایر پرسنل تعمیر لوازم خانگی، در هزینه های اضافی صرفه جویی خواهید کرد. به عبارت دیگر، اگر دستگاه جدید بخرید، به احتمال زیاد دستگاه شما تحت گارانتی خواهد بود – حتی پوشش مادام العمر –. همچنین باید خود را آماده کنید تا مثلاً با یک پرسنل تعمیر اجاق های تجاری تماس بگیرید که تجهیزات استفاده شده به طور ناگهانی خراب شوند.

لوگوی کمک آشپزخانه

لوازم اصلی آشپزخانه مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز جایی هستند که بیشترین صرفه جویی در هزینه را خواهید داشت. خرید یک دستگاه اصلی آشپزخانه دست دوم در مقایسه با خرید یک واحد جدیدتر و در عین حال حفظ کیفیت، هزینه کمتری برای شما دارد. خرید لوازم خانگی خود از Sears یا Best Buy قطعا یک فرآیند ساده است - شما می توانید ضمانت ها، تامین مالی و تحویل را تنها با چند امضا در یک خط نقطه چین انجام دهید.



:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

سمساری شغلیست که برای موفقیت در آن و به دست آوردن مهارت باید با انواع مختلف وسایل و لوازم خانگی آشنا بود. سمساران متبحر با انواع لوازم و انواع برندها و مارک ها آشنایی دارند و به ارزش ریالی هر کدام واقفند. پس نمیتوان گفت که سمساری فقط خرید و فروش لوازم دست دوم و لوازم کارکرده است، اگر کسی در این شغل سررشته ای نداشته باشد نمیتواند وارد این شغل شود و در آن موفق گردد.
به سمساری امانت فروشی یا امانت سرا نیز گفته میشود، این به این معنی است که شما میتوانید لوازم خود را به صورت امانت به آنها بسپارید تا آنها را به بهترین قیمت برایتان به فروش برسانند. برای اینکه بیشتر با کار سمساری آشنا شوید و متوجه گردید تا چه حد میتوانند به شما کمک کنند، در اولین فرصت سری به سمساری در زعفرانیه بزنید.

سمساری آنلاین در زعفرانیه
در حال حاضر با توجه به اینکه مشغله کاری افراد زیاد گشته و مردم به دلیل سختی های رفت و آمد و ترافیک های بی حد ترجیح میدهند خرید های حضوری خود را به حداقل رسانده و خرید و فروش های خود را اینترنتی انجام دهند، سمساری ها نیز کار خرید و فروش لوازم دست دوم یا کارکرده را به صورت اینترنتی انجام میدهند که به آن سمساری آنلاین میگویند. بسیاری از سمساری ها در زعفرانیه نیز کار خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام میدهند.

سمساری در زعفرانیه
گستردگی شهر تهران و افزایش تعداد محلات موجب این امر گشته که کار خدمت رسانی به نقاط مختلف شهر دشوار گردد. و اگر کسی بخواهد خدمات خود را به صورت گسترده در سطح شهر به مردم ارائه نماید، باید از کمک تیمی قدرتمند بهره گیرد و سابقه کاری قابل قبولی در زمینه شغلی خود داشته باشد. بسیاری از سمساری ها نه تنها در زعفرانیه بلکه در چند محله در نقاط مختلف شهر به خدمات رسانی و خرید و فروش لوازم کارکرده و دست دوم میپردازند.

خدمات سمساری در زعفرانیه
سمساری در زعفرانیه نیز مانند سایر محلات مختلف تهران به ارائه خدمات خرید و فروش لوازم دسته دوم می پردازد. زعفرانیه از جمله محله های قدیمی، وسیع و پر رفت و آمد تهران میباشد. عزیزانی که در زعفرانیه سکونت دارند میتوانند جهت خرید و فروش لوازم دست دوم و کارکرده به سمساری ها مراجعه نموده و یا حتی از آنها دعوت به عمل آورند تا در محل مورد نظرشان حاضر گردند و به بررسی لوازم کارکرده شان بپردازند. حال چند نمونه از خدمات سمساری را برایتان نام میبریم:

- خرید و فروش انواع یخچال و فریزر قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع ماشین لباسشویی قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع ماشین ظرفشویی قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع لوازم آشپزخانه قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع فرش، قالیچه و موکت قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع مبلمان و سرویس خواب قدیمی و کارکرده در زعفرانیه

مزایا و معایب سمساری
شرایط اقتصادی حال حاضر باعث شده بسیاری از مردم جهت خرید یا تعویض وسایل به سمساری ها و لوازم دست دوم و کارکرده رو آورند.
برای اینکه شما را با مزایا و معایب این کار آشنا کنیم، پیشنهاد میدهیم مطالب زیر را مطالعه نمایید:

مزیت های خرید از سمساری:
- از مهمترین مزیت ها میتوان به قیمت مناسب اجناس اشاره کرد. در حالیکه برای خرید وسایل باید هزینه ی زیادی کنار بگذارید، میتوانید با مراجعه به سمساری آن کالا را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری نمایید.
- متنوع بودن کالا نسبت به بودجه شما از دیگر مزایای خرید از سمساری است. سمساری ها میتوانند با توجه به بودجه شما کالاهای متنوعی از لحاظ برند، مدل و ... پیشنهاد دهند.
- افزایش خرید از سمساری ها باعث این میشود که قیمت اجناس نو پایین بیاید.


معایب خرید از سمساری:
- بسیاری از کالاهای دست دوم و کارکرده به خصوص لوازم برقی مدت کوتاهی پس از استفاده خراب میشوند و نیاز به تعمیر پیدا میکنند و یا حتی دیگر تعمیر نیز نمیگردند.
- از لحاظ ظاهری نیز کالای دست دوم نمیتواند نظر همه افراد را جلب نماید و با کالای نو قابل مقایسه نیست.
- افزایش خرید لوازم دست دوم موجب میگردد که تقاضا برای کالای نو پایین آمده و در نتیجه تولیدات کارخانجات کم و یا قطع گردد.
موارد ذکر شده بخش کوتاهی از مزایا و معایب خرید از سمساری بود. برای اینکه با موارد بیشتری آشنا گردید، میتوانید به سمساری محله خود مراجعه کنید.

انتخاب سمساری خوب
برای اینکه بتوانید یک سمساری خوب در منطقه خود به طور مثال در زعفرانیه پیدا کنید، میتوانید چرخی در فضای مجازی زده و از طریق اینترنت یک مغازه سمساری و یا حتی سمساری آنلاین پیدا کنید. پس از یافتن سمساری موردنظرتان میتوانید به صورت حضوری به سمساری در زعفرانیه مراجعه کنید و یا از ایشان تقاضا نمایید به منزل، محل کار و یا مکانی که شما در نظر دارید تشریف بیاورند. و یا اینکه از خدمات سمساری آنلاین بهرمند شده و خرید و فروش اجناس خود را از طریق یکی از روشهای گفته شده انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 94011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست
آیا مشاوره بیمه برای شما مناسب است؟
 
در اینجا نگاهی داریم به نقش ها و مسئولیت های مشاوره بیمه و همچنین چگونگی یکی شدن.
 
لیست کارهای مشاور
 
در اینجا چند نمونه از خدمات مشاوره ای بیمه ای معمولی وجود دارد که می تواند به مشتریان ارائه شود:

تجزیه و تحلیل ریسک: این شامل بازنگری در کل فعالیت ها و امکانات یک شرکت برای شناسایی و قرار گرفتن در معرض عمده خسارات فاجعه بار و جزئی است ، اینکه چه قرار است در معرض خطر قرار گیرد یا بیمه شود یا حفظ شود و اطمینان حاصل شود که همه نهادها در برنامه بیمه گنجانده شده اند.
 
کنترل ضرر: مشاوران در فعالیت های پیشگیری از ضرر و انطباق با توصیه های شرکت در زمینه کنترل ضرر به مشتریان کمک می کنند.

بررسی ادعاها: مشاوره بیمه ممکن است به طور دوره ای (سه تا شش ماه) ادعاها را با مشتری و شرکت حمل کننده بررسی کنند و همچنان در تصمیم گیری برای تعیین ذخایر و تسویه حساب مطالبات نقش داشته باشند.

انتخاب کارگزار: مشاوران می توانند تخصص کارگزار بیمه مشتری را تعیین کرده و مصاحبه شخصی را با هر کارگزار انجام دهند.

جبران خسارت کارگران: مشاوره بیمه سالانه تجزیه و تحلیل تغییر تجربه را انجام می دهند.

درخواست های پیشنهادی: مشاوره بیمه RFP ارائه می دهند و کلیه پیشنهادات و مشخصات بیمه را برای پوشش و تعیین قیمت رقابتی بررسی می کنند.
شرکت های مخابراتی: مشاوران معمولاً پذیرش یا عدم پذیرش شرکت های بیمه را تعیین می کنند و رتبه بندی و قدرت مالی آنها را بررسی می کنند.


اگرچه کارگزاران همیشه وقتی مشتری با یک مشاور بیمه درگیر می شود از آن لذت نمی برند ، اما طبق تجربه، مشتری معمولاً همه توصیه های مشاور را می پذیرد. مشتریان به نظر غیرمناقضی در مورد برنامه های بیمه خود نیاز دارند. مشاور با پرداخت هزینه ثابت استخدام می شود و منوط به این نیست که مشتری چه مقدار یا چه مبلغی را خریداری کند. کارگزاران می توانند با گذراندن دوره های بیمه مانند CPCU یا CIC ، آموزش شرکت های بیمه ، دوره های سطح دانشگاه و آموزش های خوب در محل کار همراه با سالها تجربه در تجارت ، مهارت خود را در ارائه مشاوره بیمه افزایش دهند. امروزه به دلیل مواجهه جدید با خسارات ناشی از سایبر و سایر خطرات اغلب ناشناخته که تهدیدهای واقعی برای تجارت هستند ، نیاز به مشاوره بیمه ای رو به رشد است ، به ویژه برای مشتریان کوچکتر و متوسط.
 
چه کسی به بیمه مشاور بازرگانی نیاز دارد؟
 
اگر خدمات شما به عنوان مشاور بازرگانی ، از جمله خدمات مشابه ، ارائه مشاوره مدیریتی ، حفظ اطلاعات محرمانه و پیشنهاد برنامه های مالی و استراتژی های سرمایه گذاری است ، باید یک بیمه نامه مشاغل کوچک در نظر بگیرید. با وجود مشاوره بیمه در کنار خود ، می توانید معاملات مالی را از صدمه زدن به توانایی شما برای خدمات روزمره به مشتریان خود دور نگه دارید. بسته به ماهیت کار مشاوره تجاری خود ، ممکن است از داشتن بیمه مسئولیت حرفه ای ، بیمه مسئولیت عمومی و بیمه صاحبان مشاغل بهره مند شوید. مشاوره بیمه هستند تا به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کسب و کار کوچک شما بهینه است. 
 
بیمه مسئولیت حرفه ای برای مشاوران بازرگانی
 
یکی از مهمترین انواع بیمه های مشاوره تجاری می تواند بیمه مسئولیت حرفه ای باشد. دلیل این امر آنست که از مشاوران بازرگانی خواسته شده است تا توصیه هایی ، مشاوره و استراتژی هایی را برای مشتریانی که برای سودآوری و تحقق اهداف گسترده به کمک آنها نیاز دارند ، ارائه دهند. بیمه مسئولیت حرفه ای ، که بعضاً بیمه خطا و حذفیات نامیده می شود (بیمه E&O) ، پوشش دعاوی علیه مشاغل ارائه دهنده خدمات حرفه ای و شخصی - برای مشاوره مشاغل مانند شما است. این یک نوع ایده آل برای محافظت در برابر اشتباهات و خطاهای قضاوت است.
چه موقع داشتن بیمه مسئولیت حرفه ای به عنوان مشاور بازرگانی مهم است؟
 
سناریوهای زیر تعداد انگشت شماری از موارد بی شماری را توصیف می کند:
 
کنترل پروژه از کنترل خارج شده است: یک مشاور بازرگانی برای تنظیم پروژه ای که از تاریخ موعد مقرر گذشته است و بیش از بودجه است ، با مشتری قرارداد بسته شده است. مشاور متعهد شده است که پروژه را به اتمام برساند. همانطور که در پروژه تحقیق می کنند ، مشاور متوجه می شود که مدیر پروژه سابق دید دقیقی از محصولات قابل ارائه به مشتری ارائه نکرده است و مشاور اکنون با دامنه کاری روبرو است که دو برابر پیش بینی اولیه است. وقتی مشاور این یافته را به مشتری خود ارائه می دهد ، عصبانی است و مشاور را متهم می کند که قبل از امضای قرارداد با دقت لازم در بررسی پروژه انجام نمی دهد.
بیمه مسئولیت حرفه ای می تواند از مشاوران تجاری در برابر ادعای سهل انگاری محافظت کند ، حتی اگر اشتباه نکرده باشند. مشاوره بیمه برای این نوع شرایط و بسیاری موارد دیگر برنامه های مشاور تجاری را ارائه می دهد. ما می توانیم برای مشاوران تجاری آسان تر از پوشش بیمه ای متناسب با رشته خود استفاده کنیم.

محافظت حتی اگر اشتباه نکرده باشید: یک مشاور به مشتری توصیه می کند برخی فرآیندهای داخلی را برای افزایش بهره وری تغییر دهد. این توصیه ها به صورت مشخص اجرا نمی شوند و بهره وری 15 درصد کاهش می یابد تا بهبود. مشتری تصمیم می گیرد برای بازیابی درآمد از دست رفته از مشاور بازرگانی شکایت کند.
بیمه مسئولیت حرفه ای می تواند از مشاوران بازرگانی در برابر ادعای سهل انگاری محافظت کند و ما یک وکیل برای دفاع از آنها تعیین خواهیم کرد ، حتی اگر آنها اشتباه نکرده باشند. مشاوره دادن به بهترین دانش و تخصص شما در کل کار یک روزه مشاور تجاری است. با این حال ، مشاوره می تواند ذهنی باشد و توسط طرف های مختلف متفاوت تفسیر شود. هنگامی که به Hiscox به نیازهای بیمه مشاور تجارت خود اعتماد دارید ، با هر توصیه تخصصی می توانید اطمینان بیشتری داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه مسئولیت حرفه ای توصیه میکنیم به مشاوره بیمه مراجعه نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 93115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

در گذشته‌ تنها راه‌حل مقابله با دندان‌های آسیب‌دیده، کشیدن آنها و گذاشتن دندان مصنوعی توسط دندانپزشک بود؛ اما اکنون وضع فرق کرده است و راهکار فوق‌العاده‌ای چون ایمپلنت دندان ، مشکلات بسیاری را از میان برداشته است. در این مقاله شما را با مزایای ایمپلنت دندان، موفقیت عمل ایمپلنت دندان، مراحل ایمپلنت دندان و مراقبت از دندان ایمپلنت شده آشنا خواهیم کرد.

با توجه به گرانی روش های زیبایی دندان می توانید با مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی اقساطی از خدمات زیبایی از جمله ایمپلنت اقساطی و لمینت اقساطی دندان بهره مند شوید.


ایمپلنت دندان چیست؟
ایمپلنت دندان جایگزین ریشه های دندان می شود. ایمپلنت ها یک پایه قوی برای دندان دائمی (ثابت) یا قابل جابجایی ایجاد می کنند که با دندان های طبیعی شما سازگاری دارند.


مزایای ایمپلنت
ایمپلنت دندان‌ مزایای متعددی دارد. از جمله:


بهبود ظاهر
با ایمپلنت کردن، ظاهر بهتری خواهید داشت، گویی هیچ وقت دندان‌تان را از دست نداده‌اید، زیرا دندان‌های جدید دقیقا شبیه به دندان‌های واقعی هستند. ضمن اینکه این دندان‌ها در لثه ثابت می‌شوند و به‌طور دائمی قابل‌استفاده هستند.

بهبود ادای کلمات
دندان‌های مصنوعی گاها سُر می‌خورند و باعث می‌شوند فرد نتواند به‌درستی صحبت کند، اما با وجود ایمپلنت دندان این مشکل به وجود نمی‌آید. با ایمپلنت می‌توان بدون هیچ‌گونه نگرانی صحبت کرد.

آسایش بیشتر
از آنجا که با ایمپلنت، دندان‌های جدید به‌طور ثابت و دائمی در دهان قرار می‌گیرند، آسایش و آرامش بیشتری را برای فرد به وجود می‌آورند و دیگر مشکلات مربوط به دندان مصنوعی و پُل دندان (بریج) وجود نخواهد داشت.

غذا خوردن آسان‌تر
غذا خوردن با وجود دندان‌ مصنوعی کمی دشوار است، اما دندان‌های ایپملنت‌شده دقیقا شبیه به دندان‌های واقعی هستند و به فرد اجازه می‌دهند تا با اعتماد به نفس و بدون هیچ‌گونه نگرانی و درد غذا بخورد.

افزایش اعتماد به نفس
ایمپلنت کردن دندان‌ها، اعتماد به نفس ازدست‌رفته‌ی ناشی از فقدان دندان را به فرد بازمی‌گرداند و باعث می‌شود لبخند زیباتری روی صورت نقش ببندد.

بهبود بهداشت دهان و دندان
ایمپلنت دندان مانند بریج یا پُل دندان نیازی به کشیدن سایر دندان‌ها ندارد. زیرا دندان‌های مجاور برای دندان‌های ایمپلنت‌شده نقش نگه‌دارنده را ایفا نمی‌کنند؛ درنتیجه دندان‌های واقعی سالم باقی می‌مانند و بهداشت دهان و دندان‌ در بلندمدت حفظ می‌شود. ضمن اینکه ایمپلنت کردن دندان‌ها باعث می‌شود تا امکان رسیدگی به بهداشت میان فواصل دندان‌ها میسر شده و بهداشت دهان و دندان‌ها بیشتر حفظ شود.

دوام
ایمپلنت دوام زیادی دارد و سال‌ها بدون هیچ‌ مشکلی برای فرد کار می‌کند. اگر به‌خوبی نگهداری شود، تا آخر عمر دوام خواهد آورد.


راحتی
دندان‌های مصنوعی جدا می‌شوند، از دهان بیرون می‌آیند و برای ثابت نگه داشتن‌شان نیاز به چسب و کثیف‌کاری است. اما با ایمپلنت دندان دیگر هیچ‌یک از این مشکلات وجود نخواهند داشت.

عمل ایمپلنت دندان تا چه اندازه موفقیت‌آمیز است؟
درصد موفقیت عمل ایمپلنت دندان بنابه محل قرارگیری آن در آرواره متفاوت است. اما به‌طور کلی، موفقیت این عمل ۹۸ درصد است. با مراقبت درست، ایمپلنت برای تمام عمر سالم باقی می‌ماند و آنچه در لثه کار گذاشته می‌شود هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

آیا همه‌ی افراد می‌توانند از ایمپلنت استفاده کنند؟
به‌طور کلی هر فرد سالمی که می‌تواند عمل جراحی دندان و کشیدن آن را تحمل کند، برای انجام ایمپلنت دندان مشکلی نخواهد داشت. بیمارانی که تحت این عمل قرار می‌گیرند باید لثه‌های سالم و استخوان‌های کافی برای نگه داشتن ایمپلنت داشته باشند. لازم است، این افراد به بهداشت دهان و دندان به‌خوبی رسیدگی کرده و مرتب برای معاینه دندان به دندان‌پزشک مراجعه کنند. انجام ایمپلنت دندان برای کسانی که زیاد سیگار می‌کشند، تحت پرتو درمانی در نواحی سر و گردن قرار دارند یا به بیماری‌های مزمنی مانند دیابت و بیماری های قلبی دچار هستند نیاز به ارزیابی و معاینه دارد و پزشک باید درباره‌ی امکان انجام ایمپلنت دندان تصمیم بگیرد.

مراحل ایمپلنت دندان چیست؟
وقتی به دندانپزشکی مراجعه می کنیم نخستین گامی که برای انجام ایمپلنت انجام می دهند ، برنامه‌ریزی انفرادی برای هر بیمار در روند درمان است. این برنامه از سوی دندان‌پزشک و با در نظر گرفتن نیازهای هر بیمار تنظیم می‌شود. پزشک، گزینه‌هایی را که با نیازهای فردی مطابقت دارند در برنامه‌ی درمانی لحاظ می‌کنند.

در گام بعدی، ریشه‌ی دندان در لثه کاشته می‌شود. این ریشه‌ی کوچک از جنس تیتانیوم است که در فک و به‌جای ریشه‌ی دندان ازدست‌رفته کار گذاشته می‌شود، بعد از ۶ تا ۱۲ هفته در فک ثابت می‌‌شود و استخوان فک هم بهبود پیدا می‌کند. پس از این مرحله باید قطعه‌ی پروتزی دیگری روی ریشه‌ی کوچک تیتانیومی نصب شود تا دندان جدید را به‌خوبی نگه دارد.

برای اینکه دندان جدید طبیعی و راحت باشد، دندان‌پزشک به ساختار و شکل دندان‌های دیگر نگاه می‌کند (نوع و آرایش دندان‌های دیگر مهم است). ایمپلنت کردن دندان یا دندان‌های جدید براساس شکل و آرایش دندان‌های واقعی صورت می‌گیرد. سپس تاج دندان روی دیگر اجزای پروتزی کار گذاشته‌شده در فک، نصب می‌شود.

برخی از بیماران به‌جای یک یا چند تاج منفرد، از اتصالاتی روی ایمپلنت استفاده می‌کنند که پروتزی متحرک را نگه می‌دارند. رنگ دندان جدید هم باید با دندان‌های قبلی مطابقت داشته باشد. از آنجا که با ایمپلنت کردن دندان، دندان‌های پروتزی جدید در فک کار گذاشته می‌شوند، شکل، عملکرد و حسی که ایجاد می‌کنند کاملا مشابه با دندان طبیعی خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , دندانپزشکی , دندانپزشک , دندانپزشکی اقساطی , لمینت اقساطی , ایمپلنت اقساطی ,
:: بازدید از این مطلب : 94066
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد