افسانه های رایج در مورد طلاق و حضانت کودک در نیویورک
نوشته شده توسط : یک دوست

چیزهای کمی در زندگی دشوارتر یا گرانتر از اختلافات بر سر زمان والدین و اختیار تصمیم گیری نهایی هستند. کودکانی که در میانه نبرد حضانت گرفتار می شوند ممکن است از ناراحتی عاطفی شدید رنج ببرند. برخی از نمونه‌های دلایل اشتباه برای مبارزه برای حضانت کودک می‌تواند به طور استدلالی شامل نیاز به حمایت بیشتر از کودک، عدم تمایل به پرداخت نفقه کودک، ترس از قضاوت اجتماعی و مجازات باشد.

درخواست تغییر والدین مسکونی اولیه باید شامل یک طرح پیشنهادی والدین دائمی و یک صورت درآمد تایید شده باشد. تقریباً در همه شرایط، عدم پرداخت نفقه فرزند مبنای منحصر به فردی برای فسخ حق والدین برای داشتن زمان والدین یا ملاقات نیست. در قانون حضانت کودک تنسی، رفاه کودک با گذراندن وقت با هر دو والدین به بهترین وجه تامین می شود. یک استثنا ممکن است زمانی پیش بیاید که والدینی کودک را به دلیل اینکه هرگز به دنبال ملاقات نیستند رها می کنند و به طور مداوم هیچ گونه حمایتی را در مدت زمان طولانی پرداخت نمی کنند.

به خاطر داشته باشید که زمانی که برنامه های فرزندپروری دائم تنسی در سال 2001 به یک الزام تبدیل شد، اصطلاحات حقوقی تنسی برای توصیف مفاهیم حضانت نیز کاملاً تغییر کرد. علاوه بر تغییر والدین حضانت و غیر حضانت به والد مسکونی اولیه و والدین مسکونی جایگزین، اصطلاح قانونی «بازدید» به «زمان والدین» یا «زمان سکونت» تغییر یافت. هر یک از والدین از زمان والدین یا زمان اقامت، زمانی که کودک تحت مراقبت آن والدین است، لذت می برد. در قانون حضانت کودک در تنسی، هیچ تعریف دقیقی برای ملاقات تحت نظارت وجود ندارد.

در بیشتر شرایط، ex parte به این معنی است که دادگاه بدون حضور همه طرفین دعوی تصمیم می گیرد. با توجه به قانون حضانت کودک تنسی، حکم حضانت فرزند سابق معمولاً شامل درخواست یکی از والدین برای حکم سرپرستی موقت اضطراری بدون اطلاع دادن به حضور او در دادگاه برای والدین دیگر است. برای محافظت از کودک در برابر آسیب، والدین معمولاً از دادگاه می‌خواهند که او را به‌عنوان والدین اولیه اقامتگاه موقت معرفی کند و احتمالاً برای والدین دیگر نیاز به زمان نظارتی والدین دارد. این نوع دادخواست نادر است و تنها در صورت رعایت الزامات رویه ای خاص اعطا می شود.

اگر می توان به توافقی دست یافت، هر کاری که ممکن است انجام دهید تا آن را محقق کنید. حقوق ذکر شده در بالا برای والدین مسکونی اولیه نیز اعمال می شود که کودک با والدین مسکونی جایگزین وقت می گذراند. به طور معمول، این حقوق تنسی در نزدیکی پایان دستور طرح استاندارد والدین دائمی فهرست شده است. حضانت کودک می تواند به محل زندگی فرزندان شما پس از طلاق اشاره کند یا اینکه چه کسی حق قانونی تصمیم گیری در مورد تربیت آنها را دارد. در هر سناریو، والدین ممکن است مشترکاً مسئولیت را به اشتراک بگذارند یا دادگاه ممکن است تنها به یکی از والدین حکم دهد.

هنگامی که یک کودک خوب کار می کند، والدینی که مراقب اصلی او بوده اند، به احتمال زیاد وضعیت والد اقامتی اولیه را دریافت خواهند کرد. حضانت کودک در تنسی اغلب به والدینی اعطا می‌شود که ممکن است زمان بیشتری نسبت به والدینی که در حرفه‌ای سخت مشغول به کار هستند، به کودک اختصاص دهند. با این حال، در دنیای پیچیده امروزی، پدران بیش از هر زمان دیگری به طور مساوی در تربیت فرزندان مشارکت دارند. در حالی که برخی از قضات ممکن است این زمان والدین را به طور معمول تعیین کنند، امروز قضات حضانت کودک در تنسی به پدری که والد حضانت نیست، برای ارزیابی زمان فرزندپروری جلسه استماع می دهند. به خصوص آن دسته از پدرانی که سوابقی از مشارکت روزانه در مراقبت، آموزش و فعالیت های فوق برنامه دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به حقوق پدر ممفیس مراجعه کنید.

بدانید که در تنسی، قانون ثابت شده است که مادران هیچ حق برتری نسبت به حضانت فرزند نسبت به پدر ندارند. این یک نقض قانون اساسی از حقوق والدین است که در یک مناقشه حضانت از یک جنسیت بر دیگری ترجیح دهند. قانون حضانت فرزند تنسی ایجاب می کند که دادگاه ها زمان والدین را تعیین کنند تا هر دو والدین از حداکثر مشارکت ممکن در زندگی فرزندان خود برخوردار شوند.

با کارنامه، سوابق پزشکی، سوابق دندانپزشکی، یا پرداخت برای ویزیت دندانپزشکان، پزشکان و موارد مشابه، برای اثبات سلامت و موفقیت کودکان آماده باشید. همه معلمان، مربیان، مربیان و سایر افراد مهم در زندگی روزمره فرزندان خود را بشناسید. در تمام برنامه‌های منظم مدرسه، ورزش، و فعالیت‌های فوق برنامه مانند جلسات والدین و معلمان، تمرین‌ها، بازی‌ها و رویدادهای ویژه نمایش داده شوید.

بدون حکم حضانت، چه حقوقی دارم؟

بنا به درخواست، بر اساس قانون حضانت کودک در تنسی، برخی از قضات ممکن است دستور دهند که هیچ یک از والدین به دوست پسر یا دوست دختر اجازه ندهند که شب را با کودک در خانه بگذرانند. چه مدت است که ادامه دارد؟ آیا والدین شاکی نیز مهمانان عاشقانه یک شبه تکراری داشته اند؟ دادگاه شرایط را در نظر می گیرد و به دنبال مظاهر عینی آسیب به کودک خواهد بود. وقتی هیچ مشکل عینی برای کودک وجود نداشته باشد، بعید به نظر می رسد که والد اصلی مسکونی تغییر کند. بسیاری از قضات به جز در مواردی که آسیب خاصی وجود داشته باشد، تمایلی به تغییر والدین مسکونی اولیه ندارند.

اگر متاهل هستم، چگونه می توانم حکم دادگاهی دریافت کنم که حضانت فرزندانم را به من می دهد؟

حتی زمانی که احساسات کودک بسیار قوی است، ترجیح او تنها یک عامل است که باید در نظر گرفته شود. زیرا این مسئولیت هر دو والدین است که یک رابطه معنادار با والدین دیگر را تقویت و تشویق کنند. در برخی موارد، زمان ناامیدکننده والدین با تشویق کودک به عدم ملاقات می‌تواند زمینه‌ای برای تغییر محل اقامت اولیه والدین یا زمان فرزندپروری باشد.

دیگر قوانین روشنی در مورد اینکه چه چیزی به نفع کودک است وجود ندارد و کارشناسان روانشناسی به طور فزاینده ای قدرت زیادی را از قضات در تصمیم گیری های مربوط به حضانت غصب کرده اند. برای اصلاح حضانت، تغییر شرایطی که به طور مادی بر رفاه کودک تأثیر می گذارد، لازم است. آیا والدین واقعاً به دنبال محاکمه مجدد پرونده یا مذاکره مجدد هستند؟ سپس، به احتمال زیاد، دادگاه به سادگی پرونده را رد می کند. قانون حضانت کودک در تنسی تا حدی بیان می‌کند: «جنس طرفی که می‌خواهد والد اقامتی اصلی باشد، نباید منجر به شایستگی والدین شود یا موجب فرضیات به نفع یا علیه آن طرف شود».

در ایالت هایی که از سنت انگلیسی پیروی می کنند، طلاق فقط با یک لایحه خصوصی در مجلس قانونگذاری امکان پذیر است. در نیوانگلند، قوانین طلاق آزادتر بود، زیرا ازدواج تحت صلاحیت دادگاه های مدنی و مجالس قانونگذاری قرار گرفت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل ملکی بازدید نمایید
ایالت ها با پیروی از قوانینی که معتقد بودند قوانین خداوند است، طلاق را زمانی صادر می کردند که هر یک از طرفین ازدواج می توانست ثابت کند که دیگری از یک وظیفه اساسی غفلت کرده است. زمینه های معمول طلاق زنا، ترک خدمت و غیبت برای مدتی بود که توسط دولت تعیین می شد. در قانون حضانت کودک تنسی، معنای حقوق پدر به زمینه مورد استفاده بستگی دارد.

هیچ والدینی نباید قاضی را با نقض عمدی حکم دادگاه که مانع از شب ماندن یک شریک عاشقانه در هنگام حضور کودک در خانه می شود، آزمایش کند. در مناقشات مربوط به حضانت کودک در تنسی، بسیاری از قضات به شدت از اینکه کودکی قبل از صدور حکم طلاق در معرض علایق عاشقانه والدین قرار می گیرد، اخم می کنند. هنگامی که والدین چندین شریک مختلف دارند، یا فرزندان را در معرض یک رابطه عاشقانه جدید قرار می دهند، ممکن است این پیام به قاضی ارسال شود که والدین مسئولانه رفتار نمی کنند. اینکه والدین فاقد اولویت‌های مناسب و قضاوت مناسب برای تعیین والدین مسکونی اولیه هستند. اگر به یکی از والدین انحصاری حضانت فیزیکی یا قانونی اعطا شود، والدین غیر حضانت معمولاً ملزم به پرداخت نفقه فرزند به والدین حضانت هستند. اگر حضانت فیزیکی مشترک به والدین اعطا شود، تعهدات حمایتی فرزند بر اساس درصد زمانی که کودک با هر یک از والدین می گذراند و میزان درآمد هر والدین تعیین می شود.

نقض مداوم حق زمان فرزندپروری که به دستور دادگاه صادر شده است می تواند زمینه ای برای تغییر والدین اصلی باشد. اما اگر یکی از والدین کودکی را به خارج از ایالت برده است و او را مخفی کرده است، با یک وکیل با تجربه در تنسی مشورت کنید. تحت برخی شرایط بسیار محدود، والدینی که فرزند خود را از والدین دیگری که مدیون نفقه فرزند هستند پنهان می‌کنند، ممکن است دلیلی برای تعلیق موقت تعهدات نفقه کودک باشد.

اگر در حال طلاق هستید، ممکن است به دنبال زمان مساوی والدین یا زمان تقریباً برابر والدین باشید و می خواهید استراتژی مناسبی برای آن مذاکره ایجاد کنید. اگر از قبل برنامه فرزند پروری دارید و صرفاً زمان بیشتری می خواهید، به دنبال اصلاح برنامه فرزندپروری خود هستید. قبل از ارائه دادخواست برای تغییر زمان فرزندپروری، ممکن است لازم باشد ابتدا میانجیگری کنید. تغییر شرایطی که به طور مادی بر رفاه کودکان تأثیر می گذارد ممکن است نیاز به اثبات داشته باشد.

قانون طرح فرزندپروری تنسی با جدا کردن زمان والدین یا زمان سکونت از اختیارات تصمیم‌گیری، و با حذف اصطلاحات «حضانت» و «بازدید» از واژگان جدید، هدفش تشویق والدین و کاهش اختلافات است. بر اساس قانون خانواده تنسی، طرح فرزندپروری دائمی، طرحی مفصل و مکتوب است که فرزندپروری را در راستای منافع کودک ارائه می کند. برنامه فرزندپروری باید در فرم خاصی که توسط دادگاه عالی تنسی صادر شده است تکمیل شود. برنامه‌های فرزندپروری مسئولیت‌هایی را بین والدین تخصیص می‌دهد، از جمله اختیار تصمیم‌گیری نهایی، زمان فرزندپروری و حمل‌ونقل والدین.

در آن مثال، حقوق والدین غیر حامی والدین غیرحامی در خطر فسخ قرار دارد - اما فقط با حکم دادگاه. بر اساس قانون حضانت کودک تنسی، والدین ساکن اصلی نمی‌توانند به‌دلیل عدم پرداخت نفقه کودک، ملاقات را به‌طور یک‌طرفه رد کنند.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی این سایت کلیک کنید
ملاقات با دستور دادگاه یا زمان فرزندپروری را نمی توان توسط هیچ یک از والدین بدون حکم دادگاه محدود، محدود یا ممانعت کرد. این قانون است حتی زمانی که والدین دیگر عمداً از پرداخت نفقه فرزند خودداری کرده باشند. ویزیت و حمایت از کودک در تنسی دو موضوع حقوقی کاملاً متفاوت هستند.





:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: