17 ترفند برای مدیریت سرمایه‌های شرکت کوچک
نوشته شده توسط : یک دوست

این ایده خوبی است که به دنبال شرکت‌هایی باشید که در همان کسب‌وکار موفق بوده‌اند و می‌توانند به شما در شروع کار تجاری انتخابی‌تان کمک کنند. به احتمال زیاد ایده های سرمایه گذاری خوب را به صورت رایگان کشف نخواهید کرد—مشاوران مالی پیشنهادات خود را برای اقامت ارائه می دهند، بنابراین افراد خوب برای شرکت های او هزینه دریافت می کنند. سایر انواع توصیه های مالی مشاوره مالی نیز می توانند به صورت رایگان ارائه شوند، به خصوص در مواردی که درآمد کمی دارید.

به‌علاوه یک شبکه ایمنی برای هزینه‌های شگفت‌انگیز فراهم می‌کند. سوابق دقیقی از آنچه به کسب و کار خود وام می دهید نگه دارید. وقتی شرکت شما شروع به کسب درآمد کرد، ابتدا وام مسکن مدیر را زودتر از پرداخت مالیات بر درآمد باقیمانده مشاوره مالی بازپرداخت کنید.

به عنوان مثال، اگر در زمینه مالیات به کمک نیاز دارید و درآمد شما بیشتر از 73000 دلار نیست، باید از برنامه IRS Free File استفاده کنید. جنیفر توسعه دهنده کسب و کار است که در زمینه های مختلف تحصیل، فناوری، ایمنی و انواع مختلف تبلیغات آنلاین مشاوره مالی فعالیت می کند. قبل از ایجاد تجارت، جنیفر مشاور Deloitte بود و شرکت‌های امنیتی را مدیریت می‌کرد و طیف وسیعی از راه‌حل‌های ایمنی را توسعه می‌داد.

کنترل تبلیغات و روابط عمومی خود را در دست بگیرید. یک تکنیک روابط عمومی و تبلیغات مشاوره مالی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که تلاش ها عمدی و متمرکز هستند. انتخاب صورتحساب را انتخاب کنید که برای شرکت شما مقرون به صرفه ترین باشد، به عنوان مثال، ساعتی یا هر پروژه.

یکی از ساده ترین راه ها برای اندازه گیری موفقیت مالی چیست؟

کارمزد ثابت، تأمین مالی کوتاه‌مدت را بیشتر بر اساس سلامت پولی کسب‌وکارتان دریافت کنید، نه رتبه‌بندی امتیاز اعتباری‌تان. یک سرویس اتصال برای هر نوع شرکت - حتی استارتاپ. تنها سرمایه مورد نظر خود را از طریق وام دهندگان ایمن و از قبل بررسی شده با این شرکت با رتبه بالا که SBA، توسعه، سرمایه در گردش و سایر وام ها ارائه می دهد، دریافت کنید. شرایط هزینه را هفت روز تنظیم کنید تا مطمئن شوید که پرداخت‌ها فراموش یا گم نمی‌شوند. استراتژی بازاریابی اصلی شما به شما کمک می کند تا موانع احتمالی آینده را پیش بینی کرده و به آنها رسیدگی کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره مالی از این سایت بازدید نمایید.

دریابید که یک مشاور مالی مستقل چه کاری انجام می دهد و انواع مختلف مشاوره های پولی مشاوره مالی قابل دریافت است. اگر شما یا همکارتان بار مالی دارید، به عنوان مثال، بدهی یا کارت های اعتباری عالی، پنهان کردن این اطلاعات، چه از روی ترس و چه از سر شرم، امری عادی نیست. با این حال، پس از یافتن، این می تواند اثرات بسیار نامطلوبی بر خود رابطه داشته باشد و مؤلفه های اعتماد و ایمنی را از بین ببرد. خدمات مشاوره مالی توصیه می شود زمانی که در مورد شرکت ها صحبت می کنیم.

نحوه دریافت مشاوره مالی مشاوره بازنشستگی و بازنشستگی نکاتی را در مورد نحوه دریافت توصیه بازنشستگی ماهر، چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید و قیمت مشاوره بازنشستگی زیاد را بیابید. دریابید که با پرداخت برای توصیه مالی به چه چیزی می توانید دست پیدا کنید، چه زمانی آن را جستجو کنید و چگونه مشاور مناسب خود را پیدا کنید. اگر برای مدیریت پول خود مشکل دارید، جای خجالت نیست.

اگر چنین است، همیشه از یک مشاوره مالی یا متخصص کمک بگیرید. صرف نظر از میزان استقامتی که ممکن است داشته باشید، هر چیزی که روی آن سرمایه گذاری می کنید، چه شرکتی باشد و چه موجودی، به هیچ وجه روی موفقیت در کوتاه مدت حساب نکنید. فرقی نمی‌کند چقدر سرمایه‌گذاری می‌کنید یا در کجا کمتر از 1٪ سرمایه‌گذاری‌ها در یک روز به طلا تبدیل می‌شوند.

حساب‌های تجاری، تفریحی و شخصی مجزا

دارایی های شخصی خود را از دارایی های کسب و کار خود جدا کنید تا در صورت بروز مشکل مالی مشاوره مالی، رفاه خانواده خود را به خطر نیندازید. از طریق شفافیت و با آغاز گفتگوی باز با سرپرست حساب خود، با موسسه مالی خود رابطه اعتماد برقرار کنید. ما یک لیست سفارشی از فروشندگان نرم افزار برای شما ایجاد کرده ایم. برای دریافت لیست توصیه های عالی ما ثبت نام کنید یا با مشاوران فنی بی طرف ما صحبت کنید.

حتی می‌توانید موفقیت مالی تلاش‌ها و وظایف فردی را با نسبت‌های پولی مانند بازده انصاف اندازه‌گیری کنید. از سوی دیگر، ضروری است که پوشش بیمه ای کافی برای محافظت از افراد تحت تکفل و درآمد خود در صورت مرگ یا از کار افتادگی داشته باشید. اگر در مورد هر یک از روش های ارائه دهندگان مالی فهرست شده در این اطلاعات کنجکاو هستید، مایلیم با شما صحبت کنیم.

برای یک جلسه رایگان با یکی از متخصصان داخلی ما تماس بگیرید یا از ابزار انتخاب محصول در وب‌سایت ما برای دریافت توصیه شخصی در چند ثانیه استفاده کنید. در TechnologyAdvice، ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا با بهترین تخصص برای نیازهای او ارتباط برقرار کنند. ما داده‌های محصول، نقدها، مطالعات موردی، فهرست‌های گزینه‌ها، پیش‌بینی‌های ویدئویی، و مقاله‌های تحقیقاتی را در مورد صدها راه‌حل پیشرو IT گردآوری کرده‌ایم، همه اینها برای آسان‌تر کردن فرآیند خرید برای انتخاب‌کنندگانی مانند شما. Finder.com یک پلت فرم مقایسه مستقل و سرویس اطلاعاتی است که هدف آن ارائه اطلاعات به شما برای کمک به انتخاب بهتر است. ما می‌توانیم از همکارانمان برای قرار دادن خدمات یا محصولاتشان مبلغی دریافت کنیم. همچنین ممکن است در صورت کلیک بر روی پیوندهای خاص ارسال شده در سایت ما، هزینه دریافت کنیم.

همچنین، برای آسان‌تر کردن جابه‌جایی و رشد، به اجاره خانه اداری خود فکر کنید. روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری موفقیت مالی وجود دارد، و «بهترین» دقیقاً به تعریف موفقیت شما بستگی دارد. اگر موفقیت را این‌گونه تعریف می‌کنید که بتوانید راحت بمانید، احتمالاً می‌توانید آن را با ارزیابی درآمد خود با صورت‌حساب‌ها و اطمینان از اینکه پول زیادی برای پرداخت‌های خود دارید، اندازه‌گیری کنید. دیگران می‌خواهند شاهد توسعه درآمدهای وب سال به سال بر اساس درآمد بیشتر و کنترل مخارج خود باشند.

FT در طول جستجوی نرم افزار خود، در جستجوی یک سیستم متمرکز برای گرفتن اطلاعات مشتری، رسیدگی به سفارشات و وجوه، و افزایش درآمد و پشتیبانی بیشتر از مشتری بود. آن‌ها Oracle CRM On Demand را برای پلتفرم همه‌کاره و مهارت آن برای مقیاس‌بندی با توسعه آینده خود انتخاب کردند. FT علاوه بر این با Oracle Partner، BPI OnDemand برای کمک به استقرار و پیکربندی سیستم به ویژه برای کسب و کار لیزینگ کار کرد. پیچیدگی روزافزون سفر مشتری تنها به تنوع این دانش می‌افزاید و شرکت‌های خدمات مالی تهاجمی می‌دانند که برای رسیدن از حجم به ارزش به چیزی بیش از یک پایگاه داده و چشمی مشتاق نیاز دارند. مراقبت و مدیریت دارایی های پولی مشتریان به همه شرکت های خدمات مالی سپرده شده است.

آیا برای دستیابی به موفقیت مالی به مدرک دانشگاهی نیاز است؟

یک فرد ماهر یا دارای مدرک رسمی کالج انتخاب می شود. به طور معمول، سطوح کارشناسی ارشد در بخش پول معمولاً در این نوع توصیه ها بسیار جاری است. پس از دستیابی به اهداف اولیه، وضعیت را مجدداً ارزیابی کنید و یک مدل طرح جدید برای مشاهده با توجه به اهداف تجاری یا خصوصی پیشنهاد دهید. قیمت های کاری شرکت خود را با توجه به بازده سرمایه گذاری که تولید می کنند، تجزیه و تحلیل کنید و از این تجزیه و تحلیل برای کاهش هزینه های خود در بهترین مکان ها استفاده کنید. در بالا، بیشتر توصیه های مالی برای شرکت های کوچک به همان اندازه که برای شرکت های بزرگ موثر است.

مطمئن باشید که در حال به حداکثر رساندن سرمایه مشاوره مالی خود هستید و از مزایایی بهره می برید که ممکن است با کاهش مالیات یا هزینه های خارج از جیب شما در پول نقد صرفه جویی کنید. دبورا فاولز یک برنامه ریزی مالی و بودجه ریزی ماهر برای The Balance بود که بیش از یک دهه را صرف کمک به تخصص خود کرد. او قبل از غواصی در زمینه نویسندگی، همراه با آسیب شناسی و تبلیغات، در طیف گسترده ای از زمینه ها کار کرد. او علاوه بر انتشار دو کتاب در مورد امور مالی شخصی، شعر می‌نوشت، که برای آن جایزه انجمن شعر را برای سرودن شعر عالی در سال 1997 دریافت کرد.

انتخاب یک شرکت حسابداری برای شرکت شما نه تنها می‌تواند به شما در پرداخت مالیات کمک کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا پوشش بیمه و مدیریت بدهی خود را که قبلاً در مورد آن صحبت شده است، ایجاد کنید. آنها قدرت پیشنهاد یکی از بهترین برنامه های نرم افزاری و تخصص را خواهند داشت تا کنترل امور مالی شرکت شما را به تجربه ای بی دردسر تبدیل کنند. اگر صنایع یا مدهای سازمانی شما مستعد بازپرداخت هزینه هستند، حساب‌های تجاری با ریسک بیش از حد می‌خواهید. جستجوی توصیه مالی جای خجالت ندارد زیرا مردم می دانند که مدیریت وجوه یکی از بهترین وظایف در جهان نیست. معمولاً، بیشتر مردم می‌توانند مفاهیم حساب‌های جاری، حساب‌های پس‌انداز و بدهی‌های مستقیم را درک کنند، اما درباره ایده‌های مربوط به بهره مرکب، ISA، بازارهای سهام پرخطر و نرخ‌های بازده صحبت می‌کنند و افراد به زودی در محل نادرست قرار می‌گیرند.

اما برخی از شرکت‌ها ممکن است به یک راه‌حل واقعاً همه‌کاره علاقه داشته باشند - چیزی که می‌تواند هر جنبه‌ای از کسب‌وکار را از کارهای خسته‌کننده دفتر پشتیبان گرفته تا ابزارهای برنامه‌ریزی سازمانی مدیریت کند. ابزارهای BI در کشف تمایلات بزرگتر در پایگاه مشتری یا نیروی کار شما عالی هستند،مشاوره مالی اما آنها علاوه بر این در یک مرحله اضافی کار خواهند کرد. برای مناسبت‌ها، راهی برای نظارت بر حساب‌های مالی برای جستجوی فرصت‌های فروش متقابل یا فروش متقابل یا شناسایی سیگنال‌های تهدید پرواز پیدا خواهید کرد. نرم‌افزاری که به این ویژگی‌ها کمک می‌کند ممکن است به شرکت‌ها نسبت به مخالفانی که هنوز به زیرساخت‌های قدیمی متکی هستند، مانند سیستم‌ها و صفحه‌گسترده‌های خانگی، برنامه‌های نرم‌افزار قدیمی قدیمی، یا کارهای مبتنی بر کاغذ، مزایای قدرتمندی بدهد.





:: موضوعات مرتبط: وکیل و مشاوره حقوقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: