برای نرخ های هر ساعت تدریس خصوصی 2022 چقدر می توان هزینه کرد
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر نمی‌خواهید حدس بزنید چقدر می‌پردازید، پلتفرم آموزشی مانند TutorMe را انتخاب کنید که نرخ‌های تدریس خصوصی را به جای قیمت‌های متفاوت برای معلمان جداگانه ارائه می‌دهد. مراکز آموزشی را می توان در پردیس های مختلف کالج و در قالب خدمات خصوصی یافت. مراکز آموزشی خصوصی شامل شرکت هایی مانند مرکز یادگیری سیلوان و مرکز آموزشی هانتینگتون می شود. همچنین تعدادی از شرکت های خصوصی وجود دارند که از طریق مشارکت با کتابخانه ها و مراکز اجتماعی، تدریس خصوصی را ارائه می دهند. در برخی موارد، دانش‌آموزانی که در مدرسه ابتدایی ثبت‌نام می‌کنند ممکن است در مراکز محلی به تدریس خصوصی دسترسی داشته باشند یا برای شرکت در یک جلسه آموزشی اعتبار کلاس دریافت کنند. آموزگاران ما می توانند تمرین "Crafting Quest" را در FogStone اختصاص دهند تا تمرین ریاضی کودک شما را در سطح موضوع و مفهومی که در طول جلسات آموزشی روی آن کار می کنند، راهنمایی کنند.

درخواست های تدریس خصوصی ریاضی شامل حساب، پیش جبر، جبر، هندسه، مثلثات، پیش حساب، حساب دیفرانسیل و انتگرال، آمار و غیره است. افراد در هر سنی به دنبال معلمان ریاضی هستند و رایج ترین اهداف آنها بهبود نمرات، آماده شدن برای آزمون ها یا یادگیری موضوعات و تکنیک های جدید است. قیمت های تدریس خصوصی از طریق یک پلت فرم آنلاین بسیار متفاوت است. در واقع، معلمان در این پلتفرم‌ها از 10 تا 100 دلار در ساعت هزینه می‌گیرند. هر پلتفرم استانداردهای متفاوتی برای معلم شدن دارد و برخی با توجه به مهارت و تجربه، نرخ های متفاوتی را دریافت می کنند.

یادگیری هدایت شده

انقلاب Prep با کارکنان خود از معلمان تمام وقت و روش تدریس تعاملی، تجربه ای عالی را به دانش آموزان و والدین ارائه می دهد. این تجربه قیمتی دارد - جلسات تدریس خصوصی برای یک دانش آموز مجرد 116 دلار در ساعت هزینه دارد. برخی از گزینه های گروه کوچک وجود دارد که مقرون به صرفه تر هستند، اما حتی یک کلاس هشت دانش آموز با یک معلم خصوصی 42 دلار در ساعت هزینه دارد.

مدرس ریاضی هنگ کنگ

از طرف دیگر، باشگاه تکالیف شامل حداکثر 6 دانش آموز است که طیفی از موضوعات را یاد می گیرند و بر توسعه و به کارگیری مهارت های مطالعه جدید تمرکز می کند. زمانی که اعتصاب معلمان چند سال پیش رخ داد، ما چندین گروه را راه‌اندازی کردیم که در تمام مناطقی که در آن زمان بودیم - Nanaimo، Parksville و Qualicum Beach. اساساً، ما کلاس‌های آموزشی «پاپ‌آپ» در کتابخانه‌ها داشتیم و حتی اتاق‌های کنفرانس هتل را اجاره می‌کردیم. در برخی موارد، مراکز آموزشی خصوصی نیز هزینه پذیرش، و هزینه کتاب یا مواد را دریافت می کنند. برخی جلسات آزمایشی را با نرخ های کاهش یافته ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر در صورتی که شما یا فرزندتان نتایجی را مشاهده نکردید، ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.

آموزش از راه دور - اگر یک معلم خصوصی آنلاین استخدام می کنید، باید قیمت های تدریس خصوصی را برای محل زندگی آنها در نظر بگیرید، نه محل زندگی شما. دانش آموزی که در مونتانا زندگی می کند و معلم آنلاینی دارد که در کالیفرنیا زندگی می کند باید انتظار داشته باشد که قیمت های کالیفرنیا را بپردازد. جایی که شما زندگی می کنید، و جایی که معلم خصوصی شما زندگی می کند، می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه های تدریس خصوصی ریاضی تاثیر بگذارد. پرداخت ماهانه - برخی از معلمان و مراکز آموزشی یک گزینه پرداخت ماهانه دارند که اغلب شامل تعداد مشخصی جلسات تدریس خصوصی ریاضی با یک قیمت است. برای تدریس خصوصی چقدر باید هزینه کرد؟ وقتی صحبت از تدریس خصوصی به میان می آید، می توانید انتظار داشته باشید که بین 25 تا 75 دلار در ساعت هزینه کنید.

اگر بتوان یادگیری را در زندگی ادغام کرد، می‌توان یادگیری را جذاب‌تر کرد. تدریس خصوصی بر تشویق دانش آموزان به لذت بردن از یادگیری متمرکز است. تدریس خصوصی ریاضی اعجوبه یک سایت تدریس خصوصی آنلاین است که به دانش‌آموزان جوان امکان می‌دهد به روشی که برای آنها بهترین است یاد بگیرند. در یک مرکز آموزشی شرکتی، معلمان متعددی با تجربه در هر موضوعی وجود دارند. یک دانش آموز ممکن است به یک معلم خصوصی اختصاص داده شود، بر اساس افرادی که در آن زمان در دسترس هستند بچرخند، یا به یک گروه آموزشی اضافه شوند.

بسیاری از مردم در استخدام معلم ریاضی به دلیل هزینه های درک شده تردید دارند و اغلب از خود می پرسند که هزینه تدریس خصوصی ریاضی چقدر است. با این حال، تدریس خصوصی ریاضی آنلاین می تواند یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای کمک به دانش آموزان در درک و موفقیت در دوره های ریاضی باشد. بیشتر معلمان خصوصی یا مراکز آموزشی شرکتی بسیار بیشتر از آن هزینه می گیرند. بنابراین، در هر ساعت چقدر باید به یک معلم خصوصی پرداخت کنید؟ خوب، این به عوامل مختلفی از جمله تخصص و سطح تحصیلات معلم و میزان دشواری موضوع بستگی دارد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت استاد بانک بازدید نمایید
ابتدا باید به این فکر کنید که فرزند شما در چه کلاس ریاضی است و چرا به معلم خصوصی نیاز دارد. بسیاری از معلمان می توانند جبر را تدریس کنند، اما نه در کلاس های ریاضی سطح بالاتر. بنابراین اگر فرزند شما در جبر است، ممکن است نیازی به معلم ریاضی سطح بالا نداشته باشید. اگر آنها در پیش حساب یا حساب دیفرانسیل و انتگرال هستند، پس شما به یک ریاضیدان جدی نیاز دارید.

یک معلم انگلیسی یا ریاضی واجد شرایط تر، بیش از 50 دلار برای تدریس خصوصی دریافت می کند.

همه گزینه ها را در نظر بگیرید - یک معلم خصوصی ممکن است خارج از بودجه شما باشد و یک مرکز آموزشی شرکتی ممکن است برنامه های پرداختی را ارائه دهد که هزینه را امکان پذیرتر می کند. در مورد تمام گزینه های خود تحقیق کنید تا خدمات تدریس خصوصی ریاضی را متناسب با نیازها و بودجه شما بیابید. معلمی که x دلار در ساعت دریافت می کند باید مدت زمانی را که برای آماده کردن دروس دانش آموزان نیاز دارد در نظر بگیرد.

معلمان می توانند بینش زیادی در مورد نیازهای یادگیری دانش آموزان خود ارائه دهند تا به شما در ایجاد اهداف برای جلسات تدریس خصوصی کمک کنند - چه آنها به صورت حضوری یا آنلاین یاد بگیرند. همه خدمات تدریس خصوصی ریاضی آنلاین یکسان ایجاد نمی شوند و همه پلتفرم ها با نیازهای خاص یا سبک یادگیری کودک شما مطابقت ندارند. با تعداد بی پایان خدمات تدریس خصوصی آنلاین، هیچ مجموعه ای از دستورالعمل ها وجود ندارد که یک برنامه باید از آنها پیروی کند. همانطور که گفته شد، شما می خواهید یک سرویس آموزشی را انتخاب کنید که با بودجه، اهداف و برنامه خانواده شما مطابقت داشته باشد. در اینجا برخی از ویژگی های مهمی که باید در پلتفرم های تدریس خصوصی ریاضی آنلاین به دنبال آنها باشید آورده شده است.

در بیشتر موارد، معلمان برای درس های گروهی کوچک هزینه کمتری نسبت به جلسات انفرادی دریافت می کنند. در حالی که Skooli جلسات آموزشی طولانی مدت با برنامه های یادگیری سفارشی ارائه نمی دهد، همه دانش آموزان به این نوع کمک نیاز ندارند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی زبان مدرسه کلیک کنید
مدل درخواستی این شرکت برای دانش‌آموزانی ایده‌آل است که عموماً مطالب را می‌فهمند اما هر چند وقت یک‌بار به کمک بیشتری نیاز دارند. Skooli برای این جلسات آنلاین 1 دلار در دقیقه دریافت می کند، اما جلسات باید حداقل 15 دقیقه باشد.

شما نمی خواهید متوجه شوید که فرد اشتباهی را در اواسط ترم استخدام کرده اید. ارزش این را دارد که از قبل برای پیدا کردن مربی مناسب برای فرزندتان وقت بگذارید. وقتی معلم ریاضی مناسب را بر اساس واکنش فرزندتان پیدا کردید، متوجه خواهید شد.

برای بیشتر دروس علوم، شما باید نوعی دانش تخصصی داشته باشید تا بتوانید این را به خوبی آموزش دهید، به خصوص به دانش آموزان دبیرستانی و کالج. این بدان معناست که اگر مدرک علمی دارید یا در حال تحصیل برای آن هستید، قطعا باید از این به نفع خود استفاده کنید تا نرخ تدریس خصوصی خود را در هر ساعت بالاتر ببرید. هر یک از این خدمات آموزشی مزایای مختلفی را ارائه می دهند که باید قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر گرفته شوند.





:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: