با هزینه های تدریس خصوصی ریاضی چه انتظاری داریم
نوشته شده توسط : یک دوست

این قیمت ها برای ما منطقی است، اما ممکن است تدریس خصوصی ریاضی را پیدا کنید که هزینه ای بیشتر یا کمتر از نرخ ما دارد. برای مثال، دانش‌آموزان و معلمان ریاضی که بدون پشتیبانی یا ساختار یک آژانس کار می‌کنند، اغلب 30 تا 40 دلار در ساعت برای ریاضی دبیرستان دریافت می‌کنند. در مقابل، معلمان با تخصص در دوره‌های خاص و سطح بالا، مانند زیست‌شناسی ریاضی یا فرآیندهای تصادفی، ممکن است هزینه‌های آموزشی ما را دو یا سه برابر کنند. مراکز یادگیری خصوصی مانند Sylvan Learning گرانتر از خدمات تدریس خصوصی آنلاین و بیشتر معلمان خصوصی هستند.

شما باید یک ریاضیدان حرفه ای باشید تا بتوانید به آنها آموزش دهید. بسیاری از دانشجویان کالج تدریس خصوصی را به عنوان راهی برای کمک به پرداخت هزینه های کالج ارائه می دهند. در استخدام دانشجویان کالج، حتی اگر رشته ریاضی هستند، مراقب باشید. اکثر خدمات نرخ های ساعتی را دریافت می کنند که می تواند از 30 دلار در ساعت تا بیش از 100 دلار در ساعت باشد. سایر ارائه دهندگان هزینه ماهانه دریافت می کنند یا بسته هایی از ساعات تدریس را ارائه می دهند که باید در یک بازه زمانی خاص استفاده شوند.

بسیاری از دانش آموزان بدون توجه به سن و سابقه خود می توانند از این خدمات بهره مند شوند. دروس گروهی به دانش آموزان این امکان را می دهد که با هزینه کمتر از یک معلم خصوصی کمک بگیرند. در Tutoring…With A Twist، آموزش نیمه خصوصی با حداکثر 3 دانش آموز در یک جلسه در دسترس است، که همه آنها بر روی مهارت های یکسان یا مشابه کار خواهند کرد.

اسل آموزگاران

اغلب یک درس 30 دقیقه طول می کشد تا آماده شود تا بهترین و فردی ترین منابع را فراهم کند و هر دانش آموز و نیازهای یادگیری آنها را تامین کند. از نظر فنی، نرخ ساعتی که برای معلم خود پرداخت می کنید، در 90٪ موارد، 1.5-2 ساعت از وقت آنها است. خدمات تدریس خصوصی آنلاین یک انتخاب عالی برای کسانی است که به کمک ریاضی نیاز دارند. در حالی که بیشتر مردم به تدریس خصوصی ریاضی برای دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان فکر می‌کنند، دانش‌آموزان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. معلمان آنلاین همچنین می توانند به بزرگسالانی که در حال بازگشت به کالج یا گذراندن دوره های توسعه حرفه ای هستند کمک کنند.

دانش آموزان زمانی به بهترین شکل یاد می گیرند که مطالب برای نیازهای خاص آنها ساخته شده باشد. گزینه های تدریس خصوصی آنلاین رایگان معمولاً به جای مطالب شخصی، مانند خدمات ذکر شده در بالا، مطالب عمومی را به اشتراک می گذارند. با خدمات تدریس خصوصی ریاضی ما، اولین جلسه تدریس خصوصی شما رایگان است و هر جلسه هفتگی بعدی فقط 40 دلار است. اجازه ندهید هزینه های تدریس خصوصی ریاضی مانع از دریافت کمک مورد نیاز فرزندتان شود.

ملاقات با معلم

نرخ پرداخت برای معلم آنلاین بسته به پلتفرمی که از آن استفاده می کنید متفاوت است. اکثر آنها - از جمله TutorMe - قیمت شفافی را ارائه می دهند تا دقیقاً بدانید که قبل از ثبت نام باید چه چیزی بپردازید. قبل از استخدام معلم ریاضی، ایده خوبی است که در مورد نیازهای فرزندتان با معلمش صحبت کنید.

ترکیبی از آموزش زنده متخصص و تمرین سرگرم‌کننده مبتنی بر بازی، کودکان را با انگیزه نگه می‌دارد و در سفرشان به سمت «می‌فهمم! این گزینه برای خانواده‌هایی که می‌خواهند ساعت‌های خود را با سایر خواهران و برادران خود به اشتراک بگذارند یا به حمایت تحصیلی شدید برای همه دروس در مدرسه نیاز دارند، عالی است. این طرح شامل جلسات هفتگی سازمانی، بررسی نمرات و ارتباط مستمر با معلمان است. این طرح برای دانش آموزانی است که با اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می کنند و به رویکرد مشارکتی بیشتری نیاز دارند.

شما باید نرخ خود را بر اساس زمان لازم برای تهیه طرح های درسی فردی و دشواری موضوعی که تدریس خواهید کرد، قرار دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بانک کتاب مارکا بازدید نمایید
قیمت خدمات آموزشی می تواند از 15 دلار در ساعت تا 125 دلار در ساعت متغیر باشد که میانگین آن حدود 25 تا 55 دلار در ساعت است. قیمت دقیق به مدارک شما، سن دانش‌آموزان، موضوعی که تدریس می‌کنید و اینکه این جلسات خصوصی یا گروهی هستند بستگی دارد.

این طرح همچنین برای دانش‌آموزانی که در IEP نیاز به حمایت در تحقق و حفظ اهداف دانشگاهی دارند، عالی است. در عوض، در اطراف جستجو کنید و ببینید والدین دیگر چه کسانی را استخدام کرده اند. به دنبال مربی با تجربه مناسب باشید تا بتواند به فرزند شما کمک کند.

هرچه دانش آنها بیشتر باشد، احتمالاً هزینه بیشتری برای خدمات آموزشی پرداخت خواهید کرد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی عمومی ممکن است کمتر از دروس خاصی مانند جبر یا تدریس خصوصی هندسه باشد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی عربی کلیک کنید
در حالی که احتمالاً تعجب آور نیست که میانگین نرخ تدریس خصوصی شما در هر ساعت برای دانش‌آموزان دبیرستانی کمی کمتر از دانش‌آموزان مسن‌تر باشد، خود را کم هزینه نکنید. به طور خاص، معلمان خوب در موضوعات AP تقاضای زیادی دارند، که شما قطعاً می توانید در هنگام تعیین میزان هزینه برای تدریس خصوصی این دانش آموزان به نفع خود استفاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: