مقدمه ای بر مشاوره روان درمانی کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : یک دوست

در تلاش برای گسترش آگاهی و شایستگی چندفرهنگی، دانش‌آموزان به طور همزمان الهام می‌گیرند تا حس شخصی خود، باورها، فرضیات، رفتارها و انرژی اجتماعی را منعکس کنند. مشاوره کودکان و نوجوانان به تخصص و روش های بسیار زیادی نیاز دارد. نزدیک شدن به مشکلات یک فرد جوان تر از کار کردن با یک کودک 5 یا 6 ساله کاملاً متفاوت است. هر نوزاد در هر سنی کاملاً متفاوت است، بنابراین درمان باید به صورت جداگانه برای برآوردن خواسته‌های هر کودک طراحی شود. برخی از جوانان مشتاق دریافت کمک برای آنچه آنها را آزار می دهد. دیگران در ابتدا به همان اندازه که در خانه مقاومت می کنند در دفتر مشاور مقاومت می کنند. برای آن بچه ها زمان می برد تا بر بی اعتمادی خود غلبه کنند و یک طبقه مکرر را کشف کنند.

یک اتاق درمانی در مرکز آگاهی استخدام کنید و ما خریداران را به درخواست فعلی شما معرفی می‌کنیم. بازی یک وسیله ارتباط طبیعی برای کودکان است و استفاده از بازی و راهبردهای خلاقانه در مشاوره، بیان آزادانه عواطف و احساسات را تسهیل می کند. رابطه بین کودک و مشاور در TAC همیشه غیر رهنمودی است و به کودک اجازه می‌دهد خود را به صورت فیزیکی، کلامی یا خلاقانه بیان کند. همه جوانان با فراز و نشیب‌هایی روبرو هستند، اما اگر تغییری حیاتی در رفتار، سخنرانان، روابط، یا اگر ایده‌های خودآزاری وجود دارد، زمان آن فرا رسیده است که VCCC را فراخوانی کنید. فرم را تکمیل کنید تا جزئیات مربوط به برنامه های مشاوره و درمان فارغ التحصیل وب ارائه شده توسط موسسه خانواده در دانشگاه نورث وسترن را دریافت کنید.

آمار سلامت روانی کودکان و نوجوانان

هم برای حفظ مجوز دولتی و هم مرتبط بودن با تغییرات و گرایش‌ها، مشاوران متخصص در جمعیت کودکان و نوجوانان باید ساعات آموزش مداوم را از قالب‌های مختلف کسب کنند. انجمن کودک بالینی

درمان برای جوانان و افراد جوان‌تر می‌تواند به افراد در ایجاد آگاهی برای مقابله با موقعیت‌های اجتماعی، روابط شخصی و حرفه‌ای به همراه فشار همسالان، خانواده، تحصیلات و نکات بهداشت جنسی کمک کند. درمان ممکن است به جوانان کمک کند مهارت حل مسئله را توسعه دهند و همچنین ارزش جستجوی کمک را به آنها آموزش دهد. درمانگران می توانند به کودکان و خانواده ها کمک کنند تا با استرس و بسیاری از نکات عاطفی و رفتاری مقابله کنند.

از آنجایی که اکثر کودکان نمی توانند خود را به طور کامل از طریق عبارات بیان کنند، بازی به آنها کمک می کند تا در زمینه ای که درک می کنند و با آن راحت هستند کار کنند. اگر تا به حال این شانس را داشته‌اید که وقتی کودک کوچکی متوجه بازی شما نمی‌شود، به تنهایی نگاه کنید، احتمالاً می‌خواهد شرایط زندگی‌نامه‌ای خود را بازی کند. گاهی اوقات آنها ممکن است وضعیت یکسانی را بارها و بارها، برای روزها، هفته ها و حتی ماه ها انجام دهند. این موقعیت‌ها دریچه‌هایی را برای بازی‌درمانگران فراهم می‌کند تا موضوعات مهم در تخصص درونی کودک را بدانند.

برخی ایالت‌ها و/یا درخواست‌های مشاوره برای فارغ‌التحصیلی یا گواهینامه/مجوز نیاز به قبولی در آزمون مشاور دارند، مانند آزمون ملی مشاور و/یا آزمون ملی مشاوره سلامت روان بالینی. مجوزهای موجود و امتحانات لازم برای مشاوران در ایالت خود را از طریق هیئت ملی مشاوران خبره بررسی کنید. GoodTherapy قرار نیست جایگزینی برای توصیه حرفه ای، پیش آگهی، درمان پزشکی، دارو یا درمان باشد. در مورد هر گونه سوالی که ممکن است در مورد علائم سلامت روان یا وضعیت پزشکی داشته باشید، همیشه توصیه پزشک یا تامین کننده سلامت روانی واجد شرایط خود را بخواهید.

در روانشناسی بالینی با تمرکز در مطالعات کودک و نوجوان. او همچنین با مشتریان بزرگسال در مورد افزایش استرس بلوغ و ملاحظات جدید والدین کار کرده است. ما از طریق برنامه کودک، نوجوان و خانواده خود با صدها جوان از طیف گسترده ای از زمینه ها، قومیت ها، سطح درآمد و هویت جنسی رفتار کرده ایم. علاوه بر این، ما با کودکانی با طیف وسیعی از نکات رفتاری، شناختی و عاطفی در سراسر سطوح رشدی سروکار داریم - اوایل کودکی از طریق افزایش بلوغ.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

مشاوره کودکان و نوجوانان داده‌هایی را به دانشجویان کالج ارائه می‌دهد که می‌خواهند برای کار در هر دانشکده و محیط‌های رفاه روان‌شناختی پزشکی (دو CACREP—شورای اعتباربخشی مشاوره و برنامه‌های آموزشی مرتبط—حوزه‌های تخصصی) جمع‌آوری کنند. مفاهیم اخلاقی و مجاز در سراسر کتاب، و همچنین نتایج مطالعه CACREP در سراسر کتاب تزریق شده است. مربیانی که از این کتاب درسی استفاده می کنند نیز می توانند برای دسترسی به سؤالات چک برای هر فصل به وب سایت همراه آن مراجعه کنند. گسترده و معقول، مشاوره کودکان و نوجوانان، جایگاهی را در برنامه های آماده سازی مشاور پر می کند و منبع مفید مهمی را فراهم می کند که می تواند در زمینه های تخصصی و دوره های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. حرفه من در کار با کودکان/نوجوانان و خانواده های آنها طیفی از سیستم های دانشکده دولتی، تمرین شخصی و سطح دانشگاه را در بر می گیرد. من سی سال است که معلم آموزش ویژه هستم و با کودکان/نوجوانان دارای مشکلات عاطفی و رفتاری در مدارس دولتی کار می کنم.

خانواده‌های ما گاهی اوقات به ما می‌رسند، زیرا یکی از آنها در مدیریت احساسات خود یا معمولاً احساس عصبانیت، ناراحتی یا اضطراب است. صرف نظر از سن آنها، درمان علاوه بر این می تواند بهترین گزینه شما برای کمک به کودک برای ایجاد تغییرات قابل توجه باشد. راهنمایی بچه‌ها در هر سنی، همراه با والدینشان، از طریق بسیاری از چالش‌های زندگی در خانه، دانشگاه و با همکاران. برنامه کارشناسی ارشد هنرهای آنلاین در روانشناسی دانشگاه پپردین، دانشجویان کالج را برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا یا شغلی در ارائه دهندگان انسانی آماده می کند. به آموزش خود ادامه دهید و در مورد روندها و تغییرات مشاوره کودک و نوجوان به روز باشید.

مدرسه آموزش مرکز آگاهی مرکزی عالی برای آموزش مشاوره در همه طیف‌ها، از مبتدی تا درمانگر خبره، ارائه می‌کند. این تخصص شامل 5 دوره با تمرکز بر استراتژی های تخصصی برای کار موفق با جوانان است. 70 درصد از جوانان در سیستم های قضایی نوجوانان ایالتی و محلی دارای بیماری روانی هستند. اگر پوشش بیمه ای ندارید، می توانید از طریق خانواده Bette D. Harris واجد شرایط شرکت شوید

متقاضیان باید حداقل 10 ساعت نظارت تخصصی را توسط یک متخصص بهداشت روانی دارای مجوز که تجربه در این فضا دارد، تأیید کنند. نظارت مورد نیاز برای مجوز دولتی بی‌طرفانه را نمی‌توان در این الزام نظارت تخصصی به حساب آورد. هنگامی که مسائل کلیدی مشخص شد، متخصص بدون شک جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چه چیزی می‌تواند باعث ایجاد این مشکلات شود و اینکه آیا علائمی باعث شروع مسائل یا عادت‌های ناسالم دیگری می‌شوند را توضیح می‌دهد. آنچه در ادامه می آید تا حد زیادی به نگرانی کلیدی که کودک یا نوجوان برای درمان می آورد متکی است. یک متخصص در مشاوره راهبردهای درمانی خاص موفق خواهد بود - برای مثال، در برخی موارد، دارو ممکن است یکی از ساده‌ترین راه‌ها باشد، در حالی که در سناریوهای دیگر ممکن است صرفاً بحث در مورد علل اصلی مسائل خاص مفید باشد.

در این مدت، ذهن تغییرات مهم رشدی را پشت سر می گذارد و مسیرهای عصبی و الگوهای رفتاری را ایجاد می کند که ممکن است بعداً در زندگی نهایی شوند. از آنجایی که مغز آنها با این حال خلاق است، نوجوانان به طور قابل توجهی در معرض تأثیرات مثبت روش‌های رشد جوانان، مطالعه اجتماعی و عاطفی و مدل‌سازی رفتار هستند. اما ایجاد مغز نوجوانان، همراه با تنظیمات هورمونی، آنها را بیشتر مستعد ناامیدی و معمولاً مستعد تعامل در رفتارهای مخاطره آمیز و هیجان انگیز نسبت به جوانان یا بزرگسالان می کند. اینها و عوامل مختلف بر اهمیت جمع آوری نیازهای سلامت روانی، اجتماعی و عاطفی این گروه سنی تأکید می کند.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: