دندانپزشکی زیبایی و سفید کردن دندان
نوشته شده توسط : یک دوست

اگرچه دندانپزشکان معمولی ممکن است به تعدادی از ارائه دهندگان دندانپزشکی زیبایی مانند بلیچینگ کمک کنند تا به عنوان دندانپزشک زیبایی عمل کنند، شما باید برنامه های آموزشی تخصصی را منتقل کنید. دندانپزشکان عمومی ابتدا باید همه نکاتی را در مورد چگونگی ساختن دندان‌ها، دهان و سایر قسمت‌های مرتبط بهتر و دوست‌داشتنی‌تر قبل از شروع درخواست خود به عنوان دندانپزشک زیبایی بیاموزند. در برخی موارد، بیماران ممکن است بخواهند تعداد زیادی از مسائل را به طور همزمان حل کنند. اصلاح لبخند ترکیبی از دو یا چند روش دندانپزشکی زیبایی برای دستیابی به نتایج واقعا جامع است. دندانپزشک شما هر برنامه درمانی را بر اساس خواسته های خاص فرد تنظیم می کند. دندانپزشکی زیبایی شامل درمان هایی مانند روکش، سفید کردن دندان، باندینگ بیومیمتیک و Invisalign® است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سایت بازدید نمایید.

با تصمیم گیری در مورد دندانپزشک عضو AACD، مراقبت های ماهر دندانپزشکی خود را به اندازه کافی درک می کنید که در خط مقدم دندانپزشکی زیبایی باقی بمانید، بنابراین احتمالاً به روزترین و بهترین مراقبت ها را دریافت خواهید کرد. در اینجا درباره دندانپزشکان و تکنسین های آزمایشگاهی اعضای AACD اطلاعات بیشتری کسب کنید. در درخواست ناکسویل ما، دندانپزشکان زیبایی ما از دندانپزشکی بیومیمتیک بیشترین استفاده را می‌کنند. این رویکرد محافظه کارانه ساختار دندان خالص تری را حفظ می کند و از منابع با کیفیت بالا استفاده می کند که قدرت و دوام بهینه را ارائه می دهد. در نتیجه، سلامت دهان حفظ می شود و خطر آسیب در آینده کاهش می یابد.

بازبینی جراحی بینی، کاشت مو و ونیرهای دندان در یک سفر به ایران!

روکش های چینی روکش های نازکی به رنگ دندان هستند که دندانپزشک فوراً روی دندان های موجود اعمال می کند. می توان از آنها برای تغییر ابعاد و شکل دندان، عیوب سطح روپوش، بستن شکاف بین مینای دندان و تغییر رنگ دندان استفاده کرد. دندانپزشکی زیبایی – یا زیبایی – به هر روش دندانپزشکی اطلاق می شود که ظاهر مینا یا لبخند را بهبود می بخشد.

او از سال 2017 به صورت روزانه با Dentaly.org همکاری می کند و با ده ها دندانپزشک برای دقیق و به روز نگه داشتن این مطالب محتوا همکاری می کند. اعتبار BADC ممکن است آرامش بیشتری را برای شما به عنوان یک بیمار فراهم کند، اما این بدان معنا نیست که اساساً مشکلی در دندانپزشکان غیر عضو وجود دارد. اگر به کسی اعتماد دارید که بهترین شکل ظاهر شما را تغییر دهد، باید مطمئن شوید که او در این ناحیه تجربه دارد. نقدهای آنلاین و دهان به دهان معمولاً نشانه های خوبی از صلاحیت آنها هستند.

همکاران ماه ملی لبخند ما

گاهی اوقات می‌توان از مواد پرکننده سفید برای پوشاندن علائم ناخوشایند روی دندان استفاده کرد، در رویکردی مشابه با روکش‌ها. تمام محتوای این وب سایت فقط به عنوان داده ارائه می شود و به هیچ وجه جایگزین توصیه های پزشکی نمی شود. برای هرگونه سوال یا ملاحظاتی در مورد وضعیت پزشکی خود و/یا بدتر شدن وضعیت سلامتی خود، همیشه از پزشک یا دندانپزشک خود راهنمایی بگیرید. تشخیص و تجویز پزشک شما ضروری است و همیشه ابتدا در مورد آن فکر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

روکش‌ها پاسخی سریع و کارآمد برای دندان‌های نامرتب، لکه‌دار، بدشکل یا شکسته هستند. قیمت اصلاح لبخند شما بستگی به درمان هایی دارد که به دست می آورید و شخص خاص شما می خواهد. در Bupa Dental Care، ما به قیمت گذاری مشخص اعتقاد داریم، بنابراین دندانپزشک شما همیشه قبل از شروع درمان هزینه ها را به طور کامل توضیح می دهد. سفید کردن دندان فرآیند سفید کردن دندان برای سفید کردن لبخند شما است. دندان ها ممکن است به مرور زمان تیره شوند یا به دلیل سیگار کشیدن، یا مصرف اسپرسو، چای یا شراب قرمز رنگ شوند. به اعضای تیم دندانپزشکی اهمیت بیش از حد داده می شود، به عنوان کمک کنندگان مهم ما. تکنسین های دندانپزشکی.

این وب سایت از پیکسل فیس بوک برای کمک و بهبود تخصص کاربر شما استفاده می کند. این سایت از Google Analytics برای کمک و بهبود تخصص کاربر شما استفاده می کند. آیا نگران ناراحتی های کار دندانپزشکی در خارج از کشور و دردسرهای سفر هستید؟ صندوق ورودی خود را با پیشنهادات انحصاری، نکات حرفه‌ای و خوراکی‌های متفاوتی که از Colgate شایسته لبخند است، تازه کنید.

دندانپزشکان معمولی و زیبایی می توانند حفره ها را پر کنند و بریج، تاج و روکش اضافه کنند. هر دو حتی می توانند بریس ها را اعمال کنند و روش های مختلف ترمیمی را انجام دهند. درمان‌های زیبایی شامل روکش‌ها، روکش‌ها، بریج‌ها، پرکننده‌های همرنگ دندان، ایمپلنت‌ها و سفید کردن دندان می‌شوند. در این راهنما، احتمالاً می‌توانید همه چیز را در مورد انواع مختلفی از روش‌های دندانپزشکی زیبایی ارائه شده در بریتانیا بخوانید.

بسیاری از دندانپزشکان بدون توجه به تحصیلات، تخصص، مربیگری و تخصصشان در این موضوع، خود را "دندانپزشک زیبایی" می نامند. این امر با هدف غالب بازاریابی برای مبتلایان غیراخلاقی در نظر گرفته شده است. انجمن دندانپزشکی آمریکا دندانپزشکی زیبایی را به عنوان یک حوزه تخصصی مناسب در دندانپزشکی نمی شناسد. با این حال، دندانپزشکانی وجود دارند که خود را به عنوان دندانپزشک زیبایی معرفی می کنند. از آنجایی که خدمات دندانپزشکی در بسیاری از کشورها پرهزینه است، برخی ترجیح می دهند برای ارائه دهندگان ارزان قیمت به خارج از کشور سفر کنند.

از کانتورینگ آرایشی می توان برای بهبود ظاهر مینای دندان استفاده کرد. زمانی که شما دندان های نامنظم یا کمی شلوغ دارید درست است. قبل از شروع، تخمینی از هزینه و یک طرح اصلاحی کتبی بخواهید.

طول عمر متوسط ​​پل ها بسیار شبیه تاج ها است که نزدیک به ده سال است. تغییر شکل دندان بخش هایی از مینا را از بین می برد تا ظاهر دندان را بهتر کند. مینای دندان برداشته شده غیر قابل تعویض است و گاهی اوقات عاج را نمایان می کند. به آن مینای دندان، ادنتوپلاستی، کانتورینگ، بازسازی کانتور، زیبایی کانتور، لاغری، استریپینگ نیز گفته می شود.

تعداد بسیار کمی از دانشکده های دندانپزشکی آموزش عمومی در زمینه دندانپزشکی زیبایی ارائه می دهند. بنابراین، مهم است که یک دندانپزشک برای درک قوانین، آموزش های پس از تحصیل در دندانپزشکی زیبایی را دنبال کند. طرح‌های آموزش دندانپزشکی زیبایی متعدد و معتبری وجود دارد. AACD فرصت های مطالعه فراوانی را برای دندانپزشکان عضو فراهم می کند.

علاوه بر این، دندانپزشکان به بسیاری از مشکلات زیبایی، همراه با دندان های کج، مینای دندان آسیب دیده یا ترک خورده، و شکاف های نامناسب بین دندان ها روی روکش ها تکیه می کنند. باندینگ کامپوزیت به بازیابی دندان پوسیده، شکسته یا تغییر رنگ با استفاده از موادی شبیه به رنگ مینای دندان اشاره دارد. دندانپزشک شما پوسیدگی دندان را مته می کند و کامپوزیت را روی سطح دندان می گذارد، سپس آن را به شکل مناسب قبل از اینکه آن را با یک ملایم با شدت بالا ترمیم کند، به شکل مناسب در می آورد. اکثر روش های زیبایی انتخابی هستند تا ضروری، اگرچه برخی از موارد درمان دارای مزایای ترمیمی هستند. بیمه معمولاً برای روش هایی که از نظر پزشکی ضروری هستند، پرداخت می کند.

در بیشتر موارد، تاج لحظه ای برای حدود دو هفته در جای خود باقی می ماند. در نهایت، شما باید به دنبال کلینیکی باشید که دارای گواهینامه ISO 9001 باشد - به خصوص اگر به دنبال درمان در خارج از کشور هستید. این علامت یک امر رایج جهانی در مدیریت کیفیت را نشان می دهد. اگر کاری که باید انجام دهید توسط NHS پوشش داده شده است، باید به دندانپزشک مشترک NHS خود مراجعه کنید. ایمپلنت‌ها طولانی‌ترین روش برای تعویض دندان هستند و بنابراین به حفظ توده استخوانی در فک نیز کمک می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سایت بازدید نمایید.

کارکنان دندانپزشکی یک قالب برداشته و آن را برای تکنسین دندانپزشکی ارسال می‌کنند که روکش را در آزمایشگاه می‌سازد. سپس روکش به دندان چسبانده می شود تا ترمیم قوی و طبیعی داشته باشد. غذاهای اسیدی و شیرینی مینای بیرونی دندان شما را ضعیف می کند. این نه تنها منجر به پوسیدگی دندان می شود، بلکه باعث می شود لکه ها ریشه دار شوند.

اصلاح لبخند یک طرح درمانی سفارشی است که برای تحقق لبخند عالی شما طراحی شده است. برای واجد شرایط بودن برای دندانپزشکی زیبایی، افراد مبتلا باید از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار باشند. به عبارت دیگر، آنها نباید بیماری لثه، پوسیدگی دندان یا سایر نکات جدی بهداشت دهان و دندان داشته باشند. اگر این مسائل در طول جلسه مشاوره شما در ناکسویل ما وجود داشته باشد، دندانپزشک شما از مراقبت های دندانی مناسب قبل از درمان زیبایی حمایت می کند. روش های دندانپزشکی ترمیمی می تواند سلامت و عملکرد لبخند شما را افزایش دهد و شما را برای هر گونه درمان زیبایی در کنار هم قرار دهد. Thantakit به عنوان قدیمی ترین و قابل اعتمادترین مرکز دندانپزشکی تایلند، نیازهای مختلف بیماران را از سراسر جهان برآورده می کند.

به عنوان مثال، سربار کسب و کار در شهرها گاهی بیشتر از مناطق روستایی است و این باعث افزایش قیمت ها می شود. با این حال، شهرها معمولاً رقبای بیشتری بین کلینیک‌های دندان‌پزشکی دارند، بنابراین اگر در اطراف خود ذخیره کنید، ممکن است پیشنهادات ویژه‌ای برای درمان‌های خاص پیدا کنید. اکثر دندانپزشکان بسته های مالی را ارائه می کنند تا بتوانید قیمت داروهای گران قیمت را گسترش دهید. اگر این مسیر را دنبال کردید، سعی کنید یک معامله 0٪ پیدا کنید تا ارزش آن را به سود پرداخت نکنید.

در مشاوره اولیه شما، دندانپزشک متوجه خواهد شد که چه تغییراتی را می‌خواهید انجام دهید و روی درمان‌هایی تمرکز می‌کند که برای شما بهترین هستند. این موارد می تواند از درمان های ترمیمی مانند پرکردگی های سفید و باندینگ کامپوزیت گرفته تا درمان های زیبایی ساده مانند سفید کردن دندان ها باشد. در مرحله بعد، دندانپزشک شما یک برنامه درمانی سفارشی طراحی می کند تا به بهترین لبخند شما کمک کند. آنها علاوه بر هزینه‌های کامل، هر مرحله از راه‌حل‌ها را توضیح می‌دهند و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهند.





:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: