لاک سفید کننده 2 لایه
نوشته شده توسط : یک دوست

خوشبختانه، سفید کردن دندان در مطب روشی مقرون به صرفه، موثر و سریع برای دستیابی به لبخندی شاداب تر است. انجام خدمات حرفه ای بلیچینگ دندان مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سفید کردن دندان یا تعیین وقت ملاقات با ما تماس بگیرید.

کیت لمسی سفید کننده، که حاوی سینی های سفید کننده سفارشی است، می تواند به افزایش نتایج درمان سفید کننده شما کمک کند. حتماً دستورالعمل های ارائه شده را برای نحوه و زمان استفاده از کیت دنبال کنید. به همین ترتیب ممکن است به بیماران توصیه شود که از برخی غذاها و نوشیدنی های لکه دار دندان و همچنین محصولات تنباکو خودداری کنند تا لبخند تازه و درخشان خود را به بهترین شکل حفظ کنند. خمیردندان های حاوی مواد سفید کننده نیز ممکن است به بیماران توصیه شود تا نتایج این روش حفظ شود. احتمالاً در داروخانه محلی خود محصولات سفید کننده بدون نسخه را دیده اید که ادعا می کنند دندان های شما را سفیدتر می کنند. این ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد، با این حال، ارزش دارد که برای خدمات حرفه ای سفید کردن دندان به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

گزینه های سفید کننده گاهی اوقات ممکن است باعث شود بیماران لثه های حساس یا دردناکی داشته باشند. لاک سفید کننده QuickPro از یک لایه درزگیر خلاقانه استفاده می کند که از نفوذ لاک سفید کننده به بافت های نرم جلوگیری می کند، در حالی که فرمول کم حجم تقریباً منجر به عدم حساسیت می شود. لایه درزگیر خلاقانه QuickPro لاک سفید کننده را در جای خود قفل می کند. این روش ساده، غیر تهاجمی است و می تواند رنگ دندان های طبیعی شما را به طور چشمگیری تغییر دهد. قرار ملاقات سفید کردن دندان شما ممکن است حدود دو ساعت طول بکشد و در طی آن یک ژل مخصوص در سه جلسه کوتاه روی دندان های شما اعمال می شود. نور روی دندان های شما متمرکز می شود و لکه ها و تغییر رنگ را از بین می برد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی بسیار حرفه ای تر، موثرتر و قابل اعتمادتر است. با یک درمان حرفه ای سفید کننده دندان در مقایسه با چیزی که بدون نسخه است، نتایج طولانی مدت خواهید دید. درمان‌های حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها با Philips® Zoom® به شما کمک می‌کند لبخند رویاهای خود را در عرض چند دقیقه به دست آورید. با تخصص در دندانپزشکی زیبایی، تیم Coron Dental می داند که چگونه به طور ایمن و موثر دندان ها را برای بیماران در منطقه بروکلین و بوستون سفید کند.

لحظات خاص را روشن تر کنید

درمان QuickPro را می توان به راحتی پس از یک معاینه دندان طبیعی انجام داد. این درمان تقریباً 10 دقیقه طول می کشد و نیازی به لامپ سفید کننده ندارد. هنگامی که دندانپزشک ما سایه فعلی دندان های شما را بررسی می کند، سپس دهان و لثه های شما را برای عمل سفید کردن آماده می کند. پس از آن، یک لایه نازک از وارنیش سفید کننده روی هر دندان اعمال می شود که روی آن یک لایه سیلانت محافظ برای محافظت از دندان ها و لثه ها در برابر حساسیت استفاده می شود. درمان های سفید کننده دندان هم فوری و هم قابل توجه است. درمان QuickPro می تواند لبخندی را تا 4 درجه روشن تر در 30 دقیقه به دست آورد، در حالی که افرادی که زوم فیلیپس را انتخاب می کنند!

WhiteSpeed ​​ممکن است به عنوان یک درمان انحصاری یا همراه با سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مانند ونیر یا باندینگ کامپوزیت انجام شود. لاک سفید کننده پراکسید هیدروژن 20 درصد با یک لایه درزگیر خلاقانه همراه است که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه پراکسید هیدروژن را در جای خود قفل می کند. بیمار شما پس از 10 دقیقه استفاده از مطب را ترک می کند و 30 دقیقه بعد به سادگی لایه نازک را مسواک زده یا پاک می کند. بیمار شما پس از استفاده پنج دقیقه ای مطب را ترک می کند و 30 دقیقه بعد به سادگی لایه نازک را مسواک زده یا پاک می کند. اکثریت قریب به اتفاق افراد خواهان دندان‌های سفیدتر هستند، اما دستیابی به لبخندی درخشان‌تر با محصولات سفیدکننده بدون نسخه مانند خمیر دندان‌های سفیدکننده و سینی‌های سفیدکننده دندان در خانه دشوار است.

راز Philips Zoom QuickPro یک فناوری دولایه پیشرفت است. یک لاک سفید کننده اعمال می شود و به دنبال آن یک لایه درزگیر خلاقانه که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه لاک را در جای خود قفل می کند. قرار ملاقات خود را با لاک سفید کننده نامرئی ترک می کنید و به سادگی 30 دقیقه بعد مسواک بزنید یا پاک کنید و لبخندی درخشان تر نشان دهید. وقتی صحبت از روش های دندانپزشکی زیبایی به میان می آید، سفید کردن سریع زوم فیلیپس بهترین راه برای سفید کردن سریع دندان ها است.

بیمار Philips Zoom Quickpro

از نظر بالینی ثابت شده است که دندان های شما را درخشان می کند و لبخند شما را تا ده درجه سفیدتر می کند. زوم منجر به حساسیت دندان نمی شود، بنابراین نیازی به حذف هیچ یک از غذاها یا نوشیدنی های مورد علاقه خود نخواهید داشت. این یک درمان در مطب است که توسط دندانپزشکان سفید کننده دندان برای نتایج حرفه ای و فوری انجام می شود. لاک سفید کننده Philips Zoom QuickPro لبخند شما را تا چهار درجه سفید می کند و فقط چند دقیقه طول می کشد تا دندانپزشک شما را بمالد. دفتر را ترک می کنید و 30 دقیقه بعد لاک را مسواک می زنید یا پاک می کنید.

برای تسریع فرآیند سفید کردن، دندانپزشک پس از آن یک لامپ LED آبی WhiteSpeed ​​را روی دندان های شما اعمال می کند. این لامپ دارای تنظیمات متعددی است تا اطمینان حاصل شود که شما در طول درمان راحت هستید. درمان فقط به 45 دقیقه برای تکمیل نیاز دارد، با این حال، یک جلسه اختیاری، چهارم، 15 دقیقه ای به صلاحدید دندانپزشکان ما ارائه می شود. در طول درمان، محلول سفید کننده اعمال شده توسط نور فعال می شود و لکه ها را از مینای دندان پاک می کند.

سپس لاک روی دندان ها زده شد و یک فضای یک میلی متری بین Liquidam و برس باقی گذاشت تا از چسبیدن لاک به مانع جلوگیری شود. از آنجایی که نمی توان از فن یا سرنگ هوا برای خشک کردن لاک استفاده کرد، قبل از اعمال لایه درزگیر 60 ثانیه زمان انتظار وجود داشت. هنگامی که برای قرار ملاقات خود وارد می شوید، دندان های شما را آماده می کنیم و سپس یک لایه لاک سفید کننده اعمال می کنیم. پس از خشک شدن، ما با یک درزگیر محافظ کار را تمام می کنیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک فروردین بازدید نمایید
بعد از اینکه لاک به مدت 30 دقیقه روی دندان‌هایتان ماند، می‌توانید با مسواک زدن لبخندی تا چهار درجه روشن‌تر نشان دهید.

QuickPro یک وارنیش سفید کننده است که تا 4 درجه دندان های سفیدتری را در یک فرآیند 2 مرحله ای ارائه می دهد که می تواند به عنوان یک روش اضافی برای بیماران بالغ 18 سال و بالاتر ارائه شود. این نیاز به یک تنظیم اولیه بیمار، یک چراغ درمان، کمتر از 10 دقیقه زمان استفاده و تقریبا 15 تا 25 دقیقه زمان صندلی دارد. این یک افزودنی عالی برای روش هایی است که به دنبال ارائه جایگزین های سفید کننده سطح ابتدایی هستند که می توانند بیماران را با سفید کردن آشنا کنند. QuickPro را می توان به عنوان یک سینی سفارشی شروع به کار با محصولی مانند Philips DayWhite یا NiteWhite جفت کرد.

بیمار می تواند پس از 30 دقیقه لاک را مسواک زده یا پاک کند تا لبخند سفیدتر و طبیعی تری نشان دهد. Philips Zoom QuickPro می‌تواند در همان روز قرار ملاقات شما، پس از تمیز کردن یا جلا دادن کامل اعمال شود. دندانپزشک شما تأیید می کند که شما کاندید سفید کننده هستید، سایه شما را ارزیابی می کند و یک لایه نازک از لاک سفید کننده را روی دندان های شما اعمال می کند و سپس یک سیلانت سریع خشک می شود. نیم ساعت بعد، می توانید لاک را مسواک بزنید یا پاک کنید. برای بیمارانی که به دنبال لبخندی سفیدتر در عرض چند دقیقه هستند، Philips Zoom QuickPro یک راه حل راحت ارائه می دهد. بسیار مقرون به صرفه است، دسترسی را افزایش می دهد و لبخندهای درخشان تری را برای لحظات خاص در همه جا ایجاد می کند.

برخلاف سایر محصولات سفید کننده، طعم پراکسید در دهان بسیار کم است. ما ژل سفید کننده را روی دندان های شما می زنیم که سپس با یک لامپ سفید کننده فعال می کنیم. ما در طول سه جلسه 20 دقیقه ای سه بار از لامپ استفاده می کنیم.





:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: