بهترین راه برای سفید کردن دندان ها برای تحت تأثیر قرار دادن لبخند است
نوشته شده توسط : یک دوست

هنگامی که بیماران برای اولین بار به دندانپزشک مراجعه می کنند، دندانپزشک در مورد گزینه های سفید کردن دندان صحبت می کند. اگر متخصص دندانپزشکی تصمیم بگیرد که سفید کردن دندان بهترین گزینه برای اصلاح تغییر رنگ دندان است، یک برنامه شخصی ایجاد می کند. روش سفید کردن QuickPro تا بتوانیم نتایج را مشاهده کنیم. هر بیمار قبل از استفاده یک پروفیلاکسی یا پولیش دریافت کرد. دندان‌ها و لثه‌ها خشک شدند و با یک میکروبراش موجود در کیت، یک لیکیدام در یک نوار به حاشیه لثه اعمال شد.

در پایان درمان، یک لایه نازک از ژل محافظ روی دندان های شما اعمال می کنیم. همچنین سینی های سفارشی و کیت سفید کننده برای لمس در خانه دریافت خواهید کرد.

کل فرآیند حدود یک ساعت طول می کشد، پس از آن شما با یک لبخند عالی به خانه می روید. با مراجعه به دندانپزشک می توانید به لبخند رویایی خود برسید. آنها ممکن است سفید کردن دندان زوم و سایر روش ها را برای این منظور توصیه کنند.

فناوری QuickPro با لبخندی که تا چهار درجه روشن تر است، نتایج قابل توجهی ارائه می دهد. این درمان حرفه ای سفید کننده دندان را می توان مستقیماً پس از معاینه دندانپزشکی روی دندان ها اعمال کرد و به دلیل اینکه نیازی به لامپ سفید کننده نیست، بیماران می توانند در کمترین زمان در راه باشند. استفاده از لاک سفیدکننده پراکسید هیدروژن و فناوری شتاب‌دهنده نور LED آبی فیلیپس، در صورت ترکیب، دندان‌های درخشان‌تر و حساسیت دندانی را برای بیماران فراهم می‌کند. برای تعیین وقت دندانپزشکی در اورلاندو برای یکی از گزینه های ابتکاری سفید کننده دندان در مطب که در مطب ما موجود است، با ما تماس بگیرید. لاک سفید کننده QuickPro از فناوری دو لایه برای سفید کردن دندان های چهار درجه استفاده می کند. لاک سفید کننده Philips Zoom QuickPro از یک لاک سفید کننده پراکسید هیدروژن 20% استفاده می کند که پس از آن یک لایه درزگیر ابتکاری که در عرض چند ثانیه خشک می شود و لایه هیدروژنی در جای خود قفل می شود.

علائم دندانی و معنای آنها

به لطف راحتی یک برنامه سریع، هر قرار ملاقات دندانپزشکی می تواند به یک قرار ملاقات سفید کننده نیز تبدیل شود. با لاک سفید کننده جدید Philips Zoom QuickPro، بیماران شما می توانند با کمترین زمان برای صندلی، لبخند روشن تری داشته باشند. پس از اتمام کار، بیمار را به راه خود بفرستید و به او آموزش دهید که به سادگی لاک را در 30 دقیقه مسواک بزند یا پاک کند.

به لطف سهولت استفاده از یک برنامه پنج دقیقه ای، هر قرار ملاقات دندانپزشکی می تواند به یک قرار ملاقات سفید کننده نیز تبدیل شود - به خصوص پیشگیرانه. با لاک سفید کننده جدید Philips Zoom QuickPro، بیماران شما می توانند در کمترین زمان نتایج قابل توجهی سفیدتر دریافت کنند. با بسیاری از راه حل های بدون نسخه موجود، بیماران اغلب در مورد نیاز به انتخاب سفید کننده حرفه ای دندان تعجب می کنند. پاسخ ساده این است که گزینه های حرفه ای موثرتر هستند و حداقل عوارض جانبی یا بدون عوارض دارند. بسیاری از محصولات سفید کننده دندان بدون نسخه حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است به مینای دندان شما آسیب برساند و به مرور زمان دندان های شما را حساس تر کند. برای تغییر رنگ سطحی، دندانپزشک قبل از استفاده از سیلانت سریع خشک شونده، یک لاک سفید کننده روی سطح دندان اعمال می کند.

از ویژگی برنامه ریزی آنلاین برای رزرو درمان بعدی سفید کردن دندان خود استفاده کنید یا برای برنامه ریزی با کلینیک تماس بگیرید. اگر به دنبال راهی سریع و موثر برای دستیابی به لبخندی شاداب هستید، با دندانپزشکی در اورلاندو، فلوریدا، با Thornton Park Dental Arts تماس بگیرید. ما طیف گسترده ای از درمان های عمومی و زیبایی دندان را ارائه می دهیم، از جمله فیلیپس زوم! سفید کردن دندان، برای کمک به بیماران ما برای دستیابی به لبخندهای درخشان و سالم. امروز با مطب دندانپزشکی ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید.

به آنچه بیماران ما برای گفتن دارند گوش دهید!

دندان های لکه دار و تغییر رنگ متاسفانه بخشی از زندگی است. اگر به دنبال لبخندی روشن تر هستید، ما یک راه حل سریع و مقرون به صرفه داریم. گروه دندانپزشکی Eagle Run West خدمات سفید کردن دندان را در اوماها ارائه می دهد تا به شما کمک کند تنها با یک بار مراجعه به دندانپزشکی لبخندی سفیدتر داشته باشید. هنگامی که دندان های شما به رنگ سفید خود رسیدند، تیم Coron Dental از ژل پس از درمان برای محافظت از مینای دندان و به حداقل رساندن حساسیت استفاده می کند. اکثر بیماران به همراه تمیز کردن و معاینات معمول خود قرار ملاقات های حرفه ای برای سفید کردن دندان ها دارند، اما شما می توانید در هر زمان ویزیت های سفید کننده را برنامه ریزی کنید.

برای رزرو نوبت با دندانپزشک جهت مشاوره با مطب دندانپزشکی تماس بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک سیمادنت بازدید نمایید
این لایه لاک آبگریز است و 2 لایه لاک در هنگام اجرا غیر قابل اختلاط هستند. و از آنجایی که لایه دوم ابتکاری مانع از نفوذ لاک سفید کننده به بافت نرم می شود، در نتیجه استفاده از آن حساسیت کمی وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد.

از آنجایی که فقط چند دقیقه طول می کشد تا درمان انجام شود، می توان آن را به معاینات منظم شما اضافه کرد. هیچ چراغ ال‌ای‌دی وجود ندارد، بنابراین تقریباً به محض استفاده از لاک می‌توانید به آن بروید. دندانپزشک باید درمان را به سه جلسه 15 دقیقه ای در یک نوبت برای تغییر رنگ قابل توجه تقسیم کند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشک کلیک کنید
دندانپزشک یک ژل سفید کننده روی دندان ها اعمال می کند و در طول این جلسات از نور WhiteSpeed ​​استفاده می کند. آنها یک بسته مراقبتی سفارشی را پس از تکمیل فرآیند سفید کردن دندان ارائه می دهند تا بیماران بتوانند دردهای طولانی مدت را مدیریت کنند و ظاهر لبخند خود را در خانه حفظ کنند. سفید کردن دندان زوم همانطور که از نامش پیداست به سرعت دندان ها را سفید می کند.

QuickPro را با یک درمان خانگی همراه کنید تا شروعی جهشی برای سفید کردن داشته باشد و در زمان کمتری نتایج افزایش اعتماد به نفس را به بیماران بدهد. لایه درزگیر خلاقانه QuickPro از نفوذ لاک سفید کننده به بافت نرم جلوگیری می کند، در حالی که فرمول حجم کم باعث می شود عملاً هیچ حساسیتی ایجاد نشود. شما خودتان این درمان را اعمال می‌کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که بیماران شما نتایج سفیدکننده حرفه‌ای با کیفیت بالا را دریافت خواهند کرد که باعث می‌شود دوباره و دوباره برگردند.





:: موضوعات مرتبط: خدمات دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: