خدمات تدریس خصوصی آنلاین
نوشته شده توسط : یک دوست

به طور کلی، جلسات آموزشی در زمان هایی که کودک در غیر این صورت در فعالیت های خواندن در کلاس معمولی شرکت می کند، برنامه ریزی نمی شود. K12 جلسات آموزش آنلاین و زنده با معلمان معتبر را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. جلسات برای همه دانش‌آموزان آزاد است، خواه در مدرسه‌های مجهز به K12 ثبت نام کرده باشند یا نه. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای حمایت از معلمان از طریق مشاهده در محل و بازخورد متمرکز بر توسعه مهارت است. متخصص خواندن می‌تواند بازدیدهای منظمی از برنامه برای مشاهده تعامل معلمان با کودکان و ارائه بازخورد در مورد آنچه دیده و شنیده است، برنامه‌ریزی کند. به عنوان جایگزین، معلمان می توانند با انجام مشاهدات همتایان یا با فیلمبرداری از جلسات آموزشی یکدیگر و سپس ملاقات برای مشاهده و بحث در مورد نوارها، از یکدیگر حمایت کنند.

وقتی معلمان با معلمان ارتباط برقرار کردند، متوجه شدیم که دانش آموزان 83 درصد بیشتر در کلاس شرکت می کنند و 72 درصد بیشتر با مدرسه درگیر می شوند. Cignition - تدریس خصوصی آنلاین در ریاضیات، در درجه اول برای دانش آموزان مقطع راهنمایی. تدریس خصوصی 24/7 با فضای کاری مشترک برای دانش آموزان و معلمان در طول جلسه تدریس خصوصی در دسترس است. مطابقت دانش آموز و مربی پس از درخواست ارسال شده توسط والدین انجام می شود.

معلمان می توانند سوالات را انتخاب کنند، قیمت را ذکر کنند و زمان نوبت دهی را ارائه دهند و در صورت قبولی دانش آموز، جلسه تدریس خصوصی شروع می شود. نرخ‌ها می‌توانند بالاتر از سایر سایت‌ها باشند زیرا توسط مربیان تعیین می‌شوند، اما سایت درصدی از درآمد را می‌گیرد.

مرحله 6 یک برنامه درسی خواندن را انتخاب یا تطبیق دهید

تدریس خصوصی در برخی زمینه ها، مانند ESL، ممکن است نیاز به گواهینامه های تخصصی بیشتری داشته باشد. نرخ مشاغل تدریس خصوصی آنلاین بسیار متفاوت است، درست مانند معلمان سنتی. در بیشتر موارد، معلمان آنلاین بسته به سطح تجربه و تقاضا برای موضوع، نرخ ساعتی تقریباً 14 تا 25 دلار دارند.

ایجاد اپلیکیشن موبایل فرآیندی طولانی و زمان بر است و ممکن است شرایطی پیش بیاید که مجبور شوید از کارشناسان توسعه اپلیکیشن کمک بگیرید. در چنین سناریوهایی، پیشنهاد می شود با متخصصان با تجربه در یک شرکت توسعه برنامه سفارشی مانند FATbit Technologies تماس بگیرید. به غیر از اپلیکیشن موبایل، راه اندازی یک پورتال وب نیز می تواند مورد توجه کارآفرینانی باشد که قصد ورود به این صنعت را دارند. ساختن یک وب سایت می تواند یک فرآیند دست و پا گیر باشد تا زمانی که یک راه حل آماده در دسترس باشد.

مدارس شهر نیویورک از یک مدل خواندن هدایت‌شده با جلسات «خواندن با صدای بلند» یک به یک، خواندن مستقل، مرور واژگان و بحث‌های گروهی استفاده کردند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی کلیک کنید
این پروژه تلاش بسیار مؤثری برای محاسبه تفاوت در توانایی خواندن برای دانش‌آموزان مدارس دولتی سیاه‌پوست و لاتین تبار نشان داد. این آزمایش دو برابر مؤثرتر از مدرسه راهنمایی آکادمی Promise در منطقه کودکان هارلم و مدارس راهنمایی KIPP Charter در افزایش درک مطلب بود. معمولاً این خانواده‌های با درآمد بالاتر هستند که به چنین مزایایی برای فرزندان خود دسترسی دارند، اما آزمایش تدریس خصوصی نشان داد که اگر اینطور نبود چه تفاوتی ممکن بود ایجاد کند. از انجام تحقیقات بازار تا ایجاد یک برنامه بازاریابی، کارآفرینان باید تمام مراحل به اشتراک گذاشته شده در این پست وبلاگ را برای ایجاد یک برنامه آموزشی درخواستی مانند Skooli دنبال کنند.

بنیاد گیتس در میان سایرین شروع به تأمین مالی برنامه های آموزشی آنلاین یا آموزش مانند Tutor.com و Khan Academy کرده است. یک مطالعه نشان می‌دهد که آموزش خواندن مبتنی بر واج‌شناسی برای دانش‌آموزان کلاس اولی که در معرض خطر ناتوانی یادگیری هستند، می‌تواند توسط غیر معلمان ارائه شود. در این مطالعه، معلمان غیرمجاز به دانش‌آموزان به مدت 30 دقیقه، 4 روز در هفته و به مدت یک سال تحصیلی، به دانش‌آموزان آموزش خصوصی دادند. دانش‌آموزان در مقیاس‌های خواندن، املا و رمزگشایی از دانش‌آموزان کنترل‌نشده بهتر عمل کردند.

چند سوال برای پرسیدن در طول مصاحبه با معلمان داوطلب


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مدرسانه بازدید نمایید
متخصص خواندن جلسات آموزشی را حداقل ماهانه مشاهده می کند و بازخورد و کمک فنی ارائه می دهد. مطالعات نشان داده‌اند که تدریس خصوصی برای زبان‌آموزان در سراسر حوزه‌های موضوعی «خواندن، ریاضیات، علوم و مطالعات اجتماعی» مزایای تحصیلی را به همراه دارد. علاوه بر این، ثابت شده است که تدریس خصوصی برای افرادی که دارای ناتوانی های یادگیری در سطح ابتدایی هستند مفید است، در حالی که شواهد متفاوتی وجود دارد که اثربخشی تدریس خصوصی همتا را برای افرادی در سطح متوسطه نشان می دهد. تدریس فرآیند اعطای دانش جدید به دانش آموز است در حالی که تدریس خصوصی فرآیند کمک به دانش آموز برای درک و بازیابی دانشی است که قبلاً با آن آشنا شده است.

عقب نشینی- دانش آموزانی که به دنبال عقب افتادن هستند اغلب از معیارهای آموزشی عقب هستند و برای بازگرداندن یادگیری از دست رفته به حمایت نیاز دارند. برای این دانش‌آموزان، اغلب به پشتیبانی فشرده آموزشی نیاز است و به همین دلیل، تدریس خصوصی اغلب مؤثرتر است. یک مربی مؤثر با دانش آموز شما کار می کند تا آن حوزه هایی را که نیاز به تمرکز و بازسازی دارند شناسایی کند و از دانش آموز شما در یادگیری و درک مطالب و توسعه مهارت های مورد نیاز برای موفقیت تحصیلی حمایت کند. گروه کوچک- تدریس خصوصی گروه های کوچک یک معلم و معمولاً 2 تا 5 دانش آموز است. این می تواند شکل مؤثری از تدریس خصوصی برای دانش آموزان باشد زیرا به آنها امکان می دهد از همسالان خود و همچنین معلم خود یاد بگیرند. با وجود چندین دانش آموز در یک جلسه آموزشی، شخصی سازی تمرکز محتوا و استراتژی های یادگیری برای معلم چالش برانگیزتر است، اما یک معلم خصوصی با کیفیت تمام تلاش خود را برای دسترسی به هر دانش آموز در سطح فردی انجام می دهد.

عملکرد تحصیلی

اگر معلمی واقعی و میل شدید به گوش دادن در نظر گرفته شود، دانش‌آموزان تمایل بیشتری به صحبت کردن و بحث در مورد مشکلات خود خواهند داشت. یک مربی می تواند با فرزند شما کار کند تا از منابع آنلاینی که توسط مدرسه، هیئت مدرسه، و/یا وزارت/وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود، استفاده کند. مربی برای حمایت از دانش آموز شما در درک محتوای موجود در منابع، برای پاسخ به هر سوالی که فرزند شما دارد، توضیحات عمیق تر و مثال های اضافی ارائه می دهد و می تواند یادگیری را مطابق با نیازهای فردی فرزند شما شخصی سازی کند. به طور خلاصه، یک مربی می‌تواند به یادگیری کودک شما کمک کند و مطمئن شود که فرزند شما از مزایای کامل آن منابع آنلاین بهره می‌برد.

اگر کلاس را از دست داده اید، لطفا در ساعات اداری به استاد خود مراجعه کنید. مربیان جلسات آموزشی سازنده را با نتایج یادگیری مثبت تضمین می کنند که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند. در مراحل اولیه اجرای یک برنامه تدریس خصوصی آنلاین با دوز بالا، مدارس ممکن است در نظر بگیرند که طیف وسیع‌تری از دانش‌آموزان را در برنامه‌های تدریس خصوصی بگنجانند (با سطوح پیشرفت و سوابق تحصیلی مختلف). زبان آموزان، دانش آموزان دارای معلولیت و کسانی که دسترسی محدودی به اینترنت در خانه دارند.

آنلاین- درک این نکته بسیار مهم است که آموزش آنلاین و آموزشگاه آنلاین یکسان نیستند. بسیاری از دانش آموزانی که با مدرسه آنلاین دست و پنجه نرم می کردند با تدریس خصوصی آنلاین برتری می یابند. با آموزش آنلاین، معلم با دانش‌آموز کار می‌کند، درست همانطور که شخصاً انجام می‌دهند و آنها از این مزیت اضافه می‌کنند که می‌توانند انواع فن‌آوری مفید و جالب را در جلسات برای مشارکت بیشتر دانش‌آموز بگنجانند.





:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: