چگونه یک برنامه آموزشی مانند Skooli بسازیم؟
نوشته شده توسط : یک دوست

می‌توانید با برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌های فردی یا با مراجعه به یکی از جلسات بررسی هفتگی ما، با یک مربی ملاقات کنید. این برنامه چگونه از معلمان حمایت می کند؟ همه معلمان در یک جهت گیری اولیه سه روزه شرکت خواهند کرد و در کارگاه های دو هفته ای که توسط متخصص خواندن برنامه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. معلمان حداقل 36 ساعت در آموزش خواندن و توسعه سوادآموزی شرکت خواهند کرد.

مراکز آموزشی- مراکز آموزشی اغلب کلاس درس را تقلید می کنند، با یک معلم خصوصی و تعداد زیادی دانش آموز. این جلسات آموزشی غالباً معلم محور هستند و ممکن است فاقد شخصی سازی باشند، زیرا معلم غالباً نیاز دارد به جای دانش آموزان فردی بر نیازهای گروه به عنوان یک کل تمرکز کند. تدریس خصوصی آنلاین راه دیگری برای دانش آموز برای دریافت کمک تحصیلی، برنامه ریزی شده یا درخواستی است.

ارتباط و همکاری با همه ذینفعان از عوامل کلیدی موفقیت دانش آموزان است. وقتی معلمان بر روی هدف گذاری، ایجاد معیارها و برنامه ریزی معکوس تمرکز می کنند، دانش آموزان را برای پیشرفت تحصیلی آماده می کند. مربیان موفق با دانش آموزان خود برنامه های یادگیری فردی را با همکاری والدین و معلمان ایجاد می کنند تا از بینش بزرگسالان کلیدی در زندگی دانش آموزان بهره ببرند و برنامه بهتری برای موفقیت و مسئولیت پذیری ترسیم کنند.

چه معلم باتجربه ای باشید که امیدوار است کسب و کار خود را توسعه دهید یا تازه شروع به کار کرده اید، شغلی وجود دارد که برای تخصص شما مناسب است. از آزمون آزمایشی گرفته تا یادگیری زبان، اینها تنها برخی از بهترین گزینه ها برای معلمانی هستند که اکنون به دنبال کار آنلاین هستند. این سایت دارای پیشنهادات معمولی است - چت ویدیویی و چت مبتنی بر متن - اما همچنین شامل برخی موارد اضافی است که به معلمان و دانش آموزان کمک می کند تا یادگیری را سفارشی کنند. "کلاس درس" شامل امکان اشتراک گذاری فایل ها به صورت جلو و عقب است، بنابراین معلمان می توانند کاربرگ ها و نمونه های متن واقعی را ارسال کنند که می تواند از یادگیری پشتیبانی کند. حتی گزینه ای برای ایجاد فلش کارت های سفارشی وجود دارد که می توانید در بین درس های زنده از آنها استفاده کنید.

انواع تدریس خصوصی

جلسات از طریق یک برنامه کاربردی انجام می شود که در آن دانش آموز و معلم می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ابزارهای رایج عبارتند از چت، تخته سفید، کنفرانس اینترنتی، کنفرانس از راه دور، ویدئوهای آنلاین و سایر اپلت های تخصصی که انتقال اطلاعات را آسان تر می کند. تدریس خصوصی آنلاین نسبتاً اخیراً به عنوان مکانیزمی برای ارائه خدمات تدریس خصوصی در مقایسه با آموزش غیر حضوری سنتی ظاهر شده است. همراه با آموزش حضوری، برخی از مزایا شامل فرصت رشد انگیزه یادگیری برای معلم و مربی است. برخی از مناطق مدارس دولتی برنامه های آزمایشی را آغاز کرده اند که با دلار مالیات برای برنامه های آموزشی که همه دانش آموزان می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، پرداخت می کنند. نسخه آنلاین برنامه های تدریس خصوصی نیز در شرایط کرونا، زمانی که تحصیل در مدرسه به صورت آنلاین در حال حرکت است، قابل اجراترین گزینه است.

هزینه های تدریس خصوصی

این آموزش شامل آموزش مهارت‌های واج‌شناسی، مکاتبات حروف-صدا، رمزگشایی صریح، تجزیه و تحلیل خط، نوشتن، املا و خواندن متن با کنترل آوایی بود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی کلیک کنید
اگرچه این تأثیرات در پایان کلاس دوم کاهش یافت، اما دانش‌آموزان آموزش‌دیده همچنان در رمزگشایی و املای دانش‌آموزان غیرآموزنده عملکرد قابل توجهی داشتند. اکثر مشاغل تدریس خصوصی آنلاین به گواهی یا مدرک خاصی نیاز ندارند، اما به نوعی تجربه و تحصیلات نیاز دارند. دانشجویان فعلی ممکن است برخی از مشاغل تدریس خصوصی آنلاین را انتخاب کنند، اما بسیاری دیگر حداقل به مدرک لیسانس و همچنین تجربه تدریس یا تدریس خصوصی نیاز دارند.

دسترسی به بازی ریاضی و اطلاعات تشخیصی آنها می تواند به شخصی سازی یادگیری کمک کند. طول هر جلسه آموزشی باید متناسب با سن کودکان درگیر باشد و منعکس کننده انواع فعالیت های برنامه ریزی شده باشد. ارزیابی برنامه های تدریس خصوصی نتایج مثبتی را از جلسات تا 60 دقیقه نشان داده است. جلسات طولانی تر لزوماً باعث افزایش سواد و رشد خواندن کودک نمی شود.

استفاده نامتناسب از خدمات تدریس خصوصی

معلمان در محل حضور خواهند داشت و آماده کمک به دانش آموزان در بدو ورود خواهند بود. تدریس خصوصی برای مدت زمان همه گیری COVID19 فقط به صورت آنلاین ارائه می شود. لطفاً تقویم ما را برای اطلاعات مربوط به روزها و زمان های ورود به پاییز 2021 مشاهده کنید. این پلتفرم تطبیق فردی شاگرد و مربی را در کنار سایر خدمات ارائه می دهد. Tutor.com با مدارس K-12، برای تدریس خصوصی 24/7 بر حسب تقاضا، آموزش برنامه‌ریزی‌شده، بررسی مقاله حذفی و آزمون‌های تشخیصی ارتباط دارد. به طور کلی، آنها تقریباً 3000 متخصص دارند که شصت موضوع K-12 را پوشش می دهند.

گزینه های پولی شامل تدریس خصوصی، آموزش گروهی کوچک و تدریس خصوصی آنلاین است. این گزینه ها توسط هر دو شرکت آموزشی ارائه می شود که معلمان بسیاری را استخدام می کنند و افراد زیادی مانند دانشجویان و معلمان. برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، یک معلم باید دانش محتوایی را با همدلی، صداقت و شوخ طبعی ترکیب کند. همدلی مستلزم آن است که معلم حالت‌های عاطفی، نگرش‌ها و ادراکات دانش‌آموزان خود را «بخواند».
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بانک کتاب مارکا بازدید نمایید
همدلی توانایی دیدن دیگران از چارچوب مرجع شخصی آنها و انتقال این درک به شخص درگیر است.

Coach یکی از این راه حل های آماده است که به طور خاص برای راه اندازی پلت فرم های آموزشی آنلاین پیشرفته طراحی شده است. این راه حل دارای برچسب سفید و کاملاً قابل تنظیم است که با مجموعه ای از ویژگی ها یکپارچه شده است تا کار روان معلمان و زبان آموزان را بر روی پلت فرم تسهیل کند. در تدوین بیانیه مأموریت، برنامه ریزان باید کمک های مهمی را که خانواده ها و مؤسسات اجتماعی از قبیل Head Start، مراقبت از کودک و سایر برنامه های پیش دبستانی در حمایت از توسعه سوادآموزی کودکان انجام می دهند، در نظر بگیرند. مدارس دولتی؛ و کتابخانه ها، موزه ها و برنامه های اجتماعی خارج از مدرسه.

گاهی اوقات معلمان آنقدر با موضوعاتی که تدریس می کنند راحت هستند که فراموش می کنند گم شدن یا گیج شدن چگونه است. سعی کنید به ناامیدی که در مورد موضوعی که برای شما سخت است فکر کنید. برای اینکه مربیان با دانش آموزان خود رابطه حمایتی برقرار کنند، باید باز و صادق باشند. دانش آموزان اغلب تمایلی به صحبت با یک غریبه در مورد مشکلات تحصیلی خود ندارند.

چنین معلمانی در محتوای آکادمیک خود متخصص هستند -- آنها مفاهیم، ​​ایده ها و مشکلات موضوع را از درون می دانند. حتی اگر اکثر معلمان هرگز نتوانند یک جلسه یادگیری مبتنی بر پروژه سفارشی را تسهیل کنند، اما می‌توانند در مورد سخت‌گیری برنامه‌های کاربردی واقعی بحث و معرفی کنند. اگر معلمان بتوانند تکالیف مدرسه را به فعالیت‌های پروژه‌محور تبدیل کنند و به جای تکالیف انتزاعی یا برگه‌های تمرینی، فرصت‌هایی را برای کار واقعی و عملی فراهم کنند، دانش‌آموزان را به طور کامل‌تری درگیر می‌کنند. مربیانی که می توانند یادگیری را با علایق دانش آموزان مرتبط کنند، دانش آموزان بیشتری را ایجاد می کنند که واقعاً به آنچه می آموزند اهمیت می دهند. و در نهایت، معلمانی که یادگیری را به طور مناسب سخت می کنند - به اندازه کافی چالش برانگیز، اما نه آنقدر سخت که دانش آموزان ناامید شوند و دست از تلاش بردارند - رشد قابل توجهی در پیشرفت دانش آموزان خود نشان می دهند.

COVID-19 بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان در سراسر جهان تأثیر منفی گذاشت. برخی از کشورها برنامه های آموزشی ویژه ای را برای کاهش این تأثیر آغاز کردند. یک ضربه بزرگ، رشد قابل توجه صنعت تدریس خصوصی آنلاین بود، زیرا والدین سعی کردند تأثیر کلاس های از دست رفته را کاهش دهند. موثرترین راه برای کسب درآمد از خانه و جذب سریع دانش آموزان، پست کردن پروفایل خود در پلتفرم های اختصاصی تدریس آنلاین است. برای مثال، Classgap مستقیماً معلمان و دانش آموزان را به هم مرتبط می کند. معلمان به جای اینکه برای تدریس خصوصی یا جلسات "کلاسی" زوج شوند، با دانش آموزان روی سؤالات یا تکالیف کار می کنند.

به طور خلاصه، تدریس خصوصی، پشتیبانی بیشتر آکادمیک و/یا مهارت‌ها توسط یک فرد با تجربه‌تر است. این پشتیبانی را می‌توان توسط معلم کلاس دانش‌آموز، یکی دیگر از کارکنان مدرسه، یک مربی حرفه‌ای یا حتی یک همسال ارائه کرد. این در مورد کمک به دانش آموزان برای درک فرآیند یادگیری خود و حمایت از آنها در یادگیری به روشی است که برای آنها بهترین کار است. آموزش مؤثر بر ایجاد رابطه، ارتباط و یک رابطه اعتماد بین معلم و دانش آموز متکی است تا معلم بتواند پشتیبانی شخصی را ارائه دهد. این رابطه و اعتماد برای آموزش تاثیرگذار حیاتی است، زیرا باز کردن در مورد آنچه که به نظر شما چالش برانگیز است و نحوه مبارزه شما آسان نیست و شفافیت برای فردی کردن جلسات آموزشی ضروری است.





:: موضوعات مرتبط: تدریس خصوصی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: