تعمیر رسیور رسانه های دیجیتال برتر
نوشته شده توسط : یک دوست

این راهنما همچنین به سایر راهنماهای Fix-It برای مقابله با مشکلات رایج مانند تعمیر سیم برق، تعمیر پریز برق، تعمیر کنترل از راه دور و موارد دیگر اشاره می کند. گیرنده از جریان مستقیم استفاده می کند که با استفاده از یک پل دیودی از شبکه AC یکسو می شود. بررسی دیودها بسیار ساده است، وظیفه اصلی یک دیود نیمه هادی عبور جریان در یک جهت و نه در جهت دیگر است. در مورد من ، ترانزیستور سیم پیچ اولیه ترانسفورماتور معیوب است ، پیدا کردن آن دشوار نیست ، معمولاً یک رادیاتور برای حذف گرما دارد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تعمیر لوازم خانگی کلیک کنید
همه چیز خوب است، اما یک لحظه ناخوشایند وجود دارد. دلیل اصلی خرابی تجهیزات، خرابی منبع تغذیه است. این به دلیل رعد و برق، نوسانات برق، و به سادگی قطعات بی کیفیت این دستگاه اتفاق می افتد. در مقابل، سایر ماژول های گیرنده عملاً خراب نمی شوند. در مورد این خرابی رایج است که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد و خواهیم فهمید که چگونه منبع تغذیه گیرنده را با دست خود تعمیر کنیم. گیرنده تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال های صوتی و تصویری را از یک آنتن، کابل/ماهواره یا پخش کننده ویدیو دریافت می کند و آن سیگنال ها را به پرتوهای نور مرئی و صدای قابل شنیدن تبدیل می کند.

گیرنده های قدیمی طراحی شده در دهه 70 تا اوایل دهه 90 عمدتاً توسط شرکت فروش گیرنده طراحی و ساخته شده است. مدارهای تقویت کننده کاملا آنالوگ به مهندس این امکان را می دهد که کیفیت صدا را به خوبی تنظیم کند. آنها گیرنده ها را به عنوان تجهیزات Hi-Fi (تولید صدای با کیفیت بالا) معرفی کردند.

گیرنده تلویزیون تصویری را به صورت خطوط افقی روی صفحه نمایش می دهد. در فاصله مشاهده، خطوط و راه راه ها با هم ادغام می شوند و تصویری واضح را به صورت تمام رنگی می بینیم. تلویزیون های مدرن به قطعات الکترونیکی حالت جامد متکی هستند که نیاز به تعمیر و نگهداری توسط یک تکنسین آموزش دیده دارند. و بنابراین، گیرنده ما هیچ نشانه ای از زندگی نشان نمی دهد، نشانگرهای صفحه نمایش پانل جلویی روشن نمی شود، و عدم تکان دادن دوشاخه برق از پریز و روشن کردن سوئیچ کمکی به ما نمی کند ... اولین مورد کاری که ما انجام می دهیم این است که دوشاخه را از شبکه بیرون می آوریم و پوشش بالایی را جدا می کنیم، باید به پر کردن الکترونیکی دستگاه برسیم.

مراکز خدمات مجاز کارخانه ملزم به سرمایه‌گذاری در ابزارهای خدماتی، جیگ‌ها، تجهیزات تست، رابط‌های کامپیوتری و نرم‌افزارهای خاص هر برند هستند که برای خدمات مؤثر لوازم الکترونیکی مصرفی مدرن ضروری است. بدون تجهیزات مناسب، یک تکنسین ممکن است نتواند تجهیزات شما را تعمیر کند، و حتی ممکن است به آن آسیب بیشتری وارد کند، در نتیجه هر گونه ضمانت نامه را باطل می کند. ما به عنوان یک مرکز خدمات مجاز کارخانه، دسترسی ویژه ای به داده های خدمات و پشتیبانی فنی تولید کنندگان به هنگام عرضه محصولات داریم. این تضمین می کند که هیچ تاخیری در سرویس دهی محصول شما وجود ندارد. اگر محصول شما تحت گارانتی سازنده است، به عنوان یک مرکز خدمات مجاز، می‌توانیم تعمیرات را تسریع کنیم و هزینه‌ها را از سازنده قبض کنیم. هر برندی در مورد لوازم الکترونیکی متفاوت است.

قطعه تعمیر رسیور Denon Avr

سپس دستورالعمل های گام به گام ساده ای را برای نحوه سرویس دهی یک تیونر مکانیکی ارائه می دهد و شما را به دستورالعمل هایی برای آزمایش و تعویض قطعات الکترونیکی ارجاع می دهد. قبل از تماس با خدمات تعمیر تلویزیون، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای حذف یا کاهش هزینه تعمیر فنی انجام دهید. نکات موجود در این راهنمای Fix-It هم برای تعمیر تلویزیون صفحه تخت و هم برای تعمیر تلویزیون تیوب اعمال می شود.

خدمات تعمیر حرفه ای انواع لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی را ارائه کرده است. ما خدمات خانگی را در لوازم خانگی و تلویزیون های اصلی ارائه می دهیم. در محل ما در Suwanee، GA، ما گیرنده‌ها و تقویت‌کننده‌های استریو قدیمی، صفحه‌های گردان/دستگاه‌های پخش، پخش‌کننده‌های سی‌دی، پخش‌کننده‌های DVD، تلویزیون‌های صفحه تخت و سایر محصولات را ارائه می‌کنیم. تعمیرات ما به مدت 90 روز گارانتی می شود که یکی از دلایل متعددی است که ما به مدت 65 سال در تجارت هستیم! ما واحدهای تحت گارانتی یا خارج از گارانتی را سرویس می‌دهیم و از اکثر شرکت‌های خدماتی اصلی نیز پشتیبانی می‌کنیم. با باز کردن درب، تابلوهای مدار چاپی را می بینیم که بسیاری از اجزای آن توسط شینه های سیمی به هم متصل شده اند.

اگر فیوز کار نمی کند، برای تعویض آن عجله نکنید و سعی کنید گیرنده را روشن کنید. معمولاً آنها فقط "سوخته نمی شوند" ، برعکس ، در بیشتر موارد ، با اضافه ولتاژ در شبکه ، آسیبی نمی بینند و چیز دیگری باید خراب شود. به طور کلی برای بررسی سایر موارد باید منبع تغذیه را از گیرنده جدا کنیم. سپس، با انداختن یک صفحه به طور متناوب روی هر دیود، و تعویض انتهای آن، یکپارچگی آنها را تعیین می کنیم. اگر دیود در دو موقعیت یکسان حلقه می زند، آنگاه شکسته است.

اکثر گیرنده های قدیمی کیفیت صدای بسیار عالی و اعوجاج بسیار کم دارند. این گیرنده ها با جلوه های صوتی عالی برای فیلم اما برای تمام اجزای موجود در گیرنده های صدای فراگیر که برای جلوه های صوتی اضافه شده اند، نویز و اعوجاج بیشتری توسط آن اجزا ایجاد می شود. اکثر مهندسان جوان بیشتر در مورد کامپیوتر و نرم افزار می دانند. آنها می توانند مبدل های D/A یا A/D عالی و پردازشگر صدای فراگیر دیجیتال عالی طراحی کنند.

چه چیزی می تواند با تلویزیون اشتباه کند؟

اگر اینطور نیست، جزئیات را بیشتر در طول زنجیره بررسی می کنیم. اغلب خود ترانسفورماتور از کار می افتد، ما می توانیم چنین نقصی را با اندازه گیری ولتاژ سیم پیچ ثانویه تشخیص دهیم. باید بگم که همه نمیتونن ترانسفورماتور رو تعویض کنن، اگه اینطوره، پس بهتره رسیور رو ببری کارگاه، ولی اگه به ​​توانایی هات اطمینان داری، ادامه بده، مثلا برام سخت نیست. بستگی به این دارد که آیا قصد دارید از آن برای گوش دادن به موسیقی یا موسیقی متن فیلم استفاده کنید. اگر از گیرنده برای موسیقی استفاده می کنید، پس تعمیر گیرنده Hi-Fi قدیمی خود راه حلی است.

ما همچنین خدمات و تعمیرات عالی برای سیستم های صوتی و سینمای خانگی مدرن، از جمله گیرنده های A/V، پردازنده های صدا، تقویت کننده های چند کاناله، بلندگوها و پخش کننده های DVD/CD/Bluray ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما اغلب مجموعه‌ای از قطعات متعلق به قبل را برای فروش در دسترس داریم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نمایندگی بازدید نمایید
تعمیرات الکترونیک موزیکال آل سرویس خدمات با کیفیتی را بر روی انواع موزیکال الکترونیک ارائه می دهد.

ما همچنین برای رفع مشکل از خانه شما بازدید خواهیم کرد و سپس با هزینه ای معقول، قطعات سرویس شده را حذف و دوباره نصب می کنیم. ما تعمیرات تجهیزات صوتی Hi-Fi را به همه برندهای اصلی ارائه می دهیم و خدمات تعمیر را با ضمانت پوشش می دهیم. چه محصول شما قدیمی یا جدید باشد، ما می توانیم آن را برای شما پشتیبانی و تعمیر کنیم. این راهنمای تعمیر تلویزیون به نحوه عملکرد یک تلویزیون صفحه تخت یا تیوب، نحوه عملکرد اشتباه تلویزیون، نحوه شناسایی مشکل تلویزیون و قطعات و ابزارهایی که برای رفع آن نیاز دارید، می گوید.

اگر تجهیزات شما امکان رهگیری داده های دیجیتالی را بین منابع به صفحه نمایش تشخیص دهد، صدا یا تصویر یا هر دو را قطع می کند. کابل های HDMI را جدا کرده، خاموش و روشن کنید، HDMI دستگاه شما را دوباره «دست می دهد». این ممکن است مشکل HDMI بدون صدا یا تصویر را برطرف کند.





:: موضوعات مرتبط: تعمیر لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: