8 نکته برای اینکه یک فروشنده خودرو موفق در سال 2021 باشید
نوشته شده توسط : یک دوست

حداقل باید خودرو به صورت خصوصی فروخته شود تا بدهی پرداخت شود. بله، فروشنده پیشنهاد می دهد که بدهی قدیمی شما را به یک وام جدید تبدیل کند. چه خط مشی نمایندگی شما باشد و چه نباشد، باید موارد اضافی را بفروشید تا درآمد بیشتری کسب کنید و در مواقعی واجد شرایط دریافت پاداش باشید.

هزاران فروشنده خوب خودرو و زن فروش خودرو وجود دارند که به عنوان یک فروشنده خودرو موفق زندگی بسیار خوبی می کنند. این نکات فروش خودرو لزوما برای خریداران Chevy، Ford، Toyota یا Dodge نیست، اما این نکات به شما کمک می کند وسایل نقلیه بیشتری را جابجا کنید. فرقی نمی‌کند خودروهای نو، دست دوم یا دارای گواهینامه بفروشید، خریداران خودرو همچنان مردم هستند و مردم دوست دارند با افرادی که دوست دارند تجارت کنند. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه یک فروشنده خوب باشید و حتی به یک فروشنده ماشین عالی تبدیل شوید زیرا چیزی به نام فروشنده ماشین متولد شده وجود ندارد.

با یک راه حل آموزشی فعال در فروش خودرو موفق شوید

دلالان خودرو اغلب برای فروش خودرو از طریق مالی تشویق می شوند و خریداران نقدی به آنها اجازه نمی دهند به این پاداش ها دست یابند. اگر به فکر خرید یک ماشین از نظر مالی هستید، حتماً به APR یا نرخ بهره توجه کنید، زیرا برخی معاملات بهتر از سایرین هستند. راهنمای دقیق ما برای امور مالی خودرو تمام اطلاعات مورد نیاز شما را دارد. اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید یک فروشنده خودرو موفق شوید، بازاریابی آنلاین باید در اولویت باشد.

قسمت 4 قسمت 4 از 4: برجسته شدن در میان سایر فروشندگان

هر روز، مدیر فروش نمایندگی باید چند دقیقه با هر یک از اعضای تیم فروش وقت بگذارد تا ببیند چه سرنخ هایی را دنبال می کنند. مدیر فروش نمایندگی همچنین باید برای اطمینان از اینکه فروشنده در مسیر رسیدن به هدف فروش خود است، وقت بگذارد. در نهایت، چک‌این روزانه باید به‌عنوان زمانی مورد استفاده قرار گیرد که فروشنده هر سؤالی را که ممکن است داشته باشد از مدیر نمایندگی بپرسد. آخرین فردی که مشتری شما قبل از ترک فروشنده می بیند شما هستید.

یادگیری اینکه چگونه یک فروشنده خوب باشید مستلزم این است که محصول خود را بهتر از مشتری بشناسید. ما باید اطمینان حاصل کنیم که هر تعاملی که با یک مشتری بالقوه داریم بسیار عالی است، و شما فقط می توانید تصور کنید که چقدر از سایر نمایندگی ها متمایز خواهید شد وقتی آنها نام خود را به نمایش بگذارند. ما متوجه شده‌ایم که نمایندگی‌هایی که از ایمیل ویدیویی به درستی استفاده می‌کنند، نرخ پاسخ‌دهی ۲۵ درصدی و نرخ نمایش ۱۷ درصدی را افزایش می‌دهند. ویدئو یک قطعه حیاتی در یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک فروشنده خودروی عالی است. ما در اینجا با یک ضرب المثل عالی زندگی می کنیم، "آموزش کاری نیست که شما انجام می دهید، بلکه کاری است که شما انجام می دهید". بیشتر حرفه های مورد توجه (ورزشکاران، سرگرمی ها، پزشکان، وکلا، و غیره) به نوعی آموزش و یادگیری مداوم به عنوان بخشی از رشد شغلی خود دارند.

از آنها تشکر کنید، همه چیز را در مورد ماشین جدیدشان به آنها نشان دهید، ماشین را با آنها بررسی کنید و مطمئن شوید که بعد از F راضی هستند در سال گذشته، فروشندگان مجبور شدند تا رویه‌های تجاری استاندارد خود را برای مطابقت با دستورات دولتی تنظیم کنند، در حالی که با فشار اضافی کمک به خریداران کمک می‌کند احساس راحتی و امنیت کنند. ما شاهد تغییر چشمگیری به سمت فروش مجازی بوده‌ایم و تجربه خرید حضوری از ساعت‌ها در فروشگاه به حدود دقیقه کاهش یافته است، در حالی که تمام این مدت بر روی یک خدمه اسکلت کار می‌کنیم.

این نکات و توصیه‌های فروشنده خودرو به طور خلاصه به چیزهای مختلفی می‌پردازد که ممکن است قبلاً هنگام آموزش نحوه فروش خودرو در نمایندگی‌ها یاد گرفته باشید. آنها احتمالاً در آموزش فروش اتومبیل شما گنجانده شده اند و برخی از این موارد را باید تقویت یا به خاطر بسپارید تا یک فروشنده یا زن حرفه ای تر و مؤثرتر اتومبیل شوید. این نکات را برای فروشندگان خودرو به عنوان یک مرجع در دسترس داشته باشید و روی موارد یا مناطقی که ممکن است نیاز به بهبود داشته باشید، مانند تکنیک های بسته شدن فروش خودرو خود، کار کنید.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
همه در میدان بازی هستند و اقدامات روز بازی را شبیه‌سازی می‌کنند، زیرا می‌دانند که باید در روز بازی در اوج باشند. همین موضوع برای ما به‌عنوان فروشندگان صنعت خودرو نیز صادق است، ما باید تعامل با مشتریان را از طریق تلفن شبیه‌سازی کنیم. ، اینترنت، پیامک و غیره، تا وقتی یک خریدار واقعی جلوی چشممان می آید، بدانیم چه باید بکنیم و بگوییم. هنگامی که فروشندگان تمرین می کنند، می توانند خود را تطبیق دهند و در هر سناریوی فروش در اوج باشند. همانطور که دوست ما دیو اندرسون می گوید، تا زمانی که کامل نباشید، اضافی نیست.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بهزاد عباسی بازدید نمایید
به آموزش ما بروید و روی چند اسکریپت کار کنید یا با یک همکار یا مدیر شبیه سازی کنید. انجام هر یک از این کارها باعث می شود که معاملات بیشتری را ببندید، در مقابل منتظر افزایش تصادفی باشید که ممکن است هرگز رخ ندهد. می‌توانید بدون اینکه بدانید چه می‌خواهید بخورید، وارد رستوران شوید و یک غذای خوب بخورید.

بدون برنامه وارد نمایندگی نشوید

اگر همه اینها را بدانید، بسیار جلوتر از اکثر خریداران خودرو خواهید بود. مردم باید ماشین داشته باشند و باید آنها را از جایی بخرند، بنابراین ممکن است از طرف شما و نمایندگی شما باشد. مهم نیست وقتی اولین بار آنها را ملاقات می کنید چه می گویند، آنها می خواهند ماشین بخرند. آنها برای خرید خودرو آمده‌اند و این وظیفه شماست که با تعیین محرک‌های خرید و رفع نیازهای آن‌ها و در عین حال استفاده از تکنیک‌ها و آموزش‌های فروش خودرو، به آنها خودرو بفروشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که یک مدیر فروش نمایندگی می تواند از آنها برای کمک به بهبود عملکرد تیم فروش خود استفاده کند. هر یک از اعضای تیم فروش باید یک بررسی عملکرد سالانه برای بررسی عملکرد خود در 12 ماه گذشته دریافت کند. در طول بررسی عملکرد سالانه، مدیر فروش نمایندگی متوجه خواهد شد که آیا عضو تیم فروش به اهداف خود رسیده است یا خیر.

برای موفقیت آمیز بودن آموزش، باید آموخته های خود را شبیه سازی یا تمرین کنید. وقتی این را به تمرینات ورزشی تشبیه می کنیم، فوراً برای مردم معنا پیدا می کند. به عنوان مثال، در MLB، تیم‌ها در هر فصل یک ماه و نیم را در کمپ تمرینی می‌گذرانند، جایی که بازی‌ها را شبیه‌سازی می‌کنند تا وقتی وارد فصل می‌شوند، آماده کشتن آن باشند. هنگامی که فصل شروع می شود، آنها هر روز تمرینات ضربتی و میدانی را انجام می دهند. و این فقط مال تازه کارها یا بچه های جدید نیست، قهرمانان باتجربه، دستکش های طلا، Cy Youngs هستند.

خوب است که تجربیات ضعیف مشتری خود را تأیید کنید، اما صحبت کردن در مورد زباله های رقبا می تواند شرکت شما را بد جلوه دهد. بدتر از آن، مکالمه را از فروش خود دور می کند و به تجربه منفی مشتری شما می برد. علاوه بر این، مدیریت نمایندگی به فروشندگان خودرو برای فروش خودروهایی که ممکن است برای مدت طولانی در زمین فروش بوده اند، پاداش دریافت کند. این جایزه بالاتر از کمیسیون معمولی است که برای فروش خودرو در وهله اول می گیرند. برج می‌گوید که هنوز هم پاداش‌های بیشتری از طرف سازنده خودرو برای فروشندگان یا نمایندگی‌ها در صورت رسیدن به سهمیه فروش در یک سال مدل یا مدل خودرو خاص وجود دارد. با این حال، هدف واقعی تماس/ایمیل/چت فروش این است که خریدار را وادار کند تا در نمایندگی ظاهر شود.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: