کمک به بازاریابی صادراتی
نوشته شده توسط : یک دوست

اگر می‌خواهید تمام جنبه‌های کار ورود به بازار را خودتان انجام دهید، به زمان و منابعی فکر کنید که باید سرمایه‌گذاری کنید. اگر به هزینه‌های کاملی که یک مدیر توسعه تجارت بین‌المللی برای شرکت شما در طی 6 ماه طول می‌کشد نگاه کنید، احتمالاً ارائه خدمات مشاوره صادرات حرفه‌ای برای گسترش دامنه دسترسی شما ارزان‌تر و سریع‌تر است. شرکت های تجاری حرفه ای برای داشتن یک کسب و کار موفق همیشه نیاز به مشورت با متخصصان مجرب دارند.

ما از متخصصان و سازمان ها برای دستیابی به اهداف بازاریابی صادراتی خود با رویکردی آزمایش شده و متناسب با زمان حمایت می کنیم.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید
تیم عملی ما با شرکت های خصوصی، دولت ها و هیئت های صادراتی با رویکردی منحصر به فرد کار کرده است. مشاوران آینده اسکای دنا با سالها تجربه در تجارت و بازرگانی بین المللی و همچنین صادرات و واردات برای تسریع در گام های شما در کسب و کار شما همراه شما هستند. سنگاپور چهارمین مرکز مالی بزرگ جهان است و تنها از لندن، نیویورک و توکیو جلوتر است.

مشاوران در ترویج صادرات برای مواد غذایی


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کارمنتو بازدید نمایید
مشاوره صادرات ریس با بیش از ده سال تجربه در توسعه موفقیت آمیز فروش به تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی در اسپانیا و پرتغال، شریک فروش و بازاریابی ایده آل برای تجارت شما است. بسیاری از کشورها برنامه هایی را برای تشویق شرکت های کوچک و متوسط ​​برای گسترش به بازارهای جدید ارائه می دهند. مشاور آیزن بین المللی سازی مدل های مختلف کسب و کار را تشویق می کند. مشاور کسب و کار آیزن به مشتریان خود در ترویج خدمات داخلی و بین المللی و صادرات محصولات و ارائه تصویر یک تامین کننده قابل اعتماد خدمات با کیفیت بالا در سراسر شمال به خارج از کشور کمک می کند.

هر یک از اعضای تیم Srompl در زمینه خود بسیار با تجربه و واجد شرایط هستند. اگر بریتانیا می‌خواهد توانایی‌ها و مشاغل صنایع دفاعی را حفظ کند، صنعت باید به طور مشترک با وزارت دفاع همکاری کند تا به یک روش جدید کار مبتنی بر صادرات تبدیل شود. مهر تأیید «همانطور که توسط HM Forces استفاده می‌شود» برای موفقیت صادرات حیاتی است زیرا محصولاتی که توسط مشتری خانگی استفاده نمی‌شوند بعید است در خارج از کشور موفق باشند.

پیشگامان در تجارت بین المللی

اقتصاد کشور بیشتر مبتنی بر تجارت، خدمات، حمل و نقل و صنعت است. در سال 2019، بخش خدمات 70 درصد از تولید ناخالص داخلی و بخش صنعت 26 درصد دیگر را به خود اختصاص داده است. این کشور تقریباً هیچ منبع طبیعی ندارد که آن را به شدت به صادرات وابسته می کند، به ویژه در مورد فرآورده های نفتی، الکترونیک، مواد شیمیایی، دستگاه های پزشکی و دارویی. سنگاپور یک کشور خرد است که در جنوب شرقی آسیا و در مجمع الجزایری از جزایر واقع شده است که بزرگترین آن سنگاپور است. این کشور یک کشور در حال توسعه پویا با اقتصاد قوی و بازار آزاد است. این کشور یکی از ثروتمندترین و سریع ترین کشورهای در حال رشد در شرق آسیا است، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های خارجی فعال در این بخش از جهان آن را به عنوان مرکز اصلی منطقه ای خود انتخاب کردند.

با یک موقعیت جدید در بازار و با تکیه بر استراتژی‌های فروش مستقیم موفق آن‌ها، ما یک طرح تجاری شامل یک طرح صادراتی را با کمک نمایندگان تجارت داخل بازار در استرالیا و خارج از کشور انجام دادیم. هدف اصلی رشد کسب‌وکار از طریق فروش‌های جدید، حفظ توجه به جزئیات، برون‌سپاری مواردی بود که کسب‌وکار در آن تخصص نداشت و به بافتنی آن‌ها پایبند بود - ارائه تورهای اتوبوس با کیفیت در استرالیای مرکزی. از طریق ارتباطات قوی و مدیریت تامین کنندگان در زمین، مشاوره صادرات Srompl. کیفیت و قابلیت اطمینان حفظ می شود و هر مشکلی قبل از اینکه بر مسیر بحرانی تأثیر بگذارد حل می شود. برای افزایش دامنه خدمات پروژه ارائه شده توسط مشاوران خود مشاوره صادرات Srompl، ما با گروه منتخبی از متخصصان با استعداد همکاری می کنیم که ارزش های ما را به اشتراک می گذارند و کیفیت را ارائه می دهند.

کاترین رید، MIEx، یک مشاور فروش و بازاریابی بین‌المللی با بیش از 20 سال تجربه در توسعه محصولات خاص در بازارهای نوظهور است. او به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کمک می‌کند تا از موانع بین‌المللی عبور کنند، کارآفرینان موفق و بازار جهانی پر رونق ایجاد کنند. بررسی موارد خوبی را برای مدیریت نشان داد که ریسک‌های جدید را بپذیرد و ایده‌های جدید را اجرا کند، مانند جذب بازارهای جدید و خارج شدن از جنگ قیمت‌ها که توسط رقابت محلی به راه انداخته شده است... کاهش قیمت‌ها برای برنده شدن در تجارت خوب است اگر بودجه دارید، اما مناسب نیستید.

وزارت دفاع باید پتانسیل صادرات را در توسعه استراتژی های بخش و صنعت در نظر بگیرد. همچنین باید با صنعت برای طراحی برنامه‌ها و الزامات تجاری به گونه‌ای همکاری کند که از توسعه محصولات موفق جهانی در ازای تجهیزات مقرون‌به‌صرفه‌تر و توانایی حاکمیت بریتانیا حمایت کند. شناسایی بهترین بازارهای مناسب، ایجاد یک استراتژی ورود به بازار، توسعه یک برنامه صادرات، کمک به تکمیل درخواست‌های تامین مالی یا حتی ورود به مدیریت پروژه‌های بین‌المللی، Exportspark می‌تواند به یک کسب‌وکار کمک کند تا به سرعت تعیین کند چه چیزی برای موفقیت در صادرات لازم است.





:: موضوعات مرتبط: مشاوره بازاریابی و فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: