ارگانیسم‌های تخریب‌کننده چوب
نوشته شده توسط : یک دوست

چنین گزارشی باید نموداری از منطقه مورد بازرسی داشته باشد و مشخصاً مشخص کند که کدام بخش از سازه مورد بازرسی قرار گرفته است و نام شخصی که برای ریشه کنی یا کنترل آفات در محدوده ثبت شعبه آن توصیه می کند و قراردادی منعقد می کند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تعمیرات لوازم خانگی کلیک کنید
به صورت کتبی اجرای واقعی کار را به یک شرکت ثبت شده که دارای ثبت شعبه است که اجازه استفاده از روش خاص را دارد، می بندد. هنگامی که از یک ایستگاه طعمه سرپوشیده یا بدون پوشش برای هر آفت کش استفاده می شود، ایستگاه طعمه باید به اندازه کافی با کلمه یا نمادهای مورد نیاز بر روی برچسب اصلی آفت کش، نام عمومی آفت کش، و نام، آدرس و شماره تلفن سازه علامت گذاری شود.

این نیاز از سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها محافظت می‌کند و به خریدار خانه حفاظت ارزانی در برابر هزینه تعمیر و درمان کنترل آفات ساختاری ارائه می‌کند. صرف نظر از وضعیت خانه در زمان فروش، به خریدار خانه توصیه می شود که در هر صورت یک بازرسی ساختاری کنترل آفات را ترتیب دهد. هزینه بازرسی در مقایسه با هزینه تعمیر آسیب ناشناخته آفات که ممکن است هزاران دلار باشد، بسیار کم است. دستگاه بخور موظف است در زمانی که سازه واقعاً برای اشغال ایمن است، اخطاریه ورود مجدد به ملک ارسال کند. در این اطلاعیه آمده است که ساختمان برای ورود مجدد امن است و تاریخ و ساعت رهاسازی ساختمان، نام شرکت کنترل آفات سازه ای صادر کننده اعلان و مجوز و شماره تلفن آن ذکر شده است.

قطعات در معرض حمله آفات یا موجودات تخریب کننده چوب. شرایطی که معمولاً منجر به آلودگی یا عفونت می شود، مانند تماس با زمین، بقایای سلولز بیش از حد، سطوح معیوب، شرایط رطوبت بیش از حد، شواهدی از نشت سقف و تهویه ناکافی باید گزارش شود. کلیه گزارش‌های تکمیلی، مطابق با بخش کد، باید نشان دهنده عدم وجود یا وجود آفات یا موجودات تخریب‌کننده چوب یا شرایط مساعد باشد و باید در فرمی که هیئت مدیره تجویز می‌کند و با مهر الصاق شده در هیئت مدیره بایگانی می‌شود. دارنده پروانه باید به گونه ای به گزارش اصلی مراجعه کند تا به وضوح آن را شناسایی کند. آفات و ارگانیسم های تخریب کننده چوب تحت پوشش قرارداد خدمات کنترل.

شرکت کنترل آفات ساختمانی که تخلیه، پست، قفل و تحت مراقبت، نگهبانی و کنترل شرکت ثبت شده باشد، جایگاه طعمه محسوب می شود. این اطلاعات باید ظرف 24 ساعت پس از درخواست ارائه شود. قبل از انجام خدمات اولیه که در آن یک شرکت کنترل آفات ساختاری از یک آفت کش برای کنترل آفات عمومی خانگی در یک سازه استفاده می کند، باید مالک یا نماینده مالک و مستاجر آفت کش های پیشنهادی برای استفاده و مواد موثره را مطلع کند. شرکت کنترل آفات سازه ای همچنین باید در گزارش بازرسی محل برچسب بازرسی و همچنین وجود هر تگ بازرسی یا برچسب بخور دیگری که کمتر از دو سال از عمر آن می گذرد را یادداشت کند. الف- هنگامی که یک شرکت کنترل آفات ساختاری استخدام می شود، بدون توجه به اینکه چه کسی هزینه بازرسی را پرداخت می کند، هم در برابر خریدار و هم فروشنده پاسخگو است.

نمونه ای از گزارش در پشت این بروشور است. گزارش بازرسی آفات یا ارگانیسم‌های تخریب‌کننده چوب یا شرایطی را که احتمالاً باعث آلودگی یا آلودگی به آفات می‌شوند و مناطقی که آسیب ساختاری و سایر مشکلات وجود دارد را شناسایی می‌کند. همچنین توصیه هایی برای درمان یا ترمیم ارائه شده است. کلیه بازرسی های انجام شده توسط این شرکت های ثبت شده یا دارندگان مجوز باید در مورد املاکی باشد که برای فروش، اجاره یا معاوضه ارائه نمی شوند و محدود به لرزه های چوبی یا زونا روی چوب لرزه یا سقف های شینگل خواهد بود و فقط برای اهداف شناسایی انجام می شود. وجود یا عدم وجود ارگانیسم های تخریب کننده چوب مانند قارچ های پوسیده روی تکان های چوب یا زونا و در نتیجه پوسیدگی، یا قارچ های غیر پوسیده مانند کپک، کپک، گلسنگ، یا خزه روی تکان های چوب یا زونا. برای اهداف این بخش، «توافقنامه خدمات کنترلی» به معنای هرگونه توافقی است، از جمله ضمانت‌های تمدید شده، برای انجام بازرسی‌های منظم و سایر فعالیت‌های مرتبط با کنترل یا ریشه‌کنی آفات و ارگانیسم‌های تخریب‌کننده چوب در یک دوره زمانی از سوی صاحب مجوز.

کسب و کار

قبل از اینکه یک شرکت کنترل آفات سازه ای اخطاریه ای را اعمال کند که توسط ساکنین یا عامل تعیین شده یک سازه امضا شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سرویس کاران بازدید نمایید
در این فرم باید قید شود که در تاریخ های مشخص شده از گاز کشنده در ساختمان استفاده خواهد شد. همچنین باید اعلام کند که تا زمانی که اخطار ورود مجدد توسط دارنده پروانه مسئول بخور ارسال نشود، بازگشت به ساختمان امن نیست. سرنشین باید یک کپی از اخطار بخور سرنشین دریافت کند. مبلمان می تواند توسط موریانه های زیرزمینی یا موریانه های چوب خشک آلوده شود.

از آنجایی که مواد بخور هیچ اثر باقیمانده ای ندارند، سایر آفات خانگی مانند مورچه ها، عنکبوت ها، سوسک ها و غیره می توانند پس از بخور مجدداً آلوده شوند. اگرچه ایالت کالیفرنیا شرکت های ساختاری کنترل آفات را تنظیم می کند، اما نیازی به گزارش بازرسی قبل از فروش اموال ندارد. با این حال، موسسات مالی معمولاً گزارش را برای اطمینان از سالم بودن ساختمان از نظر ساختاری درخواست می کنند.

بخور ساختاری

هر آفت یا ارگانیسمی که احتمال می رود منجر به هجوم یا عفونت شود که تحت پوشش نیست، باید به طور خاص فهرست شود. هر بار که یک شرکت کنترل آفات ساختاری بازرسی برای آفات یا موجودات تخریب کننده چوب انجام می دهد، باید یک برچسب در اتاق زیر شیروانی، زیر منطقه یا گاراژ نصب کند. برچسب حاوی نام شرکت و تاریخ بازرسی است. هنگامی که شرکت هر کاری را انجام می دهد باید یک برچسب مشابه در کنار برچسب بازرسی نصب شود.

موظف است ظرف پنج روز یک نسخه از گزارش را به دستور بازرسی تحویل دهد. طبق ماده 1099 قانون مدنی، فروشنده باید یک نسخه از گزارش را به خریدار تحویل دهد. یک کپی را می توان از طریق escrow نیز دریافت کرد. ما همچنین خدمات پیشگیرانه کنترل آفات را برای حفظ خانه شما از جوندگان و حشرات برای طولانی مدت ارائه می دهیم. خدمات پیشگیرانه فصلی ما در طول سال در فواصل زمانی 90 روزه ارائه می شود تا اموال شما همیشه محافظت شود.

خدمات کنترلی به عنوان بازرسی مجدد منظم از یک ملک پس از تهیه گزارش مطابق با این بخش و انجام اصلاحات مورد توافق تعریف می شود. تحت یک قرارداد خدمات کنترلی، یک شرکت ثبت شده باید به گزارش و قرارداد اصلی به نحوی مراجعه کند که به وضوح آنها را شناسایی کند، و این گزارش باید به عنوان گزارشی واقعی از شرایطی که در ابتدا صادر شده است، در نظر گرفته شود، مگر اینکه ممکن است پس از کنترل اصلاح شود. بازرسی خدمات شرکت ثبت شده پس از هر بازرسی خدمات کنترلی ملزم به صدور گزارشی طبق بندهای مربوط به بخش فرعی نیست. اگر پس از بازرسی خدمات کنترلی، هیچ گونه اصلاحی در گزارش اصلی به صورت کتبی انجام نشود، فرض می شود که شرایط مطابق گزارش اولیه است. یک قرارداد خدمات کنترل باید به طور خاص آفات یا موجودات تخریب کننده چوب و بخش هایی از ساختمان ها یا سازه های تحت پوشش قرارداد را ذکر کند. قانون کنترل آفات ساختاری ایجاب می کند که تمام شرکت های کنترل آفات ساختاری در کالیفرنیا از فرم گزارش بازرسی استاندارد استفاده کنند.





:: موضوعات مرتبط: تعمیر لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: