عناصر پیشبرد فروش
نوشته شده توسط : یک دوست

محصولات و برنامه های جدید را اعلام کنید، پیام های فردی فروشندگان را تقویت کنید، مشتریان را به سمت کسب و کار جذب کنید و مشتریان فعلی را حفظ کنید. بازاریابی چریکی شامل رویکردهای غیرمعمولی مانند برخوردهای صحنه‌ای در مکان‌های عمومی، اهدای محصولاتی مانند خودروهایی که با پیام‌های برند پوشانده شده‌اند، و تبلیغات تعاملی که بیننده می‌تواند پاسخ دهد تا بخشی از پیام تبلیغاتی شود، می‌شود. این نوع تبلیغات غیرقابل پیش بینی است که باعث می شود مصرف کنندگان محصول یا ایده را خریداری کنند. این نشان دهنده روند افزایشی تبلیغات تعاملی و "جاسازی شده" است، مانند از طریق قرار دادن محصول، رای دادن به مشتریان از طریق پیام های متنی، و کمپین های مختلف با استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر. اکثر شرکت ها به طور فعال از بینش رضایت مشتری هنگام توسعه محصولات و خدمات جدید استفاده می کنند.

با این حال، یک پایگاه مشتری راضی ممکن است برای ایجاد سر و صدا کافی نباشد. برای ایجاد تبلیغات شفاهی مثبت که واقعاً تأثیرگذار باشد، تجربه مشتری نه تنها باید به طور قابل توجهی از انتظارات منحرف شود، بلکه باید در ابعادی که برای مشتری مهم است و احتمالاً در مورد آنها صحبت می کند منحرف شود. به عنوان مثال، در حالی که عمر باتری یک محرک مهم برای رضایت مصرف کنندگان تلفن همراه است، آنها کمتر از سایر ویژگی های محصول، مانند طراحی و قابلیت استفاده، در مورد آن صحبت می کنند. برای تبدیل مصرف‌کنندگان به یک ابزار بازاریابی مؤثر، شرکت‌ها باید نسبت به ویژگی‌های محصول و خدماتی که دارای پتانسیل دهان به دهان درونی هستند، عملکرد بهتری داشته باشند. اثربخشی تبلیغات در توانایی آن برای کمک به تحریک یا حفظ فروش نهفته است (Eachambadi 1994؛ Mantrala، Sinha و Zoltners 1992؛ Naik، Mantrala و Sawyer Sethi 1998؛ Vidale و Wolfe 1957).

عناصر پیشبرد فروش

ما دریافتیم که استفاده از رسانه های آنلاین برای تبلیغات سه برابر بیشتر از رسانه های چاپی فروش دارد. بر اساس یافته های این مقاله، استفاده از رسانه های آنلاین برای تبلیغات برای افزایش حجم فروش پیشنهاد می شود. در نهایت، یک مدل آماری جدید به نام مدل ZI-Weibull برای ارائه بهترین توصیف از داده های فروش توسعه یافته است. برای اهداف توضیحی، مدل پیشنهادی در مقایسه با توزیع IW بر روی داده‌های مالی اعمال شد. با در نظر گرفتن معیارهای تحلیلی معین، مشاهده می‌شود که مدل پیشنهادی مدل مناسبی برای مدل‌سازی مجموعه داده‌های مالی و دیگر مرتبط است.

حتی اگر اطلاعات محصول را قبل از خرید محصول در تبلیغات دریافت کنند، ممکن است پس از خرید به سرعت آن را فراموش کنند. "واکنش دادن" عنصر مهمتری نسبت به "تفکر" در سلسله مراتب تاثیرات کم درگیری است. در نتیجه، برای ایجاد و حفظ تصویر برند و فروش، نیاز به تبلیغات مکرر است.

فرهنگ ما را متحول می کند و ابزاری برای کشف محصولات جدید و حتی یادگیری می شود. برای بحث مختصر در مورد اهمیت بازاریابی و تبلیغات به دبیجا و همکاران مراجعه می کنیم. دریافت پیام در حالی که در حالت ذهنی جذب اطلاعات از تبلیغات در خلال وقفه های تبلیغاتی تلویزیونی، هنگام خواندن یک نشریه، یا هنگام عبور از کنار بیلبوردها در فضاهای عمومی هستید. نمونه بارز این تکنیک پیام رسانی، کمپین های تبلیغاتی برای ترویج سفرهای بین المللی است.
لطفاً جهت دسترسی به بهترین ثبت آگهی تبلیغاتی کلیک کنید
معمول است که تبلیغات تبلیغ کننده کشورهای خارجی توسط وزارتخانه های گردشگری آن کشورها تولید و توزیع شود، بنابراین این تبلیغات اغلب حاوی بیانیه های سیاسی و/یا تصویری از برداشت عمومی بین المللی مورد نظر دولت خارجی است.

همچنین مناسب است این فعالیت را ابتدا با استفاده از مدل تحلیل سودآوری مشتری بهبود بخشید. یکی از اصول اساسی تجزیه و تحلیل بازگشت مشتری، که ارائه دهنده باید آن را اجرا کند، افشای و توصیف تمام هزینه های خاص هر مشتری است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت موج آگهی بازدید نمایید
یک راه مفید برای کشف این هزینه‌ها این است که تعیین کنیم در صورت توقف مشتری، کدام هزینه‌ها کاهش می‌یابد. استفاده مناسب از ABC یک تجزیه و تحلیل تمایز برای شناسایی کالاها و خدمات، مشتریان بیشتر و سود کمتر برای سازمان و بسته به نحوه تعریف خط مشی برای خدمت به دسته های مختلف مشتریان و فروش کالا و خدمات با مشارکت متفاوت در فروش و سود. مطالعه حاضر به بررسی احتمالات برای اندازه‌گیری سودآوری مشتری، تجزیه و تحلیل هزینه‌های خدمات اتصال، یک مشتری مقرون‌به‌صرفه می‌پردازد و کاربرد روش تحلیل ABC را برای تمایز خط‌مشی خدمات مشتری ارائه می‌کند.

این مطالعه عمدتاً به یافتن مزایای تبلیغات و در مورد رفتار مصرف کننده کمک می کند زیرا ما باید استراتژی بازاریابی و فروش را از نظر ارتباط و رفتار مصرف کننده اندازه گیری کنیم. ریموند معتقد است که اثربخشی تبلیغات تصویرهای متفاوتی را برای گروه‌های مختلف به تصویر می‌کشد. با استفاده از ابزارهای بازاریابی برای ایجاد آگاهی و ایجاد یک رابطه طولانی مدت، بسیاری از مطالعات بر روی اثرات کپی و رسانه ای و ایجاد آگاهی در مورد محصول متمرکز شده اند. معیارهایی برای ارزیابی و سنجش آگاهی و وفاداری مصرف کننده ایجاد شده است. تعداد کمی از مطالعات تحقیقاتی بر روی اندازه گیری اثرات فروش و سود متمرکز شده اند (Gattignon 1993; Mantrala, 2002; Naik et al, 2007). نگاهی گذرا به این موضوع نشان می دهد که این اثرات بر مصرف کنندگان و بازارهای ایالات متحده مورد مطالعه قرار گرفته است.

ظهور جوامع و ارتباطات آنلاین به طور چشمگیری پتانسیل تأثیرات شتاب قابل توجه و گسترده را افزایش داده است. به عنوان مثال، در بازار تلفن همراه، مشاهده کرده‌ایم که نرخ انتقال پیام‌های مثبت و منفی کلیدی می‌تواند سهم بازار یک شرکت را تا 10 درصد افزایش دهد یا آن را تا 20 درصد در یک دوره دو ساله کاهش دهد. همه چیزهای دیگر برابر هستند این اثر به تنهایی باعث می‌شود که بررسی سیستماتیک‌تر و مدیریت شفاهی دهان به دهان شود. شرکت ها اغلب نسبت تبلیغات به فروش خود را بررسی می کنند تا اثربخشی استراتژی های تبلیغاتی خود را اندازه گیری کنند.

فروش مستقیم در مقابل تبلیغات

بنابراین مطالعه تأثیر مخارج بر شیوه های تبلیغاتی و تأثیر آن بر فروش در مورد شرکت های پاکستانی ضروری است. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات بر رفتار خرید مصرف کنندگان تأثیر یا تأثیر دارد. مصرف کنندگان به دنبال محصولی هستند که "ارزش" را اضافه کند، زیرا نمی توانند بین محصولات تفاوت قائل شوند. به عبارت دیگر، آنها برای هر روپیه ای که خرج می کنند، انتظار ارزش دارند. از سوی دیگر، کسب‌وکارها انتظار بازگشت سرمایه‌گذاری را دارند که روی تبلیغات انجام می‌دهند.

این به شکنندگی اثرات تبلیغات و پیچیدگی های موجود در برآوردهای بدون تعصب نسبت داده می شود.

تحولات اخیر و ماهیت محصولات FMCG نیاز به اجرای تکنیک های بازاریابی نوآورانه را افزایش داده است. از سوی دیگر، مصرف کنندگان محصولات FMCG با یکدیگر متفاوت هستند و خواستار نوع متفاوتی از رابطه هستند. از این رو توجه به اصول بازاریابی و به ویژه آمیخته بازاریابی در رضایت مشتری ضروری است. برای این منظور دو رسانه تبلیغاتی مانند تبلیغات فیسبوک و تبلیغات روزنامه در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از روندهای مهم در رابطه با آینده تبلیغات، اهمیت روزافزون بازار با استفاده از تبلیغات هدفمند یا خاص است. همچنین توسط اینترنت و تئوری دم بلند ایجاد شده است، تبلیغ‌کنندگان توانایی فزاینده‌ای برای دستیابی به مخاطبان خاص خواهند داشت. در گذشته، کارآمدترین راه برای رساندن پیام این بود که بزرگترین مخاطبان بازار انبوه ممکن را پوشش دهند. محصولات بازاریابی شرکت ها در میان سایرین، Comcast Spotlight یکی از تبلیغ‌کنندگانی است که از این روش در منوهای ویدیوی درخواستی خود استفاده می‌کند. این تبلیغات برای یک گروه خاص هدف گذاری شده است و هر کسی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک تجارت یا فعالیت خاص است، می تواند از خانه خود مشاهده کند.





:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: