تعمیرات دستگاه جاروبرقی هوور
نوشته شده توسط : یک دوست

این اختلاف فشار باعث می شود که هوای بیرون سعی کند وارد دستگاه شود و هر زباله ای را که در طول مسیر جمع می کند را بکشد. پس از داخل شدن، زباله ها در یک کیسه یا ظرف محبوس می شوند در حالی که هوا از داخل ظرف عبور می کند و به بیرون باز می گردد. یک موتور الکتریکی یک فن را به حرکت در می آورد که هوا - و خاک - را به داخل محفظه می کشد.

جاروبرقی قوطی مانند حالت عمودی، خاک را با میله همزن که در سر برق قرار دارد و توسط یک موتور کوچکتر هدایت می شود، از بین می برد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دکتر آچار بازدید نمایید
خاک توسط موتور اصلی در قوطی از طریق شیلنگ کشیده می شود. از آنجایی که فن در خلاء قوطی ایزوله تر از فن در خلاء عمودی است، معمولاً کمتر در معرض آسیب قرار می گیرد. اما برخی از تعمیرات حتی در جاروبرقی قدیمی تر نیز منطقی است، مشروط بر اینکه تعمیر بیش از نیمی از هزینه یک مدل جدید قابل مقایسه نباشد.

در اینجا پنج تعمیر کم هزینه وجود دارد که می توانید خودتان انجام دهید. ما درک می کنیم که خرابی جاروبرقی شما تا چه حد می تواند باعث ناراحتی شود و بنابراین مفتخریم که خدماتی سریع و قابل اعتماد ارائه می دهیم. مهندسان جاروبرقی ما کاملاً آموزش دیده و مورد تایید ما هستند و اطمینان می دهند که کلیه تعمیرات ما با بالاترین کیفیت و کاملاً تضمین شده است. ما در Go Assist تعمیری با قیمت ثابت ارائه می دهیم، به این معنی که مهندسان ما هیچ هزینه پنهانی را به صورت حساب شما اضافه نمی کنند. قیمتی که ما می گوییم قیمتی است برای راه اندازی مجدد جاروبرقی شما. یک جاروبرقی ایستاده از یک موتور و فن استفاده می کند تا خاک را از یک سطح بیرون بکشد و آن را در یک کیسه قرار دهد.

جاروبرقی Hoover C1703900

بسیاری از جاروبرقی ها کمتر از ظرفیت کار می کنند و اغلب می توانید مشکل را برطرف کنید. این راهنمای تعمیر جاروبرقی به شما می گوید که یک جاروبرقی سیمی چگونه کار می کند، چه چیزی اغلب اشتباه می کند، چگونه مشکل جاروبرقی را شناسایی کنید، و به چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید. یک شلنگ را جایگزین کنید این راهنمای Fix-It همچنین به تعمیر پریز برق، تعمیر سیم برق، تعمیر موتور، تعمیر فن و سایر تعمیرات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی اشاره دارد. بسیاری از این دستورالعمل ها برای تعمیر شامپو فرش، تعمیر سیستم جاروبرقی مرکزی و تعمیر برون برقی نیز اعمال می شود. نکات زیر دستورالعمل های آسانی را برای تعمیر کلید روشن/خاموش جاروبرقی عمودی، میله ضرب، تسمه محرک، فن کثیفی و موتور ارائه می دهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه کلید روشن/خاموش، اتصال سیم سر برق، میله کوبنده، موتور و حلقه سیم برای جاروبرقی قوطی را تعمیر کنید.

برای تعمیر جاروبرقی به چه چیزی نیاز دارم؟

اکثر جاروبرقی ها پس از پیدا کردن مشکل نسبتاً ساده هستند. اگر مشکل مکش دارید، شیلنگ ها و فیلترها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که گرفتگی ندارند. همچنین باید جاروبرقی را وارونه کنید و هر گونه زباله ای که مانع چرخش غلتک می شود را بردارید. اگر جارو برقی از حد معمول سر و صداتر است یا نمی چرخد، ممکن است لازم باشد تسمه را که در قسمت داخلی پایین جارو قرار دارد، تعویض کنید.

کثیفی ها شل شده و با یک برس چرخشی به نام میله کوبنده به داخل جاروبرقی کشیده می شوند. جاروبرقی عمودی توسط اپراتور با استفاده از دسته ای که کیسه و کنترل ها روی آن نصب شده اند هدایت می شود. آشکار، کیسه، فیلترهای مختلف، و در نهایت سر نوار ضربه زن، جایی که دستگاه به فرش می رسد را بررسی کنید. اکثر جاروبرقی ها امکان دسترسی آسان به این نقطه مکیدن خاک را فراهم می کنند، معمولاً برای تعویض تسمه درایو میله کوبنده و معمولاً به پیچ گوشتی فیلیپس نیاز دارید که نوک آن مانند علامت مثبت است. ممکن است در نهایت به یک تکه سیم سفت یا انبر سوزنی نیاز داشته باشید. وقتی انسداد را می بینید، از هر چیزی که دارید برای رفع آن استفاده می کنید و به کار خود باز می گردید.

معمولاً یکی در دریچه اگزوز وجود دارد و اگر جاروبرقی کیسه ای باشد، جایی که کیسه به دستگاه وصل می شود. راهنمای محصول خود یا وب سایت سازنده را برای اطلاعات خاص در مورد یافتن، تمیز کردن و تعویض فیلترها بررسی کنید. دوشاخه را بررسی کنید که آیا موتور همچنان قطع می شود یا روشن نمی شود. سیم برق جاروبرقی شما می تواند سوء استفاده های زیادی را تحمل کند، اما در نهایت ممکن است ترک بخورد، شکافته شود یا از هم بپاشد - به خصوص در نزدیکی دوشاخه. در حالی که جارو برقی از برق جدا شده است، کل سیم برق و دوشاخه را به دقت بررسی کنید.

جاروبرقی های مجهز به قوطی هوور و تمامی جاروبرقی های هوور استیک. موهای حیوان خانگی می توانند به راحتی به دور غلتک برس بپیچند و شلنگ جاروبرقی را مسدود کنند. اگر حیوان خانگی دارید، مخصوصاً مراقب باشید که غلتک برس و شیلنگ آن عاری از زباله باشد. ما یک راه حل کامل خرابی خانه را در سراسر بریتانیا ارائه می دهیم، با ارائه تعمیرات ارزان قیمت برای لوازم خانگی، مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی

جاروبرقی Hoover Fh52000

مزیت این طراحی این است که می توان از موتورهای بزرگتر و قدرتمندتر استفاده کرد. هر دو جاروبرقی قائم و قوطی معمولاً دارای یک برس چرخان در سر هستند که زباله ها را گرفته و به سمت شیلنگ جاروبرقی پرتاب می کند. اگر واقعاً به قدرت جاروبرقی نیاز دارید - به جز موتور 360 فورد - خانه شما ممکن است دارای یک سیستم جاروبرقی داخلی با یک واحد نصب شده روی دیوار در گاراژ و لوله های پلاستیکی باشد که از دیوارهای داخلی عبور می کند. شما به سادگی یک شلنگ مخصوص را در واحد دیواری وصل کرده و شروع به جاروبرقی می کنید. اگر جاروبرقی دارای سر کوبنده باشد، اتصال باید دارای برق و سیم کشی در شیلنگ باشد تا برق به سر برسد.

اگر جاروبرقی شما قابل تعمیر نیست، نتایج آزمایش های ما را در مورد جاروبرقی های ایستاده، قوطی، روباتیک و کوچک مشاهده کنید. برترین جاروبرقی ما Kenmore Progressive 21714، 400 دلاری است که در تمیز کردن زمین های خالی و موهای حیوانات خانگی بسیار خوب بود و در فرش بسیار خوب بود. Kenmore همچنین با Kenmore Elite 31150، 350 دلار، رتبه اول را در تست‌های خلاء عمودی ما به خود اختصاص داد و پس از آن مدل‌های Miele و Kirby قرار گرفتند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاروبرقی مرکزی، ویدیوی آموزنده زیر را تماشا کنید.

ما در کنار فروش ماشین آلات جدید، بازسازی شده و درجه بندی شده، اکثر مدل ها و مدل های جاروبرقی را سرویس و تعمیر می کنیم. ما همچنین انبار بزرگی از کیف، فیلتر و لوازم یدکی و سایر اقلام خانگی را در اختیار داریم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی کلیک کنید
جاروبرقی وسیله ای الکتریکی برای تمیز کردن سطوح با مکش است. در واقع خلاء ایجاد نمی کند، بلکه یک اختلاف فشار است که باعث مکش می شود.

اگر آسیب دیدید، تا زمانی که خودتان سیم را درست نکنید یا تعمیرکار کار را انجام نداده اید، از جاروبرقی استفاده نکنید. Oshawa Vacuum با یک تکنسین تعمیر مجاز در کارکنان و موجودی کامل قطعات، به مشاغل و صاحبان خانه در منطقه دورهام خدمات ارائه می دهد. مدل‌های جاروبرقی عمودی هوور شامل طیف وسیعی از جاروبرقی‌ها، حیوانات چند طبقه و جاروبرقی هوور سرویس می‌شوند.





:: موضوعات مرتبط: تعمیر لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: